Шинэ нисэх онгоцны буудал руу 32 автобус иргэдэд үйлчилнэ | News.MN

Шинэ нисэх онгоцны буудал руу 32 автобус иргэдэд үйлчилнэ

Шинэ нисэх онгоцны буудал руу 32 автобус иргэдэд үйлчилнэ

Хөшигийн хөндий дэх “Чингис хаан” олон улсын нисэх буудлын үйл ажиллагаа маргааш буюу долдугаар сарын 4-нөөс эхэлнэ.

Шинэ  нисэх буудал руу нийтийн тээврийн үйлчилгээний дөрвөн чиглэлд их багтаамжийн 32 автобус иргэдэд үйлчлэх аж. Тодруулбал,

  • 5 шар-“Драгон”  авто вокзал,
  • "Буянт-Ухаа” нисэх буудал,
  • Төмөр замын төв вокзал,
  • “Дүнжингарав” худалдааны төвөөс

Мөн “Чингис хаан” олон улсын нисэх онгоцны буудал–Төмөр замын төв вокзал” чиглэлийн үйлчилгээтэй холбогдуулан Төмөр замын төв вокзалын баруун талын 1000 машины зогсоолын талбайд шинээр автобусны зогсоол байгуулж, иргэдийн хөдөлгөөний аюулгүй байдлыг ханган ажиллаж байна. Үйлчилгээний цагийн хуваарийг нислэгийн цагийн хуваарьтай уялдуулан боловсруулсан бөгөөд нислэгийн цагаас 3-4 цагийн өмнө Улаанбаатараас хөдөлнө. Нэг талдаа 80-100 минут зарцуулна гэж тооцоолж, зорчилтоо төлөвлөн үйлчлүүлэх боломжтой. Түүнчлэн энгийн болон VIP 60 такси үйлчилгээнд явах бэлтгэл ажлыг хангаад байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.9.46.39

нислэгтэйгээ уялдуулж л явах б.хдаа.Бусад орон шиг 15-20 тутамд арай явахгүй биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.22.175

Туул ресторан ч юмуу? Парк, Шангри. Ла ч юмуу хотын төвөөс явах автобус алгаа

Avatar

Өвгөн шувуу 2021-07-03 70.36.61.184

Хотын төвтэй холбосон чиглэл алга. Хөдөөнийхөн л зорчих юм байна даа. Туул рестораны орчимд нэг буудал байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.187.29

одоо хүртэл автобусны буудал хийгээгүй байхдаа яахав дээ. хариуцлага гэж алгаа

Avatar

Olon Oron Mongoloos Aij baihad Ulsaaraa Haldvariin Golomt Bolson Oron geed baihad Bid hashaaa Yavah gej ??? !!! ??? !!! ??? Yu bilee - ??? !!! ??? 2021-07-03 66.181.161.111

Olon Oron Mongol iregdiig Hyleej avahgui geed baihad Hilee haaj baina !!! COVID-19 !!! !!!
Mongol Ulsiig Haldvariin Golomt Bolchloo Geed baihad Bid Yagaad Shine Niseh Ongozni Buudalruu
Yavah gej baigaa yum bilee ??? !!! ???
Neg Saikhan Sailhand Garangaa Shine " Hushigiin Hundii " Olon Ulsiin Ongozni Buudal Yzeh gej u???
Zuvhun Yzehiin Tuld Yavah Emuu ?
Olon Oron Mongoloos Aij baina shuu de !!! !!!

Avatar

NO NAADAM NO TSAHIM NAADAM 🚫🚫🚫🚫🚫🚫 2021-07-03 202.126.89.106

ЭНЭ ХҮЙ 7 ХУДАГТ БАС ЯМАР БАЛДУУШ НЬ БОЛООД БАЙНАА ТА МИНЬ ЭЭ !! ӨНӨӨ ЦОГГЭРЭЛ ГЭЖ ШУНАЛЫН ТУЛАМ 800 САЯ ТӨГРӨГНИЙ ТӨЛӨӨ ЯДЦАН ЯДАРГААТАЙ КИНО ЖҮЖГЭЭ ХИЙЖ ТЭНЭГТЭЭД БАЙНА УУ ????
ТЭР ХЭДЭН ГЭРҮҮДИЙГ НЬ ШАТААГААЧЭЭ !!!!
💥💥💥🔥🔥🔥💥💥💥🔥🔥🔥

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.182.124

Kkkk shataagaad bh daa yahude dineg chin

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.187.51

Өдөрт хэдэн онгоц буух юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-07-03 192.82.88.118

Шангри Лагаас чиглэл явуулаач

Avatar