Хариуцлага алдсан дарга нарыг ажлаас нь чөлөөлөв | News.MN

Хариуцлага алдсан дарга нарыг ажлаас нь чөлөөлөв

Хариуцлага алдсан дарга нарыг ажлаас нь чөлөөлөв

Хариуцлага алдсан дарга нарыг ажлаас нь чөлөөлөв

Нийслэлийн Баянзүрх дүүрэгт байрлах "Энэрэл" эмнэлгийн гадаа өчигдөр /2021.07.03/ Covid-19 халдвараар өвчилсөн хүн нас барсан харамсалтай хэрэг гарсан.  Тэгвэл уг асуудалд хариуцлагагүй хандаж, яаралтай тусламж үзүүлэх арга хэмжээг шуурхай удирдлагаар хангаж ажиллаагүй эмнэлгийн гурван даргыг ажлаас нь чөлөөлжээ.

Тодруулбал, НЭМГ-ийн эмнэлгийн тусламжийн хэлтсийн дарга М.Мөнхдэлгэр, “Энэрэл” эмнэлгийн дарга А.Амартүвшин, яаралтай тусламжийн 103 төвийн дарга Ц.Пүрэвдаш нарыг ажлаас нь чөлөөлөх арга хэмжээ авсан байна. Мөн яаралтай тусламж үзүүлээгүй Баянзүрх дүүргийн нэгдсэн эмнэлгийн удирдлагад арга  хэмжээ авах, гэрээг цуцлах хүртэл хариуцлага тооцохоор зохих газруудад үүрэг болгожээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
60
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
3
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

57 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Баяраа 2021-07-04 202.126.89.44

Энэ 103 дарга Пурэвдаш ажлаа ер хийдэггуй муу явдал ихтэй дарга байх бас эмнэлгийн хун байх ес суртахуунгуй их муу хун дээ

Avatar

Сүхээ 2021-07-04 203.91.115.51

Бай оноогүй л халаа байна шүү дээ, Нийслэлийн эрүүл мэндийг хариуцаж байгаа Бямбадорж билүү тэр хүнийг халаачаа ажлаа огт хийж чадахгүй байна шүү дээ. Нам дагаж далдагнаж дарга болсон залуу. Нийслэлд эрүүл мнэдийн тусламж үйлчилгээ үнэхээр муу байгаа шүү дээ.

Avatar

иргэн 2021-07-04 124.158.94.9

Овоо доо эмнэлгийн бугшсан ялзарсан дарга нарыг сольж залуучууд тавьсан дээр. Хамаг мөнгө хамаж авч, өндөр цалин урамшуулал авч байж. 400-600 мянган төг цалинтай гэж худлаа шүү дээ. улсын эм тариа зарж, улсын эмнэлэг ашиглаж цалингаар гадуурх орлоготойгоо 2,5-3 сая хүргэж авдаг

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.126.88.181

Шүүхдээлбуцаад ороод ирнэ наадуул чинь

Avatar

Populism bolj baina 2021-07-04 108.53.177.147

Emnelgiin gadaa hun huleej gejuu dee?!

Avatar

Инженер 2021-07-04 202.126.88.143

Барилгын яамны авилгачин С.Магнайсүрэн болон түүний Мафийн сүлжээг шалгаачээ АТГ !!!! Зайлуулаачээ барилгын салбараас бузар авилгачинг !!!!

Avatar

өвгөн 2021-07-04 73.202.10.232

Талийгаачийн цогцост задлан хийж шалтгааныг үнэн зөвөөр тодотгож тогтоох хэрэгтэй хэрэв ковидоор нас барсан бол чухам аль эрхтнийг хоромхон хугацаанд хөнөөж өвчлүүлснийг олж үзэх нь цаашидаа бидэндээ хэрэгтэй шүү !!! Үүнийг анхаар !!!

Avatar

Oyunerdene ogtsroo 2021-07-04 192.82.84.249

Ooroo ogtsorkun tuld halaa selgee sain hijinaa

Avatar

Үнэн 2021-07-04 122.201.22.72

Гол ажлыг нь хийдэг эмч, сувилагч нар нь хамгийн гэм буруутай хүмүүс шүү дээ. Тэд нарт нь хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Ард нь зүгээр үлдчихэж байгаа юм уу. Шударга бус байна.

Avatar

иргэн 2021-07-04 66.181.190.211

үнэн шүү ажлаа ёс жаягаар нь хийж байгаа дарга нар яахав дэ. Яг нүүр тулж ажиллаж буй эмч суюилагч нар туйлын хариуцлагагүй ёс зүйгүй байна. Тэр буцаасан эмч сувилагч нарт хариуцлага тооцож байна.

Avatar

Үзэн ядагч 2021-07-04 66.181.181.196

Эс үйлдсэн сэтгэлгүй новшнуудыг шоронд нь явуул. Дарга нарт нв арга хэмжээ тооц..

Avatar

зочин 2021-07-04 202.179.25.98

Тийм шүү. Ажлаас чөлөөлсөн биш, хариуцлагагүй, сэтгэлгүй ханддаг дарганцаруудад хариуцлага тооцож ХАЛСАН байх л гэж найдъя. Ер нь хороо, дүүрэг гээд анхан шатны болон дунд шатныхаа удирдлагыг сайжруулмаар юм. Тэр ой гутам дарга, мэргэжилтнүүдийг яана даа

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.160.123

Хариуцлага алдсаны улмаас ажлаас зайлуулахыг "чөлөөлөх" биш, "халах" гэдэг албан ёсны нэр томъёо байдаг юм!!! Өвчний улмаас, өндөр насны тэтгэвэрт гарсан г.м. хүндэтгэх шалтгаанаар ажлаас гарахыг "чөлөөлөх" гэнэ!!!

Avatar

Иргэн 2021-07-04 59.153.114.139

Хүн нүцгэн тусгаарлах машинаар авч явсан гээд л ЗГ огцорч байсан харин хүн эмнэлэгийн гадаа үхэхээр хэдэн хүнд арга хэмжээ аваад л болоо юу

Avatar

Иргэн 2021-07-04 59.153.114.139

Оюунэрдэнэ гэж албан тушаалын хэнээтэй мэдлэг чадваргүй хүн улс удирдана гэж юу байхав дээ МАН-д өөр чадвартай улс орноо өөд татах чадвартай хүмүүс зөндөөл байгаа шүү дэ

Avatar

Nusaakt 2021-07-04 202.126.89.117

Oyunerdene bandi xariutslgaaa uureed msngar enxbokdtoigooi ogtsrbok taarna..

Avatar

Зочин 2021-07-04 103.212.117.239

Эс үйлдлээр хүний аминд хүрчээд байхад зүгээр л ажлаас нь халаад болоо юу, яасан хүний амины үнэтэй албан тушаал вээ.

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.126.89.120

Одоо Ёс зүйн хариуцлага хэрэгтэй байна. Хэг түүнийг эхлэх вэ?

Avatar

зочин 2021-07-04 103.26.194.150

эмч, эмнэлэг хүрэлцэхгүй боллоо гээд байх юм, зохион байгуулалтын арга хэмжээ аваачээ. энэ олон том хувийн эмнэлгүүдээ албадан дайчлаачээ, эмч нарыг нь түргэвчилсэн сургалтад хамруулаад. энэ хувийн эмнэлгүүд энх цагт ард түмний эрүүл мэндээр өчнөөн бизнес хийж хагартлаа баяжсан, одоо энэ хүнд үед ард түмний төлөө ажиллаж болноо до. энэ хувийн эмнэлгүүд pcr шинжигээг 90 000 төгрөгөөр хийж ард түмний зовлон дээр мөнгө олох л юм хийж байна.

Avatar

зочин 2021-07-04 103.26.194.150

энэ хувийн эмнэлгүүдийн ард УИХ-ын гишүүн, дарга нар байгаа болохоор халдаж чадахгүй байгаа байх. гэхдээ монгол төр гэж байгаа бол одоо хэдхэн баячуудын эрх ашгийн төлөө биш, ард түмний төлөө зоригтой ажиллах хэрэгтэй байна.

Avatar

зочин 2021-07-04 66.181.190.160

Эрүүл мэндийн салбарынхан тун хүнд байгаа сурагтай иргэдэд өгч байгаа мэдээллээр бол.
Одоо халаа сэлгээ гэхээсээ илүү тэдэнд анхааруулж, дэмжиж ажиллах нь чухал.
Хамгийн ачаалалтай, хамгийн эрсдэлтэй, хамгийн тэвчээр зааж ажиллаж байгаа салбар болоод байна.
Тэднийг их гоочлоод яахав.

Avatar

Зочин 2021-07-04 153.222.160.14

ZUgeer l gal untraah ajillagaa, ta nar hichneen huniig hichneen emchiig ajlaas ni halj chadah vee. Etsest ni hen hohiroh ve. Ajlaas halagdsnaar emch hohirohgui, uvchtun l hohirno. Teneglelee bolitsgoo. Eruul mendiin system, zasgiin gazartaa hariutslagaa toots

Avatar

Зочин 2021-07-04 59.153.115.49

Улаан бүсийнхэн нь юу гэхээс дунд шат, өрхийн эмнэлэг эд нар бол худлаа мөнгө нэхээд л ачаалал ихтэй байгаагаа гайхаад л хөшөө царайлаад сууцгааж байна. Ер нь Эрүүл мэндийн салбар сүйрсэн салбар. Тэнд өөрчлөлт шинэчлэлт маш чухаг байна. Ажлаа хийж чадахгүйг нь халж явуулах хэрэгтэй. Тэртээ тэргүй ард түмэн өөрөө өөрсдийгөө эмчилж байна. Өрхийнхөн улсаас төсөвлөсөн эм тариаг ч өвчтөнд өгөхгүй өөрсдөө ашиглаад л юун хэцүүдэх,харин тарга нь хэтэрч байна.

Avatar

зочин 2021-07-04 202.126.89.119

Баянзүрх хувийн эмнэлэг дээр аль эрт арга хэмжээ авах байсан юм.Энэ эмнэлэг чинь Covid анх дэлгэрэхэд түлхэц болж голомт болж байсан газар шүү дээ.Хариуцлага тооцно гээд толгойг нь илээд өнгөрч.Ямартай ч ямар арга хэмжээ авахыг нь харъя Улсын эмнэлэг байсан бол энэ хүн амьд ч байх байсан байх . Энэ эмнэлгийг болиулж улсын эмнэлэг болгоочээ ТУЗ, Дарга нар нь мөнгөөр нам хийж байгааг харж байгаа биз дээ.Тэхээр эмя-ны эрх бүхий хүмүүс авилгалд дэндүү идэгдэжээ.

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.179.21.249

ZOV!!!!!!!!!!!!!!! Oor yahiin!!!!!!!!!!!!! Ouyn Erdene Said mash sain bn!!!!!!!!!!!! Uls oron dainy baidaltai baihad ene zooldono uu gehees hatuudahgui!!!!

MAN daldganasan darga nar huseed bsan NUDRAGA chini ene!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.161.119

туг тахивуу. Нөгөө жинхэнэ МАНгарууд МАНгар зангаа гаргаад ард нь үлдэх нүү

Avatar

Зочин 2021-07-04 64.119.21.73

Hariutslaga said zasgiin tuvshind yarigdah busuu

Avatar

ханд 2021-07-04 202.126.89.99

эич нар цалин гэж байхаар хүнлэг эхлээд болчих ямар ч сэтгэлгүй маш их зантай өвчтөн орж ирхэд ёстой нэг юман чинээ бодохгүй шүү одолны эмч нар гэж шинжилгээгээр эмчтлдэг болслн хүний сэтгэл санааг сонсохгүй маш ухамсаргүй л эмч нар олширсон шүү тусгай 2 ч гэнүү эндхийн эич нар бол хэцүү шүү дээ жааран сэтгэлтэй бай даа

Avatar

Уншигч 2021-07-04 202.126.88.186

Эм, нараа халаад яах нь вэ. Боловсон хүчингүй байж, ядахдаа тушаал буруулж үгүй бол цалингийн хувиар бууруулж болдоггүй юм уу. Юм л болбол халаад байх юм

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.21.109.67

ТИЙМ

Avatar

Зочин 2021-07-04 103.212.118.252

Хэдхэн зэрлэгүүд дахин дахин хар хэрээний ажлаа хийж өнжих юм. Муу хүн мунаг, зуд болоход нохой зоолно гэгчээр тахал гарч танхайчуудын баяр болж байгаа юм байна

Avatar

иргэн 2021-07-04 103.57.93.99

103 ийн залуу эмч нар хунд хунээ зов унэлэж сурах хэрэгтэй бна. 103 эмч зугээр гээд орхиод явсан хун нь 2 цагийн дараа хундрээд комд орсон гашуун туух бна даа. Тэр харьцаа хандлага гэж аймшиг. Нэг л биш дээ. Энэ салбар.

Avatar

Хүүе Ухнаагийн Хүрэлсүх ээ 2021-07-04 202.126.88.192

Чиний нөгөө тогтоосон ёсзүйн шинэ жишиг чинь хаана байна вэ? Хөхөө өвлийн хүйтэн нялх биетэй эхийг нөмгөн гаргасны төлөө чи огцрохдоо юу гэж хэлж байлаа? Ёсзүйн хариуцлагын шинэ соёлыг тогтоож байна гэсэн.Өчнөөн хүн нас бараад байна.Эмнэлгийн гадаа гуйгаад орж чадалгүй нас барлаа.засгийн газартай хамт огцорч зайл.

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.21.109.67

ХАХА ГОЕ ХЭЛЖЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.161.27

Ер нь тэр тавчиктай 5м газар явсан хүнии төлөө сенсаци болгож сэвээд тэр нь залуучуудын жагсаал болон хувирсан Түүнииг зохион байгуулж зориуд турхирч байгаа эрх мэдлиин төлөөх авилагчид луйварчидын бүлэглэлүүд байнга л иим юм хииж байна Эмнэлгиин ачаалал дээд хэмжээндээ тулчихсан эмч нар ядарч сульдсан ард иргэд бухимдалтай энэ үед нэг хүнд тусламж үзүүлэлгүй нас барсаны төлөө төр засаг солигдоод байвал монгол улс маань юу болох билээ Учир замбараагаа алдаж бүр л зохион байгуулалтгүй болно биздэ

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.21.109.67

ЗӨВ

Avatar

Зочин 2021-07-04 96.49.207.173

p***a bygd ogcor, dahin songuuli yvuul

Avatar

Зрчин 2021-07-04 66.181.161.41

Ерөэхийлөгч ерөнхий сайд огцор

Avatar

Тайж 2021-07-04 66.181.187.54

Хувь хүний ухамсар соёл түй ч байхгүй болсон!Ямар бүдүүлэг харанхуй иргэд энэ улсаар дүүрэн болсон гэж санана!Арчаагүй ард иргэд,тэднээрээ тоглосон улс төрч гэж өөрсдийгөө нэрлэсэн хэсэг луйварчид!Энэ янзаараа яваад байвал улс орон сөнөлөө

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.126.89.200

Сүхбаатар дүүргийн эмнэлэг Баянзүрхийн эмнэлэг хоёр яг адилхан үе үеийн засгийн үед авилгал өгөөд улсын эмнэлгийг буцааж өгөхгүй их аргатай.. менежментийн хувьчлал гээд сайхан нэр өгөөд улсын эмнэлгээр мөнгө хийгээд олон жил боллоо. Сүхбаатар дүүргийн эмнэлэг нурж уналаа

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.161.111

Хүрэлсүх хүн нас бараагүй байхад шударгаар огцорч байсан. Одоо Ьюунарджнэ огцрох ёстой. Хүрэлсүх ерөнхийлөгч бас эр хүн шиг огцрох байх.

Avatar

Даяар монгол залуус 2021-07-04 66.181.161.108

гэрийн заагаад өг очоод цустайн хутгаад өгий хүний амиар наадсан ацнууд та нар энэ яваа насандаа бусдад чичлүүлж зодуулж явна за… энэ бөөснүүдийг ажилд авсан хувийн эмнэлэг албан газрыг түйвээнэ шүү гөлөгнүүдээ

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.126.89.179

Худлаа аашхаас өөр юм чадахуйц чи? Яаж ч чадахгүй байж яасан их цухдаг юм

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.161.108

чи энэ 3ын доодохыг долоодог пялдага шуумар бна тэ похаха

Avatar

Зочин 2021-07-04 124.158.66.203

Солиорч байхаар очиж эмнэлэг улаан бүсд ажиллаж байгаа бүх ажилтанд тусал.

Avatar

Зочин 2021-07-04 66.181.161.108

Куцаж бай чи шуумар минь

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.55.188.93

Хариуцлага хатуу тооцох хэрэгтэй…Баянзүрх дүүргийн эмнэлэгийг улс буцааж авах ёстой…хувьд очоод дээрдсэн юмгүй жинхэнэ бизнес болчихсон…. ор байхгүй гээд бүх ороо төлбөртэй болгочихсон…зөвхөн орноосоо мөнгө босгоод зочид буудал шиг мөнгө хийгээд суудаг газар болчихсон…эмчилгээ үйлчилгээ ариун цэвэр сахилга бат бол ярилтгүй хоцрогдсон .

Avatar

Зочин 2021-07-04 202.126.89.237

нэг архичин комд ороод үхэхэд улсаараа шуугиад явчдаг хийрхэгчдийн улс юм биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-04 139.5.219.227

Архичин ч гэсэн хүн Нэг хүний эцэг хань аав нь байх магадлалтай

Avatar