100 жилд зориулсан 10 тэрбумыг эрүүл мэндийн салбарт зарцуулна | News.MN

100 жилд зориулсан 10 тэрбумыг эрүүл мэндийн салбарт зарцуулна

100 жилд зориулсан 10 тэрбумыг эрүүл мэндийн салбарт зарцуулна

100 жилд зориулсан 10 тэрбумыг эрүүл мэндийн салбарт зарцуулна

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн хүрээнд зохион байгуулагдах нэгдсэн арга хэмжээний зардалд 10 тэрбум төгрөг зарцуулахаар Соёлын яамны төсөвт суулгасан билээ.

Covid-19-ийн цар тахлын нөхцөл байдлаас үүдэн дээрх 10 тэрбум төгрөгийг эрүүл мэндийн салбарт, иргэдийн эрүүл мэндийг дэмжихэд зарцуулахаар болжээ. Төсвийн зориулалтыг өөрчлөхийн тулд Засгийн газар УИХ-д төсвийн тодотгол өргөн барих бөгөөд эрүүл мэндийн салбарт хичнээн төгрөг суулгахыг УИХ-аар эцэслэн батлах юм байна.

Өөрөөр хэлбэл, энэ жил Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн хүрээнд хийгдэхээр төлөвлөсөн арга хэмжээнд нийтдээ 10 тэрбум төгрөг төсөвлөсөн байсан юм. Тиймээс энэ 10 тэрбум төгрөгийн зардлыг covid-19-ийн эсрэг авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ болон эрүүл мэндийн салбарт зарцуулах юм байна. Харин энэ төсвийн зарцуулалт, захиран зарцуулалтыг 2021 оны төсөвт тодотгол хийх байдлаар УИХ шийдвэрлэх юм.

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн хүрээнд бүтэн жилийн турш дараах арга хэмжээ зохион байгуулахаар төлөвлөсөн байжээ. Үүнд,

  • Ардын хувьсгалын түүхэнд холбогдох хөшөө дурсгалуудыг сэргээх,
  • Монгол Улс НҮБ-д элссэний ойг тэмдэглэх,
  • Орчин цагийн шинжлэх ухааны байгууллага үүсч хөгжсөний 100 жил,
  • Орчин цагийн номын сан үүсч хөгжсөний 100 жил,
  • Бүх ард түмний урлагийн их наадам зохион байгуулах,
  • Хүүхдэд зориулсан цуврал уран бүтээл гаргах,
  • Спортын нэгдсэн наадам зохион байгуулах зэргээр олон салбарт бүтэн жилийн турш зарцуулахаар төлөвлөж байсан юм.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

21 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-06-24 202.9.46.70

За битгий худлаа яриад бай. Наадмын 10 тэрбум гэж ярьж байснаас биш наад ажлуудын тухай нэг ч ярьж байгаагүй шүү. 10 тэрбумаа тараан байрлуулж ард иргэдээ хуурч байгаагаа нэг их цэцэн санаа гэж бодож байна уу. Монгол улс дэлхийд ховорхон бүх нийтннрээ бичиг үсэгтэй улс шүү. Наад залиыг чинь ойлгохтойгоо шүү. Мөнгөөр сайд болчихоод ичиж үхээсэй энэ нэг сэгсийсэн хүзхэн.

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.219.118

100 жил дарангуйллаа, 20-30 хан жилд хөгжсөн Сингапур Солонгосыг хар.

Avatar

B 2021-06-24 192.82.74.96

Одоохондоо соёлоос илүү амьд явах эрхээ эдэлмээр байна шүү!

Avatar

Настан 2021-06-24 192.82.82.73

Энэ цагийн залуус маань тэдний өвөө, эмээг нь Оросууд албадаж улаан тариагаар эмчилсэний хүчинд л төрсөн гэдгийг мэдэхгүй байгаа нь ЭМГЭНЭЛ юм шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-24 122.201.22.246

Zasss naad balai ymnuud hend ch hereggui boli bugdii ni eruul mended

Avatar

unshigch 2021-06-24 89.199.58.129

za za , ashgui dee. ih bayrlalaa.. Covid -19 ene aihtar ovchnoos , baga geltegui salj , emch, suvlalchiig , baga gesen bayrluulad, ard tumen odoo hicheedee. .massgaa zuugeed, vaccunaa hiilguuleed ,

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.218.157

Manai zaluuchuud uhaantai boljee ! 1911,1921 oni vil yavdluudiig yalgah salgaj oilgodog bolj baigaa yum bna. Odoo arai muhuj duusaagvi baigaa ulaan vzel surtal udahgvi untrah yum bna. Setgegdel bichsen zaluust bayrlalaa!

Avatar

!!!! 2021-06-24 202.126.89.154

Монголд 1911 онд Үндэсний эрх чөлөөний хөдөлгөөн өрнөж, Манжийн хараат байдлаас салж тусгаар тогтнолоо сэргээсэн юм. Харин "Ардын хувьсгал" гээд байгаа үйл явдлыг бол Оросын коммунист большевикуудын шахалтаар монголчуудын хүсэл зоригийг үл харгалзан албадан хэрэгжүүлсэн юм! Яг үнэндээ бол Ардын намын анхдагч нар болон Д.Сүхбаатар, Чойбалсан нар коммунист засгийг хүсээгүй юм шдээ! Тийм учраас "Ардын хувьсгалын ой" гээд байгаа юмаа болих хэрэгтэй! Харин Их Монгол Улс, Тулгар төрийн ойгоо тэмдэглэх

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.89.154

1921 оны 7 сарын 11-12 нд Монголд тэмдэглүүштэй ямар ч чухал үйл явдал болоогүй юм билээ шдээ!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.90.134

Зөв гэхдээ нээлттэй ил тод зарцуулах ёстой. Бас тэр ажилгүй залуучуудыг ажил хийлгэх сургалт гэнэ үү балай юм аа болих хэрэгтэй

Avatar

иргэн 2021-06-24 202.21.109.45

Юуны НОМын сан…г.м. тэнэг юм төлөвлөж байсан байна аа…

Avatar

Zochin 2021-06-24 192.82.72.66

Ene soyoliin said gesen dunkuu huuhen alivaa uls eruul ard tumentei baij soyoltoi boloh tuhai yaridagiig medehgui.
Eruul mendiin salbar ni elgeeree molhchihson, test ni hurtel unetei, odor bolgon olnooroo humuus ni ongorch baihad ed nar terbumaar ni zartsuulj bayarlaj naadamdaj suuh. Estoi hun chanar aih ichih medremjgui bozavaan prazituud. Er ni yaraltai ed nariig ard tumnii mongonoos hulgailj gadaad yavj emchilgee hiilgedgiig ni horigloj boliulah heregtei. Ter tsagt emneleg yaj hogjihiig har!

Avatar

Зочин 2021-06-24 59.153.112.117

Сэтгэгдэл яагаад устгаад байна

Avatar

Зочин 2021-06-24 59.153.112.117

ЗА НААНАА Л ТЭГЖ ЗАРЛААД ХҮН ОЛНЫГ ХУУРЧ ЦААГУУРАА ЯАЖ БАЙГААГ БИД МЭДЭХГҮЙ. АРДЫН НАМЫГ БУРХАН НЭГ Л ТААЛАХГҮЙ БАЙНА ШҮҮ

Avatar

кочин 2021-06-24 66.181.161.58

ҮНЭН БАЙГААСАЙ. ЗҮҮД БИШ БАЙГАА. ЮМАНД ИТГЭХГҮЙ БОЛЖЭЭ.

Avatar

ard tumen hetsuudle,, 2021-06-24 202.55.188.105

Tsahim naadmaa bolij mongiig ni em tariand zartsiul

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

Болж байна. Одоо наадам тэмдэглэх зардлыг ч бас хэмнэ. Наадмын ажиллагааг бүгдийг цуцла. Цагаан сар тэмдэглээгүй 2 жил боллоо. Муу болох байтугай харин ч хэмнэлттэй, маш өндөр өгөөжтэй байлаа. Наадам тэмдэглэхгүй байлаа гээд юу л болов гэж дээ. Гэртээ хуушуураа хийж идээл болоо. Ер нь монголын наадмаар хэн баярлаж харагддаг юм бэ? Гэдсээ даахгүй, хүлхгэр дээлтэй уяачид, допингтой бөхчүүд, тэдний зиндааны авилгачин улс төрчид л биз дээ? Иргэд наадмын талбай орж хуушуурын үнэрээр ходоодоо хуураад

Avatar

Zov naadmaa boli 2021-06-24 202.55.188.105

2022 ond 100 jilee hio. Odoo naadam hereggui

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

л өнгөрдөг биз дээ? Жирийн иргэдийн наадам гэж юу байлаа? Зүйрлэж хэлбэл яг л энэ Богд уулыг тойрсон газар олголт шиг юм даа. Хуулиараа бол Монгол улсын иргэн энэ дархан цаазтай бүсэд газар өмчлөх эрхгүй. Гэтэл нэг л мэдэхэд Энхбаяр, М.Энхболд, Бадамжунай, Элбэгдорж, Нямдоржтонгууд болоод тэдний хамсаатан, хамаарал бүхий этгээдүүдийн хэдэн арван тэрбумын үнэтэй хауз хорооллуудаар дүүрчихсэн. Бүр зай байхгүй. Яаж ингэж болдог байна аа? Жирийн иргэн бол Богд уулаад гарах ч эрхгүй. Хулгайч луйварчи

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

дын байгуулсан амралтын газар эзэмшилд мөнгө төлж байж л модны хаяа бараадна. Арай л шударга биш юм биш үү? Элбэгээгийн хамааны амралтын газрын үүдэнд 5000 төгрөг хураалгаж байж арай гэж нэг шургах эрхтэй болно. Энэ чинь ариун явдал уу? Нөгөө Элбэгдоржийн шүлсээ үсчүүлэн уяртал хайлдаг шударга ёс хаана байна аа? Энэ бүх бүтээн байгуулалт, уулын аманд чихэлдсэн олон хауз хорооллууд зөвхөн түүний эрх барьж байсан жилүүдэд сүндэрлэсэн шүү. Наадам ч яг ийм л утга агуулгатай болдог. Бүр байчихаад өнг

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

өрсөн жил "Нохой" Баттулгын хувийн эдлэнд зохион байгуулаа биз дээ? Худлаа юу? Энэ наадамд Монголын жирийн иргэдэд хамаарах юм юу байна аа? Монголчууд тэр Оюунболд, Батсуурь гээд допингтой ноёны бөхчүүдийг чинь харж баясах юм уу? За сайхан аваргатай боллоо гэж өөрсдийгөө худлаа хуураад л, айн? За, манай алдарт уяач тэр тэр, түшээдийн морь түрүүлээ гээд л үү? Бүгдээрээ тонилж далд орцгоо. Тэр элдэв наадам, ой мойтойгоо арилцгаа. Битгий хүүхдийн маань ирээдүй хойчоор бузар гараа угаацгаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж