Шинэ Ерөнхийлөгчийн CV | News.MN

Шинэ Ерөнхийлөгчийн CV

Шинэ Ерөнхийлөгчийн CV

Шинэ Ерөнхийлөгчийн CV

Монгол Улсын зургаа дахь Ерөнхийлөгчөөр У.Хүрэлсүх сонгогдож, өнөөдөр /2021.06.25/ тангараг өргөнө. Тэрбээр энэ удаагийн сонгуульд үнэмлэхүй ялалт байгуулж, Үндсэн хуулийн нэмэлт өөрчлөлтөөр анх удаа зургаан жилийн хугацаанд бүрэн эрхээ хэрэгжүүлнэ.

У.Хүрэлсүх 1968 оны зургадугаар сарын 14-нд Улаанбаатар хотод төржээ. Тэрбээр улстөрч, эрх зүйч мэргэжилтэй, англи, орос хэлтэй. У.Хүрэлсүхийн бага нас тээврийн жолоочийн гэрт өнгөрсөн гэдэг. Түүний улс төрийн намтар энгийн талдаа.

У.Хүрэлсүх ажлын гараагаа 1989 онд эхлүүлж Монголын Ардын Армийн 152 дугаар анги, улс төрийн орлогч даргаар эхлүүлжээ. Ингээд 1991 онд МАХН-ын Төв хороонд улс төрийн ажилтан болж, дэвшин намын аппаратын халуун тогоонд гурван жил буцлахад тухайн үеийн МАХН-ын удирдлагууд УИХ дахь МАХН-ын бүлгийн ажлын албанд зөвлөх болгосон байдаг.

3 хүн болон зогсож буй хүмүүс гэх мэтийн зураг байж болно

Дараа нь МАХН-ын Залуучууд хөгжил төвийн Ерөнхий захирлаар томилогдсон. Энэ үеэс У.Хүрэлсүхийн улс төрийн амьдрал эхэлж, олон өнгө төрхийг тодорхойлсоор ирсэн улстөрч болжээ. 2000 оноос Монгол Улсын их хурлын гишүүн, 2008 оноос МАН-ын Ерөнхий нарийн бичгийн дарга, 2012-2013 онд Монгол Улсын Их Хурлын гишүүн, 2014 оноос 2017 Монгол Улсын Засгийн газрын гишүүн, Монгол Улсын Шадар сайд, 2017 оноос Монгол Улсын Ерөнхий сайдаар ажилласан.

4 хүн болон инээмсэглэж буй хүмүүс гэх мэтийн зураг байж болно

У.Хүрэлсүхийн гэргийг Л.Болор-Цэцэг гэдэг. Тэд ханилаад 30 жил болж буй бөгөөд хоёр охинтой. Түүний гэргий Л.Болорцэцэг цэцэрлэгийн багш мэргэжилтэй аж. Тэрбээр эхнэртэйгээ Цэргийн сургуулийн гуравдугаар ангид байхдаа танилцаж амьдралаа холбосон түүхтэй. Түүний том охин, Х.Номундарь МУИС-ийн хууль зүйн тэнхимд багшаар ажилладаг бол бага охин Х.Мандухай Герман улсад урлагийн чиглэлээр суралцдаг аж.

Тэр  ОХУ-ын ерөнхийлөгч В.Путиныг даган дуурайх дуртай. Цээж нүцгэн, буу бариад зогсож буй гэрэл зураг түүнд бий.  Мөн морь унасан, нохой эрхлүүлж буй зургууд нь ч тун адилхан “поз”-той байдаг. У.Хүрэлсүх бас шүтэн бишрэгч шигээ хэвтээ байдлаас 150 кг шахдаг шаггүй тамирчин. Тэр бас Андууд хамтлагийг 2017 онд санаачлан байгуулсан. Тус  хамтлаг 2017 оны тавдугаар сард есөн дуунаас бүрдсэн “Андууд” нэртэй эхний цомгоо гаргаж, анхны тоглолтоо Тусгаар тогтнолын ордонд хийсэн билээ.

У.Хүрэлсүх хэлэх дуртай хэд хэдэн бренд үгтэй. Тухайлбал,” Ард түмнийхээ төлөө чөмгөө дундартал зүтгэнэ”, “Шударга ёсыг тогтооно”, “Зориг эс хүрвэл ухаан эс хүрнэ”, “Би эх орноосоо урвахгүй, элссэн намаасаа гарахгүй, авсан эхнэрээ солихгүй, анд нөхдөөсөө шарвахгүй” гэх мэт. Харин зарим хүмүүс түүнийг “поп” гэж шүүмжлэх нь бий.

Тэрбээр Монголын улс төрд өөрийн гэсэн харизм, характертай улстөрч. Монголын ардчиллыг хамгаалж, парламентын тогтолцоог бэхжүүлэхээ амалсан У.Хүрэлсүхээс нийгэмт хүлээлт ихтэй байгаа билээ.

/Зургийг Khurelsukh Ukhnaa фэйж хуудаснаас авав./

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ЗөвЗөв
5
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

54 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.90.143

Ард түмний төлөө хуруугаа ч хөдөлгөөгүй бэртэгчингүүд л бусдыг муулдаг юм. Орос_ англиар чөлөөтэй ярьдгийг хараагүй шаар байдаг юм байна.Үндэсний сэхээтэн Ерөнхийлөгч болсон нь харин ч бахархалтай байхад хонзогногчид юу вэ. Тэгээд ч удирдагчдыг улс эх орны төлөө хийсэн ажлын үр дүнгээр үнэлдэг тул ард түмэн дүнгээ тавьсан

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.81.18

Ядруухан намтартай, даржин мэдлэгтэй энэ эрээс нэг их юм хүлээгээд хэрэггүй л болов уу. Намтар дотор нь эргэлзмээр зүйлүүд их л харагдана. Очоод нэг Орос, англиар ярих гээд үзвэл бардаг болов уу ха ха ха.

Avatar

Монгол хүн 2021-06-25 202.21.100.210

Шинэ ерөнхийлөгчдөө ажлын амжилт хүсье. Хэлсэн ярьсан зүйлүүдээ хэрэгжүүлээрэй.

Avatar

Иргэн 2021-06-25 203.91.115.53

Ард түмний итгэлийг биелүүлнэ гэдэгт бүрэн итгэж байгаа ард түмний олонхийн саналаар үнэмхүй ялалт байгуулж төрийн тэргүүнийхээ тангарга өргөх ёслолд амжилт хүсье

Avatar

ЖНарангэрэл 2021-06-25 203.91.115.53

Монгол орондоо тэр дундаа улс төрт олон жил хүчин зүтгэж яваа залуу мундаг удирдагчиддаа тангарга өргөх ёслолд нь цаашдын ажилд нь өндөр амжилт хүсье гэр бүлд нь аз жаргал хүсье

Avatar

C ,BAYAR 2021-06-25 174.205.237.142

tomop zYPXTEI UMAA

Avatar

иргэн 2021-06-25 202.126.88.52

Сайхан гэр бүл юмаа, сайхан залуучууддаа улс орноо өөд нь татаж чин сэтгэлээсээ хичээгээрэй олон түмэн дэмжинэ. Ачаа их хүндээ, гэхдээ зөв сэтгэлээр л давна шүү. Та нартаа эрүүл энх сайн сайхныг хүсэн ерөөе.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.160.112

Энэ зургуудыг хэргээр муу хэлүүлэх гэж цацаад байдаг юмуу даа. Муу үгнүүд дуусчихлаа даа, өөрөө дуусах нь л үлдэх шв

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.160.112

Солиот сагсуу Хүрэлсүхгүй Монголыг үзэж түүний савраас эх орноо салгаж авчихвал яасан ч гомдох юм алга даа

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.164.211

Заа Амжилт Амжилт Амласан амлалтаа биелүүлнэ гэж найдаж сонгосон шүүү!

Avatar

Зочин 2021-06-25 124.158.64.64

muu nohoi chmshg umnuudas bolj hundhen 6 jiliig tuulhnee

Avatar

иргзн 2021-06-25 202.179.24.83

энэ удаа МАН , бусад Намын Хор найруулагчидыг татан оролцуулж хүч түрэн Төрийн Эрхийг ,Төрийн өндөр Албан тушаалыг Булааж авч болдог юмаа гэдгийг ёстой Яруу тодоор харуулж өгч, Монголын Ард түмний Эсрэг МАН Хүрэлсүх маш том Гэмт хэрэг үйлдлээ, Энэ өдрөөс эхлэн Монголд Ардчилал, Хүний Эрх аажмаар үгүй болж Урд зүгийн Бодлого бодитойгоор хэрэгжих боллоо,

Avatar

C ,BAYAR 2021-06-25 174.205.237.142

TEP YHEEEH

Avatar

ккк 2021-06-25 202.179.24.77

БОЛОР-ЦЭЦЭГ ….

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.19.7

Энэ үгнүүдээ хэлж байгаад ерөнхий сайд болсон . Маргаашнаас нь нөгөө оФФФФФФФшорчдоо дэргэдээ аваад л эхэлсэн дээ хөөрхий гэж

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.19.7

Чөмөгөө дундартал биш дүүртэл нь баяжаад ,Шударга ёс шуурхайлан цэцэглэсэн дээ.. энэ хүний үед Одоо бол бүүр энэ байдал дордох нь илт болоод байна . Ганц ч үг нь биелээгүй л юм байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.55.188.94

Uhsen atsnii English Oros hel baihav dee

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.94

англиар ярьдаг гэнэ үү???? бас хэн түүнд хурандаа өгчихсөн юм бэ????ичдэггүй муухар луйварчин

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.90.143

Энэ хэдэн хэргис этгээдүүд бэлэг дэмбэрэлээ бод, Ганц өдөр тэвчээч. У.Хүрэлсүх та нар шиг луйварчид биш, Ард түмний дийлэнх олонхийн санал хүсэлтээр Ерөнхийлөгч болж тангараг өргөж байна. Та нар шиг хогийн гарууд ард түмний нэг хувийн ч дэмжлэг авахгүй, хор хонзон, хэмжээлшгүй заналхийллээ зогсооно уу

Avatar

Зочин 2021-06-25 43.242.243.68

Санаа зовох хэрэггүй ээ. Угаасаа хууль дүрмийг уландаа гишгэж гарч ирсэн хүнд бэлэг дэмбэрэл сээд байх юу байх вэ дээ ??? Учиргүй юм энэ хорвоод байхгүй ээ. Урьдын үйл дараагийн үйл явдлын эхлэл. Үйл үйлээ дагана, үхэр тугалаа дагана…

Avatar

bat 2021-06-25 192.82.65.182

ene ineedtei nohor oros,angliar yarilaa yuu,iim l hudalch,ichih bulchirhaigui gar.onigoo.

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.19.7

Авсан эхнэрээ солихгүй , Анд нөхдөөсөө урвахгүй гэдэг нь л лав биелсэнгүй Намаас бол урваж болно , хамаагүй ээээ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Одоо ганцхан л юм гуйя! эх орноосоо л битгий урваарай даа . Please , рlease ………………………

Avatar

Баярмагнай 2021-06-25 202.131.232.18

Монголынхоо төлөө байвал болох тэр дээ, одоо тэгээд тамын тогооны үлгэрээ хойшлуулаад дэмжихээ бодоё. Энэ хүнд үед аль болох түргэн шуурхай оновчтой арга хэмжээ авч хүний алтан амь аль болох эрсдэхгүй байхаар засагтай хамтраад ажиллаж эхлэх хэрэгтэй байна

Avatar

Сүхбаатар 2021-06-25 122.201.31.32

Хүрэлсүх Монголыг хөгжүүлнэ, аварна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.21.152

ЭЛБЭГШУНАЛХОВДОГДОРЖИНО ИХ Л БАЯРТАЙ БАЙГАА ДАА

Avatar

Зочин 2021-06-25 91.20.55.202

Орк

Avatar

уншигч 2021-06-25 103.57.93.54

За нэг сагсуу онгироо нээх гараа өргөж ёсолгоо хийх дуртай ,сүржин яриатай, даржин биелэлтэй,ойворгон бүлт бүлт авдаг муу заль луйвар хэрэглэж гарч ирсээ ерөнхийлөгчтэй боллоо,…их шударга дүр эсгэж Хүрэлсүх өөрийнхөө хөлийнхөө чөмөгийгийг хатаж хорчийж дундартлаа монголын төлөө зүтгэнэ гэж амаллаа…6 жилийн дараа биеийн жин нь дахин 50% багассан байх байлгүй дээ хөөрхий….танк онгоц, ланд их унаад гадаадаар их үр дүнгүй айлчилж зугаалаад байвал ч ард түмний хараалыг их хүртэх байх шүү,,,,

Avatar

хөдөөнии ерөнхиилөгч түм насал 2021-06-25 66.181.161.125

одоо байдал улам хэцүүднэ МАН ХҮРЭЛСҮХИГ хошууран дэмжсэн 823000 ХҮНЭЭС АСУУЯ одоо гаднаас тусламж эрэлтгүй муулдаг хятадаа л харна 3 СОНГУУЛЬ ДАРААЛАН хошин жүжиг 300 ТЭРБУМААР хиилээ ашиг алга баахан архидлаа төмөр тараалаа ерөнхиилөгч нь өөрөө тахал тараалаа дэлхиин шившиг ЭНХБАТ мундаг залуустай сайхан өөрчлөлт авчирах байлаа

Avatar

Дайсан бас нөхөр... 2021-06-25 66.181.161.73

Бяртай, биe томтой, чанга дуутай нь биш аргын олж, ухаантай, уян нь үлддэг хорвоо… Эволюзийн хуулиас…
Том& Жэррид хааяа үзэгддэг хулигиан, цээж их тэнэг муурнуудыг санаарай… Тэд бол Жанхуу шиг үзэгдээд өнгөрөх үүлэн чөлөөний ……. бсан. ЧИ ХАРИН?

Avatar

зочин 2021-06-25 202.21.100.210

6 жилийн дотор хуулиа санаачлаад Путинизмыг цэцэглүүлэх нь лавтай дог шүү
100 жилийн дараа Хүрэлсизм ….

Avatar

иргэн 2021-06-25 202.179.24.83

яана даа их л Туйлбаргүй, Тогтворгүй Зан ааштай, их л Сүржин , бусдыг Дуурайж тоглох дуртай, Урд зүгийнхэнд маш их
талтай, Албан тушаалд удаан тогтддоггүй Сонирхол нь буурч Уйдаад ирэхээрээ элдэв шалтаг гаргаад хаяаад явжчихдаг, Нөхөрлөл дөө Үнэнч биш, шаардлага гарвал Найз нөхрөө замын дундаас түлхэж зайлуулж Хэн нэгнийг дагаж Урваж шарваад явжчихдаг, ай даа Маниус ч хэцүүхэн Удирдагчтай болж бишгүй л Зовлон амсах вий,

Avatar

Sergln 2021-06-25 185.220.100.241

Эмэгтэй ажилтан үүдэндээ суулгаж бахаа хангагдаг Хүүк одоо болноо, еөк ухаантай юм бол ухаар хө

Avatar

Irgen 2021-06-25 66.181.177.174

Erguu, holduu, bolovsrolgui, hulgaich, jujigchin, JDV-chin, kazinochin, huuhenchin muu muuhai burdsen, uhleer devsger hiij luivaraar songogdson piizduu. Chi lav minii Mongoliin eronhiilogch bish. Uhej dald or. Tui chort buzar.

Avatar

Зочин 2021-06-25 172.58.143.221

Bolioch chi muu l***r Mongol Ulsii Eronhiilegch hun shuu naad songogdson hun chini

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.185.113

Монголчууд Хүрэлсүхийг итгэж сонгосон их хүлээлт бий. Итгэлийг чөмгөө дундартал чөлөөгүй ажиллаж ядарсан Монголоо ялнаас салгаж ажилгүй бүх хүнийг ажилтай болох аль болох эрүүл саруул байхад л хамаг бодлогоо чиглүүл хар Хятадын хорлолоос хол байг

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.179.27.15

ТАНКТАЙ ЗУРГЫГ НЬ ОРУУЛЭЭЧЭЭ. ШААРДАЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-06-25 72.69.0.87

ha ha

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.14.36.18

CV-дээ нэгэн зүйлийг орхигдуулсан болой. Хадгаламж банкны 14 тэрбумаас цохиж анхны хөрөнгийн эх үүсвэрээ бүрдүүлсэн.

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.66.37

Энийг бичсэн хүн тоонд үнэн муу юм аа, би тоолоход эхнэртэйгээ ханилаад 30 иилүү жил амьдарсан байна, тэхэд энэ сурвалжлагцар яг 20 жил амьдарч байна гээд байх юм маа, тэгэхээр УИХ-ын гишүүн болсон хойноо эхнэртэйгээ суусан юм уу, УИХ-ын гишүүн байхдаа 3 дугаар дамжааны оюутан байсан юм уу, тэр нь Цэргийн сургууль гээд кинон дээр гардаг сургууль байсан юм уу, 1989 онд Цэргийн Ерөнхий сургууль төгссөн юм бол 1988 онд 3-р курсэд байсан гэвэл дунд нь 12-13 жил ор тас дутаад л байна даа

Avatar

зочин 2021-06-25 139.5.218.193

АМЖИЛТ ХҮСЬЕ ХҮРЭЛСҮХЭД.

Avatar

Энүүний боловсрол ч гэж дээ 2021-06-25 59.153.87.31

Ойворгон хөгийн Балагтай Еөктэй бид азгүй юм оо

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.55.188.35

За 6 жилийн дараа энэ нэг элгий нь авсан попчингоос салах боловуу яах бол

Avatar

G 2021-06-25 202.131.229.146

Salkushde haha Putingaas oros salsan bainu

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.108.51

Улстөрийн орлогч бага дэслэгч улсын Ерөнхийлөгч болох ч гэж дээ. За яахав дэвшүүлэн зайлуулж байна л гэж өөдрөг бодохоос….

Avatar

Интермед эмнэлэг улстөржиж харилцагч нарынхаа вакциныг сонгуульд өгсөн 2021-06-25 192.82.77.162

Интермед эмнэлэг маш их гомдолтой байна. Танай эмнэлэг 2021 оны 05-р сарын 27-ны өдөр хийх байсан 2 дахь тунгаа У.Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд хэрэглэж дуусгасан. 1 тунтай иргэд халдвар авч өдвөж байна. Бага насны хүүхэд хүртэл өвдлөө.

Танай эмнэлэг гэрээгээр хүлээсэн үүргээ биелүүлсэнгүй. Иргэдийн эрүүл мэнддээ анхаарч төлбар төлж хийлгэсэн вакцины 2 дахь тунг сонгууль хэргэлсэн танай эмнэлгийн үзэн ядаж байна !!!!

Avatar

Зочин 2021-06-25 103.26.195.22

БАЛАГТАА ЭЗЭН БОЛ Хүүк гуай Ковидыг зогсоо

Avatar

Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд вакцины 2 дахь тунгаа дээрэмтүүлсэн иргэд Ковидоор өвдөж байна 2021-06-25 192.82.77.162

Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд вакцины 2 дахь тунгаа дээрэмдүүлсэн 1 тунтай иргэд Ковидоор өвдөж байна

У.Хүрэлсүх та яасан муухай амиа бодсон хүн чанаргүй, иргэдийн эрүүл мэндийг золиосолсон арчаагүй хүн бэ ???

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.64.153

Амжилт Монгол улс мандан бадраг Хүрэлсүх ямарч байсан урд өмнийн хүмүүстэй адил биш гэдэгт итгэж байна

Avatar

У.Хүрэлсүх гэж энэ хүнийг үзэн ядаж байна 2021-06-25 192.82.77.162

Манай гэр бүлийн гишүүд 2021 оны 05-р сарын 27-нд Интермед эмнэлэгт хийлгэх байсан Спутникийн 2 дахь тунг Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд хэрэглэж өрхийн эмн-ээр үнэгүй тарьсан. 2 тунгын мөнгөө төлчихсөн бид У.Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд вакцинаа дээрэмдүүлж 1 тунтай явсаар настай ээж маань ,эгч дүү, бага насны хүүхэд хүртэл хөлдвөр авч өвдөж байна.

ЯАХААРАА ЖИРИЙН ИРГЭД ӨӨРСДЙИН ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ ХАМГААЛАХ ГЭСЭН ЭРМЭЛЗЭЛ СЭТГЭЛИЙГ ДЭЭРЭМДЭЖ СОНГУУЛЬДАА ХЭРЭГЛЭВ ЭЭ ?? ТА ЯАСАН МУУХАЙ ХҮН БЭ ??

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.160.70

intemediin zaxiral ni g*** Tsogtbaatariin avgai l***r, tuuniig dagagchid ni yalgaagui b*** doloogchid. Intermed emneleg sonotugei ingej ajilldag bol tuund b** xand tumnii ovchin zovongoor xoollogchid ted

Avatar

Bold o 2021-06-25 223.39.162.150

Hoshnogo, tugjil Hurelsuh ogtsoroo

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.108.162

САЙХАН ЗУРАГНУУД

Avatar

Итгэл сэтгэл хүлээлт ардууд 2021-06-25 202.179.21.225

Эх оронч үзэлтэй эх орноо гэх сайхан сэтгэлтэй цэрэг эх орнч үзэл сурталтай сайхан монгол залуу Монрол улсыгхаа ерөнхийлөгч болж байгаад монрол хүн бүр баяртай байнаа.Эхлүүлсэн ажлаа дуусгаарай.Шударга ёсны багана болоорой.Манан бүлгийг нэгмөсөн л бут ниргэж устгаарай.Хэрвээ та устгахдаа дутуудуулбал өөрөө болон монголын ард түмнийг эх орноо шударга ёсны төлөа тэмцэгчдийг нэгмөсөн хүнд байдалд оруулна шүү.Ард түмнийхээ итгэл сэтгэлийг цаг ямагт дээдэлж хүндэлж бурууд хатуу зөвд зөөлөн байхтун.

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.108.162

АМЖИЛТ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж