Ардын хувьсгалын 100 жилийн парадыг цуцлах чиглэлийг өгчээ | News.MN

Ардын хувьсгалын 100 жилийн парадыг цуцлах чиглэлийг өгчээ

Ардын хувьсгалын 100 жилийн парадыг цуцлах чиглэлийг өгчээ

Ардын хувьсгалын 100 жилийн парадыг цуцлах чиглэлийг өгчээ

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ой Монгол Улсын төрийн далбааны өдрөөр Төв талбайд болох Цэргийн ёслолын жагсаалыг цуцалсан байна.

Уг ёслолд 37 салбарын 3,200 цэргийн алба хаагч оролцохоор бэлтгэлээ хангаж эхэлсэн.

Эдгээр албан хаагчдаас тодорхой хэсэг нь Д.Сүхбаатарын талбайд болох Ерөнхийлөгчийн тангараг өргөх ёслолын жагсаалд оролцохоор байв. Тэгвэл Covid-19 халдварын нөхцөл байдалтай холбогдуулж, уг ёслолын жагсаалыг цуцлах чиглэлийг МАН-ын дарга У.Хүрэлсүхийн зүгээс чиглэл болгосон аж.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
28
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

61 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-20 192.82.72.66

Mongold gantshan bayartai hun bna ter ni Hurelsuh. Hamag yymaa temdeglene gej daldaganaal. Tegeed ch tsergiinhnii dund haldvar mash ondor hemjeetei bna. Hudlaa hezee ch belen bai gesen tushaalaar baahan humuus neg dor boognuulen arga hemjee zohiosnoos haldvar avan ger orondoo irj buh humuusee ovchluuleed tsaashaa medehgui hamaatanguudaa geh meteer mash ih tarhaj bn.

Avatar

medali niiluleh shahaanii kompani 2021-06-20 202.21.124.131

nuguu medali n yaahaar bolson be

Avatar

👮🏻‍♂️👮‍♀️ 2021-06-20 202.21.108.225

Баярласанд баярлалаа.!!ГЭХДЭЭ ГОЛ УС, УУЛ ХАДААР ЗУГААЛАХАА БОЛИХТУН!! МУ-н төлөө зүтгэцгээе❗

Avatar

Зочин 2021-06-20 95.117.26.221

Тэгмээр дээ,
Хамгийн харамсмаар нь миний ард түмний боловсрол энэ хүнээр дэлхийд хэмжигдэнэ гэж бодохоор гол харламаар. Сүржин ёсолж, таахалзахаас өөр ямар идтэй хүн юм бэ дээ,

Avatar

Зочин 2021-06-20 180.149.96.131

парад болбол ард түмэн бараг босох байлаа. овоо доо, даанч тийм байлгүй дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-20 139.5.217.101

Сүржинсүг гээд бүдүүн дарга энэ пионер ёслогоотой хүн мөнүү. Цэргийн улс төрийн удирдагч юмуу пионерийн удирдагчуу ойлгодгүй ээ

Avatar

Иргэн 2021-06-20 150.129.142.241

Зөв

Avatar

Зочин 2021-06-20 192.82.69.71

Зөв байна.

Avatar

Зочин 2021-06-20 59.153.114.186

Эрүүл байвал өөр олон жагсаал парад хийж болно. хэрэв парад жагсаал эдийн засгийн өсөлт, хүн амын амьжиргаанд хэрэгтэй бол хийхсэн. Зардлаас өөр үр дүнгүй юм даа

Avatar

балай 2021-06-20 192.82.73.237

Балай балай

Avatar

Халдварыг ямар болчоод байгааг 2021-06-20 106.128.63.190

тэр нь дээр байлгүй ….

Avatar

Зочин 2021-06-20 124.158.96.139

Хүрэлсүх мууч гэсэн жанхуугаас арай дээрээ.

Avatar

ESUIGEN 2021-06-20 197.210.29.117

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.182.67

Ийм балай юм, хүний наймаа, эд эрхтэний наймаа сурталчилаад байгаа этгээдийг мөшгөж хайж байдагын байгаа биздээ, энэ цагдаа тагнуулынхан…..

Avatar

эрбор 2021-06-20 192.82.67.235

ЧИГЛЭЛ ӨГСӨН БАЙЖ ХЭН ХЭРЭГЖҮҮЛЭХ ЮМ БЭ ЯГ ЦУЦАЛСАН ЮМ УУ ХУДЛАА ОЛОН ТҮМНИЙГ ТӨӨРӨГДҮҮЛЭХГҮЙ ШҮҮ х****л ЭД МАН ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.187.96

Маш зөв шийдвэр!

Avatar

Цог мн 2021-06-20 66.181.161.46

Намын дарга төрийн ёслолд чиглэл өгнө.айн.бусад намын дарга чиглэл өгвөл яасын

Avatar

Зочин 2021-06-20 103.229.121.33

Parad tsutslah ni zov. Gehdee namiin dargiin chigleleer gesen ni yu gesen ug ve , nam zuvhun songuulid oroltsdog bgullag biz de, nam zasag holildood evgyu l bolj ehelj bn shuu

Avatar

Зочин 2021-06-20 203.91.115.49

Гүй тэгмээр дээ. Энэ бүх ой мой, парад, наадам, одон тэмдэг тараадаг ёслол энэ тэрийг цуцламаар байна. Дахиад хаалгаа барихдаа туллаа. Гүй ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон нь үнэн, тэгээл болоо биз дээ? Өөр яалгах гээд байгаан. Бид үндэстнээрээ цагаан сарыг тэмдэглэлгүй 2 жил өнжиж болоод байгаа шүү. Ерөөсөө эгнэгт тэмдэглэхгүй байсан ч болохоор байна. Тэгэхэд энэ наадам, ой мой юу юм. Яршиг л байна. Эрүүл энх байхаа бодоцгооё.

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.90.37

Энэ ёсолсон зураг онцгүй байна хэцүү юмаа

Avatar

Зочин 2021-06-20 192.82.90.131

энэ нэг этгээд дандаа ёсолж тэнэгтэх юм. Цэргийн даргайлалд оруулах гээд бгаам бхда муу хар мөртэй гай хачиг хувалзан шимэгч зайлаасай

Avatar

Зовиногч 2021-06-20 66.181.161.14

Тэгэлгүйдээ, аливааг дараагийн үр дагаврыг нь харж байж " буурьтайхан" байцгаагаасайдаа

Avatar

Ашгүй дээ 2021-06-20 192.82.68.68

Ашгүй зөв шийдвэр гаргажээ.

Avatar

Зочин 2021-06-20 103.57.93.90

Хэдхээн харгис этгээдүүд Хүрэлсүхийг жижүүрлээд л дайраад байх юм. Хүрэлсүхэд хулгайчийн хуруугаа тайруулсан цөөн этгээдүүд мөн байхаа. Ард түмнээс бүрэн дэмжсэн түүнийг мянга хараагаад нэмэргүй, улам гялалзана. Шинэ Ерөнхийлөгчид зориулсан парадыг өөрөө зогсоох чиглэл өгсөнд буруу гэж юу байхав. Хараалын бузрууд өөлөх юмаа өөрсдөөсөө л хайх ёстой юм

Avatar

зочин 2021-06-20 64.119.22.178

ХЭЛ АМАА БИЛҮҮДЭХЭЭС ӨӨР ХИЙХ АЖИЛ АЛГА УУ ХҮМҮҮСЭЭ?
ВАКЦИНДАА ХАМРАГДАЦГАА, ГАРАА САЙН УГААЦГАА, ЗАЙ БАРЬЦГАА, АГААРЫН СЭЛГЭЭ ХИЙЦГЭЭ,
НУС ЦЭРЭЭ ДУРТАЙ ГАЗРАА БҮҮ ХАЯЦГАА, СҮРЭГЛЭЭД БИТГИЙ АРХИ УУЦГАА…!!!

Avatar

Зочин 2021-06-20 103.212.119.49

Наадамд оролцох хүмүүсийг шинжилгээнд хамруулаад үзэгчгүй хийхэд л болоо юм биш үү, нэг их сүржигнээд наадам хийх л юм бол 3,3 сая хүн бүгдээрээ өвчин тусч үхэж үрэгдэнэ гэж туйлширч солиоролд автах хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.180.186

энэ хүн одоогоор ерөнхийлөгч болоогүй засгын газар юм уу жонхуу ийм юм ярина биз дээ 1 намын дарга улс захирдаг хойд монгол болж байна уу

Avatar

ЗОГСООСОН НЬ ЗӨВ 2021-06-20 64.119.24.105

НЭГ ХҮНИЙГ БАЯСГАХ ГЭЖ ОЛОН ААВЫН ХҮҮХДҮҮД ТАЛБАЙД ЖАГСАЖ ХАЛДВАР АВНА…. ОДОО ЦЭРГҮҮД КОВИДЫН ХАЛДВАР АВЧ ХАЛДВАРЫН ТОО ИНГЭЖ НЭМЭГДЭЭД БАЙГАА БИШҮҮ.. ОРОСОД МАЙН БАЯР ГЭЖ ЖАГСААД КОРОНАГ УЛАМ ДЭГДЭЭСЭН БАЙХ…

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.89.239

🔴 МОНГОЛД "ДАРГА" БИШ "УДИРДАГЧ МАНЛАЙЛАГЧ ЗӨВ ҮЛГЭРЛЭЛ ҮЗҮҮЛЭГЧ " ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА !!!

🔵 АРД ИРГЭН БҮР СУУРЬ ХҮМҮҮЖИЛ; СУУРЬ БОЛОВСРОЛ; ХУВИЙН НААД ЗАХЫН АМЬДРАЛЫН ЗӨВ ДАДАЛ ХЭВШИЛ; ХУВИЙН САХИЛГА БАТ; ХУВИЙН ҮҮРЭГ ХАРИУЦЛАГАТАЙ БОЛЖ БАЙЖ БИД СОЁЛ; ТЕХНИК ТЁХНОЛОГИ; ИННОВАЦИ ….ТОМ ТОМ ЮМС ЯРИМААР БАЙНААА

Avatar

Сонор 2021-06-20 202.126.90.141

Бүх ресторан баар караоке хаагаачээ баяр наадам бүр болих хэрэгтэй цэргийн жагсаалын бэлтгэл хийгээд халдвар авсан хүн тоймоо алдсан одоо бүгдийн амралтын байдалл шилжүүлж хорио тогтоо хөдөө явуулж дархлаагийн лэмж

Avatar

Irgen 2021-06-20 192.82.67.174

Ene hen ch bish zugeer neg buzar namiin darga chiglel ogdog hen be ???? Eronhiilogch boloogui bgaa shuu dee ene holduu piizduu lav minii eronhiilogch bish shuu

Avatar

Баабар 2021-06-20 68.100.237.110

Чиглэлийг намбн дарга чиглэл өглөө…болиочээ

Avatar

Зочин 2021-06-20 192.82.74.171

Яахаараа намын дарга шийддэг юм бэ төр засаг чинь байхаа болтьсон уу

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.21.108.153

ХУГАЦААНААСАА ӨМНӨ ОГЦОР

Avatar

Иргэн 2021-06-20 202.55.188.40

Маш зөв

Avatar

Зочин 2021-06-20 98.253.30.34

Suhbaatariin talbai gedeg ner n heveeree bgaa muu esvel Chingisiin talbai bolson iymuu? Uchiriig n olhoo blaa.

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.89.28

Маш зөв шийдвэр гаргажээ. Ухаантай л байна даа

Avatar

Г 2021-06-20 202.126.89.158

Т1 чамд л таарсан ухаантай вх!

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.179.62

ӨДӨРТ ОЛОН ХҮН ҮХЭЖ АРД ОЛОН НЬ ГАШУУДАЖ АЙДАСТАЙ ТАХАЛТАЙ БАЙХАД БАЯР ПАРАД ХИЙНЭ ГЭДЭГ АРАЙ Л БИШ ШҮҮ. АНХНААСАА ҮҮНИЙГ ЯМАР ЭРҮҮЛ УХААНТАЙ ХҮН НЬ СЭТГЭЭ ВЭ. ЭНЭ ЭНЭРЭНГҮЙ НИЙГЭМ МӨН ҮҮ…….

Avatar

1125 2021-06-20 202.55.191.130

ЦЭРЭГ ЁСОЛГООГ ХИЙЖ СУРЧИХААД ЁСЛОО, ХӨ. НЭГ ЖИЛИЙН ОФИЦЕР БАЙСАН ХҮН МАРТАА БИЗ. ДЭСЛЭГЧИЙН ДЭЭР АХЛАХ ДЭСЛЭГЧ ГЭЖ ЦОЛ БАЙДГИЙМ ШҮҮ…

Avatar

Энп 2021-06-20 150.129.142.220

Монголын ким чен ун Сүрэлсүг 100 жилийн парад хэрэггүй, надад зориулсан тангарагийн парадаа л явуулчих гэсийм үү. Гашуудхл зарлах байтал Парад алхуулаад ёслоод байж байна гэдэг нь МАН -Ын Сүгсэлзүүр арай юу!!!

Avatar

Isee 2021-06-20 150.129.142.220

Улсын их хурал нь юу ч биш болчихсон юм уу, тэд энэ өвчний тухай, үхлийн тухай ам ангайхгүй, таны өмнө парад явуулья, та зарлиг гаргаад 150000 медаль МАН ыгн гишүүд, дэмжигчдэд өгчих бид уулзалт хийж зүүж тарааяа, тоо нь цөөн байна гэх мэтээр пялтагадаад л….иргэд гэртээ үхээд л, эмнэлэгт нь аппарат ч хүрэхгүй, эмч ажилчид нь амралт, нэмэгдэл ч байхгүй. Ядахдаа МАН ын эмэгтэй гишүүд нь гэж хэдэн чавганц-мануухайнууд,

Avatar

Зочин 2021-06-20 202.126.89.101

Зөв

Avatar

823 Р ХАР ЦЭРЭГИИН АРМИ 2021-06-20 66.181.161.40

Х ҮН +АН Д ХҮРЭЛСҮХИИН СОНГУУЛИАР ЦАЦСАН МӨНГӨНИИ ТАЙЛАНГ ШААРДАХ САНАЛ ТАВЬЯ ОДОО БАЙДАЛ ХЭЦҮҮ БАЙНА УЛАМ ХҮНДЭРНЭ ТЭНЭГИИГ ДЭМЖСЭН 823000 СОНГОГЧООС ХАРИУЦЛАГА НЭХЬЕ МОНГОЛЧУУДЫН ДУТАГДАЛ БОЛ ЗӨВХӨН ГАРСАН ХҮНИИГ Л ХАРААДАГ 100000ТӨГ 7 ХОНОГИИН ХҮНС 5 ШИЛ АРХИ ЭНХБАТАД ХАМГИИН БАГА САНАЛ ӨГСӨН ХОДООД ТАРХИНЫ ТУРААЛТАЙ ХЭНТИИ ГОВЬАЛТАЙ ДУНДГОВЬ СҮХБААТАР ЯДУУ БАЙНА СЭЛЭНГЭ ХӨВСГӨЛ ДАРХАН ЭРДЭНЭТ 5000

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.161.40

БАТБОЛДООС МӨНГӨ ГАРСАН ИНГЭЭД ОЛОН УЛСЫН МӨНГӨ УГААСАН ХАР СААРАЛ ЖАГСААЛТАНД ОРНОО ГАРЦААГҮЙ ШҮҮ

Avatar

энхбатад саналаа сайн өгсөн нь СЭЛЭНГЭ ХӨВСГӨЛ ЭРДЭНЭТ ДАРХАН 5000ДАВСАН БАЯРЛАЛАА 2021-06-20 66.181.161.40

ХҮН АН ХОЁР НИИЛЭЭД СОНГУУЛЬД ХҮРЭЛСҮХИИН ТАРААСАН МӨНГӨНИИ ТАЙЛАНГ ГАРГУУЛМААР БАЙНА ДАХИН ХУЛГАЙЛНА ШҮҮ ОДОО ГАДНААС ГУЙХ НҮҮРГҮЙ БОЛСОН 100000ТӨГ \35ДОЛЛАР 7 ХОНОГИИН ХҮНС 5 ШИЛ АРХИ\ ХҮРЭЛСҮХЭД МОЛИГУУЛСАН 823000 СОНГОГЧООС ХАРИУЦЛАГА НЭХСҮГЭЙ ТА НАР БАТБОЛДОД ДАВХАР ТОНГОРУУЛСАН ЭНХБАТ ГУАЙД ХОДООД ТАРХИНЫ ЗЭРЭГ ТУРААЛТАЙ ГОВЬАЛТАЙ ДУНДГОВЬ ХЭНТИИ СҮХБААТАР АЙМАГУУД ХАМГИИН БАГА ДУНДЖААР

Avatar

Зочин 2021-06-20 24.17.94.42

Cham shig yalagdaj chadahgui araas ni urgelj javij tsarailsan b**s shig dotortoi yumnuud zugeer l bugsuu ehleed archij sur! Uuriiguu hugjuul uuriiguu l hichee. Bitgii busdiin songoltiig haraa zugeer l Enhbat shig presidenttei bolooguidee bayarlaj bai

Avatar

irgen 2021-06-20 192.82.75.75

uuruu bie bolgochood, uuruu teriigee tsutsalj ene ter bolood baina uu hehehe tegeed baatar bolj molj hahaha

Avatar

зочин 2021-06-20 203.217.139.240

Маш зөв шийдвэр байна.

Avatar

Жамыг сөрж болохгүй ээ 2021-06-20 192.82.77.137

Еөөк болчихоод баахан сүржигнэх гэсэн болдоггүй дээ.. Ард иргэдийг биднийг бол барах байх л даа… Харин жамыг яаж сөрөх вэ дээ

Avatar

А 2021-06-20 202.126.89.158

100% санал 1 бна! Жамын юм жамаараа гэж! Түмний заяа их гэж! Буруу хүмүүс тархинд гарснаас болжммаш олон хүн өвчилж үхэж бна! Цэргүүдийн дунд халдвар тархсан гсн үү?

Avatar

Зочин 2021-06-20 66.181.181.104

МАНий биш МАНы ерөнхийлөгчийн яах нь хэнд хамаатай гэж

Avatar

Зочин 2021-06-20 209.151.144.102

Huuren tsarailsan pizd a hurelsuh tgeed koronoa aa taraadagaa taraachihaa uy soliorood bna aa! pzida

Avatar

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООЁ !!!! 2021-06-20 202.126.89.218

✔ ТЭГМЭЭР ДЭЭ. ХҮҮК ОДОО ЖИНХЭНЭ ДАЙН САМУУНЫ ШАХУУ ЦАГААР ЕӨӨӨК БОЛСОН ХОЙНО ГАДААД ДЭЛХИЙ НТР-ЭЭ ТҮР ОРХИОД КАБИНЭТДЭЭ ТУС ДЭМ БОЛЖ АЖИЛЛАМААР ДАА !!!

✔ МОНГОЛ УЛС ДОТООД ДАХЬ ГАМШИГАА ОЛИГТОЙ ШИЙДЭХГҮЙ БОЛ ХҮССЭН Ч ХҮСЭЭГҮЙ ОЛОН УЛСАД МОНГОЛЫГ ЮМ ЮМНААС ХАСААД ЖИЙГЭЭД ЭХЭЛЖ БАЙНА …!! ГАДААД НИСЛЭГ; ОЛИМП; ХӨЛБӨМБӨГ; ЭКСПОРТ, ИМПОРТ….БҮГД БУДАА

Avatar

Ziw shiidwer bna 2021-06-20 202.9.41.26

Zuw shiidwer bna.

Avatar

Zochin 2021-06-20 202.126.89.179

Цэргийн ерөнхийлөгчтэй одоо уйлцгаа хаха

Avatar