Засгийн газар Баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдана | News.MN

Засгийн газар Баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдана

Засгийн газар Баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдана

Засгийн газар Баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдана

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ УОК-ын Шуурхай штабт ажиллах үеэрээ Засгийн газар Авлигын индексийг бууруулах комисс байгуулахаар болсныг мэдэгдсэн билээ.

Засгийн газар баяр наадмын өдрүүдэд ажиллаж буй бөгөөд ирэх Баасан гариг (2021.07.16)-т ээлжит бусаар хуралдаж, тус комиссыг байгуулах шийдвэрийг албан ёсоор гаргах юм байна.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ "Засгийн газраас гарч байгаа шийдвэр анхан болон дунд шатанд хэрэгжихгүй байгаагаас иргэдэд төрийн үйлчилгээ хүрэхдээ хүнд суртал, авлига дагуулж байна. Энэ нь саяхан Замын-Үүдийн асуудлаас харагдсан" гэж хэлсэн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.9.47.55

Эдгээр хүмүүс дотор өөрийгөө юу хийдэг хаана ажилдаг зэргээ бүрэн ойлгож мэддэг ядаж тал хүн байхгүйээ. Тэгээд хуралдаад байхын. Дандаа тэнэг хүн сонгочоод юу ч болоогүй юм шиг байхыг бодход ард түмэн ч нэг их ялгарах юмгүй юм шигээ.

Avatar

He he 2021-07-14 202.126.89.38

100 жил болоод унэхээр сонолоо шуу.таминь ээ, энэ ЗГ эеэ хумуус улсыг удирдаж барахгуй бн эртхэн боливол дээргуй юу

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.88.158

гэснээс монголд хүн өөрийгөө хамгаалах гэж байгаад санаандгүй осол болоод нөгөө хүн нь үхчихэд хүн алсан ялд унагаадаг юм уу? аргагүй хамгаалалт, санаандгүй осол гэх мэт зүйлс байж болдоггүй газар уу?. зүгээр хүчиндүүлээд хэвтэж байх ёстой юму? бас хүн өөрлүү чинь аюул учруулах гээд дайрч байхад өөрийг чинь гэмтээх юмуу алахыг хүлээгээд хараад зогсож байх ёстой хуультай юму? кинон дээр тийм сонин юм үзлээ.

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.88.158

өөрийгөө хамгаалах тийм тэмцэлд орчноо анзаарах бодох сөхөө ч гарахгүйшд.

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.9.47.55

Үнэн үнэн. Заазуур бариад цохих гэж байсан хүнийг өшиглөчихсөн чинь үхчихсэн. тэгээд санамсаргүй хүн алсан хэргээр миний танил 10 жилийн ял авсан даа. бид ийм оронд амьдардагийн ш дээ.

Avatar

Ядаргаатай юм бнн 2021-07-14 66.181.189.110

За Болиооо . Ядаргаатай новшнууд вээ. АТГ юүүүүүү хийдийм бэээ.

Avatar

Зочин 2021-07-14 59.153.114.25

Огцор! Огцор! Нэг адрийн ч өмнө гэсэн та нарыг харахаа болимоор өайна. Улс орон тартагтаа туллаа! Ичих нүүрээ илгэндээ наасан гөлийсөн гөлөөнүүд. Хэдэн хүний амины үнэтэй судам вэ?

Avatar

Зочин 2021-07-14 109.252.127.181

Махан толгойт хэнтийд хэдэн тэрбумаар шавар баримал барьж байхаар 700 гаруу Хун нас барсан байхад арга хэмжээ аваач.эсвэл оороо зайлаач.

Avatar

Энгийн иргэн 2021-07-14 202.126.90.64

Өарсдөө, алба шиг асуудал бий болгочихоод дараа нь түүнтэйгээ тэмцсэн сайн хүн болж харагдах гэж байгаа биш бол сайн л байна.

Avatar

Төр Поп Уянгын Халилтай Үгс Урсгаж зүгээр суулгүй Бодит Мэнэжмэнт Хийяааа 2021-07-14 202.126.90.74

ЗАСАГ ТӨР НЬ ЮМ Л БОЛ "ДУУ ХУУР, ХӨГЖИМ БҮЖИГ, ОДОН МЁДАЛЬ БОЛСОН БОЛООГҮЙ ЖААЗ ШАГНАЛ, ЭХ ОРНОО ХАЙЛАЯ ХОГ БИТГИЙ ХАЯ" ГЭЖ УЯНГЫН РОМАНТИК ПОП ҮГ ХЭЛЖ СУУСААР 100 ЖИЛ ҮДЛЭЭ…АРД ИРГЭД НЬ ЗАЛХУУ + МУЛГУУ…
ТӨР ЗАСАГ УЯНГЫН ХАЛИЛ ИХТЭЙ ПОП МЭДЭГДЛҮҮД ХИЙЖ ЗҮГЭР СУУЛГҮЙ БОДИТ МЭНЭЖМЭНТ ХИЙЖ ЭНЭ УЛС ОРНОО БҮХЭЛД НЬ УДИРДСАН ЧИГ УДИРДАЖ АРД ИРГЭДЭЭ ХУВИЙН ХАРИУЦЛАГАТАЙ, ХУВИЙН САХИЛГА БАТТАЙ, ХУУЛЬ СТАНДАРТЫГ ЯМАГТ МӨРДӨЖ АЖИЛ ХИЙДЭГ БОЛГОМООР БАЙНАА !!!!

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.90.62

Em taria himiin bodis bordoo geh met chuhal baraaa ene jil orj irsengui

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.90.74

Өнөө " БИИЗНЭС ХЭЦҮҮДЛЭЭ ХӨЛ ХОРИОГОО СУЛРУУЛ" ГЭЖ ЛУТ НОМНОЖ ТАЛБАЙ ДЭЭР ОРИЛОЛДООД БАЙСАН "МОНГОЛ РОКФЭЛЛЭРҮҮД" ЧИНЬ ГУАНЗ БИИЗНЭСЭЭ ХААЖ ОРХИОД ХӨДӨӨГӨӨР АЯЛАНХАН БААС ШЭЭС ТАРААЖ ЯВНА ГЭНЭ ДЭЭ…
ЗАСАГ ТӨР МИНЬ ЯМАГТ ЖАНЖИН ШУГАМАА БАРЬЖ АСУУДЛЫГ АЧ ХОЛБОГДОЛ PRIORITY-ЭЭР НЬ АНГИЛЖ, ТОМ ЗУРГААР НЬ ХАРЖ ЗӨВ ДҮГНЭЛТ ХИЙЖ ЗОХИЦУУЛЖ БАЙГААЧЭЭ !!!

Avatar

Зочин 2021-07-14 202.126.90.74

ЮУН ТҮРҮҮНД МАСС ИРГЭДИЙН ЭРҮҮЛ МЭНД АЮУЛГҮЙ БАЙДАЛ, ЭДИЙН ЗАСГИЙН ГОЛЛОХ ФАКТОРУУД БОЛСОН УУЛ УУРХАЙ, ХИЛ ГААЛЬ ОЛОН УЛСЫН БА ДОТООДЫН АЧАА БАРАА ТЭЭВЭР ЛОЖИСТИК, ХАРИЛЦАА ХОЛБОО ЦАХИМ СИСТЕМҮҮДИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГАА, ТОМООХОН АЖ ҮЙЛДВЭРҮҮД МАХ, СҮҮ, ТАЛХ ТАРИА, НОГОО, ӨВӨЛЖИЛТИЙН БЭЛТГЭЛ АЖЛУУД Л ХАМГААС ЧУХАЛ БАЙНА ДАА….

Avatar