Ньюс хөтөч: Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийнэ | News.MN

Ньюс хөтөч: Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийнэ

Ньюс хөтөч: Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийнэ

Ньюс хөтөч: Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ мэдээлэл хийнэ

“Ньюс” агентлаг 2021.07.02-ны Баасан гаригт болох үйл явдлын товч мэдээллийг хүргэж байна.

ТӨРИЙН ОРДОНД

09.00 ЦАГТ

Төсвийн зарлагын хяналтын дэд хорооны хуралдаан “Их Эзэн Чингис хаан” танхимаас цахим хэлбэрээр хуралдана. Хэлэлцэх асуудал: Бусад.

10.00 ЦАГТ

Ёс зүй, сахилга хариуцлагын байнгын хорооны хуралдаан “Жанжин Д.Сүхбаатар” танхимаас цахим хэлбэрээр хуралдана. Хэлэлцэх асуудал: Бусад.

11.00 ЦАГТ

Үйлдвэржилтийн бодлогын байнгын хорооны хуралдаан “Их Эзэн Чингис хаан” танхимаас цахим хэлбэрээр хуралдана. Хэлэлцэх асуудал: Бусад.

12.00 ЦАГТ

Инновац, цахим бодлогын байнгын хорооны хуралдаан “Үндсэн хууль” танхимаас цахим хэлбэрээр хуралдана. Хэлэлцэх асуудал: Бусад.

14:00 ЦАГТ

УИХ-ын чуулганы нэгдсэн (цахим) хуралдаантай. Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ “Төрийн өмчийн бүртгэл, ашиглалт, хамгаалалт, төрийн өмчит хуулийн этгээдийн засаглалыг сайжруулах чиглэлээр авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээ”-ний талаар мэдээлнэ.


11.00 ЦАГТ

Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаарх ээлжит мэдээллээ хийнэ.

11.40 ЦАГТ

Монгол HD телевизээс “Тэнгэрлэг” групп байгуулж байгаа талаар мэдээлнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
1
ЗөвЗөв
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Иргэн 2021-07-02 59.153.114.139

Энэ Оюунэрдэнэ улс удирдах чадвар үнэхээр дутаж байна өөр хүн ардын намд алга уу?

Avatar

Зочин 2021-07-02 139.5.216.251

Uneudee uls udirdaj chadaxgui n xaragdaj bna.

Avatar

Зочин 2021-07-02 64.119.19.41

Үнэн дээ энэ Оюук нөхөр бол боловсрол багатай Хүрэлсүхийг дагаж гүйж, түүнд зүүгдэж дээшилж яваа хүн шүү дээ, Хэнтий аймгийн Бэрхийн уурхайн Дэлхийн зөн олон улсын тусламжийн байгууллагад манаач хийж байгаад христийн шашинд орж манаргаж явж байгаад Хүүкийн НАЗХ орж Хүүкийн сонгуульд гүйж байгаад гарч ирсэн Нөхөр бололтой. Харвард төгссөн гэдэг нь англи хэлний дамжаанд суралцсанаас цаашгүй. Зөвлөлт Холбоот улс гэж байхад монголчуудыг РАФАК гэдэг ТМС маягийн дамжаанд суулгадаг байсантай адил.

Avatar

Зочин 2021-07-02 103.229.122.103

yag unen shuu. xristiin shashintai xuneer ulsaa udirduulmaargui bnaa

Avatar

Zochin 2021-07-02 64.119.17.200

Iim muu, iim setgelgyi Zasgiin gazar, Erunkhii saidiig yzdengyi. Ajil khiij chadakhgyi um bj ogtsroochee. Uuruu jagsaal zokhion baiguulakhaaraa ard tymen min' gd l soliorood bdg. Or oldokhgyi talbai deer khyn ykhekh gj baikhad nuguu kheden pop byyr tag shyy. Iim yed ard tymen khereggyi boldog um bna. Zygeer l ykhetsgee gj baikh shiv dee. Akhdaa ugukh gd bgaa 10 terbumaasaa ter Geregetei bguulsan gereeniikhee tulburiig khiigeechee. Khymyys shinjilgergee ugukh kheregtei bna shyy dee.

Avatar

д 2021-07-02 64.119.23.201

Энэ бацаан улс орныг удирдаж чадахгүй.Зүгээр л попордож бна.Харвардыг үндсэндээ төгсөөгүй шдээ.Дамжаа курсийг нь төгссөн

Avatar

Olon Yum Yariaad Bailgui Duugaa Ogzorood Yavaad Uguuruu !!! !!! !!! 2021-07-02 66.181.161.103

Ene L.Oyun-Erden Chi Covid – gui Zun bolno geed Huzaad baisan Sayhan shuu de ??? !!! ??? !!!
Chi Olon yum Yariaad Bailgui duugai Huzaad bailgui Ogzoroo !!! !!! !!!
Yah gej " Hulh – China Vaccine hiisen yum be ???
Yu ch hiih Chadamjgui – Yamarch Chadamjgui Durak l yum bainlee !!! !!! !!!
Hulh Vaccine hiisnees boloo Odoo Buh Niiteeree Haldvariin Golomt Bolchood baina !!! !!! !!!!
Ard Tumen chin Uvchin

Avatar

иргзн 2021-07-02 202.179.24.83

Цаг үеээ мэдэрч оновчтой Шийдвэр гаргаж чаддаггүй, гаргасан шийдвэрүүд нь байнга Иргэдийнхээ эсрэг тэднийг Бухимдуулсан явцгүй шийдвэрүүд гаргадаг, иөн Иргэд дээ чанарын шаардлаг хангаагүй Хятад вакцин хүчээр шахам Хятад вакцин шахсаны Үр дүнд өнөөдөр Халдвар хжмигдах биш бүүр тархаж өдөрт иргэд Араваараа амь насаа алдаж эхэллээ, үүнд ЕС Оюунэрдэнийн Буруутай Үйл ажиллагаа Шийдвэрүүд ийм байдал хүргэлээ, ЕС Огцороо

Avatar