Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 100 хувийн саналаар дэмжив | News.MN

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 100 хувийн саналаар дэмжив

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 100 хувийн саналаар дэмжив

Бага хурал: Л.Оюун-Эрдэнийг 100 хувийн саналаар дэмжив

НЭМЭЛТ:

МАН-ын XI Бага хурал өглөө 08.00 цагт эхэлсэн бөгөөд хуралд оролцсон гишүүдийн 100 хувийн саналаар Монгол Улсын Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг МАН-ын даргын үүрэг гүйцэтгэгчээр томилжээ.

Шинээр сонгогдсон Л.Оюун-Эрдэнэ намын Бага хурлын гишүүддээ хандаж, илтгэл тавьж байна.


МАН-ЫН БАГА ХУРАЛ ЭХЭЛЛЭЭ

МАН-ын бага хурал өнөөдөр/2021.06.25/ 08.00 цагт цахимаар хуралдана. Энэ удаагийн Бага хуралд гишүүд нь өөрсдийн биеэр оролцох бөгөөд хурлын өмнө бүгд шинжилгээ өгөх юм байна.

Цахимаар явагдаж буй уг хурал Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх өдөртэй давхцаж байгаагаар онцлог юм. Бага хурлаар намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчийг томилох бөгөөд зургадугаар сарын 26-нд үргэлжлүүлэн бусад асуудлаа хэлэлцэх юм байна.  МАН-ын Удирдах зөвлөл өчигдөр хуралдаж, намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчид Ерөнхий сайд Л.Оюун-Эрдэнийг нэр дэвшүүлэхээр болсон юм.

Бямба гаригт үргэлжлэх Бага хурлаар Бага хурлын бүрэлдэхүүнд өөрчлөлт оруулах, бусад зохион байгуулалтын ажлыг ярилцах бөгөөд МАН-ын дүрмийн дагуу Их хурлын товыг тогтоох гэнэ.

Шинээр сонсогдсон Ерөнхийлөгч хуулийн дагуу намын харьяалалгүй байх ёстой. Тиймээс намын дарга У.Хүрэлсүх Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөхөөсөө өмнө намаасаа түдгэлзэх хуулийн зохицуулалттай бөгөөд өнөөдөр 11.40 цагт Ерөнхийлөгчийн тангаргаа өргөх юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ТэнэглэлТэнэглэл
8
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

34 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.70.60

ЗА ОЮУЭРДЭНЭЭ ТАНАЙ НАМЫН ДАРГА БАЙСАН.ЭРДЭНЭБАТ.С.БАЯР.Н.ЭНХБАЯР СҮ.БАТБОЛД НАР ЯАЛАА АРААС НЬ ОРЧИХВОО АЙН

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.161.69

Хойд Солонгосын Хөдөлмөрийн нам шиг зүү орох зайгүй нэгдмэл нэг санал бодолтой цул нам болжээ!!!

Avatar

Kkkkkk 2021-06-25 83.25.143.142

Diskotchin uls toriin orlogch hulkh hurandaa DISKO ehellee kkkkk

Avatar

Bat 2021-06-25 211.36.141.84

enenii medleg bolovsrol gej yo baihavde end tendehiin hunii hiisen sudalgaag evluulj huulaad diplom hamgaalaa biz unendee ingejl surguili togsdogshde.huzuugui malaa chi akhtaiga niilj ulsiin mongiig idehiinhee orond tatvar tologchdiin mongiig oorsdod ne zartsuulj sain vactsin oruulj ireech emch suvilagch nariig uramshuulj amraagaach!

Avatar

Батый 2021-06-25 202.131.230.50

Эмнэлэгт амьсгалын аппарат байхгүй байхад заавал 10 тэрбумаар наадам хийнэ гээд улайраад байгааг юу гэж ойлгох вэ????????Хүрэлсүх заавал наадам нээж харагдах гэж хүсээд байгаа юм уу???????? Эсвэл цахим наадам нэрээр олон тэрбумыг идэж шамшигдуулах гээд байна ууу??????????????????? ИХ ИДСЭНИЙ ДАРАА ӨНЖ гэдэг дээ.

Avatar

UIH yn darga sahaktai hvvheldei baigaa yu vzegdehee baij ervvl mend lbaidag baigaadaa 2021-06-25 202.9.47.109

buruu ishilsen svhsanasandaa hvrch zamyg nifty zasch vgsvnireegvig haragch ih mergen paster shagnalaa abch bainaene zasag tvrvvs nyamdorjiig zailuulj ardour tvmniig amraaj vgvvch

Avatar

??? 2021-06-25 103.10.23.186

АРААТНЫ ХААН АРСЛАНГИЙН ТӨР СҮҮЛЧИЙН АМЬСГАЛАА АВАХЫН ТУЛД ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАСАГЛАЛ, ЯАМДЫН САЙД НАР ТӨРТ УЛСЫГ УЛИРДДАГ ТОГТОЛЦООГ ЗАСАЖ ДИЙЛСЭНГҮЙ.

Avatar

??? 2021-06-25 103.10.23.186

АРААТНЫ ХААН АРСЛАНГИЙН ТӨР СҮҮЛЧИЙН АМЬСГАЛАА АВЧ ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАСАГЛАЛ, ЯАМДЫН САЙДУУД ТӨР, ИХ ХУРЛЫГ УДИРДДАГ ДАМПУУРЛЫН ЗАМЫГ ЗАСАЖ ДИЙЛЭХГҮЙ НЬ.

Avatar

зочин 2021-06-25 202.179.24.83

Ард түмнийхээ Зовлонгоор зоологчидын *Шоу* дуусах болоогүй юу, Хорвоо Чи хүний зовлонд *Цадах* болоогүй юу,

Avatar

Дайсан бас нөхөр... 2021-06-25 66.181.161.73

Ингээд харсан чинь яг Hero Баатар шүү. Аргагүй л ах дүү юмаа

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.181.37

Баяр хүргэж амжилт хүсье!?

Avatar

Нэргүй 2021-06-25 66.181.181.37

Ардын хувьсгалын 100-н жилийн ой баярын өдөр Монголчууд цахимаар ч болсон тэмдэглэж хүндэтгэл үзүүлэх хэрэгтэй!? Баярын амралтын өдрүүдээр дуугүй гүюүрч сууцггаахаар цахимаарч болсон эрийн гурван наадмаа үзээд сууж байна гэдэг буруу зүйл бишээ!? Шүүмжлэлээ багасгаж эвнэгдэлтэй урагшилж аюулт өвснөөс ангижрах хэрэгтэй байнаа!?

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.21.118.6

Наадам эсэргүүцээд байгаа улсууд бол Хятад цустай шүү, тэрийгээ өөрөө ч мэдэхгүй байгаа, магадгүй ковидын эсрэг дархлаа болох байх шүү

Avatar

Kkkkkk 2021-06-25 83.25.143.142

Chi tegeed ter tsustaigaa ovchin avaad…… he he

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.72.203

nam demjeed baigaa ni orosuudiin bool baisan bas mongoliin sor bolson humuusiig ustgasan humuusiin hoich shuu

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.181.37

Ардын хувьсгалын 100-н жилийн ой баярын өдөр Монголчууд цахимаар ч болсон тэмдэглэж хүндэтгэл үзүүлэх хэрэгтэй!? Баярын амралтын өдрүүдээр дуугүй гүюүрч сууцггаахаар цахимаарч болсон эрийн гурван наадмаа үзээд сууж байна гэдэг буруу зүйл бишээ!? Шүүмжлэлээ багасгаж эвнэгдэлтэй урагшилж аюулт өвснөөс ангижрах хэрэгтэй байнаа!?

Avatar

Иргэн 2021-06-25 66.181.181.37

Ардын хувьсгалын 100-н жилийн ой баярын өдөр Монголчууд цахимаар ч болсон тэмдэглэж хүндэтгэл үзүүлэх хэрэгтэй!? Баярын амралтын өдрүүдээр дуугүй гүюүрч сууцггаахаар цахимаарч болсон эрийн гурван наадмаа үзээд сууж байна гэдэг буруу зүйл бишээ!? Шүүмжлэлээ багасгаж эвнэгдэлтэй урагшилж аюулт өвснөөс ангижрах хэрэгтэй байнаа!?

Avatar

111 2021-06-25 59.153.114.184

Хогийн далдага, цунх баригч байсан долоогч ингэж цойлохыг уздэг л юм байна

Avatar

зочин 2021-06-25 202.9.41.12

мэдээлэл чинь зөрөөд бна болдог юмуу

Avatar

Bater 2021-06-25 73.111.227.54

Их гарын хулгайчууд босс оо сонгох нь ээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 150.129.140.27

Одоо арслангийн бүх шүд ургасан тэгээд та нар яахийм бүү атаарх. Удахгүй улс орноо хоролсон хүмүүсийн 2 хөл годолзно. МУ ын төлөө зүтгэе. Олон юм яриад улсын хөгжлийг гацааж ард иргэдийг ядууралд оруулсан АН тай хатуу тооцоо хий.
Юу ч гэсэн тангарагаа хурдан өргө. Амжилт.

Avatar

Мооноо 2021-06-25 139.5.218.234

Хахаха бусадтайгаа адил хулгайч

Avatar

Ковидын дарга ковидын наадам 2021-06-25 103.26.195.22

Энэ наадам бол гашуудлын наадам учраас бөхчүүд хар зодог шуудагтай засуулууд хар дээлтэй байна цол чимэг дуудахгүй чимээгүй барилдана. Яагаад гэвэо ард нийтээр эмгэнээд наадам хийхийг хүсээгүй үзэхгүй Юун наадам Урьдах зовлон гашуудал дээр нь наадмын зовлон +ж үүрүлмээргүй л байна даа. 500 хүнээ цаг бусаар оршуулчихаад яаж ч наадам гээл явахав. Өвчин тусаж сэтгэциййн гажигтай л болоогүй бол. Бөхчүүд нэр нүүрээ бодож тарсан нь дээрдээ Ковидын наадамд түрүүлсэн гэсэн нэр алдар муухөй биздээ

Avatar

Түмэн 2021-06-25 192.82.72.32

Иймэрхүү юмс бичиж байгаа хүмүүсийг хууль хяналтынхан илрүүлэн олж олон нийтэд зарлан дүр төрхийг нь харуулах хэрэгтэй. Тэгээд тэд хэн бэ, хэний заавраар ийм юм хийж байгааг нь илрүүлэн арга хэмжээ авах хэрэгтэй.

Avatar

У.Хүрэлсүх гэж энэ хүнийг үзэн ядаж байна 2021-06-25 192.82.77.162

Манай гэр бүлийн гишүүд 2021 оны 05-р сарын 27-нд Интермед эмнэлэгт хийлгэх байсан Спутникийн 2 дахь тунг Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд хэрэглэж өрхийн эмн-ээр үнэгүй тарьсан. 2 тунгын мөнгөө төлчихсөн бид У.Хүрэлсүхийн сонгуулийн шоунд вакцинаа дээрэмдүүлж 1 тунтай явсаар настай ээж маань ,эгч дүү, бага насны хүүхэд хүртэл хөлдвөр авч өвдөж байна.

ЯАХААРАА ЖИРИЙН ИРГЭД ӨӨРСДЙИН ЭРҮҮЛ МЭНДЭЭ ХАМГААЛАХ ГЭСЭН ЭРМЭЛЗЭЛ СЭТГЭЛИЙГ ДЭЭРЭМДЭЖ СОНГУУЛЬДАА ХЭРЭГЛЭВ ЭЭ ?? ТА ЯАСАН МУУХАЙ ХҮН БЭ ??

Avatar

Зочин 2021-06-25 64.119.25.119

192.82.77.162 худлаа ярихгүй шүү нөхөөр

Avatar

zochin 2021-06-25 202.131.251.130

Тийм юм болсон, одоо болтол 2-р тун ирээгүй хүмүүс хүлээсэн хэвээр байна.

Avatar

Зочин 2021-06-25 192.82.67.94

Гохь чинь. Үнэгүй хийж байгаа вакцинийг худалдаж авья! гэхээр тэгдэг юм. Улсаас гуссан мөнгөөр яасан их тансагладаг юмб.

Avatar

Зочин 2021-06-25 66.181.184.57

чөтгөр шуламын цугларалт эхэлжээ

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.131.234.154

цахимаар хуралдана гэснээ өөрийн биеэр гишүүд оролцоно гэхийн ???

Avatar

Зочин 2021-06-25 202.131.225.197

МАНгаруудын цахим ойлголт нь ийм л байгаа даа хаха

Avatar

Буруу мэдээлэл байна... 2021-06-25 103.206.195.202

Намын даргын үүрэг гүйцэтгэгч гэдэг ойлголт Монгол Ардын Намын дүрэмд байхгүй. Намын дарга ажлаа үргэлжлүүлэх боломжгүй болсон бол Ерөнхий нарийн бичгийн дарга эрх, үүргийг нь хэрэгжүүлдэг дүрэмтэй. Тэрхүү дүрмийг Монгол Улсын дээд шүүх Үндсэн хууль, бусад хуульд нийцэж байна хэмээн бүртгэж авсан. Тийм учраас үүрэг гүйцэтгэгч гэх бүртгэлийг хийх боломжгүй. Эхнээсээ хууль, дүрмээ зөрчөөд эхэлбэл мордохын хазгайн үлгэр болно шүү…

Avatar

??? 2021-06-25 103.10.23.186

У. ХҮРЭЛСҮХ
ТА АРААТНЫ ХААН АРСЛАН БОЛОХООР ШИЙДЭВ ҮҮ. АРД ИРГЭДИЙН БУС НАМЫН EРӨНХИЙЛӨГЧ БОЛОВ. ГҮЙЦЭТГЭХ ЗАХИРАЛ КОМПАНИЙ ЗАХИРЛААСАА ИЛҮҮ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ БАЙДАГГҮЙ БИЗ ДЭЭ. ХЭРЭВ ТИЙМ БОЛ МОНГОЛЫН ТӨРИЙН БОДЛОГО, ДЭС ДАРААНЫ ГАЖАА ЭНД Л БАЙДАГ ЮМ !.

0 0

Avatar

ard tumenee bod 2021-06-25 202.55.188.90

Tsahim naadmaa tsutsal

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж