Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүллээ | News.MN

Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүллээ

Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүллээ

Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүллээ

НЭМЭЛТ: 11.40 ЦАГ

Төв талбайд төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүлэх ёслол боллоо. Есөн хөлт цагаан тугийг Төрийн ордныг нар зөв гороолон цэнгүүлдэг юм.

Их цагаан тугийг цэнгүүлэхэд хээр зүсмийн морьд хүлэглэсэн торгон цэрэг, төрийн тусгай хамгаалалтынхан дагалдаж, Зэвсэгт хүчний үлээвэр найрал хөгжимчид хүндэтгэлийн ая эгшиглүүлдэг. Есөн хөлт их цагаан туг нь Монгол Улсын төрийн үйлс мандан бадрахын бэлгэдэл болж ирсэн.

Их эзэн Чингис хаан Их Монголын тулгар төрөө байгуулж, есөн хөлт, есөн хэлт, есөн манжлагат төрийн Их цагаан сүлдийг босгон тахиснаас эхлэн өнөөг хүртэл онголон шүтэн дээдэлж ирсэн түүхтэй. Есөн хөлт цагаан тугийг Монгол орны өнцөг булан бүрийн адуун сүргийг манлайн дэл сүүлээр хийсэн байдаг.

НААДМЫН НЭЭЛТ ӨНӨӨДӨР 11.40 ЦАГТ БОЛНО

Тулгар төрийн 2230, Их Монгол Улс байгуулагдсаны 815, Үндэсний эрх чөлөө, тусгаар тогтнолоо сэргээн мандуулсны 110, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой өнөөдөр (2021.07.11) тохиож байна. Засгийн газрын ээлжит бус хуралдаанаас Үндэсний баяр наадмыг нэг жилээр хойшлуулах шийдвэр гаргалаа. Мөн иргэдийг ес хоног амраах шийдвэрийг хэвээр үлдээлээ.

Энэ жил цар тахлын нөхцөл байдлыг харгалзаж эрийн гурван наадам хийхээргүй болсон. Гэхдээ үзэгчдэд цахимаар хүргэх наадмын нээлтийн тоглолт гарна. Өнөөдөр 11.40 цагаас телевизийн бүх сувгаар болон бусад цахим хэвлэлийн байгууллагуудаар дамжуулах юм байна.

Сонирхуулахад наадмын нээлт, хаалтын төсвийн тухайд өнгөрсөн жилүүдэд 600 сая төгрөгт багтдаг байсан бол энэ жил 850 сая төгрөг байхаар төсөвлөсөн. Та бүхэн халдвар хамгааллын дэглэмээ чанд сахиж, өргөн дэлгэр сайхан наадаарай.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

28 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.187.169

9 odor amrah demi yuma gert amrah arga algaa ganhuu lutaa haragd suulgahguine zaral higeed.ajild amargash ornoo.ajil shire uhaad duusjinaa .bas ganhu neeh bajan gesen erdnet dolar chenk hijil bajan bolsinma da. erdnet geel olon chenk abna gesen.

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.187.169

humuuse 9 oodr ajilah boliod ajild aornoo gert suulgahguine naadah ganhu chin haragad uzler huzaad untulahgui bas ylatan shigel zagnala odod chi tege odoo chi yum uuj bolohgu odo chi hoolo idej bolohgui geel.

Avatar

Зочин 2021-07-11 146.115.161.230

Наадам хийхгүй гээгүйвлүү. Юун 850 вэ бас. Хэлж байгаа нь л 850 болохоос хийсэн нь хэд бол доо. Xулгай хийхийн дон шүглэжээ бүр

Avatar

Зочин 2021-07-11 59.153.114.140

Ерөнхийлөгч нь хятадын шар даавуунаас хулчийсан даа хөөрхий

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.183.140

Наадам хийхгүй ч гэсэн телевизээр сайхан юм үзээд сэтгэл сэргэж байна. Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг цэнгүүлэх ёслол сайхан болж өнгөрлөө. Төр засагтаа баярлалаа. Энэ хэцүү цаг үед хүчин зүтгэж байгаа Засгийн газар, УОК, Эмнэлэг, цагдаа бусад бүх хүмүүст эрүүл энхийг хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.85.232

HUULI BOL HUULI !!!!!!!!!!!!!! TORT YOS GEDEG BOL HUULIA DEEDLEH!!!!!!!!!!!!! ENE BOL MASH BURUU!!!!!!!!!!!!! ILYY ZARDAL!!!

Avatar

Наадам Хойшилсон гэдэг Шийдвэр ХУДЛАА БАЙЖ. МОНГОЛ ТӨР ИРГЭДЭЭ ӨӨРСДИЙГӨӨ БҮҮ ХУУР !!!! 2021-07-11 202.126.90.74

2-н ХООРОНД 3-Н ДУНД АЛЦАГАНААД Л …НААДАМ ХИЙХГҮЙ ГЭЧИХЭЭД..
ТВ-НҮҮД НААДМЫН СЭДЭВТЭЙ НЭВТРҮҮҮЛГҮҮД, ЭЛДЭВ ГОНЖИРСОН МУУХАЙ КОНЦЁРТУУДААА БОЛИОЧЭЭ !! ТӨР НЬ НААДАМ ХИЙХГҮЙ ГЭЭД ШИЙДЧИХЭЭД БАЙХАД !!!

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.181.217

Наадам зохион байгуулахгүй гэсэн.Харин телевиз йнтернетээр урлаг соёлын болон бусад арга хэмжээ дамжуулахгүй гээгүй,үүнийг хориглох ч үндэсгүй. Зарим нөхөд юу гэж илүү дутуу юм ярьж хэрүүл маргаан өдөөд байна аа.

Avatar

иргэн 2021-07-11 64.119.24.57

Баяр тэмдэглэхгүй гээд шийдвэр гаргасан бол гаргасан шийдвэртээ баттай зогсож эргэлт буцалтгүй байх ёстой. Гэтэл тэмдэглээд байгаа ч юм шиг үгүй ч юм шиг тодорхой бус байгаа нь өнөө л эргэж буцсан тодорхойгүй байдлыг үргэлжлүүлсээр байгааг илтгэж байна. Энэ хүнд хэцүү цаг үед яаж сэтгэл нь өвдөхгүй нэгэндээ баяр хүргэж сайхан баярлаарай гэж хэлж чадаж байгааг ойлгохгүй байна. Харин ч дахин энэ байдлыг үргэлжүүлэхгүйн тулд хичээж хөдөлмөрлөх, шударга ёсыг тогтоох хэрэгтэй байх юм.

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.9.46.220

Цэргүүдийн царай ч урвагар байна даа. Монголын төр сөнөжээ. Ум маани бад мэ хум.

Avatar

Зочин 2021-07-11 122.201.31.151

gemteld orj ireel chi uhtel uhed uhee ged baij yund agomdol heldin bee uhtel chin uzler shrad ugluu hen onholdodoh egsin hohine gel zagnaal.hurtsaa uhtel chi uhee irnee.huni obchingor ingej dormjoloh demii.

Avatar

Зочин 2021-07-11 122.201.31.151

benchun tuland dudsan shuu ganhuu bathuu medree gelanduural emdrele geel.medree medrle yuma adilah shuu.olno 4 ebnchuin tulaan duudajina buh halh moron ged atmanuda.

Avatar

toim 2021-07-11 122.201.31.151

APU dansna mongo hulgailsan ganhu biluuhere medel dee.tiim bi egche ah aluuslan archaguia mitan gutral guniglal yabjilaa odod negen nad aldah yumgui shuu chenk ganhuu alad hajnaa.buudah uu obchoh uu chi hen bee hot amtan bish bol.iim muuhai atman badag hgej.chi halh moorn gol ged aidasa omdondo baasan shdee.

Avatar

Зочин 2021-07-11 122.201.31.151

dolar chenk bitgi busiga atgah geel aln shuu.chi erdent dansnas dolor hulgaiald neg muu zaral mongo bosgool.matad baibala dilahn shuu.bayarhuu hesene.

Avatar

Зочин 2021-07-11 2.75.204.224

аль суваг бөх үзүүлж байф на?

Avatar

МОНГОЛ ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ БҮТЭХГҮЙ ЭЭ 2021-07-11 202.126.90.73

ИНГЭХ БАЙСЫН БОЛ ЯАХ ГЭЖ НААДАМАА ХОЙШЛУУЛСАН ЮМ БЭЭЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ ӨӨ !! АРД ТҮМЭЭН !!!
БҮТЭХГҮЙ ЭЭ ТЭЭ ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ ТЭЭЭ ?????

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.85.181

Buzar MAN

Avatar

Зочин 2021-07-11 109.145.175.68

Төрийн есөн хөлт цагаан тугийг хааш нь цэнгүүлэх нь вэ? Корона вирустэй, хөл хориотой байгаа.

Avatar

Зочин 2021-07-11 59.153.114.25

Төр нь байгаа юм уу тэгээд? Далбаа нь л үлдсэн юм биш үү?

Avatar

Нар салхи үзүүлэх нь зөв 2021-07-11 103.57.94.110

Есөн хөхөлт цагаан тугандаа

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.21.109.78

ХАХА

Avatar

Зочин 2021-07-11 64.119.18.239

ЕСӨН ХӨЛТ цагаан туг уу, ЕСӨН ХӨХӨЛТ цагаан туг уу?? Жаахан юм уншиж судлаад, зөв мэдээлэл өгч байвал хэн хэндээ л хэрэгтэй байх шүү, сэтгүүлч нар аа.

Avatar

Зочин 2021-07-11 59.153.114.140

Хэдэн хятадын шар алчууртнууд жагссан гээд шээс алдан наадамаа нээж чаддаггүй eрөнхийлөгч гэж ойлгож байгаа.

Avatar

Зочин 2021-07-11 66.181.181.217

Үргэлж х****л тавьсан хогийн амьтад. Ядаж баярын нэг өдөр үмхий амаа таглах чадваргүй малууд.

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.55.188.109

Yaj iij baigaal dalimduulj tsavchih geel ulaaraad baihiimaa ene MANgas chin

Avatar

Зочин 2021-07-11 103.57.95.197

Зүгээрл нүд чихээ баясга . Бухимдаад бгаа бол үзэхээ болилдоо

Avatar

Зочин 2021-07-11 192.82.85.232

huuli tsaaz yarij bn!!! Huuli deedlehgui bol Tor yah ORSHIH ve?!

Avatar

Зочин 2021-07-11 202.55.188.92

Neeltee uzeed l hodoo amraad l bolooshde. Ovchinoo l darj avtsgaaya

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж