ЗГ: Элчин сайдад Ө.Энхтүвшин, Г.Мөнхбаяр, С.Баатаржав нарын 25 хүнийг томилно | News.MN

ЗГ: Элчин сайдад Ө.Энхтүвшин, Г.Мөнхбаяр, С.Баатаржав нарын 25 хүнийг томилно

ЗГ: Элчин сайдад Ө.Энхтүвшин, Г.Мөнхбаяр, С.Баатаржав нарын 25 хүнийг томилно

ЗГ: Элчин сайдад Ө.Энхтүвшин, Г.Мөнхбаяр, С.Баатаржав нарын 25 хүнийг томилно

Засгийн газрын ээлжит хуралдаан үргэлжилж байна. Хуралдаанаар Монгол Улсаас гадаад улсад суух Элчин сайдуудын санал болгохоор хэлэлцэж байна. Тодруулбал, Бүгд Найрамдах Турк улсад суух Элчин сайдад хотын дарга асан Г.Мөнхбаяр, Монгол Улсаас ОХУ-д суух Элчин сайдад Шадар сайд асан Ө.Энхтүвшин, Лаос улсад суух Элчин сайдад Хил хамгаалах ерөнхий газрын дарга асан Ж.Бямбасүрэн, Унгар улсад суух Элчин сайдаар Хууль зүйн яамны дэд сайд Ц.Баатаржав нарын 25 Элчин сайдын нэрийг Гадаад харилцааны яамнаас оруулжээ. Эдгээр улсаас бусад Элчин сайдад нэр дэвшигчид нь Гадаад харилцааны яам, дипломат албан тушаалтнууд юм байна.

ЭЛЧИН САЙДАД НЭР ДЭВШИГЧИД:

  • Австрали улс- Д.Даваасүрэн /Гадаад харилцааны яамны Төрийн нарийн бичгийн дарга асан/
  • Австри улс- М.Цэнгэг /Гадаад харилцааны яамны Европын газрын захирал/
  • ОХУ- Ө.Энхтүвшин /Шадар сайд асан/
  • Бүгд Найрамдах Беларусь -Б.Баярсайхан /Гадаад харилцааны яамны Хяналт үнэлгээ, дотоод аудитын газрын дарга/
  • Бельги- Л.Болд /Ерөнхийлөгч асан Х.Баттулгын зөвлөх/
  • Болгар- Л.Саяанаа /Шадар сайдын зөвлөх/
  • Унгар-С.Баатаржав /Хууль зүй дотоод хэргийн яамны дэд сайд/
  • Бүгд Найрамдах Турк улс -Г.Мөнхбаяр /Нийслэлийн Засаг дарга асан/
  • Бүгд Найрамдах Социалист Вьетнам Улс -Сэрээжав
  • ХБНГУ- Б.Мандахбилэг /Тусгай үүрэг гүйцэтгэгч Элчин сайд/
  • Арабын Бүгд Найрамдах Египет Улс- Э.Булган /Гадаад харилцааны яам/
  • Кувейт- Н.Наранбат /Чех улсад суух онц бөгөөд бүрэн эрхт Элчин сайд/
  • Бүгд Найрамдах Чех Улс –Д.Гансүх / ГХЯ-ны АОДАГ-ын захирал/
  • Сингапур- Энхбаяр /Гадаад харилцааны яам/
  • Казахстан- Д.Баярхүү /Гадаад харилцааны яам/
  • Кергиз- Д.Ганхуяг / Гадаад харилцааны яам/
  • Арабын Нэгдсэн Эмират Улс- Ш.Одонбаатар /Гадаад харилцааны яамны Бодлого төлөвлөлтийн газрын дарга/
  • Их Британи Умард Ирландын Нэгдсэн Вант Улс- Б.Энхсүх /ТЕГ-ын дэд дарга асан/
  • Бүгд Найрамдах Ардчилсан Солонгос Ард Улс- Л.Эрдэнэдаваа /Гадаад харилцааны яам/
  • АНУ- Ө.Батбаяр / Гадаад харилцааны яам/
  • Бүгд Найрамдах Ардчилсан Лаос Ард Улс – Ж.Бямбасүрэн /Хил хамгаалах газрын дарга асан/
  • Шинэ Зеланд- Алтангэрэл /Гадаад харилцааны яам/
  • Бүгд найрамдах Франц улс -У.Нямхүү /Нэгдүгээр нарийн бичгийн дарга/
  • Бүгд найрамдах Энэтхэг-Д.Ганболд
  • Швейцарийн холбооны улс-Р.Алтангэрэл

Засгийн газар ойрын хугацаанд Элчин сайд нарын нэрийг Улсын Их хуралд оруулахаар төлөвлөсөн аж. Энэ онд 10 гаруй улсад суугаа Элчин сайд нарын бүрэн эрхийн хугацаа дуусч байгаа юм. Мөн 10 гаруй оронд суух Элчин сайдын бүрэн эрхийн хугацаа дуусаад хоёр жил гаруй болсон ч өнөөдрийг хүртэл дараагийн Элчин сайд нарыг томилж чадаагүй байв.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
54
ТэнэглэлТэнэглэл
7
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-30 192.82.76.137

Энэ Энхтүвшинд Монгол улс ямар өртэй юм бэ? Хүү нь дарга, өөрөө элчин больж үз. Шинэ залуучуудаа дэмжихгүй хуучин хөгшчүүлээ одоо солиоч.

Avatar

Б.ЭНХСҮХ 2021-06-30 103.9.90.100

Б.ЭНХСҮХ ЧИНЬ ЯМАР Ч АНГЛИ ХЭЛГҮЙ ХҮН ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

Зочин 2021-06-30 103.14.37.8

Энхтүвшин гэж нэг эргүү нөхрийг яагаад оруулаад байдаг юм болоо? Өөрөө болъёо гэдэг санаачилга байдаггүй юм болов уу юу ч хийдэггү нэг өвгөн

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.131.247.75

Элчин сайдаар мэргэжлийн хүмүүсээ томилоочээ. Ө.Энхтүвшин, Л. Болд, Г.Мөнхбаяр, С.Баатаржав, Б.Энхсүх, Ж. Бямбасүрэн гээд хүмүүсийг шагналаар томилоод байгаа юмуу?! Албан тушаал наймаалцахаа болиосой доо

Avatar

Zoch 2021-06-30 66.181.190.124

MERGEJLIIN HUNEE SONGO , ARAI CH DEE.ULS ORNII NER TUR B.NA DAA

Avatar

Дипломат ёс журамаа мэддэг л байгаа даа. 2021-06-30 103.212.118.123

Мэргэжилийн дипломатч хүн байна уу

Avatar

ЭМГЭНЭЛ 2021-06-30 65.26.70.49

Яана даа …Улс орон, удирдлага нь ийм өрөвдмөөр,эмгэнэлтэй болчих гэж… Гадаад харилцааны албаны ажилтан гэдэг нь тусгай мэргэжилийн дээд сургууль төгссөн, соёл боловсрол эзэмшсэн, албандаа багадаа 15 жил ажиллсан, хэл устай, улс орноо ба улсын бодлого төлөөлөх хүн сонгогддог болхоос тэтгэврийн насны өвгөд–шал өөр ситемийн хүмүүст — шагнал, амралт, мөнгө хийх алба болгож байгаа нь харамсмаар байна. Гадаад харилцааны сургууль төгссөн боловсролтой залуусаа ашиглаж явуулаач…зөндөө байгаа.

Avatar

зочин 2021-06-30 66.181.160.42

Ө.Энхтүвшин гэж хүнийг би сайн мэднэ. Энэ хүн бол Монгол улсын шадар сайд, Монгол -Оросын засгын газар хоорондын даргаар ажиллаж байсны хувьд хоёр улсын харилцааны асуудлыг сайн мэднэ, Монголчуудын олон жил ярьж хөөцөлдсөн хийн хоолойн асуудлыг урагш ахиулахад сайн ажилласан гэж ойлгож явдаг.Ер нь шинэ ерөнхийлөгчийн ярьж хэлж байсан олон асуудлыг ажил болгохын төлөө зүтгэн ажиллаж байсныг мэдэх юм. Амжилт хүсье.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-30 66.181.160.42

МӨНХБАЯР ГЭЖ НӨХӨР ГАЗРЫН НАЙМААНЫХАА АСУУДЛААР АТГ-Д ШАЛГАГДААД Л ЯВЖ БАЙСАН ДАА, АРГАЛСАН ЮМ БАЙЛГҮЙ ОДОО БҮР ЭЛЧИН САЙДАД ТОМИЛОГДОЖ БАЙХ ШИВ. ХҮН МУУТАЙ АМЬТАН ДАА. АНХ БАДАМЖУНАЙ Л ХОТЫН МЕНЕЖЕР БАЙХДАА ЁСТОЙ ЦҮНХЭЭ БАРИУЛЖ, ДЭМЖИЖ БАЙХЫГ НЬ МЭДЭХ ЮМ. ТЭР ҮЕД ЭНЭ НӨХӨР ХОТЫН ОСНҮГ-ЫН ДАРГА ХИЙДЭГ БАЙЛАА ККК.

Avatar

Zochin 2021-06-30 203.91.115.48

L. Bold bol iluu bna doo

Avatar

L Bold 2021-06-30 108.53.177.147

Arai ugui bailgui dee

Avatar

Buduun gahai 2021-06-30 202.55.188.45

Жамсрангийн Бямбасүрэнгийн дүү Жамсрангийн Цэцэгсүрэн өрөө төлөөрэй!

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.161.70

Элчин сайд гэдэг шагналын албан тушаал болчлоо доо, тэтгэвэртэа гарсан одоо юу ч шинээр сэтгэж бүтээж чадахгүй болчихсон коммунистуудын очиж ул ын мөнгөөр амардаг назар боллоо доо эсэргүүцэж байна

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.9.40.178

Мөнхбаяр, Баатаржав гээд хариугүй нөхдийг элчин сайдаар тавих гэж байна даа. Тэд монголын нэрийг гутаах л байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-06-30 109.252.126.250

Л. Болд . Оюунэрдэнэ .хамаатан . Нямбаатар нартай нийлж . Энхболдыг огцоруулж . Хурэлсугийг еронхий сайд болгосон в шагнал.шагналаа авч байгаа Юм.

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.180.228

Баттулга Монгол улсын гадаад бодлогыг ихээхэн алдагдуулсан. Улс төлөөлөх элчин сайдгүй бн гэж юу гэсэн үг вэ

Avatar

Zochin 2021-06-30 139.5.216.42

Саянаа ч гэх шиг болилдоо. Мэргэжлийн нэртэй яамныхан бол бүр хэрэггүй зүгээр л биеийн амрыг харсан гадаадад амьдрах очероо хүлээдэг юу ч хйидэггүй эх орон ч бус худал хүмүүс. Бүгдийг өөрчлөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.21.113.82

чехээс кувьейтэд элчин сайдаар шилжихдээ хэдийг төлөв цэцэгмаа авгай

Avatar

уншигч 2021-06-30 103.57.94.56

Бичигч өөрөө мөнгө төлж томилолт авдаг юм байна. Өөрийгөө бичсэн л байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.126.89.244

Насаараа намын хэн нэгэн чадалтай байгаа гарын б**с долоож явсан 5 лалрын зураг байна.Энэ төрийг,улсыг идэж ууж ашиглаж ханаагүй юу.Бүгдийг нь буудаж алмаар,дэлбэлж алмаар 5 нохой байна.Хотын газрыг хамгийн их чимээгүй ховдынхоо залуучуудаар зарсан нь мөнхбаяр.

Avatar

чимэд 2021-06-30 124.158.65.246

Ө.Энхтүвшин,Г.Мөнхбаяр.Хоёр цагдаа,Лу.Болд нар очсон орноосоо юу чирч ирнэ гэж байгаа вэ.Авгай нараа нэг сайн хувцалж аваад,өөрсдөө уур амьсгал зөөлөн дээр нь ногооноор цалин аваад хэсэг пиводож насны бөгсөн дээр тухтай амраад ач зээ нараа хэлний зах зухад сургаад болж өгвөл үлдээгээд,ер нь өөрсдөө ч ирэх эсэх эргэлзээтэй,үлдчих хүсэл асар их байгаа.Ийм дүр зураг бууж харагдаж байна даа.Эд нар минь хэлний хувьд оросоор халтар хультар,Болд Герман хэлээр талхны наймаа хийчих хэмжээнд л юм байнадаа

Avatar

S 2021-06-30 96.241.43.49

Дэлхийд тэргүүлэгч их гүрэн Америкийн Нэгдсэн Улсыг МАН доромжилж байна уу? Монголын дипломат албаны сорууд залгуулж ирсэн алба юм шүү. Дараа нь АНУ Монголд суух Элчин сайдаараа алиалагч юм уу эсвэл нэг сагсан бөмбөгийн тамирчин явуулахад Тэнгэр заяат гэх Монголчууд та нар гомдохгүй юм байгаа биз дээ???

Avatar

Зочин 2021-06-30 192.82.72.240

Za yarshigoo naasara ulsaar tejeelgeh estoi gd bodtsiimu yun davartsiin ih hurliin gishuun boloogui bol ulsiin mongoor dahiad gadaadad 4 jil bur gel buleere Ed li yavj yamblah estoimu mongol uls zaluu uegui uls bolchloo heden tetgevriin ovogchuul 30 jil daranguillaa zalhaj bna

Avatar

М 2021-06-30 202.126.89.75

Монгол шиг гадаад харилцаа багатай улсад ийм олон оронд хоолны савнууд томилох ямар ч шаардлагагүй

Avatar

Зочин 2021-06-30 150.129.141.14

Төрийн алба хааж байсан туршлага бас мэргэжлийн хүнээ гэнэ үү. Бүү эндүүр тэр туршлагатай хүмүүс юу хийсэн юм бээ өдийг хүртэл. Америк-т байгаа монголчууддаа юугаар тус болж яаж дэмжиж байсан юм бээ. Одоо өөрчлөгдөх болсоооон найзуудаа. Дэмжиж байна.

Avatar

Шинжээч 2021-06-30 192.82.80.117

Мэргэжлиын гэж нэрлэгдсэн арын хаалганы хэдэн авгай нараас хамаагүй дээр. Гадаад хэлтэй л бол мэргэжлийн болох уу. Дороосоо дээшээ бүх ажлыг хийсэн хүмүүс бол мэргэжлийн гэх байх. Арын хаалгаар газар хэлтсийн дарга хийж буй хүмүүсийг мэргэжлийн хүн гэж болохгүй

Avatar

Зочин 2021-06-30 73.202.10.232

Энэ Ө.Батбаяр хөвгүүн сонгуулийн уургийн улааг сайн залгуулаав юм гүү ??

Avatar

Зошин 2021-06-30 202.9.46.26

Энэ Ө.Б буриад юм гүү ? …Эсэг өвгөдийнгөө сүнсийг худалдхан золиг байхни …

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.190.201

Эмэгтэйчүүдийг огт дэмжээгүй, жендерийн мэдрэмжгүй томилгоо байна. Олон чадварлаг эмэгтэйГадаад яаманд байдаг байх. Нямхүү 1 дүгээр нарийн гэнэ үү. Франц улсад ийм бага тушаалын туршлагагүй хүн томилох гэж. Том татаастай?! Айлын тал хүлээж авах уу? Доромжилсон мэт ойлгогдохгүй юу!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.190.201

АНУ-д аялагч нөхөр!!! Арай л хэтэрч байна шүү. Америк Улс хүлээж авах уу? Үгүй л болов уу

Avatar

Уншигч 2021-06-30 202.126.89.119

Хэдэн газрын дарга арын хаалганы авгай нар бичсэн нь ойлгомжтой боллоо.

Avatar

ard Bazar 2021-06-30 73.202.10.232

Энхтүвшин ОХУ-д болж байна. Орос хэлтэй, эрдмийн зэрэгтэй, үндэсний хэл, соёл бичиг үсгээ сайн мэднэ. Ийм зэргийн албанд энэ зэргийн хүнийг олж томилж байх хэрэгтэй. Уул үзээгүй хормой шууж, ус үзээгүй гутал тайлах болоогүй шүү !! Залуусаа !! Ухаан сийрэг, бие эрүүл өвгөдөд мэдэх, чадах юм зөндөөн бий.

Avatar

Зочин 2021-06-30 192.82.81.253

Энхтүвшин ч чадварлаг хүн шүү дээ ! Архичин генерал нь мундаг уу !

Avatar

MAN z**l 2021-06-30 66.181.161.65

dan hulgaichuud, ene yal avsan novshnuud hurtel,

Avatar

Bat 2021-06-30 202.126.88.164

Энэ Батбаяр арай бишээ. АНУ-д элчин сайд биш Эрээнд консулиар явуул. Хасур Ганаа лоббидсон байх, эсвэл Хүүкэд их хэмжээний хахуль өгсөн байх. Гадаад бодлого замхарч байна даа. Их гүрнүүдэд мэргэжилийн дип-ч явуулах хэрэгтэй.

Avatar

zochin 2021-06-30 139.5.217.33

ene nugoo ayalagch vinoochin zaluu mun biz dee. arai l denduu doromjilj bainaa ard tumnee ch, amerkiig ch.

Avatar

Зочин 2021-06-30 150.129.141.14

Hehe hund medleg bolovsrol gej bdag yum. Unguts dugneh heregguishdee hu. Aylal bol naad hunii chini hobbi bolohoos yu hiij yamar medleg bolovsroltoig ni ehleed harah heregtei shuu

Avatar

Ббб 2021-06-30 202.126.88.228

Мөнхбаяр болио УБ хотыг минь хогийн тантан болгоход их нэмэр оруулсан

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.178.199

Мөнхбаяр юучив дээ. Болиоч ээ зөнөг өвгөн

Avatar

Зочин 2021-06-30 192.82.74.89

Элчин сайдуудад олон улсын харилцаа гэх мэт сургууль соёлыг нь төгссөн дипломат мэрэгжилтэй хүн байдаг юм биш үү. Юун цэргийн хүмүүс вэ?

Avatar

Иргэн 2021-06-30 64.119.21.196

Тоон дотор үсэг. Мөнхбаяр, энхтүвшин гэсэн зөнөг өвгөнүүдээ ичээчээ. Одоо болоо ш дээ. Ичих булчирхайгаө ажиллулж сур өвгөнүүдээ.

Avatar

Зочин 2021-06-30 192.82.68.246

энхтүвшинд монголын төр ямар өртжй юм бэ .хүүхдээ сайд өөрөө сайд зайлуулаач ээ

Avatar

СЭНТИЙ СУУДЛЫН БАЯР; ПАРАД; НААДАМ НАЙР; ОДОН МЕДАЛЬ ; АЛБАН ТУШААЛЫН ТОМИЛГОО-ООС ӨӨР ХИЙХ АЖИЛ ХҮРЭЛСҮХЭД АЛГА УУ ТА МИНЬ ЭЭ ????? 2021-06-30 202.126.89.78

ЯАНАА ЭНЭ ЕӨӨК ХҮРЭЛСҮХ ГАРЧ ИРЭЭД Л САНДАЛ СЭНТИЙДЭЭ ЗАЛАРСАНЫ БАЯР ПАРАД; НАЙР НААДАМ; НИМГЭН ЗУЗААН ОДОН МЁДАЛЬ; САНДАЛ СУУДЛЫН ТОМИЛГОО ХИЙГЭЭД ЭХЭЛЛЭЭ……..

Avatar

Зочин 2021-06-30 103.229.120.161

Eeee piizduuu !!!!

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.55.191.194

Энхтүвшин гуай тэтгэвэртээ гарсан нь дээр дээв

Avatar

Хогийн амьтан 2021-06-30 202.21.113.238

Шар өвгөн Ө.Энхтүвшинг болиоч дээ. Энэ зөнөг өвгөн юу ч хийх чадваргүй. Иймээс мэргэжлийн дипломатч хүнийг ОХУ-д элчин сайдаар томилох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-30 122.201.31.204

гутамшиг

Avatar

иргэн 2021-06-30 103.57.93.99

90 ээд онд сургууль тогсож ирэхэд л энэ Нямдорж Энхтувшин Улаан зэрэг хумуус л торд ажилладаг бсан. Одоо мань мэт нь 50 хурлээ 30 гаруй жил монгол торийн толгойд бсан эдгээр хумуус одоо болимоор юм даа. Сайжирсан юм даанч алга даа.

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.126.89.78

ИЙМ ХҮМҮҮСИЙГ СОНГОЖ Л БАЙДАГ ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.126.89.211

Мэргэжлийн дипломатчидаа элчингээр явуулаачээ, ямар ч хамаагүй намын гэсэн юмнуудыг явуулаад, тэд нар нь очсон газраа улс үндэстнийхээ нэр төрийг хугалаад явдаг сонсогддог, ичих нүүртэй байл даа

Avatar

зочин 2021-06-30 103.136.254.8

Засгийн газар хүүхдийн мөнгө гэхийнхээ оронд энэ банкууд дээрх иргэдийн зээлний асуудлаа ярихгүй юмаа. Нөхцөл байдал бүр муудаад байхад яагаад энэ талаар огт ярихгүй байгаан бол. ЗГ-аас болж халдвар нэмэгдэж үүнээс нь болж ард иргэд бизнесээ алдаж, олигтой орлогогүй байхад ядаж иргэдийнхээ банкны зээлийн төлбөрийг нь дахин хойшлуулах байдлаар дэмжлэг үзүүлэх хэрэгтэй байна ш дээ. Эдийн засаг нь унаад давхар санхүүгийн салбар нь унахвийдээ

Avatar

zochin 2021-06-30 103.111.68.3

Зээлээ өөрсдөө төл, битгий давар л даа.

Avatar

Сүхээ 2021-06-30 203.91.115.47

Энхтүвшин, Тэрбишдавга, Нямдорж, Лүндээжанцан нарын өвөө нар одоо болил доо төр засаг ард түмнээс хүртэх ёстойноо хүртэж хангалттай идэж уулаа, одоо тайван амар мөнхийн орон луугаа явах бэлтгэлээ хийж нүгэл гэмээ нимгэл.

Avatar

Зочин 2021-06-30 202.21.100.22

zuv hellee uhej hevtsen hugshin zungurnvvd hanaj tsaddagui shunaliin tulamnuud

Avatar

зочин 2021-06-30 192.82.88.8

Эд нар Монгол төрийн СОР шүү.Эд байгаагүй бол газар нутаг харьд очсон байх байлаа.8090 оны нуснуудаа.

Avatar

Равдан 2021-06-30 150.129.142.171

Ардын Нам авилгач Энхтүвшинд ямар өртэй юм бэ?? Хүүхдээ сайд болгоно. Стандартын газар Б.Билгүүнээс авилгал авч энэ байгууллагыг самарсан байдаг Одоо болноо Энэ шар өвгөнг тэтгэвэрт нь суулгах хэрэгтэй шүү Хүрэлсүхээ???? Хүүхэд нь Золоо гэж хулгайч одоо болтол зээлээ төлөөгүй сайд хийгээд даналзаад явж бна.

Avatar

MAN namiin - Ahan - Duus - Mafia 2021-06-30 66.181.161.95

MAN – namiihan Tanar Alban Tushaal Erh Medeliin Yarisaar baigaa biz de te !!! !!! !!!
Ard Tumen chin Uvchun Zovlon Yhel Nas Baralt iim ihtei baihaad MAN- namiihan Tanar Erh Medel Alban Tushaal Yarij Baigaa shuu de !!! COVID-19 !!! !!! !!!
Ene Odoo Tanar Har Ulsaaraa Buh Niiteeree Haldvariin Tom Golomt Bolchood suuj baina !!! COVID-19 !!! PANDEMIC !!! !!! !!!

Avatar

Irgen 2021-06-30 103.26.193.91

Munkhbayariin orond bi yavayoo. Angli helgui yumaa gehed yadaj Turk heltei humuus zondoo bn. Yostoi l onigoo yumaa. Yag yu hiih uu ene erguu ochood !!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-30 66.181.161.28

Ter enkhtyvshin huvalziig boli

Avatar