"Вакцины гурав дахь тунг хэзээ, ямар шат дараалалтай хийхийг судална" | News.MN

"Вакцины гурав дахь тунг хэзээ, ямар шат дараалалтай хийхийг судална"

"Вакцины гурав дахь тунг хэзээ, ямар шат дараалалтай хийхийг судална"

"Вакцины гурав дахь тунг хэзээ, ямар шат дараалалтай хийхийг судална"

"Covid-19″ цар тахалтай тэмцэх хууль"-д хяналт тавих Түр хорооны гишүүд өнөөдөр (2021.06.21) Шуурхай штабын үйл ажиллагаатай танилцлаа. 

УОК-ЫН ШУУРХАЙ ШТАБЫН ДАРГА, ХУРАНДАА Ц.ГАНЗОРИГ:

-УОК-ын дэргэдэх Шуурхай штаб 2020 оны гуравдугаар сараас шуурхай зохион байгуулалтад орж, ажиллаж эхэлсэн. Улсын хэмжээнд Засгийн газар, УОК-оос гарсан тушаал, шийдвэрийг биелүүлэхээр шуурхай удирдлагаар хангах үүрэг бүхий бүх яам, агентлагийн төлөөллүүдээс бүрдсэн. Энэ хугацаанд гурван удаа Шуурхай штабын зохион байгуулалтын хэлтсийг өөрчилсөн.

ШАДАР САЙД С.АМАРСАЙХАН:

-Монголын нийт хүн амын 45-48 хувь нь огт вакцинд хамрагдаагүй байна. Тиймээс иргэдээ идэвхтэй дархлаажуулалтад хамрагдахыг уриалж байна. Бүрэн вакцинд хамрагдсан хүмүүсийн дөрвөн хүн тутмын гурав нь халдвараас хамгаалагдаж буйг эрдэмтэн судлаачид баталсан. Жишээлбэл, ЭМЯ-ны эрдэмтэн, судлаачдын баг АНУ-ын их сургуулийн эрдэмтэдтэй хамтран ажиллаж байна. Одоо 12-17 насны хүүхдүүдээ вакцинжуулах хүрээнд 2.5 сая тун "Файзер" вакцин захиалж, худалдан авах гэрээ байгуулсан. Эхний тунгууд орж ирсэн. Гэсэн хэдий ч идэвх сул байна. Энэ хугацаанд дотоод, гадаадын судалгаанд үндэслэж, гурав дахь тунг хийвэл хэзээнээс хийж, ямар шат дараалалтай явахыг судалж эхэлнэ. Вакцины судалгааг харьцангуй сайн хийж байгаа бөгөөд удахгүй эцсийн байдлаар УОК, Засгийн газарт танилцуулах чиглэл өгсөн.

Анх улсын хэмжээнд цар тахлын бэлэн байдалд 1000 ор бэлтгээд байсан. Сүүлийн гурван сарын турш халдварын тоо эрчимтэй нэмэгдсээр байгаад өнөөдөр улсын хэмжээнд 11500 гаруй оронд өвчтөн хэвтэн эмчлүүлж байна. Цаашид ор нэмэх боломж байгаа хэдий ч эрүүл мэндийн салбарын ажилтны хомсдол яалт ч үгүй гарч байна. Үүнээс гадна дотооддоо дархлаа дэмжих үйлдвэрлэлийг эхлүүлээд явж байна.

Бүтээгдэхүүн нь долдугаар сарын сүүлчээр гарч эхлэх байх. Бид шаардлагатай бүх арга хэмжээг авч ажиллана. Амралт, сувилал, ресторан, цайны газруудыг халдвар хамгааллын дэглэмээ сайтар баримталж ажиллахыг зөвлөсөн боловч огт дэглэм сахихгүй байсан учраас долоо хоногоор хязгаарлаад байна. Цаашид ийм байдлаар явбал хатуу хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй байдалд хүрнэ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
29
ТэнэглэлТэнэглэл
14
ЗөвЗөв
13
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

76 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2021-06-21 66.181.161.46

uhsenii chin 3dah tun z**l

Avatar

зочин 2021-06-21 202.55.188.89

Хятадын ард түмнээс хангалттай хэмжээний вакцин эрт ирүүлж халдвар өргөн тархахаас өмнө амжиж ард иргэдийг вакцинжуулсан тулдаа энэ дайтай гайгүй өнгөрч байна. Хэрэв вакцин байхгүй байсан бол орос нь вакцин өгөхгүй бидэнрүү нулимаад, манай монгол чингисийн цус, тэнгэр заяа ярьж тэнэгтсээр байгаад улсаараа сүйрч мэдэх байсныг одоогийн нөхцөл байдал харуулж байна. Хятадын ард түмэнд хүн ёсоор баярлалаа гээд хэлчий.

Avatar

зочин 2021-06-21 202.55.188.89

энэ халдвар аваад хүндрээд үхээд байгаа хүмүүс чинь 99 хувь нь вакцинаа хийлгээгүй оркууд байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-21 192.82.69.150

Спутникийн 2.тун яасан бэ? Оруулж ирэхгуй байж юу гэж иргэд хамрагдахгуй гээд байна??

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.21.109.95

songuuliar taarchaad irged buruutai gedeg mangartuulah geed yadchih yuma. hohinee songood bai haha

Avatar

иргэн 2021-06-21 202.179.24.83

ямарч Бараа бүтээгдэхүүнд хэрэглэх хугацаа Он сар өдөр гэж байдаг. гэтэл манайд Өөрсөд өө Вакцин үйлдвэрлэдэггүй
байж ЗГ, ЭМЯ, УОК Вакцин хоорондохи зайг Дур мэдэн тайлбарлаж Иргэд дээ шахаж байгаа нь Сэтгэл эмзэглэмээр ЗГ УОК ЭМЯ Хятадуудтай нийлж ДЭМБ- хүлээн зөвшөөрөөгүй байсан Хятад вакциныг Иргэд дээ хүчээр шахсан тэр нь одоо Бидний биеийг Вирусээс хамгаалж чадаж байна уу Хор болсон уу гэдгийг Хэн ч тайлбарлаж чадахгүй Иргэд халдвар авч Амь насаа

Avatar

иргэн 2021-06-21 202.179.26.57

Спутникийн эхний тунг хийлгэсэн иргэд 2дахиа хүлээсээр байтал эсрэг биет нь алга боллоо хөөрхий

Avatar

Иргэн 2021-06-21 66.181.161.8

Гуцаарай юун 3.дахь тун бэ 2.тун х***а хор шахуулаад л бүх юм ОК гэж гуцаад байгаагүй билүү яасан х***а ах нар чинь үхэж өгөхгүй байна дахиад 3.дахийг аваад шаагаад өг гэж баына уу ёстой май шүү Самарсайхан гуай хэрэв хийвэл миссүүдээсээ эхлэж хийе ээ

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.21.108.202

Дөнкүү оркуудад баталгаат эх үүсвэртэй гадаад мэдээ, мэдээлэл сайн олж унш гэж хэлье. 1 дүгээр тун вакцин хийлгэсэн хүн халдвар авсан ч хүндрэх эрсдэл нь 75% буурна гэж байна. 3 дахь тунг хийлгэвэл дархлаа бүүр сайжрах магадлалтай гээд дэлхийн эрдэмтэд судлаж байна. Үүнийг чинь ЗГ хийгээд байгаа юм биш үү тэнэг ээ! Хэрэв БНХАУ бидний ач тусыг бодож ийм богино хугацаанд ийм их вакцина нийлүүлээгүй бол бид ёстой байгалийн нэн ховордсон төрөл зүйл болох байсныг Энэтхэг улс харуулаад байна.

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.21.108.202

Юун Ковакс , юун спутник вэ? Одоо харин пфайзер нэмж захиалж байвал бидэнд л сайн. Япон улс туслаж байгаа, 84 мянга гаруй тун эхний ээлжинд өгсөн. Одоо Хятад ч бай, Орос ч бай хэд хэдэн удаагийн цар тахлын давалгаанд өртөөд, өдрийн халдварын тоо нэмэгдээд л байна. Ерөөсөө энэ вирусын онцлог нь юм байна. Ямар ч хөгжилтэй улс оронд давалгаалаад л байна. Иргэн бүр өөрсдөө хариуцлагатай байж, төрөөс авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээг ягштал биелүүлээд, дэмжээд өгөх л ухаан бидэнд дутаад байна.

Avatar

nominea 2021-06-21 192.82.80.81

бусад улсуудад 3дахь тунг хмйж бгаа зөвхөн монгол улсад шахах гээд бгаа юм биш юм уншиж судлаарай

Avatar

зочин 2021-06-21 202.55.188.89

энэ халдвар аваад хүндрээд үхээд байгаа хүмүүс чинь 99 хувь нь вакцинаа хийлгээгүй оркууд байгаа шүү….

Avatar

ард түмэн 2021-06-21 202.126.88.152

хөл хорио тогтоосон нь дээрээ тэхгүй бол монгол хүн малаасаа дээрдэх юм бхгүй маш бүдүүлэг хэнэггүй тэнэг учраас дарамтлх нь яг таарна

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.126.89.113

Samarlaa da Ta nar

Avatar

Болд 2021-06-21 124.158.67.94

Спутникийн 2.тун яасан бэ? Оруулж ирэхгуй байж юу гэж иргэд хамрагдахгуй гээд байна???

Avatar

хүннү 2021-06-21 202.179.26.19

Хөдөө орон нутгийн Онцгой комиссыг сайн ажилуул иргэдийн орж гарах хөдөлгөанийг бүртгэлжүүл, сүлжээгээр өөр хөөрөндөө холбогдож, мэдээгээ солилц. Хөдөө гадаа явсан хүмүүс очсон газраа 7 хоног гэрийн хорионд бай. Тэгэж байж л үүнийг хяналтандаа авна. Одоо өмнөх шигээ хөл хориод нэмэргүй. Хоривол бүр нам зогсоо. Ёстой нөгөө сая төгрөгөө өгөөд хорь.Мөнгө өгөхгүйгээр хорьж болохгүй иргэд чинь орлогггүй байна.

Avatar

мжл 2021-06-21 202.179.26.19

Вакцинд хамрагдаагүй, хоёрдахь тунгаа хийлгээд 21 хоноогүй хүнийг хөдөө гадаа бүү явуул. Хэрэв энэ вакцинууд чинь үнэн бол!

Avatar

Bold o 2021-06-21 223.39.158.137

Hyatad vaktsin darhlaa togtoohgui bolood 3dahiig tarina fej bgaa sh dee …udahgui 4 deh 5dahiig tarina gene dee Mongol ulsiin hun am har haytadiin amand lav orloo doo ..Oyukaa Mangar aa chi iim dunhuu gar bsan yum uuu

Avatar

happy 2021-06-21 37.228.214.223

medleg bolovsrolgui muu humuus turd garsnii or odoo garch olon hunii ami nas aar tulugduj ehellee. Uls tur niigmiin hariltsaa mash bohir heryyl temtseltei bbgaa ni bidnii tsuuhun hyn amtai uls orniig tuilduulahnee. Bidniig tenger urshuug.

Avatar

Айлаас эрэхээр авдараа уудал 2021-06-21 66.181.161.51

Юун АНУ их сургуулийн эрдэмтэд! Бас л нэг дарга нь сурах аядаж дирлом авсанийхаа төлөөсийг төлөх арга олоо юу! Монголд олон чадалтай эрдэмтэд бий, даанч үгэнд нь орохгүй үнэнийг хэлэх улсууд байгаа л даа

Avatar

Зочин 2021-06-21 128.113.134.164

Delkhiin ali ch ulsaad vaccine-iig holij bolno gesen ni turshiltaar batlagdaagui baigaa sh dee. Mongolchuudiig ng musun l ugui hiih geed baina uu daa?

Avatar

Irgen 2021-06-21 192.82.71.216

Erguu piizduu min ogtsrooch. Ene zasgiin gazriig ogtsruulayaa ard tumeen arai l doromjilj bn shuu. Heden zuun hun uhlee arai arai !!!!!! :-((((

Avatar

zochin 2021-06-21 103.26.194.153

халдвар авч хүндэрч байгаа, нас барж байгаа хүмүүсийн 97 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна, хохин ээ, шинжлэх ухаанд итгэдэггүй харанхуй бүдүүлэг, хардах сэтгэцийн өвчтэй оркууд амиараа төлөх болно.

Avatar

Зочин 2021-06-21 139.5.219.62

Орк бх нь чам шиг х***а шээс бсанаас дээр бх. Новшийн х***а

Avatar

ИРГЭН 2021-06-21 43.228.130.95

ЗГ ,ШАДАР САЙД, ЭМСАЙД БҮГД АЖЛАА ХИЙЖ ЧАДАХГҮЙ БНА. БИТГИЙ ОЛОН ТҮМНИЙ АЖИЛ АМЬДРАЛААР ТОГЛООД БАЙ ЧИ.ДУРТАЙ ҮЕДЭЭ ХААНА ЦАГДАНА ГЭЖ ХУЦАХАА БОЛИОД ӨӨРӨӨ ЗАЙЛААД ӨГӨӨЧ.

Avatar

Зочин 2021-06-21 139.5.219.127

Манайхаан вакциндаа хамрагдаарай, гуйж байна

Avatar

Зочин 2021-06-21 124.158.68.33

гуц оо

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.179.26.19

тэгвэл үхэж л таарах нь

Avatar

Saddam 2021-06-21 202.9.40.195

tur zasagruu dairaad bga humuusiig gaihaad ba da.tahal bol oorsdiin deglem uhamsariin asuudal shude.oorsdoo arhi uuj amraltand shoudaj huuhendej bhaar.ger buldee anhaarch anhaarch uhamsartai bhgui bol tahal hezee heniig ch hairlahgui shuu de.bid heden ond amidarch bga bilee.13 r zuunii yum yariaad bga orkuud minde.vaccine hiilgeerei arai l teneg ba shuu

Avatar

Зочин 2021-06-21 43.242.243.241

Японы тусламжаар файзер ирж байгаа гэсэн ыиздээ? Худалдаж авсан гэнэүү? АНУын вакцин чинь өндөр хувиар хамгаалж байгаашдээ. Үлдсэн хүмүүстээ вакцинаа сонголттой үлдээчүүл яадынн бэ!

Avatar

zochin 2021-06-21 103.26.194.153

халдвар авч хүндэрч байгаа, нас барж байгаа хүмүүсийн 97 хувь нь вакцин хийлгээгүй оркууд байна, хохин ээ, шинжлэх ухаанд итгэдэггүй хөранхуй бүдүүлэг, хардах сэтгэцийн өвчтэй оркууд амиараа төлөх болно.

Avatar

Иргэн 2021-06-21 66.181.183.216

Судлаад , судлаад яах вэ дээ. Суурь ,дэвсгэр муутай юм чинь олигтой ажил болохгүй шүү дээ. Дэмий л худлаа донгосч , иргэдээ хуурсан ажил болно. Ядаж худлаа ярихгүй байх хэрэгтэй шүү дээ. Гүйх нохойд гүйхгүй нохой саад гэдэг үг бий шүү.

Avatar

Zochin 2021-06-21 188.156.90.19

AMARSAIHAN HULGAICH, LUIVARCHINAA OLON HUN UHSENII UIL LAIG CHI UURIIN BIER ADILHAN UHEJ TULUH BOLNOO. Ene OLON HUNII UHLEER CHI bolood CHINII UURII CHIN HSMAARALTAI HUMUUS ADILHAN UHEH BOLNOO. CHAMD UNEHEER YAWAR CH AJLIIG HIIH AVIYAS,CHADVAR,SETGEL ZUTGEL ALGAA.MUU HULGAICH, CHI UURUU UIL LAIGAA EDELJ HAMGIIN MUU MUUHAIGAAR UHEH BOLNOO.

Avatar

Ip 2021-06-21 202.21.109.52

Та ажиллаа хийж чадахгүй байна. Больчихвол яасан юм бэ.

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.21.109.52

ажлаа

Avatar

Баяраа 2021-06-21 103.229.123.200

Ичиж нэрэлхэлгүй Хятадаас эмч нарын баг тоног төхөөрөмж гуйя. Тэд дотоодын халдвараа бүрэн хяналтандаа авсан. Барилга зам газар шороо ухах нэрийдлээр ил далд баахан хятадуудыг оуулдаг байж арл иргэдийнхээ амь нас эхүүл мэндийн асуудалд я анхаарахгүй байна. Эмч сувилагч нар маань ч хөөрхий хэцүүдлээ.

Avatar

Зочин 2021-06-21 150.129.143.240

Шадар сайд ажлын туршлага, мэдлэгээ сайжруулах хэрэгтэй, иргэдэд өгч буй мэдээллээ бодитой болгохгүй маш их амлалт өгөх юм.

Avatar

иргнн 2021-06-21 103.229.120.181

Гадаадад хүүхэддээ вакцин тарйагүй байхад халдварын тархалт буугаад л байсан шүү дээ.Дээд дарга нарын ажлын муу уялдаа холбоог хүүхэд рүүчихэж болохгүй шүү дээр .

Avatar

Ok 2021-06-21 64.119.26.24

Mash olon humuus anhnaasaa chanartai vaktsin oruulj ireechee gej helj bsan mongoliin tur mongoliin tur bish gedeg hytad vaktsin avch shahsan baidal uneheer hytadiin tur boljeee, hytaduudiig olon ulsiin shuuhed ug

Avatar

Зочин 2021-06-21 192.82.70.97

Ард түмэн бүсээ чангалж зовж зовж хөл хорионд орно. Гарсан үр дүнг нь Эрх мэдэлтнүүд улс төрийн ашиг хонжоо олох зорилгоор ашиглаад үр дүнгүй болгоно. Одоо дахиад хоригдоно үр дүнг нь хэн гэгч улс төрч ашиглах бол.

Avatar

Амарсайхаан УОК чи хариул 2021-06-21 66.181.189.85

Интермед эмнэлэгт 2 дахь тунгаа алдсан иргэд халдвар аваад эхэллээ. ?????

Иргэдийг ингэж хохироож болох уу ???

Avatar

Зочин 2021-06-21 37.139.4.249

Мөнгөө авчихсан Оросууд чинь нийлүүлэхгүй байхад Монгол яах юм? Интермед бол хувийн зүгээс оруулж ирсэн байх.Бас Оросуудад хулхидуулаа биз.

Avatar

Засгийн газар Интермед эмнэлэгт мөнгө төлөөд Спутник вакцин хийлгэсэн хүмүүсийн 2 дахь тунг ЯАРАЛТАЙ ӨГ !!! 2021-06-21 66.181.189.85

Хамгийн муухай нь Интермед эмнэлэгт хадгалагдаж байсан иргэдийн 2 дахь тунг ЗГ аваад сонгуулийн үеэо өрхийн эмнэлгээр үнэгүй тарьж мөнгөө төлсөн иргэд 2 дахь тун вакцингүй болсон байна. !!!! Энийг л хэлээд байна.

2021 оны 05-р сарын 27-нд 2 дахь тунгаа хийлгэх байсан иргэд вакцинаа ЗГ-т алдснаас 1 тунтай болж халдвар авч эхэллээ.????

Avatar

ок 2021-06-21 103.9.90.100

одоо судална гэж юу гэсэн үг вэ, аль хэдйин судалсан байлгүйдээ, арай мэлхийн хурдаар ажиллаад байна уу даа, цаана чинь ковид бүрхээд дууслаа

Avatar

Мөнх 2021-06-21 202.126.89.40

Худлаа хуцаад л. Америкийн эрдэмтэдтэй хамтарч сайн судалж байгаа гэнэ ээ. Ямар вариантын вирус тархаад байгаагаа ялгаж чадахгүй байж. Тэнэг хүн тэнгэрээс дээгүүр ярьдаг гэдэг дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-21 66.181.187.121

Мөнгө тараахын оронд pfizer оруулж ирэхгүй

Avatar

харамсалтай 2021-06-21 64.119.19.179

ёстой зөв

Avatar

Зочин 2021-06-21 64.119.19.179

Шагналын баяр тэмдэглэж өвчинг бүр гаарууллаа. Баттулга буухаасаа өмнө арл иргэддээ их гай тарьж, нүгэл хийлээ дээ

Avatar

Амарсайханы Зайсан скуэрт ковид хамаагуй 2021-06-21 66.181.161.7

Ашиг сонирхолын зурчилтэй энэ ноход гаргасан шийдвэрээ тэгш, шударга хэрэгжихгуй!!!! Тод жишээ нь УОК дарга, шадар сайдын Зайсанскуэрт ковид гарлаа, Зайсанхилл-д одонгийн найр тасрахгуй болж Баарнууд нь хууль уйлчилдэггуй мэт чулуутэй хумуус цуглуулж ковидыг харин ч нэг тархааж бнадаа!!! Даргын халаас тунтийж зузаарч бвал ….хууль гууль болж бн.

Avatar

Зочин 2021-06-21 37.139.4.249

Хотыг Миеэ Үүл гэдэг ху-жаа буриад хослол залгисан.Харин Богд уулыг туул голтой нь Миеэгийн ху-жаа Барсболд идсэн.Юун Зайсан! Амарсайхан Зайсанд хороолол бариагүй.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: МАН-ыхныг одоо л вирусээр далимдуулаад сайн муулах хэрэгтэй. 2021-06-21 150.129.140.136

МАН-ыхныг одоо л вирусээр далимдуулаад сайн муулах хэрэгтэй. Миний андууд дор сайн муулсан байна. Зөв.Олон хүн чад хийгээд байвал бүр ч сайн.Энийг л далимдуулахгүй бол МАН-ыг дахин муулах юм гарахгүй шүү.Цаадуул чинь дан залуу хүмүүсээр эгнээгээ тэлээд нөгөөдүүлийг нь коммунистууд гэж нэрлээд нэмэргүй. ТЭД ЧИНЬ КОММУНИЗМ ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ.Эх орноо гадныханд худалдах гэж байна гээд нэмэргүй. Наад ХҮРЭЛСҮХ ЧИНЬ АЖЛАА АВАНГУУТ БАЯЛГЫН САНГИЙН ХУУЛЬ БАТЛУУЛНА.

Avatar

Амарсайхан гуай иргэдийн 2 дахь тунг өгөөч 2021-06-21 66.181.189.85

УОК Амарсайхан иргэдийн 2 дахь тунг Интермед эмнэлгээс авч сонгуульд хэрэглэсэн. Одоо хурдан буцааж өгөөч. 1 тунтай иргэд халдвар аваад эхэллээ. Амь нас эрүүл мэндээ УОК- Амарсайханаас нэхнэ

Avatar

Зочин 2021-06-21 64.119.25.138

Дүр эсгэсэн ардчилагчид яг ийм,а**х хядахаар хүн бүрийг заналхийлж айлгана.Хэнийг ч яаж ч хилэсдүүлж чадах аймшигтай зэрлэг хүмүүс

Avatar

Юугаа х у ц а а д байнаа чи муу ?? Иргэд үнэнийг бичиж байна 2021-06-21 66.181.189.85

Иргэд Интермед эмннэлгт 2 тун вакцины мөнгө 2021 оны 05-р сарын 05-нд төлсөн. Эхний тунгаа 2021 оны 05-р сарын 06-нд хийлгэсэн. 2 дахь тунгаа 2021 оны 05-р сарын 27-нд хийлгэх байсан. Иргэдийн 2 дахь тунг УОК, Амарсайхан сонгуульд аваад өрхийн эмнэлгээр үнэгүй тарьчихсан гэж байна. Одоо спутник 1 тунтай иргэд халдвар аваад байна.

Ийм хариуцлагагүй үйлдэлдээ УОК Амарсайхан хариуцлагаа хүлээ. Иргэдийн эрүүл мэнд амь нас !!!!

Avatar

zochin 2021-06-21 66.181.182.42

bitgii s*** bandi mini.

Avatar

Зочин 2021-06-21 103.212.118.113

Одоо болж үз.бид туршилтын хулгана биш .өөрөө тариул..чадваргүй мөнгө хүүлэх тендерийн луйвар хулгай хийж худлаа ярихаас өөо чадах зүйлгүй байж .ковидын санаатай харгис жүжгээ зогсоо элдэв шинжилгээгээ больж үз.маниусыг үнэхээр дарамтлан харгисаар дарангуйлж байгаад хорсч гомдож байна.эрх баригчдад огт итгэхгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-21 64.119.25.138

АН-ын зарим үл бүтэх нөхөд вакцинжуулалтын эсрэг зориуд үйл ажиллагаа сурталчилгаа явуулж,иргэдийг хохироох санаа сэтгэлийг төөрөгдүүлэх явуулга хийгээд байх шиг байна.Үүнд хэрхэвч автаж болохгүй вакцинжилтэд идэвхтэй хамар. Энэ л энэ аймшигт халдвараас бүх нийтийг хамгаалах үндсэн арга.Үүнийг дэлхий нийтээр хүлээн зөвшөөрөөд байна..

Avatar

Зочин 2021-06-21 103.212.118.113

Хуцаад бай.огцор

Avatar

hahaha 2021-06-21 59.153.87.251

sputnikiin 2 dahi tun haana yavnaa , uhsen baasnii chini 3 r tun

Avatar

Зочин 2021-06-21 122.201.24.210

Спутникт оросууд өөрсдөө итгэхгүй тариулахгүй бна, дөнгөж 8-9%-нь хамрагджээ.

Avatar

hudalaa buraad l 2021-06-21 103.57.92.40

za buraad l orosd 18hubitai bgaa shuu..

Avatar

Зочин 2021-06-21 103.212.117.224

Neg l chanartai vakcin heregle l dee.

Avatar

Зочин 2021-06-21 103.57.94.169

Yun 3 dahi tun be???

Avatar

ЯАВАЛ САЙН ЦАГ ИРЭХ ВЭ ??? 2021-06-21 202.126.88.231

МОНГОЛ ХҮН БҮР ГЭР БҮЛИЙН СУУРЬ ХҮМҮҮЖИЛТЭЙ; НААД ЗАХЫН МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛТОЙ; ХУВИЙН ҮҮРЭГ ХАРИУЦЛАГАТАЙ; ХУВИЙН САХИЛГА БАТТАЙ; АМЬДРАЛЫН НААД ЗАХЫН ЗӨВ ДАДАЛ ХЭВШИЛТЭЙ БОЛСОН ЦАГТ Л САЙН САЙХАН ЦАГ ААНДАА ИРНЭ ДЭЭ…🍀🍀🍀🌺🌺🌺
ХАМАГ АМЬТАН БҮХЭН ЗОВЛОНГООС ХАГАЦАХ БОЛТУГАЙ !!!

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.131.245.243

Ардчиллыг устгаж байж л наад сайхан цаг чинь ирнэ дээ.

Avatar

Иргэн 2021-06-21 66.181.161.8

Авилгачин оффшорчин МАНАН г устгаж байж л сайхан уаг ирнэ дээ

Avatar

Зочин 2021-06-21 66.181.184.155

Монголын бүх иргэд бүгдээрээ "вакцин судлаач" их мэдэгч нар болчихоод амны зоргоор чальчиж байгаа нь зөвхөн Монголд

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.126.89.175

согуулиа хийцэн зорилгодоо хүрсэн.одоо хөл хорио ярьж эхэлнэ.ойлгомжтой.тэгснээ тог цахилгаан,ус хог дахин чөлөөлж хэсэг шоудаж хөгшчүүлээ тойлно.одоо дараагийн сонгуулийн бэлтгэл ажил эхэлсээн

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.9.46.228

hujaa vaccine chin bolohgui bgaa uchraas, darhlaa btogtooj chadahgui bgaa uchraas haldvar buurahgui bgaa yum bish vv? humuus vaccine durguidee bish, hujaa vaccine-s tatgalzaad, oros vaccine huseed bn shde, hussen vaccine iig ni bish huseeguig ni tarih geed bhaar durguitseed bgaag oilgohgui hujaa vaccine shahah geed chichreed bhaa bolichihvol durtai tariulnaa, orosiig.

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.131.245.243

Ухнаагийн Хүрэлсүхийн оруудж ирсэн Уханий Сүнээбарам вакцин ч монголчуудыг ёстой нэг ялаа шиг хиаруулж байна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-21 64.119.25.138

Вакцин оруулж ирж ,өргөн хүрээтэй вакцинжуулалт хийгээгүй бол чамаас эхлээд олон хүн одоо авс дотор хэвтэж байж ч болзошгүй байлаа . Дэлхийд хэрэглэж буй нийт вакцины 3-ны 1-ыг эзэлж буй ДЭМБ-ын зөвшөөрөлтэй чухал вакцин рүү дайрч ,нийгэмд гарч буй аюулт халдварыг улс төрийн өчүүхэн эрх ашигт хортойгоор ашиглахыг оролдон ,иргэдийн санаа сэтгэлийг сэвтээх муу явуулга хол явахгүй.Нийгэмд хэрэгтэй ашигтай зүйл хийж сур..

Avatar

Зочин 2021-06-21 202.131.245.243

Спутник В яасан бэ?

Avatar

Зочин 2021-06-21 43.228.131.83

Архиа л хорь. Тэгвэл хүмүүс бөөгнөрч цуглахгүй

Avatar

Зочин 2021-06-21 192.82.75.136

орк минь ээ, архийг хүчээр хориод үр дүнд хүрдэггүй юмаа. архитай архигүй хүмүүс юм ярих гэж, тоглож наадах гэж уулздаг юм!

Avatar

Зочин 2021-06-21 43.228.131.83

Архиа л зарахаа больчих. Тэгвэл хүмүүс цуглао

Avatar