"Дэлхийн II дайнд нацист Германыг дарахад Хятад хамгийн их тусалсан" | News.MN

"Дэлхийн II дайнд нацист Германыг дарахад Хятад хамгийн их тусалсан"

"Дэлхийн II дайнд нацист Германыг дарахад Хятад хамгийн их тусалсан"

"Дэлхийн II дайнд нацист Германыг дарахад Хятад хамгийн их тусалсан"

БНХАУ-аас Москвад суугаа Элчин сайд Жан Ханхуй энэ долоо хоногт /2021.6.22/ Аугаа их эх орны дайнд оролцсон ЗХУ-ын холбоотнуудад зориулсан арга хэмжээнд оролцохдоо “Орос, Хятад хоёр олон улсын гол чухал асуудлуудад бие биенээ дэмжиж, хамтран ажилладаг. Өдгөө бид дэлхийн II дайны үр дүнг эргэн харж байна. Бид тэр дайнд мөр зэрэгцэн эв санаагаараа нэгдэн тулалдсан” хэмээн ярьжээ.

Тэрбээр үргэлжлүүлэн “Хятад, Орос бол сайн хөршүүд төдийгүй найдвартай стратегийн түншүүд. Энэ арга хэмжээ манай хоёр улс нацист Германы эсрэг дайнд сум нэвтрэх зайгүй эвлэлдэн нэгдэж, эрэлхэг зоригтойгоор хүчээ нэгтгэн тулалдсаны баталгаа, дурсгал болж байна. Тэр тусмаа дэлхийн II дайнд Нацист Германыг өвдөглөн дарахад хамгийн ихээр оролцон тусалсан Хятадын ард түмний агуу баатарлаг хувь нэмэр, орос, Хятад цэргүүдийн гүн нөхөрлөлийг санагдуулж байна. Өдгөө Москва, Бээжингийн харилцаа бүүр ч илүү өндөр түвшинд хүрлээ. Тиймдээ бид олон улсын чухал асуудлуудад харилцан нэгнээ дэмжиж, цар тахлын болоод улс төрийн вирусийн эсрэг хамт тэмцэж, дэлхийн хэргийн талаар нягт харилцаа холбоотой ажиллаж байна. Мөн энэ жил манай хоёр улс нөхөрлөл, хамтын ажиллагааны гэрээ байгуулсны 20 жилийн ойн баяраа тэмдэглэж байна” хэмээн ярьжээ.

Харин ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин Кремлийн ханан дахь нэр нь үл мэдэгдэх цэргийн булшинд цэцэг өргөснийхөө дараа “Зургадугаар сарын 22-ны өдөр одоо ч олон сая хүнээ алдсан харуусал, гунигийг сануулж, бүх үеийнхний зүрхэнд эмгэнэл төрүүлсэн хэвээр байна. Тэр хүнд хэцүү дайны он жилүүдийг нүдээр үзсэн хүмүүсийн нулимс хатаагүй байна. Өдгөө Орос орон Европтой бүрэн хэмжээний түншлэлээ сэргээх саналтай байна. Сүүлийн жилүүдэд Европын аюулгүй байдал эрс доройтжээ. Улмаар хаа сайгүй үл ойлголцол, мөргөлдөөн үүсэхээс гадна зэвсгийн өрсөлдөөн нэмэгдэж, эрсдэлтэй цаг үе ирж байна. Түүнчлэн орчин үед түүхийн шаргал хуудсуудын үнэнийг гуйвуулах санаатай хүмүүс олон болж. ЗХУ болон ард түмний эрэлхэг ялалтыг бид хэнээр ч сэвтүүлэлгүй хамгаалах болно” гэж ярьсан байна.

Эх сурвалж: RFERL YONHAP

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
74
ХахаХаха
48
ТэнэглэлТэнэглэл
32
БурууБуруу
8
ЗөвЗөв
5
ГайхмаарГайхмаар
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

97 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

TER ED HYATAD HUN BAISAN BAIH L DAA, 2021-06-24 66.181.161.58

TER UED HYATAD HUMUUS BOL BAISAN BAIH HYATAD ULS GEJ BAIGAAGUI BAIH SHUU.,,,

Avatar

зочин 2021-06-24 192.82.91.182

Энэ х*******н үгэнд ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Путин ингэж хариулжээ: "Түүнчлэн орчин үед түүхийн шаргал хуудсуудын үнэнийг гуйвуулах санаатай хүмүүс олон болж. ЗХУ болон ард түмний эрэлхэг ялалтыг бид хэнээр ч сэвтүүлэлгүй хамгаалах болно” гэж хэлсэн байна. Түүхэн үнэнийг гуйвуулж хэзээ ч чадахгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.76.5

Аугаа эх орны дайнд ЗХУ-д Хятад яаж тусалж бөйсан юм бэ дээ. Чадлаг юм бол баримт гаргахд ирд ээ

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.89.245

Яаж ингэж хэлж чаддаг юм болдоо

Avatar

Зочин 2021-06-24 124.158.64.213

гитадуудтүүхэндээ ганцхан удаа вьетнам руу довтолж үзсэн ОРОС МОНГОЛЫН хамтарсан хээрийн сургууль монголын хил дээр гитдйн нутаг руу цөмрөн оржзохион байгуулаглсан юм аа 2фронт дээр зэрэг байрдаж чадахгүй учраас гитд бууж өгөн цэргээ татсан юм 30 аад оноос 45 оны 9 сарын 2 хүртэляпонд нухуулаад л хэвтэж бхйсанМОХГОЛ ОРОСЫН ЦЭРЭГ японыг буулган авсанаар солонгос гитд улсууд тусгаар тогтнолоо олж авсан юм шүү 2 р дайнды үед өлсөж үхэж үрэгдээд дуусаж байсан юун дайн

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.81.129

Оросын ард түмэн хэлнэ биз ээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.10.20.196

Японд эзлэгдсэн Монголчуудын хүчээр японоос чөлөөлөгдчихөөд их юм хуцах юмаа ичихээ байсан гарууд байна даа

Avatar

Иргэн 2021-06-24 192.82.77.5

Энэ хятадын элчин жаахан баримжаатай бурмаар юм да. Яаж ичихгүй ингэж худлаа ярьж чадаж байна. Тухайн үед сураггүй нусаа савируулсан юмнууд Япончуудад эдлүүлж байхад нь Орос Монгол цэрэг очиж Японоос аварсан байхад юу вэ. Эд саяхан болсон 2 дайныг бараг өөрсдөө ялсан мэт ярьж байгаа Монголын эзэнт гүрний үеийн хол түүхийг ширэн нүүрлээд өөрчлөх асуудалгүй юм байна

Avatar

Зочин 2021-06-24 107.77.201.232

China elchin medeej mgl iig oruulj toolood hyatad hamgiin ih tusalsan gej bgaan

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.24.89

Хуцаарай

Avatar

Зочин 2021-06-24 122.201.21.241

хятад харин манж го улсын дарлалд байж байсан. монголчууд оростой хамтарч хятадыг тусгаар улс болгож өгсөн. тэрний улмаас 40мянгат гүүр зэргийг барьж өгсөн хятад монголын харилцаа сайжраад ирэхээр орос айж цэдэнбалаар хятадыг хөөлгөж гаргасан.

Avatar

Ламбугай 2021-06-24 202.55.188.92

Путин болон юм ойлгодог түүх гадарладаг оросуудын хөх инээд хүрээд түс хийлгэчих гээд хэцүүхэн юм болж дээ. Эрх биш дипломат арга хэмжээ юм болохоор л дуугай байсан байх.

Avatar

Ovgon 2021-06-24 202.55.188.88

Oros hiatad 2 bol manai ulsiig huvaaj avna gesen gereetei /1924 onii zovlolt holboot uls manai mongoiig hiatadad zarsan geree/gedgiig urgelj sanaj yavah heregtei. uhsen atsniih ni oros ah nar be ted chine zugerl shar hulgaichid, hiatadiin sdakuud bol ugaasaa har hulgaichid odoo bol henden ch itgej bolohgui.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.46.75

Тийм шүү зөв хэллээ

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.46.75

Монголын гавьяа цэрэг ч гэж байгаагүй шдээ Улаан орросуудад дарамтлуулан амьтан болж боол болох шахсан шдээ Дайны дараа Оросын колони ч улс болсонг мартаа юу Одоо Монгол дэлхийн хамгийн ядуу орны нэг шдээ Мэдэж байна уу амбаатруудаа

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.89.14

Putin aragguil uhaantai Hun yumaa.Ter helj yarij baigaan

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.118.254

тэр үед БНХАУ гэж байгаагүй шд

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.89.14

Japanuudad darluulaad bj BSN bzde

Avatar

уншигч 2021-06-24 202.126.90.59

Өвөрмонголын радиогоор Японтой байлдаж ялсан гэж ярьдаг юм билээ.Тухайн цаг үед Японуудад арьсаа хуулуулж мөчөө санжуулж байсан улс одоо толгойгоо өндийлгөж түүх гуйвуулах болжээ.

Avatar

Irgen 2021-06-24 202.126.90.141

He he, Naad hujaagiin chini helsen logic ni mongolchuud bidnii neg heseg uchir manai hytadiin ard tumen mur zeregtsen tulaldsab gej heleed bh shig bna da

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.176.126

Tiim l sanaatai helj baigaa baih zailuul
Ter ued bnhau bailuu yalaa

Avatar

ХЯТАДУУДИЙН ООДОРХОД МАНЫ ШЭЭСНҮҮД БУРУУТАЙ ЗАЯАГААГҮЙ ХУЛГЧГАР ШААРНУУД ШҮҮ 2021-06-24 202.179.15.3

муусайн луухайнууд галзуурч байна монголчууд хятадийн нэг хэсэг биш монголчуудийн оросД ТУСАЛСАН ДЭМИЙГ ӨӨРСДИЙХ НЬ НЭГ ХЭСЭГ МОНГОЛЧУУД БАЙСАН МЭТЭЭР МӨӨРЧ БАЙНА ЭНЭ МУСАЙН ХЯТАДУУДАД ХИЛЭЭ ХАА ӨЛСӨӨД ҮХЧИХГҮЙЛ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ ХИЛЭЭ ХАА ЭРГҮҮ МАНЫ ГӨЛӨГ ЦАРАЙЛСАН ШЭЭСНҮҮДЭЭ МУУСАЙН ИЛЖИГНҮҮД ҮХЭЖ ДАЛД ОРВОЛ ТААРНА ЭНЭ ДЭЛХИЙН ХАРХ ЯМАР Ч ЁС ЗҮЙГҮЙ БҮДҮҮЛЭГ ТҮРЭМГЙЙЛЭГЧИД ШААХАЙН УЛ МӨРИЙГ МОНГОЛЫН САЙХАН ГАЗАРТ БҮҮ ГИШГҮҮЛЭЭСЭЭ МАНЫ АРЧААГҮЙ ШЭЭСНҮҮДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.72.245.125

Хэ Хэ Эв санаагаа нэгтгэн тулалдсан гэхээр ард нь аахилаад л байсан байж таарна. Тэгээд ч хятадуудын тусламжёгэж юу байсан үхсэн нохойн огцор. Орос Хятадад тал алдахгүй нь тулд хийж байгаа үйлдэл гэж харагдаж байна

Avatar

hehe 2021-06-24 192.82.66.72

хэхэ тэр дайны үед хятад юун тулалдах бараг байсан юм уу сайхан хуцаж байна шүү нээх дайн майн ярих санаатай ёстой мэдэхгүй юм бна яс хаяж л ард нуугдаж явсан аа мэдэхгүй өмнөөс нь иччихлээ

Avatar

зочин 2021-06-24 202.131.244.210

энэ хүртэл түүх уншиж байхдаа хятад анх удаа л дайнд хамгийн том үүрэгтэй оролцсон гэдгийг уншлаа. өөрсдөө японы боол байсан байж тэмцэж чадсан гэдэгт итгэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.100

Oros xyatad 2 bol manai ulsiig xuvaaj avna gesen gereetei gedgiig urgelj sanaj yvj bmar bnaa uxsen atsnii chine oros ax nar be ted chine zuerl luivarchidshde xujaagiin sdakuud bol ugaasaa butku sdakuud xezeeneesee tiiml bsn odoo bol xendch ul itgej bolno

Avatar

Зочин 2021-06-24 78.111.114.22

чи х***а шээс тагнуул

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.229.122.72

Hytad bol ugaasa oilgomjtoi Mongoliin daisan Oros bol ee medkuude ar hudraga shaasan uls shde .

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.229.122.72

haha husen nohoi ostgor Hytduud yas ymandeer Japan uudad darluulj colon bolh gej bsnaa medkuu bj Mongol Oros 2 niil cholooloh dain hiij hytadiin gazraas hooj garsiishd Tom huvi nemer chihshig vhsen hujaa otsgor.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.18.253

estoi pyaldaga gej eniig l heleh bhdaa ymar ch tuuhiin barimtat kinon deer hyataduud fashist germany -ii esreg daind oroltsoj bga tuhai bdgu

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.41.50

Iim yum hyutaduud yariad baihad duugai l baih heregtei duugai uls bas huchtei snuu .. goe hudal ugiig orosiin erunhiilegch medehteigee bailguidee savsagnaj bolohgui nambaigaad l baij baisan onon tuuhee hyutadaar orosuud zaalgahgui ee harin dain bolohod bol medeej hyutad orosoosoo urvaj snarvana ter bol 500 / batalgaatai orosuudch bas hyutadaaasaaa urvaj magadgui teriig orosuud medej baigaa hyutad bas medej baigaa hyutaduudad tavisan

Avatar

зочин 2021-06-24 71.145.200.171

Путины хэлсэн үг ямар мундаг юм бэ, түүний хэлсэн үгний цаад утгыг ойлгодоо, энэ хятадын хэлсэн үгийг няцааж, хариуг нь дипломат ёсоор үгийнхээ төгсгөлд яаж гаргаж хэлж байгааг. Үгний цаана үг байдаг гэж…

Avatar

Иргэн 2021-06-24 192.82.72.243

Гүйэ яахав ганц нэг хятад тухайлбал Мао-гийн том хүү Зөвлөлтийн армийн бүрэлдэхүүнд байлдаж Берлин хүрсэн гэдэг хожим солонгосын дайнд байлдаж яваад нас барсан түүхтэй Бодвол хятадын элчин сайд үүнийг хэлсэн болов уу. 4 жилийн их дайнд эрсдээгүйг нь бодоход Сталин цэргийн дарга нартаа түүнийг үрэгдүүлж болохгүй даалгавар өгсөн байжч мэднэ.Сталин дараачийг нь тооцоод Чанхайшигийн хүүг Ленины эгчийнд суулгаж байсан гэдэг шиг.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.183.155

Хятадууд германтай яаж байлдсийн яаж тусалсийн. Японтой бол байлдсаан алуулж байхад нь орос монголын цэрэг чөлөөлсөн шүү. Худал юмыг үнэн болтол нь худал ярихийнмаа хятадууд. Түүхийг зүгээр л өөрийнх болгочих юмаа.

Avatar

иргэн 2021-06-24 64.119.26.251

Юун ч тэнэг гарчиг вээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.22

Хаха орос орон одоо дайн хий хамгийн түрүүнд хятад нүүрээ буруулна. Бүх юмаараа мөрийц ий. Хятад хүнд мөнхийн эрх ашиг гэж ил бий харин мөнхийн нөхөр гэж байхгүй тийм хүмүүс зоосноос өөр юу ч хэрэггүй. Монголчуудын зарим нэг нь энэ глобалчлалд хөл алдан бүдрэх нь их болж дээ монголын хувь заяа дуусашгүй юм даа бурхан өршөөг

Avatar

haha 2021-06-24 66.181.161.22

20 hon jiliin oi yu

Avatar

Зочин 2021-06-24 1.231.177.4

хувьсгалт намын дарга ухаантай байсан бол татаар Ленинийг панаалдаад газар нутгаа орос хятдаас буцаагаад авчих байсан юм. тэгсэн бол өвөр монгол сибирийн ихэнх нь монголын газар болж бид далайд гарцтай даналзсан улс болох байлааа даанч ухаантай удирдагч алга . аалигүй б****л нь дэндэхээс юу ч чадахгүй юмнууд байхын. аль ч улсад донтой цөөн хэд нь л донтой болохоос ихэнхх нь завгүй хийж бүтээсэн улс байна даг

Avatar

хүннү 2021-06-24 202.179.26.19

Ээ бурхан минь. тийм байл уу? Уянгын халил орсон байх аа. Харин Путин “… орчин үед түүхийн шаргал хуудсуудын үнэнийг гуйвуулах санаатай хүмүүс олон болж” гээд хэлчихлээдээ. Эх орны дайны хүнд жилүүдэд Оросуудад хамгийн түрүүн монголчууд л тусалсан гэдэг бол уянгын халилгүй үнэн.

Avatar

Зочин 2021-06-24 1.231.177.4

хятад тусалсан гэдгийг анх удаа сонсож байна өлсгөлөн өөрсдөө японы эрхшээлд байсан улс юугаар яаж тусалсан байх уу шал худлаа. автономит улс гадаад улстай дураараа харьцах эрхгүй байдаг юм

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.18.109

Хятадууд нээрээ ичих булчирхай байхгүй түүхийг гуйвуулах юм. Дэлхийн 2-р дайн дуусаад шууд гэртээ харих гэж байсан орос цэргүүд монголд ирж 1945 оны чөлөөлөх дайнаар Хятадуудыг Орос Монголчууд Японоос чөлөөлж эрх чөлөөг нь олгосон шүү түүх гэрчилнэ. Муусайн Хятад новшнууд Корона гаргачихаад өөрсдөө нууцаар эмчлэх эмээ бүтээсэн болоод л өвдөхгүй үхэхгүй дэлхийн нийтийг шоолоод сууж байна. Цөмийн бөмбөг хаячихмаар новшнууд шүү.

Avatar

сониуч.сонжооч 2021-06-24 64.119.19.12

Хятад фашист германыг ялах оросын тэмцэлд ямар тус үзүүлсэн гэж? Түүхийг луйварддаг хятад ухаан гэж!

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.9.40.121

Хятад гэдэг улс 1949 онд нэг юм арай гэж тусгаар тогтнолоо олжээ.Монгол улсын Ардын арми хятадыг япончуудаас чөлөөлөж улс гэрийг нь төвхнүүлэж өгчээ .энэ бол үнэн түүх мөн

Avatar

Зочин 2021-06-24 192.82.73.149

Ивануудаас бид эрчим хүчээр одоо ч колони байна

Avatar

Иргэн 2021-06-24 66.181.185.31

Агуу хоёр хөрштэйгээ эвтэй найрамдалтай байх нь бидний тусгаар тогтносон улс байхын нэгэн хүчин зүйлс. Бид нүүгээд явчихаж чадахгүй, тэгээд хаашаа ч нүүх юм билээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Үнэн. Эвтэй найрамдалтай гэхдээ ЭРХТЭГШ байх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.16.170

БНХАУ-аас Москвад суугаа Элчин сайд Жан Ханхуй “… Бид тэр дайнд мөр зэрэгцэн эв санаагаараа нэгдэн тулалдсан” хэмээн ярьжээ. Хятадын уран сайхны кинонд гараад байдаг ш дээ. Хоёр хүн өөд өөдөөсөө хараад нүдээ аниж сууж байгаад, оюун санаан дотроо тулалдаад байдаг. Тэр утгаар нь хэлсэн юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.21.107.110

Хоёр ах их л ойртон нягтарч байгаа юм байна даа. Мануусыгаа дундаа наймаалчихгүй байгаасай л гэж хүсэхээс.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Үхсэний чинь АХ наад тэнэг сэтгэлгээнээсээ салаач

Avatar

Дүү нар аа гэж. 2021-06-24 202.21.107.105

Хойд, урд хоёр дүү нар дэнхийж томроод эртний ахыгаа дундаа шахаад няцалж а**х нь.

Avatar

Zochin 2021-06-24 84.140.173.66

Орос ах нар гэж салбагнахаа л больчиx

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.26.19

Худлаа ингэх ямар хэрэгтэй юм. Оросын вакцин хийлгэхгүй бол болохгүй нь гээгүй бил үү? Чи

Avatar

ТЭНЭГ 2021-06-24 103.229.123.194

МУУ ТЭНЭГ ИВАНУУД ЗӨНДӨӨ ТУСЛУУЧААД ОДОО ДУРСАХ НЬ БҮҮ ХЭЛ МАНАЙ НҮҮРСНИЙ ЗАХ ЗЭЭЛИЙГ БУЛААЖ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Энэ чинь харин болж байгаа юм биш үү бид ч адилхан булаах гээд алдахгүй гээд үзэх хэрэгтэй. Энэ бол эрх тэгш харилцаа. Түүнээс биш та ах учраас мундаг тиймээс ядуу дорд надад туслаач гэж сэтгэхээ боль

Avatar

Zochin 2021-06-24 202.126.88.45

Orosuud tuslaagui bol bid onoodor nihao getsen yavj bgaa daa martsan uu 100 jil ongorchee chi ch medehguim bna doo kkk

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-24 66.181.184.155

Үүнд эмзэглээд байх юм үгүй. Улс орон бүр өөрсдийнхээ тухай л юм ярьдаг. Бид Дэлхийн 2-р дайны тухай ярихдаа Хятадын талаар юм ярьдаг билүү… Үгүй ш тээ.Түүнтэй л адил. Монгол бол жижиг улс. Хоёр том гүрний дунд эв аяыг нь олоод л оршин тогтнох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.90.79

ZA ODOO YAHAVDEE UILALTAI BISH.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.127

Оросыг Ах гэж бялдуучлан долигонодог пялдагууд харав уу?? Хятадууд өөрийгөө Монголын оронд орлуулан ярьж байхад Путин сонсоогүзй юм шиг дуугүй өнгөрч байна!!! Тэрээр муу монголчууд яав л гэж гэсэн дээрэлхүү бодолтой хүн!!!

Avatar

Zochin 2021-06-24 202.126.88.45

Orosuud tuslaagui bol bid nihao getseen yavj bh bailaa.100 jil ongorchee ghdee martahgui bsan ni dr bh daa ub.erdenet darhan hen bidniig ood ni tatsiin

Avatar

үхсн 2021-06-24 202.179.25.92

Оросыг ах гэхээ больцгоо, дахиж хараат болох гээгүй юм бол. 2 р дайны холбоотны явдлыг ч одоо март. Тэд тоохгүй бол бид гоншигноод яадаг юм. Өнөөгийн оросын холбоотнууд гэвэл Куба, Венесуэл, Хойд Солнгос гэх мэт цөөхөн улс байгаа. Холбоотон, найз нөхөр нь болохын тулд Крым, Абхаз, Приденестр гэх мэтийг нь хүлээн зөвшөөрч дэмжих хэрэгтэй болно.

Avatar

monoglkhuu 2021-06-24 183.177.103.162

Baahan hytaduud orood irlee gehed chini naidaad baigaa baruuniih chine ediin zasgiin horig arga hemjee hujaa nart tavihchaan bolno. tegel boloo. Muu ch sain ch Orost bid elegtei l baisan deer.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Санаа зоволтгүй. Бид тэднээс авдгаа авсан. Ву гэвэл ТУСГААР ТОГТНОЛ оо баталгаажуулахад тэдний дэмжлэг байсан Ингээд л болоо, одоо бид тэдэнд тусалсан, тэд бидэнд одоо туслах ёстой гэсэн сэтгэлгээнээсээ салаад зүгээр л хоёр өөр улс, хоёр өөр хувь заяа гэж тэдэнтэй харьцах ёстой. Ах, дүү энэ тэр гэснээ бүр болих хэрэгтэй е ингэж бид өөрсдөө өөрсдийнхөө хувь заяаг бүрэн гартаа оруулж, нэг ойлголттой болсон цагт БИД хөгжинэ, хэнээс ч хараат бусаар байж,,,,

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.21.200

Tusgaar Togtnoloo bainga 365/7/24*n odruudiin tursh hamgaalahyn tuld Oros bidend heregtei!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.179.21.200

Hir udaan tusgaar uls bauih ve?!!!!!!!!!! N odruud hen ch medehgui!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tsaasan deer bichsen olon ulsyyn huuli duremd BITGII NAID!!!!!!!!!!!! HURELSYX bidend XUULI bol Uy ch bish geed heleed ogloo!!!

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Мэдээжийн хэрэг энэ 2 хөрштэй сайхан тэнцвэртэй харьцаад явалгүй яах вэ. Гэхдээ бид далдагнаад бид та наргүй бол хэн ч биш гэх сэтгэлгээгээр амьдарч болохгүй. Хамгийн гол нь эдийн засгийн хувьд хараат биш болох хэрэгтэй… тэгэхгүй ах минь гэж далдагнах хэрэггүй. Тэд анр чинь тэртэй тэргүй бид нарыг бөөснүүд гэж харж байгаа. Тийм байхад нь тиймээ бид бөөснүүд гэсэн сэтгэлгээгээр хандаад байвал бүр бөөс ч биш харин хуурс нян брхирдол болгож харж гэдгийг эгнэгт ойлгож яв

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-24 66.181.176.62

МОНГОЛООС ОЧСОН САЙД ДАРГА НАР 800ГАРУЙХАН ХҮН АМТАЙ БУУРАЙ МОНГОЛ УЛС ЧАДАХ ЧИНЭЭГЭЭРЭЭ ТУСАЛСАН ГЭЖ ИРЭЭД ӨӨРСДИЙГӨӨ ДООШ НЬ ХИЙН ХИЙН САНААТАЙ САНААГҮЙ МЭДЛЭГГҮЙГЭЭ ХАРУУЛСАН МЭДЭГДЭЛ ХИЙГЭЭД БАЙХААР ТОМ ГҮРНҮҮД ТЭР ДУНДАА МӨНХИЙН ХОЁР ХӨРШ БОЛВОЛ Л ДООШ НЬ ХИЙЖ ҮГҮЙСГЭХ НЬ АРГАГҮЙ !!! ТОМ СЭТГЭЖ ТОМООР ХАРЖ ДОЛООН БУЛЧИРХАЙГАА ТООЧИХ ХЭРЭГГҮЙ ТОМ АГУУЛГААР МЭДЭГДЭЛ ХИЙЖ ЧАДДАГАА ГАДАГШ НЬ ЯВУУЛЖ БАЙМААР!!! ХЭЛЭХ ҮГИЙГ НЬ ЧЭЭЖЛҮҮЛЖ БАЙЯ !!!

Avatar

зочин 2021-06-24 139.5.218.193

Массыг битгий төлөөлж ярьж бай. Миний бодлоор гэж ярьж сур.
Хүчирхэг гүрний удирдагчид чиний гав гав гэхийг тоохгүй шд. Тоогдохын тулд эхлээд
хүн шиг бай.

Avatar

чи бол оросын боол 2021-06-24 192.82.68.68

Яг энэ нөхөр шиг амьтад оросуудыг гааруулчихсан. Оросуудын улыг долоогоод явж байхдаа таарсан равдангууд

Avatar

оросууд угаасаа 2021-06-24 192.82.68.68

Оросууд угаасаа Монголыг тоодоггүй шүү дээ. Монголд их дээрэлхүү ханддаг. Түүнийг нь РАВДАНГУУД мэдхгүй л дээ. Боолын сэтгэлгээтэй равдангууд бол хүн амын ихэнх.

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.17.163

Хэн нэгнээр нь өөрийгөө тоолгуулах гэж өөрсдийгөө битгийн доош нь хий. УЛС шиг УЛС л байх хэрэгтэй. Тэднийг ч бид бас тоох хэрэггүй

Avatar

Болд 2021-06-24 192.82.89.51

Мао Зедун ч Японы эсрэг байлдаж байсан нь үнэн. Өөрийн ЧанКай Ши -тэй ч байлдаж байсан

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.183.199

Orosuud yariagui Htaduud yarisan bna, Hyatadiin talaas yamar Mongold irj yarij baigaa bish zaaval ter Orosiin olon holbootnuudaas nemj durdah hereg baihgui shde.

Harin Orosuud yarihdaa Mongoliig orhij yarisan bol harin asuudal shuu dee

Avatar

зоин 2021-06-24 66.181.161.21

энэ хятадын хэлсэн үг маш ноцтой үг байна. тэр үед германтай байлдаж байсан оросод тусалсан Монголын оролцоог хятадын оролцоо мэтээр улайм цайм ярьж байна. Монголын тусгаар тогтнолыг үгүйсгэсэн ийм түрэмгий үйлдлийг даврааж болохгүй…

Avatar

Ккк 2021-06-24 103.57.94.85

ГОВЬ ХЯНГАНД ТУЛАЛДСАН НЬ. ТЭРИЙГ Л ҮЗ, ТЭГЭЭД Л ОЙЛГОНО.

Avatar

зочин 2021-06-24 202.21.100.210

Ээ бурхан минь том гүрнүүдийн дунд чимээгүй шиг боорцогоо идээд амьдарцгаая. Хамаагүй ууры нь хүргэвэл цэвэрхэн хуваагаад авчиж мэднэ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 5.37.165.200

Ee burhan mini ta chin ymar orovdoltoi hun be? Honogiinhoo hooliig yay gej bgaa yu ta ? Tiim bol chimeegui boortsgoo ideed suu da! Arai ch de

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.57.94.85

Өнөөгийн Хятадууд Америкийн эсрэг бол худлаа үнэн дуугараад байгаа. Харин Германчуудын эсрэг, бүр ялангуяа тэдний эсрэг байлдсан гэвэл газрыг тэнгэр, тэнгийрг газар болгохоор худал ярьж дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.39

Dundad zuunii uyd oros hytadiig g*** bolgoj bsiishd teheed l 2 gologiig duusgag bsin

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.22.211

. Хятадууд худлаа ярьжээ

Avatar

Тззх хуучрахгүй 2021-06-24 103.57.94.85

Тэр үед Хятад ямар байлаа даа, Хятад, одоо Орос мартсан бол Түүх мартаагүй хуучраагүй шүү. Тэр үеийн Хятад нэг хэсгээрээ Япончуудад толгойгоо авхуулж, нөгөө талаараа одооний Тайваньчуудад бөмбөгдүүлж байсан биз дээ. Хятадын иргэд нь өмсөх өмдгүй байсан нь саяхан даа саяхан. Манай Улсыг дурдахгүй тоохгүй байж болноо хамаа алга. Гэхдээ түүх хэзээч хувирашгүй. Үнэнийг арчих тусам улам тодордог Байгалийн хууль бий !

Avatar

иргэн 2021-06-24 64.119.21.227

Хэдэн жилийн дараа хятадууд Берлинийг чөлөөлсөн гэж ярих юм байна л даа. Нацизмын эсрэг мөр зэрэгцэн тулалдав ч гэх шиг.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.126.88.147

хятадад л пялдаганасан байна.манайд ямар хамаатай юм.

Avatar

Зочин 2021-06-24 66.181.161.21

оросын хэлсэн үг хамаагүй ээ. хятадын хэлсэн үг маш ноцтой байна. германтай дайтаж байсан оросуудад тусалсан Монголын оролцоог хятадын мэтээр улайм цайм ярьж байна гэж хардахаар байна. Монголын тусгаар тогтнолыг үгүйсгэсэн ийм явдлыг даврааж болохгүй…

Avatar

АЧ МЭДЭХГҮЙ ТЭНЭГ ИВАНУУД 2021-06-24 202.179.15.3

ХАХА ЮУ ВЭ ТЭНЭГ ИВАНУУДАД ЗОРИУЛАН ЖИРГЭЖ БАЙХ ШИВ ЛУУХАЙНУУД ХАХА ЮУ ГЭНЭВ ЭЭ .. Энэ арга хэмжээ манай хоёр улс нацист Германы эсрэг дайнд сум нэвтрэх зайгүй эвлэлдэн нэгдэж, эрэлхэг зоригтойгоор хүчээ нэгтгэн тулалдсаны баталгаа, дурсгал болж байна. Тэр тусмаа дэлхийн II дайнд оролцсон Хятадын ард түмний агуу баатарлаг хувь нэмэр, орос, Хятад цэргүүдийн гүн нөхөрлөлийг санагдуулж байна.ХАХА

Avatar

Архангайхүү 2021-06-24 192.82.76.162

"Еэвэнгийн хэлтэрхий" гэж оносон байна. Гэхдээ түүх түүхээрээ үлдэнэ. 2 хөрш хэн байсан, Их Монгол Улсын эзэмшил доор яаж оршин байсан, яаж дүр төрхөө олж авцгаасан нь дурсамж болон цусанд нь үлдсэн. "Орда" гэж өөрснийх нь бүтээсэн киног харахад чухам хэн байсан бэ гэдэг нь тодорхой. Дайны оролцооны тухайд Сталин тусыг үнэлдэг байсны үр дүнд бид өнөөгийн тусгаар тогтнолын эхлэлийг олж авсан. Энэ хэнд нь ч таалагдахгүй байгаа ! Гэхдээ Ялтын гэрээний 1 дугаартай заалт болон түүхэнд дархлагдсан !!

Avatar

Зочин 2021-06-24 103.80.210.183

хятад дайнд оролцоогүй японуудаар дарлуулаад л сууж байсан. дайны төгсгөл тодорхой болох цагт нэг арми хөдөлгөж шалиагүй.

Avatar

Зочин 2021-06-24 202.21.108.168

ХАХА

Avatar

Зочин 2021-06-24 64.119.20.118

Путин ялалтын баяраар ер дурдаагүй, манай тролууд худлаа зохиогоод байсан,

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

Гомдоод яахав дээ. Угаасаа л Монгол Москвагийн хувьд ч Бээжингийн хувьд ч булаацалддаг еэвэнгийн хэлтэрхий төдий л байснаас өөрөөр огт хүлээн зөвшөөрөгддөггүй байсан. Тэр Халх голын тулаан мулаан, Монгол ард эскадрил, морь мал, нэхий дээл энэ тэр чинь Москвагаас Монголын улс төрд хөндлөнгөөс нөлөөлж стратегийн ашиг сонирхолд нь хаалт бойкот тавих үедээ л бидэнд зориулж дэглэж үзүүлдэг жүжиг төдий юм байхгүй юу даа. Хэзээд тийм л байсан. Одоо ч тийм л байна.

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

"Нохой" Баттулгын Путинтэй байгуулсан иж бүрэн стратегийн түншлэлийн гэрээнд орсон санамж бичгүүд, бусад баримт бичгүүд ямархуу агуулгатай байсныг гадарлах монгол дундаж иргэн байгаа болов уу? Би бол үгүй л гэнэ. Тэр баримт бичгүүдэд Монголд гадны гуравдагч хөрөнгө оруулалт орж ирэх бол тэр нь үргэлж Москвагийн саналыг авах ёстой, дэд бүтцийн салбарт стратегийн хэмжээний бүтээн байгуулалтыг мөн Москвагаас асууж байж шийдэх ёстой гэсэн агуулга бүрэн утгаараа суусан юм шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

Тэр дагуу бодит ажлууд хийгдэж Монголын зүүн хойд бүсэд баригдах ёстой томоохон УСЦ-ууд одоо болтол гацаанд орсон хэвээр байна. Энэ бол мөнөөхөн Москватай байгуулсан иж бүрэн түншлэлийн гэрээний дагуу хийгдэж буй ажлын үр дүн. Мөн өнөөдрийн манай хил гаалийн хориг, саад, БНХАУ-н хилийн хаалттай байдал нь Бээжингээс Монголын улс төрд тавьсан тагнуулуудын ажиллагааны шууд үр дүн мөн. Бодоод үз л дээ. Коронаг бүрэн ялсанаа зарлаж, гадаад хил гаалиа асуудалгүй нээчихээд Монголын хэдэн нүүрсчдийг бол

Avatar

Зочин 2021-06-24 203.91.115.50

охоор л ад үзээд байв гэж дээ? Нүүрсчид чинь тэгэж ярих юм бол жуулчдаас илүү аюулгүй зорчигчид. Тэгэхээр энд тодорхой ашиг сонирхол байгаа нь илт байна.

Avatar

Putin 2021-06-24 202.21.108.168

ОРОСИЙГ ТУХАЙН ҮЕДЭЭ АШИГЛАЖ Л ДЭЭ

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-24 202.9.46.41

ГЕРМАНЫ ЭСРЭГ ХЯТАД БАЙЛДААГҮЙ, ХАРИН МОНГОЛЧУУД БАЙЛДСАН ЮМ ШҮҮ.

Avatar

ОРОС АФГАНИСТАНД БАС БҮТЭЛГҮҮДСЭН 2021-06-24 202.21.108.168

УЛСТӨРИЙН МЭДЭГДЭЛ

Avatar