Х.Баттулгын тарьсан балгийг У.Хүрэлсүх цэвэрлэнэ | News.MN

Х.Баттулгын тарьсан балгийг У.Хүрэлсүх цэвэрлэнэ

Х.Баттулгын тарьсан балгийг У.Хүрэлсүх цэвэрлэнэ

Х.Баттулгын тарьсан балгийг У.Хүрэлсүх цэвэрлэнэ

Х.Баттулга өнгөрсөн дөрвөн жил зөвхөн гэр доторх улс төр хийсээр байгаад буусан. Түүний он жилүүдэд Монголын дипломат алба бараг “дампуурсан” гэвэл хэтрүүлсэн дүгнэлт болохгүй байх. Үндсэндээ, өс хонзонгийн сэдлээр дуртай цагтаа Элчин сайд нараа эгүүлэн татдаг, эсвэл шинэ томилгоог нь ширээн дотроо түгжчихдэг байлаа шүү дээ. Ёстой батгана суусан газар баастай гэдэг шиг.

Түүнээс Төрийн тамгыг шилжүүлж авсан У.Хүрэлсүх гадаад бодлогодоо ямар чиглэл, зорилго барьж ажиллах нь монголчуудын төдийгүй хоёр хөрш, гуравдагч түншүүдийн анхаарлын төвд байна. Ямар ч байсан түүнийг Ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялахад Орос, Хятад, Япон, Өмнөд Солонгос, АНУ гээд цөөнгүй орны удирдагч баярын цахилгаан ирүүлсэн.

У.Хүрэлсүх Төрийн ордны зүүн жигүүрийн гурван давхарт төвхнөөд долоо хонож буй хэдий ч өнгөрсөн дөрвөн жил Х.Баттулгад самруулсан гадаад харилцааг гацаанаас гаргах нь Төрийн тэргүүний хувиар хийх эхний зорилго болжээ. Тэрбээр өнгөрөгч Баасан гаригт тангараг өргөхдөө ч бие даасан, нээлттэй, олон тулгуурт гадаад бодлого хэрэгжүүлэхээ тангаргийн ёслолдоо уригдсан гадаадын Элчин сайдуудын өмнө зарласан юм.

Тэрбээр “Монгол төрийн гадаад бодлогын залгамж чанарыг хангаж, мөнхийн хоёр хөрш болон гуравдагч хөршийн бодлогын хүрээнд дэлхийн бусад улс орнуудтай тогтоосон найрсаг харилцаа, хамтын ажиллагааг илүү өргөн цар хүрээнд хөгжүүлэхийн төлөө, энхийг эрхэмлэсэн, нээлттэй, бие даасан, олон тулгуурт гадаад бодлогыг тууштай явуулах болно. Нэгдсэн үндэстний байгууллага болон олон улсын яриа хэлэлцээний тавцанд Монгол Улсын нэр хүнд, оролцоог сэргээн бататгаж, бүс нутгийн болон олон улсын байгууллагуудтай үр өгөөжтэй хамтын ажиллагааг хөгжүүлэхийн төлөө санал санаачилга гарган, идэвхтэй хамтран ажиллана” гэсэн.

Өнгөрсөн Лхагва гаригт Засгийн газрын ээлжит хуралдаан болж, Монголыг гадаад улсад төлөөлөх 25 Элчин сайдын асуудлыг хэлэлцэж шийдвэрлэсэн. Уг томилгоог УИХ-аар хэлэлцэж дэмжсэний дараа Ерөнхийлөгч  ёсчлон батлаад, итгэмжлэх жуух бичгийг нь гардуулна.

Х.Баттулгын хувийн улс төрийн тоглолт, өс хонзонгоос болж Монгол Улс гадаадад суух Элчин сайдуудаа томилж чадахгүй өнөөдрийг хүрсэн билээ. Тухайлбал, Чех, Киргиз, Беларусь, Эмират зэрэг улс өнөөдрийг хүртэл Монгол Улсыг төлөөлөх Элчин сайдгүй байгаа. Нэмээд Сингапур, Австрали, Энэтхэг, Лаос, Египетийн Элчин сайдуудын хугацаа дуусаад гурван жил, Бельги, Казак, Австри, Кувейт, Туркийн Элчин сайдуудын хугацаа жил гаруйн өмнө дууссан байдаг.

Элчин сайдуудын томилгоог гацааснаараа Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулга МАН-ыг янаглан хорлож байна гэж бодсон байх л даа. Авчиг ард нь Монголын дипломат албаны залгамж алдагдаж, Монголын нэр хүнд, гадаад харилцаа, эдийн засгийн түншлэл, хөрөнгө оруулалтад сэв ч сууж, сөргөөр ч нөлөөлсөн. Ерөнхийлөгч ёсчлохгүй, итгэмжлэх жуухаа өгөхгүй бол Засгийн газар, УИХ мянган сайхан томилгоо хийгээд нэмэргүй.

Ямар ч байсан шинэ Ерөнхийлөгч гадаад бодлогодоо ихэд анхаарч, гацаанаас гаргахыг түргэвчилж байгаа нь сайн хэрэг. Гэхдээ карьер нь төгссөн өвгөчүүл, харьсан бөх, контарбандчид, хар тамхины сүлжээчдээс Монголын дипломат албыг цэвэрлэх нь түүний үүрэг. Өөрөөр хэлбэл, гадаад бодлогоо цэгцлэхээс гадна дипломат албыг  цэвэрлэх нь Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхийн хийх ёстой нэг ажил болж байна.

Гадаад харилцааны яамнаас өгч буй мэдээллээр өмнө нь элчингүүдийн 50 хувь улс төрөөс 50 хувь мэргэжлийн дипломат томилдог жишиг байсан бол энэ удаад 80 хувь нь мерит зарчмаар томилогдож байгааг онцолсон билээ.

Ингээд гадаадад Монгол Улсыг төлөөлөх 24 Элчин сайдын томилгоог хүргэе.

  1. Монгол  Улсаас  Австралийн  Холбооны Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Батлайн Чулуунхүүг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Австралийн Холбооны Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Дамдинсүрэнгийн Даваасүрэнг,
  2. Монгол  Улсаас  Бүгд  Найрамдах  Австри  Улсад  суугаа  Онц  бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Ганхуурайн Баттунгалагийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Австри Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Мижиддоржийн Цэнгэгийг,
  3. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Беларусь Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Батсүхийн Баярсайханыг,
  4. Монгол  Улсаас   Бельгийн   Хаант  Улсад  суугаа  Онц  бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Одын Очийг  эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас  Бельгийн Хаант Улсад суух  Онц бөгөөд Бүрэн эрхт  Элчин сайдаар Лувсанвандангийн Болдыг,
  5. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Дашжамцын Батсайханыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Болгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Лхагвасүрэнгийн Саянааг,
  6. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Социалист  Вьетнам Улсад суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Дашийн Билэгдоржийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Социалист Вьетнам Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Жигжээгийн Сэрээжавыг,
  7. Монгол  Улсаас  Арабын  Бүгд  Найрамдах  Египет Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Чулууны Баярмөнхийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Арабын Бүгд Найрамдах Египет Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Энхтүвшингийн Булганыг,
  8. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Итали Улсад суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Цэрэндоржийн Жамбалдоржийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Итали Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Цэрэндоржийн Нарантунгалагийг,
  9. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Казахстан  Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Лувсангийн Баттулгыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Казахстан  Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Доржийн Баярхүүг,
  10. Монгол  Улсаас  Бүгд  Найрамдах  Киргиз  Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар  Содномын Ганхуягийг,
  11. Монгол  Улсаас  Бүгд  Найрамдах  Ардчилсан  Лаос  Ард  Улсад  суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Лодойдамбын Галбадрахыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Лаос Ард Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Жамсрангийн Бямбасүрэнг,
  12. Монгол  Улсаас  Оросын  Холбооны  Улсад  суугаа  Онц  бөгөөд  Бүрэн  эрхт Дуламсүрэнгийн Давааг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Оросын Холбооны Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Өлзийсайханы Энхтүвшинг,
  13. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард Улсад  суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Сүрэнгийн Цоггэрэлийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Лувсанцэрэнгийн Эрдэнэдавааг,
  14. Монгол  Улсаас  Бүгд  Найрамдах Сингапур Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Төмөрийн Лхагвадоржийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Сингапур Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Сосорбарамын Энхбаярыг,
  15. Монгол Улсаас  Бүгд  Найрамдах Турк  Улсад  суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Равдангийн Болдыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Турк Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Гомбосүрэнгийн Мөнхбаярыг,
  16. Монгол  Улсаас  Унгар  Улсад  суугаа  Онц  бөгөөд  Бүрэн  эрхт Элчин  сайд Зэнээмядарын Батбаярыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Унгар Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Сайннямбуугийн Баатаржавыг,
  17. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Франц Улсад  суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Авирмэдийн Баттөрийг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Франц Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Уламбаярын Нямхүүг,
  18. Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Чех Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Дамдины Гансүхийг,
  19. Монгол Улсаас Арабын Нэгдсэн Эмират Улсад суух Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Шижээхүүгийн Одонбаатарыг,
  20. Монгол  Улсаас  Бүгд  Найрамдах  Энэтхэг  Улсад  суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Гончигийн Ганболдыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Бүгд Найрамдах Энэтхэг Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Дамбажавын Ганболдыг,
  21. Монгол Улсаас  Швейцарын  Холбооны  Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Лүндэгийн Пүрэвсүрэнг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Швейцарын Холбооны Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Раднаабазарын Алтангэрэлийг,
  22. Монгол Улсаас Холбооны Бүгд Найрамдах Герман Улсад суугаа Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайд Дамбын Ганбатыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Холбооны Бүгд Найрамдах Герман Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Бирваагийн Мандахбилэгийг,
  23. Монгол  Улсаас  Их  Британи  Умард  Ирландын  Нэгдсэн  Хаант Улсад суугаа Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайд Нархүүгийн Тулгыг эгүүлэн татаж, Монгол Улсаас Их Британи Умард Ирландын Нэгдсэн Хаант Улсад суух  Онц бөгөөд  Бүрэн эрхт Элчин сайдаар Баттөмөрийн Энхсүхийг,
  24. Монгол  Улсаас  Америкийн  Нэгдсэн  Улсад   суух  Онц  бөгөөд  Бүрэн  эрхт Элчин сайдаар Өлзийдэлгэрийн Батбаяр нарыг томилох асуудлыг УИХ-д Засгийн газраас өчигдөр өргөн барьсан юм.

Ж.ЭРХЭС

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
74
ТэнэглэлТэнэглэл
30
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
5
БурууБуруу
4
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

107 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

монгол хүнээ дээдэл хүрэлсзхээ 2021-07-02 202.126.89.235

худал чалчих хэрэггүй.дипломат ёсыг монголчууд дэлхийд бий болгосон юм.чингис хаан.хүрэлсүх биш

Avatar

иргээн 2021-07-02 66.181.161.86

Худлаа шаахаа болиочээ ерөэхийлөгч болчихоод л худлаа шаасаар л

Avatar

Zchin 2021-07-02 139.5.216.173

Oyulzgana sindrom tuschij manai hun. Suuliin elchinsaid narin shivshigt tomilgoo olon yum uguilnn

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.36

яанам бэ, ямар эрх мэдэл байсан гэж ингэнэ вэ, одоо харин их л эрх мэдэлтэй болох гээд улайраад байх шиг

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.179.21.192

Эрх мэдэл нь эсрэгээрээ байдаг шиг санагдах юм. Хэлгүй усгүй поп хүн хэний юуг засах гээд байнаа. Хэдэн хармааны сайттай хүн шинээр Ерөнхийлөгч болчиховоо 🤔🤔🤔

Avatar

Зочин 2021-07-02 103.229.123.73

Батлагын балаг ч тийм амархан арилдаг юм биш байхаа!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.104

жэнко алсаан алсан

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.68.69

Юу үнэн гэвэл тэр үнэн шахуу.

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.176.26

ЭЛБЭГДОРЖ ОДОО БОЛИО Сү Батболдоо ичээд өөрөө ажлаа өгдөө

Avatar

Иргэн 2021-07-02 192.82.78.250

Одоо сонгууль дууссан. Хүмүүс тайван амьдармаар байна. Битгий улс төржөөд бай. Урдах ажлаа сайн хийцгээ. Хийтэй гаруудаа одоо солиорч коммэнт бичихээ зогсоо. Хэн ч тоож уншихгүй.

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.84

МАНгар тролл минь сонгуулийн үеэр хэдэн халтар цаасаа авсан бол одоо далдага шаахаа боль. Сонгуулиас хойш Ковидын тархалт, өргөн хэрэглээний барааны үниын өсөлт хомсдол, хууль бус, мөнгө эрх мэдэл дагасан томилгоо… гээд бүх зүйлийг харж байгаа юу? Одоо эзэд чинь чамайг тоохгүй ээ, Чи ажлаа хийгээд мөнгөө авсан. Одоо бүгд дарамтанд, нэг дүрмээр, нэг агаараар, ээг журмаар өмьдрах болоод байна хөөе

Avatar

Хаа хаа 2021-07-02 203.91.115.52

Хөлдүү нь бүр ажил ч хийж үзээгүй гарш дээ

Avatar

Иргэн 2021-07-02 64.119.16.133

Нөгөө гадаадаас офшерийн мөнгө оруулж ирнэ гээд байсан яасан оруулаад ирсэн үү өөрөө оффшер юм чинь яаж оруулахав дээ сайн ажилласан нь энэ үү

Avatar

Иргэн 2021-07-02 64.119.16.133

Хүрэлсүхийг Баттулгатай арай ч зүйрлэхгүй байх. Чихээ дэлдийлгээд нүдээ бүлтийлгээд ялгаж салгаад хараасай зайлуул

Avatar

Иргэн 2021-07-02 64.119.16.133

Хүрэлсүхэд баяр хүргэе. Мэдлэгтэй боловсролтой хүн арай өөр ажиллана гэдэгт итгэж байна.

Avatar

Гайхал 2021-07-02 192.82.90.154

Хүүк ямар боловсролтой!!! түүнийг дагаад ямар мэдлэг хуримтлуулсан хүн бэ???

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.73.225

Жонхуугийн Оцгонодог гансүхийн зуурсан жонкууг цэвэрлээрэй

Avatar

zochin 2021-07-02 192.82.74.200

Battsetseg said shuud yneniig yagaad helj bolohgyi baigaam.Jisheeldel; Zandangiin daalgabraar teriig,Oyn Erdeniin heer teriig,Nyamdorjiin daramtaar teriig,maniin bylgiin ter ternii shahaltaar ter teriig oryylj irsen.Yamnii bodlogo bish ee geed syyj baibal deer baimaar.Battylga harih ch neg ih gaigyi tariaad baisan yam baga baih.Otgonbayriig tatsan ni zob l bsan.Diplomat hyn hybiin erh ashgaar asyydald handaj bolohg gedeg zov jishig gargaj irsen ni saishaaltai.Getel ta nariin baij baigaa tsarai

Avatar

Зочин 2021-07-02 173.66.6.120

Засс нийлж тарьсан балгаа гээч. Тэр томилгоог нь хараад байгаарай. Лу болд хөөгдсөн шалтгаан бүр тодорхой болж нтр

Avatar

Монгол дипломат 2021-07-02 109.89.66.191

Тамхинд явах завгүй ажилтай байлгаач. Тэгээд л албатай юм шиг ирчээд гэр бүлээрээ яаманд ажиллана. Эхнэр нь нөхөр нь гээд л уосбн төсвөөс хумсална. Очоод хийх юмгүйгээ мэдэж ирчээд улсаас хамаг юмаа төлүүлж байж гэр бүлдээ орон тоо гаргадаг. Бусад орны дипломатуудын гр өшл хэзээ ч ингэж манайх шиг гэр бүлээрээ ажилдаггүй шүү. Тийм хэцүү байдаг бол монголдоо үлдэх хэрэгтэй

Avatar

Баярбаатар 2021-07-02 109.89.66.191

ганц элчин сайд нарын ч асуудал биш. Элёин саыдбн яамны бүрэлдэхүүнийг бас сайн шалгаж үзэх хэрэгтэй. Канадад арын хаалгаар очсон дипломат мэргэжил үгүй б****л хүүхэн одоо Бельги-д очсон. Улсаас улс дамжсан б**********ч хүүхнүүдиыг гадаад яамны хоргодох газар өүү болгоорой. Бас энэ элчингүүдийн орон ьоог цөөлж улсын төсвөөс хөнгөлөх хэрэгтэй. Баыр ус тог цахилгаан хамаг юмаа хөнгөлүүлнэ. Тэгээд ажил ихтэй гээд орон тоо нэмнэ төсөв нэмнэ. Хийсэн ажилгүй тамхинд явсан хүмүүсийн тоо л нэмнэ. Та

Avatar

ХУД иргэн ахмад 2021-07-02 203.91.115.44

Баяр хүргэе мундаг дипломатуудаа томилгоонд явуулж улс орны нэр хүнд ыг өндөрт гаргах улсаа таниулах өв соёл уламжилаа дээдлэхэд өнөтэй хувь нэмэрээ оруулж. Чадах мэргэжилтэнгүүдээ тоомилсонд баяр хүргэе амжилт

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.89.170

Ёстой нохойн баас болгож бгаан биш үү?

Avatar

Zochin 2021-07-02 66.181.160.86

Nuguu mashin mashinaar ni har tamhi zuudug tuund oroltsson ilchen said yamnii ajilchidaa yasan be tegeel chimeegui bj baigaad elbegdorj battulga 2 naluugaa avaad duussan uu ene zasgiin gazar erunhiilugch 2 s erduu l shudarga shuuh shudarga unen yos zui hariutslaga l huleej itgej songoson shuudee huukiin hamgiin gol yum shudarga bus uildel hiisen tednii gar hul hamragch bugdiig zailuulah heregtei shuu

Avatar

Зочин 2021-07-02 113.192.98.136

Элбэгдоржоо одоо болно Монголчууд одоо өөр болсон шүү Эрхэс гэчихжээ Ичдэг болоосой

Avatar

Зочин 2021-07-02 122.201.22.214

Нэг муу элч төлөөлөгч хийх хүний томилгоон дээр яасан их илүү дутуу юм ярина вэ?! Гэтэл манай улсын Ерөнхийлөгчөөр ямар гарууд ажиллаад байж болдог билээ?!

Avatar

Зочин 2021-07-02 49.0.154.200

хөгийн сайт шүү уншигчидаа улам л алдах худал мэдээ тавих юм аа

Avatar

ugaas hud site shdeee 2021-07-02 202.126.89.173

harin tiimee hamgiin muu gesen bolgoniig ene hund naaj orhidog

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.100

Энэ танай сонин одоо болиоч ээ. Дамбын Хишгээ гэж нэг х*******н э****з халаасны хулгайчийн сонин болчихсон юм уу. Тэр бандийн хэлдэг ярьдаг юм нэвт үнэртэж байна наад нийтлэлээс чинь

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.177.158

ЭЛБЭГДОРЖ ОДОО БОЛИО

Avatar

Zochin 2021-07-02 203.91.115.55

Yumaa medej bichih heregtei shuu!!! Hudal medeelliin ard hariutslaga gej yum bdiin!!! Asuudliin unen hudal, zuv buruugaa yalgaj chadahgui bol heden useg holboj hunuu ner hunded haldahaa bolih n deer bh shuu!!! Alivaa yumnii ezeng todorhoilj boldog shuu!!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.57

Эрхэс гэчихжээ нэрээ. Ухаан санаа нь Монголд л лав байхгүй од эрхэсээр л тэнэж яваа юм байх даа. Очиж очиж Хүүк үү ккк. б**с одоо тийм л сайхан үнэртэй байдаг юм байх даа. Их л өмхий баймаар юм кккк

Avatar

Больж үз, 2021-07-02 64.119.25.212

Вьетнам, Казакстан 2-т эрэн сурвалжилагдаж байгаа эхнэртэй контрбанд тамхины наймаачид явуулсан байж юу ярина вэ?????????
АНУ-ыг дорд үзэн доромжилж ачлагч, фэйсбүүк админ явуулж гутааснаа яах вэ?????

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.85.65

Хүн сайн явах хэцүү юмдаа. Нэр нэгтийн чих нэг гэж наадах чинь өөр Баярхүү штээ

Avatar

Арай ч дээ, 2021-07-02 64.119.25.212

Вьетнам, Казакстан 2-т эрэн сурвалжилагдаж байгаа эхнэртэй контрбанд тамхины наймаачид явуулсан байж юу ярина вэ?????????
АНУ-ыг дорд үзэн доромжилж ачлагч, фэйсбүүк админ явуулж гутааснаа яах вэ?????

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.85.65

Эрэн сурвалжилах гэдэг згээ ойлгож байн уу
Худал мэдээлэл тараахаа болих хэрэгтэй

Avatar

ylc 2021-07-02 172.85.168.166

ailgaj xuuj,shaxaj,b**s ugultgyi.

Avatar

batalgaat,xamgaalj ybax 2021-07-02 172.85.168.166

Baruunii elchin, Japan,aktsentaar geed batalgaat xygatsaa,ashigtai ypt,tdxgyi bogino,ynetei geed
GEREE GADNIIXANTAI XIIJ BOLOXGYE, KORONAGIIN YED XOLIJ. DAMPUURUULJ, GARIIN YSEG AUYL.

Avatar

gadnii Ongots buulgaxgui,baritsaalj ybax, xylgailsan yum ugurei, erunxiilugch.citi 2021-07-02 172.85.168.166

homosex blokluulchaad,

Avatar

ob,TSAG XUGATSAAGAAR, GARIIN YSEGEER ; GEREE KONTRACT ! ? batalgaat xygatsa 2021-07-02 172.85.168.166

RULE – JURAM, GOOD ba BADS zublugdsun. on car

Avatar

ylc 2021-07-02 172.85.168.166

chanartai,chuxal,elch,oyd

Avatar

Дип 2021-07-02 208.105.62.199

гудамжны хар ярианы хэлээр ажил явуулна гэж бодож байгаа бол гонжийнжоо. Хамгийн том гуравдагч хөрштэй харьцах харьцаа 1-2 жилийн дараа улам дордоно. Уул нь хамгийн чухал цаг үе байсан юмсан. Цэргээ Афганаас гаргачихсан одоо МОНГОЛД АНУ-ын сонирхол ёстой ТҮЙ ч байхгүй. АНУ-ын ашиг сонирхолыг энэ ҮҮРГЭВЧТЭЙ АЯЛАГЧ лав авч ирэхгүй.

Avatar

Дипломат 2021-07-02 208.105.62.199

Лаос-т Жамсрангийн Бямбасүрэн, Унгар-т Сайннямбуугийн Баатаржав, Турк-т Гомбосүрэнгийн Мөнхбаяр нар нь ядаж англи хэл мэдэхгүй, хүнтэй ч мэнд мэдчихэж ОГТ чадахгүй, орчуулагчаар дамжуулж нөгөө улстайгаа хэл амаа ололцоно. Албан шугмаар ч яахав тэгээд нэг юм салгалаад байж, албан бусаар бас л их ажил амжуулдаг энэ 3 бол ямар ч ажил ахиулж чадахгүй. Хүлээн авалт дээр очлоо орчуулагчтай ЭЛЧИН САЙДтай хэн ч харьцдаггүй л байхгүй юу. АРЧААГҮЙ ХУУРАМЧ Хурандаа. АНУ-д Өлзийдэлгэрийн Батбаяр гудамжны ха

Avatar

ylc 2021-07-02 172.85.168.166

XOTOOROO, OPON NUTGAARAA YAMAR

Avatar

ygee xelj chadgyi yxjeese. homosex Aimaar xaa saigyi,ymxiiruulj dopomjilj,blokloj,shunaj,tam 2021-07-02 172.85.168.166

XULGAAICH NARIIN ZASAGLAL. AMI.
END ZASAGLJ BAIGAA YED ERUNXIILOGCH,CITI. MENEJMENT DEER CPORTIIXNIIG.
ASHIG CONIRXOL, -ONDOO?

Avatar

Зочин 2021-07-02 79.98.213.82

За больж үз жинхэнэ өөрөө өөр ажил байхгүй юм шиг улайран дайрч нам нэрийн дор бантан хутгаж байна да хөөрхий. ОХУ элчин сайдыг эргүүлэн татахгүйгээр хууль бус юм хийхээ болимоор юмаа. Сайн ажиллаж байгаа хүнийг намын шахаагаар солихоо хэзээ болих юм бол доо

Avatar

Зояин 2021-07-02 64.119.20.72

Маш богино хугацаанд бүх юмны үнэ өслөө. Бензин шатахуун, мах, ногоо, төмөр, мод гээд өсөөгүй юм алга. Сонгууль өгсөн 300к бариад ядуурал руу бүгд явж байна. Хог юмаа. Ажил хиймээр байна

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.57

Ард түмэн 80 хувиар сонгосон гороо амсах цаг болсоон.

Avatar

Irgen 2021-07-02 78.31.205.201

Battulga!!! TRQ hamag umnii uchir shuu. Udahgui!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 103.212.119.215

Женко харин сайн байсан. Ман та нар харин самарч эхэллээ. Өмнөх еөк тэй ярих юмгүй шүү

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.88.183

Tanai Jenko hulgaich bilee.

Avatar

Энхбаатар 2021-07-02 125.31.10.88

Шал худлаа хэрэггүй юм бичжээ.

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.38

Нэг нам манай нам МАН нь мэднээ за.Та нар сонгоод бид гарч ирсэн.тиймээс бид ямар хүн тавихаа мэдье.цагаан цааснуудаа.

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.88.202

хотын газрыг хогоор дүүргэсэн мөнхбаяр хөгшиныг боль

Avatar

Х Баатар 2021-07-02 103.229.121.181

Женко ч мөн ч их гай тарьсандаа одоо тэр гайг нь өөрт нь үүрүүлж бардаа

Avatar

Зочин 2021-07-02 73.231.128.120

Л. Болд хөгширчээ

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.38

Нэг нам манай нам МАН нь мэднээ за.Та нар сонгоод бид гарч ирсэн.тиймээс бид ямар хүн тавихаа мэдье.цагаан цааснуудаа.

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.57

Үнэн. Ард түмэн 80 хувьтай сонголтынхоо горыг амсах цаг ирсээн. Браво

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.89.126

Чамаас 1000% илүү боловсролтой элит хүн.

Avatar

Зочин 2021-07-02 192.82.72.225

Улс төр солиорсон одоо засаг дээр нь цүнх баригч сэтгүүлчид солиорчээ

Avatar

Жирийн л нэг иргэн: 2021-07-02 66.181.183.176

Женко хэмээх Х.БАТТУЛГА – ын хорлонтой гэмээр бодлогыг У.Хүрэлсүх засах гэж оролдож байгаа нь сайшаалтай. Гэхдээ Хүрэлсүх энэ томилгоонд Засгын Газраас санал болгосон хүмүүсийг огт хяналт байхгүйгээр бүгдийг нь дэмжээд УИХ – д шилжүүлсэн бөгөөд түүнийг нь УИХ – ын Гишүүд ярс хийтэл нэгэн зэрэг гар өргөөд батлаад гаргачих шиг боллоо. Энэ тухай өнөөдөр буюу 2021*07*02 – ний өдөр Монгол.TV – ийн мэдээллээр сонслоо. Энэ утгаараа Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх эхнийхээ алдааг гаргалаа.

Avatar

Уурт 2021-07-02 37.154.244.9

Донгос

Avatar

Зочин 2021-07-02 124.158.96.38

Жонхуу үнэхээр боловсролгүй нөхөр юм гэж хамт ажилладаг нөхдүүд нь инээлддэг байсан гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-07-02 98.7.85.96

Тэгээд АНУ-д Англи мэдэхгүй үүргэвчтэй аялагч, Орост орос хэл мэдэхгүй зөнөг өвгөн, Бельгид Яахмагийн газрыг зарж баяжсан Луйварчин салга өвгөн Лу.Болд зөв үү тэгээд. ХУУРАМЧ ХУРАНДАА ХУУРАМЧ Л АЖИЛ ХИЙНЭ.

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.38

Нэг нам манай нам МАН нь мэднээ за.Та нар сонгоод бид гарч ирсэн.тиймээс бид ямар хүн тавихаа мэдье.цагаан цааснуудаа.

Avatar

Зочин л биз дээ !!! 2021-07-02 66.181.161.61

Хүрэлсүх АНУ – д Элчингээр суухыг горьдож байгаа БАТБАЯР гэдэг бүтэхгүй нөхрийг л дэмжихгүй байгаасай гэж хүсч байна. Иймэрхүү мэргэжил мэдлэг байхгүй, аялагч гэсэн алба хашдаг, амар хялбар амьдрахыг бодож гадаад орнуудаар хэрэн тэнэгчийг яав ч томилох ёсгүй ээ !!! Яахыг нь харж л байя, дэмжвэл жинхэнэ өөднүй нөхөр гэдгээ харуулах гээд байна !!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.55.188.38

Нэг нам манай нам МАН нь мэднээ за.Та нар сонгоод бид гарч ирсэн.тиймээс бид ямар хүн тавихаа мэдье.цагаан цааснуудаа.

Avatar

иргзн 2021-07-02 202.179.24.83

энэ Эрхэс гэж бас нэг Биеэ үнэлж Сэтгүүлчийн мэргэжлээ худалдаж идсэн нэг Хорчин байнаа, Эх орон Ард түмнээ гэж хэлж ярьдаг бүхэн лүү цаанаасаа Даалгавар авч Харааж муулж бичнэ, тэр нь ямарч явц ахиц байхгүй , ёстой Сэтгүүлчийн ,Сэтгүүл зүйн Нэр хүндийг унагааж яваа иймэрхүү Этгээдүүдыг МС-чид эгнээсээ хөөвөл таарна,

Avatar

Зочин 2021-07-02 64.119.22.130

Хууль шуухийг жонхууруулсан шуу,засаарай,оцгонодог,гансухийг шалгаарай

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.89.224

ЭНЭ БАТТӨМӨРИЙН ЭНХСҮХ ҮНЭН БҮТЭХГҮЙ НӨХӨР ШҮҮ. АВИЛГАЧИН, ЛУЙВАРЧИН, БОЛОВСРОЛ НИМГЭН БААГИЙ

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.89.224

ЭНЭ БАТТАМӨРИ

Avatar

ҮНЭН 2021-07-02 103.26.195.153

ХҮРЭЛСҮХ ПИЗ ЭХНЭЭСЭЭ Л А Л А Р Т А Ж БАТТУЛГАРУУ ХАМАГ БУЗАР БУЛАЙГАА ЧИХЭХЭЭР БЭЛДЭЖ БАЙХ ШИВ ЧИ ЮУ Ч ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ Ш ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.126.88.183

Battulgad ch chihuuleh buzar yum ih l dee.

Avatar

Зочин 2021-07-02 103.229.120.104

ЁСТОЙ СООХОР СЭТГҮҮЛЧ ВЭ. АНУ Д ТИЙМ ОРК ТОХИРМООР ХАРАГДААД БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-07-02 146.115.161.230

Чухам энэнээс чинь болоод монгол урагшилахгүй байгаа юм шүү дээ. Төр эргэх тоолонд хүмүүс нь солигдоно, ёс мэт. Хүн нь солигдсон ч чиг нь хэвээрээ байдаг бол өөр хэрэг. Даан ч тиймгүй. Ажилаа мэддэг чаддаг нь байрандаа байхад буруудамгүй уг нь

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.9.40.15

Гөбс долоогч! Баттулгын чигчий хуруунд ч хүрэхгүй өчүүхэн муу хорхой!

Avatar

Зочин 2021-07-02 115.131.2.171

Битгий долигоно эрхэс гуай

Avatar

Зочин 2021-07-02 159.203.5.87

Женкогийн Москва Монголыг мэдээд байж таарахгүй.

Avatar

Зочин 2021-07-02 122.201.22.214

Жэнко мөнгөтэй хүн болохоороо хаана ч байсан хорлож нурааж гацааж гутааж чадахтайгаа байлгүй.

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.58

Үнэнийг үгүйсгэдэг болжээ энэ сайт дахиж орохоо болихоос.Ичихгүй нь сайхан юм даа?тэ

Avatar

иргэн 2021-07-02 202.21.109.45

хийх л ёстой ажил ш дээ… кххж

Avatar

Kkkkkk 2021-07-02 66.181.178.20

Za boliooo kkkkk

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.9.46.32

NEWS.MN ОВОО ГАЙГҮЙ САЙТ БСАН ЮМСАН. МАНГАР НАМ ЭЛБЭГДОРЖЫН УТСАН ХҮҮХЭЛДЭЙ БОЛЖ ХҮМҮҮСИЙН ТАРХИЙГ УГААЖ СУУДАГ БОЛЖЭЭ ХӨӨРХИЙ. ХАРАМСАЛТАЙ Л ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-07-02 64.119.20.226

Элбэг Хүүк хоёр нэг тал гэдэг нь ойлгомжтой

Avatar

Малчинхүү 2021-07-02 66.181.161.113

Адгийн шаарууд аа ард түмний түүхт ерөнхийлөгч Баттулгыг муулаад хэзээ ч амжилт олохгүй шүү. News.mn гэх мэтийн тэнэгүүд нь тэнэг Хүрэлмунаа улам тэнэг болгох юм

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.9.40.15

Эбэ-гийн боолууд ш дээ энэ хуудас чинь! Тэгээд Хүүк Эбэ 2 нэг тал нь харагдаж байгаа биз дээ!

Avatar

Зочин 2021-07-02 64.119.25.30

Ха хамаагүй юм хамж ярьдаг амны фигуртэй хариуцлагагүй нөхрийг их гүрэнд элчин сайдаар томилж болохгүй шүү

Avatar

Ккккк 2021-07-02 202.126.89.6

ANU huleej.avahgui.bval gefeg variant bgaa shivshig.Batbayar mongoloo bodoj bgaa bol netee.tat

Avatar

zochin 2021-07-02 49.0.154.239

negiigee hemlehee bolih yum bishu , dutuu sanagdaj baival daraagiinh ni guitseej ajillaad baival uls oron maani orshin togtnoh geed baina

Avatar

zochin 2021-07-02 202.179.27.124

olon terbumiin chorongotei bayan eronchiilogch Churelsuch !!! , uuch chiij chadachgui !!! ongiroo gar !!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 64.119.25.3

Hvvk,Oyuk 2 maani DDDDDDarhan avargiigaa daraagiin eeljind shagnah heregtei, huurhii….

Avatar

Батаа 2021-07-02 192.82.87.17

ХҮРЭЛСҮХ ОДОО АЖЛАА ХИЙ НААД НАМЫН ӨВЧИН ХЭНЭЭ ТУССАН ТРОЛУУДАА ОДОО АМАРААГААЧ БАЙНГА ӨӨРИЙГӨӨ МАГТУУЛААД СУУГААД БАЙХ ЮМ

Avatar

zochin 2021-07-02 64.119.25.5

vgvishde Battulga erunhiilugchiig havchij shahaad uuruu poprsoor bgad erunhiilugch boloozde.Hvrelsvh bol hudlaa gar gedgiig mgliin ard tvmen nvdeeree hartsan odoo itgeh itgel bhgvi shv

Avatar

НАМУУНАА 2021-07-02 202.9.40.80

ЗАЙЛАА ХҮРЭЛСҮХЭЭ ОДОО ХАНГАЛТТАЙ МОНГОЛЫН АРД ТҮМНЭЭР ТОГЛОЖ ХАНАХГҮЙ БАЙНА УУ ЧИ.

Avatar

Байгалмаа 2021-07-02 202.9.40.80

Яасан ичдэггүй юм бэээ???? Энэ Хүрэлсүх гэдэг хүн. Өөрөө болон өөрийнх нь НАМ харин ямар их балаг тарьж байна вэ???? ОГЦОР ОГЦОР

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.21.108.21

Ёоо хаха Хүкийн х*******ы амсар умс умс гэж байгаа байх даа

Avatar

UB IRGED 2021-07-02 66.181.160.44

NOVSHIIN JONHUU MONGOLIIN DAISAN

Avatar

Зочин 2021-07-02 150.129.142.74

Хүүк арай2

Avatar

Хүрэлсүх гийж гиыгүүлэх юмгүй 2021-07-02 202.126.90.129

Хүрэлсүхийн хэмжээ нь тэр. Баттулгаас илүү гарах юм юу ч байхгүй. Хүрэлсүх нам дагаж навсаыж яваад төрөөс төрсөн тэрбумтан болсон. Хүрэлсүх ичихгүй дээ л хлр найруулж хууль зөрчиж Еөк болсон. Ингэж хар хэл ам үхэл, өвчин дагуулж улсаа самарч Ерөнхийлөгч болсноос хөдөө ьалд малчин болсон дээр !!

Avatar

Зочин 2021-07-02 202.179.25.139

Ороэд тавьсан хүмүүс нь харин ч дордуулсан юм биш үү ! Юун балгийг нь цэвэрлэх нь манатай баастай нь хутгачихлаа

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.161.122

Женко ч Монгол төрийг 4 жил сайтар самарсан даа!!! Угаас буруу хүний үйл нь заавал буруу байх юм даа!! Ийм хүнийг Төрийнхөө толгойд залж л байдаг монголчууд бид мөн ч хөлдүү байна даа!!! Одоо энэ Күүк нь яаж холиох юм байгаа юм???

Avatar

Зочин 2021-07-02 66.181.180.168

хэнд ч хэрэггүй хэдэн элчин сайд нэртэй юнуудаар гадаад харилцааг нэг их дүгнээд бас,самруулаад ч байхгүй л болов уу?! Харин ч хэдэн элчин сайдын зардал хэмнээд ашигтай байсан юм биш үү? Гадаад улсын тэргүүнүүд ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон хэнд ч нас зүс нам өндөрийг харгалзахгүй баяр хүргэдэг дипломат зарчимынхаа л дагуу баяр хүргэсэн нь ойлгомжтой. чамайг сонгогдсон ч цаадах чинь танихгүй байж баяр хүргэнэ шүү Эрхэс ээ!!!

Avatar

Зочин 2021-07-02 203.91.115.41

Tatwar tuluhchidin mungig ingej uren taran namin bolon busad hamaaralgui humuusd zazruulaaf baij bolon gej bodood bga jum bish biz de ard tumen uunig chin huleej awah jum shig bna uu

Avatar

Зочин 2021-07-02 203.91.115.41

Mash ih ajil ehluuleh jum shig bna ,hoolondoo orj chadaagui ahmad namin gishuud,tamhini naimaachin,,jijig dundin zeel awagch nar bagtsan bna da ed narig ard tumen bid yag ju gej huleej awah yostoi jum bol shudraga erunhielugch hurelsukh guai

Avatar

Дампуурсан 2021-07-02 202.131.238.74

Нам дагагчид өтлөхөөрөө эсвэл сонгуульд ялж гишүүн болж чадаагүй нөхдүүд очиж амардаг, ямар ч хийх ажилгүй, амралтын газар гэж ойлгодог. Бүүр арга ядахад л тэр улсынхаа хэлийг нь мэддэг хүн томилж баймаар санагддаг юм. Ер нь дампуурсан алба даа.

Avatar

Sergln 2021-07-02 185.220.100.242

эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, зальжин энерги сорогч этгээд элдвээр ордонд дарамтлахаа бас зогсоо, ёрын гийгүүлэгч ухаантай юм бол…

Avatar