АН: Нас барагсдын ар гэрээс уучлал гуйж, нөхөн олговор олго! | News.MN

АН: Нас барагсдын ар гэрээс уучлал гуйж, нөхөн олговор олго!

АН: Нас барагсдын ар гэрээс уучлал гуйж, нөхөн олговор олго!

АН: Нас барагсдын ар гэрээс уучлал гуйж, нөхөн олговор олго!

Ардчилсан нам өнөөдөр (2021.06.28) Сovid-19 цар тахалтай холбоотой хүний эрхийн зөрчил болон тус намаас гаргасан мэдэгдлээ танилцууллаа.


Ардчилсан намын гишүүн С.ЭРДЭНЭ:

-Нийгэм, эдийн засгийн нөхцөл байдал, Covid-19 цар тахалтай холбоотой асуудал хүнд байна. Иргэд олон мянгаараа Covid-19 цар тахалд өртөж байна. Өнөөдөр нас барсан иргэдийн тоо 500 хол давлаа. Өнөөдөр энэ асуудлыг анхаарч байгаа төр засгийн удирдлагууд алга, улс төрийн намууд, эх орон ард түмэндээ айхтар хайртайгаа илэрхийлдэг эх орончдын хэн нь ч дуугарахгүй байдалтай сүүлийн хоёр, гурван сар явлаа. Тийм учраас Ардчилсан намаас нөхцөл байдалд бодит дүгнэлт хийж, өнгөрсөн Даваа гаригт Ардчилсан намын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга Ч.Өнөрбаяр мэдээлэл хийсэн. Бид холбогдох санал, шаардлагыг Монгол Улсын Засгийн газар, Их хуралд хүргүүлэх шийдвэр гаргасан юм.

Хоёрдугаарт, цар тахалтай холбоотой үүсээд буй асуудлыг шийдвэрлэхэд нэн тэргүүнд тулгамдаж буй асуудлууд юу байна вэ гэдэг дээр судалгаа хийсэн. Энэ чиглэлээр Эрүүл мэндийн бодлогын салбар зөвлөлийг нэлээн олон хоног ажиллууллаа. Эмнэлгийн ажилтнууд, тэдгээрийн цалин хөлсний асуудал, эмнэлгийн ор, тоног төхөөрөмжийн хангалтын нөхцөл байдал, эмнэлгийн эмчилгээ, үйлчилгээ үзүүлэх хүчин чадал бодит байдал дээр ямар байгаа талаар тодорхой судалгаанууд гарсан. Энэ дагуу тодорхой мэдээлэл, шаардлагуудыг хүргүүлэх юм.

МЭДЭГДЭЛ

Ардчилсан намын Хууль, эрх зүйн асуудал хариуцсан нарийн бичгийн дарга О.Баасанхүү Ардчилсан намаас гаргаж буй мэдэгдлийг уншиж танилцууллаа. Мэдэгдэлд:

"2020 оны арваннэгдүгээр сарын 11-ний өдрөөс өнөөдрийг хүртэл 109694 хүн цар тахлаар өвчилж, өдөр бүр халдвар авсан иргэдийн тоо 2000-аас буурахгүй, нас баралтын тоо 500 мянга давлаа.

Монголчууд олноороо цар тахалд нэрвэгдэж, нас баралт нэмэгдсээр байгаа нь үндэсний аюулгүй байдалд аюул учруулж байна. Эмнэлгийн ажилчид ажлаасаа гарах өргөдлөө олноороо өгч байгаа тул цалинг нь яаралтай 3-5 дахин нэмэхийг хүсч, шаардлага хүргүүлж байна. Түргэвчилсэн шинжилгээг гэрт нь зааврыг нь хэлж өгөн үнэ төлбөргүй хийдэг болгооч гэж шаардаж байна. Энэ хэвээрээ байвал биднийг эмчгүй, эмнэлэгтээ оргүй, иргэд нь гэртээ нас барах эрсдэл хүлээж байна.

Синофарм вакцины хоёр дахь тунг 28 хоногоос хэтрүүлбэл бүү хийлгээрэй гэсэн заавартай байхад 56 хоногийн дараа хийлгэж болно гэж өөрчилсөн нь олон иргэнийг хохироолоо. Энэ нь вакцины үйлчлэлд сөргөөр нөлөөлсөн. "Аса станц", "Мэдээллийн урсгал" зэргээр нэг урсгалаар, урьдчилж бэлтгэсэн мэдээллийг иргэдэд өгч байгааг эсэргүүцэж байна.

Эрх баригчдыг магтан дуулсан хэвлэл мэдээлэл олон болж байна. Эрх баригчтай адилхан бид төсвийн мөнгөөр сонгууль хийгээгүй. Өнөөдрийн байдлаар 500 гаруй иргэн цар тахлын улмаас нас барсанд Ардчилсан нам монгол түмнээсээ уучлал хүсч, гүн эмгэнэл илэрхийлж байна. Эрх баригчид нас барсан иргэдийн ар гэрээс уучлал гуйж, эмгэнэл илэрхийлэн, нөхөн олговор олгох ёстой.

Сүүлийн үед МАН, Засгийн газраас шударга дуугарсан иргэдээ хавчин гадуурхах, мөрдөн мөшгих, шахан зайлуулах бодлогыг үе шаттайгаар хийж байгаад бид туйлын их харамсаж байна. Цаашид МАН, Засгийн газраас дураар аашилсан үйлдлээ зогсоохгүй, хэт түрэмгийлсэн бодлого явуулсаар байвал Ардчилсан намаас улс төрийн шат дараалсан арга хэмжээг Монгол орон даяар эхлүүлэхээ хариуцлагатайгаар мэдэгдэж байна" гэжээ.

Мөн Ардчилсан намын Эрүүл мэндийн бодлогын зөвлөл Covid-19 цар тахлын үед Засгийн газраас авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээний талаар болон өнөөгийн нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хийгээд, Эрүүл мэндийн сайдад хандан, эрүүл мэндийн салбарын эмч, ажилтны цалинг 3-5 дахин нэмэгдүүлэх, цар тахалд өртсөн салбарын ажилчдад нөхөн олговор олгох тухай шаардлага хүргүүлж байгаагаа мэдэгдэв.

🔴 ШУУД | Ардчилсан намаас хэвлэлийн бага хурал хийж байна #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Ардчилсан намаас хэвлэлийн бага хурал хийж байна #NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Sunday, June 27, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

46 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Irgen 2021-06-28 123.194.177.97

Emgenel ilerhiilehees bish uuchlal guih es baihgui. Yalaa gej nuhun olgovor olgoh yum be bitgii uls tur hiigeed bai .

Avatar

Зочин 2021-06-28 172.58.141.93

Yasan gej haldvar hamgaallaa sahiagui haldvar avch ovdsoniig ni uramshuulj mongo olgoh yum uu? Bitgii tenegtej balairaad bai!

Avatar

Зочин 2021-06-28 46.182.189.189

demjij bnaa!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-28 24.17.94.42

Zailooo ter teneg huuhdee avaad

Avatar

Зочин 2021-06-28 64.119.19.74

ТА НАР ҮЕЭЭ ӨНГРӨӨСӨН ЮМ ЯРИХ ЮМ

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.126.89.63

Яааг зөв. Хэдэн баас долоогч уйлсаныг харвал зөв зүйл хийжээ гэсэн үг

Avatar

Зочин 2021-06-28 43.242.242.59

Мөнгө надаас бас манай намаас гарахгүй юм чинь гэсэн шиг хамаагүй юм ярьж байна. Ковид өвчин ганцхан манай улсад гараад байгаа юм бишээ. Гэтэл тийм юм шиг яриад иргэд ард түмнийхээ төлөө байсан юм шиг жүжиглэхээ больцгоо АН-ынхан. Та нар ард түмнийг басч хуурч мэхлэхдээ сайн. бас хошигруулахдаа маш сайн.Гэхдээ бид та нарыг хэн бэ гэдгийг дэндүү сайн мэддэг болсон. Засаг төрийн ажлыг дампууруулж тарамдуулж байвал өөрийнхөө намын ажил сайн явж байна гэж боддог.

Avatar

MAN - namiihan Ahan - Duus Mafia 2021-06-28 66.181.161.15

MAN – namiihan – Ard Tumeneeree – Doog Tohuu hiij baina !!! !!! !!! Ard Tumenee – Nohoi shig Yzej Handaj baina !!! !!! !!!
Odoo MAN – namiihan yu hiij baina ve? Gevel Nair Naadmaa Yarij Bayr Huur bolj baina !!! !!! !!!
Alban Tushaal Erh Medeliin Tuluu Yum Yarij baina .
MAN- namiihan Ted Nar iimel yum hiij baina !!!

Avatar

Tandaa Bayrlalaa !!! !!! !!! 2021-06-28 66.181.161.15

Taniig Mash ih Demjij baina . Ene Mash ih Zuv zuv shuu !!! !!! !!!

Avatar

Zuv zuv demjij baina !!! 2021-06-28 66.181.161.15

Mash Zuv zuv Demjij baina shuu !!!

Avatar

Сайхан 2021-06-28 103.26.193.33

Yu n melkhi be namag ruu n ybuulaa odoo bolson 16 ond tabiulsan 21 ond tabiullaa odoo boloo ym bishuu

Avatar

Зочин 2021-06-28 66.181.178.129

С.Эрдэнийн өөрийнхөө мөнгөнөөс өгч чадах уу ,үгүй ш дээ,одоо алилахаа больж Зайл ?

Avatar

Зочин 2021-06-28 192.82.77.239

Рецедив гэмт хэрэгтэн эрдэнэ бах тамруугаа тонилоосой

Avatar

Зочин 2021-06-28 66.181.161.108

Zailaad ogoochee coliotoi yum l yarihaas oor chadvargui naad an namanzaraa taraagaad ooroo dald orj uzee

Avatar

Зочин 2021-06-28 103.26.194.21

boroo gold bat enh hubidaa balaa ih mudag bajan etge dee ene enh huslen chinee ih nuures gargaal.

Avatar

ard 2021-06-28 103.26.194.21

tohiroo ene boroo gold abt enh hubid absan shuu.helehs aimar shuu.

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.21.115.82

Хүүшээ энэ Эрдэнэ зайлаагүй байгаа юм уу

Avatar

Зочин 2021-06-28 64.119.25.86

Энэ 2 хуваагдаад ямарч албан бус болсон АН г тараая. Улсын дээд шүүхэд өргөдөл өгч яаралтай ойрын үед шийдүүлэе шудрага иргэдээ. Дотроо учраа олоогүы тйм нам бүртгэлтэй байхыг үөвшөөоөх ёсгүй. Энэ бол ардчилал биш. Дэмжээрэй иргэдээ.

Avatar

Ard 2021-06-28 84.197.41.223

Ene muu namgiin melhii nas barsan humuuseer shou hiigeed buur surchee uhej dald ormor

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-28 66.181.184.155

Энэ матар ямар ч хамаагүй аргаар шалдаа унасан нэр хүндээ сэргээх гэж ёстой солиорч байна. АН одоо бүр бурхан болоочдоор улс төр хийдэг болж..

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.126.88.203

Идээчин уугаачингууд зайлаад өгөөч

Avatar

Гончиг 2021-06-28 103.26.195.153

Энэ Эрдэнэ гэгч и ингэж ажиллаад, цар тахлыг яг тэгж дарах байсан гээд хэлчихэж чадахгүй, хий л бусдыг муулахын дон туссан хүн юм даа…

Avatar

Зочин 2021-06-28 66.181.161.76

Энэ мэдэгдлийг үзэж харах сонсох хүн байтугай ялаа ч тоохгүй. Уйдсан ялагдсан хүмүүсийн тайтгарал

Avatar

Тит 2021-06-28 66.181.161.48

Насаа бодсон ч төрд ажилласан хугацаагаа бодсон ч амьдралын туршлагаа бодсон ч энэ хүн арай өөр юм ярьж баймаар санагдахын арай л дэндүү юмаа. Үлгэрт гардагаар цэцэн мунхаг сайн муу 2 түшмэл байдаг даа. Мунхаг хийгээд муу түшмэл нь энэ хүн .

Avatar

Зочин 2021-06-28 107.117.172.45

Эрдэнэ Ван одоо боль доо….Улс төрөөс зодог тайл…3 хүн өрсөлдөөд 4-р байранд орж байна гэдэг чинь нэг юм хэлээд байгаа хэрг шүү дээ….

Avatar

Зочин 2021-06-28 103.229.121.64

Нэрээ барчихсан хүний ярьсан хэлсэн бүхэн нь эсрэгээр сонсогдоод байх юм даа, тавилан юм даа…

Avatar

irgen 2021-06-28 43.228.129.150

ӨӨРСДИЙНХӨӨ АРЧААГҮЙГЭЭС ӨВЧИН АВААД НАС БАРСАН ХҮМҮҮСТ ӨГӨХ МӨНГӨ ТӨСӨВТ БАЙХГҮЙ МӨНГӨ ӨГӨӨД ЭХЭЛБЭЛ АЛБААР ТАРААЖ МӨНГӨ ОЛОХ ГЭСЭН ЭТГЭЭДҮҮД ЭРДЭНЭЭС АВХУУЛААД ОЛОН ГАРНАААААА

Avatar

dd 2021-06-28 202.9.40.109

Синофарм вакцины хоёр дахь тунг 28 хоногоос хэтрүүлбэл бүү хийлгээрэй гэсэн заавартай байхад 56 хоногийн дараа хийлгэж болно гэж өөрчилсөн нь олон иргэнийг хохироолоо. Энэ нь вакцины үйлчлэлд сөргөөр нөлөөлсөн. ОДОООО СПУТНИК 2Р ТУН ХИЙХ ХУГАЦАА ӨНГӨРСӨН, ЭХНИЙ ТУН ХЭРЭГГҮЙ БОЛЧЛОО МАНГАРУУДАА
"Аса станц", "Мэдээллийн урсгал" зэргээр нэг урсгалаар, урьдчилж бэлтгэсэн мэдээллийг иргэдэд өгч байгааг эсэргүүцэж байна.

Avatar

зочин 2021-06-28 139.5.219.164

Эрдэнэ гуай талгаач нарын мөнгөөр нилээд тансагласан одоо түүнийгээ өгөх хэрэгтэй Баасанхүү нам дамжиж биеэ их үнэлсэн бас түүнээсээ хүмүүст өгч уриалбал сайн байна

Avatar

Amar 2021-06-28 124.158.70.78

Хөөе.Гадаадад байгаа иргэд тэндээ үхэг.Дотоодод байгаа иргэд амьд үлдэг гэж бурж байсан бодон гахай юу гэнэ вэ? Айн. АН засаг барьж байхад корона гарсан бол монголчууд бид мөхдөггүй юм гэхэд сүйрэх байсан шүү. Ойлгов уу?Муусайн идээчин уугаачингуудын цуглаан төдий болсон АН-ынхаан.

Avatar

Зочин 2021-06-28 192.82.69.236

АН засаг барьж байсан бол яаж сүйд хийх байсан бол гэж бодохоор айдас хүрдэг шүү. Намаа эмхэлж өгөөд зайгаа тавьж өгөхөө бод оо. Ковид мовидод чиний толгой хүрэхгүй. Вирус импортоллоо гэж хуцсанаа санаж байгаа биз дээ. Од болохын дон туссан хүүгээ бас хүмүүжүүл ээ.

Avatar

Зочин 2021-06-28 192.82.76.5

Үхсэн хүмүүсээр шоу хийдэг Эрдэнэ вангийн хошуу ноён Эрдэнэ ванг хатуу цээрлүүлье.

Avatar

Монгол 2021-06-28 77.179.184.221

Бах мэлхий бас хүний хэлээр ярьж чаднаа

Avatar

Зочин 2021-06-28 192.82.76.5

Иргэд өөрсдөө Халдвхр хамгааллаа ёсчлон сахих ёстой шүү дээ. Энэ Эрдэнэ гөлөг эсгий хийх газар нохой гэгчээр бас юу ч билээ. АН-ын дарга шиг л авирлаж байх шив дээ. Энэ луйварчныг АН-аас зайлуулаачээ намын гишүүдээ

Avatar

Зочин 2021-06-28 192.82.76.5

Үхсэн хүмүүсээр явуургүй шоу хийхээ больз үз. Үүнийх нь төлөө Эрдэнэ вангийн хошуу ноёнг цаазаар авмой

Avatar

СОНГУУЛЬ 2021-06-28 202.9.46.223

ХАРСАН ХҮН БАЙХ ЧИНЬ. САЯ СОНГУУЛЬД ӨРСӨЛДСӨН ХҮН МӨН ҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.179.27.191

х** муу бах минь. Гишгих газаргүй болсноо мэдэж ав.

Avatar

Иргэн 2021-06-28 202.126.88.49

Зөв шүү 100 сая төгрөг өгөх ёстой ЗГ

Avatar

Жирийн иргэн 2021-06-28 103.14.36.18

Зохиомлоор гаргаж авч дэлхийд тараасан Америк, Хятадаас нөхөн төлбөрөө дэлхийн улсууд нэхэх ёстой биз дэ, Шуналтай еврей Билл Геттсээс нэхэх хэрэгтэй, 3 дахь тунгаа тариул гэж уриалаад байгаа биз дээ, /вакцин хийдэг үйлдвэрийн том хувьцаа эзэмшигч/ Муусайн еврейчүүдийн вакцины бизнесийг дэмжихээ болимоор юм.

Avatar

1 2021-06-28 202.126.88.149

Энэ золбин гөлөг юу гэж хуцахаа сайн мэдэхгүй юм аа

Avatar