Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэр гараагүй | News.MN

Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэр гараагүй

Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэр гараагүй

Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэр гараагүй

Голын эрэг дагуу иргэдийн амралт, зугаалгыг маргаашнаас эхлээд зогсоох болсон талаарх мэдээлэл  цахим орчинд тархаж, шүүмжлэл дагуулж байна.

Энэ талаар Нийслэлийн онцгой комиссоос тодруулахад “Мэдэхгүй байна. Манайхаас ийм шийдвэр гаргаагүй” гэдгийг хэллээ.

Мөн өнөөдрийн ЭМЯ-ны ээлжит хурлын үеэр УОК-ын Нарийн бичгийн дарга Т.Баярхүү иргэдийн агаар салхинд гарах, зорчих хөдөлгөөнд ямар нэгэн хориг тавихгүй. Гэхдээ халдвар хамгааллынхаа дэглэмээ сайтар мөрдөж, хүний бөөгнөрөл үүсгэхгүй байхыг зөвлөсөн юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ЗөвЗөв
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.21.108.225

Гол бузарлавал энэ насны нүгэл бноо.🙏🙏🙏📿

Avatar

ЗГ, УОК-т 2021-06-20 202.126.89.240

Улаанбаатар хотод агаарт гарах газар олдохгүй байна бүх амыг эрх мэдэлтнүүд хашаад авчихсан оруулахгүй, ганц очиж болдог голын эрэг, Зайсангийн амыг цагдаагаар хаасан байна. УБ чууд хаана агаар амьсгалах вэ ??? Уулын аманд очоод хүмүүс гэр бүлээрэй бусдаас зайтай суудаг. энэ ямар харалган төр вээ үнэхээр бухимдаж байна, Өөрсдөө сонгууль хийж шагнал тарааж хүн цуглуулж болдог иргэн хүн хотын захад агаарт гарах эрхгүй ямар хэцүү хүнд нийгэм бээ х****л ид үнэхээр хэлэх муу үг та нарт олдохгүй байна

Avatar

Хорь 2021-06-20 202.126.88.188

Гол дагасан янхандалтаа зогсоовол яасын

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.90.142

Бас дээр нь корона тараагаад байгаа штээ.

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.88.232

** МОНГОЛ ХҮН БҮР СУУРЬ ГЭР БҮЛИЙН ЗӨВ СУУРЬ ХҮМҮҮЖИЛ ТӨЛӨВШИЛТЭЙ, НААД ЗАХЫН АМЬДРАЛЫН ӨДӨР ТУТМЫН ЗӨВ ДАДАЛ ХЭВШИЛТЭЙ , АХУЙН БА ҮНДЭСНИЙ СОЁЛТОЙ, НААД ЗАХЫН МЭДЛЭГ БОЛОВСРОЛТОЙ, ХУВИЙН ҮҮРЭГ ОРОЛЦОО ХАРИУЦЛАГАТАЙ, САХИЛГА БАТТАЙ БОЛОХООС НААШ САЙН САЙХАН ЦАГ ЭРИН, ХҮСЛЭН БОЛСОН ХӨГЖИЛ ДЭВШИЛ ХЭЗЭЭ Ч ИРЭХГҮЙ ЭЭ. БИДНИЙ АМЬДРАН БУЙ ОРЧИН ТОЙРОН Ч ӨӨРЧЛӨГДӨХГҮЙ ЗОВСООР БАЙХ БОЛНОО

Avatar

Өө зөз 2021-06-20 64.119.18.63

Гэрт нь хориочээ

Avatar

Зочин 2021-06-20 122.201.21.117

Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэрээ гаргаач. Юугаа хүлээгээд байдаг юм.

Avatar

Зочин 2021-06-20 122.201.21.117

Голын эрэг дагуу амралт, зугаалгыг зогсоох шийдвэр гаргах хэрэгтэй. Юу хүлээгээд сууж байдаг юм. Хүн үхэхийг хүлээх үү? Зүгээр ажлаа хий

Avatar

Зочин 2021-06-20 180.149.96.131

Үхэх гэж байгаа юм шиг л уул руу, гол горхи руу шаваад байхаар нөгөө халдвар хамгаалал угийн байхгүй л болно ш дээ. Тэгээд бүгд халдвар авчаад төр засаг буруутай гээд байдгаа л больчих хэрэгтэй. Зөв зөв, тэгэж бөөгнөрөл үүсгэхийг тараах л хэрэгтэй.

Avatar

Boli 2021-06-20 150.129.143.193

Naad teneg shiidveree boliochoo !! Teneg shiidver sudalgaagui

Avatar

Навчаа 2021-06-20 59.153.114.186

Голын эрэг дээр майхан барьж найрлаад баас шээсээр дүүргэчих юмаа

Avatar

ХОГОО ЗӨВ АНГИЛЖ; УУТАЛЖ АМЫГ НЬ БООЖ ХАЯАЧЭЭ МОНГОЛЧУУДАА 2021-06-20 202.126.89.193

ХӨДӨӨ ХОТГҮЙ ХОГОО ИЛ ЗАДГАЙ ХАЯЖ БАЙНАА !!!! ХОГОО АНГИЛААД УУТАНД ХИЙЖ АМЫГ НЬ ГҮЙЦЭТ БООХГҮЙ БАЙНА.
АЙМГИЙН; ХОТЫН ТОХИЖУУЛАХ ГАЗРУУД НЬ ЕР АНХААРАХГҮЙ ЮМАА !!!

Avatar

ESUIGEN 2021-06-20 197.210.29.117

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.179.26.19

Иргэд минь иймэрхүү солиотой зүйл байс хийгээд орж ирнэ. Бүү анхаар!!!

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.21.108.225

хүний бөөрний наймаа оруулахаа болиоч!!!!!ТЭнэг сайт бна шүү!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж