Хогоо буцааж автал нь шаардлага тавьдаг байя | News.MN

Хогоо буцааж автал нь шаардлага тавьдаг байя

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

8 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

bii 2021-07-15 202.21.108.246

hog haydag uneheer uhamsar doroi setgehui ami buhtei zuuraldsaar bn.mash sain bodlogo gargahaas gadna humuus uursduu dor burnee hog hayahgui baie gevel bolohgui ym alga.haramsaltai n huduu hot yalgaagui hogtoi .alban baiguullaga bair oron suuts bugd gazraa huvaarilaad orchin toirnoo tseverhen bailgadag baimaar bn.hogiin sav gudamj talbaid haa saigui taviastai, baiguullaga bur haalgani gadna dotor taldaa hogiin savtai bailgamaar bn.tegeed neg negende shaardlaga tavih,hoggui bhad urialah ,senhruul

Avatar

Tr 2021-07-15 192.82.80.172

Торгууль, бас дахин торгууль. Торгохдоо торгосон шиг торго. Сингапүүрын бэлэн жишээ байна. Өндөр торгуультай, тэрийгээ ч авсан шиг авч чаддаг. Манайх шиг эргүүтсэн мал шиг эргэж буцаад байдаггүй. Сингапүүр Японоос цэвэрхэн гээд л бодчих. 50 жилийн өмнө ихээхэн бохир газар байсан юм гэсэн.

Avatar

Зочин 2021-07-15 66.181.160.10

Маш зөв санаа. Хогоо хаясан хүн машины зургыг нь авч өөрсдөө хартал share хийе 1000% шүү 100 биш дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.21.113.238

zsss stgeeed heruuul hii geed bgaa yum uu

Avatar

Зочин 2021-07-15 202.126.88.186

Хөдөөни хөөсөн мантуунууд өөдөөс үг хаяад зодолдох гд бдим)

Avatar

зочин 2021-07-15 66.181.191.87

ХҮН БҮР БОГ ХАЯДАГГҮЙСЭН БОЛ, НУС ЦЭРЭЭ ГАЗАР НУЛИМДАГГҮЙСЭН БОЛ, ДУРТАЙ ГАЗРАА
ШЭЭДЭГГҮЙСЭН БОЛ ТӨРТЭЙ ТӨРГҮЙ БИДНИЙ ОРЧИН ХИЧНЭЭН ЦЭВЭР САЙХАН БАЙХ БАЙСАН
БОЛ ГЭЭД ТӨСӨӨЛӨӨД ҮЗ ДЭЭ.

Avatar

АМЬДРАХ ОРЧНОО АЯТАЙХАН ТОХИЖУУЛЖ ЦЭВЭР ЦЭМЦГЭР АМЬДАРЪЯААА !!!! 2021-07-15 202.126.88.154

✔ МАНАЙ УЛСАД ТӨРӨӨС БАЙГАЛЬ ОРЧИН ХАРИУЦСАН ГАЗРУУДААС НЬ ХОГ ХАЯГДЛЫН БОДИТ МЕНЕЖМЕНТ АЛГАА…ТӨР ЗАСАГ НЬ "МИНИЙ ТӨРСӨН НУТАГ МОНГОЛЫН САЙХАН ОРООН" ГЭЖ ХУДЛАА УЯНГАЛЖ ШҮЛЭГЛЭН ПОПОРХООС ӨӨР ЮМ ХИЙХ БИШДЭЭ ЯМАР…
✔ АРД ИРГЭД НЬ Ч АЛС ИРЭЭДҮЙГЭЭ БОДДОГГҮЙ БОХИР ЗАВААН ЗУТРУУ ОРЧИНД АМЬДАРДАГ ХҮМҮҮС ЯАЖ ЭРҮҮЛ ЭНХ БАЙЖ УРТ УДААН АМЬДРАХ ВЭ ДЭЭ…..АРД ИРГЭД АМЬДРАХ ОРЧНОО БОХИРДУУЛЖ ХАЯЧИХААД ХАА ХОЛ ХӨВСГӨЛ ДАЛАЙ; НОМХОН ДАЛАЙ; ЯПОН; АМЁРИКААС САЙХАН ХОТ САЙХАН НИЙГЭМ ХАЙЖ ОДДОГ ЭРГҮҮНҮҮД..

Avatar

Зочин 2021-07-15 192.82.86.8

хамаг л муу муухай юм оркуудаас гарч байна. нийгэмд үнэхээр гай тарьж байнаа!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж