"Төрийн байгууллага сошиалд хөтлөгдөн шийдвэр гаргаж байна" | News.MN

"Төрийн байгууллага сошиалд хөтлөгдөн шийдвэр гаргаж байна"

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
10
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин шдээ нь 2021-07-05 64.119.18.124

Өөрөөр хэлвэл: мэдлэг, чадвар, бэлтгэл ажил хангалтгүй бж… мэдэхгүй юмруу орох цаг мөн үү? Канадад олон залуус явуулсан билүү?

Avatar

Zochin 2021-07-05 64.119.17.200

Zah zeel khugjsun ulsuud medeellee neelttei bailgaj baij khugjij bna. Khuvitsaat company buyu busdiin , niitiin umchuur yil ajillagaa erkhelj bgaa bol medeelel n' il tod baikh yostoi. Ene bol khurungu oruulagchdiin erhiig khamgaalj bga um. Getel turiin umchit companiin huvitsaa ezemshigchdiin hyrtekh yostoi ashgiin mungiig haa hamaagyi uur companyd ugchihuud ter shiidveree nuuts gd suudag iim shudarga bus zokhitsuulalt bj bolokhgyi e. Olon khuuli, olon ulsiin standart dyrmyydtei zurchildulduj bn

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.9.46.126

Төсвийн мөнгөөр төмөр хийхийг зөвшөөрөхгүй шүү мангаруудаа

Avatar

Ард түмэн 2021-07-05 202.9.46.126

Хүүк новшоо наад ман гэсэн үгтэй төмрөө өөрөө идэж хахаж үхээрэй .ард түмэнд хэрэггүй

Avatar

Ард түмэн 2021-07-05 202.9.46.126

МАН гэсэн наад төрөөс одоохон хийхэн одоохон зогсоо.үгүй бол тэмцэлд иргэний дайнд хүрнэ шүү коммунистуудаа

Avatar

Зочин 2021-07-05 68.100.237.110

Одоо наад төмөрөө боли .Би лав хувцасаа цоолохгүй ,

Avatar

Олонхи ард 2021-07-05 202.126.89.208

Хэдэн шантааж хүүхэн ,амьдралгүй банди нарын мессэжээр улсыг удирдах гээд байвал май шүү

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.9.40.49

Сошиал мэдээллээсээ дор сэтгэхүйтэй төр засаг нь ажиллаж байгаа шүү дээ!!!

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.126.94.99

Тувшин нь тэр!!! Яамд мэргэжлийн биш, самарч дууслаа!

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.21.108.42

Тэгвэл одоо ард түмэн ЗГийг огцор гэж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.25.3

Sooshl gedeg bol haranhui massiin ataa horsol tudii zvil yumaa.

Avatar

Зочин 2021-07-05 66.181.191.39

Сошиал чинь ард түмний үгээ хэлэх индэр болоод байгааг анзаарахгүй байна уу Хэрэв шийдвэрт нөлөөлөе гэвэл эсхүл шийдвэрийг иргэдийн игтэл үнэмшил үзэл бодолд тулгуурлан гаргая гэвэл сошиалыг сонс

Avatar

ok 2021-07-05 192.82.77.101

Naad teneguudees iluuu hurdan uhaalag bgaa um ard tumen

Avatar

Зочин 2021-07-05 64.119.25.3

Oyunchimeg chi bitgii biye umuuruud bai ! Ta nariin sochiald hulugdun shiidver gargadag chini vnen sh dee ! Tsum gemt heregtei uchraas soshislaas uhaan aldatlaa aidag sh dee !

Avatar

зочин 2021-07-05 203.217.139.240

Сошиал сэвэлтээр шийдвэр гаргаад байвал төр, төрийн түшээ, төрийн албан хаагчид, төрийн хууль тогтоомж гэж байгаад ч яадгийн. Хүчгүй, сул дорой төрийг нөлөөлөгч гэж өөрсдийгөө бодчихсон, хэдэн тэнэг амьтан удирдаж шийдвэр гаргуулж буй мэт харагдаж байна. Менежмент хийх чадваргүй төрөөр яанам бэ??????? Уул нь төр хууль тогтоомж, хүний нөөц бүх юмаа ашиглан засаглах ёстой биз дээ. Засаглах чадамжийг нь нөлөөлөгч гэгдсэн хэдэн халтар, бас дагасан харанхуй масс үгүй болгох гээд байна.

Avatar

зочин 2021-07-05 203.217.139.240

Үнэн шүү. Та нарын ихэнхийг Амартүвшин гэж комедиан, Цэцэг гэж жүжигчин, Нара гэж дуучин, Бат-Оргил гэж Сувдын хүү мэтийн сошиалд сэвсэн хэдэн хүн удирдаад байх шиг санагдах юм. Уг нь эд нар хэн ч биш ш дээ. Ийм юмнууд нийгмийн сэтгэлзүйг, ялангуяа боловсрол багатай, хар массын сэтгэлзүйг амархан залуурдана даа. Яг идэвхтэй хөдөлмөрийн насны, ажил хэрэгч, оюунлаг хүмүүс ийм хүмүүсийн постуудыг ч тоож уншдаггүй шүү дээ. Ийм хөгийн юмнуудад хөтлөгдөн шийдвэр гаргаад байхаар чинь дургүй хүрч байна

Avatar

Зочин 2021-07-05 43.242.242.59

Наадмыг хийхгүй байх шийдвэрийг сошиалаар янз бүрийн хүмүүс янз бүрийн юм ярьснаас гаргасан. Одоо 7-р сарын 12-ны нэг дэх өдрөөс төрийн алба ажлаа хийх ёстой. Ажил хийхгүй зүгээр байж байгаад цалингаа авна гэсэн луйврын ойлголт байхгүй. Татвар төлөгч бид төрийн албыг ажлаа хийж байж цалингаа авах ёстойг сануулж байна. засгийн газар зөвхөн ажил хийсэн хүмүүстээ мөнгөө өгөөрэй

Avatar

MAN tonil 2021-07-05 192.82.75.32

za naad tomroo chireed toriin tolgoinoos zailaa

Avatar

Зочин 2021-07-05 203.91.115.40

100 жилд модон жорлонгоос салаагүй байж төмрөөр яах вэ

Avatar

ПАРТИЗАН 2021-07-05 192.82.70.60

ЦУСАН ТОЛБОО 100 ЖИЛЭЭРЭЭ ХАРУУЛАХГҮЙ БАЙЖ ЧАДСАНГҮЙ ЮУ АЙН ЦУСТ 100 ЖИЛ АЙН

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.179.24.141

ЭНЭ 100 ЖИЛ МЕДАЛЬ, ЭЛЧИН САЙДЫН ТОМИЛГОО ЯРЬСАН ХУЛГААЙЧУУД БАЙХ ЮМ. ХҮН ҮХЭЖ, АРД ТҮМНИЙ АМЬДРАЛ УЛАМ ДОРОЙТОЖ, ХАМАГ ХИЛ НЬ ХААГДАЖ, ЭДИЙН ЗАСАГ ТЭГ ЗОГСЧИХООД БАЙХАД ИЙМ ЮМ ЯРИАД СУУДАГ ЛАЛЛАРУУД ЮМ А.

Avatar

ПАРТИЗАН 2021-07-05 192.82.70.60

ЭНЭ ОРОСЫН КОМНИСТ НАМЫН МОНГОЛЫН ҮҮР ЧИНЬ 1920 ОНД ЭРХҮҮД БАЙГУУЛАГДСАН БИШ БИЛҮҮ АЙН

Avatar

Зочин 2021-07-05 180.149.93.98

коммунист, КОММУНИСТ

Avatar

Зочин 2021-07-05 192.82.70.60

СССР ийн КОЛОНИЙН ҮЕИЙН КИРИЛЛ ҮСЭГЭЭР ЯАЖ Ч БИЧСЭН ЯАДАГИЙН КОМНИСТЫН ОРХИДОСОО

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.55.188.88

Энэ төмрөөс бусад нь болж байна аа

Avatar

Зочин 2021-07-05 202.9.40.100

наад төмрөө болиоч. дэлхийн хаана явна вэ мангаруудаа.

Avatar

мгл 2021-07-05 192.82.69.123

оорсдодоо зорилсан наад томорниихоо унииг ман оороо гаргаарай!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж