Монгол Улс нийт таван сая тун вакцин хүлээж аваад байна | News.MN

Монгол Улс нийт таван сая тун вакцин хүлээж аваад байна

Монгол Улс нийт таван сая тун вакцин хүлээж аваад байна

Монгол Улс нийт таван сая тун вакцин хүлээж аваад байна

Олон улсын вакцин хангамжийн Ковакс хөтөлбөрийн хүрээнд хүлээн авсан вакциныг Монгол Улсын Засгийн газар Covid-19 халдварын эсрэг вакцинжуулалтын үндэсний төлөвлөгөөнд заасны дагуу хүн амын зорилтот бүлгүүдэд эрэмбэ дарааллын дагуу үргэлжлүүлэн хийж байна. Энэ хүрээнд 2021 оны долдугаар сарын 1-ний өдрийн байдлаар нийт таван сая дөрвөн мянга 240 ширхэг хүн тун  вакцин хүлээн авсан байна. Одоогийн байдлаар Ковакс хөтөлбөр арилжаа, хүмүүнлэгийн шугамаар нийтдээ:

  • Синофарм 4.3 сая хүн тун
  • АстраЗенекa 262.800 хүн тун
  • Файзер 381.420 хүн тун
  • Спутник V 60.000 хүн тун вакциныг Монгол Улс хүлээж авчээ.

Мөн 2021 оны долдугаар сарын 1-ний шөнө нэмж, 20.000 тун Спутник V вакциныг Засгийн газрын болон хувийн хэвшлийн шугамаар оруулж иржээ. Вакциныг дэлхийн улс орнуудад тэгш, хүртээмжтэй хэлбэрээр олгох замаар цар тахлын тархалтыг таслан зогсооход дэмжлэг үзүүлэх зорилго бүхий Ковакс хөтөлбөрт санхүүжилт олгосон бүх донор улсуудын засгийн газар, олон улсын байгууллага, хувь хүмүүст Монгол Улсын Засгийн газрын нэрийн өмнөөс талархлаа илэрхийлсэн байна.

Манай улс 12-17 насны хүүхдүүд болон жирэмсэн, хөхүүл хүүхэдтэй эхчүүд, архаг суурь өвчтэй иргэдэд Covid-19 эсрэг Файзер вакциныг хийж байгаа. Тус вакцины нөөц 85.410 хүн тунгаар нэмэгджээ. НҮБ-ын Хүүхдийн сангаас мэдээлснээр Файзер вакцины эхний ээлжийн 84.240 тун вакциныг өнгөрсөн зургадугаар сарын 16-нд, хоёр дахь ээлжийн 85.410 хүн тунг зургадугаар сарын 23-нд хуваарийн дагуу тус бүр хүлээн авсан бөгөөд үлдсэн хэсэг нь энэ оны хоёрдугаар хагаст ирнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.179.24.106

БИ МОНГОЛЧУУДДАА ЖООХОН СЭТГЭЛ ДУНДУУР БАЙГАА. ЮУ ЮУГҮЙ Л ХЯТАД ВАКЦИН ДЭЭР ООЧЕРЛООД ДУГААРЛААД СҮЙД БОЛЦГООСОН. БИД ХЭДҮҮЛЭЭ БИЛЭЭ ХЯТАД ХЭДҮҮЛЭЭ БИЛЭЭ. МАШ ИХ ХАШИРЛАЖ БОЛГООМЖЛОХ ЁСТОЙ БАЙСАН. ЯС ЮМАН ДЭЭРЭЭ БИД ХЯТАД ХҮНС Ч НЭГ ИХ ХЭРЭГЛЭДЭГГҮЙ АРД ТҮМЭН. ГУРИЛ МОНГОЛ, МАХ ТӨМС ЛУУВАН ӨНДӨГ ГЭЭД МОНГОЛ БОЛЧИХСОН. ТЭР НЭГ ЦАГААН БУДААНААС БУСАД НЬ БОЛ ИДЭХГҮЙ ШАХАМ БАЙГАА. МОНГОЛ БАЙЦАА СОНГИНО 2 ШИНЭ УРГАЦ ГАРАХААС ӨМНӨ 1-2 САРААР Л ТАСАЛДЛАА ТУН ДАЖГҮЙ.

Avatar

Delhii - geer Neg Mongol Ulsiig Buruu Vaccine hiisen geed Odoo Ulsaaraa Buh Niiteeree Haldvartai Bolchloo Geed baina shuu de !!! !!! !!! 2021-07-03 66.181.161.111

Yaah gej Hulh China Vaccine hiisen yum be ???
Hulh China Vaccine hiisenees bolood Buh Niiteeree Ulsaaraa Haldvariin Golomt Bolchloo shuu de !!! !!!
Ene L.Oyun-Erden gesen Durak Bid Covid – gui Zun bolno geed Huzaad baisan chin Sayhan shuu !!!
Olon Uls Oron Mongolchuudaas Mash ih Aij baina !!! !!! COVID-19 Ulsaaraa Haldvartai Bolchloo Geed Mongol iregdiig Hyleej Avahgui geed Hilee Haaj Oruulahgui geed baigaa

Avatar

Заагч 2021-07-03 202.9.46.143

Хог х***а вакцин Монголыг устгах хороо гэж туйлын унэн юмаа Хятадууд Монголыг устгаж нутгийг нь авахыг л ургэлж хусдэг данжаадыг устгасан цагт Монгол мандана.

Avatar

Зочин 2021-07-03 98.169.33.79

Hyatad vaccine chanargui baisan um bishuu!

Avatar

Зочин 2021-07-03 98.169.33.79

Pfizer, esvel Moderna l avarna daa, oor arga bhgui

Avatar

Pfizer тарих байжээ. Тархалт буурахгүй байна. 2021-07-03 103.229.122.92

Pfizer тарих байжээ. Тархалт буурахгүй байна.

Avatar

Н 2021-07-03 202.126.89.215

Ямар ч үр дүнгүй баахан х***а вакцин авсан,

Avatar

Зочин 2021-07-03 150.129.142.62

Pfizer өгсөн япон улсад талархавч баршгүй. Хүнээс юм гуйлгачилж авчихаад мартдаг бидэн шиг хогийн ард түмэн энэ дэлхий дээр цөөхөн байхаа

Avatar

Зочин 2021-07-03 66.181.177.158

ПУТНИК В ИРСЭН ГЭЭД ХУДЛАА ГУСААД БНА

Avatar

ЗГ/ЭМЯ ВАКЦИНЫ ТАЛААР ТОДОРХОЙ ҮНЭН ЗӨВ МЭДЭЭЛЭЛ ИРГЭДЭД ӨГӨӨЧЭЭ ?? ВАКЦИНЖУУЛАЛТ ЯВАХГҮЙ БАЙНА !!!! 2021-07-03 202.126.89.51

МАНАЙ ЗГ-АС 07/01 ГЭХЭД НИЙТ ХҮН АМАА 100% ВАКЦИНЖУУЛНА ГЭСЭН Ч БИЕЛСЭНГҮЙ 07/03-НЫ БАЙДЛААР ЕРДӨӨ 62%-ТАЙ БАЙНА. ЭНЭ НЬ ИРГЭД ХЯТАПД ВАКЦИНД ҮЛ ИТГЭХТЭЙ ХОЛБООТОЙ. ЯЛАНГУЯА ХӨДӨӨ АЙМГИЙН ИРГЭД "ХЯТАД ВАКЦИН БОЛ ХОР, ХАРИН ФАЙЗЕР, СПУТНИК ХИЙЛГЭНЭ" ГЭЖ ГӨЖҮҮДЭЛЖ ВАКЦИНААС АЛБААР ХОЦОРЖ ЗАСГИЙН ГАЗРЫН ВАКЦИНЖУУЛАЛТЫН АЖЛЫГ ҮГҮЙСГЭЖ БАЙГАА. ЗАРИМ АЙМАГТ ХҮҮХЭД, ЭМЗЭГ БҮЛГИЙХЭНИЙ УРДУУР 18-40 НАСНЫ ИДЭР ЗАЛУУС ОЧЕР ДАЙРЧ ФАЙЗЕР ХИЙЛГЭЖ БАЙНА !!! ЗГ/ЭМЯ ВАКЦИНЫ ТАЛАР МЭДЭЭЛЛЭЭ ӨГНӨ ҮҮ ?????

Avatar

hujaa hortoi us. yagaad hudalaa buraad bna. 2021-07-03 103.57.92.40

za buraad baigaarai daa.odoo mongold 2.1 say hvn vaktsin hiilgesen bna.mongol uls 3.3 say hvntei iimees odoo zobhon hvvhedvvd l vldeed bna.nasand hvrsen hvn bvgd hiigesen shuu. harin ter hujaa hortoi us hiilgeed ovchin namdahgui harin ulam ihseed bnaa..odoo zobhon hvvhedvvd vldeed bnaa..hujaa horiig bol odoo boliy heregtei bnaa..

Avatar

ok 2021-07-03 66.181.182.144

за чи одоо хаана амьдраад байгаа юм , хөрсөн дээрээ бууж амьдралдаа, гараад харалдаа вакцин хийлгээгүй хүн байхгүй, эмнэлгээр дүүрэн хятад вакцинй 2 тунгаа авсан гарууд кодсон бнаа, чи чинь одоо хаана яваад бнаа, МАН туршуул юмуу, эсүүл сансарт амьдардаг хүн юм, монголчууд 2 сая хүн нь хятад вакциндуулсан, вакцинжуулалтаар азиадаа нэгт явж байгаа, балай балай юм яриж бичээд байхын, наад хятад вакцинд чинь асуудал бна гэдгийг монголын ард түмэн чамаас бусад нь бүгд мэддэг боллоо,

Avatar

ТАЙВШИРЧ БОЛОХГУЙ 2021-07-03 202.126.89.83

Дэлхий дээр Ковид-19-ийн эсрэг вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн тоо өсөхийн хэрээр цар тахлыг удахгүй ялах, хил хязгаарыг нээх, тээврийн хэрэгсэлийг сэргээх, ердийн амьдралдаа эргэж орох тухай урьд өмнө нь мэддэг байсан шиг яриа улам бүр нэмэгдэж байна. Гэсэн хэдий ч цар тахлын эсрэг вакцинжуулалт ид өрнөж буй чинээлэг орнуудад ч ДЭМБ маскаа тайлахгүй төдийгүй бусад хязгаарлалтын арга хэмжээг цуцлахыг яарахгүй байхыг зөвлөж байна.

Avatar

100 % ВАКЦИНЖУУЛАЛТ + ХУВИЙН САХИЛГА БАТ , ХУВИЙН ХАРИУЦЛАГА !!!!! 2021-07-03 202.126.89.51

ЭНЭ ГАЙ ГАМШИГ ДЭЛХИЙН НИЙТИЙН БҮХ 7 ТЭРБУМ ХҮН АМ 100% ВАКЦИНЖИЖ ДУУСАХААС НААШ БАЙДАЛ МӨД ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ ГЭНЭ ЛЭЭ. ТЭХЭЭР ЯДААД ЮУН ТҮРҮҮНД МАНАЙ УЛСЫН БҮХ ИРГЭД ВАКЦИНДАА ХАМРАГДАЖ ДУУСААД ДАРХЛААГАА ГҮЙЦЭТ ТОГТООМОООР БАЙНАА…!!!!

МОНГОЛ ИРГЭН БҮР АМЬДРАЛЫН НААД ЗАХЫН ЗӨВ ДАДАЛ ХЭВШИЛ ХУВИЙН АРИУН ЦЭВЭР, ХУВИЙН САХИЛГА БАТ, ХУВИЙН ХАРИУЦЛАГАА -АА САЙТАР САХИМААР БАЙНААА !!!!

Avatar

Зочин 2021-07-03 134.215.50.235

2 saya china vakcinyg ah duu AFRIKYN ard tymend handivla.

Avatar

ok 2021-07-03 66.181.182.144

яахын бээ хөө, ядарсан хүмүүст бас чанаргйү вакцины туршилтанд өөршшигээ оруулаад явахавдээ, бид бол хятадууд биш шүүдээ, бид бол монголчууд хүнлэг байя, мөнгөгүй уух усгүй халуун африкийнд дээр хулхи хятад вакцин өгөөд, зовлон дээр нь зовлон нэмээд яахав, монгол улсынхаа үйлийн үрийг зузаатгаад яахав, зүгээр устга наад хятад вакцинаа, тэр нь дээр

Avatar

Зочин 2021-07-03 45.92.9.98

Pfizer тарих байжээ. Тархалт буурахгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-07-03 202.21.108.21

Яг хэрэгтэй вакцин нь ховор, хамгийн хэрэггүй хор нь ихэнхи нь. Хороо буцааж өг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж