ТЦА: Эрхээ хасуулсан жолооч нарын эрхийг сэргээлээ | News.MN

ТЦА: Эрхээ хасуулсан жолооч нарын эрхийг сэргээлээ

ТЦА: Эрхээ хасуулсан жолооч нарын эрхийг сэргээлээ

ТЦА: Эрхээ хасуулсан жолооч нарын эрхийг сэргээлээ

Цагдаагийн Ерөнхий газрын Бүртгэл хяналтын төвөөс эрхээ хасуулсан жолооч нарыг эрхийг сэргээсэн талаар мэдээллээ. Тодруулбал, Өршөөлийн хуулийн хүрээнд  2017 оны долдугаар сарын нэгнээс 2021 оны зургадугаар сарын 24-ныг хүртэлх хугацаанд тээврийн хэрэгсэл жолоодох эрхээ хасуулсан жолооч нарын эрх сэргэсэн болохыг мэдээлэв.

Сануулахад, жолооч нар үнэмлэхээ E-Mongolia сайтаас захиалж авсны дараа хөдөлгөөнд оролцох боломжтой юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

10 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-07-10 46.166.142.221

hi

Avatar

Их Тэнэгээс Бага Тэнэг Болцгооё !!! 2021-07-10 202.126.89.24

МОНГОЛЧУУД НИЙТЭЭР БҮТЭХГҮЙ ЭЭ ..АЛБАТАЙ ЮМ ШИГ NO NAADAM NO TSAHIM NAADAM ГЭЖ ЗГ-АР ШИЙДВЭР ГАРГУУЛЧААД ЦАГАА ТУЛАХААР АРДУУД НЬ ӨӨРСДӨӨ ГАРААД ХОТ ХӨДӨӨГҮЙ НУЛЬ ТҮГЖРЭЛ; ХҮНИЙ БӨӨГНӨРӨЛ; ОЧЁР ДАРААЛАЛ ҮҮСГЭЭД АЙЛ АЙЛААР ДЭЛГҮҮР ХОРШОО ХЭСЭЭД НААСАН….ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ Ч ЗҮГЭЭРГҮЙ ОДОН ТАРААЖ Л СУУНА…ЯАНА НЭЭРЭЭ МОНГОЛ ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ БҮТЭХГҮЙ ЭЭ !!! ХОХЬ НЬ ХОХЬ НЬ ХОХЬ НЬ…..

Avatar

Зочин 2021-07-10 202.126.89.24

МОНГОЛ ХЭЗЭЭ ДАРГА ЦЭРЭГГҮЙ ХУУЛЬ ДҮРЭМ ГАРГАСАН ШИЙДВРЭЭ ХЭРЭГЖҮҮЛДЭГ МӨРДДӨГ ДАГАДАГ БОЛНО ДОО ХӨӨРХИЙ…..ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ МОНГОЛ !!!

Avatar

zochin 2021-07-10 122.201.24.200

huuli hereggui gej baigaa yum uu. zevseg barij hun ***h, sogtuu mashin joloodoj hun ***h adil zuil shuu. aluurchdiig ingej oogshuuleh hend heregtei ve.

Avatar

MAH 2021-07-10 202.55.188.88

Ахиад согтуу машин баривал 2,6 жил шоронд орох эсвэл бүх насаараа эрхээ хасуулах сонголттой тулж байгаа шүү.Шинэ хууль дүрэм гарах учир бүгдийг нь нэг гараанаас эхлүүлж байгаам шүү.

Avatar

Zochin 2021-07-10 202.126.89.20

Энэ төр асуудалтай юмнуудаа л их өөгшүүлэх юмдаа. Эмээ өвөөгөөрөө зээл авхуулаад хаясан хулгайчуудын мөнгийг тэглэнэ. Архи ууж дүрэм зөрчсөн алуурчдыг одоо зам дээр гаргаад ирлээ. Одоо яаана даа.

Avatar

Зочин 2021-07-10 202.126.89.20

100 жил гээд их тэнэгтэж байна даа. Сая бас орон нутгийн иргэдийн хөлс хүчээ зарцуулан байж хязгаарлаж байсан аймаг сумдын хөл хориог хүчээр болиулчихлаа. Улс орон даяар өвчнөө тараахад бэлэн болгож өгсөн төр засгийн малнуудад баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-07-10 202.126.89.102

Дахин дахин архи уугаад аваар хийгээд байж дээ

Avatar

Зочин 2021-07-10 192.82.73.201

Ивээлт намдаа баярлалаа. 100 жилийн өлмий бат оршиг!

Avatar

Зочин 2021-07-10 66.181.161.56

Уунгаа жолоодоцгооё

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж