Засгийн газар ээлжит бусаар хуралдаж байна | News.MN

Засгийн газар ээлжит бусаар хуралдаж байна

Засгийн газар ээлжит бусаар хуралдаж байна

Засгийн газар ээлжит бусаар хуралдаж байна

Засгийн газар өнөөдөр (2021.06.29) 09.00 цагаас ээлжит бусаар хуралдаж эхэллээ. Хурлаар 2021 оны төсвийн тодотголыг хэлэлцэж буй юм.

Өнгөрөгч долоо хоногт ҮАБЗ төсөвт тодотгол хийх замаар хүүхдийн 100 мянган төгрөг болон тог, ус, дулаан, цахилгааны төлбөрийн хөнгөлөлт, тэтгэмжийг он дуустал олгох тухай асуудлыг хэлэлцсэн. Засгийн газар уг асуудалд дэмжсэн байр сууринаас хандсан бөгөөд УИХ-д холбогдох тогтоолын төслийг хүргүүлэхээр болсон билээ.

Эргэн сануулахад, УИХ дахь МАН-ын бүлгийн дарга Д.Тогтохсүрэн "Хүүхдийн мөнгөний асуудлаас эхлээд улсын төсөвт тодотгол хийх шаардлага үүссэн. Засгийн газар улсын төсөвт тодотгол хийх чиглэлээр ажиллаж байна. Удахгүй УИХ-д өргөн барина. Өргөн барьсны дараа УИХ хэлэлцэж, шийдвэрээ  гаргана" гэж мэдээлж байсан.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-29 103.26.193.95

төсөв нэртэй тэр чигтээ хулгай, ямарч хяналт тайлан байхгүй, ковидын хууль гэгчээр халхалж зүгээр хулгай хийж байгаам. ковидод гэсэн нэрээр асар их мөнгө зарцуулж байгаа даанч ковиддоо биш өгөр хүүкчидийн тансаг машин хауст зориулагдаж байна. аль болох олон Монгол энэ тахлаар үхэж өвчлөх нь МАН-ы хулгайчдад ашигтай байна тийм ч болхоор 100 жил, сонгууль медаль наадам гэхчилэн санаатай халдвар тарааж байгаам

Avatar

Zochin 2021-06-29 66.181.186.251

ARD irged oorsdoo tenej ovdoj uxcheed dandaa Tor zasag buruutai gj bxi ogtsor gsn xumuus bolioroi oor xelx ug alguu TA nart ymr ovchin naagaa Yu buruugaa oorsdoo xuleej sur yduurch monggui bolj bna baychuud saixan l bga naadmaa xii uxx n ux ovdox n ovdno l bz

Avatar

Зочин 2021-06-29 58.108.51.214

Ogtsorch bolno Daraagiin ZG ur darj, halamj zogsooj chadah uu

Avatar

Зочин 2021-06-29 185.220.100.245

Удам муутай сэг минээ зайлаачээ.

Avatar

Зочин 2021-06-29 192.82.72.32

Энэ засгийн газар огцор гэж байгаа хүмүүс чинь л нөгөөх үнэ хөөрөгдөгчдийн хамаатнууд шүү дээ. тэд л энэ өвчнөөр далимдуулж ашиг унагах гэхээр засгийн газрын арга хэмжээнээс болон хязгаарлагдчихаад байгаа тул бачимдан байж ядаж байгаа хүмүүс шүү дээ. эдэнд засгийн хяналтгүй байх тийм л тогтолцоог хүсэмжлээд байгаа юм. Ард түмэн маань тэдний үгийг бүү тоо. Тэд та нарыг бүр мөсөн сүйрүүлэх гэж байгаа юм. Цөөхөн хэдэн хүн бий дээ.

Avatar

галбадрах 2021-06-29 64.119.18.73

яаг үнэн

Avatar

Иргэн 2021-06-29 202.126.89.6

Ипотек ээ яах юм бэ …. Орлого байхгүй яаж төлөх вэ … банкуудад баыраа хураалгах уу тэ ….. Та нар банкны эзэдтэй их нааймаа хийсэн л дээ …..

Avatar

өөөөө 2021-06-29 64.119.22.43

Наадмаа боль дурак уу даа. Өөрсдөө боловсруулсан журмаа өөрсдөө зөрчих өө боль.

Avatar

Зочин 2021-06-29 192.82.72.128

Энэ засгийн газар, мөн түрүүчийн засгийн газар бондын өр гэж баахан зээл төлж байна. Тэр бондуудын үр ашгийн талаар ард түмэн ярилцах хэрэгтэй байна. Алтанхуягийн тавьсан баахан өр ямар ч үрашиггүй алга болсон гэдэг. Улс төрийн хариуцлагыг хэн хүлээх ёстой вэ?

Avatar

ичиг ичиг 2021-06-29 124.158.107.71

Солиотой галзуу ийм балай юмнууд байхад монгол орон яах юм бэ? Солиот минь тэр өр чинь юу ч биш. Одоо түүнээс чинь 10 дахин их өр тавьчихаад байна.

Avatar

Зочин 2021-06-29 202.9.46.175

Bodlogiin aldaa bol ene ZG

Avatar

Иргэн 2021-06-29 202.5.205.34

Төр засаг төвшин амгалан байх болтугай!

Avatar

Засаг огцор 2021-06-29 202.126.88.214

Өвчин үхэл өлсгөлөн авчирсан засаг огцор. Үзэн ядаж байна

Avatar

Засаг огцор 2021-06-29 202.126.88.214

Заеаг огцор. Амьдрал хүнд байна . Өвчин үхэл өлсгөлөн авчирсан засаг огцор. Үзэн ядаж байна

Avatar

ЗГ огцор 2021-06-29 202.126.88.214

Засаг огцлрсон ч багадана. Иргэдээ аллаа та нар. Огцор үзэн ядаж байна

Avatar

Гэр хорооллын иргэн 2021-06-29 202.70.34.114

Юмны үнэ асар их нэмэгдсэн нь үнэн шүү. МАН амлалтаа биелүүлж ажлын байраа нэмэгдүүл, гадны өр нэмэхээ боль, нэмж богд гаргаж болохгүй ………….тгд ер нь чаддаг нь ЗГ таа ажил, чадахгүй бгаа нь ажлаа өг, ОГЦОР???????????????????

Avatar

Зочин 2021-06-29 202.21.108.23

ЗГ огцор. Бүх төрлийн барааны үнэ асар их нэмэгдэж байна, ард иргэдийн амьжиргаа огцом уналаа. Оюунэрдэнэ гэдэг орон гаран, поп барилгын жижүүр ЕС хийнэ гэж байхгүй юм байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж