Ерөнхий сайд асан С.Баяр суллагдлаа | News.MN

Ерөнхий сайд асан С.Баяр суллагдлаа

Ерөнхий сайд асан С.Баяр суллагдлаа

Ерөнхий сайд асан С.Баяр суллагдлаа

Ерөнхий сайд асан С.Баярыг суллах шүүх хурал өнөөдөр /2021.07.05 / Булган аймагт болж, түүнийг магадлангаар суллах шийдвэр гаргажээ. Тэрбээр Булган аймагт ял эдэлж байсан учраас ийн Булган аймгийн шүүхээр хэлэлцэж, шийдвэр гаргасан байна.

С.Баярт анхан шатны шүүхээс таван жилийн хорих ял оноосон бол, Нийслэлийн давж заалдах шатны шүүхээс таван жилийн ялыг бууруулж, 2.6 жилийн ял оноосон юм.

Монгол Улсад хүчин төгөлдөр мөрдөгдөж буй хуулиар ял эдлэн хоригдож буй хүн бүр магадланд орж, хорих ялаас хугацаанаас өмнө суллагдах боломжтой. Тухайлбал, ялтан гэмт хэрэг үйлдэж учруулсан хохирлоо нөхөн төлж, зан байдлаараа нийтэд аюулгүй болсноо нотлон харуулж, ял эдлэх хугацаандаа ноцтой зөрчил гаргаагүй, оногдуулсан ялын хувийг эдэлсэн бол хорих ангийн тодорхойлолтоор прокурорын саналыг харгалзан, шүүх хугацаанаас өмнө суллаж, хяналт тогтоохоор шийдвэрлэдэг ажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
137
ТэнэглэлТэнэглэл
62
ЗөвЗөв
8
БурууБуруу
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

144 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.21.167

ШҮҮХИЙН МАГДЛАНГААР СУЛЛАГДАНА ГЭДЭГ БОЛ ГЭМТ ХЭРЭГ ХИЙСНИЙ ЭЦСИЙН ХӨДЛӨШГҮЙ НОТОЛГОО БАЙТАЛ ХЭЛМЭГДСЭН ГЭЭД Л МОНГОЛ ТҮМНИЙГ МАЛЛАСААР ДУУСАХ ЦЭВДЭГ ХҮН ДЭЭ.

Avatar

бүүбур 2021-07-05 64.119.21.58

Баяр ОТ-ын гэрээг ХАР ТОЛГОЙ-гоороо хариуцна гэж УИХ-аар батлуулсан гээ биздээ. Одоо Лондонгийн Арбитр дээр байгаа асуудлыг яаж хар толгойгоороо хариуцдагыг нь үзье.

Avatar

Иргэн 2021-07-05 66.181.176.155

Баяр Оросуудын сүүлэн дээр гишгэчихсэн. Харин Оросууд ногоон малгайтнаа олон жил хайсны эцэст хувхай шуналтай жонхууг олж хүслээ гүйцээсэн дээ!!!

Avatar

delxui daxund 2021-07-05 216.38.195.77

daldalj blokloj yaduuruulj xulgailj

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.19.142

УЛСАД УЧРУУЛСАН ХОХИРОЛ НЬ БОЛ ХЭМЖЭЭЛШГҮЙЛДЭЭ ХАРИН ШҮҮХИЙН ШИЙДВЭРЭЭР ГАРГУУЛЖ АВАХ ХОХИРОЛОО БАРАГДУУЛСАН БОЛ Ч ЯАХ ВЭ !

Avatar

ВАНГА 2021-07-05 64.119.21.58

Хөгшин хүн суллагдаж байхад БАЯР хүргэдэг байхдаа. Яг үнэндээ энэ өвгөнийг барьж хорьж, шонд хатаах сонирхол алгаа. Болдог бол ЕС байсан хүмүүс ийм юм хийдэггүй, шоронд ордоггүй л баймаар бна. 2009 он бол ер бусын жил болсон байдгийн. Үүнээс өмнөх авилгын асуудал бол өнөөдрийн өндөрлөгөөс харахад жижигтээ орно шүү. Гэтэл 2009 оноос хойшхи бүх ЕС-үүд асуудалд орсон. Бүгд их бага хэмжээгээр ШҮҮХ-ийн хаалга татсан байгаа. Учир нь 2009 онд л том ах дараа дараагийн ЕС-үүдэд нэг үлгэрлэл үзүүлсэн.

Avatar

ВАНГА 2021-07-05 64.119.21.58

Сү.Батболд одоо хүртэл хэл ам, хэрүүл хараалтай яваа. Түүний дараа Алтанхуяг хүргэн хүү Дэнзэнгээс авхуулаад ахлах зөвлөх Гансүх нар хэцүү нэртийн хаалга татсан. Сайханбилэг одоо гадаадад зугтаж явна. 2016 онд халааг нь авсан Ж.Эрдэнэбат сая анзаараггүйгээс боллоо уучлаарай гэж бж Шоронгоос гарсан. Ерөнхийдөө бол сая ХҮҮК хүртэлх 10 жилд бүх ЕС-үүд асуудалд орсон. Бүгд улайрсан. БАЯР-ын замаар замнах гэж оролдоод унасан байдаг.

Avatar

Оноч 2021-07-05 64.119.21.58

2009 оноос өмнөх ЕС-үүдээс хэн ингэж ШОРОН-гийн хаалга татах хэмжээнд очиж байсан юм. Тэд муу нэртэй авилга, албан тушаалын хэрэгт холбогддог байсан ч УЛС-аа ХУДАЛДААГҮЙ учир шоронд ороогүй юм. Баяр ОТ-ын гэрээг хийж монголыг мөнхийн ядуурлаас нь салгалаа гэж сайрхаж байсан цаг саяхан. Хаа байна тэр ядуурлаас салгаад байгаа нь. Та нар тэр ЦАЙЗ-ын хойд замаар яваад Дархийн замруу ороод үз. Замдаа монголын ард түмэн яаж амьдарч байгааг хар. Мөнгөгүй хүн юм хийдэггүй юм. Учир нь юм хийх боломжгүй.

Avatar

obn 2021-07-05 216.38.195.77

r1 free

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ОЛОН АВГАЙ СОЛИНО ГЭДЭГ НЬ ТЭР ОЛОН АВГАЙН ИДЭЖ УУХ ТАНСАГЛАХ ГАДААД ДОТООДООР ЗУГААЛАХ БҮХ ЗАРДАЛ МӨНГИЙГ САНЖЫН БАЯР АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛЖ Л ГҮЙЦЭЛДҮҮЛНЭ ГЭСЭН ҮГШДЭЭ,,,,ОЛОН АВГАЙ ТАТВАР ЭМСИЙН НИЙЛСЭН ХҮНИЙ ӨӨРИЙН ҮР ХҮҮХДҮҮД АМЕРИКТ АМЬДРАХ ХАУС ХООЛ УНД ГЭЭД БАЯР ХУЛГАЙЛЖ Л ТЭЖЭЭХГҮЙ БОЛ НЭГЭН НАСАНД ДААЖ ДАВШГҮЙ АЧАА БОЛСОН б**с БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭ БАЙГААШДЭЭ,,,БАЯРЫН б**с БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗАРДАЛД ЭЛЧИНГЭЭР АНГЛИД ОЧСОН АСУУДАЛ Ч ХАМААТАЙ,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ЕР НЬ АМЬДРАЛЫНХАА ХАНИА ЗӨВ ОЛООД СОНГОЧИХОЖ ЧАДАХГҮЙ ОЛОН ЭМС ОХИДИЙГ СОЛИОД ЯВСАН ХҮН УЛС ОРНЫГ УДИРДАН ЗӨВ ХӨГЖИЛИЙН ЗАМААР АВЧ ЯВНА ГЭДЭГ ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ АСУУДАЛ ШҮҮ,,ИХ МӨНГӨТЭЙ БАЙЖ Л ЭНЭ ОЛОН ХӨГШИН ЗАЛУУ ХАТДЫНХАА ХЭРЭГЦЭЭГ ХАНГАНАШДЭЭ,,,,ГАНЦ БИЛЭГ ЭРХТЭН ХИЧНЭЭН ВИАГРААДААД ХААНА НЬ Ч ХҮРЭХГҮЙШДЭЭ,,,БАС ХАНХҮҮ ГҮНЖ НАРЫН ХЭРЭГЛЭЭ ГЭЖ БАЙНА,,,ТЭД БОРЧУУДЫН ХҮҮХДЭЭС 357,9 ХУВЬ ӨНДӨР ХЭРЭГЛЭЭТЭЙ,, ИНГЭЭД БОДОХООР АВИЛАГА ХЭЭЛ ХАХУУЛИЙН ГЭМТ ХЭРЭГАЙМШИГТАЙ ҮР ДАГАВАРТАЙ БАЙДАГ ЮМАА,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ЗӨВХӨН ТӨРД ШУРГАЛСАН НЭГ АВИЛГАЧИН ХУЛГАЙЧЫН СГӨБ БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗАРДАЛ ИЙМ БАЙХАД ОДОО ТӨРД БАЙГАА БОЛОН ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН ХУЛГАЙЧУУДЫН АРД ТҮМНЭЭС ТАТВАР ТӨЛӨГЧДӨӨС ХУЛГАЙЛСАН МӨНГӨ ЯМАР ИХ БОЛОХЫГ ТӨСӨӨЛӨХИЙН АРГА БАЙХГҮЙ,,,БАС ОДОО БОЛЛОО ГЭЖ ХЭЗЭЭ Ч БОДОХГҮЙ САЛСАН НИЙЛСЭН ЭХНЭР ХҮҮХДҮҮДДЭЭ АВЧ ӨГНӨ,,ТЭДНИЙХ НЬ ХЭРЭГЛЭЭ БАС ЦАДАЖ ХАНХААРГҮЙ ИХ,,БҮГД ҮНЭТЭЙ БРЭНДҮҮД,,ГАДААДАД АМЬДАРНА,,ТЭГЭЭД ЖООМ ШИГ ҮРЖЭЭД БАЙНА,,ГЭЭД БОДДОО,,,

Avatar

boovnii em zaraad all my son mangar bolood 14xuuxed 2021-07-05 216.38.195.77

diildgui, ynetei barij, 1 ailiina bolkond achaanii mashin shig,tumur gargaj,tamxi tatax.deever deer zyleg xyatduud bish ene tarij,duuren deever deer togloj,
trakandaa achaagaa achixdaa baysaj, wmartdaa agaarjuulagch duu chimes gej tsaxilgaan stants ajilaad bgaa met.h deever bariach.

Avatar

Зочин 2021-07-05 216.38.195.77

chi in tolgoilogch gej bicheechee

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.102

С.Баярыг улс төрийн өрсөлдөгч нар нь онц аюултай айхтар муухай гэмт хэрэгтэн мэтээр хэвлэл мэдээллээр олон жилийн турш маш сайн найруулсан суртал нэвтрүүлгийг системтэй явуулсны үр дүнд жирийн харанхуй масс байтугай шүүгч нар нь хүртэл түүнийг аймшигт гэмт хэрэгтэн гээд хатуу ойлгочихсон учир тэрбээр ялтан болсон! Эдүгээ хэвтаст хэргийг нь уншиж судлаагүй хэн ч гэсэн С.Баярыг гэмт хэрэгтэн л гэж бодож байгаа, тэгэх нь ч бас аргагүй юм!! Ямар ч худлааг маш олон дахин давтаад байвал үнэн болж хуви

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.102

Ямар ч худлыг олон дахин давтаад байвал үнэн болж хувирдаг сэтгэл зүйн нигууртай. Х.Баттулгын засаглалын жилүүдэд эх орныхоо төлөө зүтгэсэн улс төрчдийг гадны шахалт даалгавраар хилс хэрэгт хутган шоронд хатаасан даа!!!

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.102

С.Баярыг улс төрийн өрсөлдөгч нар нь хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр аймшигт гэмт хэрэгтэн мэтээр маш хүчтэй суртал нэвтрүүлэг олон жилийн турш явуулсны үр дүнд жирийн харанхуй масс байтугай шүүгч нар нь хүртэл итгэчихээд ялтан болгосон!!! Эдүгээ хавтаст хэргийг нь уншиж танилцаагүй, хэвлэлийн мэдээгээр ойлголт авсан бүх хүмүүс С.Баярыг аюултай гэмт хэрэгтэн л гэж бодож байгаа, тэр нь ч аргагүй!! Одоо цагт огт хэрэг хийгээгүй хүнийг ч ноцтой хэрэгтэн болтол нь нийтэд ойлгуулдаг технологи бий болчи

Avatar

mgl 2021-07-05 103.9.90.130

bayriig sullaj bolohgui dahiad elbegdorjtoigoo huibaldaad ulsiig suitgeed ehlene . Odoo elbegdorjiig yaraltai shorond hiihgui bol mongoliig suiruulnene shuu

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.168.199

Хулгайч Баттулга где?

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.89.177

Одоо түүний оронд Баттулгыг суулгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.168.82

Эрх мэдэл албан тушаалаа ашиглан Улсад онц их хэмжээний хохирол үзүүлсэн ялтанг суллах нь зөв юм уу. Манайд шударга төр гэж байна уу ядарсан идэх хоолныхоо төлөө хулгай хийсэн хүүхдүүдийг 5-8 жил яс хориод эвдээд гаргадаг бол улс төрийн балайнууд ингээд л гардаг юм байна.

Avatar

Зочин 2021-07-05 45.44.239.138

Энхсайханыг цагаатгаж суллаад баттулгыг элбэгдортой хамт толгойгоор нь оосорлож аваачаад шоронд хийх хэрэгтэй

Avatar

эги 2021-07-05 66.181.160.29

юу үнэн тэр үнэн. Энхсайхан гуай цэвэр хэлмэгдсэн хүн. Женко, Эби 2 бол жинхэнэ 'элит' хулгайчид

Avatar

иргэн 2021-07-05 59.153.115.232

Энхайхан Монголын тагнуулын байгууллыг татан буулагсан их нүгэлтэй нөхөр дөө.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.185.225

Bolj dee. Tuukh ene huniig tsagaatgah bolno. Bid 2 Tom huchirheg hurshtei bilee. 3 dagch hurshiin hurungu oruulaltiig batalj Mongol ulsiin tusgaar togtnoliig batalgaajuulsan humuusiin neg yum shuu!!!

Avatar

- XOPIG. 2021-07-05 130.253.29.4

7/5/21

– 6:00 pm ( 12 ) – o/n

Avatar

huygaa 2021-07-05 66.181.187.194

nutagaan ah atariin 3g sain hiisen shuu

Avatar

иргэн 2021-07-05 202.126.90.13

Ямба Ял 2 хоёрыг адилхан үүрлээ энэ хүн. Түүх буруу зөвийг ялгаад өгөх биз. Элбэгдорж шиг харийханд гүйж очиж сохор зоосоор эх орноо зараагүй, Энхбаяр шиг дарангуйлал тогтоогоогүй энэ хүн. Элбэгдорж миний хүү одоо очиж жангаа идээд нааран дээрээ нарлах цаг болсоон хөө. Олон аавын хүүг хилсээр шоронд хатаасан хүн шүү чи Элбэгдоржоо.

Avatar

o/n/oc/zt ylcuun xamgaaltad,bodloo yu,zailuul. 2021-07-05 130.253.29.4

numberiig ardsyg xelsen eleg barij,
elbegeeg yaduu ailiina xyyxdeep, anjelinad baaxan tsuliin xuuxed oirtuuljs, oddiin emcheer oddiig TV ryy dairch, FM, abtus baaz, kardashiand neg ergui bolgoj,
texnik texnlogiin uurchlultuur, adil buznesteigee xuuj+ alaj.aygui bol
SONGDO OPJ IPSEN YEDEE. AZUUDIIG XOSHGORUULJ SHIGLAJ.
1-2 ni copydon, bysad ni deglemguuljn. damartsan zerlegs.syreglej cportjij baigaa ni SEJGIIN BOOVOO XRAAD UILDAGDAAJ. guilagchdaa mallaad GEJGION XULGAICH IRLEE, ZAILUUL.

Avatar

kbitantsiaa xabtaslaj,ydej 2021-07-05 216.200.84.189

7-1

Avatar

MARTAB MARTIIN 8nii koronak 2021-07-05 216.200.84.189

SEJGIIN XULGAICH,GERMAND INDIM XALDLAGA OPUULDAN XAICHIN XYN KINOGOO UY TUBEDEEREE TBISRSI,

Avatar

ONIGOR TAGAAR BOKSDUULJ BLOKLOJ TAARTSAN 2021-07-05 216.200.84.189

URBAGCHID, OPCHUULG H NI GEJ BYLEG

0 0
Avatar

h @@Y+@ -- - 2021-07-05 216.200.84.189

s

Avatar

Зураач Лондон 2021-07-05 51.19.149.223

За болж дээ !

Avatar

Lalrin Hurelsuh 2021-07-05 126.167.131.196

Hurrl suh chi odoo bolioo

Avatar

ХҮН ГЭДЭГ АМЬТААН ГЭЖ ! 2021-07-05 76.120.132.36

ХҮН ГЭДЭГ АМЬТАНЫ АТАА ЖӨТӨӨ ТЭДНИЙГ АРААТАН БОЛГОДОГ БОЛОЛТОЙ ! ЭНЭ ХҮН ЭГЭЛ ЖИРИЙН Л ХҮН ! ХУВЬ ЗАЯАНЫ ТӨӨРГӨӨР ХУВЬ ХҮНИЙ ЧАДЛААР ТӨР ТҮШИЖ ЯВСАН НЭГЭН ! ТҮҮНД ХИЙСЭН ХЭРЭГ ҮГҮЙ ШҮҮ ГЭЖ БОДДОГ ! ХЭН НЭГ НЬ ХЭДЭН ТӨГРӨГ ИЛҮҮ ХИЙВЭЛ АВИЛАГАЧ ХУЛГАЙ Ч БОЛДОГ КОММУНИСТ СЭТГЭЛГЭЭНЭЭС САЛАХ ЁСТОЙ !
ХАЙРАН ХҮНИЙ АМЬДРАЛААР ТОГЛОЛОО ДОО ! ОЮУ ТОЛГОЙ МОНГОЛЫГ ТЭЖЭЭГЧ БАЙСААР Л БНА ! ОДОО БОЛОО ЮМ БИШ ҮҮ !

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Яг үнэн. Миний найз Лүндээжанцан "Монголд үнэн хэрэг дээрээ авилгачид гэж байхгүй. Нэг нэгэндээ тус нэмэртэй явахыг зарим атаархуу хүмүүс авилгачид гэж нэрлээд байгаа юм" гэж яг үнэн хэлсэн. Миний ах Баяр найз нартаа тус нэмэртэй л явсан. Цаадуул нь бас өөрт нь туслаад, зарим нэг нь Америкт ганц нэг хаус авч өгөөд л. Тэгж яваад л хөөрхий хэдэн төгрөгтэй болсон. Би ч бас Солонгост хараар ажилладаг эгчийнхээ хүчээр 600 мянган долларын орон сууцанд ороод л. Нэг нэгнийгээ хайрлаж амьдарцгаая.

Avatar

Zailoo chi 2021-07-05 202.21.109.33

Zailoo chi jalganii n**** min jalgandaa ochij uhej dald or

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Улсын ерөнхийлөгчийг харааж зүхэж болохгүй шүү, муу нусан б** минь

Avatar

Зочин 2021-07-05 45.44.239.138

Энхсайханыг цагаатгаж суллаад баттулгыг элбэгдортой хамт толгойгоор нь оосорлож аваачаад шоронд хийх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.19.195

ОТ-оос 100 тэрбум доллар гарсан бол ОТ-той холбоотой бүх мөнгийг тооцвол ердөө 5,6 тэрбум доллар орж ирсэн байдаг. Энэ бүхний эхлэлийг энэ хүн тавьсан. Бузарыг долоон үеэр нь х****л идэг….

Avatar

1 2021-07-05 66.181.191.70

Энэ архичинг намынхан нь мужик гэдэг юм байна.ЯАЧИХСАН ХОРВОО ВЭ?н**ш ГЭЖ

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.88.64

ЭНЭ ХУЛГАЙЧ ЖООМ БОЛСОН

Avatar

1 2021-07-05 66.181.191.70

Хүүк Баяраас авахуулаад улстөрчид бүгд л адилхан 1 тэрэгний дугуйнууд.Энэ 1 сагсууд манай хэдэн оркууд мөн их итгэлээ дээ.Өнөөх нь хош

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Агаа нь авилгалын анхны А үсгийг зааж өгсөн Баяр ахыгаа шоронгоос гаргачихлаа. Одоо Бадамжунай найзыгаа гадаадаас авчирна. Хөөрхий минь хууль шүүхээс зугтан гадаадад орогнож байгаа. Ямар ч авилгач шоронд орох ёсгүй, УХНА намайг төр барьж байх үед. Мөн ямар ч халамжийн хэмжээ буурах ёсгүй, харин шинээр АЛДАРТ ЭЦЭГ гэсэн нэртэй нэг талдаа миний зурагтай, нөгөө талдаа Ухна ямааны зурагтай шинэ одон гаргаж олон хүүхдийн эцгүүдэд тараана. Тархины тураалт монголчууд УХНА миний удирдлага дор урагшаа..

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.77.191

Чи л тархиний тураалтайгаа зарлав.

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Би тархины тураалтай ч булчингийн тураалгүй. Булчингаа сайн хөгжүүлж байгаа. Тархины тураалт монголчуудыг зайдлахад ухаан хэрэггүй. Нефтийн нөөцгүй шахам, Орос түүхий нефтээр хангахгүй гэж байхад Энэтхэгээс 1 тэрбум долларын өр тавин бензины үйлдвэр барьж байгаа. Алтны шороон ордын нөөц үндсэндээ барагдаж байхад Казахстанаас өр тавин алт цэвэршүүлэх үйлдвэр барина. Одоо төсвийнхөө 15 хувийг зөвхөн хүүхдийн мөнгө гэсэн цорын ганц халамжинд зарцуулж байгаа. Булчин байхад тархи хэрэггүй.

Avatar

elektrijkee yrtragt - neguug tabiad AMERXIG DRNGUILGCHIG XOPIG 2021-07-05 130.253.29.4

yrbagch, xyliganuud+KARMANII KAMERIIN. XULGAICHID KAMERAA ,
TRANSPORT, ABTUS BAAZ N/YORK,
COMPUTER TV SHRDLGGYI BOL SLGJ BAIXY.

Avatar

Зочин 2021-07-05 172.58.190.191

Зөв шдээ .

Avatar

Заагч 2021-07-05 202.9.46.176

Зайлаачээ шударга ёс хаанаа байнаа хогийн хулгайчууд гэмт хэрэгтнууд суллагдсаар л авилгачдын хулгайчдын ялзарсан улс болжээ.Жирийн иргэн ингээд суллагдахгуй л болов уу бодит байдал дээр.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.179.187

Дээр зөв гэсэн эможоос бусад нь дараад гарахгүй бн. энэ ч балиаар сайт бн даа. ичихгүй юу.

Avatar

Mg 2021-07-05 202.21.127.74

Хүндэлж явдаг хүний нэг… мужик

Avatar

Зочин 2021-07-05 134.215.50.235

MAHAH g ustgah gej garch irsen HUUK EOK bolson odoo SHOW duussan.

Avatar

Зочин 2021-07-05 203.169.50.126

Агуу их авилга

Avatar

emegteichuudiin emch nar,ixenx ni ytreeruu ubchtei komdomxiij, ZARJ,uursdiu gedsen deeguur exogoor yzdeg, 2021-07-05 216.200.84.189

yrbagchd,ZADALSAN TARIURAAR,UURSDIIGOO XAICHILDAG XYMYYS,INDIMDAA DARLUULAAD ASHIGLUULAAD SHOPON,
SPORTIIXONTOI SYREGLEJS XUUTSULDUJ,BOOVOO XARAX DURGYI BOLOOD,,EMEGTEICHYYDED ATAARXAJ,. OPERATSDAJ, ER UM BAIJ JIREMSELXIIG XYSEJ BAIGAA GESEN,PARK\NORD DEER TA NARTIIG ManIak xiij tabisan bn,ashigtaigaa goej.. MUUXAITSARAIT UNDURUUR SPORTIIN MUNGO XULGAILJ

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.16.10

Ардын хүүхдүүдийг болохоор сулладаггүй ээ?

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.69.44

Зоригтой ажлаа хийсэн хүн дээ
Одоо бгаа МАН албан тушаалтангууд ХҮК-с өйгаад зоригтой ажиллаж чадахгүй л бна даа

Avatar

Зочин 2021-07-05 103.229.123.73

Одоо манай Жэнкогийн ээлж ирж байгаам байхдаа!! манай хүн ч бэлтгэлтэй байгаа нь мэдээж. Ккк.

Avatar

buzar n**** garaad irj ee dee.hogiin urgamal ustahgui gej vnen yumaa.. 2021-07-05 103.57.92.40

hogiin novshiin arhichin avilgach bayr hvrtel garsan bna.. iim baihad mongol ulsd shudarga es togtohgui l dee..

Avatar

х 2021-07-05 202.9.46.33

хохин арчаагүй энэ үеиин лалрын монголчууд гэж энэ хуцагчдыг хэлнээээ

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.39

Zavaan avllugachin eh ornoosoo urvagch shorondoo uhehgui de

Avatar

Ирнэн 2021-07-05 192.82.76.127

Баярт баяр хүргэе, гавьяа байгуулсан хүн шүү

Avatar

Sergln 2021-07-05 185.220.101.10

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, зальжин энерги сорогч этгээд элдвээр ордонд дарамтлахаа бас зогсоо, ёрын гийгүүлэгч ухаантай юм бол…

Avatar

МӨӨГИЙ 2021-07-05 202.137.144.229

буриадууд ясны урвагчид бадаг 1ч хүүхэд нь монголд байхгүй 7авгай нь ч байхгүй 7охин нь ч байхгү 7хаусныха мөнгийг аваасай

Avatar

ҮНЭН 2021-07-05 103.26.195.153

муу хар хулгайч МАН бол бүлэг хулгайчид

Avatar

Зочин 2021-07-05 176.217.51.235

Офшорын асуудлыг шалгаарай

Avatar

зочин 2021-07-05 43.228.130.188

[[[ ккк манайхаан хууль зүйд цаг хугацааны асуудал байдаг, Баярийг Хүрэлсүх суллах боломжгүй, харин өмнөх ерөнхийлөгч суллах ажлыг зохион байгуулж шийдчихээд явсан байна даа сэргэлэн гар араа бодоод суллах аргыг бэлтгэсэн байна кккк

Avatar

ҮНЭН 2021-07-05 103.26.195.153

битгий п и з д а т а а д байгаарай

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.85.134

XYRELSYX ee shudraga yos haana bn ve??? Ev negdel gedeg avilgachidiig orshooh bish!!! Naad Korona chini aimshigtai. Minii oiryn ah duu nar vacchine hiilgesen humuus iheer tusaj bn!!! Mash hund ovdoj bgaa gene. Sinofarm mash muu ur duntei bgaam bn bidny huvid.

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.88.156

БАЯР ХҮРГЭЕ !! ОДОО НӨГӨӨ ДА.ГАНБОЛД ДАРГА НЬ БАС СУЛЛАГДАНА БАЙЛГҮЙДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.18.167

ёстой хэлэх үг алгадаа. энэ хулгайчын хэрэгийг нотлох баримт цуглуулж шалгасан тэр олон хуулийн байгууллагын ажилчдын хайран хөдөлмөр. хүрэлсүг хулгайч сайд болсон цагаасаа ганц хийсэн ажил энэ шүүдээ хулгайчдыг чөлөөлөх, хөөн хэлэлцэх хугацаа, шалгаж байна гэж байгууллага хооронд шилжүүлж хулгайчдын хэргийг замхруулдаг

Avatar

яү 2021-07-05 103.57.94.37

дураараа хуцаад байх юм, яам шиг муу өөрийгөө тэжээж чадахгүй гөлгийг бодоход эрийн хуйх төрийн ухаантай эр дээ

Avatar

Зочин 2021-07-05 73.209.96.244

Баярын боовний үснүүд үхлээ юу та нарыг ингэж пялдагдсан гээд цаад нохой чинь бөгсөө долоолгох болов уу даа ац царайлчихаад дараагийн эхнэр дараагийн хулгайгаа бодоод явах байлгүй тэнэг боовны үснүүдээ бас өмөөрөх юм өиөөрөхгүй юм гэж байдаг юм шүү өас мужик гэчихжээ жинхэнэ муу *л гэвэл зохилтой

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Агаа нь авилгалын анхны А үсгийг зааж өгсөн Баяр ахыгаа шоронгоос гаргачихлаа. Одоо Бадамжунай найзыгаа гадаадаас авчирна. Хөөрхий минь хууль шүүхээс зугтан гадаадад орогнож байгаа. Ямар ч авилгач шоронд орох ёсгүй, УХНА намайг төр барьж байх үед. Мөн ямар ч халамжийн хэмжээ буурах ёсгүй, харин шинээр АЛДАРТ ЭЦЭГ гэсэн нэртэй нэг талдаа миний зурагтай, нөгөө талдаа Ухна ямааны зурагтай шинэ одон гаргаж олон хүүхдийн эцгүүдэд тараана. Тархины тураалт монголчууд УХНА миний удирдлага дор урагшаа.

Avatar

МАН хогийн шаарнууд 2021-07-05 59.153.115.41

🖕🖕🖕🖕🖕🖕👎👎👎👎👎👎

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.125

Муу МАНгарууд өөрсдийнх нөө сугалаад сугалаад авчих шив …. Сугалчих тэнхээгүй гээрээ АН ын хэд үлдчих шив …

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.9.46.245

Монголын Авилгачдын Нам 100 жилийнхээ ойгоор 100 авилгачийг суллана.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.34

Za yalaa edleed duudslaa ggyals yumaa…

Avatar

Муур багш 2021-07-05 202.21.108.42

Хүкийн багш суллагдаж байгаамуу. Удахгүй шагнахын бна л даа.

Avatar

зочин 2021-07-05 202.126.89.18

Үхэх ,төрөх 2 л үнэн бусад бүх юм худлаа гэж……ямар үнэн үг вэ Энэ хүний тарьсан тариа будаа шиг их нүглийг ганцхан дээд тэнэр л шүүх үлдлээ.

Avatar

Khaipi 2021-07-05 59.153.112.16

Zuv! Odoo Jencoog tend hevtuul

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.73.217

ХУЛГАЙЧ НАРАНД ГАРЧ ТАРВАЛЗАХНЭЭ,,,ОДОО МОНГОЛЫН ТӨР ЗҮТГЭСЭН ХҮНДЭЭ ХАТУУ МАТУУ ГЭЭД Л МУЛТ МУЛТ АВАНДАА,,,ЧӨМГӨӨ ДУНДАРТАЛ ЗҮТГЭЛЭЭ,,,,ЦАМЦАА УРАГДТАЛ МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ ЯВСАН,,ХАУС БАЙТУГАЙ ЗУРАГТ Ч НАДАД БАЙХГҮЙ,,,МОНГОЛ УЛСЫН ТӨЛӨӨ МОРЬ НОХОЙ ШИГ ЗҮТГЭНЭ,,,АЙМААР АЙМААР БААВАРЛАЖ ЯЛАРХАХ БАЙХДАА,,,БАХРАХМААРЧ ЮУМШИГ,,АЙМААР Ч ЮМШИГ,,,САНЖЫН БАЯР ЖИРИЙН Л ХУЛГАЙЧ АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГӨНД ГАР ДҮРСЭН ЛУЙВАРЧИН ЮМШДЭЭ,,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.19.142

сайхан хэллээс

Avatar

УХНА ХҮРЭЛСҮХ 2021-07-05 76.107.165.63

Агаа нь авилгалын анхны А үсгийг зааж өгсөн Баяр ахыгаа шоронгоос гаргачихлаа. Одоо Бадамжунай найзыгаа гадаадаас авчирна даа. Хөөрхий минь хууль шүүхээс зугтан гадаадад орогнож байгаа. Ямар ч авилгач шоронд орох ёсгүй, УХНА намайг төр барьж байх үед. Мөн ямар ч халамжийн хэмжээ буурах ёсгүй, харин шинээр АЛДАРТ ЭЦЭГ гэсэн нэртэй нэг талдаа миний зурагтай, нөгөө Ухна ямааны зурагтай шинэ одон гаргаж олон хүүхдийн эцгүүдэд тараана. Тарины тураалт монголчууд УХНА миний удирдлага дор урагшаа.

Avatar

Зочин 2021-07-05 124.158.96.2

IDEJ UUSNIIG NI MEDEHGYI GEHDEE ER NI HEL YARIA HYNIIHEE HUVID MUNDAG TOLGOI BAIGAA YUM.

Avatar

Зочин 2021-07-05 124.158.96.2

зан байдлаараа нийтэд аюулгүй болсноо нотлон харуулж, ял эдлэх хугацаандаа ноцтой зөрчил гаргаагүй, оногдуулсан ялын хувийг эдэлсэн бол шүүх хугацаанаас өмнө суллаж, хяналт тогтоохоор шийдвэрлэдэг ажэ

Avatar

зочин 2021-07-05 64.119.26.220

Монголд хамрын дорх хагархайг дураараа хэрэглэдэг АНАРХИСТ этгээд хэт олон болж байна даа хэнд хамаатай хэнд хамаагүйг ч ялгах чадваргүй болтлоо тархи нь бээрлэсэн эдгээр хүмүүст хэлж засах хамаатан гэж байдаггүй юм байх даа, Хичнээн муухай үг хэрэглэх тутам өөрт нь бохир энерги хуримтлагдаж муу муухай юм тохиолдож байгааг мэдэрдэггүй юм уу, Өршөөлийн хууль гарч олон л хүн талархаж байгаа гэдэгт эргэлзэхгүй байна үүнийг мушгин Хүрэлсүх,Оюун-Эрдэнэ 2-т хамааруулаад байх хэрэггүй л дээ,

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.21.108.42

Мэдрэлтэж өгч байснаа сүүлд нь би мэдрэл гд шааасс

Avatar

арх 2021-07-05 192.82.76.247

Төрд ажиллаад олон хаустай болсоныг ойлгохгүй л байна даа…Тэгхээр нэг юм байгаад байна… Олон авгай сольсон, олон эд хөрөнгө үл хөдлөхтэй, тэр нь дандаа АНУ-д, энхийн цагаан тагтаа юу… Одоо тэгээд дахиад засагт сайд дарга хийх үү…

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.179.106

Бүү сургаар худал попор. Баярт байшин наасан гүтгэлэг чинь Женкогийн захиалгаар шар Уянгын зохиосон үлгэр.

Avatar

UHNA HURELSUH 2021-07-05 76.107.165.63

Agaa ni bagshaa sullalaa, bolno biz dee tarhinii turaaltanuudaa?

Avatar

Зочин 2021-07-05 67.81.184.102

Хөрөнгийг нь хураасан бол тэр Хөрөнгө хаачсан вэ,хяналт б.а уу,бас хулгайч нар идсэн үү?

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.76.247

Төрд ажиллаад олон хаустай болсоныг ойлгохгүй л байна даа…Тэгхээр нэг юм байгаад байна… Олон авгай сольсон, олон эд хөрөнгө үл хөдлөхтэй, тэр нь дандаа АНУ-д, энхийн цагаан тагтаа юу… Одоо тэгээд дахиад засагт сайд дарга хийх үү…

Avatar

ЗОЧИН 2021-07-05 202.126.89.249

ЭХ ОРНОО ХУДАЛДАГЧ С БАЯРЫГ СУЛЛАСНААР ХҮРЭЛСҮХ , ОЮУНЭРДЭНИЙН РЕЙТИНГ ДООШОО УНАЛАА .

Avatar

иргэн Чулуунаатар... 2021-07-05 202.21.109.45

Монголчууд бас нэг Луйварчин…. с***р Самууны загалмайлсан эцэг гэж хэлдэг хүнийг суллаж дээ…..хөөрхий… бүх ялтанг суллавал таарна даа

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.184.63

Энэ амныраа зоргоор бурж байгаа Оркуудад. Хэлэхэд. Баяр улс төрч. Монголд гарч иртэл удна шүү. Мужик да жинхэнэ.

Avatar

зо 2021-07-05 103.57.94.37

яг үнэн эрийн хуйх

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.19.195

Яг л нөгөө сагсуу оросууд шигээ ярьж байх шив дээ. Тархиа орос барааны савангаар сайн угаалгаж дээ, хөөрхий. Орос орон дэлхийн хоцрогдол, бүдүүлэг, дээрэнгүйн туйл шүү дэээ…

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.185.188

Монголыг луйвардсан хулгайч маш бага ял авч ийм хурдан гарч бгаам бол цагдаа шүүх бидэнд ямар хэрэгтэй юм бэ

Avatar

Долгор 2021-07-05 202.126.88.133

Оюунэрдэнэ Хүрэлсүх нар авилгалаа дарж чадахгүй . ард түмниы итгэлийг алдаад МАН ын бусад нь огцруулчина. Нотлогдоод ял авсаныг ч бүрэн хугацаагаар эдлүүлж чадаагүй. Жүжиг жүжиг

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.181.64

Энэ өдрийг хүртэл 6-7 жил өөрөө болоод ойр дотныхон нь хангалттай л зовлоо. Асуудлыг нэг тийш болгох гэж цагдаа, шүүх прокуроргүй л ажиллаж төрийн мөнгө, түмний цагийг үрэв. Хорьж, хооллох хэрэг одоо хэнд ч байхгүй. Төрд том сургамж, түмэн олонд үлгэр жишээ боллоо.

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.98

Түмэний нүдэн дээр олон авгай сольж их солиороо биздээ муу я***н,шударга юм монголд байхгүй засаг төр нь эдийн засагын луйварчид дээрэмчидээр дүүрсэн.нэг хорьж 2 сулалаад хож гэсэн Эртний КГБ-ын аргаар МАН ажиллаж байна.ХКН бол шууд цаазаар авах байсан. Яагаад гэвэл шударга үнэнч байж улс орноо хөгжүүлнэ.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.184.63

Хэдэн авгай солих чамд ямар хамаа байнаа

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ОЛОН АВГАЙ СОЛИНО ГЭДЭГ НЬ ТЭР ОЛОН АВГАЙН ИДЭЖ УУХ ТАНСАГЛАХ ГАДААД ДОТООДООР ЗУГААЛАХ БҮХ ЗАРДАЛ МӨНГИЙГ САНЖЫН БАЯР АРД ТҮМНЭЭС ХУЛГАЙЛЖ Л ГҮЙЦЭЛДҮҮЛНЭ ГЭСЭН ҮГШДЭЭ,,,,ОЛОН АВГАЙ ТАТВАР ЭМСИЙН НИЙЛСЭН ХҮНИЙ ӨӨРИЙН ҮР ХҮҮХДҮҮД АМЕРИКТ АМЬДРАХ ХАУС ХООЛ УНД ГЭЭД БАЯР ХУЛГАЙЛЖ Л ТЭЖЭЭХГҮЙ БОЛ НЭГЭН НАСАНД ДААЖ ДАВШГҮЙ АЧАА БОЛСОН б**с БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭ БАЙГААШДЭЭ,,,БАЯРЫН б**с БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗАРДАЛД ЭЛЧИНГЭЭР АНГЛИД ОЧСОН АСУУДАЛ Ч ХАМААТАЙ,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ЕР НЬ АМЬДРАЛЫНХАА ХАНИА ЗӨВ ОЛООД СОНГОЧИХОЖ ЧАДАХГҮЙ ОЛОН ЭМС ОХИДИЙГ СОЛИОД ЯВСАН ХҮН УЛС ОРНЫГ УДИРДАН ЗӨВ ХӨГЖИЛИЙН ЗАМААР АВЧ ЯВНА ГЭДЭГ ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ АСУУДАЛ ШҮҮ,,ИХ МӨНГӨТЭЙ БАЙЖ Л ЭНЭ ОЛОН ХӨГШИН ЗАЛУУ ХАТДЫНХАА ХЭРЭГЦЭЭГ ХАНГАНАШДЭЭ,,,,ГАНЦ БИЛЭГ ЭРХТЭН ХИЧНЭЭН ВИАГРААДААД ХААНА НЬ Ч ХҮРЭХГҮЙШДЭЭ,,,БАС ХАНХҮҮ ГҮНЖ НАРЫН ХЭРЭГЛЭЭ ГЭЖ БАЙНА,,,ТЭД БОРЧУУДЫН ХҮҮХДЭЭС 357,9 ХУВЬ ӨНДӨР ХЭРЭГЛЭЭТЭЙ,, ИНГЭЭД БОДОХООР АВИЛАГА ХЭЭЛ ХАХУУЛИЙН ГЭМТ ХЭРЭГАЙМШИГТАЙ ҮР ДАГАВАРТАЙ БАЙДАГ ЮМАА,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.23.138

ЗӨВХӨН ТӨРД ШУРГАЛСАН НЭГ АВИЛГАЧИН ХУЛГАЙЧЫН СГӨБ БӨӨРНИЙ ХЭРЭГЛЭЭНИЙ ЗАРДАЛ ИЙМ БАЙХАД ОДОО ТӨРД БАЙГАА БОЛОН ТӨРӨӨС ТӨРСӨН ТЭРБУМТАН ХУЛГАЙЧУУДЫН АРД ТҮМНЭЭС ТАТВАР ТӨЛӨГЧДӨӨС ХУЛГАЙЛСАН МӨНГӨ ЯМАР ИХ БОЛОХЫГ ТӨСӨӨЛӨХИЙН АРГА БАЙХГҮЙ,,,БАС ОДОО БОЛЛОО ГЭЖ ХЭЗЭЭ Ч БОДОХГҮЙ САЛСАН НИЙЛСЭН ЭХНЭР ХҮҮХДҮҮДДЭЭ АВЧ ӨГНӨ,,ТЭДНИЙХ НЬ ХЭРЭГЛЭЭ БАС ЦАДАЖ ХАНХААРГҮЙ ИХ,,БҮГД ҮНЭТЭЙ БРЭНДҮҮД,,ГАДААДАД АМЬДАРНА,,ТЭГЭЭД ЖООМ ШИГ ҮРЖЭЭД БАЙНА,,ГЭЭД БОДДОО,,,

0 0
Avatar

Зочин 2021-07-05 139.5.216.74

Хятадын засаг захиргаа манай АН-ынхан шиг хүн гүжирдэж гүтгэн ,чононы авир гаргаж хилсдүүлдэггүй юм.

Avatar

mo 2021-07-05 103.57.94.37

чааваас чи солих хүсэлтэй ч чамайг тоох авгай олдохгү л дээ

Avatar

Зочин 2021-07-05 103.26.193.234

ок

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.25.3

Uls turiin horigluud sullagdaj ehellee,Ene zuvshvv !

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.98

улс төрийн жүжиг гэж энэ шүү дээ.Ард түмэн бол цагаан цаас түүн дээр юу ч гэж бичиж болно.Харин манай намын бодлого бол тусдаа гэж хэн хэлсэн билээ.Та нарт шударга үнэн үйлчилэхгүй гагцхүү энэхүү Сонгосон намын тань дүрэм л таньд халдана.хохь нь.

Avatar

Зочин 2021-07-05 139.5.216.74

Хүн гүжирдэж гүтгэх,дайрч доромжлохдоо гаршсан,ардчиллын баг өмссөн чононууд улилдаж байна.Эд нар улс төрийн сөрөг хүчнийхээ манлайлагч нар лүү байнга энгэж гүтгэж дайрдаг,жинхэнэ араатнууд

Avatar

Зочин 2021-07-05 103.229.123.183

одоо чимээгүйхэн шиг архидаад, банзалтаад, хулгайгаа хийгээд бай даа, нүдэнд бүү үзэгд

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.98

улс төрийн жүжиг гэж энэ шүү дээ.Ард түмэн бол цагаан цаас түүн дээр юу ч гэж бичиж болно.Харин манай намын бодлого бол тусдаа гэж хэн хэлсэн билээ.Та нарт шударга үнэн үйлчилэхгүй гагцхүү энэхүү Сонгосон намын тань дүрэм л таньд халдана.хохь нь.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.188.67

ХҮРЭЛСҮХ ОЮУЭРДЭНЭ 2-ЫН МАНАН УСТГАХ ҮЛГЭР БАЙСАН ГЭДГИЙГ АРД ТҮМЭН ӨДӨР ИРЭХ ТУСАМ ЯС МАХААРАА МЭДЭРЧ ЭХЭЛНЭ ГЭДГИЙГ ТА НАРТ СУРГАМЖЛЪЯ

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.161.98

1"Хэрвээ Оюу-Толгойн гэрээ" Монголд ашиггүй болвол Би толгойгоороо хариуцана гэж хэлж байсныг би 2 чихээрээ сонсож байлаа.
Одоо толгойг нь авмаар байнаа.Тийм зоригтой аавын хүү ээжийн охин Монголд байхгүй болцон юмуу

Avatar

Зочин 2021-07-05 139.5.216.74

Дүр эсгэсэн ардчилагчид бусдыг гөрдөж гүтгэж,дайрч доролжилж, нэр төрийг нь шороотой хутгаж хилсдүүлж хохироохдоо гаршсан араатнууд

Avatar

Баярд 2021-07-05 66.181.178.232

Одоо жаргаад байж дээ. Хурааснаа идээд, цуглуулснаасаа зараад, хувьцааныхаа ноогдол ашгийг аваад жаргааад байж дээ. Харин дахиж битгий төр рүү хумсаа дүрээрэй.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.187.147

Баярт гэж бичнэ ээ. Зөв бичиж чадахгүй байж хуцаж яахав дээ. Чи энэ хүний хөлийн хумсанд ч хүрэхгүй . Суллагдсанд баяртай байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.73.217

ХУЛГАЙЧЫН ХӨЛИЙН ХУМСАНД ХҮРЭХ ГЭЭД Ч ЯАХ ЮМ БИЛЭЭ,,,ЧИ ХАРИН СГӨБИЙН ГЯЛАЛЗТАЛ ДОЛООЖ ЯВСАН НОХОЙ БАЙЛГҮЙДЭЭ,,,

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.24.214

ашгүй дэээ

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.179.24.23

Зөв зөв. Одоо улс төрдөө буцаж ороорой

Avatar

ЗОЧИН 2021-07-05 202.126.88.141

БАЯР ГУАЙ !!! ОДОО ДАХИАД ХУЛГАЙГАА САЙН ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ !!! ТАНИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА !!! ХА ХА ХА !!!

Avatar

zo 2021-07-05 103.57.94.37

ЗА МОНГОЛЫНН НЭГ ТӨРИЙН УХААНТАЙ МУЖИК ЭР ГАРЧ ДЭЭ. ОДООГИЙН ЖУЛДРАЙНУУД БИШ . ЭР ХҮН УЧРААС ЧАНГА БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-07-05 103.229.123.183

тийм шүү,, ухаантай хулгайч мужик шүү одоо бүр их хулгай хийгээрэй, хэдхэн сар болоод л гарах юм чинь

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.187.147

тэнэг минь чи юу ч ойлшопоггүй нус байна. Маш мундаг лидер хүн шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-05 24.17.94.42

Haha oyu tolgoin geree muu bol tolgoigoorooo hariutsna geed bsn odoo hardaa ih mundag hun yum bizdee haha

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.98

улс төрийн жүжиг гэж энэ шүү дээ.Ард түмэн бол цагаан цаас түүн дээр юу ч гэж бичиж болно.Харин манай намын бодлого бол тусдаа гэж хэн хэлсэн билээ.Та нарт шударга үнэн үйлчилэхгүй гагцхүү энэхүү Сонгосон намын тань дүрэм л таньд халдана.хохь нь.

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.90.10

10 HAUSA ZARAD ULSAD UGSUN BOLVU ASUGACH

Avatar

Мкр 2021-07-05 59.153.86.109

За ашгүй дээ ямар ч гэм хийгээгүй мөртлөө Баттулгыг захиалгаар шоронд орогсод гарч бн

Avatar

Улаанбаатарын зочин 2021-07-05 202.9.40.116

Урт гартангуудын амьдралын хэмнэл юм.Хүн бүхэн магадланд ордоггүй юм. Тэнэгүүдийн шоронжсон нийгэм юм.

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.90.103

Хууль шударга үйлчилдэг бол насаараа шоронд суух ёстой хулгайч байгаа юум даа. Ёстой улсаа худалдсан авилгач

Avatar

Зочин 2021-07-05 139.5.216.74

Баяр хилс хэрэгт гүтгэгдсэн. Мөн эртний анд бие муу нөхөр нь нэгэн адил гүтгэгдэж шоронд амь насаа алдахаас нь сэргийлж уг тулгасан хэргийг өөртөө хүлээлээ гэж хэлсэн байсан санагдана.Оюу толгойд бензин нийлүүлсэн талаар хэрэг байсан б**х аа. Ардчилал нэр зүүсэн зарим нөхөд хэнийг ч хилсдүүлж болзошгүй хэцүү хүмүүс байдаг бололтой.Энэ сэтгэлгээ бичсэн байдлаас харахад зарим нөхөд, бусдыг ямар аймшигтай хорон муухай үгээр дайрч давшилж харааж занаж байна вэ. Хүн мөн үү эсвэл чоно уу…

Avatar

https://www.facebook.com/anarkhuu.ganbat 2021-07-05 202.9.40.175

тэмээ унасан золбин жингэр эх үр хоёрыг өстөн болгосон үйлийн үрээ эдэлж нохойн үхлээр чад хийсэн шимэгч янхнуудаа удахгүй та нарын ээлж ирнэ

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.71.157

Зөв зөв. Жонхуу Баттулгын захиалгаар шоронд суусан хүн.

Avatar

Болж дээ 2021-07-05 192.82.87.172

Болж.

Avatar