“Музейг наадмаас өмнө ашиглалтад оруулна” | News.MN

“Музейг наадмаас өмнө ашиглалтад оруулна”

“Музейг наадмаас өмнө ашиглалтад оруулна”

“Музейг наадмаас өмнө ашиглалтад оруулна”

Чингис хаан музейн бүтээн байгуулалтын ажлын явц 95 хувьтай үргэлжилж байна. Музейн бүтээн байгуулалтын талаар Соёлын яамны Хөрөнгө оруулалт, үйлдвэрлэлийн газрын гэрээт инженер Д.Энхээгээс тодрууллаа. Тэрбээр “Чингис хаан музейн барилгын бүтээн байгуулалтын ажил 95 хувьтай үргэлжилж байна. Одоо засал, чимэглэлийн ажлууд үлдсэн. Цар тахлын нөхцөл байдлаас шалтгаалан яг долдугаар сарын 1-нд ашиглалтад орно гэж хэлэх боломжгүй. Ер нь долдугаар сарын 8-наас өмнө хүлээлгэн өгөх төлөвлөгөөтэй байгаа. Барилгын хананд хийх тамгануудыг бүрэн хийж дуусаагүй байна” гэв.

Чингис хаан музейн есөн давхар барилгын ажлыг "Билгүүн Монгол констракшн" компани гүйцэтгэж байна. Бүтээн байгуулалтын ажлын хэсэгт 110-120 хүн ажиллаж байгааг албаныхан өмнө нь мэдээлж байв.

Соёлын яамны Соёл урлагийн бодлогын хэлтсийн мэргэжилтэн Б.Даваацэрэнгээс музейн сан хөмрөгийн талаар тодруулахад "Чингис хаан музейн сан хөмрөгт дэлгэх үзмэрийг гадаадаас авч ирсэн. Хийлгэх ёстой үзмэрүүдээ хийж байгаа. Музейн үзүүлэг дэглэлтийн төлөвлөлт нь гарсан. Одоо бусад музейд хадгалагдаж буй олдвор, эд өлгийн зүйлсийг татаж авах ажлыг хийж, нийт үзмэрийн тоогоо эцэслэж байна” гэдгийг хэлсэн юм.

Үзмэрийн тайлбарыг НҮБ-ын зургаан хэлээр орчуулан хүргэнэ. Мөн 36 хааныхаа лааны тосон үзмэр хийлгэнэ гэдгийг мэргэжилтнүүд онцолсон.

Байгалийн түүхийн музейн буурин дээр Чингис хаан музейн барилгын ажлыг өнгөрсөн 2020 тавдугаар сард эхлүүлсэн. Музейн барилгыг энэ жил Ардын хувьсгалын түүхт 100 жилийн ойн баяраас өмнө ашиглалтад оруулахаар яаравчилж буй. Гэвч "Балданс" компанийн зураг төслөөр боссон музейн бүтээн байгуулалт олны шүүмжлэл дагуулаад байгаа билээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-24 87.150.124.21

Muzei mön jmuu Muslimiin bunhan shig dizaintai haragdaad baih jm..

Avatar

Иргэн 2021-06-24 192.82.64.220

Кино театр, музейг хаацан хүн бөөгнөрүүлэхгүй гэж байгаа. Наад музей чинь яаж ашигтай ажиллах бэ? хэн үзэх бэ? нислэг байхгүй гадаадын жуулчид ирэхгүй. Төсөв нь 4 их наядын алдагдалтай, эрүүл мэндийн салбар нь өвчөө эмчлэх санхүүжилтгүй сүйрлийн байдалтай байхад нэг том дарга нь бид нар баярлана хүн үхэж л байг гээд наадам хийнэ, музей барина гэх бусдыг нохойноос дор үзэх юм. Нэг нь бас талбайн урд хоосон нүх ухуулсан. Төсвийн мөнгө бол зүгээр цаас, өөрсдөө л хүссэнээ хийдэг, идэж уудаг.

Avatar

Мөнхжаргал 2021-06-24 192.82.74.44

Музй түр зуурын эд үү?

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.24.77

ХЭНИЙ ЭЗЭМШЛИЙНХ НЬ ЯМАР ХАМАА БАЙХАВ ДЭЭ, МОНГОЛЫН Л НЭР ГАРНА ШД

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.24.77

БЭЛЭЭХЭН ЦОНЖИН БОЛДОГТ ТЭР САЙХАН ХӨШӨӨНИЙ ДООР ХИЙЧИХГҮЙ ДЭЭ. ХАЙРАН Ч МӨНГӨ ХӨРӨНГӨ

Avatar

ХН 2021-06-24 202.179.24.77

БУШУУ ТУУЛАЙ БОРВИНДОО БОЛОВ ОО ТА НАР

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.183.15

naadam bna uu guu yu hamagui zugeer l chartai ym bariarai

Avatar

Zochin 2021-06-24 202.126.88.182

LALIIN SHASHNII SUM GEMEER YUM

Avatar

о 2021-06-24 66.181.183.242

Ямар муухай дизайнтай юм бэ? Зүгээр лцементэн хавтангууд харагдаж байна. Гадны жуулчдаас ичмээр юм барьсан байна. Хайран ч мөнгө, цаг хугацаа? Төр оролцохоороо л ямар ч барилга байшингийн чанар нь уначих юм.

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.73.149

Ээжий оронд ганц ЦАХИЛГААН станц ашиглалтанд оруулчвал улсад хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.229.123.183

ээжий оронд

Avatar

зочин 2021-06-24 202.21.100.210

Хүн амьдралдаа ганц удаа үзэх биш бүр дахин дахин орж байхаар анхаарал татахуйц баймаар байна. Гадаадын зочид наадахыг чинь үзэх гэж түгжирэлд ороод ямар сэтгэгдэлтэй буцах болдоо

Avatar

Зараа 2021-06-24 124.158.67.121

Энийг нь үзэхээр корона эдгэх нигууртай гэвэл яана?

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.26.219

ямарч урлагүй хайрцаг

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.88.139

Богд Жавзандамба хутагтын ориг эдээс өөр үзмэргүй Чингэс хааны музье нэртэй нэгэн байшин бий болж байгаа юм байна даа. Бусад үзмэр гээд байгаа юмнууд нь хэдэн барималчид , зураачдын зурсан барьсан бүтээлүүд байх юм шиг байна даа. Музьений үнэ цэнэ утга учир нь бодит жинхэнэ ориг үзмэртэй эсэхэд л байгаа юм л даа. Түүнээс биш хэдэн зураач уран бүтээлчдийн санаанаасаа зохиож хийсэн шал худлаа бүтээлийг узээд явж байна гэхээр санаанд нэг л хоосон болоод явчих байхдаа.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.160.50

shine nom delhiin hamgiin shildeg nomnuudiig yamarch hamaagui uneer orchuulj tavih

Avatar

irgen 2021-06-24 202.131.231.11

nittiin soyon gegeeruuleh n undsen zorilgo baih bus uu!!! getel namyn daalgawar, 100 jil, namyn ner hund gedegt undsen zorilgo shingesen met sanagdaw… hamgiin ineedtein bidnii munguur, tatwaryn muguur hiigdej baigaa gej bodhoor… byad tegeed nam turduu bayarlaa gene gej bodhoor hehe

Avatar

Зочин 2021-06-24 139.5.218.157

Yag ch mongol zagvar bas bish yumaa !!! Dundad Azurhuu ch yumuudaa? Uul ni ih tom ger tereg maygtai yum l baih baij dee Odoo ungurchdee, Tusuviin mungu ni ali hedii Hentiihnii 00-d hvrsen baigaa !!!

Avatar

Сайн мэдаэ 2021-06-24 103.57.94.85

Үнэхээр хугацаандаа ашиглалтанд оруулж байвал, ядаж 1 ч болтугай бүтээн байгуулалт юм даа.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.88.144

МОНГОЛД МУЗЕЙ, ТЕАТР ГЭХЭСЭЭ ИЛҮҮ АВАРГА ТОМ НОМЫН САН ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА ДАА…ЯГ БЭЭЖИН, СӨҮЛ-Д БАЙДАГ АВАРГА ТОМ НОМЫН САН ШИГ. БҮХ НАСНЫХАН ҮЙЛЧЛҮҮЛЖ БОЛДОГ. БАС ХУУЧИН НОМЫН ДОТРОО ТӨРӨЛЖСӨН ТАСГУУДТАЙ НЭГДСЭН ТОМ ЗАХТАЙ БОЛМООР БАЙНА !!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.229.123.183

бүх юм цахимд шилжиж байхад чинь үхсэний чинь аварга том номын сан

Avatar

зочин 2021-06-24 59.153.114.14

эмнэлэг болож ашиглаач

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.80.210.183

зөвхөн байшингаа гаднаас нь нээж тууз хайчилах нь дээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж