"Замын-Үүдийн гааль ажиллахыг Хятадын тал зөвшөөрөөгүй" | News.MN

"Замын-Үүдийн гааль ажиллахыг Хятадын тал зөвшөөрөөгүй"

"Замын-Үүдийн гааль ажиллахыг Хятадын тал зөвшөөрөөгүй"

"Замын-Үүдийн гааль ажиллахыг Хятадын тал зөвшөөрөөгүй"

Замын-Үүд дэх гаалийн газраас баяр, наадмын өдрүүдэд амралтгүй ажиллах санал хүргүүлсэн ч БНХАУ-ын тал хүлээн аваагүй учир долдугаар сарын 11-нээс 16-ныг хүртэл амрахаар болсон байна. Энэ талаар Замын-Үүд дэх гаалийн газраас тодруулахад:

"Монгол Улсад ороод ирсэн байгаа ачаатай автомашинуудын гаалийн бүрдүүлэлтийг хийж байна. Гаалийн газраас амралтгүй ажиллах чиглэл өгч, хоёр улсын хэлэлцээрийн дагуу ажиллах хүсэлт явуулсан ч Хятадын тал зөвшөөрөөгүй. Замын-Үүд дэх гаалийн байгууллага өнөөдөр, маргааш (2021.07.11-12) гаалийн бүрдүүлэлт хийж, амрахгүй ажиллаж байна. Энэ сарын 16-наас хил нээгдэж, хуваарийн дагуу ажиллана" гэв.

Цар тахлын халдвар хамгааллын дэглэм мөрдөж байгаатай холбоотойгоор Замын-Үүд-Эрээн чиглэлийн орох, гарах авто тээврийн хөдөлгөөнд саатал үүсээд байгаа юм. Түүнээс болж иргэдийн ачаа бараа саатаж, олон сар хүндрэл учирсан. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ ажлын хэсгээр тус боомтод бүтэн цагаар ажиллаж, үүсээд буй нөхцөл байдлыг шуурхай шийдвэрлэх үүрэг өгсөн билээ. Тэр дагуу Замын-Үүд дэх гаалийн байгууллага ажиллах хүсэлт өгсөн ч боломжгүй гэсэн хариу авчээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
13
ХахаХаха
9
БурууБуруу
6
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-11 64.119.25.47

Хятадууд дэндүү даварчихсан.

Avatar

Иргэн 2021-07-11 66.181.161.118

Гаалийн байгууллага хүчгүй уялдаа холбоо муутай л байна даа

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.71.64

Писда нэг юм очоод том том шаагаад л байсан. Бүх юмны үнэ нь өссөн. Хятад хилээрээ хэдэн машин оруулах, хилээ хэзээ онгойлгох, хаахаа бүрэн мэдэж бна. Тэрийгээ хэлэлцээр хийж зохицуул. Хэдэн нусан сугыг халаад байдалч дээрдсэнгүй

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.67.178

Манай сайд нар дураараа ярих юмаа хууль дүрэм хэлэлцээр энэ тэрээ мэддэг юмуу

Avatar

Зочин 2021-07-11 64.119.25.55

hudlaa bitgii hutsaa

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.126.88.207

Хятадууд та нарын цусанд ямар вакцин тарихыг хүртэл шийддэг болсон. Гааль ажиллах эсэхийг бол аль дээр үед шийддэг болчихсон.

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.179.21.209

Нуухы нь авах гэж нүдий нь сохлов гэгчээр ачаа бүр таг шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.186.230

2 улсын хэлэлцээрийгЭрээн хот юу боллоо гэж зөрчихөв дээ.юмаа мэдэж чалчмаар юм.

Avatar

Hyataduudiin zuv 2021-07-11 202.126.88.38

2 ulsiin heleltseeriin daguu tuhain onii niiteer amrah udruudiig hariltsan soliltsdog ternii daguu 2 tal 2laa amraltaa zohitsuuldag tul hyataduud negent manai hil haagdah udruuded ajillahgui geed aali on ehelehed togtchihson bdag. Iimeer hyataduudiig buruutgah araggui manai mgld l genetiin shiidvereer amarah yostoi udriig amruulahgui eshul udur solij selbeh zavharliig hiideg.

Avatar

Иргэн 2021-07-11 66.181.160.62

Монголын амралт Хятадад ямар хамаатайюм? Ингэж худлаа юм бичүүлэхээ больмоор юм.

Avatar

Зочин 2021-07-11 133.62.186.54

Zasagiin gazariin hiisen ajil ni des daraalal, uyaldaa holboogyi, hiisen garagsan shiidver ni dandaa zernee.
Deerees ni sul ediin zasag, halamj, guilgand tulguurlasan zasagiin shiidver hych sultai, sonsoh ulsuud baga bololtoi.
Hyataduudiig muu muuhaigaar ni duudaj hamtrna gej bdoj baina uu?
Tolgoi, uhamsar,soel -oo bodson ni deer.

Avatar

Зочин 2021-07-11 103.26.193.220

Хятадаас асууж ажилаа явуулдаг болчихсон юм уу.Манайд баяр тэмдэглэж бгаа болохоос хятад ямар хамаатай юм.Залхуучуудын залхуурал бхаа…

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.52

Xyataduud yamar xamaa bnaa. Ted nariin ajliin udur sht. Xudlaa shaagaad yum l bol Xyatad gdg boljee

Avatar

P 2021-07-11 67.161.146.209

Huuli es juram iim bdag gej China horsh chin haruulj bna daa..,Uher mongolchuud medeed avagdaa

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

Ene L.Oyun-Erden Zasagiin Gazar Ynheer l Ajilaa Hiij Chadahgui Baigaan Ynen shuu de !!! !!! !!!

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

Bid Covid – gui Zun bolno geed Huzaad baisan chin Sayhan biz de ??? Bid Bugdeeree Naadamaa Saikhan hiinee geed Huzaad baisan chin Sayhan biz de ??? Ynheer l Ajilaa Hiij L.Oyun-Erden Chadahgui baina da !!! !!! !!!

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

L.Oyun-Erden Ynheer l Chadahgui baina shuu de !!! Yaah gej Hulh China Vaccine hiisen yum be??? ??? ?

Avatar

Зочин 2021-07-11 124.158.64.23

манай харвардыг төгссөн, барууны шилдэг боловсролтой ерөнхий сайд болон түүний багийнхан юу хийгээд байнаа

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

Ene Zasagiin Gazar Buruu Muu Ajilaj Baigaa Haruu ene shuu de !

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

Ene L.Oyun-Erden Ynheer l Ajilaa Hiij Chadahgui baina !!!

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.31

L.Oyun-Erden Ynheer l Ajilaa Hiij Chadahgui

Avatar

Сэлэм тогмидууд 2021-07-11 202.126.90.153

Юмны учир ойлгодоггүй дарга нар,поп улс төрчид, ичдэггүй луйварчид, мулгуу ардууд

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.191.215

Энэ ус үзээгүй хормой шуугчид монголд гавъяа байгуулахгүй гаээууд даа.

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.50

Hujaa nar bidniig ilt oroldoj daramtalj hil gaaliar haalt noolt tavij oodordog bolloo. Mgl zg tsaashid ch ene yanzaaraa aya tal zasaad buhulzuud bh avaas neg l udur tsergee oruulj medeheer bna. Manai zasgiin gazar hjaagii uuduus ugui gej zorigtoi heldeg shiidemgii bh heregtei bna. Bolohgui bol buh hariltsaagaa tasla hilee haa. Ulsuud uhvel gej

Avatar

Зочин 2021-07-11 124.158.64.23

чи ардчилал, хүний эрхээрээ нэг очоод дайраад нураагаад өгөөч хаха

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.91

Yumaa medej hudluhud yana aa.Erunhii said ni sur duulian bolgoj yavhaar yumaa sudalj, ul suuritai hiigeech. Yum l bolhoor haa saigui manargaad yavah. Yamar said, agentlagiin darga bish yum yumand uscheed baih hereggui. Humuusee zuv tomilj ajilluul, hariutslaga toots. Namaas tomilson hun taalgadah gej hudlaa yum hiine, yarina, Mergejlee, ajilaa meddeg hun taalagdahdaa bish ulsaa, yumaammedej ajilaa hiine.

Avatar

Ц 2021-07-11 203.91.115.38

Хүртэх ёстойгоо л хүртэж

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.178.198

Хэнээс хараат байгаагаа одоо мэдэж авсан уу?

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.93.14

Юу ч ойлгодоггүй усан тэнэгүүд зөндөө байгаа.Хил нам хаагаад 3н сар болоход ахаа байя аа болох байх.

Avatar

Zochin 2021-07-11 192.82.73.78

bid er n lalriin hyataduudaas ajillah zuvshuurul avdag yu ve? ene umhii joomnuudaas zuvshuurul avj l baidag, l***r gej ene heded salaavch haruulaad buh yumaa dotooddoo hiideg bolood gaalyaa haah heregtei shd! hun joomond udirduuldag gej haashaa harsan yum baidgiin? joomd taalagdahgui baigaa bol nyats gishgeed av!

Avatar

аааааа 2021-07-11 192.82.67.9

Ковидын эх үүсвэр өмхий муу хар далд орж байвал таарсан новшнууд юу вэ?!

Avatar

Зочин 2021-07-11 156.146.59.27

Монголыг аялал жуулчлал, худалдаа наймаа, эдийн засгаар ганц сайн самарч алж байгаа улс даа. Баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.161.57

Ишшшшш чаавас .Эрлян готын намын хорооны дарга Монголчуудын амь амьдралыг шийдэж байгаа юм биздээ !!!……..Монгол ялна чууд яагаад дуу гарахгүй бйнаа ? ….э****з , хурлийз , үхх , хат … гээл орьлолдохгүй юм уу? .

Avatar

иргэн 2021-07-11 103.57.94.72

Ийм мэдээлэл уншиж л байдаг бид яасан гутамшигтай байна вэ ???.

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.126.89.245

Хүүхдүүдийн ЗГ эхлээд нөхцөл байдлаа нягталж байж олон нийтэд амлалт өгөх, шийдвэртээ дүн шинжигээ хийж байж ажлаа эхэлж байх хэрэгтэй байна. Популизмаар улс орныг удирдахгүй шүү! Ойлгох цаг болсон баймаар даа ….

Avatar

иргзн 2021-07-11 202.179.25.90

энэ МАН ЗГ Хүрэлсүх Оюунэрдэнэ нар Хятадуудбн өмнө Сөгдсөөр байгаад тэднийг бүүр Даврааж гүйцлээ,

Avatar

Зочин 2021-07-11 64.119.16.114

Tsagaan herem hurtel dailaar mordoh shaardlagatai bolj bh nshig bn daa

Avatar

үнэн үг 2021-07-11 192.82.69.22

Чи нэг толгойлоод дайлаар мордоодох доо. Харж байя. Хоосон битгий донгос ч бай.

Avatar

Пацак 2021-07-11 59.153.114.25

Оюун-Эрдэнэ чи худлаа попорч байхаар Дээл бжудирдлага Хятадаас зөвшөөрөл авч байж гаалийн газраа ажиллуулах хэрэгтэй ш дээ. Чамайг дахиад ийм алдаа гаргавал. Хятад улсын хуулиар хатуу цээрлүүлнэ гэж мэдээрэй!

Avatar

Think 2021-07-11 202.126.90.73

⏰ 21-Р ЗУУНД БУЮУ ТАХЛЫН ДАРАА ТӨМӨР ЗАМ, ОЛОН УЛСЫН ХУДАЛАА ТЭЭВЭР ЛОЖИСТИК, ОНЛАЙН ХУДАЛДАА НЬ УЛС ОРНЫ ЭДИЙН ЗАСАГТ МАШ ЧУХАЛ НӨЛӨӨТЭЙ БОЛОХ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО ДОО…..ТҮҮНЭЭС БИШ ЗОРИЛГОТОЙ ЗОРИЛГОГҮЙ ГАДААД ДОТООД АЯЛАЛ НИСЛЭГ Ч ЧУХАЛ БИШ БОЛЛОО ДОО….

⏰ МОНГОЛЧУУЛ ТОЙРЧ СУУЧИХААД ГАРЫН ШОРОО ДООРХ УУЛ УУРХАЙГАА УРАЛДАН ЯРИХ БИШ ХҮН БҮР ӨӨР ӨӨРИЙН САЙН ЧАДДАГ ЮМАА ХИЙЖ БАЙГАЛЬ ДЭЛХИЙ ХАЙРЛАХ ЁСТОЙ БОЛЛОО…!!

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.188.107

Хятад мэдэхгүй өөр хэн мэдэх юм. Ядуу улсад мэдэл байдаггүй юмаа. Монгол хүн угаасаа жижиг бодолтой

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.21.118.126

Баахан попорсон.

Avatar

Иргэн 2021-07-11 66.181.183.203

Замын үүдийн гааль ажиллах эсэхийг Хятад мэддэг болоо юу?

Avatar

ШИ ПИН 2021-07-11 192.82.73.22

ХЯТАД МЭДЭХГҮЙ ӨӨР ХЭН МЭДЭХИЙН

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.184.191

Сэтгүүлчээ "Гаалийн газраас амралтгүй ажиллах чиглэл өгч, хоёр улсын хэлэлцээрийн дагуу амрах хүсэлт явуулсан ч Хятадын тал зөвшөөрөөгүй. Замын-Үүд дэх гаалийн байгууллага өнөөдөр, маргааш (2021.07.11-12)" энэ бичилтийг чинь ойлгосонгүй, хятадын тал ажиллахыг зөвшөөрөөгүй юм уу, амрахыг зөвшөөрөөгүй юм жж?!

Avatar

h 2021-07-11 202.126.89.175

х***а дэлхиид гай бодчоод их сэхүүн юмааа бүх дэлхтин улсад төлбөр төлллл лалрууд

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж