МАН-ын бага хурал энэ сарын 25-нд болно | News.MN

МАН-ын бага хурал энэ сарын 25-нд болно

МАН-ын бага хурал энэ сарын 25-нд болно

МАН-ын бага хурал энэ сарын 25-нд болно

Монгол Улсын зургаа дахь Ерөнхийлөгч У.Хүрэлсүх зургадугаар сарын 25-ны өдөр тангаргаа өргөнө. Түүний хувьд Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөснөөр намын гишүүнээсээ албан ёсоор түдгэлзэнэ.

Эх сурвалжийн мэдээлснээр, шинэ даргаа сонгох МАН-ын Их хурлыг хойшлуулж, Бага хурлыг У.Хүрэлсүхийг Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх өдөр хуралдуулахаар болжээ. Тус намын бага хурлаар намын даргын үүрэг гүйцэтгэгчийг томилох юм.

Дашрамд дурдахад, У.Хүрэлсүх намын даргын тамгаа үүрэг гүйцэтгэгчид шилжүүлээд, Ерөнхийлөгчийн тангаргаа өргөх аж. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-21 192.82.68.245

Бузар намын 100 жилийн ой нь хүртэл цаана өөр юм гээч. Энэ их өвчин тахал, олон хүний амь насыг авч байна шүү дээ. Аргагүй улаан намын 100 хүртэл өөр байдаг юм байна. Энэ хорвоо дээр учиргүй юм гэж нэгээнхэн ч байхгүй ээ…

Avatar

Зочин 2021-06-21 43.242.242.59

Хувьсгал хийж тусгаар улс болсны 100 жилийн ой, баяраасаа татгалзаж болохгүй. 100 жилийн ой нэг л тохионоо. Тийм болохоор заавал тэмдэглэх хэрэгтэй. харин наадмаа үзэгчгүй хийх хэрэгтэй. сайхан бөхийн барилдаан үзсэн шиг наадамлах нь монгол хүний л хувь тавилан юм. Хятадууд, хятадын эрлийзүүд бол эрийн 3 наадмыг мэддэггүй, ойлгодоггүй тэмдэглэхийг эсэргүүцдэг юм. гэсэн хэдий ч жинхэнэ монголчууд бид бахархах зүйлээ бахархаж тэмдэглэх нь зөвөө.

Avatar

Зочин 2021-06-21 66.181.184.155

25-нд бишээ. 24-нд болно. Битгий ташаа мэдээ тараагаад бай…

Avatar

Зочин 2021-06-21 73.202.10.232

Энэ жилийн наадмаа болиод ирэх жил 101 жилийн ойгоо сайхан тэмдгэлцгээеээ !!!

Avatar

ylcuun xamgaaltad 2021-06-21 216.200.84.189

1

Avatar

galzuu ubchtei xun, irgenii xamgaalaltiin xybtsastai aygan masktai xotoor yabj bsan 2021-06-21 216.200.84.189

ureedyid vaktsind xiilgej down sindrom xaldaaj.udur bye ubchtei xool,ubc sharluulj end shyrssen zyraglaachm,XORIG.baliar.

Avatar

зочин 2021-06-21 139.5.219.117

ЭНЭ ХҮРЭЛСҮХ л***р МОНГОЛ ХҮН БҮРТ ГАЙ ГАМШИГ АЙДАС ДАГУУЛЖ ИРЖ БАЙНА. ХЭЗЭЭ ЗАЙЛАХ ЮМ БОЛ ДОО. ЯАЖ ЗУРГААН ЖИЛИЙГ ӨНГӨРҮҮЛНЭ ЭЭ. БОДОХООС Ч АЙМААР.

Avatar

Зочин 2021-06-21 59.153.114.91

Хурэлсух эртхэн шиг зов хундээ намын тамгаа огоод явахгуй бол боон юм болно шуу дээ Оюун эрдэнэ бараг дээр байхаа битгий уурэг гуйцэтгэгч тавиарай

Avatar

Зочин 2021-06-21 150.129.141.152

Дөрвөн уулын дунд нэг дор энэхэн цаг хугаанд нэг агаар амьсгаалж нэг уснаас ууж байгаа хир нь нэгнээ аль муугаар хэлж байгаа улсад хэлэх үг олдохгүй юм бид бүгд нэгл цаг үеийнхэн жаргал зовлонг хамтдаа амсаж амьдарч байна .Цаг сайхан болноо монголын заяа их .

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.126.89.252

✔ ЯМАР Ч НААДАМ ТЭМДЭГЛЭХГҮЙ !!! ХАРИН ГЭР ГЭРТЭЭ ГАЗАН ПЛИТКАН ДЭЭРЭЭ ДУГУЙ ХУУШУУРАА ХАЙРЧ ИДЭЭД ТВ-ЭЭР " ТУНГАЛАГ ТАМИР " ; "АЛТАН ӨРГӨӨ" КИНОГОО ХҮҮХДҮҮДТЭЙГЭЭ ҮЗЧИХВЭЛ САЙХАН ДАА..
I LOVE MONGOLIA 💚💚💚💚💚

Avatar

Иргэн 2021-06-21 103.57.94.129

Намын дарга, Ерөнхий сайдын албыг СҮ, Миеэ, Энхбаяр нар л хэнд өгөхөө шийдэх болно?! Одоо байгаа бацаан үнэхээр жолдож бна?!

Avatar

Зочин 2021-06-21 165.22.97.76

МАНгаруудын бялуу хуваах алаан эхлэв. Гоё2 уйлаан майлаан их болно. Гэрээ ёсоор энкаярын намд 2200 албан тушаал гаргаж өгнө. Нөгөө олон жил өлөн хоосон явсан улс нь алж өгнө дөө. Үхтэрээ инээж авий байз

Avatar