“Дельта” мутаци давамгайлж, 80 гаруй улсад бүртгэгджээ | News.MN

“Дельта” мутаци давамгайлж, 80 гаруй улсад бүртгэгджээ

COVID-19

“Дельта” мутаци давамгайлж, 80 гаруй улсад бүртгэгджээ

“Дельта” мутаци давамгайлж, 80 гаруй улсад бүртгэгджээ

Хятадад 2019 оны арванхоёрдугаар сард Covid-19 цар тахал гарч, богино хугацаанд дэлхий нийтийг хамарсан. Түүнчлэн өнгөрсөн хугацаанд цар тахлын вирус олон улсад тархаж, хүмүүсийг өвчлүүлэхдээ хэд хэдэн хувилбарт мутацилагдаад байна. Эдгээрээс халдварлан тархах байдал, хүндээр өвчлүүлэх, нас баралтад хүргэх талаараа Энэтхэг улсад бүртгэгдсэн “Дельта” хувилбар нь илүү аюултай байгаа юм. Тэгвэл Дэлхийн эрүүл мэндийн байгууллагын судалж тогтоосноор өдгөө  “Дельта” хувилбарын тархалт давамгайлах болж,  дэлхийн 80 гаруй оронд бүртгэгджээ. Тухайлбал, АНУ-д бүртгэгдсэн нийт халдварын 10 орчим хувийг “Дельта” хувилбарын тохиолдол эзлэх болжээ. Мөн Их Британи улсад өнгөрсөн намар анх бүртгэгдсэн “Альфа” хувилбараас илүү “Дельта” мутацийн халдварын тархалт давамгайлах болсон байна. Өдгөө Их Британид бүртгэгдсэн халдварын 70 орчим хувийг “Дельта” хувилбарын тохиолдол эзэлж байна.

ОХУ-ын нийслэл Москва хотноо нийт халдвар авсан хүмүүсийн 89.3 хувьд нь “Дельта” хувилбар илэрсэн байна. Москвад  өчигдөр халдварын 9056 шинэ тохиолдол бүртгэсэн нь цар тахал гарснаас хойших хамгийн өндөр үзүүлэлт болжээ.

АНУ-ын Өвчнөөс урьдчилан сэргийлэх, хянах төвийн мэдээлснээр “Альфа”, “Дельтай” зэрэг мутаци хувилбараас вакцинжуулалт хамгаалах боломжтой аж. Ялангуяа, Файзер болон Модерна вакцины хоёр дахь тунг тариулсны дараа эдгээр мутацийн хувилбарын халдвараас хамгаалагдах боломжтой гэнэ. Тиймээс иргэдийг вакцинжуулалтад идэвхтэй хамрагдахыг уриалж байна. Өдгөө АНУ-ын хүн амын 53 хувь нь вакцины эхний тундаа хамрагдсан ба 70-85 хувийг дархлаажуулснаар сүргийн дархлаа тогтох боломжтой аж.

Түүнчлэн Герман, Франц, Сингапур, Индонези, Хятад, Австрали улсууд болон Африк, Скандинав, Номхон далайн орнуудад "Дельта" мутаци бүртгэгджээ.

Үүний зэрэгцээ  “Covid-19”-ийн вирус үргэлжлүүлэн мутацид орсоор байгаа аж. Тодруулбал, Өмнөд Америк тивийн орнуудад, тухайлбал, Чили, Перу, Эквадор, Аргентин зэрэг орнуудад цар тахлын вирусийн “lambda” хувилбар бүртгэгджээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: GUARDIAN, THE NEW YORK TIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ХарамсалтайХарамсалтай
4
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

18 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-06-20 64.119.22.178

Хэн нэгнээс буруугаа хайх, хэн нэгнийг муулах, үзэн ядах, эрх мэдэлгүй бол амьдрах чадваргүй болох,
бүр нойр нь ч хүрэхгүй байх, зөвхөн сонгуулиас сонгуулийн хооронд нойртой нойргүй явах, товчдоо
мөрөөрөө амьдарч чадахгүй болтлоо доройтсон зэрэг нь бараг монголчуудын менталитет болсон юм биш үү!!!

Avatar

Баянзүрх дүүргийн иргэн 2021-06-20 202.9.40.199

Одоо болтол олон нийтэд ямар төрлийн ковидын вирус Монголд байгааг ил тод мэдээлэхгүй байна. Хятадаас ирсэн вирус гэж мэдээлэхээс хулчийгаад нуугаад байгаа юм уу. Уг цар тахлын түвшин вакцинжуулалт олноор хийхээс өмнө гайгүй байсан чинь "сахил хүртээд шал дордов" гэдэг үлгэр боллоо. Бүх нийтээр шинжилгээнд хамрагдахад анхаарч ногоон бүсүүдийг өргөжүүлэн хотод халдар ихсэхээс сэргийлэхэд их хүч хаях ёстой байжээ. Гаднаас ирэх хүмүүсээ шинжилгээнд хамруулан анхаарах байж дээ.

Avatar

МАН Хүрэлсүгтэй хамт үүнийг хийж чадлаа 2021-06-20 150.129.142.187

Урааа урааа Хүрэлсүхд баяр хүргэе бидний монголчууд 1,5 тэр хүнтэй муусайн хятадыг коронавирусын халдварын тоогоороо гүйцэж түрүүллээ. Урааа Хүрэлсүх мунхаг мандтугай

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: Манай ХУД-ийн 19-р хороогоор иймэрхүү сонинтой. 2021-06-20 192.82.69.71

ХУД-ийн 19-р хорооны Өрхийн эмнэлэгт өнгөрсөн тав дахь өдөр нэг танхай эмэгтэй сувилагчийг зоджээ. Эмчийн зөвшөөрөлгүй тариа хийхгүй гэж хэллээ гэж хөөрхий сувилагчийг зодож хувцсыг нь урж уйлуулжээ.Өнөөдөр Зайсангийн гүүрний дээх нь 6 бөх барилдаж байна. Маск энэ тэр бол яамай байна..2 цагдаа юу онцгойгийн ажилтнууд уу голын яг захад байгаа хүмүүс дээр очиж чадахгүй хаа хол байгаа хүмүүст усны аюулыг сануулж явна.Усны гуталгүй тул татуурга гарч чадахгүй ор нэр эргүүл хийсэн болж явна. :

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.187.121

Дельт Энэтхэг мутац

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.90.118

""ДЁЛЬТА" МУТАНТ ГЭЖ БИЧМЭЭР ЮМ УУ ДАА

Avatar

ESUIGEN 2021-06-20 197.210.29.117

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.21.108.169

НАС ХЭД

Avatar

zochin 2021-06-20 202.126.89.47

huul bus hunii erhten zaragch hunii naimaachin thagadaa shalga

Avatar

Зочин 2021-06-20 64.119.23.1

АЗИ тивд монгол улс тас хараар тэмдэглэгдсэн байна. Нөгөө олон сая жуулчин ирэх яасан бэ?

Avatar

Зочин 2021-06-20 150.129.142.187

Хүрэлсүхийн буянаар

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.9.46.231

Вакцинжуулалтаар нэгт бараг орлоо ухааны сүр данздаад байсан яасан. Ингэж улс орныг удирдахгүй ээ, х*******н коммунист манГАР.

Avatar

Зочин 2021-06-20 64.119.23.1

100 жил гэсээр тавиадтуучихлаа даа.

Avatar

Зочин 2021-06-20 192.82.83.5

100 жил дээрээ сүйрүүлнэ гэдэг нь ийм учиртай байсан юм болов уу.

Avatar

Эцэг 2021-06-20 103.26.194.59

Халпдавр ихтэйгээрээ хамгийн мууд нь орчихсон байна ш дээ. Төр засгийн буруу шүү. ард түмэн хичээгээд л байгаа. Тусламж үйлчилгэгээ зохион байгуулж чадахгүй_ Худлаа ярьцгаагаад амьдрал дээр болж бүтэж байгаа юм алга байна.
Өвдөөд 7 хонолж байна. Нэгч хүн утсаа авахгүй. Арбидол 60 ш өгч байгаа гэж Эрүүл мэндийн сайд 18-нд АСА станцад ярилцлага өгсөн нь худлаа. Өрх ч мэдэхгүзй. БЗД-ийн алба ч мэдэхгүй байна лээ.

Avatar

Зочин 2021-06-20 209.151.144.102

MONGOLCHUUDAA HURELSUH BOL MONGOLCHUUDIIN AMI NAS MONGOLYN ULSYN ES ORSHIHUI ORSHIUI MON MONGOL ULSYN HUULI TOGTOOMJ-G ULANDAA GISHGEN UNDSEN HUULIIN HOLBOGDOH ZAALTYG ZORCHIN GARSAN HUULI BUS ERONHIILOGC. SANALAA OGOOGUI 1 000 000 IRGEN BAIGAA.
HUHI HULGAICH HURELSUH-G BUUDAJ ALAHIIG URIALJ BAINA.
ZUGEER SUUJ U=BAIGAAD UHEHIIG TEVCHIHG !!!!!!!!! ZUGEER SUUJ OVDOJ SHANALJ BAIGAAD UHEHGUI UHEJ CHADAHGUI!!!!!!!!!!

Avatar

Ковидоор өвдсөн хүн 2021-06-20 103.26.194.59

Зохион байгуулалтгүй муу байгаагаа мутацаар битгий халхлах гээд бай. Засгийн газар, УОК-оо Та нар юу ч хийж чадахгүй байна. Зайлцгаа

Avatar