Х.Баттулга жүдо бөхийн тамирчдын бэлтгэлтэй танилцжээ | News.MN

Х.Баттулга жүдо бөхийн тамирчдын бэлтгэлтэй танилцжээ

Х.Баттулга жүдо бөхийн тамирчдын бэлтгэлтэй танилцжээ

Х.Баттулга жүдо бөхийн тамирчдын бэлтгэлтэй танилцжээ

Монгол Улсын тав дахь Ерөнхийлөгч Х.Баттулга бүрэн эрх нь дуусгавар болсноос хойш олон нийтийн өмнө ил гараагүй нам жим байсан билээ. Тэрбээр баяр наадмын амралтын өдрүүдэд Монгол Улсын жүдо бөхийн шигшээ багийн тамирчидтай уулзаж, бэлтгэлтэй нь танилцан, амжилт хүсчээ. Эргэн сануулахад Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга Монголын Жүдо бөхийн холбооны ерөнхийлөгчаар ажилладаг билээ.

Үндэсний шигшээ багийн тамирчид Төв аймгийн Батсүмбэр сум, Баянголын аманд орших "Champions camp" бэлтгэлийн баазад олимпийн бэлтгэлээ базааж буй юм. Тэд бэлтгэлээ хангаж, тун удахгүй Монгол Улсаа төлөөлж Япон Улсыг зорих гэж байна.

"Токио-2020” зуны олимпийн XXXII наадмын жүдо бөхийн тэмцээн долдугаар сарын 24-нөөс 31-ний хооронд явагдана.

МОНГОЛЫН ҮНДЭСНИЙ ШИГШЭЭ БАГ

Эмэгтэй

-48 кг-ын жинд МУГТ М.Уранцэцэг

-52 кг-ын жинд ОУХМ Л.Сосорбарам

-57 кг-ын жинд МУХБ, МУГТ Д.Сумъяа

-63 кг-ын жинд ОУХМ Б.Ганхайч

-78 кг-ын жинд ОУХМ О.Мөнхцэцэг

Эрэгтэй

-60 кг-ын жинд МУГТ Д.Амартүвшин

-66 кг-ын жинд ОУХМ Ё.Басхүү

-73 кг-ын жинд ОУХМ Ц.Цогтбаатар

-81 кг-ын жинд Саиед Моллай

-90 кг-ын жинд ОУХМ Г.Алтанбагана

-100 кг-ын жинд МУГТ Л.Отгонбаатар

+100 кг-ын жинд МУГТ Ө.Дүүрэнбаяр нарын тамирчид барилдана.

Шүүгчээр /IJF/ Олимпийн зэрэглэлийн шүүгч Т.Энхцэцэг оролцоно. Мөн холимог багийн тэмцээнд монгол тамирчин өрсөлдөх юм. Токиогийн олимпод оролцох Монголын шигшээ багийн тугчаар жүдо бөхийн тамирчин МУГТ Ө.Дүүрэнбаяр сонгогдсон билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
14
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-14 66.181.161.23

Хүрэлсүг амьсгаа нэг шагнал тараагаад л таг шүү. Еөк болсон баяр нь дуусаагүй тасраад хэвтэж бгаа байхдаа хөөрхий. 100жил гээд үхчих гээд бсан.

Avatar

Зочин 2021-07-14 43.250.126.130

Монголыг сүйрүүлж, хувийн ажлаа амжуулан өөрийн нэр хүндийг бодсон ерөнхийлөгч байлаа. Оцогногч Баасанцогтыг хамгаалсаар байгаад буусан даа хөөрхий.

Avatar

Зочин 2021-07-14 66.181.160.103

Женко одоо л жинхэнэ өөртөө таарсан ажлаа хийж эхэллээ!! Ерөнхийлөгч болж монголын хөгжлийн хайран 4 жилийг хий дэмий үрсэн шүү, энэ нохой!!! Бас болоогүй угийн буруу хүн болохоор өөрөөс нь илт илүү хэдэн том улс төрчийг хилс хэргээр шоронд хийсэн!!! Үүнийхээ төлөө ял авч л таарна!!!

Avatar

ИРгэн 2021-07-14 203.98.77.126

ОДоо тэгээд ХҮҮКээ шүтээд амьдраад байж дээ

Avatar

Үүнийгээ л хийж байвал 2021-07-14 108.53.177.147

Улс нийгэмд хоргүй шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-07-14 66.181.183.19

Тахалтай үед тамирчидтай уулзаж бүгд амны хаалтгүй байгаа нь эрсдэл үүсгэж байна даа. Олимпын хороонд толгой байна уу

Avatar

МУИСийн профессор 2021-07-14 103.212.117.132

Нийт тамирчдадаа амжилт хүсэн ерөөе!

Avatar

зочин 2021-07-14 202.9.46.42

Женко шиг ардчилсан ерөнхийлөгч нэг хэсэгтээ монголын ард түмэн үзэхгүй байх өө
Хайран чиг АРДЧИЛАЛ минь

Avatar

Lol 2021-07-14 66.181.160.40

Балай эргүү вэ

Avatar

Зочин 2021-07-14 172.58.144.53

Ene odoo yu be hezee judo barildsan yum Jin ni hurehgui sambod 48 d barildsan beltgel uimuuleed

Avatar

Баттулга 2021-07-14 103.229.121.163

Үхсэн ацных нь монгол ялна вэ? Тэнэг б**в нь чихтэй бөх. Ямар мэдрэмжгүй, морь унасан толгойгүй хүн. Хулгайчийн нөөцтэй

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.9.46.53

Еокдее амжилт

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.90.15

Зүгээр л хүүк шиг шал тэнэг гар.АН.ын бааснууд ийм хүнийг яаж жижигхэн улсаа 20 жилээр хорлосон байлаа.

Avatar

eniig l hiigeed yavj baihgui. 2021-07-14 66.181.161.14

tumur zam tavibal baahan hyatad tank y****n taigaa orood irne geed nuursnii exportond gai bolood.odoo boloor tumur zam tavisan gej baahan hun shagnaad l

Avatar

Зочин 2021-07-14 64.119.21.26

Амжилт хүсэн ерөөе. Олон медаль авч төрийн дууллаа эгшиглүүлээрэй

Avatar

Русский расизм 2021-07-14 202.179.26.205

Монголия капут.

Avatar

Зочин 2021-07-14 115.131.132.93

Зайл тэнэгээ

Avatar

Kkkkkk 2021-07-14 37.47.227.18

Ene hulgaich ju gez tuugeer yavz ovchin taraaz bn aa bushuuhan ter herguudiig neez salhi oruulz shorond hii

Avatar

Chingis 2021-07-14 202.126.90.46

1000-nii shildeg hulgaich luivarchin umhii tuvd tairdas janhuug nen darui barivchilj shorond hori!!!

Avatar

Зочин 2021-07-14 51.89.89.105

ЛАЛРЫГ ШОРОНД НЬ ХУРДАН АМБААРДААЧ АРД ТҮМНЭЭ ХОЛГОЖ ХОРЛОДОГ СОНИН ПСДАК

Avatar