Х.Нямбаатар сайдын “ажиллагаа” үргэлжилнэ | News.MN

Х.Нямбаатар сайдын “ажиллагаа” үргэлжилнэ

Х.Нямбаатар сайдын “ажиллагаа” үргэлжилнэ

Х.Нямбаатар сайдын “ажиллагаа” үргэлжилнэ

Хууль зүй дотоод хэргийн сайд Х.Нямбаатар өчигдөр хуулийн байгууллагынхантай хамт Замын-Үүдийг зорьж, баривчилгаа, халаа сэлгээ хийв. Энэ үеэр Замын-Үүдийн Засаг дарга тэргүүтэй зурган албан тушаалтныг хуулийн байгууллагаас 48 цагийн хугацаатай баривчилж, зургаан албан тушаалтны ажлыг нь чөлөөлж, орны хүмүүсийг нь томилсон.

Ингэхдээ ХЗДХ-ийн сайд Х.Нямбаатар Монгол Улсын Засгийн газар Замын-Үүдийн мафитай тэмцэж байгаагаа илэрхийлээд, цаашид боомт, хил, гааль гэлтгүй төрийн оролцоотой бусад бүх салбарт анхан болон дунд шатны авлигын бичил мафиуд санаатайгаар ажил гацаадаг, үр дүнд нь иргэд олон нийт хохирдог байдалтай тэмцэж, эвлэрэхгүй гэдгээ мэдэгдсэн юм. Тэрбээр ийн “ажиллагаа”-гаа  хууль засагладаг болгох зорилготой хэмээн тайлбарлажээ. Тиймээс цаашид төрийн бүх шатанд ажил цалгардуулдаг, гацаадаг, олон нийтийг хохироодог бүхий л шатанд баривчилгаа, халаа, сэлгээ "ажиллагаа" явагдах нь. Мэдээж бурууд хатуу байж, зөвд зөөлөн байх учиртай ч "ажиллагаа"-гаа хэтрүүлчих вий, эрхэм сайд.

Тунг нь тааруулж, зөв л хийхгүй бол эцсийн дүндээ томилсон, томилогдсон нь бүгд танай намынхан шүү дээ.

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
ЗөвЗөв
6
ХахаХаха
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-07 109.252.127.10

Оюунэрдэнэ . Нямбаатаар нарын ос хонзон авах гэсэн жужиг.хамаатаегийн хоер авсан жду гээ толчих. Нууц амрагаа шанхайд консулаар суулгасан татчх тэгвэл шударга хоер байна гэж ойлгое.

Avatar

ZOCHIN 2021-07-07 202.55.191.194

МАФИ ГЭЖ ЮУ ВЭ???

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.17.87

Өнөөгийн МАН өөрөө АВИЛГАЛ-ын бүтээл. МАН бүхэлдээ Ерөнхийлөгчөөсөө эхлээд хорооны дарга, хэсгийн ахлагч хүртэлээ энэ сүлжээний эд эс. Нянбаатар өнөөдөр энэ сүлжээнээс хамгийн их ашиг шим хүртэгчдийн нэг төлөөлөл…

Avatar

Зочин 2021-07-07 58.108.51.214

Zaluu said amiinuud hugjduuguin tsaad uchir ene

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.161.112

Юун пялдага н**ш вэ танай намыхан гэнэшүү муусайн авлигачдад үхсэнийх нь нам байдаг юм

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.24.239

Замын үүд гэдэг нэрээр л засаг даргыг нь баривчиллаа! Засаг дарга хилийн хяналтын бгууллагад нөлөөлөх боломжгүй цаадуул нь ч чг тоож харагдаач! Хэрэв ямар нэгэн нөлөө бсан бол утасны үзүүр Дэлгэрсайхан гишүүн дээр л ирнэ!

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.24.239

Бор өндөрт бга хятадуудыг цэгцлээч ээ! Хятадууд жоншны ченж хийгээд монголчуудын ажлын байрыг булааж бна! Нэг нэг монгол хүүхэн дагуулчихаад шалгавал би биш манай эхнэр л жоншны бизнес хийдэг гээд яриад сууцгааж бна! Анхаардаг газар нь анхаарахсай!

Avatar

зочин 2021-07-07 103.212.118.117

Эмээлтэд байгаа хятад эзэнтэй махын үйлдвэр дээр очооч чаддаг юм бол .

Avatar

Зочин 2021-07-07 24.17.94.42

ZUV yooo ashgui dee ingeesei arai l denduu baisan yumaa

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.17.23

Бүх түвшинд шударга байдал тогтож, авилгаас ангид болсон цагт л улс хөгжинө.

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.183.142

Замын үүдийн жолоооч нарт их учир бий шүү дээ.Хилээр юм нууж гаргана,гаалийнханд зуучилна,шударга төрийн албан хаагчдыг матна.Зорчигчдоос үндэслэлгүй үнэ хөлс нэхнэ.Улсын начин Өлзийбаяраар ахлуулсан орон нутгийн мафи олон жил болж бна даа

Avatar

Зочин 2021-07-07 103.57.92.187

Тэд нартай тэмцсэн ганц нэг гайгүй ажил хиих гэсэн хүмүүсииг замаасаа зайлуулчихдаг

Avatar

Khaipi 2021-07-07 59.153.112.27

Gazryn alba gej avilgyn suljee bna@ Buh shatand gazryn naimaachinguud! Hud surtal ih bna! Irgenii nisehiin erunhii gazar gej avilgajsan buh huchnii baiguullaga yam said darga naryg hudaldaag svsan gazsr bii! Shalgaachee

Avatar

зочин 2021-07-07 66.181.187.94

Молодец Нямбаатар. Хөгжлийн гацаа бол ердөө л авилгал. Замын Үүдийн дарга нар , гааль, цэргийнхэн л баяжаад хөгжөөд байдаг орон нутаг нь байдаггүй. Эрээнийг хар.

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.24.239

За юм мэдэхгүй бж битгий худлаа мэдэмхийрээд бай! Гааль мэргэжлийн хяналтынхан шалганыхан л баяждаг болохоос хэзээ сум баяждаг болчихоов! Сумын олсон орлого улсын төсөвт орж та нарын хүүхдийн цэцэрлэг сургуульд зарцуулагддаг! Эрээнтэй харьцуулж тэнэгтэхээ боль! Эрээн бол хятадын төрөөс санхүүжүүлж хөгжүүлж бга боомт! Замын үүд бол сумын статустай олсон орлого нь улсын төсөвт ордог!

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.188.68

Ням баатар маш сайн байна.

Avatar

БГД-ын 14-р хороо 23-3 тоот иргэн Х.Батсайхан 2021-07-07 202.131.244.210

Төр төмөр нүүртэй байх ёстой түүнийгээ үргэлж биш хаяа ганц нэг галзуураад байгаа хүмүүсийг дарах хэрэгтэй юм. Маш сайн ажиллагаа хийжээ Сайддаа баяр хүргэе. Энэ асуудлыг хийж байхад НАМ ямар хамаатай юм бэ? АРД ТҮМЭН чинь чухал тэгэхгүй бол бид цөөхүүлээ гэдгийг бодох хэрэгтэй энэ асуудал арай л дэндээд байсан. яг л зөв цагтаа асуудлыг шийдвэрлэсэн байна Цаашдаа ингэж гэнтийн асуудлыг үргэлж хийж байгаарай амжилт

Avatar

Болор 2021-07-07 64.119.24.239

Галзуураад бга хүмүүсийг даоах нь зөв! Увсынхан хаа сайгүй хүнээ тавьж галзуурч бна! Замын үүдийн гаалийн дарга Зоригоо Чойжилсүрэнгийн хүн!

Avatar

Зочин 2021-07-07 202.126.90.16

Тэр жараахайнууд яах вэ эхлээд томчуудыг нь шалгаа

Avatar

Зочин 2021-07-07 202.126.88.207

Demjij bna tsag ni bolson, bux gazar mash ix xu d surtal bgaa, shudraga niigmiin tuluu ..
.

Avatar

Баяр 2021-07-07 150.129.142.171

Чаддаг юм бол Энхтүвшингийн шахаагаар хууль бусаар томилогдож Стандарт,хэмжилзүйн салбарыг унагаж авилгажуудсан түр дарга авилгач Б.Билгүүн гэдэг нөхрийг суудлаас нь мулталж чадвэд Нямбаатар, Оюун-Эрдэнэ нарт итгэж болох юм. Эс тэгвээс та нар шоу л хийж жараахайтай ноцолдож бна гэж ойлгоно. Тулыг зайлуулж чадахгүй бол Засгийн газар огцорсон нь өлзийтэй дээ

Avatar

иргэн 2021-07-07 202.179.26.98

яанадаа МАН-ынхан л байгаа ш дээ, Нямбаатар Намынхаа гишүүдээ ч дуусгах нь дээ,

Avatar

Зочин 2021-07-07 202.72.247.19

Намын нэрээр халхавчилсан худлаа нөхдүүдийг бүгдий нь цэвэрлэх хэрэгтэй, манай нам цэвэр байдлаараа, шударга зарчимч байдлаараа бусад нам болон ард түмэндээ үнэлэгдэх ёстой юм шүү

Avatar

Зочин 2021-07-07 202.72.247.19

Ер нь нам дагасан хулгайчдаасаа зоригтойгоор салсан цагт тэр намыг ард түмэн илүү ихээр хүрээлэн дэмжих болно, дэлхийн түүхийг ажаад байхад ард түмэн зарчимч бүтцийг бий болгон хадгалж чадсан хүчнийг маш ихээр хүрээлэн улам хүчирхэгжүүлж байсан байдаг, Үүний хамгийн тод том жишээ нь ЧИНГИС хааны цаг үе юм

Avatar

iii 2021-07-07 66.181.171.26

eruul mendiin yam tomoohon emneleguudiim tomilgoo sanhuug shalga daa

Avatar

Зочин 2021-07-07 122.201.21.191

Өнгөрсөн 30 жилийн хугацаанд ямар ч өөрчлөлт, хөгжил дэвшил гараагүй, яг байгаагаараа байгаа урагшгүй газар бол Замын Үүд. Хажууд нь байгаа Эрээн төрөл арилжсан. Замын Үүдийн үе үеийн удирдлага хоноцын сэтгэлээр ханддаг, ажил албан тушаалаа зөвхөн мөнгө хийх боломж л гэж хардаг нөхдүүд байдаг. Авилга бол ил цагаандаа гарсан газар. Зоригтой өөрчлөх цаг болсон. Эрэдэнэтэд онц байдал тогтоосон шиг ЗҮ-дэд онц байдал тогтоож, эхэлсэнээ дуустал хийж, нэг мөсөн зөв цэгцэнд нь оруулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-07 64.119.24.239

Замын үүдийн нутгийн удирдлага биш төр хөгжүүлэхгүй анхаарахгүй бна! Олсон орлогыг нь улсын төсөвт авдаг хэрнээ бусад сумдын адил төсөв өгдөг!

Avatar

Иргэн 2021-07-07 66.181.185.31

Зүйтэй. Цаашид шудрага үнэний төлөө зоригтой ажиллагаа явуулаарай.

Avatar

Злчин 2021-07-07 202.179.21.195

Авлигачид, шуналтнууд жирийн иргэдийг ажилд оруулахдаа, тэднийг ямар нэгэн ажил бүтээхэд нь их хэмжээний мөнгө залилан авдаг. Тийм албан тушаалтан Замын-Үүдээр барахгүй, олон байгууллагад байдаг. Ядарсан иргэд ажил бүтсэн нь их юм гээд авлигачдыг өөгшүүлдэг. Энд нам хамаарахгүй, ингэж баяжсан албан тушаалтнууд олон бий. Зарим нь авлигаар хуримтлуулсан мөнгөөрөө гадаад орнуудад гараад явдаг. Энэ бүхэнтэй тэмцэж эхэлж байгаа Х.Нямбаатар сайдыг ард түмэн талархан дэмжиж байна.

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.161.55

Тун тааруулах гэж юу гэсэн үг вэ. Нам хамаагүй авилагч, хулгайч нараас төрөө цэвэрлэх нь маш зөв. Дунд доод шатанд бол маш их байгаа . зоригтой хий ард түмэн үүнийг чинь л харж , хүлээж байсан хулгайчуудад Монгол төр ийм хүчтэй гэдгийг харуулах хэрэгтэй. Залуусаа дэмжинээ. Зоригтой хий. Та нар хийж чадна. Монголд аль ч шатанд бугшсан булхай луварыг ингэж зоригтойгоор гаргаж байсан түүх сүүлийн 30 жилд байгаагүй. Амжилт залуусаа. Монголд шудрага ёсыг цогцлоогоорой. Ард түмэн чинь ийм зүйлийг хүсэ

Avatar

Зочин 2021-07-07 202.126.89.92

Tsag ni bolsoon.

Avatar

зочин 2021-07-07 202.131.225.150

Маш сайн байна. Нам гэхгүй, тунг тааруулна гэхгүй, зөвхөн хуулийн хүрээнд ажиллах ёстой

Avatar

Улсболд 2021-07-07 64.119.27.233

Маш сайн бна. Бүх салбарт явуулаарай. Дэмжиж байна.

Avatar

зочин 2021-07-07 202.21.100.210

Анхан шатны авилгалын дамжаа гэж байгаа бол суух юмсандаа. ирээдүйт хэрэг болж юуны магад

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.161.56

нам хамаагүй

Avatar

Зочин 2021-07-07 66.181.161.8

Уучлаарай, тунг тааруулах гэж байхгүй. Хуульд юу гэж заасан тэр л арга хэмжээг авах ёстой.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж