Улиастайн гүүрний зам засвар дуусч, хөдөлгөөнийг нээжээ | News.MN

Улиастайн гүүрний зам засвар дуусч, хөдөлгөөнийг нээжээ

Улиастайн гүүрний зам засвар дуусч, хөдөлгөөнийг нээжээ

Улиастайн гүүрний зам засвар дуусч, хөдөлгөөнийг нээжээ

Улиастайн гүүр орчмын зам засвар дуусч, өнөөдрөөс хөдөлгөөн нээгдсэн талаар Тээврийн цагдаагийн албанаас мэдээллээ.

Тодруулбал, 2019 оны дөрөвдүгээр сараас Налайх чиглэлийн засвар эхэлж, өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сарын 7-ны өдөр 20.9 км зам дээр суурь хучилт хийжээ. Дөрвөн эгнээ бүхий 20.9 км замын ажлын хүрээнд туслах 3.7 км зам, 38 цэгт ус зайлуулах хоолой, 21 метр урт гүүр, мал, амьтанд зориулсан болон машин гарах тус бүр нэг нүхэн гарц хийхээр төлөвлөсөн.

Уг замыг нээсэн учир иргэд ямар нэгэн саадгүй зорчих боломжтой гэдгийг ажлын албаныхан онцоллоо.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ААК 2021-06-20 202.131.249.14

Өчигдөр ГАЧУУРТААС 3 ЦАГ БӨГЛӨРӨН БАЙЖ ХОТЫН БАРААА ХАРЛАА. ЭНЭ БӨГЛӨРӨЛ АРАЙ Л ДЭНДЛЭЭ,

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.161.80

2017 оны намар энэ зам болон Дарханы замыг хаагаад л 2018 оны намар дуусгана гээд Хүк ерөнхий сайд болон тухайн үеийн Зам Тэврийн сайд Энхамгалан нар олон ч удаа ТВ -р ярьсан даа. Гэтэл дөнгөж өнөөдөр ..

Avatar

Зочин 2021-06-20 107.117.172.53

Гичнаан жил ухнатаж байна аа?

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.161.72

Ер нь бүтээх босгох талдаа АН нь дээр юмаа . МАНгарууд хураах , булаах талдаа илүү юм .
Зам барьяа гэвэл АН ийг сонгоод л , хүнийй уурхай булаа яа гэвэл МАН ийг сонгоод л баймаар юм байнаа..

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.88.171

Энэ налайхын зам одоо хэдэн жил ингэж тамлах вэ хэзээ баригдаж дуусахав Сүрсүг Сайхансамраа 2 оо

Avatar

Зочин 2021-06-20 122.201.21.80

5-6 жил өнгөрчээ 2-3 ЗГ дамжиж. агуу их бүтээл юм байх даа. 10 жил өнгөрөхөд хэвээрээ байж чадах уу?

Avatar

Зочин 2021-06-20 203.91.115.49

1км тутамдаа бараг 5 тэрбумаар баригдаж буй Монголдоо хамгийн өндөр өртөгтэй зам юм. Баригдаж эхлээд хэчнээн ч жил болов. Одоо дууслаа. Нээлээ. Жаахаан засвар үлдсэн, одоохон л гээд байдаг. Газар дээр нь яваад очихоор мэдэхгүй хүнд бол бараг л овоолсон шороо байна гэчихээр л юм харагдаад байдаг. Зам дагуу гэрэлтүүлэг нь хаанав, дугуйн зам, явган зорчигчийн хэсэг хаана вэ гээд л хайхаар.

Avatar

Зочин 2021-06-20 203.91.115.49

Уг нь бол бараг хуучин замыг нь үлдээгээд, энэ мөнгөний хагасаар Богд уулын араар шинэ трасаар өндөр хурдны зам өлхөн барьчихмаар л даа. Гэтэл хуучин замын далан ашиглаад, замын өртгийг 2 дахин хэмнээд байхад л одоо болтол дуусдаггүй ээ. Хэн нь цавчаад байна? Одоо болоогүй юу? Яасан дуусдаггүй шунал вэ?

Avatar

Иргэн 2021-06-20 124.158.68.167

Хэлээд яахав шунал ч хэцүү сорилт шүү !!баргийн хүн даваж гарахгүй дээ !!
шинэ 76 маань болгоомжтой байгаарай !!
Та нарт амжилт хүсье !!
ха ха хи хи кх кх,…бүгд л гарвард марвард төгсцөцгөөсөн биз дээ за намраас засгийн газрын хуралдаан, УИХ – ын хуралдаан нуль англиар явагдахын байна дөө.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж