УИХ дахь АН-ын бүлэг Ерөнхийлөгчийг дэмжиж, хамтарч ажиллахаа илэрхийллээ | News.MN

УИХ дахь АН-ын бүлэг Ерөнхийлөгчийг дэмжиж, хамтарч ажиллахаа илэрхийллээ

УИХ дахь АН-ын бүлэг Ерөнхийлөгчийг дэмжиж, хамтарч ажиллахаа илэрхийллээ

УИХ дахь АН-ын бүлэг Ерөнхийлөгчийг дэмжиж, хамтарч ажиллахаа илэрхийллээ

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхэд өнөөдөр УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн гишүүд бараалхлаа.

Уулзалтын эхэнд УИХ-ын гишүүн, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат зургаан жилээр ажиллахаар сонгогдсон Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүхэд ажлын өндөр амжилт хүсэж, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэг Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийг дэмжин ажиллана гэдгийг хэллээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх талархал илэрхийлж, Ардчилсан намын бүлэгтэй хамтран ажиллахаа илэрхийлэв.

Мөн УИХ-ын гишүүн, УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дэд дарга С.Одонтуяа хэлэхдээ, Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх ирэх зургаан жилийн хугацаанд эв нэгдлийг хангаж, улс орноо эвлэрүүлсэн Ерөнхийлөгч байж чадна гэдэгт итгэж байгаагаа илэрхийлж, эмэгтэйчүүдийг дэмжин ажиллахыг хүслээ.

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх бүрэн эрхийнхээ хугацаанд байгаль орчныг хамгаалах, цөлжилтийг бууруулах, өв уламжлал, үндэсний соёлоо сэргээж, түгээн дэлгэрүүлэх, соён гэгээрүүлэх чиглэлд онцгой анхаарч ажиллана гээд, энэ чиглэлээр УИХ дахь Ардчилсан намын бүлэгтэй хамтран ажиллахдаа таатай байх болно гэсэн юм.

Түүнчлэн Монгол Улсын Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх хэлэхдээ, “30 жилийн түүхтэй Ардчилсан нам бэхжин хөгжих нь Монголын улс төрийн төлөвшилд хэрэгтэй. Үндэсний аюулгүй байдал, эв нэгдлээ сахин хамгаалах, улс орны эрх ашгийн төлөө улс төрийн намууд зорилго нэгтэй хамтран ажиллах цаг нь болсон” гэдгийг онцлон тэмдэглэв.

 

Эх сурвалж: Рresident.mn

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
4
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

19 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ха ха 2021-06-29 66.181.161.53

Хаха аль аль нь дүр эсгэсэн! Хэн хэн нь яг ш дээ гээл сууж байсан байхдаа!

Avatar

зочин 2021-06-29 64.119.22.219

МАНАН ТАР !!!!!!

Avatar

зочин 2021-06-29 202.179.30.243

МЭДЭЭЖ ӨӨРИЙН ХҮНЭЭ УНАГАН БАЙЖ ДЭМЖСЭН ЮМ ЧИНЬ ХАМИРАХГҮЙ ГЭЭД ЯАХ БИЛЭЭ. ОДОО БОЛДООС ЭХЛЭЭД Л БЯЛУУГАА ХҮРТЭЖ БАЙГАА БИЗДЭЭ ГЭХДЭЭ ИХ ХУРАЛ ДЭЭР УНАГАХАА МЭДЭХ БАЙЛГҮЙДЭЭ

Avatar

Zochin 2021-06-29 46.85.138.210

АН-д итгэж болох ч хяналт уаг сайн тавих хэрэгтэй. Ард талд нь гадныхнб нөлөө ажилласан жилүүд байсныг бүү март. Олон улсбн хэмжээний шийдэлтэй ажлуудын саналыг маш нарийн тунгааж шийдэхрүй бол явцыг дцнд уусга шү!!!

Avatar

Зочин гаднаас 2021-06-29 46.85.138.210

Аян-д итгэж өолох ч хчналт давхар хиыж баых нь зөв ! Тэд далд зохион баыгуулалт ихтэй байж ирсэн. Гадныхан ард нь санаа оноо өгч олон улсын хэмжээнд оролуох санал бодлуудыг маш сөйн хянаж шийдэх хэрэгтэй!!!

Avatar

зочин 2021-06-29 202.21.120.66

Битон Ганбаа сонгуулийн үеэр элдэв юм ярьж явахаар анхнаасаа дэмжиж ажиллах байсан байхгүй юу Одоо л ухаан сууж бна

Avatar

Энхмаа 2021-06-29 64.119.22.219

ЮУН УХААН СУУХ . ХУДАЛДАГДСАН СҮГНҮҮД Л БАЙНА

Avatar

Zochin 2021-06-29 103.26.193.181

Ev negdel heregtei Battulga muuhai huiten tsarai gargaad bayarch hurgeerui tamgaa ogson arai l avaad zugtaagui bhdaa sanaa baisan bhaa

Avatar

Зочин 2021-06-29 103.26.193.181

Zov niilj ajillahgui Battulga shig baij bolohgui muuhai 2 nuurtei eronhiilegch baisan shuu Battulga tamgaa ogood eronhiilegch idoo bsyarch hurgehgui baigaa yumdaa huiten hun bgaa bizdee ard tumenii buyang daagui

Avatar

irgen 2021-06-29 202.9.40.166

Hadag nadag ayagaar uogaa hiinee Shine zuuni zaluuchuud shinerr setgej baigaach.Naadamaa boli gd helchih honshoortoi hun alga uu.Naad hooson tolgoitoi haandaa.

Avatar

зочин 2021-06-29 202.9.46.74

Бидэнд эв нэгдэл агаар шиг хэрэгтэй зөв алхам хийлээ

Avatar

Монгол 2021-06-29 93.23.17.91

Монголчууд Билэнд эв нэгдэл хэрэгтэй зөв

Avatar

очирвааны иргэн 2021-06-29 103.80.211.52

Эцсийн эцэст улс орны минь эрх ашиг хамгаас чухал. Бид тэнгэр заяат хөх Монголчууд шүүдээ

Avatar

очирвааны иргэн 2021-06-29 103.80.211.52

Эцсийн эцэст улын эрх ашиг чухал. Бид тэнгэр зачат хөх Монголчууд шүүдээ

Avatar

Зочин 2021-06-29 150.129.142.122

Тэнэгүүд дугуйгаа олжээ

Avatar

Зочин 2021-06-29 139.5.218.157

Jenkogiin heden gulug odoo oroh gazargvi bolood,Hvvkiin bugsiig dolooj yavna. Vzel bodol ch vgvi, vnet zvilch vgvi….taatsen taar shuudainuud.

Avatar

зочин 2021-06-29 202.21.100.210

Еөк д сануулах бүр цаашилвал шавар болох сөрөг хүчин байхад гэмгүй.

Avatar

Тарал тараагч ЗГ огцор 2021-06-29 202.126.89.132

Бүгд зайл

Avatar