Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийг хүндэтгэн зул өргөв | News.MN

Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийг хүндэтгэн зул өргөв

Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийг хүндэтгэн зул өргөв

Цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийг хүндэтгэн зул өргөв

Монгол Улсад Covid-19 цар тахал дэгдсэнээс хойш өнөөдрийг хүртэлх хугацаанд нийт 493 хүн нас бараад байна. Нийслэлийн иргэд Covid-19 цар тахлын улмаас нас барсан иргэдийг хүндэтгэн өнгөрсөн Баасан гариг (2021.06.25)-ийн орой зул өргөлөө.

Эрүүл мэндийн яамнаас өчигдөр (2021.06.25) мэдээлснээр, сүүлийн 24 цагт 30-40 насны нэг хүн, 51-60 насны нэг хүн, 61-70 насны гурван хүн, 71-80 насны таван хүн, 80-аас дээш насны хоёр хүн архаг суурь өвчтэй байсны улмаас эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байх хугацаандаа нас баржээ.

Covid-19 цар тахал иргэн таны хажууд байгааг марталгүй, халдвар хамгааллын дэглэмээ сайтар сахиж, өөрийгөө болон хайртай дотны хүмүүсээ үхлийн аюулт өвчнөөс сэргийлэхийг мэргэжилтнүүд зөвлөсөөр байна.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-26 202.9.46.225

Hurdan uheh ni uheed zailaachde ajil amidralaa bodmoor bna bi

Avatar

Зочин 2021-06-26 202.9.46.225

Delhii dayar l 1000 10000 hun aldaj bdag manaid boloh yosgui ym shig l ym yarij bna zailtsiin teneguud malnuud

Avatar

Зочин 2021-06-26 192.82.74.206

улс орон чинь ийм боллоо гэж сануулж болно шүүдээ

Avatar

MAN - namiin Tnar Noeduud iH Tengert Zaillaga hiigeed L.Oyun-Erden Vodka uugaad nairlaad suuj baisan da !!!!!!! 2021-06-26 66.181.161.22

Ene L.Oyun-Erden gesen Heden Durak – Bazaanuud Mongol Ulsiig Samarch duuslaa shuu !!! !!! !!!
MAN – namiihan tanar – Ard Tumenee Zuvhun Songuuliin Yued Ashigldag shuu de??? !!!!! ????
Ene Odoo Tanar Har Ulsaaraa Buh Niiteeree Haldvariin Tom Golomt Bolchood suuj baina !!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-26 122.201.24.210

Вакцин хийлгэхгүйгээр үхлийн тоог нэм гэсэн цугларалт бололтой!!!

Avatar

Зочин 2021-06-26 192.82.90.143

Аан за, АН-аас Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх өдрийг аугаа эх оронч Хүрэлсүхийг дормжилж эмгэнэлийн өдөр болгоно гээд хэрэгжүүлж байгаа нь энэ байж. Бас англи хэлээр нь гутамшигтай, монголчуудыг дэндүү басамжлан доромжиллоо. Энэ чинь тусгаар тогтнолоо хамгаалагч хүн төрийн тэргүүн болсонд хорсож үндэсний хэл соёлыг үгүйсгэж байгааг харууллаа. Уг нь ардчилсан нэрээр нуувч хийсэн этгээдүүд тийм ч энэрэнгүй хүмүүн бишээ гэж нийгмээрээ мэддэг болсон нь яамай

Avatar

Зочин 2021-06-26 192.82.72.32

Яг зөв одоо энэ тусамаа эднийг ард түмэн танин мэдэх болно. Эдний бурангуй явдлын нэг жишээ гэхэд л Жагсаалд байсан нэг цэрэг унаж нас барлаа гэсэн нь өөрөө сая телевизээр ярилцлага өгч байгааг нь хардаа. Жагсаалд байхад нь эхэнэр нь одоо төрөх гэж байна гэхээр нь сандрахдаа утсаа унагчихаад цуглуулж аваад босоход нь түүнийг үхсэн гэж орон даяар цацаж байна шүү дээ. Энэ мэдээг тавьсан хүнийг яаралтай илрүүлж олон түмэнд мэдээлэх хэрэгтэй байна. Ийм мэдээллийг АНУ-н Тагнуулын байгууллагууд өөрийн

Avatar

Зочин 2021-06-26 203.91.115.56

Ард түмэнд зөвхөн Pfizer тарь!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Sergln 2021-06-26 185.220.101.9

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, элдвээр дарамтлахаа бас зогсоо, еөк ухаантай юм

Avatar

Монголхүү 2021-06-26 192.82.69.26

Монгол хэл мэддэггүй гадаадын залуучууд энэ лаануудыг асаасан юм биш үү? Монгол залуус бол монгол бичгээрээ бичнэ. Монголоор бичих талаар зүгээр л бодохгүй байна гэдэг чинь Монгол сэтгэхүй эдний тархинд хомсдож эхэлсний баримт. Монголчууд монгол хэлээ дорд үзэж эхэлвээс Монгол Улс мөхлийн замд орж буйн илрэл болно. Монголын ирээдүйг залуус минь бүү бүрхэгдүүлээрэй! Дэлхийн хэмжээнд сэтгэхдээ монголоороо сэтгэвэл яасан юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-06-26 202.131.237.137

Монголоороо бич

Avatar

Зочин 2021-06-26 203.91.115.55

Ерөнхийлөгчөө томилоод авлаа. За одоо засгийн газартайгаа хариуцлага тооцох цаг болсон байх аа, айн? Хөхүүл хүүхнийг халааттай нь гаргасных нь төлөө Хүрэлсүх хариуцлагын өндөр мэдрэмжийг үзүүлж байсан юм чинь одоо энэ цар тахлыг гаргуунд нь тавьсан Оюуктайгаа хариуцлага тооцоход дургүйцэхгүй юм байгаа биз дээ?

Avatar

Зочин 2021-06-26 103.26.194.105

Адгууснууд

Avatar

Зочин 2021-06-26 192.82.70.60

ҮГ ҮЙЛДЭЛ НЬ ЗӨРДӨГ УЛАМЖЛАЛАА ДАГАЖ БАЙГАА ЮМУУ МАЛУУД ЧИНЬ. ВАКЦИН ХЭРЭГГҮЙ ГЭНЭ ҮҮ МАЛУУД ЧИНЬ АЙН

Avatar

Зочин 2021-06-26 192.82.69.236

No vaccine гэнэ үү. 493 ыг 4000 болгох гэсэн юм байх даа. Ийм мал байж болох уу?

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-26 192.82.75.147

хортой муу вакцин хийлгэснээс хийлгээгүй байсан дээрээ мулгуу минь

Avatar

Зочин 2021-06-26 122.201.24.210

Тэгвэл хариуцлага хэнээс нэхээд байгаан?! Өвчин тарааж байгаа хүмүүс нь энэ насныхан, та нар хэнэггүй, дүрэм журамд захирагддаггүй зангаасаа болж эмзэг хүмүүстээ өвчин халдааж амь насанд нь хүрчихээд битгий бусдаас буруу хайгаад бай!!! Та нар өөрсдөө буруутай!!!

Avatar

Зочин 2021-06-26 66.181.176.188

Чи бол үхрийн баас

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж