"Замын-Үүд боомтод байдал сайжрахгүй бол хариуцлага тооцно" | News.MN

"Замын-Үүд боомтод байдал сайжрахгүй бол хариуцлага тооцно"

"Замын-Үүд боомтод байдал сайжрахгүй бол хариуцлага тооцно"

"Замын-Үүд боомтод байдал сайжрахгүй бол хариуцлага тооцно"

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Дорноговь аймгийн Замын-Үүд суманд ажиллаж хилийн авто тээврийн зохион байгуулалт, хилийн боомтын өргөтгөлийн барилгын ажлын явцтай танилцав. Тэрбээр Замын-Үүд дэх нөхцөл байдал 30 хоногт сайжрахгүй бол албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцно гэдгийг онцлов. Мөн хилийн хяналтын байгууллагуудыг зангидаж ажиллах Засгийн газрын бүрэн эрхэт төлөөлөгчийг томилсон ажээ.

Өнөөдрийн байдлаар Замын-Үүд боомтын гарах чиглэлд өдөрт дунджаар 100, орох чиглэлд 125-150 тээврийн хэрэгслийг улсын хилээр солилцох журмаар нэвтрүүлж байна. Боомтын хяналт, шалгалтын бүсэд ачаагүй 619, боомтын гадна экспортын ачаатай 51, ачаагүй 1280 нийт 1950 ачааны дугаарлажээ.

Зам тээвэр, хөгжлийн сайд Л.Халтар “Өдөрт хилээр 100 машин гарч байна. Энэ нь жирийн үеийнхээс гурав дахин буурсан үзүүлэлт. Хоёр талдаа бөөгнөрөл үүссэн. Өнгөрсөн долоо хоногт би Замын-Үүдэд ажиллаад урдаас ирсэн машины ачааг Эрээн дээр Монгол воганд шилжүүлсэн. Өдөрт 20 гаруй воган ачиж байна. Манай талд ачаагүй машины бөөгнөрөл үүссэн нь Хятадын талын хязгаарлалттай холбоотой. Өдөрт 100 машин гарах квоттой гэсэн үг. Үндсэндээ нүүрснээс бусад экспорт хязгаарлагдаад байгаа учраас 90 орчим хувь нь ачаагүй байна. Энэ бөөгнөрлийг арилгахын тулд Хятадын талтай ярилцаад өдөрт 150-200 хоосон машин урагшаа гаргаад ачаа татна гэсэн төлөвлөгөөтэй ажиллаж байна” тайлбарлалаа.

Хятадын тал халдвар хамгаалал, ариутгал хангалтгүй байна гэсэн үндэслэлээр хязгаарлалт тавьж байгааг албаны хүмүүс хэлэв. Мөн хилийн байгууллагууд уялдаагүй ажиллаж байгаа гэсэн шүүмжлэл ч гарлаа. Халдвар хамгаалал, ариутгалын ажлыг сайжруулах, мөн хилийн хяналтын таван байгууллагыг зангидах Засгийн газрын бүрэн эрхэт төлөөлөгч томилох, хилийн байцаагч нарыг сэлгэж ажиллуулах нь зүйтэй гэж Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хэлээд Монгол Улсын Ерөнхий сайдын зөвлөх Л.Алтангэрэлийг бүрэн эрхт төлөөлөгчөөр, Зэвсэгт хүчний жанжин штабын нэгдүгээр орлогч, дэслэгч генерал Ц.Жавхланбаатарыг итгэмжлэгдсэн төлөөлөгчөөр томилж ажил сайжруулах үүрэг өглөө.

Мөн Замын- Үүдийн чөлөөт бүсийн ажил дулааны станцын үйл ажиллагааны зардал байхгүй, ажилчдын цалин хөлс төсөвт суугаагүйгээс жигдрэхгүй байгаа ажээ. Боомтын шинэчлэл, чөлөөт бүстэй холбоотой асуудлыг ирэх долоо хоногийн Засгийн хуралдаанд оруулан шийдвэрлүүлэхийг Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дэд дарга У.Бямбасүрэнд Ерөнхий сайд даалгалаа.

Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ Зам-Үүд боомтод ажиллах үеэрээ аймаг, орон нутгийн удирдлагууд болон яам агентлагийн дарга нартай хамтарсан уулзалт хийж, боомттой холбоотой тулгамдаж буй асуудлууд болон шийдвэрлэж болох асуудлуудын талаар ярилцлаа.

  • Эрээний боомт дээр гацаад буй Монголын бизнес эрхлэгчдийн захиалгатай барилга, барилгын материал, хүнс, гэр ахуй болон өргөн хэрэглээ бүтээгдэхүүн, үйлдвэрийн тоног төхөөрөмж,  сэлбэг, багаж хэрэгсэл, бодис, төрөл бүрийн түүвэр ачаа, шуудан, сайжруулсан түлшний бэхжүүлэгч зэрэг хүлээгдэж байгаа барааг татан авах чиглэлд анхаарах,
  • Замын-Үүдэд бөөгнөрсөн тээврийн хэрэгслийг дарааллыг багасгах,
  • Улаан бүсээс ирэх халдварын эрсдэлтэй иргэдийн хөдөлгөөнийг хязгаарлах
  • Замын-Үүд өртөөнд Эрээнээс орж ирсэн ачааг автомашинаас вагонд ачиж төмөр замаар тээвэрлэх боломжийг нэмэгдүүлэх
  • Экспорт, импортын ачааны татан авалттай уялдуулж  Улаанбаатар болон 21 аймгаас ирэх тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөнийг яаралтай зохицуулахаар ярилцаж, зарим асуудлуудыг ирэх долоо хоногийн Засгийн газрын хуралдаанд танилцуулан шийдвэр гаргахаар боллоо.

Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ дараа нь тээврийн жолооч нарын төлөөлөлтэй уулзлаа. Тэд тээвэрлэлт хийх зохицуулалт байхгүй, олон хоног дараалалд зогсох, дамжлага их байгаагаас орлогогүй болж байна гэлээ. Жолооч нарын эрүүл мэндэд анхаарахыг тэд хүслээ.

Ерөнхий сайд тэдний саналыг сонсож, төрийн байгууллагууд уялдаа холбоотой ажиллаж, тээвэрчдийн асуудлыг түргэн шуурхай шийдвэрлэхийн төлөө ажиллана. Засгийн газрын хуралдаанаар Замын-Үүд боомтод үүсээд буй асуудлууд болон та бүхний тавьсан саналыг хэлэлцэн тодорхой шийдлүүд гарна гэдгийг жолооч нарт хэллээ. Мөн боомтын ажлын хэсгийг шинээр байгуулж, 30 хоногийн хугацаанд боомт дахь нөхцөл байдал сайжрахгүй, ажил эрчимжихгүй бол албан тушаалтнуудад хариуцлага тооцож, солих хүртэл арга хэмжээ авна гэж Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ хэллээ гэж Засгийн газрын Хэвлэл мэдээлэлтэй харилцах газраас мэдээллээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
6
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

88 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-03 124.158.69.51

Ноёдын томилсон цүнх баригчид ингэж л ажиллана даа. Ямар хүн томилсноо харж байгаа биз дээ томчуудаа

Avatar

Зочин 2021-07-03 193.176.211.77

УМХГ-ын Хилийн хяналтын газрын дарга гээд жинхэнэ хүнд сурталтай нөхөр байна. ИНЕГ-ын дарга Л.Бямбасүрэнгийн төрсөн ах Л.Дашмягмаржав гэсэн байх. Энэ хүнийг зайлуулахгүй бол ажил хэзээ ч сайжрахгүй. ЕРӨНХИЙ САЙД энэ хүнийг яаралтай солих хэрэгтэй. Гантулга аа наад хүн чинь чамайг ч хэрэгт хийнэ шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.21.67

Ерөнхий сайд болгон очдог.Асуудал яагаад шийдэгдэхгүй байгааг бодит дүгнэлт өгөх хүн алга.

Avatar

delxuu daxund 2021-07-03 130.253.29.10

gadniixan zasaglaad end ch diildgui bn. olonlog.adilxan belen munguur 2-3 daxin tyrees baritsaalj,mungo ugbul golruulj.
uurtuu ashigtaigaar xamgaalalt xuuj ybax.

Avatar

Zochin 2021-07-03 202.21.108.251

Монголын төрийн байгууллагууд авилгад идэгдсэний онцгой жишээ нь Замын Үүд боомт доо. Бүх асуудлыг авилгаар шийддэг, түүнд нь манай бизнесс хийгчид, наймаачид, жолоооч тээврийнхэн, бүр зорчигчид хүртэл зохицон амьдардаг болоод 30 жил болж байна. Хил гааль, шалган, татвар, хяналт, цагдаа прокрор, засаг захиргаа, аюулгүй байдал гээд бүхэл бүтэн сүлжээ, хэнд ч дийлдэхээргүй болсон, ерөнхий сайд очоод ажил яриад дэмий дээ. Сүлжээг нь таслаагүй бхад юун ажил, худлаа гэвэл Эрээн, Замын Үүдийг хар

Avatar

Зочин 2021-07-03 192.82.70.170

Энд үнэн бичжээ, хамгийн ил тод Монгол улс даяар нээлттэй ажилладаг, хүн бүхэнд байх ёстой юм шиг ойлгогддог болсон сүлжээ юм. Дээрээсээ тасалж чадахгүй байхад энгийн иргэд, бизнесийнхэн яаж ч чадахгүй хууль бусаар тогтсон журмыг нь дагадаг байх.

Avatar

хүннү 2021-07-03 202.179.25.184

Мөн энэ олон хуулиудаа цэгцэл, цөөл Монгол 3,3 сая хүн амтай нийд нутаг дэвсгэрийн өчүүхэн хэсэг нь хотжисон, ихэнх нутаг нь уул нуруу, ойт хээр, говь цөл. Гэтэл Газрын "кадастрын" бие даасан хуулиар яах юм? Салбар бүрийн хуулинд кадастын тухай заалтууд нь орсон байдаг… гэх мэд давхардсан нэг нэгнийгээ үгүйсгэсэн, хэн нэгэн бүлэг хүмүүст эрх мэдэл олгосон олон хуулиудаа цөөл. Наад бичиг цаас чинь арай дэндлээ.

Avatar

хүннү 2021-07-03 202.179.25.184

Ер ажил явахгүй байгаагийн гол алдаа нь чиг үүрэг нь давхардсан олон байгууллагуудтай холбоотой. Юу гэнэ вэ? "хилийн хяналтын 5 байгууллага" гэн үү? Гол буруу нь энэ 5-д байна. Манайхан хамтраад ажиллаж чаддаггүй, нэг нь нэгэндээ томордог, нөгөөх нь эргүүлээд гөждөг. Үүнээс гарах гарц бол энэ олон ойролцоо чиг үүрэгтэй байгууллагуудаа цөөл, нэгтэг орон тоог нь буруул. Засаг захиргааны нэгжүүдийгч гэсэн ялгаагүй нэгтэг. 300 000-с дээш хүн амыг нэг аймаг, 5000-с дээш хүн амыг нэг сум болго.

Avatar

yabt 2021-07-03 130.253.29.10

nuutslal

Avatar

Шууд хариуцлага тооц 2021-07-03 66.181.185.118

Тэгвэл ингэвэл гэж нөхцөл битгий тавь Хариуцлага алдсан бол арга хэмжээ ав. Хариуцлага алдаагүй ажлаа сайн хийж байгаа бол шагнаж урамшуул

Avatar

batalgaat xygatsaad 2021-07-03 130.253.29.10

tugsugch

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.180.139

Салбарын сайд нь ажлаа хийж чадахгүй жулдаад байна. ХИл боомтын энэ мэт зөрчил доголдол, галт тэрэг нь байсгээд ташраараа осолдоод байхад шууд л чаддаг хүнийг нь олж тавиач. МАН-д чадах хүн байхгүй, харин салбараас нь туршлагатай чадалтай хүнийг олж томилвол зөв дөө.

Avatar

Yaah Gej Hulh China Vaccine hiisen yum be ? Buruu Vaccine hiisenees bolood Buh Niiteeree Haldvartai Bolchloo shuu de !!! !!! !!! 2021-07-03 66.181.161.111

Tiim Bishee Yamar Yum Oilgohgui Baigaa Yum
be ??? Delhii Niiteeree Mongol Ulsiig Tom Haldvariin Golomt Bolchloo Geed Zarlaad baihad Yagaad Oilgohgui baigaa yum be ??? COVID-19 !!!
PANDEMIC !!! !!! !!! Ulsaaraa Buh Niiteeree Haldvartai Bolchloo Geed Delhii geer Neg Zarlaad
Baihad !!! !!! !!!
Hudlaa Ajil hiisen bolood baahan Hun Ajilgui bolgood yaah ch Yum de !!! Tegej Hergui biz de ??? !!! ???

Avatar

Болд 2021-07-03 202.126.88.175

Шууд солиод л явалдаа угаасаа өөрөө харж байгаа биздээ наад дарга нар чинь энд ажиллаж бх ёстой хүмүүс хотод биш сольж чадахгүй бол чачга цаырайлах хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.19.122

Төрд ямар хүмүүс ажилладгийн жишээ юм даа. Ямар мэдлэг чадвартай ёс зүйтэй хүмүүс ажиллаж байгаагийн ганц л жишээ сандал суудалд эрх мэдэлд ямар хүмүүс байгаагийн жишээнүүдийн нэг л юм даа Томилгоо сонголт буруу явагддагийн хийгддэгийн жишээ балаг юм даа

Avatar

Olon Uls Oron Mongolchuudaas Aij baina !!! Bugd Hilee haaj baina !!! Mongol iregdiig Hyleej avahgui gej baina !!! 2021-07-03 66.181.161.111

Ene L.Oyun-Erden gesen Durak Bid Covid – gui Zun bolno geed Huzaad baisan chin Sayhan shuu de !!!
Ene L.Oyun-Erden gesen Heden Durak Bazaanuudaar
Mongol Ulsaar Togluulaad duuslaa shuu de !!! !!! !!!
Yaah gej Tanar Hulh China Vaccine hiisen yum be???
Odoo Ulsaaraa Buh Niiteeree Haldvariin Tom Golomt Bolchood suuj baina !!! COVID-19 !!! PANDEMIC !!!

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.212.119.92

Оюун-Эрдэнэ хүүр минь чи халдвараа Улаанбаатар дотор нь барьж байсан бол эрээний хилийг хятадууд хаахгүй байсан юм. Өөрөө чи огцор муу гахай Оюун-Эрдэнэ.

Avatar

oerenedee 2021-07-03 192.82.87.56

Над шиг боловсролттой хүн монголд ховр шүү, би аймаар олон сургуул төсгөсөн күн шүү

Avatar

Байдал хүндрэх нь дээ 2021-07-03 192.82.87.172

Монголчууд минь

Avatar

Zochin 2021-07-03 66.181.176.165

Olon gazar olon helehleer une tsengui sonsogdoh uym daa

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.18.160

Халтбар гэж ажил хийдэггүй баагийг өчиггүй зайлуулаасаа билээ. Энд хүндрэл үүсээд үнэ 10 дахин өсөөд удаж байна. Халтар юу ч хийж чадахгүй байгаа

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.212.118.33

65 машин л гарч байгаа ш дээ

Avatar

Zochin 2021-07-03 66.181.161.123

Бүхэл бүтэн сайд очоод шийдэж чадахгүй крөнхий сайд очиж байна гэхээр үнэхээр өрөвдмөөр юмаа.
Ерөнхий сайдад хүрэх ажил асуудал даан ч биш юм даа.
Доороо сайн ажил хариуцах чадвартай сайд тавихгүй бол ЗГазрын ажил явахгүй л харагдаж байна

Avatar

иргэн 2021-07-03 59.153.115.77

Ийм удирдагч гэж Монголоос өөр байхгүй. Тээр дор байгаа нөхөрт тусгаар Монгол Улсын ерөнхий сайд хүн хариуцлага тооцно гээл тулга тойрсон юм ярьж бусдын хуулиар олгогдсон эрх үүргийг булаацалдаж болохгүй. Зүй нь шат шатандаа хариуцсан чиг үүрэг тус бүрээр хандах ёстой, ерөнхий сайд нь салбарын сайдтайгаа, салбарын сайд нь дараагийн хүнтэйгээ чангахан голч нуруутай харьцаад явчихад болох асуудал. Гэтэл ерөнхий сайд нь өөрөө цүнх баригч намчин кукалда байхад энэ бүхэн утгагүй байх нь аргагүй шдэ

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.18.160

Наадах чинь жижиг асуудал огт биш. Чиний өмсөж зүүж хэрэглэж байгаа бүх юм замын үүдээр орж ирж байгаа. Тээврийн зардал 10 дахин өссөн, тээврийн хугацаа 2-3 хоног байсан нь 14-30 хоног болсон. Бүх юмны үнэ өсч байна тэр өсөлтийг бүгд төлж байгаа

Avatar

Зочин 2021-07-03 192.82.75.211

Гааль , Зам тээврийн Яамны дарга нараа соль

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.23.184

МАШ ЭНГИЙН ЗАМЫН ҮҮДИЙН БАЙЦААГЧИДЫН ХӨРӨНГИЙГ НЬ ЭХ ҮҮСВЭРТЭЙ НЬ ШАЛГААД ҮЗХЭД ХУУЛЬ БУС ОРЛОГО ТОДОРНО

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.212.119.132

өөртөө хариуцлага тооцох хэрэгтэй Оюун-Эрдэнээ

Avatar

о 2021-07-03 192.82.84.126

анх ажлын байр хадгална гээд хөл хорио тогтоохгүй гэж зөрүүдэлж халдварыг дотоодод олноор алдсаны уршиг. арван нэг дүгээр сард алтан булагт байдал бишдэж эхлэхэд л хөл хорио чангахан тавьсан болуул гэж бодогдоод байдаг юм.нок уок анхных шигээ ажжиллаж байсан ч болоосой.

Avatar

Zochin 2021-07-03 202.21.108.251

За даа Замын үүдийн гаалийн авалгын сүлжээг Ербнхий сайд очоод ч задалч чадахгүй юм бхаа даа. Бүхэл бүтэн 30 жил үүрэлж Монголын бизнесс, эдийг чөдөрлөсөн бүхэл бүтэн сүлжээ шүү дээ. Сүүлдээ монгол хятадыг дамнасан ч байх.

Avatar

WAVY 2021-07-03 202.9.40.32

Энэ нусан чавхны хариуцлага тооцно ч гэж юу байхав, нөгөө нууц мэдээлэл бий гэхдээ одоо задлахгүй гэдэг шигээ л ярьж яваа биз.

Avatar

Зочин 2021-07-03 122.201.21.245

Баахан бага хүүтэй мөнгө гаргасан гээд бсан, балаг нь энэ
Хариуцлагаа хүлээ

Avatar

ЧУКА 2021-07-03 43.228.129.150

ОДОО ХОЙД ХИЛЭЭ ХААХ СУРАГ БАЙНА МОНГОЛ УЛС БҮР ДАМПУУРАХ НЬ ДЭЭ

Avatar

Zochin 2021-07-03 64.119.18.246

Ene Bers tugssun nuhur ogtsor doo odoo hangalttai

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.88.33

ЗААВАЛ ЕРӨНХИЙ САЙДЫГ ОЧУУЛАХ ШААРДЛАГА БАЙСАН ЮМ УУ, НЭГЭНТ ОЧСОН БОЛ ГАЗАР ДЭЭР НЬ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ДЭЭ, БҮР НЭГ ДӨЖИРСӨН ЭТГЭЭДҮҮД,

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.160.123

Манайх халдвар хамгааллын шаарлага хангахгүй байгаагаас л бүх гацаа үүсч байгаа юм байна шүү дээ!! ЕС зүгээр нэг захиргаадаад ч бүтчихдэг ажил биш байхаа даа?!! Гол нь хятадын тал хязгаарлалт тогтоосноос бөөгнөрөл үүсч байгаа тэр нь манайхны халдвартай холбоотой юм байна!!!

Avatar

Зочин 2021-07-03 59.153.114.167

Өдөрт 100 машин гарч байгаа нь үнэнд эргэлзээтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-03 83.78.186.98

Засгийн газар хөл хорио тогтоож Ковидын тоог багасахаас наана эдийн засаг сэргэхгүй, цөөхөн гаднаас орж ирж буй барааны үнэ улам нэмэгдэж ард түний амьдрал улам дордоно.

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.161.33

хариуцлага байдаг бол хүрэлсүг энэ балай 2 хүлээх ёстой байх. ажлаас хална нтр гэдэг яг дараагийн хулгайчууд хоолондоо орох гээд байна хурдал гэж байгаагаас ялгаагүй сонсогдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.16.10

Зам, тээврийн сайд одоо шууд огуруул. Ажлаа хийж чадсангүй.

Avatar

хариуцлага 2021-07-03 202.9.46.148

хариуцлага тооцооч дээ,хариуцлагагүйн өвчины халдвар хэрээс хэтэрсээн, Ер нь энэ ЕС -ч ажиллаж чадахгүй бололтой. Сайханбилэг шиг утсан хүүхэлдэй болоод л өнгөрөх юм шиг байна даа.Одоо Хүрэлсүхээс юунаас нь айдаг юм. Зоригтой өөрийнхөөрөө зүтгүүлэх хэрэгтэй дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-03 185.107.70.202

Өөрөө ажлаа өгөөд зайлахгүй юу өөрийнхөө бүтэлгүй байдлаас бол хүн хална гэж юу гэсэн үг вэ удирдлагаар хангаж чадаагүй чи хариуцлага хүлээх ёстой юм бишүү. Удам муутай шээс дээр гарч суучихаад олон юм хуцдаг болж удам муутай ухаан муутай шээсээс болж ажил гацаж байна өөрөө зайл.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.229.122.229

Женкогийн хүргэн Ц.Жавхланбаатар жинхэнэ самрана даа. Туйлын их шуналтай хүнийг Засгийн газрын төлөөлөгчөөр томилдог ядарсанч ёрөнхий сайд вэ. Өнгө, мөнгөний хорвоо гэж

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.21.108.251

Ажил нь явахаа байж, юмны үнэ огцом өсөх хүртэл хүндэртэл засгийн газар юугаа хийж байсын. Нээрээ сонгуулиа хийгээд завгүй байсан л даа. Сонгуулиас өөр ажил хийхээ байсны гай гарч байгаа нь энэ. Сонгуулиас бусад нь бол төр, засагт юу ч биш л дээ.

Avatar

иргэн 2021-07-03 139.5.216.250

х
Халдвараа хурдан хумиад авбал машинуудаа чөлөөтэй оруулж гаргана биздээ хятадууд юу гэж тахалтай газраас бидний дураар хүн оруулах вэ

Avatar

Zochin 2021-07-03 202.21.108.251

Монголын төр, захиргааны байгууллагууд өөрийн үүрэгт ажлаа хийж чадахаа байсны илрэл нь энэ л дээ. Ерөнхий сайд очихоор болохгүй байсан ажил нь болоод явчихдаг шиг байгаан. Ийм байдалд хүртэл нь ажлын уялдаагүй ажилласан албан тушаалтнуудыг яах вэ. Замын үүд боомтын нэвтрүүлэх хүчин чадлыг нэмэгдүүлэх арга хэмжээ авалгүй өдий хүрсэн бодлогогүй төрийг яах вэ.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.26.193.45

Шал худлаа. Өөрчилж чадахгүй болохоороо, нэг сарын хугацаа өгсөн дүр үзүүлж. Сарын дараа ард түмэн энэ үгийг нь мартчихна л даа гэдгийг сайн мэдэж бөйгаа. Чадах байсан бол одоо халах хэрэгтэй шүү дээ. Ажлаа хийгээгүй, байдлыг иймнөхцөлд хүргэнэ гэдэг чиньгэмт хэрэг биш юмаа гэхэд ажлаа хийгээгүй гэсэн үг биз дээ. Одоо хаана ч хэн ч ажил хийхгүй болох юм байна л даа. ЕС ирнэ л биз, нэг сарын хугацаа өгнө л биз. Тэрийгээ бүгдээрээ мартчихна. Тэгээд л байдгаараа заваараад л.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.26.193.45

Гэснээс нөгөө Вашингтонд суух элчин сайд нь ажлаа бас иншэж муу хийх вий дээ. Хоёр улсын харилцаанд ан цав суувал ч нэг элчинг солиод засагдахгүй байх шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.176.217

яавал ажлыг харалуулах вэ гэж боддог арилсан сэтгэлтэй хүний үг байна жаахан ч гэсэн өөдрөг үзэлтэй байж сураач

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.27.237

Зөв зөв хариуцлага тооц. Ямар хачин юм хийчээд сууж байдаг газар вэ. Санаачлагатай ажилласан бол ийм хачин юм хийхгүй

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.89.217

Өнөөдөр 7 сарын 3. 30 хоног 8 сарын 2. Улс орон, хүмүүсийн бүтээн байгуулалтын улирал дуусах үед хариуцлага тооцоод ажлаас нь чөлөөлнө… Тэгээд цаашаа намар дуусаад өвөл… н**ш юмаа…👎🏻👎🏻👎🏻

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.89.76

хоёр хөрштэйгээ маш сайн бодлого барьж ажиллах чухал шүү сайдаа.

Avatar

Зочин 2021-07-03 203.91.115.55

Байж байж хамаг юм дууссан хойно нэг их хариуцлага ярьж энэ тэр, айн? Өөрсдөө огцорчихвол яасын, хөөрхөн, хэвлүүхэн сайдууд аа? Тэгээд тэр ярьж буй зүйлийг нь хар даа. Байдал сайжрахгүй бол гэнэ үү? Үүнийг хэн мэдэж байх ёстой юм бэ? Оюун-Эрдэнэ өөрөө мэдэж байх ёстой. Хүнд лаахайдах биш. Байдал сайжрах уу гүй юу гэдгийг улсын толгой болсон, бүх мэдээлэлд хамгийн түрүүнд хүртэх боломжоор хангагдсан 3-хан хүний нэгийн хувьд, үүнийг чи мэдэж байх ёстой, Оюун-Эрдэнэ ээ! Чи толгой муутай байж болно.

Avatar

Зочин 2021-07-03 203.91.115.55

Тоондоо муу байж болно. Гэвч чамд зөвлөхүүд байх ёстой. Эрдэмтдийн баг, ажлын хэсэг, менежментийн баг байх ёстой. Тэд чинь чамд үүнийг мэдэгдэх ёстой. Чи зөвхөн түүн дээр нь гарын үсэг зурна. Гэтэл чи болоод чиний багийнхан яг юу хийж байна аа? Ойн медалийн нимгэн зузаан, уралдааны морины э****з хурлийз, бөхчүүдийн допинг, ноёдын бөхчүүдийг өршөөх гэсэн хэдхэн сэдвээр л ойрын хэдэн долоо хоног давалгааллаа шүү дээ. Та нарын хийсэн ажил ердөө л энэ шүү дээ. Аа тийм хаваржин Нямдорж та хоёр Зориги

Avatar

Зочин 2021-07-03 203.91.115.55

йн алуурчдыг суллачихвал бүх юм болчих гээд байгаа юм шиг зөвхөн тэр хэргийн төлөө ахаврын хэдэн сарыг барсан. Гүй тэгээд хаана байна? Байдал хэвээрээ байгаа биз дээ? Чи хэнд ажиллаад байгаа юм бэ? Нямдоржид уу эсвэл Монгол улсын төлөө юу? Цагаач буриадад эх орон гэх ойлголт байхгүй байж болно. Гэвч Халхчуудын олонх нь танай нам, та нарт итгэл хүлээлгэсэн. Хэрэв үүргээсээ гадуур юм хийгээд байвал та нарыг хуйгаар нь буулгаад зайлуулах хууль эрх зүйн боломж нь тэдний гарт байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.212.119.92

Хөөгөөд явуулах хэрэгтэй. Муу үүдний жижүүр хийхдээ таарсан тэнэгийг ерөнхий сайд болгодог МАН-ыг бас тараах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.19.37

Өөртөө л хариуцлага тооц. Огцор

Avatar

zochin 2021-07-03 58.108.51.214

Naana chini yamar ch udirdlAGA ZB ALGA eZEN ALGA

Avatar

Зочин 2021-07-03 58.108.51.214

Chuluut bus gj heden jil yarivaa Bolohgui bol bolimoor yum

Avatar

irgen 2021-07-03 58.108.51.214

Turshlagatai ahmad hun tavihaar hugshin gene, zaluu bolohoor jul gne Ug ni ZG-iig aj ahuin ajil hiisen sain meddeg mash ih turshlagatai hun terguulbel heregtei l bh Odoo ene zaluug zutguuleed sain zuvluud l yavahaas

Avatar

Зочин 2021-07-03 122.201.21.245

ЗГ үнэхээр ажиллаж чадахгүй бна
Аль 4 сараас зохицуулах бсан даа

Avatar

иргэн 2021-07-03 59.153.85.210

Баахан вирустэй энэтхэг зөөсөний чинь балаг гарч байна даа.

Avatar

T 2021-07-03 192.82.73.69

Golomtoos ni 60 indus chireed irsen bizdee! Bygd ovchtei? Ternees khoish l byr gaarlaa ene ovchin! Khyrlee Oyuk 2 shuud ogtsor!

Avatar

Халтар 2021-07-03 103.26.193.66

Зам тээврийн сайдын хүүхдийн компани хилийн зөвшөөрөл дамладаг

Avatar

ogii 2021-07-03 202.126.89.32

энэ ЕС ч явахгүй н дээ дараагийн хүнээ эртхэн
хайсан н дээрдээ

Avatar

Ogii 2021-07-03 202.126.89.32

Гашуунсухайт, цагаанхадаа анхаараачээ

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-07-03 192.82.64.190

ЭНЭ БООМТОД ШИНЭЛЭГ ПРАГМАТИК ЗАЛУУС АЖИЛЛАХГҮЙ ҮЕД ҮЛБЭГЭР ХЭВЭЭРЭЭ БАЙНА ДАА ,,,,,ТЭГЭЭД ЭНЭ БООМТОД АМЬДРАЛАА САЙЖРУУЛАХ ГЭЖ ИЛҮҮ ХАРЖ БИЛҮҮ ДОЛООДОГ ХИЛИЙН ЦЭРЭГ,МЭРГЭЖЛИЙН ХЯННАЛТ ЦАГДАА ХАМГИЙН СҮҮЛД ГААЛЬ ОРДОГ ГЭСЭН БИЗ ДЭЭ ,,,,,ТЭГЭЭД АН-МАН-ын БУЯАНГААР ЭНЭ ГАЗАР 30 ЖИЛ ҮЛБЭГЭР ,ҮХЭЭНЗ БАЙГАА БОЛОХООР ЭНЭ НАМГААС ГАРАХ ХЭЦҮҮ ДЭЭ ,,,,БУРХАН ӨРШӨӨГ ,,,,,

Avatar

Иргэн 2021-07-03 192.82.86.196

Мундаг шинчлэгч м.эннхболдыг л суудлаа нь буулгачихвал хонгил нь нураад улс орон хөгжилийн дээд цэгтээ хүрнэ гээд орилолдоод байсан одоо энэ байгаа байдлаа харцгаа.улс биш байгуулга удирдахад туршлага гэж байдаг юум даа одоо л тэр нь харагдаж байх шив

Avatar

Тогтолцоондоо анализ хийгээч 2021-07-03 66.181.161.73

Оюун-Эрдэнэ, Ерөнхий сайдаа, хүнийг халж солих, цавчих, буруу өгөх амархан, тэглээ гээд наад нийгэм, нам дотор чинь байгаа бугшмал тогтолцоо арилаагүй цагт юу ч сайхан болохгүй,энэ зэргийг ойлгодог байхгүй бол улс орныг байтугай гэр орноо зөв авч явахад ч хэцүү шүү

Avatar

Зочин 2021-07-03 64.119.27.237

Үхсэнийх намтай холиод байгаан бэ. Удирдаж чадахгүы, ажлаа хийж чадахгүй хүмүүсд хариуцлага тооц

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.161.125

Олон юм бодолгүй л шууд төмөр замаа нарийн царигтай болгочиход л бүх асуудал аяандаа шийдэгдчих юм байгаа юм шдээ .
1939 онд Япон цэргүүд Манжуурд 250 км төмөр замыг 8 цагын дотор нарийн царигт шилжүүлсэн юм гэнэлээ…

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.161.73

Тэглээ гээд юу л бол, Хятад улс ямарч шалтаг хэлж чадна, өөр арга л бодохгүй бол

Avatar

Иргэн 2021-07-03 192.82.86.196

Facebook ээр ажилаа хийдэг засгийн газар тогтвортой шийд ч гаргаж чадахгүй ард түмнээ 2 3 хэсэг болгож талцуулчаад машины дараалал зохицуулж чадлаа юу.чамайг наад суудлаасаа буух цагт чинь наад хэдэн долдойнууд чинь дагаж гүйх болов уу.ядаж гаргасан шийдвэртээ тууштай байлдаа.вакциндаа итгэж байгаа бол бүх юмаа чөлөөл.эмлэгүүд хүнээ дийлхээ болиод угаасаа удаж байгаа шүү дээ

Avatar

bat 2021-07-03 192.82.65.182

ereenees achaa achih vagoni toog l hed dahin nemchihvel barilgin salbart mash ih heregtei bna.hyatadin tal koronagaas aigaad olon mashin oruulahgui baigaa shuu dee,tegeheer ni achaani vagoni toog l nemie geed yaril daa.zun duuslaa ,buten jil huleesen barilgaa barimaar bna.iim mayagaar bol namar bairni une 50% osohoor bna.achaag ni ard tumen l uurne shuu dee.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.212.119.92

Бүү амиа бод. Бусад салбар бас хэцүү байна. Танай салбар одоо ямар ч хэрэггүй. Дампуурч устах ёстойгоо устга.

Avatar

Чурдаж байна 2021-07-03 66.181.161.73

Ерөнхий сайд үнэхээр чурдаж байна, нас намбаараа ч мэдлэг боловсролоороо ч тэр. Зовлон жаргалыг биеэр туулсан, мэдлэг боловсрол, сэтгэл зүтгэлтэй хүн улс орныг удирдана шүү дээ

Avatar

хаха 2021-07-03 59.153.114.30

оюунэрдэнэ ээ болиоч. бид чамтай хариуцлага тооцно. гол буруутан чи биздээ ковидыг тавиад туусан чи

Avatar

zu 2021-07-03 192.82.86.196

hudlaa poporch davhihaas uur yuch chadahgui hudlaa gar.dagaj salbagnaj baigaa hed ni ch gesen dee.yuch hiij chadahgui baij yun tom tom yum yridiin .chaddag yum bol naad heden b**s dolooson novshnuudaa solildoo harii

Avatar

irgen 2021-07-03 202.131.229.94

Айлгаад ажил явахгүй ээ.Ул сууритайн шийдэх хэрэгтэй. Гол Хятад улстайгаа сайн ажиллаа

Avatar

Шийдэж чадахгүй ээ 2021-07-03 69.138.231.52

Гаалийн авилгачдаа шйидэж чадаагүй Монгол төр

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.55.188.81

Энэ хүрэлсүгийн суганы үс нөгөө бэрх тосгондоо жижүүр гачигаараа хийж бсан бол Монгол улсад хэрэгтэй байх байлаа

Avatar

Зочин 2021-07-03 124.158.70.25

mongold yamar yumniih heregtei baihav ter tosgondoo . l yum gehees. er ni tosgond ch ternii hereg yu baihav

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.89.237

Бүх буруутөн нь эргүү махан толгоы женко.Гашуунсухайтын төмөр зам баригдсан бол нүүрсний орлого хэвийн,зарим чингэлэг тээвэр ч орж ирэх боломж байлаа.Орлоготой бол дараагийн олон салаа төмөр зам,боловсруулах үйлдвэрээ барих байлаа.

Avatar

Зочин 2021-07-03 103.26.195.67

Сайд аа халдвар ихсээд байгаад арга хэмжээ аваад өгөөч

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.90.86

Тянжин боомт дээр 1 сар 15 хоног болж байна.60% татсан гэж худлаа шүү. Худлаа сайт дээр бичээд байх юм. Хурдан ачаа бараагаа АВМААР БАЙНА…………
.

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.126.89.188

tanaih uldsen 40% baina

Avatar

Ажлаа өгөөд явдаа Оюунэрдэнэ минь, одоо болсон. 2021-07-03 202.21.108.21

Юукэв дээ Оюунэрдэнэ минь , танай ЗГ т бүтэлтэй юм түй ч алга. Яасан тэнгэр нь хаячихсан ЕС юм. Энэ улс чинь сүйрлийн даваан дээр дэнжигнэж байхад цахим наадам гээд хамаг ард түмнийг 2 хуваагаад хагалчихлаа. Өнөөдөр бензиний үнэ нэмэгдэж бүх хүнс барааны үнэ нэмэгдлээ. Оруулж ирсэн Хятад вак чинь сонгуулийн шоутай чинь хамсаад ниргэлээ, ниргэсэн дээр нь нирвэж бензин нэмэгдлээ. Одоо яах вэ? Чи чинь эрхбиш хүн юм байгаа биз дээ. Чамд одоо ганц л сонголт байна, ажлаа чаддаг хүнд нь өгөөд явчих.

Avatar

Zsssssss 2021-07-03 202.126.89.5

Gadaad.hergiin.ssidtaigaa hamt Hyamdorjiig sugandaa havchuulaaf ogtsor chi chafahgui bn.hugatsaa aldaad bn

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж