АНУ: Монголоос нохой хүлээж авахгүй | News.MN

АНУ: Монголоос нохой хүлээж авахгүй

АНУ: Монголоос нохой хүлээж авахгүй

АНУ: Монголоос нохой хүлээж авахгүй

АНУ-ын Элчин сайдын яамны мэдээлснээр тус улс энэ оны долдугаар сарын 14-нөөс эхлэн тодорхойгүй хугацаанд Монголоос нохой хүлээж авахгүй байхаар шийджээ. Олон нийтийн эрүүл мэндийг нохойн галзуу өвчнөөс сэргийлэх, хамгаалахын тулд АНУ-ын эрүүл мэндийн департментийн дэргэдэх Халдварт өвчин судлал, сэргийллийн төв дээрх шийдвэрийг гаргажээ. Мөн гадаадаас очиж буй нохдын эрүүл мэнд, аюулгүй байдлыг харгалзан ийм шийдвэр гаргасан байна.

Учир нь АНУ-ын халдварт өвчин судлал, сэргийллийн төв Монголыг галзуу өвчний өндөр эрсдэлтэй оронд тооцдог аж. Улмаар ирэх сарын 14-нөөс эхлэн АНУ-ын халдварт өвчин судлал, сэргийллийн төвөөс урьдчилан бичгээр зөвшөөрөл аваагүй бол Монголоос нохой хил давуулахыг хориглож байна. Харин зөвшөөрөл авсан тохиолдолд АНУ-д нэвтрэхдээ зөвхөн амьтан үзлэгийн хэлтэстэй боомтоор дамжих гэнэ.

Эх сурвалж: USEMBASSY

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ХахаХаха
3
ЗөвЗөв
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.70.60

ТАНАЙД КОМНИСТУУДЫН ЗАСАГ ТОГТОСОН ТУЛ НОХОЙ МОНГОЛ ХОЕРЫГ ХҮЛЭЭЖ АВАХГҮЙ ГЭЖ БАЙГАА ЮМ ДАА ИНГЭЭД ЧАЦАГА ЦАРАЙЛААД БАЙЖ БАЙ ЗА

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.74.44

Өмхий Янкууд

Avatar

Зочин 2021-06-24 124.158.64.152

uurlaad yah ve. nohoi huleej avahgui gej bna. visa chin garaagui yum uu

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.40.47

Манайхаас АНУ руу нохой гаргадаг байсан юм уу. АНУ дандаа дарвалзаж бусдын дургүй хүргэж байдаг. Монголд дургүй байдаг нь манай улс ОХУ болон БНХАУ-тай найрсаг харилцаатай байдагт байгаа юм. Бид хөрш орнуудтайгаа найрсаг байхгүй бол хол явахгүй. Тэд цаагуураа манай төр засгийг л дарамталж байгаа өөдгүй нөхөд. АНУ ч ардчилсан гэдэг гоё нэртэй боловч шударга бус явдал газар авсан орон шүү дээ

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.70.60

ТАРХИА ЧАМААР УГААЛАГАМААРГҮЙ БАЙНА ШҮҮ СДАА МИНЬ

Avatar

Bhj 2021-06-24 202.126.88.35

DAHIJ TANAID HOXOI OGOH OO BOLILOO. xa xa

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.89.32

хүн н говидтой,нохой н галзуугийн шинжтэй ер сүйрч байгаа юм биш үү

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.80.210.183

золбин нохойгоо хойд солонгост тусламжаар явуулъя.

Avatar

иргзн 2021-06-24 202.179.24.83

ёооё манайх нэрээ энэ арчаагүй Төр засгаасаа болж Гадны Улс орнуудын Хориг хорионд яалт ч үгүй л орчих юмаа, Цар иахалаас болж өнөөдөрөөс Цагаан хад тэг зогсолт хийлээ, учир нь Цагаан хадны Ачаа тээврийн Монгол жолоочидоос халдвар илэрч Хятадын тал Хил гаалиа хааж Нүүрсны эскпорт зогслоо,

Avatar

Dr. Adity 2021-06-24 102.89.2.160

БҮГДЭЭРЭЭ САЙН УУ!!!!!

Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;

Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг 

зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу? 

Дараа нь бидэнтэй холбоо бариад DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM 

хаягаар бид танд бөөрнийх нь хэмжээгээр санал болгох болно. Яагаад гэвэл 

манай эмнэлэгт бөөрний дутагдалд орж, +91424323800802.

имэйл: DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM

Yнэ: $780, 000 (Долоон зуун, Наян

Avatar

Монгол хүн 2021-06-24 202.21.100.210

Бид өөрсдөө элдэв вакцины шахаа хийх гээд элдэв өвчин гаргаад олон улсад нэр хүндээ унагах юм даа. 2017 оны сонгуулиар 2 шахаачин би ориг вакцин оруулдаг чи хулх вакцин оруулдаг гээд хэрэлдээд нүдний булай болоо биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.127

Нохой ч дүүрч, харин монгол хүнийг хүлээн авч байгаа бол их юм!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.57.94.85

Удахгүй өвчин ихтэй гээп хүнийг хь оруулахгүй болох юм байна

Avatar