У.Хүрэлсүхийн тангаргийн ёслолын АЛДААНУУД! | News.MN

У.Хүрэлсүхийн тангаргийн ёслолын АЛДААНУУД!

У.Хүрэлсүхийн тангаргийн ёслолын АЛДААНУУД!

У.Хүрэлсүхийн тангаргийн ёслолын АЛДААНУУД!

Монгол Улсын зургаа дахь Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх өнөөдөр тангараг өргөж, Төрийн тэргүүний тамгаа Х.Баттулгаас шилжүүлж авлаа. Цагаан дээл, бүрх малгайгаар гоёсон түүний тангаргийн ёслол морин цагаас эхлэсэн бөгөөд эхнэр хоёр охин, зээ хүү нь ирж оролцсон.  Мөн  УИХ-ын дарга Г.Занданшатар, Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнэ, УИХ-ын гишүүд, Засгийн газрын сайд, Үндсэн хуулийн цэц, хууль шүүх, ард түмэн, урлаг, спортын төлөөлөл, өмнөх Ерөнхийлөгч нар, Монголд суугаа гадаадын Элчин сайдууд урилгаар оролцов.

Зургаа дахь Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолыг УИХ-ын дарга Г.Занданшатар удирдаж явууллаа. Харамсалтай нь, Халтмаагийн Хүрэлсүх гэж шинэ Ерөнхийлөгчийн овгыг буруу дуудсанаас гадна өөр олон ч алдаа гаргав.  Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслол УИХ-аас тогтоосон журмын дагуу явагддаг.

УИХ-аас тогтоосон журмаар
  • Шинээр сонгогдсон Ерөнхийлөгч гэргийн хамт Их эзэн Чингис хааны хөшөөнд мэхийн ёслоод, Төрийн ёслол хүндэтгэлийн “Өргөө” цогцолборын баруун хаалгаар Төрийн ордны “Их Монгол” танхимд морилно. Үүний дараа УИХ-ын дарга Улсын Их Хурлын гишүүдийн ирцийг мэдэгдэж, чуулганы нэгдсэн хуралдааны ажиллагааг нээж, “Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Монгол Улсын Их Хуралд тангараг өргөнө” гэж тусгажээ.
  • Ерөнхийлөгч индэрт гарч Үндсэн хуулийн уг эх хувь дээр баруун гараа тавиад тангаргийг цээжээр дээдлэн дуудаж, ширээнээ эргэн очиж тангарагт гарын үсгээ зурна.
  • Дараа нь Улсын Их Хурлын даргад тангараг бичгээ гардуулна. Ийнхүү тангараг бичгээ гардуулсны дараа Төрийн далбааны дэргэд очиж ам дөрвөлжин цагаан эсгий дээр зүүн өвдөг сөгдөн Төрийн далбаанаас адис авна.
  • Бүрэн эрх нь дуусгавар болсон Ерөнхийлөгч шинэ сонгогдсон Ерөнхийлөгч тангараг өргөсний дараа Төрийн тамгыг хадаг /нанжвандан/ дээр залж, шинэ Ерөнхийлөгчид хүндэтгэлтэйгээр өргөн барина. Шинэ Ерөнхийлөгч Төрийн тамгыг хүндэтгэлтэйгээр гардан авч, адислан ширээн дээрээ зална.
  • Тангараг өргөсөн Ерөнхийлөгч Төрийн тамгыг ширээн дээрээ залмагц Улсын Их Хурлын дарга Ерөнхийлөгчид баяр хүргэж, хөгжимд Монгол Улсын Төрийн дуулал эгшиглэнэ. Төрийн дуулал эгшиглэж байхад ёслолын ажиллагаанд оролцож байгаа бүх хүн босож зогсоно.
  • Төрийн дуулал эгшиглэсний дараа иргэдийн төлөөлөл баяр хүргэж үг хэлсний дараа ахмад хүн хадаг, мөнгөн аягатай сүүг Ерөнхийлөгчид барина. Ерөнхийлөгч хадаг, мөнгөн аягатай сүүг хүлээж аваад Улсын Их Хурал болон ард түмэндээ хандаж индэрт үг хэлэх ёстой байв.

Гэтэл УИХ-ын дарга протокол зөрчин тангараг өргөөгүй байхад нь тамга хүлээцүүлэх гэж мунгинасан төдийгүй тангараг өргөснийх нь дараа Төрийн дуулал эгшиглүүлсэнгүй. Төрт ёсны арга хэмжээнд оролцож байгаа төрийн гурван өндөрлөгийн хувьд УИХ-ын дарга дээл хувцасныхаа бүрэн бүтэн байдлыг  анхаарах учиртай. Гэтэл өмссөн дээлнийхээ энгэр заамыг бүрэн товчлоогүйгээс эхлээд Ерөнхийлөгчийнхөө овгийг буруу дуудна гэдэг УИХ-ын дарга хүний хувьд байж боломжгүй алдаа юм. Хайнга, хэнэггүй хандах арга хэмжээ биш нь лав.

Төрийн тэргүүний тангараг өргөх ёслол нь төрт ёсны том арга хэмжээ. Гэтэл уригдсан зочдын нэг "Vandebo" хамтлагийн реппер  Б.Эрдэнэболд Төрийн тэргүүний тангараг өргөх ёслолын үеэр тамхи татан танхайрч байгаад газар дээрээ "бичлэгдүүлжээ".

У.Хүрэлсүхийн тангараг өргөх ёслолын үеэр үзэл бодлоо илэрхийлсэн иргэдийг цагдаа нар хүчээр баривчилсан нь олон нийтийн сүлжээнд багагүй шүүмжлэл дагуулж байна.  У.Хүрэлсүх тангараг өргөхдөө хүний эрх, эрх чөлөөг дээдлэхээ амалсан. Гэтэл үг хэлэх, үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхээ эдлэсэн иргэдээ баривчлан, тэрбээр ард түмэндээ өргөсөн тангаргаа анхны өдрөөсөө зөрчиж эхэллээ. Түүнчлэн  жагсаалд оролцсон цэрэг ухаан алдаж унасан гээд дуулиан шуугиантай л тангаргийн ёслол болж өнгөрлөө.

Б.БАТ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
399
ТэнэглэлТэнэглэл
129
ХахаХаха
75
БурууБуруу
73
ХарамсалтайХарамсалтай
34
ЗөвЗөв
20
ГайхмаарГайхмаар
18
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

164 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Билэгдэл 2021-06-25 66.181.161.39

Цэргийн хөгжимчдийн цоорхой маск энэ сонгууль, энэ ЗГ, энэ УИХ ын агуулгыг бүрэн илэрхийллээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.25.30

Иргэдийн төлөөлөгч Гүррагчааг үг хэлүүлэлгүй Ерөнхийлөгчөөр үг хэлүүлэх гэж факталсан

Avatar

Багш 2021-06-25 202.9.40.140

Орос сургуулийн 8-12 ангийн хүүхдүүдэд Орос-Англи -Орос хэл дээр бичгийн орчуулга хийх чадварыг төлөвшүүлэх ганцаарчилсан хичээл заана. 99922603

Avatar

зочин 2021-06-25 88.251.243.180

Занданшатар залуугаар зөнөсөн байна даа, шившиг шившиг

Avatar

Zochin 2021-06-25 66.181.184.34

Esloliin alba gej mundag alba baisan Naymbayr gej hun udirddag odoo gawiyanii amraltaa edelj bgaa bh .Yagaad iim bieiin helemjees ehleed buun aldaatai Tangarag urguh eslol bolwoo. Irgen hunii huwid mash ih gaihlaa.arai ch dee .Turt esnii uil ajilgaa denduu ulbeger bolsonii shinj yumuu daa.

Avatar

болиоч 2021-06-25 202.9.46.31

Занданшатар аваарт орсноос болж сэтгэц нь өөрчлөлттэй болсон бололтой. энэ хүн хүнд гэмтэл авсан байж яагаад улсын хариуцлагатай ажлыг хийх гэж зүтгээд бгаа юм бэ? эрүүл, эрч хүчтэй, залуу хүнд ажлаа өгөөч ээ. англиар ч ярьж чадахгүй н**ш яаж ГХ-ны сайд хийж бсан юм болоо?

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.84.193

Ангзи хэл сайн мэддэг. Харин энэ ёслол дээр маш их тэнэгтлээ. Нэг ноцтой саатал илэрхий байна даа.

Avatar

g 2021-06-25 66.181.184.241

Буруу хүн ерөнхийлөгч болголоо доо одоо яая гэхэв дээ өнгөрсөн энэ хүний балагийг ард түмэн л үүрнэ дээ хятад талруугаа сэтгэлтэй хүн шиг санагддаг хунхууд үнэртсэн хуулийн дор энгийн ардийг сөхрүүлэх нь тодорхой

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.26.195.153

Эх нь булингартай бол адаг нь булингартай. Энэ бүх бузар булай хаа хүрч дуусах вэ ????????

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.26.195.153

Эх нь булингартай бол адаг нь булингартай. Энэ бүх бузар булай хаа хүрч дуусах юм бол ??????

Avatar

Худалдагдаагүй сайт бн 2021-06-25 106.180.11.172

Ганц ч гэсэн сайт үнэнийг бичсэнд баярлалаа

Avatar

Хх 2021-06-25 106.72.136.65

Хариуцлагагүй нөхдөд хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Урьдаас сайн бэлдэх хэрэгтэй шдээ! Мангар юмнууд

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.9.41.55

Чааваас, ийм л сумтай нөхдүүд дээр заларсанг харахаар ой гутна!!! Боловсрооч арчаагүй юмнууд, юу сурсан байна аа!!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.89.77

vape l gants sorsn bzde tamhi tatj tanhairlaa gsh hahahah

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.90.49

Төрийн өндөрлөгүүп ийм хариуцлагагүй байгаа юм чинь энгийн иргэнээс хариуцлагатай байхыг шаардах нь сонин л юм

Avatar

иргэд олон түмэн 2021-06-25 192.82.89.91

Занданшатарын энэ олон алдаа бол САНДАРСАНЫХ гээд өнгөрөх асуудал огт биш,энэ бол төрийн маш чухал асар их нэр хүндтэй үйл ажиллагаанд дэндүү хариуцлагагүй тоомжиргүй ихэмсэг хандсаных,ядаж л тэр муухай сахал үсээ янзлаж болноодоо,ийм үлгэргүй байдалд МАН яаж хандаж ямар арга хэмжээ авахыг орон даяар олон түмэн хүлээж байгаа ХАРЦГААХ Л үлдлээ,ийм асуудалд хатуу арга хэмжээ авахгүй юм бол хариуцлага сахилга батыг өндөржүүлэнэ гэж ярих ч хэрэг байхгүй.ХАРЦГААЯДАА

Avatar

ИРГЭН 2021-06-25 66.181.191.39

МОНГОЛЧУУД БИД ИХ АТААРХУУ, НЭГ НЭГНЭЭ ДАНДАА МУУ МУУХАЙГААР БИЧДЭГ, ХЭЛДЭГ, ӨДӨӨН ТУРХИРДАГ, МАНЖИЙН ҮЕИЙН БЯЛДУУЧ ЗАНГУУДААСАА ОДОО САЛААЧ ЭЭ. БҮГДЭЭРЭЭ МОНГОЛ ХМҮҮС. МОНГОЛЧУУД ХЭЗЭЭЧ ИЙМ ХОГИЙН, НОВШИЙН ЗАНТАЙ БАЙГААГҮЙ. ОДОО ЯРЬЖ, БИЧИЖ БАЙГАА ҮГ, ХЭЛЛЭГ НЬ БҮР ЧАВГАНЦАА. ДАНДАА ХОВ. ТЭР НЬ ХҮНИЙ НЭР ХҮНД ГУТААСАН, АРЧААГҮЙ, ХҮМҮҮЖИЛГҮЙ, ЁС, ЗҮЙГҮЙ. ДАРУУХАН САЙХАН Л ЁСЛОЛ БОЛСОН. ЗАНДАНШАТАР Л ДЭГ ЖУРМАА УРД , ХОЙНО НЬ ОРУУЛЖ МУНГИНААД, ХҮМҮҮСИЙН ДООГ БОЛСОН.

Avatar

B 2021-06-25 202.9.46.32

Bitii hutsaa

Avatar

Ард 2021-06-25 66.181.185.31

Дээрх иргэн зүйтэй хэлжээ. Манай нийгэм дотор бүгдийг ба бүхнийг үгүйсгэн х****л доромжлолын үгээр олон нийтийн сүлжээнд сэтгэгдлээ уйгагүй илэрхийлж байдаг нэгэн шинэ давхарга бий болоод удаж байна. Муу муухай үгнүүд нь үгс биш үйлдэл болохоос сэрэмжлэхтүн!

Avatar

Н 2021-06-25 66.181.161.29

Төрийн дуулал эгшиглэхгүйгээр ЕК болно гэдэг маш том асуудал

Avatar

Баги 2021-06-25 202.126.89.140

Хүүк далбааг орос цэрэг шиг үнсэж бнлээ. Гэтэл хуулинд далбаанаас адис авна гсн бн. Эхний өдрөөсөөл хууль зөрчсөн бн хулгайч чинь)

Avatar

Хов 2021-06-25 192.82.75.24

Хариуцлагагуй дурак Занданшатар Огцор!

Avatar

Зочин 2021-06-25 98.42.137.30

Халтмаа гуай ч хоёр сайхан Ерөнхийлөгч төрүүлж өгсөн буянтай өвөө шүү…..

Avatar

Зочин 2021-06-25 203.91.115.52

халтмаагмйн хөвгүүд ккк

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.88.216

Морьдахын хазгай.
Шинээр сонгогдсон eрөнхийлөгч,Уихын дарга,eерөнхий сайд бүгд тархиндаа юмтай шдээ.Гайхаад байх юм алга.

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.212.116.138

ТАНГАРАГ ӨРГӨХ ЁСЛОЛ ДАРУУХАН САЙХАН БОЛЛОО.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.89.145

Их хурлын даргаа солио угаасаа тархиндаа гэмтэл авч байсан нь илт мэдэгдэж б.на.Бүгд МАН-ынх болоо гээд их үл байдалтай харагдаж байсан даа.Малууд үхсэн нь баялагтаа эзэн болох буруу хойшоо өөрсдөө хэдэн үe эзэн байх байлгүй.Гөлөгүүд.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.9.46.199

Их хурлын дарга Занданшатар зөнөчихсөн юм бишүү. Угаасаа нойрмог нүдэлсэн үлбийсэн сулхан хүн. Жeнкогийн л зүтгүүлсэн хүн шүү дээ. Баянхонгорынх . Санаатай будилж байгаа ч юм билүү. Занданшатарыг харахаар л нүд анилдаад шууд нойр хүрэх шиг болдог. Жаахан жавхаатай зовхи нь өадөө хүн олдоогүй юм байх даа

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.41

Za xutsaad bai bitgii nutag usiig mine neg maanag amitnaas bolj doromjilood baigaari

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.108.34

Хэн гэдэг хүн тангараг ѳргѳх нь гол биш ээ.Тѳрийн хүндэтгэлийн ёслол явагдаж бхад тамхи татаад байдаг нь дэндүү увайгүй бна.Бусдад нь сургамж болог.зохих шийтгэлийг нь оногдуулж олонд мэдэгдэх хэрэгтэй

Avatar

Erdenechimeg 2021-06-25 66.181.161.38

Ygaa yg unhiagui tsaana neg biey tooson hergeer odoon hatgaj bgaa baidal n il bsan

Avatar

Зоч 2021-06-25 66.181.161.86

Занданшатарынх зөв ч юм билүү,хэн мэдлээ.

Avatar

Zochin. 2021-06-25 202.126.89.184

Ih hussen hund turiin joloo b** atguul gej… amarbayasgalan gej neg hujaag gariin hunee bolgoson hun yaj oligtoi bh vee. Mordohiin hazgai! Hurelsuhiig yamar huniig medey gevel nuhurlusun nuhdiig n l harchih!

Avatar

зоч 2021-06-25 64.119.19.118

баттулгын нөхдийг харвал чи ингэж хэлсэндээ инээд чинь хүрэх байлшүй дээ

Avatar

zochin 2021-06-25 202.9.41.36

MANd shan zaluuchuud Ayursaihan.Amartuvshin.Bulgantuya.Ariunzaya.J.Enhbayr gd bga.Zandan mulguu.chadvargui.avaart orood uheh n gesen ireed tom 2 mestend ochih uom.Chadaltai .medlegtei.1 ug tseejeer yridag bol hamaagui ee.Anivchij 2 gants ug unshina.Bolioch.MGL tur chadvargui zangaragui bn.Barag Nymdorj bol mundag hiine.

Avatar

Огцорсон чинь дээр дэ! 2021-06-25 103.229.120.66

МОРДОХЫН ХАЗГАЙ ГЭЖ ЭНЭ ДЭ! ХАМАГ АМЬТНЫ х****л ЗҮХЛИЙГ БАРАН БАЙЖ ХҮЧЭЭР ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛСОНДО ХАРАМСАХ ӨДӨР ИРЭХВИЙ! ХИЙСЭН НҮГЭЛ ЧИНЬ ХАР ТОЛГОЙГ ЧИНЬ ЦУСДАХВИЙ!

Avatar

Огцорсон чинь дээр дэ 2021-06-25 103.229.120.66

МОРЬДОХЫН ХАЗГАЙ ГЭЖ ЭНЭ ДЭЭ ХАМАГ АМЬТНЫ х****л ЗҮХЭЛ ДҮРГҮЙГ ХҮРГЭН БАЙЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОХ ГЭЖ УЛААРАН ДАЙРСНЫ ХАР ГАЙ! ХИЙСЭН НҮГЭЛ ЧИНЬ ЧАМАЙГ ОРООНО ДО!

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.184.234

Ардчилалыг буруу ойлгосон харуудыг дууриасан мангар бацаануудыг байранд нь аваачиж тавихгүй бол болохоо байжээ

Avatar

В 2021-06-25 202.126.88.37

Хохь гь бидний л бгаэ байгаа царай

Avatar

Дарангуйлагч Ухнаагийн Хүрэлсүх 2021-06-25 192.82.73.221

Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөр Ухнаагийн Хүрэлсүх шиг хөгийн зальжин луйварчин дарангуйлагч томилогдсонд харамсалтай байна.
Цаг хугацаа бүгдийг харуулна.

Avatar

Одоо өнгөрсөн 2021-06-25 192.82.75.183

Заа яаахав ээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.80.220

Мордохын хазгай гэж!

Avatar

Утгыг ойлгож унш 2021-06-25 24.12.150.216

Энд сэтгэгдэл бичиж байгаа хүмүүс нэг их л цэцэрхсэн хүмүүс байх юм.Миний бодлоор тангараг өргөх ёслол даруухан болсон уу сүржин болсон талаар бичих гээгүй хамгийн гол нь тусгаар тогтносон улсын Төрийн тэргүүний тангараг өргөх ёслол нь төрт ёсны том арга хэмжээ гэдэг талаас нь ойлгох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.89.145

Малаа чи өөрөө учраа ойлгож унш Хүрэлсүхийн хошног болсон хог.Юмны алдаа ойлгож чадахгүй.😢😣😨

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.123

эргүү ацуу чи

Avatar

х 2021-06-25 122.201.31.192

ҮХЭЖ ДАЛД ОР БУЗРУУДАА

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.9.46.94

Их хачин ёслол болсон доо. Төрийн тэргүүнийхээ овог нэрийг 2 удаа буруу дуудсан. Тангараг өргөөгүй байхад нь тамга хүлээлцүүлэх дөхсөн. Төрийн сүлд дуулал тээр хойно арайхийн нэг эгшиглүүлэв. Би бол УИХ-ын даргыг байж болохгүй бүдүүлэг алдаа гаргаж Монгол төр, ард түмнийг доромжилсон огцрох ёстой гэж үзэж байна.

Avatar

зо 2021-06-25 202.9.40.32

ЭНЭ ХҮН УДАХГҮЙ УЙДААД АЛГА БОЛНО

Avatar

Зочин 2021-06-25 211.36.146.180

𝗕𝗶 𝗯𝗮𝘀 𝘁𝗲𝗴𝗷 𝗯𝗼𝗱𝗼𝗷 𝗯𝗴𝗮𝗮.

Avatar

За 2021-06-25 192.82.72.113

Модондаам тархи сэтгэцийн өөрчлөлттэй болсоныг мэдсээр байж дахин дахин сонгоод дээш шидээд байгаа өөрсдөө л буруутай

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.86

УГААСАА УГ МУУТАЙ ГАМШИГИЙН ХУЛГАЙЧ

Avatar

Aagi 2021-06-25 66.181.161.100

Гэтэл үг хэлэх, үзэл бодлоо илэрхийлэх эрхээ эдлэсэн иргэдээ баривчлан, тэрбээр ард түмэндээ өргөсөн тангаргаа анхны өдрөөсөө зөрчиж эхэллээ. Etr arai ulstirjihiimdàa. Har uhaanaar boxed hvk naad zdagaa bari geel bariulchaagvi, tsagdaa uuruu hew juram sahiulah vvrgiin daguu awsan arga hemjee baimaar yumaa

Avatar

саагий 2021-06-25 124.158.66.159

төрөө дээдлэх сэтгэл дээдсүүдэд нь ч алга доодсууд нь ч алга. юу л болох болдоо. үг хэлэхээр л хэрэлдчих гээд харц тулгархаар л зодолдчих гээп

Avatar

Зочин 2021-06-25 59.153.86.94

Дараалал болоогүй байхад үг хэлнэ гэж алдаа гаргасан

Avatar

Shar 2021-06-25 58.143.143.143

Hulgaich nar hend yamar hamaa.bnaa..dan hulgaich nar..Ard tumen uvduj uhej bhd…yer toojch bgqanm.qlga.iim hogiin iim l*****n uymnuudaar yerni yahavde..azuu ezuu bnoo chi..harj bgarai..olon hvnii uur hilen neg durelzvel.tanar uych bish…

Avatar

Зочин 2021-06-25 59.153.86.94

Бас дараалал алдаж болоогүй байхад нь үг хэлнэ гэж алдаа гаргасан

Avatar

Зочин 2021-06-25 59.153.86.94

Бас болоогүй байхад нь үг хэлнэ гэж алдаа гаргасан

Avatar

Зочин 2021-06-25 43.242.243.204

Гудамжны залуу биш УИХ ын дарга хүн байж сахал тавихаа болих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.108.21

harin tiim ih muuhai haragddag yum protokol muu acjillasan bn shyy sanaa zovmoor aldaa gargalaa

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.190.196

Тамгын газрын дэд даргаар яана вэ. Цомхон чадварлаг бүтэцтэй ажиллавал зохилтой.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.52

мордохын хазгай гэж эхний өдөрөө л хэвгий гишиглээ дээ

Avatar

Shak 2021-06-25 66.181.188.192

Mordjohiin hazgai gd mongol uls uruudahiin tsondon

Avatar

Mordohiin hazgai eronhiilogchontsor kk 2021-06-25 202.126.89.202

Avaart orood balai boltson sh dee ene Zandka chin ugaasaa. Neg l ih sahal tavisan erguu ats kkkk

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.80.36

ухаан алдсан цэрэг нас барсан гэж үнэн үү,нуугаад бн уу?Зандка ч Хүүкдээ шанаадуулах нь дээ хаха

Avatar

МЕ 2021-06-25 202.21.124.131

Хүрэлсүх тавгандаа малгайтай адис авсан, уг нь малгайгаа аваад духаа хүргэх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.176.114

Энэ Занданшатар яагаад мунгинаад эхлэв ээ. Хүмүүсийн овгийг удаа бүр дуудах гэж элийрч байх хэрэггүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.121

ХАР МӨРТЭЙ ЮМ БЭ ? ӨРСӨЛДӨГЧӨӨ ЗАЙЛУУЛЖ МУУ АРГААР 800000 гаад ХҮНИЙ САНАЛ АВЧ СОНГОГДОХОО АЯДЛАА ДАААА

Avatar

МУ Иргэн 2021-06-25 103.57.93.59

МАН БҮРЭЛДХҮҮНЭЭРЭЭ ОГЦОР УИХД, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЗГ ОГЦОР НОВШНУУД

Avatar

иргэн 2021-06-25 64.119.26.251

Яана даа. Энэ овчин зовлон. Ажилгуйдэл ядуурал. Наадмаа хийхгуй 5 жил хойшлууллад 105 жилийн ойгоо зад хийж болдоггуй юм бх даа.

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.10.20.196

Тэр цагдаа бол тарийн ажлаа л хийж байгаа зүйл Хүрэлсүх үүрэг өгөх ямарч боломж байхгүй ингэж гүтгэхээ болих хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.15

Чи зэссссс

Avatar

Ммм 2021-06-25 66.181.161.74

Энэ зандан шатар гээд хүн осолд орж байсан гэсэн гэнэт гэнэт юм нь илрээд байдаг юм болов уу

Avatar

Хөх 2021-06-25 66.181.161.74

Мөнх хөх тэнгэр энэ хүнийг хэрхэхийг мэд сүгээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 203.91.115.55

За ер нь тэгээд Халтмаа, Ухнаа хоёрт зарчмын ялгаа байхгүй. Хүмүүс нь ч бас адилхан луйварчид гээд бодчихгүй юу. "Халтар Ухна" гэсэн хэлц хүртэл монгол хэлэнд /хэлд??/ байдаг биз дээ? Энд тангараг өргөж буй өргүүлж буй бүгдээрээ нэг амисгааны луйварчид шүү дээ. Ардчилсан социалист луйварчдын гарт төрийн апарат бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ төгс шилжлээ. Нэгэн цагт тийм луйврын байгууллага байсан юм. Монголын ард түмэн загасны ойтой болохоороо мартсан байх.

Avatar

Zochin 2021-06-25 14.11.8.160

Haha goyo Haltar uhna

Avatar

очин 2021-06-25 192.82.65.88

Мордохын хазгай, луйврын сонгууль, юун түмэн олны зөвшөөрөгдсн хүн байдгийн. Цаг хугацаа харуулна биз дээ. Тэр болтол бүгдээрээ эрүүл энх л байх юмсан. МАН-ынхан Хятад вакцинаар монголыг үгүй хийх гээд байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.11

s****a bz xaxaxaxa

Avatar

З 2021-06-25 202.126.88.128

Хүнийг байнга доромжилж өө хайж явдаг энэ нөхлүүдийн үйлс мөр их л тэгш үр хүүхэд нь сайн л явдаг байгаадаа хүн болгон үр удмаа үлдээдэг хүн бүр эцэг эхээс үүсэлтэй хорвоо доо хөөрхий.

Avatar

м 2021-06-25 122.201.31.192

орк минь хуцаж өгч бн, бодвоос гамшгийн царайтай тэнэг охин нь эцгийгээ бичиж байгаа болтой, үхэж байхдаа таарсан орк гэр бүл, бузрууд

Avatar

ИРГЭН 2021-06-25 103.229.120.55

Хүний муу эрж ул шагайдаг хүнд алдаа байсан л биз. Хамгийн гол нь түмэн олондоо хүлээн зөвшөөрөгдсөн хүндтэй хүчтэй хүн ерөнхийлөгч боллоо.

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.26.238

За битгий шааагааад бай. Сонгууль нэртэй жүжиг найруулж ерөнхийлөгч болсныг нь нийт монголчууд мэдэж байгаа ш дээ.

Avatar

Zochin 2021-06-25 66.181.161.11

Ichih ch ugui ugsun mungiig n gudarch gudarchaad xaxxax

Avatar

иргэн 2021-06-25 202.21.109.45

Энэ Зандансахалыг Занданбатыг Энэ Зандан гэдгийг олон хүн харсан…сонссон байх даа……..Хөөрхий сувилалд явуулж …илааршуулаач ээ…..Сахал үс нь…….хөөрхий ..хөөрхий…..

Avatar

Hurelsuh 2021-06-25 66.181.161.10

Battulga yvahdaa huur tatuulaad yavlaa mm tui tui 7 uuliin tsaaguur dald or

Avatar

Zochin 2021-06-25 202.55.188.35

Gehdee yaraltai tuslamj uzuuleh baisan.

Avatar

иргэн 2021-06-25 103.80.211.52

Осол аваарт орсон хүнийг гадаад оронд төрийн том алба хаахыг хориглодог.Үүнийг бодолцох хэрэгтэйг УИХ-ын дарга Занданшатарын үйл үйлдэл бодитоор харуулав.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.72.108

Осолд орж байсан юм уу?

Avatar

иргэн 2021-06-25 103.80.211.52

Осол аваарт орсон хүнийг гадаад оронд төрийн том алба хаахыг хориглодог.Үүнийг бодолцох хэрэгтэйг УИХ-ын үйл үйлдэл бодитоор харуулав.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 1.66.100.76

Ene hetsuu ued ali boloh daruuhan tamgaa gardaj avbal ih zugeer bsiin. Ulsaa udirdah bolhoos yamar shalgal gardaj avch bgaa showchin bish dee ter hol horoo durem juram gej bhgui unendee l hel ug alga daa. gadaa ni bas ter prade bas yu be. ali neg ulsiin daranguilagchiin dur turhiig harj bna daa

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.72.247.58

Төрийн дуулал эгшиглэж байхад их б** буудах уу, яадаг юм бол сонин санагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.89.148

Мордохын хазгай боллоо. Төрийн ёслол гэхэд дэндүү их алдлаа

Avatar

Хха 2021-06-25 202.179.24.11

Нохойн баас шиг юм болжээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.17.200

Zandak ugaasaa l oron garan, tarkhi tolgoidoo umtai sh dee. Iim khtmyysiig tolgoi deeree gargasan bid ch uruvdultei um daa.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.179.24.11

Нохойн баас шиг юм болжээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.10.22.68

X

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.18.21

Занданшатарын алдаанаас бусад нь боломжийн хэмжээнд боллоо. СОНГУУЛЬ БУДЛИАНТАЙ БОЛСОН БОЛ ЭСЭРГҮҮЦЭЖ ЖАГСАЖ БАЙДАГ ЯВДАЛ БИЙ?ОЛОНХИЙН САНАЛААР СОНГОГДСОН БАЙХАД ЭСЭРГҮҮЦНЭ ГЭДЭГ ХхҮРЭЛСҮХЭД САНАЛ ӨГСӨН ХҮМҮҮСИЙГ ДОРОМЖИЛЖ БАЙГАА УТГАГҮЙ ҮЙЛДЭЛ.АН-хан ИЙМ ЮМ САНААчЛАА ДАА. Тааж ядах юмгүй.

Avatar

т 2021-06-25 122.201.31.192

угаадас мэт амьдарснаас үхээч чи

Avatar

Zochin 2021-06-25 122.201.31.42

Ard tumen songoogui gedeg ni ilt bn shuudee

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.179.24.11

Яг үнэн

Avatar

naadmaa bolioo 2021-06-25 202.21.109.103

no naadam

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.64.153

Тэр нэг ухамсаргүй шар толгойт тамхи татаад п чинь

Avatar

Үндэс 2021-06-25 66.181.161.99

Ээ мэдэхгүй бид ухарсан гэдэгт эргэлзэхгүй бна

Avatar

зочин 2021-06-25 192.82.91.35

Занданшатарын алдааг эс тооцвол тангарагийн ёслол дажгүй л боллоо.
Зарим хүмүүс атаархаад үхлээ л дээ. Зарим нь их л гундуу харагданлээ kkkkkkkkkkk

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.126.90.78

Tenegleld ta nar uursduu l ataarhah bh

Avatar

т 2021-06-25 122.201.31.192

үр удамтайгаа үхээрэй

Avatar

Зочин 2021-06-25 27.123.214.2

Hurelsuhed taarsan yoslol bolloo haha, Zandanshatar hamgiin giy chaasan l daa. haha

Avatar

Чимэг 2021-06-25 139.5.218.202

ДАРУУХАН САЙХАН Л ЁСЛОЛ БОЛЛОО.ШИНЭ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ СОНГОГДСОНЫ дараа СЭТГЭЛ НЭГ Л УУЖРААД САЙХАН БОЛЛОО. АЙЛЫН ААВ НЬ ГЭРТЭЭ ИРЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ МЭДРЭМЖ АВЛАА. ТАНД АМЖИЛТ ХҮСЬЕ. АРД ТҮМЭН ТАНЫГ МАШ ИХ ХҮЛЭЭСЭН ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2021-06-25 122.201.22.32

Aaaaa shaaasan p**a ahahhahaha odoo bolioo ahahahaha

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.95

х****л идэг хахаха

Avatar

Зочин 2021-06-25 150.129.141.252

Уйлсан уу😂😂😂

Avatar

КК 2021-06-25 192.82.65.88

Та нар наад НАМаа ярьж байлайрдагаа боль. Улс орныг зарж, хятад вакцинаар монголчуудыг үгүй хийж, эх оронгүй солбон хойноо хятадуудад дарлуулж наад МАН НАМ дээрээ амьдрах гээд үз дээ.

Avatar

Bodol 2021-06-25 202.55.188.35

Hunii amiaar tug tahisan tangarag urgult bolloo doo

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.57

Ааваа намайг ашиглаач гээд гудамжинд гарч орилоод үсээ зулгаа.

Avatar

Зочин 2021-06-25 203.91.115.53

Хүндлээд гаргасан юм биш үү.Одоо ийм балай үйлдлээ болимоор юм .Төр засгаа дээдэлж хорон хошуугаа тайрах цаг болжээ.

Avatar

Сайхан 2021-06-25 203.91.115.53

Сайхан даруухан ёслол болов.Өмссөн хувцас ,хэлсэн үг нь маш сайн болов.Тэр Зандан шатар л алдаа гаргалаа.Ийм ёслолд ямар хариуцлагагүй хандав даа

Avatar

Unshigch 2021-06-25 90.188.54.82

Хүрэлсүхыг ард түмэн ердөө хүндлэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.176.217

лхам бурхан шиг энэ хүн ард түмэн хүндлэхгүй байгаа улс орноор нэг тойроод мэдчихэж бурах гэж ядах юм зарим нэг хүн

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.25.240

За ер нь л их ам муутай байна шүү нууцгүй хэлэхэд нүцгэн үнэн нь энэ шүү

Avatar

дг 2021-06-25 64.119.25.240

Миний мэдэх хүмүүс их л таагүй байна

Avatar

Иргэн. 2021-06-25 103.212.116.253

түмний сэтгэлд анхнаасаа л буртаг суулгаж буруу аргаар чичрэн зүтгэсэн нь үнэн шүү.Тангаргийн ёслол дээр жагсаалд хүн унаж маш өлзий бус юм боллоо.

Avatar

Зочин 2021-06-25 203.91.115.55

Нохой явж х** мориллоо. Аль нь ч гээд амитад шүү дээ. Тэд Бат-Эрдэнэ аварга шиг насны нар хэвийтлээ ордонд тухалж баруун зүүнээ ялгадаг болоод л нэг юм шилээ харуулна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.55.188.102

Тэр нусан реп бацааныг олоод аваад ир бандишуумар болгоод орхие.

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.90.143

АН-ын алиа салбадай нар эзнийхээ даалгаврыг биелүүлж яваа. Ийм хүмүүст төрийн ёслол огт хамаагүй, үймүүлэх гэж яваа, яаж үйлс нь бүтдэг юм бол гайхмаараа

Avatar

Зочин 2021-06-25 122.201.21.59

Ямартай ч Женког явуулж байгаадаа туйлын баяртай бн.

Avatar

зочин 2021-06-25 202.21.98.10

Сайхан даруухан ёслол боллоо.Сайхан үг хэлсэн.Цаашдын ажилд нь амжилт хүсье

Avatar

илд 2021-06-25 202.126.90.41

мордохын хазгай болж байна даа МАНгасууд зул мөхөхийн өмнө гэрэлтэж байгаа ухаан

Avatar

иргэн 2021-06-25 202.21.126.22

Шинэ ерөнхийлөгчийнхөө ирээдүүйн их ажил үйлсэд арвин их амжилтыг хүсье. АН-ын хэдэн нөхдүүд мөөрч л байг өөрсдийн алдаагаа засаад их юм ярих хэрэгтэй. тэд ухаараагүй байна АН-ын хуваагдал улам эрчээ авах шинжтэй

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.51

хэнд хэрэггүй хогын юм бичнээ энэ лалрын сайт

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-25 66.181.184.155

Занданшатарын оюун ухаан нэг л биш байна. Хэдэн жилийн өмнө автын аваарт орсон гэсэн. Магадгүй энэ нь мань хүнд нөлөөлж, орон гаран болсон юм шиг байна. Гол нь Шинэ Ерөнхийлөгч цаашид зөв ажиллах нь чухал. Түүнээс биш нэг ёслолын арга хэмжээ алдаатай болсон эсэхэээс хамаг юм хамаардаг бол сайхан л байна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.179.25.125

занданшатар гудамжны тамхичин бацаан2 ыг нэг нэг шанаадахаас ажлаа эхлүүлбэл өлзийтэй бөлгөө

Avatar

zochin 2021-06-25 139.5.219.41

Хүк сайхан харагдаж байсан, харин Зандак нөгөө онцгүй дээлтэйгээ, зөнөсөн өвгөн шиг хариуцлагаггүй байлаа!!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 193.189.100.203

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, элдвээр дарамтлахаа бас зогсоо, еөк ухаантай юм бол ухаар хө

Avatar

G 2021-06-25 202.131.229.146

Odoo bol ah ni garchixsan dalbaan door ni yaaj g*chii daljignaj boldggig harinch neg uzuuleh bhda BOLD ah shigee

Avatar

zochin 2021-06-25 66.181.182.113

зсссс ХУЦААД БАЙЛГҮЙ ;!! УГААСАА ТӨРТ ЁСНЫ ТАНГАРАГ ӨРГӨХ ҮЕД ЭХСЭН БАЛАНЦГЫНХ НЬ ҮГ ХЭЛЭХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ…??? ҮҮНЭЭС ӨӨР ЯМАР ЭРХ ЧӨЛӨӨ ЭДЛЭХ ГЭЭВ?? ЭЛБЭГДОРЖ ТҮҮНИЙ ХАМСААТАНГУУДЫН ЭРХ ЧӨЛӨӨГ ХҮСЭЭ ЮУ? МОНГОЛЧУУДЫН 90% НЬ ЭНЭ БАЙГАА ЭРХ ЧӨЛӨӨНДӨӨ ХАЙРТАЙ. ТА МУУСАЙН ХОГИЙН АВИЛГАЧ ЭР ОРНОО ХУДАЛДАГЧДАД ИЙМ ЭРХ ЧӨЛӨӨ ХЭРЭГГҮЙ УЧИР ХУЦАЖ БАЙГАА ЮМ.

Avatar

gerelbat 2021-06-25 192.82.82.2

Босцгооё монголчуудаа арай дэндлээ энэ лaлрууд алалцья сдa жагсаал цуглан шаая хамгийн эхэлж энэ муу 2 өлөгчNнг талбай дээр шатаая !!!!

Avatar

Sergln 2021-06-25 193.189.100.203

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк /Нас 53/ одоо болноо, элдвээр дарамтлахаа зосоо, еөк ухаантай юм бол ухаар хө

Avatar

Эмгэн 2021-06-25 139.5.219.198

Занданшатарын байдал таалагдсангүй. Түүнийг Аюурсайханаар солих хэрэгтэй. Гишүүдээс арай дээр соёлтой нь байж магадгүй.

Avatar

Иргэн 2021-06-25 103.212.116.253

Харин тиймээ.Занданшатар мэдлэгээр ч ёсзүйгээр ч УИХ-ын дарга биш шүү.Харин Аюурсайхан чинь ямар ч юманд өөрийн толгойгоор шийд гаргах гэж оролдох байх шүү.МАН уналтаасаа гарья гэвэл өөрчлөлт хийх хэрэгтэй.МАН өдрөөс өдөрт унаж байна. Тэгж байгаад энэ авилгачин дээдсүүд нь нэг л өдөр өеөдүүлэх бий дээ
..

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.126

Ерөнхиилөгчидөө цаашдын ажилд нь амжилт хүсье Үнэндээ Хүрэлсүхээс өөр ерөнхиилөгч хиичих хүн одоохондоо л лав алга Энэ бол ард түмнии сонголт Түүнииг ард түмэн дэмжсээр байгаа Тэр зүгээр л шүүмжлэх ярих биш хииж чаддаг хүн

Avatar

Mongol 2021-06-25 202.9.46.178

Ene odoo yu gj yriad bnaa sur sur yum yriad harin ch taiwan saihan bolson shuu.

Avatar

Zochin 2021-06-25 192.82.75.229

Turiin terguunii yoslol uunees iluu yamar bdgiin b** med, sain saikhan ireeduiruu temuulj bhd tanyn togoonoosoo tataad bhaa bolioroo orkuud mine

Avatar

Зочин 2021-06-25 139.5.216.152

Оркууд чинь сонгосон оркуудын ерөнхийлөгч Хүрэлсүг

Avatar

иргэн 2021-06-25 202.179.24.83

*Гараа сайн бол Бариа сайн* гэдэг Үг бий, Өнөөдрийн Хүрэлсүхийн Тангарагийн ёслол цаанаа л нэг *Ёозгүй* харагдаж, Төрийн Эрхийг Булаан авсныг Бурхан хүртэл харсан юм шиг УИХ-ын дарга Занданшатарын Будилж будлиантаж байгааг харахад Хүрэлсүхийн 6н жил их л *Баартай* Он жилүүд болох нуу гэж цаанаасаа *Зөгнөөд * ч байх шиг, Эдгээр Он жилүүдэд Ард иргэд, Зон олон минь Багагүй зовлон амсах вий,

Avatar

zochin 2021-06-25 66.181.182.113

ТАРХИНЫ ТУРААЛ МИНЬ?!! ЦАР ТАХЛЫН ҮЕД ҮҮНЭЭС ӨӨР ЯАЛГАХ ГЭЭВ. ХАРИН Ч ТӨРТ ЁС НОМ ЖУРМААРАА САЙХАН БОЛЛОО. ЧИ ӨӨР ЮУ ХҮСЭЭВ. ЧИНИЙ ХҮСДЭГ АРДЧЛАЛ НЭРТЭЙ АВИЛГАЧДЫН ҮЕД ТААРСАН БОЛ ЧИ СИРИ ШИГ ЭХ ОРНОО ХАЯААД ЦАГААЧЛААД ЮУН ИНГЭЖ ЭЛДЭВ ЮМ БИЧИХ УУХ УСГҮЙ ЭХ ОРОНГҮЙ ХӨӨГДӨЖ ЯВАХ БАЙСАН БАЙЛГҮЙ.!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 183.177.100.4

Монгол хүн үгийн бөөс түүж суудаггүй юм. Ерөнхийлөгчийн тангараг даруухан сайхан болжээ.

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.26.36

Халтмаагийн Хүрэлсүх хэлж байгаа хүн УИХ ыг удирдаж чадах ууу

Avatar

Тэнэг ац 2021-06-25 202.126.89.1

Занлангахай зайл

Avatar

Чаднаа наадах чинь 2021-06-25 202.55.188.99

Үндэсний дээл хувцасаа хайнга өмсөн албан ёсны үйл ажиллагаанд оролцон тайзан дээр төрт ёсоо үл хүндэтгэдэг ХҮН Доржхандын дэргэд харин ч ёс төрөө дээдэлсэн дүүрэн сайхан хувцасласан Хүрэлсүх төрийн туг, сүлдэндээ гүн хүндэтгэлтэй хандах нь үнэхээр огшохоор сайхан байлаа.

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.77.109

Ерөнхийлэгчийн тангарга өргөх ёслолын үеэр үймээн самуун дэгдээхийг оролдосдыг саатуулж,шаардлагатай бол баривчлах нь зөв.Ямар ч нөхцөлд төрийн өндөр албан тушаалтан рүү дайрч давшлах явдлыг зөвтгөж болохгүй. Ерөнхийлөгчийн тангарга өргөх ёслол зэрэг төрийн чухал арга хэмжээний үеэр үймээн эмх цэгцгүй байдал гаргуулж болохгүй. Энэ бол ардчилал биш.Бусад оронд ийм явдал хориотой.Зөрчвөл хатуу хариуцлага хүлээнэ. Энэ талаар хуулийг чангатгаж бусад орны жишигт хүргэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-25 150.129.140.48

хэзээ ухаан сууж хүндлэл сурах л@лрууд вэ

Avatar

Баяраа 2021-06-25 183.177.100.4

Төрт ёсны арга хэмжээ бүхэлдээ энгийн сайхан ёс төртэй боллоо. Аль юмнаас өө хайж элдэв муухайгаар гоочлохоо болиосоо доо

Avatar

B 2021-06-25 202.126.90.24

Mordohiin hazgai gj. Ugaasaa zohion baigulaltta songuulid yalsan. 6 jileer songogdson anhnii yeok bolj bga ch hugatsaanaasaa anh buusan anhniih bas boloh bh

Avatar

санаа 2021-06-25 112.72.8.90

Сонгууль болсон уу ? Болсон. Сонгосон уу? Сонгосон. Одоо бөөс түүх хэрэггүй тэр бөөс чинь хаа сайгүй мөн бүгдэд байгаа. Одоо харин хэрхэн яаж Төрийг барих нь вэ? гэдгийг харъя. Зөв зүйлийг дэмжицгээе. Буруу зүйлийг шүүцгээе. Учир нь өмнө хэн ч задарсныг засаглъя ядарсныг дэмжье гэж хэлж байсангүй. Үүнийг л дэмжицгээе. Гэхдээ хөдөлмөрч хүнийг дарангуйлъя гэсэн санаа гаргасангүй харин оюуны боловсрол хөхүүлэн дэмжъе чадвартай болъё гэлээ. Буруу байна уу?

Avatar

Хүрэлсүхийг хэзээд ч дэмжинээ 2021-06-25 202.55.188.104

Ёстой зөв хүн нь ерөнхийлөгч болсон гэж боддог шүү. Ажилдаа хурдан ороорой

Avatar

Зочин 2021-06-25 158.208.192.248

Хууль бус Еөк-д бол тохиосон л хүндлэл байна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.55.188.107

Шинэ ерөнхийлөгчдөө баяр хүргэе

Avatar

Undraa 2021-06-25 202.55.188.89

Vneheer harluulah ymaa olj yadhiimaa oor bichichher oligtoi sonin hachin zvil alguu tanart

Avatar

Гоё гар шдээ 2021-06-25 202.55.188.42

Хүрэлсүх ерөнхийлөгч хийх ажилдаа хурдан ороосой. Амжилт хүсье

Avatar

ichij amidraaa 2021-06-25 126.156.92.132

Popchin gar odort hed hedeeree humuus yhej bhad chini naad lalrin yoslol hend heregtein be chi chamaas bolj Covid gazar absan chi hayj ybnsanaas bolj!!!!!!

Avatar

1111111 2021-06-25 202.126.89.71

Balai 2 ** ve. Gachin bandiin b***. Anh huurhun huuhduud bsan odoo mungunii tuluu biye hudaldagdsan novnuud bolson bn. xD

Avatar