Засгийн газар авлигын эсрэг комисс байгуулна | News.MN

Засгийн газар авлигын эсрэг комисс байгуулна

Засгийн газар авлигын эсрэг комисс байгуулна

Засгийн газар авлигын эсрэг комисс байгуулна

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ /07.12/ УОК-ын Шуурхай штабт ажиллаж цар тахлын нөхцөл байдлын мэдээллийг сонсч, үүрэг чиглэл өглөө.

Энэ үеэр Засгийн газар авлигын индексийг бууруулах комисс байгуулахаар болсныг хэллээ. Засгийн газар баяр наадмын өдрүүдэд ажиллаж байгаа бөгөөд ирэх баасан гаригт ээлжит бусаар хуралдах юм. Хуралдаанаар авлигын эсрэг комисс байгуулахаар болжээ. Учир нь  Засгийн газраас гарч байгаа шийдвэр анхан болон дунд шатанд хэрэгжихгүй байгаагаас  иргэдэд төрийн үйлчилгээ хүрэхдээ хүнд суртал, авлига дагуулж байна. Энэ нь саяхан Замын-Үүдийн асуудлаас харагдсан гэдгийг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хэлсэн юм. Замын–Үүдэд Засгийн газар бүрэн эрхт төлөөлөгч томилсон бөгөөд төрийн алба хаагчдаас шалтгаалсан ачаа барааны бөөгнөрөл үүссэн байдал цэгцэрч байна. Харин БНХАУ-ын талаас хилээр гаргах автомашины хязгаарлалтай холбоотой асуудал байна. Энэ талаар мөн Засгийн газар БНХАУ-ын талтай яриа хэлэлцээ хийж байгааг Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

42 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ГАДААД НИСЛЭГҮҮДИЙГ ИРЭХ 11 САР ХҮРТЭЛ ЗОГСООЁ !! 2021-07-13 202.126.90.73

ГАДААД НИСЛЭГҮҮДЭЭ ТОДОРХОЙГҮЙ ХУГАЦААГААР ЗОГСООМООР БАЙНАА !!!

Avatar

Зочин 2021-07-13 103.57.94.151

АТГазар,АТКомисс 2ын ялгаа нь
1.Албан тушаалтны үйлдсэн Гэмт хэрэг комиссоор орж АТГазар очно.
2.Энэ Гэмт хэргүүдийг АТГазар Комиссын шийдвэрийг хүлээнэ
3.Албан тушаалтны гэмт хэрэг авилгатай тэмцэх комиссоор ороод замхараад алга болно
Ийм балиар бузар албан тушаалтны гэмт хэргийг дээр нь авч үлдэх гэж АТГазарыг нэг ёсны ажилгүй болгож байна Оюун Эрдэнэ дээрээс тушаал авчээ.

Avatar

Зочин 2021-07-13 172.58.145.93

Tz 280 erdenetiin 49hubi mongol bank 400terbum geed tomoos ehel

Avatar

Иргэн 2021-07-13 66.181.161.81

АТГ юу хх юм. Худлаа хүнийг ххэлмэгдүүлж дарамтлах арга л биз. Ерөнхий саыл өөрөө заваан авилгач. Яамдуудад 10жилийн ангийнхаа авгай нарыг шахаад тендер идэж байгаа байж худлаа шударга дүр эсэхээ болимоор юм

Avatar

Монгол 2021-07-13 66.181.161.73

Авилгалтай тэмцэх газараа улс төрөөс хараат биш шударга үр дүнтэй ажиллуулчих. Дахиж ажил хийдэггүй хоолны савнууд бий болгох хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-07-13 64.119.27.118

Төр барьж байгаа нь ч , Төрийн албаныхан ч тэр та нар бүгд авилгачид. Авилгачид авилгачидаа шалгаж чадахгүй, Комисс момисс гэж нэрээ өөрчлөөд ч тус болохгүй. Монголын төрд Их цэвэрлэгээ хийх шаардлагатай. Худлаа шоу лоозонгоос залхлаа

Avatar

зочин 2021-07-13 192.82.84.23

АТГ нь юу хийдэг хүмүүс вэ татварын мөнгөнөөс сул уалин аваад л сууж бдаг хүмүүс үү, комисс гэнэ шүү сая байгуулагдаж бгаа улс биш дээ

Avatar

Зочин 2021-07-13 124.158.96.226

Зөв л дөө. Эхлээд намаа цэвэрлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.126.88.186

ЗГ, Төрийн байгууллага агентлагаас эхлээрэй

Avatar

Зочин 2021-07-13 66.181.161.76

Зөвхөн авлига авсан нь хариуцлага үүрч, өгсөн нь хариуцлагаас чөлөөлөгддөг эрх зүйн зохицуулалт хийж,18-аа дээш насны бүр иргэн орлогын татварын тайлан гаргадаг тогтолцоог ягштал мөрдүүлсэн цагт батгана ч бай бар ч бай хариуцлага хүлээх суурь нөхцөл бүрдэнэ. Дээр нь батгана, барын аль алинд хариуцлага тооцож чадах улс төрийн эр зориг хэрэгтэй ба авлигатай тэмцэх нь улс орныхоо тусгаар тогтнолыг хамгаалж байгаа ариун үйлс гэдгийг түмэн олонд төрийн дуулал мэт "цээжлүүлж" ард олны дэмжлэг авах.

Avatar

сайн бна уу хороо халамжийн үйлчилгээг сайжруулж өгч туслаа ч бас эмч нарын асуудал мэлээн хүндэл сурталтай бнаа 2021-07-13 66.181.161.99

сайн бна уу та бүхэн халамж хороо хэсгийн ахлагч хороон н дарга нарын хүндэл суртлгыг арилгаж өгчт туслаа ч зан ааш аймар хүнтэй харицаж байгаа н хүртэл маш их ачаалтай шүү бас эмч нар бна 2 р эмч нар дээр хяналт тавиж ажиллуулж болохболвуу

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.55.191.130

АТГ гэж нэг газар байдаг тэр бүтэхгүй болохоор комисс байгуулна. Удахгүй тэр комиссийг хянах комисс, тэрийгээ хянах комисс гээд явж өгөх юм байна

Avatar

Зочин 2021-07-13 64.119.26.243

ЯРЬЖ ДУУСААГҮЙ Л БАЙНА УУ. АЖИЛ ХИЙХГҮЙ БОЛ НААД СУУДЛАА ХИЙДЭГТ НЬ ӨГ!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-13 192.82.70.32

Авилгатай тэмцье гэвэл бүх яамдууд, төрийн өмчит компаниудын гүйлгээг ил болго. Нөгөө шилэн данс манс юу болсон бэ?

Avatar

Иргэн 2021-07-13 64.119.20.224

Өөр хийх ажил алга уу

Avatar

Зочин 2021-07-13 192.82.67.126

Ажил хийдэггүй олон ажлын хэсэг, комисс байгуулахаас татгалзах хэрэгтэй бна даа Ерөнхий сайд аа… ИЙМ ЭГЗЭГТЭЙ ҮЕД АСУУДЛЫГ ШИЙДЭХ ЭРХ НЬ ТА НАРТ ГАРТ ЧИНЬ БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ… ШИЙДЭЭД ШИЙДЭЭД ЯВАХ ХЭРЭГТЭЙ ЦАГ ИРСЭН БНАА..

Avatar

МОНГОЛ ХҮН 2021-07-13 202.55.191.130

ЭНЭ ИХ ХУРАЛ, ТӨРИЙН АЛБАНД ЯМАР ХҮН НЭР ДЭВШДЭГ ГЭЭЧ… ДАНДАА АВИЛГАЧ, МӨНГӨТЭЙ ХҮН ДЭВШДЭГ. ДҮҮРГИЙН ИРГЭДИЙН ХУРАЛ БОЛОН ДҮҮРГИЙН АЛБАН ТУШААЛТНУУД ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ ТАТВАРЫН МӨНГӨ БОЛОН ТЕНДЕРИЙН ҮНЭЛГЭЭН ДЭЭРЭЭС МӨНГӨЖИЖ, ХОТ, ДАРАА НЬ ИХ ХУРАЛ РУУ ТЭМҮҮЛДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ БОЛ ЗАСАГ ТЭРГҮҮЛЭЭД ЯАХАВ ДЭЭ, АЖЛАА ӨГСӨН НЬ ДЭЭР

Avatar

Зочин 2021-07-13 124.158.96.59

Тэнэг ЗГ юмаа. Авилгын эсрэг комисс, гэмт хэргийн эсрэг комисс, соёлыг хөгжүүлэх комисс, худалдааг дэмжих комисс…… гээд байгуулаад бай. Ажил хийсэн болж харагдах гээд ……

Avatar

Mongol 2021-07-13 150.129.142.192

Tanai zasagt baigaa ymr ch baisan neg saidyn chin etseg geh hun tur zasgaa bas busad jiriin irgediig bainga luiwarddag hun baigaa!!! Terneesee ehelj chadah uu?

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.126.89.7

Авилгалтай тэмцэх газар чинь тэгээд юу хийх болж байна даа Торийн байгуулагын албан хаагчид чинь бугд авилгалчид болчихсон байгаа гэдгийг мэдэж байгаа юу

Avatar

Ksa 2021-07-13 192.82.77.163

Зөв олж харсан байна. Одоо анхан болон дунд шатанд аймшгийн өлөн байгаа.

Avatar

Эхэл 2021-07-13 103.57.94.51

Авлигатай тэмцэе гэвэл Сайд агентлагын дарга нараасаа эхэл. ялангуяа Гаалийн дарганцараас эхэл.. Дандаа хүчний байгууллагын хүмүүс шүү

Avatar

Ард түмэн мэдээд бхад АТГ илэрүүлж барьж шийтгэж чаддаггүй . Ийм бгууллага бгаад хэрэг бхгүй 2021-07-13 59.153.114.19

Үргүй зарлага.

Avatar

Авилгачидаа барьж чаддаггүй АТГ, одоо дээр нь КОМИСС тэгээд дараа нь юу бгуулах вэ? 2021-07-13 59.153.114.19

👎👎👎👎👎👎🖕🖕🖕🖕🖕

Avatar

Isee 2021-07-13 122.201.31.239

АТГ гэж бүхэл бүтэн институц байгуулаад баахан коммисорууд ажиллуулж төсвийн 10 гаруй тэрбумыг жилдээ цусалж байж дахиад Комисс юу гэсэн үг юм бол.,Би ойлгохдоо нөгөө ногоон малгайтнууд гэдэг шиг, өөрийнх нь эсрэг шүүмжилсэн УИХ ийн гишүүдтэй хамаарал бүхий төрийн алба, бас бизнесийг нь боомилж өөрийгөө тогтоох арга байх гэж бодож байна. Энэ бэрсда чин , дээд талынхаа Ф тэй нийлчихээд яах гээд байна. Үнэхээр доороосоо бодитой ажил хийгээгүй жижүүр гачгаараар далдсан сүмийн номлогч ийн чадах нь!

Avatar

сонгогч 2021-07-13 202.9.40.31

Нэгд, АТГ-тай яаж авцалдуулах вэ (эрх түшаал булаацалдан а гэсэн ), хоёрт, нам доторх авилгатай яаж тэмцэх вэ (энэ зогсож буй газраа хөндийлнэ гэсэн үг), гуравт аймаг сумын түвшин дэх нэгэнт тогтолцоо болчихсон авилгыг ямар аргаар утгах вэ (эрх барьж буй сүлжээгээ тас татна гэсэн үг) гэсэн асуудлууд бий… Эр зориг, арга барил нь хүрэлцэх болов уу

Avatar

Сссс 2021-07-13 122.201.31.42

Тийм комисс байгуулж бгаа нь сайн. Гэхдээ чин шударгаар авилгал авсан авилгалч нөхдүүдтэйгээ тэмцэж чадах уу. Сү.Батболдоосоо эхлэх ёстой шүү. Ер нь авилгалтай тэмцэнэ гэдэг МАН өөрөө өөртөөгөө тэмцэж дотроосоо цэвэрлэгээ хийнэ гэсэн үг. Авилгачдын 100% аль нэг намын харъяалалтай түүнээс 90% нь МАН ынхан өөрсдөө шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.126.88.36

Zamiin uudee hurdan shiideh hamgin chuhal baina, orj ireh baraa tavaar bas garah nuursee nemegduuleh

Avatar

Авилгачид авилгачид аа шалгаж чадахгүй? Юун яасан авилгын эсрэг комисс байгуулах ?? 2021-07-13 103.57.94.110

ха ха ха Нөгөө ковидгүй зун шиг мөнгө үрсэн худлаа лоозонгоо хэлж ханахгүй юмаа энэ Оюун-Эрдэнэ. Та нар бүгд авилгачид.

Avatar

Буруу Цолмон 2021-07-13 64.119.22.101

Нам нам биш болсоныг засаж цэврэлгээг өөрийн намаас ихлэх хэрэгтэй Хахуулч хулгайч луйварчин нар бол намуудын дотор байдаг юм
Нам дагсан долтой албан тушаал авах идэх юм хайсан бөхс долоогч нар төрийн албаар дүүрч тэд хулгай луйвар хахуулыг цэцэлүүлсэний гайгаар Монголын төр хулгайч нарын гарт орож доройтон Ард түмэн зовож байна
Үүнээс л намаан аврах нь Улсаан аврах хөгжөх дэвших шудраг ёс тогтоохын үүд юм шүү Ерөнхий сайд Ерөнхийлөгч нараа

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.126.90.58

Намаасаа эхлэхэд л цэвэршинэ дээ

Avatar

Zochin 2021-07-13 150.129.141.253

Ooroo avilgachin bj ene Bers tugssun erguu hulgaich batsaan

Avatar

Тэгээд? 2021-07-13 59.153.114.19

Тэгээд яахнуу? Бүр далдуур идэж уухан уу?

Avatar

Зочин 2021-07-13 202.55.188.92

Tegvel ATG-g tatan buulga

Avatar

Зочин 2021-07-13 122.201.24.122

Зиаа!! Одоо л нэг юм авилга ,хүнд суртал , гацаалт, нураалтын хамгийн гол цэгийг олж идээ бээрийг нь шахах нь дээ!! Хамгийн гол авилгачид хүнд сурталтнууд чинь төрийн ажил үйлчилгээний дунд доод шатанд пиг чихээстэй байгаа!! Бүх юмыг дээш нь заачихаад олон жил амь бөхтэй хэнч оролдохгүй байсаар бүүр даварчихсан юм. Авилга гэхээр дээд хүмүүс л авдаг юм бодоод сурчихсан бид ч тэнэг.

Avatar

Зочин 2021-07-13 66.181.161.87

Ёстой зөв. Авилгын эсрэг комиссоо бий болго. Хуулиндаа өөрчилөлт оруулж өгсөн нь бус авсан нь буруутдаг болох учиртай. Бага дунд шатны паразитууд хэтэрхий байгаа

Avatar

Поп ПОП МОНГОЛЧУУД... 2021-07-13 202.126.90.73

Популистууд ТУСГААР ТОГТНОЛ, ӨВ СОЁЛ, АГУУ ТҮҮХ, БҮТЭЭН БАЙГУУЛАЛТ, ШУДАРГА ЁС БАЙГУУЛНА, АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ…нтр гэж Дандаа Ярих ч Бодит Биелэл нь ТУУЗ ХАЙЧЛАХ, НЭЭЛТ, ХААЛТ, ТӨМӨР ОДОН МЕДАЛЬ, БАЯР НААДАМ БА ЭЛДЭВ БАЯРУУДААР Л ӨӨРСДИЙГӨА ХУУРЧ АМЬДАРНА… Хаанаасаа Авахуулаад Хаалгач Хүртлээ Бүгд Хууль Дүрэм Зөрчинө…..Популист Монголчуудад Үнэн Гэж Үгүй Цөм Худлааа… Популист Монголчуудад Наадах Цэнгэх Идэж Уухаас Чадах юм Ердөө Байхгүй …

Avatar

Зочин 2021-07-13 66.181.181.159

Эдийн засгийн өсөлт, амьдрадын чанхрыг дээшлүүлэхомисс гэхээр барахгүй байх л даа.

Avatar

Зочин 2021-07-13 64.119.20.227

АТГ байхад бас нэг татвар төлөгчдийн мөнгийг цусалдаг газар дарангуйлагч зам

Avatar

Zochin 2021-07-13 66.181.189.31

Хуцдаг пиззда вэ. Төрийн байгууллагад шударга шалгаруулалтаар бус танилаар ордог нь та нарын хүлээн зөвшөөрдөг зүйлс.

Avatar

Зочин 2021-07-13 159.89.167.160

Өөрсдөө өөрсдийнхөө эсрэг комисс байгуулах хэрэг байна уу?

Avatar

Зочин 2021-07-13 103.57.94.161

кккк юутай үнэн үг вэ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж