Н.Наранбат: Польшийн хууль, хяналтынхан намайг шалгаагүй | News.MN

Н.Наранбат: Польшийн хууль, хяналтынхан намайг шалгаагүй

Н.Наранбат: Польшийн хууль, хяналтынхан намайг шалгаагүй

Н.Наранбат: Польшийн хууль, хяналтынхан намайг шалгаагүй

Засгийн газрын өчигдрийн хуралдаанд Кувейт Улсад суух Онц бөгөөд Бүрэн эрхт Элчин сайдаар томилуулахаар танилцуулагдсан Нямаагийн Наранбатын талаар “Польшийн Прокурорын газраас эрэн сурвалжлагдаж байгаа”, “Янжуур тамхи болон хар тамхины хэрэгт шалгагдаж байна” гэх мэдээллүүдтэй холбоотойгоор тодруулга авлаа.


-Таныг “Польшийн Прокурорын газраас эрэн сурвалжлагдаж байгаа” гэх зэрэг мэдээлэл гарсан байна. Энэ үнэн үү?

-Тийм зүйл огт байхгүй. Миний талаар хэд хэдэн ташаа мэдээлэл Монголын хэвлэл мэдээллээр гарсан. Ийм учраас миний бие Чех улсад суух Элчин сайдын ажлаа хугацаанаас нь өмнө өгч, эх орондоо ирж, хууль хяналтын байгууллагад хандаж, үнэн мөнийг нь олъё гэж зорьсон. Албан ёсоор хариу ирсний дараа тайлбар өгье гэж бодож явсаар өдий хүрчихлээ. Польшийн шүүхийн байгууллагаас тодорхойлолт ирсэн учир одоо тайлбар өгөхөд татгалзах зүйлгүй.

Манайхны “цагдаагийн тодорхойлолт” гэдэг шиг Польшийн Шүүхийн байгууллагаас лавлагаа авсан. Польшийн хууль, хяналтын байгууллагаар намайг холбогдуулан шалгаж байгаа зүйл огт байхгүйг нотлох бичиг нь ирсэн.

-Гэхдээ огт хэрэг үйлдээгүй байхад шалгана гэж байх уу?

-2007 онд намайг Сингапур дахь ЭСЯ-нд 1-р нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байхдаа нэгэн хүнд Польшийн виз хүсэж, Польшийн ЭСЯ-ны 1-р Нарийн бичгийн даргад хандан нот бичиж байсан юм. Гэтэл тэр хүн нь Польшид очсоны дараа хуурамч бичиг баримтыг үнэн мэт болгож ашигласан нь тогтоогдсон байдаг. Үүнтэй холбогдуулж, нот өгсөн гэдгээрээ надаас асууж тодруулах зүйл гарсан байсан. Би учир тайлбараа гаргаж өгснөөр энэ хэрэг хаагдсан. Гэтэл манай хэвлэлүүд янжуур тамхины хэрэгт холбогдуулж бичиж нэг үзээд, хариу тайлбар өгөхгүй, үгүйсгэхгүй болохоор нь жаахан зориг оров уу, хар тамхины хэрэгт холбогдуулан бичиж эхэлсэн. Хар тамхины хэрэг бол маш ноцтой гэдгийг та бид мэднэ. Ийм асуудалд холбогдсон хүн улс төлөөлөх нь бүү хэл өөр газар сууж байх ёстой шүү дээ.

А.БААТАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
22
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

37 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-07-01 64.119.22.226

Чехийн элчин сайдаас сайн дураараа татгалзан үнэ зөвийг олох гэж Монголдоо ирсэн гэж… Тэгээд үнэн зөвөө олсон юм бол гадаадын биш дотоодын хуулийн байгуулагаас гүтгэгдсэн гэдгээ батлаж нэр төрөө цагаатгуулахгүй яасан юм бэ? Таныг хэрэгт ороцолдсон учир Монгол Улс эргүүлэн татсан байгаа тэхээр нотой гэсэн үг.Одоо үнэхээр сайн диполмат юм бол өнгөрсөн он жилүүдэд Монгол Улсын төлөө хийсэн ажлаа,Монгол Улсын хуулийн байгууллагаас хэрэгт холбогдоогүй нь үнэн болно цагаатгав гэсэн тоорхойлт гарга.

Avatar

Mafi 2021-07-01 174.203.106.70

Sain hyn shyy dee dahij bitgii azaartaaraa

Avatar

Зочин 2021-07-01 199.119.235.131

Ci xamtqrch har tamhi zuuvurludug huur baix te?

Avatar

иргэн 2021-07-01 202.179.24.83

Польшийн Хууль хяналтынханыг аргалаад өнгөрөөдөг, Мундаг Хар тамхины *Контрбандчин* байна л даа,

Avatar

Уншигч 2021-07-01 202.126.89.119

Хар тамхи гэж юу солиороод бна аа.

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.126.89.119

Юу бичиж байгаа ойлгохгүй. Жинхэнэ хар тамхичингуудаа олоорой

Avatar

Guest 2021-07-01 66.181.161.47

Why Poznan?

Avatar

Зочин 2021-07-01 192.82.73.145

Баас долоож амьдалдаг царай нэг иймэрхүү

Avatar

Зочин 2021-07-01 66.181.180.168

НЭР ХОЛБОГДСОН НЬ ҮНЭН Л ЮМ БАЙНА. САЙД БАЙХДАА МОНГОЛЫН ЭРХ АШГИЙН ТӨЛӨӨ ЧУХАМ ЮУ ХИЙГЭЭД ТЭР ГАВЬЯА НЬ ГЭМТ ХЭРГИЙХ НЬ НҮГЭЛИЙГ ДАВЖ ГАРААД ДАХИАД ЭЛЧИН САЙДААР ТОМИЛОГДОЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ. ЁС ЗҮЙ ГЭЖ НЭГ ЮМ БАЙДАГСАН ТЭРНИЙ ХААГУУР НЬ ЭРХТЭН ДАРХТАНГУУД ӨНГӨРӨӨД БАЙДАГ НЬ ХАЧИН ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-07-01 146.115.161.230

Харваас худалч царай байна даа

Avatar

А 2021-07-01 124.158.69.88

ЭНЭ СЭТГҮҮЛЧ с** НЬ БАС ОЛИГТОЙ АСУУЧИХГҮЙ. ЧАМАЙГ БИШ ЭХНЭРИЙГ ЧИНЬ ШАЛГАСАН ЮМ БАЙГАА ЮУ ГЭЭД ГАНЦ АСУУЖ ЧАДАХГҮЙ ЧАЦГА ЮМДАА.

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

БҮҮР НЭГ СОЁЛГҮЙ АТААРХУУ ОРК ЧИ ДУТААЧ

Avatar

Онигоо 2021-07-01 192.82.81.132

Авгайгаараа хар тамхи зөөлгөсөн гэсэн биз дээ? Польшийн шүүх авгайд нь ямар арга хэмжээ авсан талаар тодорхойлолт гаргасан юм олов уу? Хашир хулгайч хэргээ авгайдаа тохсон шиг байна!

Avatar

ard 2021-07-01 202.9.46.203

hohinee archaagui lalaruuud nam dagasan hulgaachuuud ih bolson

Avatar

Уншигч 2021-07-01 202.126.89.119

Үнэхээр хүний мууд дуртай, хордрж шардсан хүмүүс коммент бичсэн бна. Яасан олон дайснуудтай юм бэ. Албан тушаалын авах гээд хаалгагүй хүмүүс нь ингэж гүтгэгдээд л явдаг юм байна. Монголчуудаа ингэж гадныхантай нийлж муу болгож чадаг байна аа. Нөгөө хүний эрх чинь хаана байна

Avatar

Зочин 2021-07-01 64.119.25.3

Mongolchuud tsumuuruu biebiendee daisan. Umchgvi ni umchtei bvhendee daisan. Yay gehev “angiin temtsliin onom “- oor hvmvvjsen hoino, yalt ch baihgvi l uur huurunduu daisagnanaj baihaas…..

Avatar

ЛУВСАН 2021-07-01 192.82.85.141

БАТЗАНДАН, АЮУРСАЙХАН ГЭЖ 2 СОЛИОТОЙ ЮМНУУД ОЛОН ХҮНИЙГ ГАДНЫХАНТАЙ НИЙЛЖ ГҮТГЭСЭН ШҮҮ ДЭЭ. ЗҮЙ НЬ ИРГЭДЭЭ ХАМГААЛАХ БАЙТАЛ ГҮТГЭЖ, ГҮТГЭЧИХЭЭД ӨӨРГСНӨӨ МАНДААД БАЙДАГ, МӨНЧ ТЭНЭГҮҮДИЙН ҮЕД АМЬДАРЧ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2021-07-01 195.46.106.44

Энэ хүн Монгол төрд юу хийсэн юм болдоо. Дарга нарыг дагаж жоохон шогшсон_ Олон жил гадаадад ажиллхдаа яг юу хийж, бүтээж улс оронд ашиг тус өгсөнийг нь олон түмэн мэдэх эрхтэй. Ямар нэгэн асуудалд орооцолдсон л хүн байна даа.

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.126.88.236

Чи авгайгаа урдаа барьчихсанн юм чи шалгуулаагүй байж магадгүй. Чиний мөнгөөр хийсэн наймаа шүүдээ. Элчингийн машиныг буцахынхаа өмнө зараад мбнгийг нь өөрөө авсан гэж дуулдсан.үнэхээр монголоо бодохгүй хүн байна лээ шүү

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

Юу ч мэдэхгүй байж харсан юм шиг олон юм худлаа чалчихаа л байчих өөрийгөө л хичээ

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.9.46.112

Alban bichig iim bdg genee

Avatar

Хуурамч бичиг 2021-07-01 192.82.68.68

Хуураич бичиг гаргаж өгөөд л Польшийн хуулийнханд шалгуусан байна даа

Avatar

Зочин 2021-07-01 192.82.84.126

Чех улсад суух Элчин сайдын ажлаа хугацаанаас нь өмнө өгч,

Avatar

Наранбат 2021-07-01 202.126.88.199

2007 онд Сингапурт ЭСЯ байгаагүй ЕКГ байсан
Улаан цайм худал яриад л байна даа

Avatar

Зочин 2021-07-01 192.82.76.11

Хэрэгтнээс нь хэрэг хийсэн үү гэж асуух нь утгагүй биз дээ

Avatar

Зочин 2021-07-01 192.82.65.200

Huuramch bichig bna daa

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

Гадаад албан бичгүүп ийм энгийн байдаг юм байна лээ!!!

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.126.89.120

Сайтад монгол хүнд виз олгох бичиг хийж өгсөн. Тэрнийн хуурамч гэж тооцоод байгаа юм бна. Хар тамхи, янжуур тамхи гэсэн юм алга

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.9.40.178

Яаж ч бодсон ийм хүнийг элчин сайдаар томилж болохгүй. Нэр цэвэр хүнийг томилох хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-07-01 188.212.135.4

https://poszukiwani.policja.pl/pos/form/r40423856937708,NYAMAA-NARANBAT.html

Gemt hergees multarsan huniig eren survaljlah san deer bailgaal bh uu

Avatar

зочин 2021-07-01 202.126.92.99

хуурамч бичиг баримтын асуудал байх нь байж ээ

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

Чи наадхаа ядаж google translate дээр орчуулж үзээч хуурамч бичиг баримт гэж байна даа хүний мууд дуртай байж жоохон толгойгоо ажиллуулж сур!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-01 45.10.234.42

Үнэн бол оригинал бичиг баримт аа дэлгэхгүй. Мөнгө төлж орчуулсан гэх үнэн худал мэдэгдэхгүй баримт гаргах юм.

Avatar

Зочин 2021-07-01 202.9.47.8

зэвүүн царайтай л***р

Avatar

Иргэн 2021-07-01 202.126.89.66

Энэ арай л дэндэнэ ээ. Эрүүгийн элемент ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

Чи наадхаа ядаж google translate дээр орчуулж үзээч хуурамч бичиг баримт гэж байна даа хүний мууд дуртай байж жоохон толгойгоо ажиллуулж сур!!!!

Avatar

Зочин 2021-07-01 93.86.153.130

Чи өөрөө боловсрол хүмүүжилийн доголдолтой соёлгүй орк байжээж дутаж амьдардаа

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж