Үндэсний бөхийн барилдаан Хүй долоон худагт болно | News.MN

Үндэсний бөхийн барилдаан Хүй долоон худагт болно

Ардын хувьсгалын 100 жил

Үндэсний бөхийн барилдаан Хүй долоон худагт болно

Үндэсний бөхийн барилдаан Хүй долоон худагт болно

Тулгар төрийн 2230, Их Монгол Улсыг байгуулсны 815 жил, Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой, Үндэсний их баяр наадмыг үзэгчгүй зохион байгуулах шийдвэрийг Монгол Улсын засгийн газраас гаргасан. Уг шийдвэр болон Үндэсний их баяр наадмын бөхийн салбар хорооноос өгсөн чиглэлийн дагуу бөхийн барилдаантай холбоотой мэдээллийг тоймлон хүргэж байна. Үүнд:

  • Энэ жилийн баяр наадмын хүчит бөхийн барилдаанд 1024 бөх зодоглох бөгөөд “Хүй долоон худаг”-т долдугаар сарын 10-12-нд гурван өдөр болно.
  • Үндэсний их баяр наадмыг зохион байгуулах хорооноос барилдах бөхчүүдээс ковидийн шинжилгээ авахтай холбогдуулан өгсөн чиглэлийн дагуу наадамд барилдах бөхчүүдийн урьдчилсан бүртгэл, нэрсийг бөхийн дэвжээдээс зургадугаар сарын 28-ны өдрийн дотор Монголын үндэсний бөхийн холбоонд бичгээр ирүүлэх
  • Covid-19 цар тахлаас шалтгаалж өсвөр бөхийн барилдааныг зохион байгуулах боломжгүй гэж шийдсэн байна.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
34
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
3
БурууБуруу
1
ХахаХаха
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

43 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

МАГАЛЖАВ МИНЬ , ЗОРИГТОЙ БАЙГААРАЙ, ЧИ ЧАДНАА 2021-06-24 202.179.24.77

яг одоо өнөөдөр л ДОПИНГИЙН АСУУДАЛТАЙ БӨХЧҮҮДИЙН ШИЙТГЭЛИЙГ МАШ ТОДОРХОЙ , ЗОРИГТОЙ ЗАРЛААД 100 ЖИЛЭЭР БҮРТГЭХГҮЙ, БАС БАРИЛДУУЛАХГҮЙ ГЭДГЭЭ ЭРТХЭН ЗАРЛАХ ХЭРЭГТЭЙ, ТӨРӨӨС ЯМАРВАА НЭГ ШИЙД ХАРАХ ХЭРЭГГҮЙ . БҮТЭХ Ч ҮГҮЙ, УЛСТӨРЖӨӨД АЛГА БОЛСОН, УГААСАА ТББ ХЭНД ЯМАР ЦОЛ ОЛГОХ , ХЭНД ЯМАР ШИЙТГЭЛ ОНООХ НЬ ТӨРД ЮҮНИЙ ХАМАА, ЭС ТЭГВЭЛ ХЭДЭН ҮЕ ДАМЖСАН ХЭРҮҮЛ ХАРААЛЫН ГАЛ ӨРДӨНӨ.

Avatar

Муухай засаг төр 2021-06-24 202.9.46.207

Хоолны савнуудыг бөөндөө байхад нь бөмбөгдчих юм сан. Ард түмний зовлонгоор жаргагсад ерөнхийлөгчөөсөө эхдээд бүгд короно тусаж үхээсээ билээ. Эднийг давруулахаа больж тэмцэцгээх хэрэгтэй цаг болжээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.25.202

Хүн хоорондын зайг 1,5-2 метр барь гэх юм. Тэгээд бөхчүүд яаж зайбарих юм бол?

Avatar

Зочин 2021-06-24 78.126.129.27

Төрийн мөнгийг л идэр арга бикээ, өөр юж л бхйв гэж!

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.219.118

ямар ч сайн бөх байгаад жудаггүй нөхдүүдийг харах үнэндээ хүсэл алга.

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.219.118

Зай барих яасан бэ? Шаардлагаа ижилхэн тавь, үгүй бол ажлын хамт олноо бөөгнөрүүлээд шоудуулна.

Avatar

Зочин 2021-06-24 98.42.137.30

Засаг төрд байгаа мудакууд монгол өв соёл,үндэсний уламжлалыг гутаах хорон санаат үйлдэлийг санаатай хийж байна.Төр онцгой байдлын үед цаг үе,боломж,шинжлэх ухаан,олон улсын нөхцөл байдалд дүн шинжилгээ хийсэн ухаалаг,шуурхай арга хэмжээ авч чадалгүй Covid-19- ийг дотооддоо алдчаад ард түмнээсээ төр засагаа үзэн ядах хандлагыг авсан нь үнэн.Үүндээ бантаад,тэр үзэн ядалтыг монгол бөх монгол уламжлал руу хандуулах зорилгоор цаг үеээ олоогүй наадам,бөхийн барилдаан зохион байгуулж байгаа нь үнэн.

Avatar

Зочин 2021-06-24 98.42.137.30

Спортод допинг гэдэг асуудал газар авсан. Дэлхий тэмцэж байгаа. Монголд ч газар авсан нь үнэн. Оюунболдын допинг хэрэглэсэн нь олон улсад эрхтэй лабораториор батлагдчаад байхад монголын төр засаг ямарч шийд гаргаагүй,шүүх нь ч хаацайлж байгаа нь нууц биш. Зөвхөн энэ үйлдэл олон бөх сонирхогчдийг үндэсний бөхөөс нүүр бууруулахад хүргэсэн.Хугацаа нь дуусаж буй Женкогийн худалч хуурмагийн олон жишээг нэгээр нэмэгдүүлсэн. Одоо энэ 1024 бүгд допингтой барилдана гэхэд үгүй гэх газаргүй

Avatar

Зочин 2021-06-24 98.42.137.30

Хэрэв ОУ-ын лаборатори зөвшөөрөөд( Оюунболдын хэргийн дараа зөвшөөрөх эсэх нь сонин) шээс шинжилбэл Шөвгийн 8-ын бүх бөхөөс допинг илрэх нь гарцаагүй. Шээс сольсон гээд 2 жил шүүхдчихдэг МАНгарууд хятад вакцин тариулчихсан чинь шээснээс допинг илэрдэг байнашдээ гээд 3 жил шүүхдчихнэ биз …???!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.219.118

Наадмаар ард түмний сэтгэлийг хуурч эргүүлнэ гэж буруу тооцсон. Харин ч улам бүр үзэн ядна.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.26.57

Монгол улс ингээд өнгөрчээ

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.88.67

Допингийнхоо асуудлыг эхлээд шийд л дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.218.157

1024 – iig 70 davhart barilduulaad tend ni……………….oo !

Avatar

Зочин 2021-06-24 59.153.112.117

ЭРЧҮҮД Л БИЕ БИЕДЭЭ АТААРХДАГ ЖУДАГГҮЙ БОЛЖ. МОНГОЛ САЙХАН ЭРЧҮҮДИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА. ЭНД ХҮН МУУЛЖ БАЙГАА ХҮМҮҮС ЗҮГЭЭР Л АТААРХАГСАД. ТА НАР ХҮССЭН Ч ЭД НАР ШИГ САЙХАН ЭРЧҮҮД БОЛЖ ЧАДАХГҮЙД БҮХ УЧИР БАЙГАА.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-24 66.181.191.15

Бөхчүүдийг маск зүүлгээд 2м зайнаас барилдуулвал ямар вэ?

Avatar

Зочин 2021-06-24 59.153.112.117

ӨВ СОЁЛЫГ ҮЗЭН ЯДАГЧИД ӨӨРСДИЙГӨӨ Ч МЭДЭХГҮЙ ЭРЛИЙЙЗҮҮД БАЙГАА ШҮҮ. УДАМ СУДАРАА НЯГТАЛНА УУ. ЭНД МОНГОЛ ЁС ЗАНШИЛ ЯРИГДАЖ БАЙНА. ТА НАР ХОЛДОНО УУ!

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.176.188

Үхсэн ацны чинь соёл Монгол хүн хятад вируснаас үхээд бн.

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.70.221

Барилдааны дараа наад 1024-ийгээ дээр нь нэмээд засуул энэ тэртэй Ганцад сар тусгаарлан хорих хэрэгтэй, дараа нь темер зам руу ч юм уу бутээн байгуулалтын ажилд зутгуулэхээр целех хэрэгтэй, энд хотод тэдний хэрэг байхгуй

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.67.15

Хэн нэгнийг ямарч хамаагүй аргаар унагах талаар байнга бодож явдаг хүнийг 21-р зууны монгол үндэсний бөх гэнэ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.229.123.45

Бөх гэх энэ хэдэн мал аж ахуйнуудыг яая даа. Бас л өвчин тараах гээд нойргүй хонох нь ээ. Жэнко нь даалгавар өгөөд амраахгүй байгаам бол уу??!!

Avatar

mgl 2021-06-24 150.129.140.23

бүртгүүлсэн бөхчүүдээс ковид илэрвэл яах вэ?

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.25.202

хасахгүй юу, өөр яадаг юм.

Avatar

БӨХЧҮҮД АРД ТҮМЭНДЭЭ ХАЙРТАЙ БОЛ БИТИЙ ОЧИЖ БАРИЛД !!!! ТА НАРЫН ЖУДГИЙГ ГАНЦ ҮЗМЭЭР БН !!! 2021-06-24 202.126.89.4

ТЭНЭГИЙН ДОТОР УУЖУУУ ГЭЖ….

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.57.93.163

Т1 Т1 Т1

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.72.66

Tseregt baigaa huuhduudee barilduulahgui geh erhtei yu?

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.72.66

Za naadmiin daraagaas hed dah davalgaa ni ch yum ehelj dahiad baahan humuus ongorno. Yalanguya bohchuudiin ar geruud bolon tednii naizuud hamaatan sadanguudiin hureellees. Tuunii buruutan ni ene naadam zohion baiguulj bgaa humuus shuu!

Avatar

ТЭНГЭР БӨӨ 2021-06-24 103.43.79.172

1921оны 7сарын 11нд хятадыг хааж гаргаад баярлаж наадам хийсэн түүхт өдөр болохоор цэвэр монгол хүний хувьд бяар бахдалын өдөр ч хятад цустангуудн хувьд алагдсан хөөгдсөн гутамшигт өдөр болохоор жөдлан эсэргүүцэхээс аргаггүй

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.21.109.98

ӨӨ ТИЙМ ҮҮ

Avatar

Зайл цаашаа 2021-06-24 202.55.188.38

Энэ төрд бгаа малнууд юугаа хийж юугаа хорихоо сайн мэддэггүй юм бна

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.20.118

Жинхэнэ ноовшнууд юмаа.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.40.47

Баяраа тэмдэглэж бөхөө барилдуулах нь зөвөө. Халдвар их гарч байгаа Япон улс л гэхэд 2 сар тутум 15 хоног сумогийн тэмцээнээ үзэгчидтэй хийсээр ирлээ. Ард түмэн нь хэл ам хийхгүй болоод л байна. Манайхан болохоор 2-хон хоног барилдах гэхээр бөөн юм болоод сүржигнээд байх юм. Ер нь бол наадмыг бойкотлох гэсэн сөрөг хүчнийхний бодлого явагдаад байх шиг байна. Тийм арчаагүй байж болохгүй. Улс орныхоо эрх ашгийг боддог байх хэрэгтэй. Бөхөд дургүй нэг нь үзэхгүй л байлдаа. Засаг төр нь мэдэж байгаа

Avatar

Zochin 2021-06-24 192.82.72.66

Haldvar hamgaalliin durmee barij chadahgui shuu dee manaihan. Niilj suugaad arhidaad daraa ni ger orondoo avchraad geel…

Avatar

Бат 2021-06-24 68.100.237.110

1024 өө болиочээ . Бөөн цэргүүд бөөн нариа …

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.74.89

Бөхчүүд нь бүрэн хамгаалалтын хувцас болох комбинзон резенэн бээлий ,маск, урдуураа нүүрний ха,алттай барилдвал яах вэ барилдаж болох л юм.

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.74.89

Бөхчүүд нь зуу зуугаараа барилдаж болоод байдаг хувийн хэвшлийн үйл ажиллагаа болохоор болдоггүй энэ ямар учиртай юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.178.82

Нэг мөсөн сүйрээсээ!!!

Avatar

hol horiogoo changalii 2021-06-24 202.55.188.105

Tsahim naadmaa bolio. Ur huuhduudee bod

Avatar

ard tumenee bod 2021-06-24 202.55.188.105

Naadamaa bolio. Mongoor ni eruul mendee anhaaraajee. Humuus uheed bn. Yun naadmaa hiih

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.45

Зовлогоо далан давхарт зоолцгоо

Avatar

Зочин 2021-06-24 79.237.240.23

Бөх мөх ч яамай!

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.26.194.166

Naadmaa bolioo

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.189.54

bohiriin mashinuud

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.57.94.248

uheltei murii tavidaggui yum medeh uu?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж