“Дельта” хувилбарын эсрэг вакцины нэмэлт тун хийх шаардлагатай | News.MN

“Дельта” хувилбарын эсрэг вакцины нэмэлт тун хийх шаардлагатай

“Дельта” хувилбарын эсрэг вакцины нэмэлт тун хийх шаардлагатай

“Дельта” хувилбарын эсрэг вакцины нэмэлт тун хийх шаардлагатай

Энэтхэг улсад Covid-19-ийн илүү аюултай “дельта” хувилбар бүртгэгдсэнээс хойш дэлхийн 80 гаруй улсад бүртгэгдээд байна. “Дельта” хувилбар нь илүү хурдан халдварлаж, хүндрүүлэн үхэлд хүргэх аюултай.

Дэлхий дахинд “Covid-19” цар тахлын эсрэг вакцинжуулалт энэ оны эхээр эхэлж, зарим улс хүн амынхаа 50 хувийг ч дархлаажуулж амжаагүй байна. Гэтэл “дельта” хувилбарын эсрэг вакцины нэмэлт тун тарих шаардлагатай болж байгааг халдварт өвчин судлалын эрдэмтэд мэдэгджээ.

Тухайлбал, АНУ-ын эрдэмтдийн мэдээлснээр “Johnson & Johnson” компанийн вакциныг тариулсан иргэдэд “Файзер” эсвэл “Модерна” вакциныг тарих шаардлагатай гэв. Эрдэмтдийн зарим нь хэдийнэ өөрсдөө нэмэлт тунг авсан хэмээн мэдэгдсэн байна.

АНУ-д насанд хүрсэн хүн амын 56 хувь нь вакцинжуулалтад хамрагдсанаар эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлэх хүний тоо болон нас баралт буурч эхэлжээ.

Үүний зэрэгцээ Канад болон Европын зарим оронд вакцины хоёр дахь тунгаа өөр вакцин тариулж болох зөвлөмжийг гаргажээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: REUTERS

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-06-27 203.98.76.230

vaktsinii bizness.delta -d vaktsin naidvargui 6 sar sudlagdana gj baisan.odoo vaktsin hiine l gene shuu.

Avatar

Зочин 2021-06-27 203.91.115.37

Энэтхэгээс мэдсээр байж яагаад хүмүүс оруулж ирсэн бол 30 хүнээс нь халдвар илэрсэн гэсэн үү Тэр нь мутацад орсон вирус мөн үү

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.21.108.222

Энэтхэгээс гаралтай нь Дельта хувилбар мен, гэхдээ одоо илvv аюултай гээд байгаа нь Дельта плас хувилбар. Бангадуулсан хятад эрдэмтэн хvртэл хэлсэн шvv дээ, 3 дахь тунг хийлгэх шаардлагатай гэж. Харин вероселл-ийн араас болж егвел пфайзер зvгээр юм шиг, гэхдээ судлах нь зvйтэй

Avatar

Зочин 2021-06-27 122.201.21.241

астр зеникагаа ядаж ахиу хийгээч вироцелл худлаа гэдгээ бүрэн харууллаа.

Avatar

Зочин 2021-06-27 122.201.26.14

Вакцины коктейль хийж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-27 66.181.184.155

Америкууд маш том вакцины бизнес хийж байна даа.

Avatar

Болиоч ээ наад хятад вакцинаа 2021-06-27 88.164.143.133

Europe-n orond humuus Pfizer, moderna, astra Zeneca vaccine hiilgd haldvar ni bas nas baraltiin too ogtsom bagasaal bh yum. Getel mgld baahan hyatad vaccine hiilgeed esregeer bh yum. Yamar uchirtai yum be. Худлаа бизнес болсон наад өмхий хужаагийнхаа вакциныг битгий хийнэ гэж тушаагаад бай!!!!

Шаал худлаа хор биендээ үр дүнгүй шахуулаадд… Ард түмэн эсэргүүцэх хэрэгтэй!!!! Хэдий бодтол дуугай явж туршилтын туулай боддог юм.

Avatar

Зочин 2021-06-27 183.182.122.228

4.3 сая х***а вакцин 2.3 сая хүнд тарьсан гэхээр насанд хүрэгчидээ 90 дээш хувь. х***а вакцин багадаа 3 байтугай тун маш муу гэсээр байтал тарьсан.Астра одоо Жонсон & Жонсон хоёр дахь тунгаараа фрайзер гээд маш өргөн судалгаатай вакцинууд болоод байна. х***а 2 тунгийн дараа жинхэнэ вакцин хийж хүний амиар тоглох улс хужаагаас өөр байхгүй.!!!Одоо х***а вакцинаа яаралтай зогсоож жинхэнэ вакцинаа эрчимжүүлж ядаж бага ч гэсэн эрүүл саруул харьцаа бий болгож байж л цааш явна.

Avatar

иргзн 2021-06-27 202.179.24.83

МАН-ынхан цаанаасаа Даалгавар авсан юм шиг Иргэдийнхээ тархийг угааж байгаад элдэв болсон болоогүй Вакцин шахсаар байтал Маниус тэр Үхэхгүй юмаа гэхэд Амьд явах хугацаа минь Богиносож л таараа, Ихэс Дээдсүүд өөрсөд дөө чанартай Вакцин шахуулаад Иргэд дээ Хятад вакцин шахаж байгаа нь МАН Хятадуудын Бодлогыг хэрэгжүүлж байгаа нь ойлгомжтой,

Avatar

Hi 2021-06-27 172.58.141.113

Yu unen ter unen. Mash haramsaltai.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-27 192.82.89.147

ӨМХИЙ САНААТАЙ НЯМДОРЖ СПУТНИК 2 ДАХЬ ТУНГАА АЛЬ ХЭДИЙН ХИЙЛГЭЧИХСЭН БАЙХАД МАНЬ МЭТИЙН 2 ДАХЬ ТУНГ БОЛОХООР 90 ХОНОТОЛ ЗҮГЭЭР ГЭЭД АЛГА.

Avatar

ard tumen hetsuudle 2021-06-27 202.55.188.40

Tsahim naadmaa yaraltai zogsooj bayarlah gej baigaa mongooroo em taria avch humuuse emjil

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.126.89.139

Вирус мутацид ороод байгаан вакцинтай л холбоотой байх. Эсвэл хvмvvсийг айлгах гэсэн тактик.

Avatar

Зочин 2021-06-27 124.158.69.28

Юу унэн тэр унэн. гэдэг шиг вакцин нь еерсдее мутац уусгэж байгааг олон эрдэмтэд, вирус судлаачид хэлээд байгаа. Манайд тарьсан хятдын вероцелл ч мэдэхгуй дээ, шууд л вирус бололтой.

Avatar

Зочин 2021-06-27 27.113.49.164

УДАХГҮЙ АЛЬФА, + – ГЭЭД ХУВЬСААД ШИНЭ МУТАЦ ГАРАХ ТООЛОНД ЯМАР 1 ВАКЦИН ХИИЛГЭ ГЭЭД ӨӨР ӨӨРСДИЙНХӨӨ ВАКЦИНИЙГ ШАХАХ ГЭЭД, ЖИНХЭНЭ ТУРШИЛТИЙН ТУУЛАЙ БОЛГОХ ЮМ БАЙНА ЛДА

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.126.90.100

Тархи угааж байгаад хятад усаа шахах нь. Туршилтын туулай болж ханалаа. Хол очиж зайлаарай, манын хулгайчуудаа

Avatar

ккк 2021-06-27 150.129.141.12

Спутникийн 2 дох тун ирэх үү

Avatar

Зочин 2021-06-27 124.158.69.28

Оросын энэ вакцин найдваргуй гэдгийг Бразил улс хэлээд байгаа

Avatar

Иргэн 2021-06-27 66.181.161.25

Одоо худлаа шааж байгаад х***а ах нарынхаа хорыг дахиад ш*** нь л дээ муусайн эргүү хүүрнүүд чинь ёстой гуцваа

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.126.88.129

ТА БОЛИЛ ДОО !!! АРД ОЛНЫ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН ЭСРЭГ ИЙМ БОДЛОГОГҮЙ ЮМ ЯРЬЖ ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭРЭЭ ШИНЭ ЦАР ТАХЛЫН ЭСРЭГ ТЭМЦЭЖ ЯДАЖ БАЙГАА ХҮМҮҮСИЙН ИТГЭЛ УРМЫГ ХУГАЛАХ, СЭТГЭЛЭЭР УНАГАЖ ДАРХЛААГ НЬ СУЛРУУЛАХ ЯМАР ЗОРИЛГО БАЙНАА… ЯМАР Ч ВАКЦИН ӨВЧНИЙ ЭСРЭГ НӨЛӨӨ ҮЗҮҮЛЖ БАЙГАА НЬ ХАРАГДАЖ Л БАЙНА ШҮҮ ДЭ . УДАХГҮЙ САЙН ЦАГ ИРНЭЭ. ТАНД ЭРҮҮЛ ЭНХИЙГ ХҮСЭЕ!!!

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.126.89.139

3-р сард вакцинжуулж эхэлсэнээс хойш халдвар буурах ёстой байтал улам ихэссэн. Энийг юу гэж тайлбарлах уу?

Avatar

Иргэн 2021-06-27 122.201.22.104

Вакцин хийлгээгүйхүмүүс халдвар авч байгаа оркоо. Хүн амьтанд гай болоод өвчин тараагаад байлгүй явж вакцинаа хийлгэ.

Avatar

Зочин 2021-06-27 202.126.89.139

Би орк юм бол чи хонь.

5 0
Avatar

Hi 2021-06-27 172.58.141.113

Muu hujaa mini baga hutsaaraa. Chamaig bi olno

2 1
Avatar

Зочин 2021-06-27 124.158.69.28

Уучлаарай тэнэг ээ, энэ вакцин, цар тахал чинь чиний эсрэг, чамайг а**х хор байхыг угуйсгэхгуй. Нэгэн цагт Билл Гейтс, Оросын Чубайс нар дэлхийн хун амыг 6 дахин цееруулэх хэрэгтэй гэж мэдэгдсэн шуу дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-27 64.119.26.238

Уучлаарай 124.158.69.28 тэнэг писдаа. Дэлхийн хүн амыг цөөрүүлэх бодлогыг Чингис хаан болон түүний удмынхан, Гитлер энэ тэр хүмүүс жинхэнэ утгаараа хэрэгжүүлсэн. Тийм байтал чи писдаа шүтээд л байдаг биз дээ. Вакцины ачаар хүн төрөлхтөн 8 тэрбумд хүрэх гэж байна. Энэ тэндээс сонссон хэдэн тэнэг юманд итгэхээ болиоч.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж