100 жилийн наадамд Н.Батсуурь, Э.Оюунболд нар зодоглохгүй | News.MN

100 жилийн наадамд Н.Батсуурь, Э.Оюунболд нар зодоглохгүй

100 жилийн наадамд Н.Батсуурь, Э.Оюунболд нар зодоглохгүй

100 жилийн наадамд Н.Батсуурь, Э.Оюунболд нар зодоглохгүй

Ерөнхийлөгчийн сонгууль дуусч, Ардын хувьсгалын түүхт 100 жилийн ойн баяр наадам олны анхаарлын төвд орлоо. Өнгөрсөн долоо хоногт Соёлын яамны дэд сайд М.Батбаяр Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн 10 тэрбум төгрөгийг наадмын төсөв биш гэдгийг онцолсон. Түүхт ойн хүрээнд олон ажлыг зохион байгуулахаар төлөвлөсөн байсан боловч цар тахлын улмаас эдгээр ажлуудыг цуцалж, үүний төсөв болох 10 тэрбумыг эрүүл мэндийн салбарт зарцуулахаар зохицуулах аж.

Харин энэ жилийн наадмыг 2.8-3 тэрбум төгрөгт багтаана гэдгийг албаны хүмүүс мэдэгдсэн юм.

НААДМЫН НЭЭЛТИЙГ Б.БААТАР НАЙРУУЛЖ, ӨНГӨРСӨН ЖИЛИЙНХ ШИГ БИЧЛЭГ ЦАЦНА

Наадмын нээлт, хаалтын Ерөнхий найруулагчаар МУСГЗ Н.Наранбаатар, Ерөнхий продюссероор МУУГЗ Г.Цоггэрэл, Зөвлөх найруулагчаар Б.Баатар ажиллаж байгаа. Энэ талаар найруулагч Г.Цоггэрэл “Н.Наранбаатар бол туршлагатай, өөрийн онцлогтой, тайз дэлгэцийн болон амьд орчны юмсыг маш сайн найруулж, утга санаагаа илэрхийлдэг. Б.Баатар бол камераар дүрслэлийн найруулгыг хийдгээрээ онцлогтой. Бид 2000 гаруй хүний оролцоотой зохиол туурвисан ч цахимаар нээлтээ хийх тул уран бүтээлч бүрээ камерт оруулахын тулд тоог нь багасгасан.

250 уран бүтээлч, 100 цэрэг гээд нийтдээ 350 хүн л оролцоно. Мөн цар тахлын улмаас цахим учир Б.Баатарыг найруулагчаар тавьсан. Бид гурвуулаа зохиолдоо, зураг авалтдаа оролцоод явна.

Уран бүтээлчдээс PCR шинжилгээ өдөр бүр авч, Хүй долоон худаг дээр долоо хоног тусгаарлаж эхэлж байгаа” хэмээн ярив.

Наадмын нээлтийн үйл ажиллагааны дуу бичлэг, зураг авалтуудыг урьдчилан хийж, эвлүүлж, найруулж, өнгөрсөн жилийнх шиг наадмын өглөө телевизийн эфир болон хэвлэл мэдээллийн хэрэгслээр бичлэг цацна.

Энэ жилийн наадмын нээлт, хаалтын үйл ажиллагааны зардал 850 сая төгрөг бол наадмын нийт төсөв нь 2.8-3 тэрбум төгрөг. Өмнөх жилүүдэд наадмын нээлт, хаалтын төсөв 600 сая төгрөг байв.

ХУВЬ ХҮМҮҮС ЗӨВШӨӨРӨЛ АВААД ХУДАЛДАА ҮЙЛЧИЛГЭЭ ЭРХЛЭХ БОЛОМЖГҮЙ

Хоол хүнс, худалдаа үйлчилгээний үйл ажиллагаа Хүй долоо худагт явагдахгүй. Зохион байгуулалттай байгууллагууд тэнд үйлчилгээ явуулахаар гэрээ байгуулж болно эсвэл наадамд оролцох хувь хүмүүс өөрсдөө хүнсээ бэлтгэж очно. Хувь хүмүүс зөвшөөрөл аваад худалдаа үйлчилгээ эрхлэх боломжгүй аж. Өнгөрсөн жилийн тухайд ганцхан Модерн Номадс сүлжээ рестораны явуулын салбар наадам болсон 13-р зуун цогцолбор газарт ажилласан билээ.

Удахгүй хэчнээн хүн Хүй долоо худагт очих ерөнхий тооцоолол гарах бөгөөд одоогоор сур, морь, шагайн харваа, бөхийн холбоод оролцох хүмүүсийнхээ бүртгэлийг хийж байна.

БӨХИЙН БАРИЛДААН ГУРВАН ӨДӨР ЯВАГДАЖ, ӨВДӨГ ШОРООДСОН НЬ ШУУД ХАРИНА

Монголын үндэсний бөхийн холбооноос Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн баяр наадамтай холбоотой мэдэгдэл гаргав. Тус мэдэгдэлд, бөхчүүд, жаяг дэгийн багт ажиллах хүмүүсийг вакцины хоёр тунд бүрэн хамрагдсан байхыг шаардаж, наадам болохоос өмнө PCR шинжилгээ өгч, даатгалд хамрагдсан байх ёстой гэв. Бөхийн барилдаан нь Хүй долоон худагт гурван хоног үргэлжлэх бөгөөд долдугаар сарын 10-нд нэг, хоёрын даваа, 11-нд гурав, дөрөв, тавын даваа явагдаж, 12-нд түрүү бөх тодрох аж. Хамгийн сонирхолтой нь, эхний хоёр өдөр өвдөг шороодсон бөхчүүд оройдоо Улаанбаатар хот руу буцах гэнэ.

Маргаантай барилдаанд камерын шүүлт ашиглана. Хаялцах барьц сонгохгүй.

Монголын үндэсний бөхийн холбооны тэргүүн Ц.Магалжав өнгөрсөн долоо хоногт мэдэгдэл хийн, допингийн асуудалтай, шийтгэлээ бүрэн эдэлж дуусаагүй байгаа бөхчүүдийг наадамд барилдуулахгүй гэдгээ мэдэгдсэн. Өөрөөр хэлбэл, Н.Батсуурь аварга, Р.Пүрэвдагва арслан, Б.Бат-Орших харцага магадгүй Э.Оюунболд аварга хүртэл энэ жилийн наадмаар зодоглохгүй ажээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ЗөвЗөв
11
ХахаХаха
8
ТэнэглэлТэнэглэл
6
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

билгээ 2021-06-28 103.229.121.103

хаана бүртгүүлэх вэ

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.126.88.41

Oiynboldiig barilduulaach ee ner hundiig ni unagaaj baahan hohiroochihood

Avatar

We 2021-06-28 59.153.114.146

W

Avatar

Зочин 2021-06-28 103.57.95.209

Bugdiin barilduul

Avatar

Наадам 2021-06-28 202.126.89.28

Хуушуур зарна. Хуушуур зарна. Хурган дарга нарт үнэгүй. Цөөхөн наадамчид ирвэл бараг бүгдэд үнэгүй. Төсвөөс мөнгийш нь буцааж гусхаас л хойш. Очсон хэддээ үнэгүй. Очоогүйнүүдийн татвараас авахаас хойш

Avatar

Зочин 2021-06-28 64.119.21.53

оюунболд одоо барилдах хэрэгтэй. хэдэн жил шийтгэх гэсийн.

Avatar

NO NAADAM 2021-06-28 202.21.109.46

bugdeeree naadmaa bolij eruul mendee hamgaalii, negdii

Avatar

NO NAADAM 2021-06-28 202.21.109.46

hun uheed baihad yun naadam hiij bayarlah ve. bohchuud uyachid naadmaa bolij bitgii och, bugdeeree hamtdaa eruul mendee hamgaalii. negdii

Avatar

Зочин 2021-06-28 103.57.95.121

допингчдийг бүр хасах хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-28 66.181.161.126

Оюунболд арслан гэнэ биздэ, допинг хэрэглэж авсан цолыг нь хураана биздээ

Avatar

зөв 2021-06-28 124.158.69.164

оюунболд батсуурь нар энэ жил барилдахгүй байлгүй дээ ёс зүй гэж байдаг бол ичих хэрэгтэй

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-28 66.181.185.82

унасан бөхчүүд , уяач , харваач нар буцаж харагдаач

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.179.27.191

Ер нь наадам сайн ч муу ч талаасаа сонирхолтой л байх ёстой. Тиймээс Түвшинбаяр, Оюунболд хоёрыг барилдуулсан зөв хүмүүс шуугилдаг.

Avatar

ГАНЗУЛ 2021-06-28 66.181.185.82

САГАСАН АРХИЧИН , ХҮЧИРХИЙЛЭГЧ , б****л ТҮВШИНБАЯР ЗОДОГЛОЖ ТВ ҮЗЭН НААДАМДАЖ СУУХ МОНГОЛЧУУДЫГ ГУТААН ДОРОМЖЛОХГҮЙ БИЗ !!!

Avatar

Зочин 2021-06-28 122.201.24.51

Хорьж чадахгүй юм бол бүгд цэнгэлдэхдээ ч юмуу Хүй долоодоо очиж наадъя. Ийм тэнэг юм хийж байхаар тэр нь дээр.

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.55.188.102

Хуцалгүй гэртээ гар хөлөө сайн угаагаад зурагтаар үз оркоо чам шиг юмнуудаас болж өвчин ийм байдалд байгаа юм.

Avatar

Зочин 2021-06-28 103.26.193.161

Ха ха ха

Avatar

Зочин 2021-06-28 66.181.161.103

Ард түмэн юу ч гэж бичсэн дарангуйлагч МАН тоохгүй. Өөрсдөө л баяжиж байвал ард түмэн тахал тусаж үхэх ямарч хамаагүй. Одоо хүүхдүүд минь л баталгаагүй вакцин хийх бий. Ямар нэг улсын хугацаа дууссан эсвэл хадгалах горим нь алдагдсан вакциныг оруулж ирж хаягийг өөрчилж хүүхдүүд минь хийж магадгүй шүү энэ дарангуйлагч нарнаас болгоомжтой сэрэмжтэй байгаарай.

Avatar

Chono 2021-06-28 66.181.186.251

UG n boditoor xiivel saixan BJ xumuusin archaagui zambraaguiges bolj ovchin buurxgui bna denduu zai ch barixgui bna SH de xaraaj bga Xun pork z**l Naadam zailxgui EE 7/1s toruulad exleesei xeruulch xaraalch xumuus

Avatar

Зочин 2021-06-28 203.91.116.147

Төвшинбаярыг барилдуулж доромжилвол ард түмэн уурлана шүү малуудаа!!!

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2021-06-28 103.43.79.151

1921оны7сарын 11н Хятадыг Монголоос хөөж баяр наадам хийсэн болохоор хятад цустангуудын хувьд алагдсан хөөгдсөн гутамшигт өдөр болохоор уурлан харааж СОЙШИЛООР СҮРНГЛЭН ДАРАХААС АРГАГГҮЙ, УУЛ НЬ ЖИЛ БҮР 7САРЫН 11НД ХЯТАДЫУУДЫГ ХААЖ ХЭВШИЛ БОЛГОМООР БАЙГАА ЮМАА

Avatar

болиочээ 2021-06-28 124.158.124.156

болиочэээ

Avatar

иргэн 2021-06-28 192.82.78.115

7-р сарын дунд үеээс цар тахлын наадмын давалгаа үүсэж монголчууд хиарвал яана аа Эрх баригчид эхдэмтдийн зөвлөл ЭМЯ минь ээ 1024 бөх жаяг дэг комисс цагдаа багшү дасгалжуулагч 1500 хүн болно. 10000 морь уралдвал 10000 унаач аүүхэд 10000 уяач 10000 босс эзэн галынхан бүгд маскгүй 30000 хүний бөөөгнөрөл энэ аюул биш гэж үү

Avatar

dd 2021-06-28 202.9.40.109

naad bohchuudee uran buteelchdee HUi 7 hudgiin tend n 7 honog horij bgd butsaahgui bol demii shuu.

Avatar

Б 2021-06-28 202.126.90.122

Жонхуу юм сэтгэх юм да эрсдэлтэй үед

Avatar

Зочин 2021-06-28 139.5.218.157

Naadmiin neeltiin arga hemjee buyu teatrchilsan togloltiig bolih ni zvitei ! Shuud turiin duulal egshiglvvleed, turiin tsagaan svldee zalgaad l buhuu gargaval zohion. Tsar tahaltai Ene hvnd ved tsag mungu hemnene, Baatar herod mungu uguh gej ulairahaa boli! Oyuk aa !!!

Avatar

Ооо ӨМХИЙ НААДАМ АА ЗАЙЛ 2021-06-28 202.126.88.176

ӨМХИЙ НААДАМ НЬ ОЙРТОХООР 11 ЦАГИЙН МЭДЭЭГЭЭ 5-Т ХУВААЖ БИТГИЙ УЛАЙМ ЦАЙМ ГӨРДӨӨРЭЙ !!!!
САЯ ХҮРЭЛСҮХИЙН СОНГУУЛИАР 11 ЦАГИЙН МЭДЭЭГЭЭ 5-Т ХУВААГААЛ ГӨРДСӨН…….БАЗАРВААНИ !!!

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.131.247.75

Наадам хийх мөнгөө эрүүл мэндийн салбартаа зориульяаа!!!

Avatar

Zochin 2021-06-28 14.13.131.97

Бөхчүүдээс өдөр бүр авах PCR шинжилгээгээ зогсоож,өдрийн хоолныхоо төлөө бусдад төвөг удахгүй гэж ажилж бгаа хүмүүс,,хөгшин настай аав ээж үр хүүхдээ халдвараас хамгаалахын тулд ,эмнэлэгийн ажилчдад төвөг удахгүйн тулд шинжилгээ өгөх гэж очерлож байгаа ард иргэддээ хэрэглэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-28 202.126.88.176

БӨХЧҮҮД ТАВАГ ЦУЙВАНГИЙН ТӨЛӨӨ ИНГЭЖ БАЛАЙ НААДАМД ОРЖ ЯАДАГ БАЙНААА ?????

Avatar

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООЁ !!!! 2021-06-28 202.126.89.73

ЗААА…….НААДАМГҮЙ АМЬДАРЧ БОЛОХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭЭЭ…….

Avatar

Зочин 2021-06-28 139.5.219.254

Бөх: Унангуутаа… Заза харьлаа гэшш.

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2021-06-28 91.109.21.225

2019оны 7сарын 12ны шижилгээгээр илэрсэн Оюунболд Цэрэнтогтох,2020оны 7саын 12ны шинжилгээгээр илэрсэн Батсуурь, Пүрэвдавга, Бат-орших нар МҮБХ -ны дүрмээр 2жил барилдах эрх дуусаагүй? Харин 2018оны7сарын 12нд илэрсэн Ганбаатар, Цацбишир, Бямба-очир нарын 2жил бүрэн дууссан тул барилдах бүрэн эрхтэй 2001-2018огд илэрсэн бөхчүүд бүгд барилдах эрхтэй болсоон

Avatar