Энэ онд багтаж наадмын бөх, сур болон бүсийн уралдаан явагдана | News.MN

Энэ онд багтаж наадмын бөх, сур болон бүсийн уралдаан явагдана

Энэ онд багтаж наадмын бөх, сур болон бүсийн уралдаан явагдана

Энэ онд багтаж наадмын бөх, сур болон бүсийн уралдаан явагдана

Ардын хувьсгалын түүхт 100 жилийн ойн үндэсний их баяр наадмыг тойрсон үйл явдлуудыг та бүхэндээ багцлан хүргэе. Анх наадам уламжлал ёсоор зохион байгуулагдана гэж байсан боловч Covid-19-ийн нөхцөл байдал хүндэрч, иргэд эсэргүүцсэн учир төр засгийн зүгээс энэ жил наадмаа цуцлах шийдвэр гаргасан. Харин сүүлийн байдлаар төр засгийн зүгээс энэ жилдээ наадмаа хийнэ гэхдээ зөвхөн бөх, сур харвааг зохион байгуулна гэсэн чиглэлтэй байгаа гэнэ. Хурдан морины тухайд унаач хүүхдүүд халдвар авах, тараах өндөр эрсдэлтэй тул энэ жилдээ наадмаар уралдуулахгүй гэсэн аж. Гэтэл өчигдөр нийслэлийн албаны хүмүүс наймдугаар сар гараад зарим аймгуудад нөхцөл байдал сайжирвал хурдан морины бүсийн уралдаан зохион байгуулна гэдгийг мэдэгдэв.

НААДМЫН НЭЭЛТИЙГ 7-Р САРЫН 11-НИЙ ӨДӨР ХҮРГЭНЭ

Жил бүр л баяр наадмын нээлтийн арга хэмжээг хэн найруулах вэ гэдэг асуулт гарч ирдэг. Магтуулахаасаа илүү шүүмжлэлд өртдөг энэхүү албыг сүүлийн таван жилийн хугацаанд гурван хүн хашиж байв. Харин энэ жил түүхт ой гэдэг утгаараа өнөөх гурван найруулагч маань хамтран найруулахаар болсон. Тодруулбал, Н.Наранбаатар, Г.Цоггэрэл, Б.Баатар нар сонгогдсон. Гэвч цар тахлын улмаас үзэгчгүй цахим наадах болсон тул Б.Баатар ерөнхий найруулагч, Г.Цоггэрэл түүний зөвлөхөөр ажиллах болж, Н.Наранбаатар өөрийн хүсэлтээр найруулахаас татгалзсан.

Хэдийгээр наадам цуцлагдсан ч долдугаар сарын 11-ний өглөө Монголын ард түмэн наадмынхаа нээлтийг цэнхэр дэлгэцээрээ үзнэ. Нээлтийн зураг авалтыг Хүй долоо худагт хийсэн бөгөөд 250 уран бүтээлч, 100 цэрэг гээд нийтдээ 350 хүн оролцсон. Энэ жилийн наадмын нээлт, хаалтын үйл ажиллагааны зардал 850 сая төгрөг. Өмнөх жилүүдэд наадмын нээлт, хаалтын төсөв 600 сая төгрөг байв.

ДОПИНГТОЙ БӨХЧҮҮДИЙГ БАРИЛДУУЛАХГҮЙ

Сүүлийн хоёр жилийн улсын баяр наадмаар допинг хэрэглэсэн бөхчүүдийн асуудал эцэслэн шийдэгдэхгүй байсаар 100 жилийн ойтой золгосон. Үндэсний бөхийн холбооны тэргүүн Ц.Магалжав ч энэ жилийн наадамд допингтой бөхчүүдийг бүртгэхгүй гэдгээ мэдэгдсэн. Сүүлд Өршөөлийн хуулиар барилдах эрхээ хасуулсан бөхчүүдийн эрхийг сэргээнэ гэж яригдаж байсан ч ташаа мэдээлэл болохыг Хууль зүй, дотоод хэргийн яамны сайд Х.Нямбаатар мэдэгдсэн. Тэрбээр “Ийм Өршөөлийн хууль ерөөсөө гараагүй. Хэвлэлээр ийм зөрүүтэй мэдээ явж байна лээ. Эрүүгийн болон Зөрчлийн хууль зөрчсөн хүмүүс энэ хуульд хамрагдахаар батлагдсан. Бусад төрлийн хуулиар хариуцлага, эрх хасагдсан хүмүүс энэ хуульд хамрагдахгүй” гэв.

Долдугаар сарын 12-ны өдрөөр улсын аварга Э.Оюунболд болон улсын начин Д.Цэрэнтогтох нарын барилдах эрх сэргэж байгаа. Хэрэв наадам наймдугаар сард болно гэвэл тэд барилдах эрхтэй. Харин Н.Батсуурь аварга, Р.Пүрэвдагва арслан, Н.Бат-Орших харцага нарыг наймдугаар сард наадамд болвол бүртгэхгүй гэдгийг Ц.Магалжавын ярианаас харж болно.

ИРГЭД “NO NAADAM” УРИАН ДОР ЖАГСЧ, НААДАМ ЦУЦЛАГДАВ

Наадамд төсөвлөсөн төсөв, зохион байгуулж буй байдал болон бизнесүүдээ хааж боогдуулж байгаа нь иргэдийн дургүйцлийг хүргэж, тэд “Тэвчээр тасарлаа”, “No Naadam” гэх уриан дор Сүхбаатарын талбай дээр жагссан. Жагсаалд оролцогсдын ихэнхи нь төр засаг бизнесүүдээ хааж боож, өндөр өртгөөр наадам хийх гэж буйг мөн Covid-19-ийн улмаас өдөр бүр иргэдээ алдсаар байж наадах гэж байгааг эсэргүүцсэн. Үүнээс гадна хурдан морь унаач хүүхдүүдийн асуудлыг ч хөндсөн. Иргэд жагсаал хийсэн долдугаар сарын 1-ний өдөр УОК наадам хойшлуулах саналыг гарган, Засгийн газрын хуралдаанаар хуралдаанаар түүхт 100 жилийн ойн баяр наадмыг цуцлах шийдвэр гаргасан.

Дайны хүнд хэцүү жилүүдэд цуцлагдаж байгаагүй гэдэг Үндэсний их баяр наадам маань энэ удаад нүдэнд үл үзэгдэх дайсны улмаас цуцлагдлаа.

НААДАМ ЦУЦЛАГДСАНД БУХИМДСАН УЯАЧИД ТӨВ ТАЛБАЙ РУУ МОРЬТОЙ ОРЖ ИРЭВ

Долдугаар сарын 1-ний орой наадам цуцлагдах тухай шуум гарч эхэлсэн үеэс уяачид Сүхбаатарын талбай дээр жагсаал хийнэ гэдгээ мэдэгдсэн. Тэд ч хэлсэн ёсоороо долдугаар сарын 2-ны өдөр морьтойгоо Сүхбаатарын талбайд орж ирсэн. Удалгүй наадам хийхийг шаардсан харваачид, бөхчүүд цугларч, жагсаалд нэгдэв. Уяачид төрийн ордоныг тойрч, эсэргүүцлээ илэрхийлсэн ч төр засаг наадам хийхгүй гэдэг шийдвэртээ бат зогссон.

Харин өчигдөр/2021.07.08/ уяачид, бөхчүүд, харваачид дахин жагсаал хийн, Үндэсний аюулгүй байдлын зөвлөлд төрт ёсны баяр наадам тасрах ёсгүй гэсэн шаардлагыг хүргүүлсэн. Үүнтэй холбогдуулан үндэсний бөхийн холбооны тэргүүн Ц.Магалжав байр сууриа илэрхийлж, “Өвчин тахал багасахаар энэ жилдээ багтаад 100 жилийн бөхийн барилдаан, сурын харваанд насанд хүрсэн хүмүүс оролцох байдлаар төр засаг хийх боломжтой гэсэн чиглэлтэй байгаа тул өнөөдрийн жагсаалд бөхчүүд оролцоогүйг олон нийт ойлгох биз” хэмээсэн.

Өөрөөр хэлбэл, энэ жилдээ багтаагаад 100 жилийн ойн баяр наадмаа тэмдэглэнэ гэхдээ зөвхөн бөх, сур хоёр л болох боломжтой гэдгийг албаны хүмүүс хэлсэн аж.

БҮСИЙН УРАЛДААН БОЛНО

Өчигдөр орой Монголын морин спорт, уяачдын холбооны төлөөллүүд Нийслэлийн Засаг даргын орлогч, инновац, технологийн асуудал хариуцсан төслүүдийн удирдагч Д.Ихбаяр, Нийслэлийн Засаг даргын Хөгжлийн бодлогын асуудал хариуцсан нэгдүгээр орлогч Ж.Сандагсүрэн нартай уулзалт хийсэн. Энэхүү уулзалтын үеэр Ж.Сандагсүрэн “Та бүхний хариуг маргааш өгнө. Бид наадмыг иргэдийнхээ аюулгүй байдалд нийцүүлээд зохион байгуулах хүсэлтэй байсан юм шүү” гэв. Харин Д.Ихбаяр “Наймдугаар сар дөнгөж гаргаад зарим аймгуудад Covid-19-ийн нөхцөл байдал гайгүй байвал тухайн үед шийдвэр гаргаад бүсийн уралдаануудыг зохион байгуулъя гэсэн шийдвэр гаргасан” хэмээн ярив.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.67.9

Ашгүй дээ.Баянмөнх гэдэг бөх ногт ганзаглаж ирээд хэрүүл өдөөд байсан.Монгол улс тайван амгалан хөгжмөөр байна.Гаднаас хооронд нь хэрэлдүүлж байж дарж авдагийг мартаваа Монголчуудаа.Амьдрал шашин соёл ялгаагүй болхоор БӨХ гэдэг юмаар хагалах гэж оролддог болсон шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.72.250

Uraldahgui l bol uhlee yu? Mulguu orc-uud vee. Bur mungu huileed surtsan bnshdee. Bas naadmyn neelt, haaltad tiim ih mungu zardgiig odoo l ene jil anzaarchiina. HERO baatar ene ter ni bidnii tatvaryn mungiig idej uugaad garshchijee. g*** ve yaasan

Avatar

Зочин 2021-07-09 64.119.26.213

Уяач бөхчүүдэд мөнгө олох арга л байх.

Avatar

Зочин 2021-07-09 150.129.142.125

Цар тахлаас улс үндэстнээ хамгаалах нь бөх морь зэрэг хувь хүний хоббигоос чухал. Нэг удаа хойшлох нь үндэсний уламжлал дархлааг сулруулна гэсэн тайлбар сэтгэцийн эмгэгтэй хүмүүс гэж үндэстнээр нь хамруулсан тай адил санагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.9.46.44

Ард түмний их баяр цэнгэл төрийн наадам. Ард түмэн нь корона тусаад устаж, төр засаг нь нэрнээс цаашгүй болсон байна.

Avatar

Иргэн 2021-07-09 103.26.194.55

Баяр ёслолын уламжлал түүхтой тохиож байна гэсэн олон нийтийн баярын уур амьсгал өнгөрсөн хойно ойн баярыг нөхөж хийнэ гэхээр баярыг оролсон зүгээр л үндэсний спортын тэмцээн болох байлгүй.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-07-09 202.9.47.21

Энэ хэдэн бөх, уяачид наадаж цэнгэхгүй бол үхлээ юу. Ирэх жил хүртэл короно арилахгүй бол юуны чинь наадам. Арагүй л өөр ажил хийх чадваргүй нь харагдаж байна. Бөхчүүд гэж гэдсээ унжуулсан, өдөржин зааланд ноцолдож идэж уухаас өөр юмгүй. Уяачид гэж ядарсан айлуудыг зарцалж, хүүхдээр нь морь унуулж түүнийгээ гэр бүлээ тэжээж байгаа амьтад гэж доромжлоод сууж байдаг. Ийм монголын өв соёл гэж байдаг юмуу. Зөвхөн хэдхэн баячуудын төлөө ард иргэдийг бүү хохироо. Уяачид гэж УИХ-н гишүүд, биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-09 150.129.143.44

Нөгөө хэдэн шалдан банди нар, гомонууд , э****з хурлийзууд бар сав нээгдэх нь хориглох хэрэгтэй гээд дахин жагсахгүй юм байх даа эргүү оркууд. Зөвхөн наадам гээд байдаг нь их нарийн учиртай бололтой

Avatar

СУДЛААЧ ИРГЭН 2021-07-09 202.9.47.12

монгол улс биш хнтий аймаг улс болоод байгаа монголдчуудын хйиморь лундаа үхэж босоо аваргаа барилдуулж чадаагүй хэнтийн 3н сүгийг төрөөс зайлуулж хиймрлог баруун монголын залуус төрийн толгойд гарч ирэх замыг унхиагүй төр өөрөө заслаадаа сүхээр хэлж сүхээр дуусч зуун жилээ үзэхгүй мөхөх учиртай АРДЫН НАМ гэдэг нь үнэн юм байлгүйдээ одоо ард түмэн МАН тонгорох аавын хүүхдүүдийг дэмжихэд 100 хувь бэлэн болжээ ДААЧ ХАРМСАЛТАЙ УНХИАГҮЙ ШААРЫН ТӨР БОЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-09 103.26.194.55

АН-ынхан сонгуульд ялагдсандаа өширхөж АХ-ын 100 жилийн ойг тэмдэглүүлэхгүй гэж жагсаал з/б-ж, ковидүхлээ хатлаа хэмээн ХМХ-ээр сүржигнэж санасандаа хүрч өөрсдийн явцуу бүлгийн эрх ашгийг олон нийтэд тулгаж ямарч хүнд үед тэмдэглэж байсан түүхт ойг цуцлуулж түүхэнд хар толбо үлдээлээ дээ.Гутамшиг…

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.126.89.191

Ингэж бодож өөрөө гутамшиг

Avatar

Иргэн 2021-07-09 103.26.194.55

АН-ынхан сонгуульд ялагдсандаа өширхөж АХ-ын 100 жилийн ойг тэмдэглүүлэхгүй гэж жагсаал з/б-ж, ХМХ-ээр ковид үхлээ хатлаа гэж сүржигнэсэн. Тэд тэгээд санасандаа хүрч ямарч үед, дайны хүнд үед ч хийгдэж байсан баяр наадмыг хаан боогдуулж, олон нийтээ хүндэтгэлгүй өөрсдийн бүлгийн явцуу эрх ашгийг бусдад тулгаж олон нийтийн санаа сэтгэлд арилхааргүй хар толбо үлдээлээ дээ. Гутамшиг…

Avatar

МӨӨГИЙ 2021-07-09 103.43.76.168

УЯЧ БӨХЧҮҮДИЙГ ХУЛХИДАЖ УБ-Т УЛСЫН НААДАМ ЦАХИМААР ХИЙНЭ МЭДЭГДЭЭГҮЙ БОЛ ХЭН ХЭН Ч МӨНГӨ ЦАГ ЗАВААРАА ШАТАХГҮЙ Ш ТЭЭ? МОНГОЛЧУУДЫН ТАЛ НЬ МЭДРЭЛ МУУДСАН НЬ ҮНЭН АЖ? ЗААВАЛ ХИЙНЭ ГЭЖ ДӨЙРСАН ХҮН 1Ч БАЙХГҮЙ ХИЙНЭ ГЭЖ 20ХОНОГ ХӨЛС МӨНГИЙГ НЬ БАРЧИХААД 7ХОНОГИЙН ХИЙХГҮЙ ХОХЬ ЧИНЬ ШАТ ГЭДЭГ НЬ Л МУУХАЙ ШҮҮ

Avatar

zochin 2021-07-09 122.201.24.2

saihan moligodoj dee orkuudiig

Avatar

ГАРГАСАН ШИЙДВЭРЭЭV ЭРГЭЖ БУЦАХГҮЙ УТГА ТӨГӨЛДӨР ХЭРЭГЖҮҮЛДЭГ ХҮЧТЭЙ ТӨРТЭЙ БОЛМООР БАЙНА !!!!! 2021-07-09 202.126.89.99

MR. OYU-ERDENE, THIS ISSUE WAS ALREADY DECIDED AND CLOSED !!! WHY ARE YOU CHANGING YOUR MIND FOR A FEW SMALL WRESLTERS AND HORSE RIDERS ?

MONGOLIAN PEOPLE ARE SUFFERING & CONFUSING & MISLEADING BECAUSE OF YOUR MAD DECISIONS, DO NOT CHANGE IT !!!!

Avatar

БОЛИО БОЛЬ ....БӨХЧҮҮД УЯАЧИД МОНГОЛООС ЗАЙЛ !!!! 2021-07-09 202.126.89.99

ЯАНА ДААА…БӨХЧҮҮД, УЯАЧИД ШИГ МУЛГУУ ТЭНЭГҮҮДТЭЙ БАЙГАА ЦАГТ ЭНЭ УЛС ОРОН ХӨГЖИХГҮЙ ЭЭ ӨӨДЛӨХГҮЙ ЭЭЭ……. БҮТЭХГҮЙ ЭЭЭ ….
БУСАД ХУВИЙН АЖ АХУЙН НЭГЖҮҮД НЬ ЧАДАХ ЯДАХААРАА ЯДАРЧ ЗОВСОН НЭГНЭЭ ЭНЭРЧ ТУСЛАЖ БАЙХАД ХЭДЭН БӨХЧҮҮД НАЙР НААДАМ ЖАРГАЛ ЦЭНГЭЛЭЭ ТЭРГҮҮНД ТАВЬЖ 3,3 САЯ МОНГОЛЧУУДЫН АМЬ НАС ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭР НААДАХ ГЭЖ БАЙХ ТААРЧ ДЭЭ ӨЛӨН ДУРААКУУД

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.77.86

Хэдэн шалдан банди нараас айгаад баар цэнгээний газруудыг нээж болдог харин наадамаа нээж болдоггүй ийм новшын нийгэмд ийм арчаагүй төр засагтай бид амьдарч байна.

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.126.89.103

Манай төр засаг гэж хүмүүс орилж хашгираад эхлэхээр айж бууж өгч гаргасан шийдвэрээсээ эргэж буцдаг, орон гаран юмаа!!! Шийдвэр гаргахын тулд 7 хэмжиж 1 огтлох зарчмаар сайтар бодох ёстой, тэгээд нэгэнт шийдвэр гаргасан л бол эргэж буцаад байдаггүй баймаар байна шүү!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.179.25.240

FUCK YOU

Avatar

Зочин 2021-07-09 64.119.18.239

Наадмыг 1 жилээр хойшлуулах шийдвэр гаргалаа л гэсэн. Тэр гаргасан шийдвэрийнх нь "будаг" нь ч хатаж амжаагүй байхад л эсрэг шийдвэр гаргана. Барьсан, тавьсанаа санахаа байтлаа зөнөсөн иргэд ч ингэхгүй. Ийм солиотой хүмүүсээр удирдуулж байгаа бидний л хохь юм даа

Avatar

ХҮЧТЭЙ ТӨРТЭЙ БОЛОХ ЮМСААН ..... 2021-07-09 202.126.89.99

ХҮЧГҮЙ ТӨР ӨӨ ГЭЖ ХӨӨРХИЙ ӨРӨВДӨЛТЭЙ…..ХҮРЭЛСҮХИЙН АРДЫН ЗАСАГ Ч БӨХЧҮҮЛ УЯАЧИД МЭТ БҮЛЭГ ДЭЭРЭМЧИД BAD GUYS, ХЭСЭГ БҮЛЭГ ФРАКЦУУДЫН ЭРХШЭЭЛД ОРСОН ӨЧҮҮХЭН ӨӨДГҮЙ СУЛ ДОРОЙ ЗАСАГ БАЙНА ДАА ….

Avatar

Зочин 2021-07-09 59.153.112.70

Бүү балайрцгаа. Эрүүл явбал дараа жилийн наадам үзнэ.

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.72.247.171

Наадам хийхгүй байлаа гээд эрүүл болох уу?

Avatar

Зочин 2021-07-09 66.181.161.114

Naadmaa taslna gedeg uneheer ontsgui tuuh uldene hurelsuh oyuka man tiihend haraar uldene. Irgediin durguitseh shaltgaan n tsahim naadam gej bj heterhii undur tisuv bgaad yum. Heden batsaan gatsa n garsan tuuniig shar daviu avch ochij bur gal deer tos neh gesen nuhu bol Erdene gej bah melhiin huu odbayar Erdene hjaad ellsen bh. An man geltgui erdeniig uls turuus archih heregtei

Avatar

Зочин 2021-07-09 122.201.24.43

монгол төрийн эргэн будилсан утгагүй энэ олон шийдвэр ёстой балайруулж байнаааа ХҮҮКЭЭ цэгцлээч

Avatar

Зочин 2021-07-09 66.181.191.230

Ерөөсөө no naadam чиньАрдын хувьсгалын 100жилийн ойг хийлгэхгүй гэсэн сөрөг хийрхэл байсан.

Avatar

зочин 2021-07-09 66.181.161.25

уЯАЧИД БОЛ уих -тай хамааралай бөгөөд, Монголын луйварчдын хам болно. ИХЭНХ НЬ ШҮҮ. НААДМАА НАМАР ХЙЖ БОЛНО.

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.81.220

Улсын нэр , төр засгаа газар дор ортол муулдаг хүмүүс энэ өвчин тахалаас ч аюултай Үйлс нь яаж бүтэж явдаг юм бол . ядаж үр хүүхэдээ ч боддог болоосой .юм нэгээр дуусахгүй сайхан цаг ирнэ . Санаа сайн бол заяа сайн гэдэгдээ.

Avatar

Зочин 2021-07-09 66.181.161.119

Чи үхчих. Тэгээд чи төргүй болно

Avatar

Irgen 2021-07-09 172.58.23.207

Tur zasgaadaa ilyy erg medeltei uyachid buhchyyd urlagiin nertei luivarchidtai odoo er ne yu bolood bainaa.zasag tur naadam nairiug zogsooson.getel

Avatar

Зочин 2021-07-09 64.119.17.226

Ene door bichsen humuusiig temdeglej avch baigaa biz dee. Mongol Naadmyg uvchin gaigui bolohoor zaaval hiih heregtei. Urd hurshuus tusgaar bolson bayaryg temdeglehiig husehgui bga etgeeduudiig sain harj avtsgaa. Uursduu ilercj baina daa. Tuuhen 100 jiliin oig hoishluulaad ch hamaagui zaaval Esloh estoi shuu !!!

Avatar

Tuuh 2021-07-09 64.119.17.226

Ene door bichsen humuusiig temdeglej avch baigaa biz dee. Mongol Naadmyg uvchin gaigui bolohoor zaaval hiih heregtei. Urd hurshuus tusgaar bolson bayaryg temdeglehiig husehgui bga etgeeduudiig sain harj avtsgaa. Uursduu ilercj baina daa. Tuuhen 100 jiliin oig hoishluulaad ch hamaagui zaaval Esloh estoi shuu !!!

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.126.88.63

Уяачид гэдэг чинь улс төрчид,наймаачид, эрүүгийнхэн нийлсэн Монгол маягийн мафи шүү дээ. Хамаг заваан юм тэднээс гардаг. Төр байр сууриндаа хатуу байж хулгайчуудыг байранд нь тавь

Avatar

Зочин 2021-07-09 64.119.19.245

Үхээсэй!!!

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.71.238

Chi hujaa pisda harin dald oroosoi

Avatar

Амьсгаа 2021-07-09 64.119.19.245

Үхсэн ацны наадам лалрууд нэг мөсөн сүйрээсэй!!!

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.71.238

Chi tegvel uhsen atsnii mongol hun neg musun mongoloos dald oroosoi muu l**

Avatar

doroi zasag 2021-07-09 66.181.188.158

ene uyach geed baigaa huuhdiin aluurchigiin noloond orohoo bolioch ee.olimp hoishlogdoj bolood baihad

Avatar

Зочин 2021-07-09 66.181.176.150

Энэ хаанаас хэн гэдэг хүний шийдвэр вэ.Засаг,УОК -оос том эрх мэдэлтэй хүмүүс байх нь ээ.Олон түмний сэтгэлийг үймүүлээд байх нь хэнд хэрэгтэй вэ

Avatar

Зочин 2021-07-09 202.126.90.86

Орон гаран хүмүүс шүү

Avatar

Иргэн 2021-07-09 202.126.90.27

Эргэж буцсан шийдвэрээрээ иргэдийг талцуулахаа болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-07-09 192.82.64.208

ene huduunii maluud bolioosoi! UIH bas huduunii maluudaar duurtsen ene tendgui baahan yumaa medehgui mergejliin bus orkuudiig er n hotoos zailuulsan n deer bish uu? okruud hotod orj irsnees l bolj mongol ter chigtee sunuj baina. oron nutgaas garna gej teruugeer duuren nair hiine, hot ori ijcheed baahan hahuulidan, ajildaa garchaad baahan hulgai hiine, ene orkuudiig l zailuul tur zasgaas! huduunii mal huduuguuruu l duusna, 1000 hotod amidraad uurchlugduj chadahgui lalruud

Avatar

Зочин 2021-07-09 64.119.24.148

Tur,zasag ni uuruu yanz yanz aar yariad “hudlaa heldeg hvvhed” shig zan avir gargaad baihiin !!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж