УОК-ын дэргэдэх эрдэмтдийн багаас хөл хорих санал гаргажээ | News.MN

УОК-ын дэргэдэх эрдэмтдийн багаас хөл хорих санал гаргажээ

УОК-ын дэргэдэх эрдэмтдийн багаас хөл хорих санал гаргажээ

УОК-ын дэргэдэх эрдэмтдийн багаас хөл хорих санал гаргажээ

Улсын Онцгой комиссын /УОК/  дэргэдэх Эрдэмтдийн багийн гишүүн О.БАТБАЯР:

Эрдэмтдийн багийн зөвлөлөөс халдварын тохиолдлыг зургадугаар сарын 15-наас буурна гэж тооцоолсон ч нэмэгдлээ. Үүнд маш олон зүйл нөлөөлсөн. Иргэдийн хөл хөдөлгөөн маш их нэмэгдсэн. Ойролцоогоор 16 мянга гаруй иргэн шагнал авлаа. Эдгээр иргэд шагналынхаа найр наадмыг хийсэн. Мөн Монголд тархаад  байгаа вирус мутацид орсон байх магадлалтай.  УОК-ын эрдэмтдийн баг бүх заавар, зөвлөмжөө хараат бусаар гаргаж, УОК-т хүргүүлдэг.

Өнөөдрийн байдлаар Эрдэмтдийн багаас  вакцинжуулалтын явц, судалгаануудаа хараад хөл хориог тогтоох зайлшгүй шаардлагатай гэх саналаа  УОК-т хүргүүлсэн.

Тохиолдлын тоо өдөрт 3000-3500 руу хүрэх магадлал өндөр байна. Нэг сарын дотор шинээр өвчлөх хүмүүсийн тоо 100-120 мянгад хүрэх эрсдэлтэй байна. Хөл хорио тогтоох шаардлага үүссэн. Нэгт, халдварын тоогоо харах ёстой. Өвчлөл өндөр байна. Хоёрдугаарт, эмнэлгийн  орны ачаалал хамгийн өндөр түвшинд хүрчихлээ. Гуравдугаарт, лабораторийн ачаалал нэмэгдсэн. Дөрөвдүгээрт, нас баралт ихэссэн.  Зөвхөн долдугаар сард өвдөх тохиолдлын тоо 100-120 мянга давах тооцоолол бий. Үүнийгээ дагаад эрсдэлт бүлгийнхэн маш их эрсдэлд орно. Тиймээс зайлшгүй арга хэмжээ авах шаардлагатай байна" гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
85
ТэнэглэлТэнэглэл
32
ЗөвЗөв
30
БурууБуруу
17
ХарамсалтайХарамсалтай
13
ХахаХаха
4
ХөөрхөнХөөрхөн
4
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

149 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

WAR 2021-06-19 124.158.69.41

Яг зөв нэн даруй хөл хориог эхлүүл. УЛААН БҮСЭЭС салах ёстой.

Avatar

ЭНХ 2021-06-19 192.82.67.187

ЭРДЭМТЭДИЙН БАГ ГУАЙ ГЭЖ ЗАЙЛУУЛ ЮМ МЭДДЭГ ЮМУУДАА ЧААВААС.БАС БОЛООГҮЙЭЭ СОНГУУЛИА ХЭЛЭХГҮЙ ЗӨВХӨН ШАГНАЛААС БОЛСОН ГЭЧИХЖЭЭ.ХҮҮКЭЭСЭЭ АЙГААД ПЯЛДАГА ЦАРАЙЛЧИХЖЭЭ ЮУН ӨРӨВДӨЛТЭЙ ЭРДЭМТЭДИЙН ЗӨВЛӨЛ ВЭЭ.АЦНЫХ НЬ ЭРДЭМТЭД БАЙДГЫН НОВШНУУД ЮМ БИШҮҮ ШУДРАГА БАЙЖ ЧАДДАГГҮЙ ха ха ха ха

Avatar

Зочин 2021-06-19 122.201.21.103

Шагнал гардуулсан найр хийсэн сонгууль гэж баахан шож хийсэн энэ д хэн хаанаас яаж хариуцлага нэхэх вэ?

Avatar

lol 2021-06-19 202.9.46.163

oorsdigo gerte hori s** naraa ugaasa ajilgui atsnuud hol horiond orj ulsaas mongo avah sanaatai. ajil hiigech guilgachingud min

Avatar

Zochin 2021-06-19 103.57.94.195

Hol horoichee durakuudaa suirleesh dee

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.17.204

Хөл хорио тогтоохгүй бол хэтэрлээ тусламжаа өгөөд хориочээ ард иргэд туйлдлаа

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.55.188.105

🤣 тусламж авчих гээл айн

Avatar

зочин 2021-06-19 122.201.21.117

Хөл хориог тогтоох зайлшгүй шаардлагатай

Avatar

зочин 2021-06-19 103.26.192.43

Ардын намын баяр , Ардчилсан намын даргын сонгууль , Март , Сонгууль , Одон шагналууд гээд УЛС төрчдийн ГАЙ шүү дээ…
Эрдэмтдийн үгийг нохой хуцсан чинээ тоогоогүй…….
2 сарын 3 эсвэл 6 наас хөл хорио тогтоосон бол ийм байдалд орохгүй байсан.

Avatar

Irgen 2021-06-19 202.126.89.161

Ali ch nam evsel geltgui ene bol uls turchdiin gai shuu

Avatar

с 2021-06-19 103.212.118.66

Тийм хүрхий мундаг эрдэмтэд юм бол эрсдэлийг урьдчилж хараад одон тараалгахгүй, сонгуулийн сурталчилгаа, найр наадмаа хийлгэхгүй байх нь яасын бэ. Одооны нөхцөл байдал шиг өвчлөл нэмэгдэхээр захын хүн ч цаашдаа улам нэмэгдэнэ гэдгийг эрдэмгүй байсан ч хэлнэ шүү дээ. Эрдэмтдийн зөвлөл гэж нэрлэхээ боливол таарна, эрдэмгүйн зөвлөл байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.22

Энэ байдлаар цааш урсгалаар яваад байж болохоо байлаа!!! Засгийн газар зоримог зөв алхам хийхгүй бол цөөхөн муу монголчуудаа хядаад дууслаа шүү, та нар?!!! Хөл хорио тогтоохоос аргагүй болчихлоо!!! Харин тэгэхдээ 4-5 сарынх шиг хэт муйхарлаж хатуурхалгүй уян хатан журамлах хэрэгтэй!!! Жишээ нь, зусланд гарсан айл хот руу явж усанд ч орох аргагүй таг хаачихаад байсан шүү!!! Эхний 7 хоногт нь маш хатуу хориод дараа 7 хоногоос нь аажмаар сулруулах г.м.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.83.171

Хүрэлсүх гэгч согтуу сонсогч ерөнхийлөгчтэйОюунЭрдэнэ гэж амны салиа арилаагүй мангар орк ерөнхий сайдтай 76 хулгайч ИХгишүүнтэй энэ Монгол өөдлөхгүй …бүгдээрээ коронагаар сөнөнө ..

Avatar

Zochin 2021-06-19 202.126.89.106

Түүхэндээ хамгийн муу ажиллаж байгаа Засгийн газар бол Оюун-Эрдэнийн Засгийн газар. Юугаа ч мэдэхгүй байж худлаа попордгоороо попорч одоо хөл хорихгүй гээд хуцчихсан. Одоо халдвар замаа алдаад байна. Угаасаа юу ч мэдэхгүй юмнуудаар өөрийгөө хүрээлүүлчихээд тэд нарынхаа үгээр ярихаар яаж бүтэх вэ дээ. Угаасаа энэ худлаа попчин Ерөнхий сайд хийж чадахгүй юм байна. Даахгүй ачаагаа үүрэх гэж зүтгэж байж няцарч дуусав даа.

Avatar

zochin 2021-06-19 66.181.191.55

MAHgaruudiin songuuliin surtalchilgaa Mongolchuudad ymar ih gai bolsniig ene heden erdemtediin zovlol n heldeggui ee. Ugtaa MAHgaruud songuuliig hoishluulj ard tumnee bodoh bn ym. NAHgaruud ta nar udahgui uiliin uree uzej laigaa chireh boltugai.Hurelsuhee chi ene olon ydarsan tuildsan zovson ard tumnii nulimsaar tsadah boloogui yu. Chi ymar aimaar shunaliin tulam, aluuchin bnaa.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.181.104

Хаха. Сарын өмнө энэ үгээ хэлээд уйлаад сууж бхгүй яасийн. Ацны эрдэмтэдийн зөвлөл. Зүгээр долоогчидын цуглаан гэчихгүй

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.90.157

Ednii meddeg ch gj yu bhav, huukiin tushaal l irj dee. Odoo heleltsej bga jyjig tavij bgad 26 naas 9 hyrtel 2 week horiloo gene dee. Tegeed daraa n 100 jilee hiihed esergyytseh bayalgiin ezed oldohgyiee gj….

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.66

Шагнал биш сонгуулиас болсон л доо. Хүрэлсүхээс болсон цэг

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.179.26.19

Сонгууль хийх гэж улайрсаны гай энэ. Одон авч гаыхуулсны гавьяа энэ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.179.26.19

Хөдөөд сонгууль, хотход шагнал л ковидыг галзууруулсан.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.70.149

Мөнгөтэй танил талтай намын хамааралтай бол хэн ч гэсэн эрдэмтэн гэх гуншинтай болчихдог цаг үе юм даа хөөрхий с

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.55.188.39

Одоо хөл хорио хэрэггүй байх өө. Вакциндаа бүгд хамрагдвал нэг гэгээ харагдах байх.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.105

Амарсайхан миний хүү буян үйлдэж хол хорио тогтоож үз! Мөнгө, нэр хүнд олдоно, амь нас олдохгүй шүү. Хүнд бурхан багш амьдрах боломжийг ганц удаа л олгодог.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.68.159

Амарсайхан харин хурдан хамаг авгай хүүхэд балагаа аваад америк хятад зэрэг орон руугаа зайлж буян үйлдэж үз ээ.

Avatar

зочин 2021-06-19 64.119.23.54

СОНГУУЛИЙН ГАЙ,МАН-хан СОНГУУЛЬ ГЭЭД ЗАЛ,ТАЛБАЙД ХЭДЭН МЯНГААР НЬ ХҮМҮҮСИЙГ ЦУГЛУУЛЖ БАЙСАН НЬ 90 % НӨЛӨӨЛСӨН

Avatar

үлмэдэх 2021-06-19 103.140.11.46

хөл хорио тавиад одоо ямарч хэрэг байхгүй тоо буурахгүй …
энэ эрдэмтэдийн баг гэж яг ямар хүмүүс байнаа дандаа худлаа үнэн судалгаа гаргах юм.
иргэд өөрсдөө халдвар хамгаалалтын дэглэмээ сайн барьцгаа гүйцээ

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.212.119.213

Сонгуулийн гай

Avatar

Хотын иргэн 2021-06-19 64.119.20.237

Хөл хориогоо тавиачээ пиздануудаа

Avatar

HAR SULD 2021-06-19 203.98.76.230

Hol horivol ediin zasag suirne.Gadaad or zeel bas dahin or zeel.Oyu tolgoid ghd MGL 1 HUN YAMAR ORTEI BILEE…OROO DARJ CHADAHGUI MONGOL NUTGAA HUDALDAH U.VAKTSINII TURSHILTAND ORSON YUM CHINI OYUN-ERDENIIN HELSNEER DAVS MET GASHUUN SHORVOGIIG AMSAAD,TSAHIMAAR ULS ORNOOROO HARIINHANII HYANALTAD OROOD BAIJ BAIYA!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.106

Хөл хорихгүй бол харин ёстой эдийн засаг чинь сүйрлээ. Эрсдэл өндөртэй улс гээд гадаад дотоодын улсууд манайд хилээ хаагаад экспорт, импорт бүрэн зогслоо. Ганц орлого ордог нүүрсээ ч гаргаж чадахаа болиллоо. Гаднаас бараа орж ирэхдээ тээвэр, гаалийн үнэ нь нэмэгдээд хир баргын хүн авахын аргаггүй үнэтэй орж ирж байна. Эмнэлгийн ажилтнууд сөрөрч дууслаа. Одоо бүүр залхаад загнаад эичилгээгээ ч хийхгүй болсон байна гэж байна сувилагч нар. Сүйрч байна энэ улс.

Avatar

showman 2021-06-19 76.220.53.62

сонгууль хийх гэж 18 аймгаар тараагаа биз дээ, үхсэн баасны эрдэмтэд ямар ч судалгаа бхгүй, хорихоос өөр юм мэдэхгүй

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.80

2 тунгаа хийлгээд 14 хоночихсон байхад хөл хорих гэж байгаа юм уу?

Avatar

зочин 2021-06-19 124.44.184.129

Ниргэсэн хойно нь хашгирав гэгч болж байна уу? Ерөнхийлөгчийн сонгуулийн сурталгаа, сонгуулийн үеэр халдвар Монгол даяар хавтгай болсон биз дээ? Үнэнийг шууд шударга ил тод хэлж чадахгүй бол өөрсдийгөө эрдэмтэд гэж бүү тооц. Нам засагтаа тохирсон шийдвэр гаргагч эрдэмтэд үү? Хэдэн хүний амь нас, эрүүл мэндээр дэнчин тавьж ерөнхийлөгч болов доо? Сонгуулийн ажилд оролцоод халдвар авч гэрийнхэндээ бүгдэд нь халдаачихаад гэр бүлээрээ өвдсөн хүмүүс зөндөө байгаа юм биш үү? Хятад вакцин үйлчлэв үү?

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.80

+МАНы 100 жилийн ойн баяр.

Avatar

Ulzii 2021-06-19 139.5.217.251

100 jiliin bayraa hiij luiwar bolson nogoo songuuliin mongoo taraasan. Ene zuiliig martaj bolohgui. 100 jiliin bayar kontsert gej haldwariin tarhalt gazar awsan shuu. Odoo irgediin buruu gej heleh l bh. Geendee ch bii goondoo ch bii

Avatar

СПОРТ ЦОГЦОЛБОРУУД, БӨХИЙН ӨРГӨӨНД ОР ДЭЛГЭВ ГЭЭД Л ЗУРАГ ҮЗҮҮЛЭЭД БСАН, ХААНА БАЙНАА? 2021-06-19 64.119.20.135

БЭЛДСЭН ОРНУУД БГАА БОЛ ОДОО АШИГЛАХГҮЙ ХЭЗЭЭ АШИГЛАХ ГЭЭД БНАА? ЭСВЭЛ ЗҮГЭЭР Л ЗУРАГ ҮЗҮҮЛЖ ХУУРСАН ЮМ УУ? 14 МЯНГА ГАРУЙ ХҮН ГЭРЭЭР БГАА НЬ ХАЛДВАРЫН УУРХАЙ БОЛЖ БГАА ЮМ БИШ ҮҮ?

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.26.193.71

Ор бол хангалттай л байна хамгийн чухал нь эмч сувилагч эм тариа нь байхгүй л дээ ккк . . .

Avatar

Zochin 2021-06-19 64.119.17.200

Uuchlaarai. Or baikhgyi bna. Nagats egch masni suuri uvchteu. Khaldvar ilreed 3 khonoj bma. Dyyrgiin emneleg shiljyylne gj kheleed emchilgee ch khiikhgyi, shiljyylekh ch ygyi 3 khonoloo. Or baikhgyi khyleegdej bna gnee. Ykhekhiig n' khyleegeed bgaa umuu khaashaa um. Khul khorio tavij ene khaldvaraa bagasgakhgyi bol busad uls khilee khaagaad gan s mungu oldog nyyrsee ch gargaj chadakhaa bolilloo.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-19 64.119.18.192

Дарга нар сонгууль хийхийн тулд бүх зүйлийг задгай тавьж хяналтыг алдсан. 67% санал авсан хүнээ шүтээд та нар өөрсдөө тэр хөл хориондоо сууцгана биз дээ. Аль дээрээс баар ресторануудыг хүргэлтийн горимд шилжүүлээд олон нийтийг хамарсан арга хэмжээг хориглож болох л байсан. Архи, дарс зарахгүй байж болох л байсан. Одоо хөл хориод яахав дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.25.138

Улс төрийн солиорлоо зарим нөхөд больвол яасан юм бэ. Хэнд хэрэгтэй юм. Вакцинжуулалт амжилттай явуулж, бас ч иргэдийн амьжиргааг алдагдуулахгүйн тулд төрөөс тал бүрийн арга хэмжээ авч хөл хорионы дэглэмийг бараг 2 сар шахам хойшлууллаа. Харин одоо байдал нилээд хүндэрч хөл хорио тогтоохоос өөр аргагүй байдалд хүрч байх шиг байна.Иргэд энэ байдлыг анхаарч энэ халдвараас өөрийгөө хамгаалахыг бод л доо.өөртөө анхаар Бүх зүйлийг төр засагт даатгаж болохгүй Тийм боломж ч байхгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.83.171

МАН б**с долоогч цүнх баригч хуцөө

Avatar

Zochin 2021-06-19 64.119.17.200

Khul khorikhgyi bol khaldvar khetsyydlee. Takhal chin khul khorij bj l namjdag uvchin shyy dee. Emneleg avakhgyi. Khaldvartai khymyys gudamjaar dyyren bna.

Avatar

Бадрал 2021-06-19 202.9.40.154

Одоо чавганц нараас зөвлөгөө авбал арай дээр байх шүү. Жор мэдэхгүй ламаас зовлон үзсэн чавганц дээр гэсэн үг байдаг даа

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.40.154

Одоо чавганц нараас зөвлөгөө авбал арай дээр байх шүү

Avatar

хүннү 2021-06-19 202.179.26.19

Та нар Сонгууль хийвэл ингэж тархана, наадам тэмдэглэж шагнал тараавал ингэж нэмэгдэнэ гэдгийг тооцож эрсдэлийн үнэлгээ хийж төр засагт шаардлага өгч чаддаггүй юм уу? Одоо юугаа донгосоод байгаа юм? Хот бүхэлдээ бүгчим халуун болно ийм үед хөл хорьдог нь яаж байгаа юм? Улам нэмэгддэг юм байгаа биз дээ. Орц бүрийн гадаа өөрснөө ирж зогсох юм уу? Эдийн засгаа яах вэ? иргэдээ яах вэ? ААН-дээ яах вэ? Тэдэнд өгөх мөнгө баына уу? тооцож үзсэн үү? Хөл хоригдсон ч гэлээ идэх хоол хэрэг болно.

Avatar

Зоч 2021-06-19 192.82.76.224

Сонгуулийн сурталчилгаагаар Хүрэлсүгээс адис авах гээд улс орон даяар алаан болоо биздээ. Эрдэмтэдээ! тэрийг анзаараагүй юу? Нөхөөд харчихдаа! Бараг гарыг нь долоох гэж зүтгэсэндээ! Энэ үйлдэл өвчин тараахгүй юу?

Avatar

Эуууу 2021-06-19 150.129.142.220

Үнэхээр жинхэнэ эрдэмтэдюм бол, үнэхээр шинжлэх ухааны зөв арга аргачлалаар судалгаа хийсэн юм бол бие даагаад хараат бусаар мэдээлээч дээ. Ономын Наранбаатар шиг. Одоо гарч ирсэн Сүгсэлзүүрээс л төмөр горьдож худлаа бялтга дүгнэлт гаргаж байгаа ш тээ. Манай эрдэмтэд, сэтгүүлчид ийм л аргаар амь тээх юм даа чаавхас..

Avatar

иргэн 2021-06-19 64.119.26.251

Нэг байгууллагын ажилтнуудаас тургэвчилсэн тест авахад 6-7 хун эерэг нарч бна. Тэд нар нь бусдадаа тараагаад бгаагаа ч хэн ч мэдэхгуй сайхан холион бантан болж бна дооо.

Avatar

Зоч 2021-06-19 192.82.76.224

Эрдэмтэдийн үг гээд гайгүй анзаарч байсан чинь юун эрдэмтэд вэ чааваас! МАН-ын үйлдэл болгоныг хаацайлан өөрсдөөс нь бусад буруутай гэж "эрдмийн ажил" хийдэг бүлэг байсан юм бна!

Avatar

Isee 2021-06-19 150.129.142.220

Эрдэмтэд тахлын судалгааг Улс төр, намд зориулж гаргаж байгаа нь Ард түмний эсрэг гэмт хэрэг ш тээ. Тэр комисс нь гэсэн Сүрэлсүгийн найз Хүрэлбаатар гэж 500 сая төг тэй сэйфээ хог дээр хаяж нуудаг нөхөр гээд л өопчих!

Avatar

хүннү 2021-06-19 202.179.26.19

Хэн ийм болгосон юм. УИХ, ЗГ, СЕХ, ЕТГ хариуцлага үүрэх ёстой. Яах гэж сонгууль хиыж байгаа юм? Яах гэж одон медаль тарааж байгаа юм? Энэ бүгдийг тооцож төрд шаардлага хүргүүлэхгүй яасан юм? Эсвэл цаадуулын чинь “хэрэг бүтсэн” одоо та нараар хэлүүлж хөл хорих гэж байгаа юм уу? Дэндүү оройтсон. 11-р сард сонгууль хийх байсан шүү дээ. Хөдөө орон нутагт сонгууль, хотод шагнал л ковидыг тараасан. Өмнө нь зүгээр байсан. Эрдэмтэд шууд хэлж зүрхлэхгүй ч цаагуураа Вакцин найдваргүй гэдгээ мэджээ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 75.155.149.227

Hogiin hulgaichuud songuuli hiij ha;dvariig iheer taraasan tul Zasgiin Gazar ogzroh estoi, Umeheer hogiin MAN!

Avatar

Irgen 2021-06-19 202.9.46.172

УОК-ын дэргэдэх эрдэмтэдээ! Та бүгдийн бүтээсэн шүлсээр вирус тодорхойлдог оншлуур чинь үнэн бодитой тодорхойлохгүй байна!!!!
Аптекуудад 20 мянгаас дээш үнэтэй байгаа энэ бизнесээ татаж авбал яасан юм бэ?

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.80

Хятад вакцины туршиилт дуусах болоогүй юм уу?

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.80

Төрийн албан хаагчид өөрсдөө хөлдвар тараагаад байна шүү дээ. Цагдаа+МХ

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.40.99

Сая төгрөгөө өгөөд хөдөө хотгүй нам хорь

Avatar

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИОГ ДЭМЖИНЭЭ 2021-06-19 192.82.91.107

ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТАВИХААС ӨӨР АРГА АЛГА. ДЭЛХИЙ НИЙТЭЭРЭЭ Л БАЙНГА Л ХОРИОНД БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. ИЛҮҮ ИХ НЭМЭГДЭХ ТУТАМ МАШ ТОМ АЮУЛ НҮҮРЛЭНЭ ГЭДГИЙГ ХҮН БҮХЭН УХАМСАРЛАХ ЦАГ НЬ ЯГ ОДОО ШҮҮ.

Avatar

БОДОО 2021-06-19 202.9.46.200

Сонгуулийн сурталчилгаа уулзалтын гай одоо л гарч бна. Ерөнхийлөгчийн сонгуулийг хойшлуулах хэрэгтэй байсан юм. Төр баоьж байгаа МАН үүнд их буруутай.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.177.241

Халдвар ихэсвэл иргэдийн буруу багасвал зг сайн ажиллалаа л гэх байх даа. Яг юу хийдэг баг юм бол математикдаа л лав нойл гарууд байна

Avatar

Mangar 2021-06-19 202.126.88.71

Yu tenegteed bgaa mangaruud ve uchnuun taraachihaad ter shagnal songuulia horioch

Avatar

Kovid 2021-06-19 202.126.88.71

Kovid taraagchdiin bag yu tenegteed bna eryyl agaart garah geheer amraltuudiig haachihna tegsen hernee tereljiin baliar ailuud ni hyn avch bhiin YOK gej yu hiij bgaaga ch medehgyi mangaruud

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.94.99

Евчин тараасан этгээдуудэд хариуцлага тооцох хэрэгтэй. Эрдэмтдээ сонсдоггуй дулий тер штээ!

Avatar

Юуны эрдэмтдийг баг байхав 2021-06-19 192.82.68.68

Юуны эрдэмтдийг баг байхав. Ханиад туссан ачаа харж буй эмээгийн саналыг дандаа гаргадаг.

Avatar

Ковидгүй зун сүүлчийн хөл хорио 2021-06-19 66.181.177.221

Өөрсдийгөө эрдэмтэд гэж нөхөд та нар ичээч ямар та нарыг эрдэмтэд гэх вэ? Улам-Оргих гэдэг нөхөр 6-р сарын 15 наас бүх зүй сайхан болно гэж солиорч ард түмнийг хэт тайвшруулсаны гай ирлээ

Avatar

13 2021-06-19 66.181.161.81

худал таамагладагаа болимоор бн

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.27.240

7 сарын 1-нд хүссэн хүсээгүй маскаа авч хаяна. Хүрэлсүх Оюу-эрдэнэ хэлсэн биз дээ маскгүй зуншинаа гэж.

Avatar

Зочин 2021-06-19 59.153.115.43

ядаж үр хүүхдээ бодооч чи оркоо!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.68.159

2 хоноод моргод хүргэгэдэн биз

Avatar

МАН 2021-06-19 103.26.193.66

Сонгуулиас болсноо зориглоод хэлчихэж чаддадгүй ээ. Эрдэмтний багын ахлагч нь цефтьтэй мөнгө жалганд хаядаг авилгач бий шүү дээ. Ардуудаа

Avatar

зочин 2021-06-19 139.5.217.128

ерөнхийлөгчийн ёслолын арга хэмжээг зогссх, ялангуяа одоо хийж буй давталгыг өнөөдөр болиулах шаардлагатай байна. Хэрвээ ард түмэн эрүүл бол ийм арга хэмжээг хэзээч зохтон байгуулж болно доо.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.68.159

угтаа бол хууль бус аргаар төрийн эрх авсан ялт үйлдэл болж түүхэнд бичигдэнэ дээ.

Avatar

Дэлхийн чихийг дэлдийлгэцгээе. 2021-06-19 202.21.108.18

80, 90 % вакциндуулчихаад халдвар нь давалгаалж хөл хорьж байгаа улс дэлхийд ганцхан Монгол л байна. Дэлхийн улс орнууд, эрдэмтэд нүд нь орой дээрээ гарна. Яагаад ийм юм болов гд лавлахаар Хятад вакцин бүх нийтээр нь албадан вакциндсан ч ямарч үр дүнгүйгээр барахгүй вакцин нь халдвар тарааж, мутант үүсгэгч болохыг коммунист эрх баригчид огт хүлээн зөвшөөрөхгүй үргэлжлүүлэн Хятад вакцин тарьсаар байгаа нь тодорхой болно. Үүний дараа Монгол улс нь Хятадын дуулгавартай колони болж хувирчээ хэмээнэ

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.46.216

6.15 наас багасна 7 сар маскгүй зун математик тооцоогоо мартсана уу эрдэмтдээ

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.46.216

Эрдэмтдийн багаа 6.15 наас багасана маскгүй зун математик тооцоо яасан бэ

Avatar

Зочин 2021-06-19 59.153.115.43

хорио тогтоохгүй бол хэцүүдлээ!

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.180.205

doloogch erdemten nertei huuchnii uzeltei hotsrogdson uursdiin tolgoigui uhernuud bag

Avatar

batbayar 2021-06-19 64.119.24.148

yamar erdemten be haha

Avatar

Н 2021-06-19 202.126.88.198

Польшид 50 хувьд нь хийхэд л 10 дахин буурч байна, Монголд 80,90 хувь хийгээд байхад 10 дахин өсөөд байхын, наад вакцинд чинь байгаа юм биш үү,

Avatar

зочин 2021-06-19 202.9.46.203

Нийт хүн амын 50 гаруйхан хувьд вакцин хийгээд байна. 45% вакцинд хамрагдаагүй байна.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.55.188.34

Мал минь хаана ч хүүхдэд тарихгүй….1 сая500 нь хүүхэд гээд бод бод бодож байж бичдэг юм шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-19 172.58.141.229

Oulgomjtoi l nshd

Avatar

Зочин 2021-06-19 124.158.70.44

Hol horio gedeg erguu yumaa bolichuul yasiin? Ongorson jilees hoish heden udaa hol horio togtooloo? Tegeed tedgeer n yamar ch ur dungui. Humuus hol horio geed gertee suuj hol horio sulranguud nemegdeh n ugaasaa oilgomjtoi shd. Ternii orond Oros, Yapon, Amerikiin zarim mujuud shig buh zuilee neegeed yavtsan n hamaagui deer

Avatar

hun 2021-06-19 66.181.169.116

tegeed uhuuleed l bhuu amia bodson amitan be. chi l bolood bval busad hun uheh chamd hamaagui yumuu

Avatar

babyboomer 2021-06-19 202.126.89.226

uh uh boomeruud min

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.73.223

tumur zuuh durtai teneg uhernuud

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.73.223

uursduu durtaidaa gaduur olnooroo tenej taraachihaad bitgii olon yum gonginood bai uhernuudee

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.73.223

uvchin baga baihad hul horio togtooson murtuu ihseed baihad hul horio togtoohgui naadamlana geed baigaa ni mash sonin baina

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.46.162

Бүгдийг нь вакциндчихсан юм чинь хөл хоривол бослого гаргана шүү хүмүүсээ. вакциндуулахгүй бол өвчин буурахгүй гэж байгаад шахаа биз дээ. Хөл хориулах гэж вакциндуулсан юм уу? Халдвар авах хүнгүй болтол тариа биздээ. Үйлчлэхгүй юм хулхидсан юм бол амь насны хохирол төл. МАНгаруудаа

Avatar

Зочин 2021-06-19 59.153.115.43

хөл хорихгүй бол чиний хүүхэд л хэцүүднэ. оркууд хотоос яваачээ!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.179.24.38

bitgii h***

Avatar

Иргэн 2021-06-19 192.82.76.123

Энэ эрдэмтдийн баг гэж ямар ч чадваргүй нөхдүүд байна даа.
Зүгээр л Хятад вакцин үр дүн алга гэдгээ хүлээн зөвшөөрөөд цаашид яах вэ гэдгээ ярихгүй энэ муу х***а вакцинаа өмөөрч хамгаалаад л байх юм.

Avatar

Зочин 2021-06-19 124.158.70.44

Эртэмтэд ч гэж дээ бөөн улс төрчдийн шийдвэрийг дагасан малнууд л байгаа ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.113

Ene hediig alaach udurt heden 100 gaaraa taraj bsan entheg uls hurtel vacvinegui daraj avchihaad bn. Hytad uls udurt 1-2 l garch bn

Avatar

Анх 2021-06-19 66.181.161.41

Новшнууд өөрдөө тараачаад ар түмнэээ чангалах юм ууу…

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-19 192.82.87.94

ЕР НЬ ЭРДЭМТДИЙН БАГ ҮНЭН БОДИТОЙ СУДАЛГАА ХИЙСЭН Ч УЛС ТӨРИЙН НӨХДҮҮД ГУЙВУУЛААД БАЙНА УУ ГЭЖ ХАРЖ БАЙНА. СОНГУУЛИЙГ ХҮЧЭЭР ХИЙСЭН ГЭЖ ХАРЖ БАЙНА. УЛС ТӨР НЬ ЭРДЭМТДЭЭСЭЭ ИЛҮҮ ЭРХ МЭДЭЛТЭЙ БАЙНА.

Avatar

ЦАР ТАХАЛЫН ҮЕД СОНГУУЛЬ ХИЙСЭН ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОР !! 2021-06-19 66.181.189.85

ЦАР ТАХАЛЫН ҮЕД СОНГУУЛЬ ХИЙЖ ЭХ ОРОН АРД ТҮМНЭЭ ЗОЛИОСОЛСОН МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗАР ОГЦОР !!

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.55

Шууд хөл хориоо тогтоо.Уушиг чинь шинжилгээ зүгээр гарсан ч устаж мэдэхээр байна.Цаг алдалгүй хорио тогтоож амьд үлдэцгээ!!! Ямар хэрэггүй хурал хиыж цаг алдаад хорлоод байгаа юм бэ??

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.185.174

Ийм эрдэмтэд гэж ямар баас нь байдгын

Avatar

Зочин 2021-06-19 172.58.141.229

Erh medelgui heden tsaas goridson heseg nohod shuu dee

Avatar

Зочин 2021-06-19 150.129.143.247

СОНГУУЛЬ ӨНГӨРЛӨӨ ХҮҮК БСДАА АВДАГ ЮМАА АВСАН БОЛ ОДОО ЖИНХЭНЭ НҮҮРЭЭ ГАРГААЧ ДЭЭ .

Avatar

САНАЛ 2021-06-19 192.82.90.67

ОДОО ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ТАНГАРАГ ӨРГӨХ ЁСЛОЛ ГД ЦЭРГИЙН ПАРАД ХИЙНЭ ГЭЖ ЯРИАД БАЙСАН…, КОВИД19-ЫН ХАЛДВАРЫГ УЛАМ ДЭГДЭЭХ ЮМ БНА ДАА….. ХАЛДВАР ТАРАХ ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ МАШ ОЛОН ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ БАЙНА, БОЛИВОЛ ЯАСИЙН…

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.9.90.100

эрдэмтдийн баг гэж ямар баг байнаа, юу хийдэг хүмүүс вэ, монгол улсад нийт хэдэн эрдэмтэн байдаг вэ, хүн амын хэдэн хувийг эзэлдэг вэ хэлээд өгөх хүн байна уу

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.68.159

ТӨРИЙН ХАЧИГ ХҮМҮҮСИЙГ эрдэмтэн гэнэ. өөрийн сонирхолоо төрөөс санхүүжүүлэхийг ШУ гэдэг юм чинь төрийн мөнгөөр өөрийн хоол тоглоомоо хийж байгаа хүмүүсийг эрдэмтэн гэнэ.

Avatar

хариуцлага нэх 2021-06-19 202.21.108.61

Хотод суух ямар ч албан ёсны зөвшөөрөлгүй хөдөөнөөс хотод орж ирж амьдарч буй золбингуудаа ирсэн газар луу нь хөөж явуулаач. Тэрнээс нааш энэ халдвар буурахгүй. Мөн юакциныхаа 2- р тунг оруулж ирж нэгдүгээр тунд хамрагдсан хүмүүсээ бүрэн дархлаажуулаач.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.67.240

Хүрэлсүх гэж бичсэн комментийг цёнзурдаад байна уу

Avatar

Covid manaid biznes, uls turiin show 2021-06-19 103.57.93.36

Covid ch zarim tur barij baigaa humuust mash ashigtai bailaa. Novshiin biznesee bolioo. Covid r dalimduulj zunduu l mungu ugaalaa.Ymar ih hanaj tsaddaggui um be. Ene tsar tahaliig urgeljluuleh ni zarim heseg buleg humuust ashigtai.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.67.240

Эрдэмтдийн багийн гишүүн О.БАТБАЯРын хэлснээр бол сонгууль нөлөөлөөгүй юм шиг байна. Зөв үү, хэрвээ зөв бол та нар пялдага, эсвэл хэвлэлийнхэн news.mn пялдага, үгүй бол УОК пялдага. Ингээд Монгол орон дүүрэн пялдага

Avatar

зочин 2021-06-19 202.179.24.83

яагаад дан ганц Шагнал гардуулсан Еоөнхийлөгч Х,Баттулга Буцруутай гэж, МАН Хүрэлсүхийн хөдөө орон нутгаар Сонгуулийн суртчилгаа хийж Иргэдийг олноор нь цуглуулсан нь Хөдөө орон нутагт Халдварын тоо нэмэгдэхэд огтхон ч нөлөөлөөгүй гэж үү, Эрдэмтэдийн баг хүртэл МАН-ын талд үйлчилж Үйл ажиллагаагаа явуулж Иргэд дээ нэг талыг барьсан Мэдээ Мэдэгдэл гаргаад байхаар Иргэд олон нийт Эрдэмтэд Та нарт Итгэнэ гэж бодоогүй биз дээ,

Avatar

Erguut 2021-06-19 103.57.93.36

Tur zasgiin buruu. Dandaa buruu bodlogo yvuulna. Songuuliar zunduu l hun tsugluulsan. Yah geh iim ued olon Hun tsugluulj urid umnu ni baigaaguigeer ih shagnal temdeg taraasan um. Uls turchdiin buruu. Uursduu dandaa huuli zurchinu. Delhiin ihenh uls oron buh umaa neegeed aylal juulchlalaa neechihlee.Manaih nuguu l hul horiogoo yriad suuj baidag. Yachihsan archaagui uls ve. 3han say huntei baij aytaihan avaad garchihaj chadahgui. Heden zuun say hun amtai umsuud tsar tahliinhaa ard ni garchihsan bn

Avatar

Би монгол хүн 2021-06-19 192.82.67.240

Эрдэмтдийн багийн гишүүн О.БАТБАЯРын хэлсэн үгэнд сонгууль нөлөөлсөн гэж хэлээгүй гэж ойлголоо.энэ зөв үү, зөв бол та нар яасан пялдага байна аа. Үгүй бол сонин хэвлэл яасан пялдага байна аа, эсвэл УОК та нар мэдээллийг гуйвуулаад дутуу хэлээд пялдагадаад байх аа больчих, тэгэх үү. ЕР НЬ МОНГОЛ ОРОН ДАЯАР ДҮҮРЭН ПЯЛДАГА Хүрэлсүх ээ яах вэ

Avatar

МӨНХ 2021-06-19 192.82.67.49

ОЛИГТОЙ ЭРДЭМТЭН ГЭХЭЭР ЮМ БАЙГАА ЮМ УУ. ОНИГООНЫ ХЭДЭН ЭРДЭМТЭН НЭРТЭЙ НӨХӨД ШИНЖЛЭХ УХААНЫ АКЕДИМД БАЙНАА. ЭРДЭМТЭН ЮМ БОЛ МОНГОЛЫН ВАКЦИН ГЭЭД ГАРГААД ИРСЭН БОЛ МАНДАХГҮЙ ЮУ.

Avatar

зочин 2021-06-19 64.119.18.179

хөл хориод нөлөө гарахгүй байна шүү дээ

Avatar

Karantil 2021-06-19 64.119.24.34

Karantil yag odoo

Avatar

28 ХОНОГ Хатуу Хөл Хориог ДЭМЖИЖ БАЙНА 2021-06-19 202.126.88.215

ОДОО Ч ЁСТОЙ ХӨДӨӨ ХОТГҮЙ ЭВГҮЙРЛЭЭ ШҮҮҮ !!!

✔ ЁСТОЙ ТОЛГОЙТОЙ БҮХЭН МААНЬ ТООЛООД " МУУ МУУХАЙ ЦӨВҮҮН ЦАГ ДУУС ДУУС" ГЭЭД 2 ЖИЛ ГЭР ГЭРТЭЭ БЯСАЛГАЛД СУУХААС ӨӨР АРГА ҮЛДСЭНГҮЙ !!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.78.71

Сонгууль л сөргөөр нөлөөлсөн шүү дээ.

Avatar

zochin 2021-06-19 202.179.26.77

unenschdee ter 2saraas martiin 8 duustal chatuu chol tavich estoi bsan, daanch ter Ouuyerdene !!! yaraadal !!!, schulsee chachaadal baisan ternii gai zovlon onoodriig churtel uchel chagachal duusaschgui !!!, ESaid chariuuchlaga chuleech estoi !!! , yg odoo uuchlalt guij ogchor!!!. bid schaardaj bna!!!

Avatar

g 2021-06-19 202.9.46.68

erdemtedee songuuliin umnu haana baivaa

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.64

Энэ өвчин 70- 80% хувь хүнээс 15- 20% нь төр засгаас хамаардаг гэж дэлхий даяараа үздэг. Ганцхан монголд бүх юм эсэргээрээ хувь хүн буруугүй төр засаг буруутай гэж харанхуй зэрлэгээ гайхуулдаг.

Avatar

уншигч 2021-06-19 139.5.218.82

ӨВЧИЛСӨН ХҮМҮҮСЭЭ ЭМЧЛЭХГҮЙ ЗӨНД НЬ ХАЯЧИХААД ХАЛДВАРЫГ НЭМЭГДЭЭД БАЙНА ГЭЖ СОЛИОРХОО БОЛЬМООР ЮМ. НЭГ ХҮНД 8 САЯ ЗАРЦУУЛЖ БАЙНА ГЭЭД ХУЦААД МӨНГӨ ИДЭЖ БАЙСАН БАЙНА. ӨВДСӨН ХҮНД ӨГЧ БАЙГАА ЭМИЙГ НЬ ЭЭ. 2 ВИТАМИН, 3 ТАН. ИЙМ ЮМААР НЬ ОЮУНЭРДЭНИЙГ ЭМЧИЛЖ ҮЗҮҮЛЭХ ЮМСАН.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.179.80

Сөрөг юм бичээд байгаа хүмүүс коронагийн хүндэрсэн хэлбэр тусаад эмнэлгийн орон дээр байхад утасаар биеийг нь асуух юмсан

Avatar

Зочин 2021-06-19 43.242.243.196

Харин тиймээ. Сөрөг юм бичиж бга хүмүүс нь ковид тусгаасай. Хэлэх үг алга. Үр хүүхдээ боддоггүй юмнууд

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.179.80

Олон сөрөг юм бичээд байгаа хүмүүс хүндэрсэн хэлбэрээр тусаад эмнэлэгт очиж үзээсэй дараа нь гар утаслуу нь залгаж асуух юмсан

Avatar

Hbgg 2021-06-19 66.181.177.159

Xaxa shagnal bishe zowlon songuuliasl bolloo tgdch naadah chin ymar duusd gui ogchih be

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.75.70

Хамгийн их нөлөөлсөн нь сонгууль шүү дээ

Avatar

туг 2021-06-19 124.158.64.148

өөрсдиигөө эрдэмтэд гэжээ эрдэм үгүи эрдэмтэдиин үг үнэнд гүицэгтлээ наян мянгаар ковидиин хариу гаргаж бсан нөхдүүдэд арга хэмжээ авсан уу

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.184.155

"16 мянга гаруй иргэн шагнал авлаа. Эдгээр иргэд шагналынхаа найр наадмыг хийсэн" гэв. Баттулга зайлах мөрөөрөө зайлахгуй Монголыг ялагдуулаад хордуулах зайлж буй ямар хорлон санаатай амьтан вэ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.151

Yag tiim. Getel Battulga urwagchid odoo hurtel hairtai zunduu hun baina gej bodhoor heregguimoo.

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.57.92.186

100 мянга давах юм бол аюул бно.хурдан хөл хориочээ

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.68.159

шинжилж амжаагүй, чапахгүй байгаа хэдэн мянган хүнд өвчиний доз байгаа 100к аль эрт давсан

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.69.159

УОК-ийн гишүүн О.Батбаяр танд. Асуулт : Та ямар чиглэлийн эрдэмтэн бэ? Таны хөл хорих шалтгааны хамгийн сүүлд 4-рт нас баралт ихэссэн гэжээ…🙏🏼🙏🏼🙏🏼. Ta эрдэмтэн хүн учраас аливаа асуудалд шинжлэх ухаанчаар дэс дараалал, үндэслэлтэй хандах ёстой шүү гэдгийг анхааруулья. Манай эрдэмтэд та бүхний үгэнд итгэсээр суутал Ковид улсыг минь бүхэлд эзэлчихлээ. Одоо асуудлын шийдэл, гаргалгаагаа эрдэмтэнийхээ байр суурин дээрээс тайлбарлана уу ???🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.45

Өөрсдийгөө нээх эрдэмтэд гэх нөхөд ичээсээ баахан худлаа таамаг тавичаад одоо болохоо байгаад ирэхээр ганц хэлдэг юум нь хол хорио тийм байсан бол шагнал сонгуулиа болиулахгүй яасан юум

Avatar

NO 2021-06-19 202.126.89.93

Намын баяр сонгуулиа хорихгүй одоо жирийн ард түмнээ элгээр нь хэвтүүлээдээ эдийн засагаар нь өас өвчнөөр

Avatar

Di 2021-06-19 202.126.89.110

Uhsen baasnii erdemten

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.9.46.218

havriin hol horionii uer uuliin muhart humuus tsugluulaad, tsagdaagaar hamgaalalt gargaad namiin chuulgan gnuu tiim yumaa hiij bsndag. Bidnii deer iim l humuus bnda

Avatar

ЯГ ТИЙМ 2021-06-19 192.82.90.67

МАН -ЫН ОРКУУД НАМЫН ОЙ, НАМЫН ХУРАЛ БАЯР, ХҮҮКИЙН СОНГУУЛЬ ГД ЭНЭ КОВИДЫГ Ч ГАЛ АСААСАН МЭТ НЭМЭГДҮҮЛЛЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.55.188.34

Бас л ярьдаг эрдэмтэй хүн байна аа хаха….ярьдаг морь гэвэл таарна…эрдэмтэний нэр гутаасан юмнууд ингээд долоогоод зай бөглөөд явдаг юм….яг эрдэмтэн хүн бол хатуу ч гэсэн үнэнийг л ярьдаг юм л даа.

Avatar

hehe 2021-06-19 192.82.70.206

uhsen atsnii erdemted.

Avatar

zochin 2021-06-19 203.91.115.56

ene neg heden hutsdag erdemted bnaa… dandaa bugsiig ni doloodog humuusiihee zaavraar hudulnu, tgcheed ner hundgui bolson ugiig ni UOK toohgui bna gj gomdollono… shagnal avsanaas bolson gene uu? hol ochij hutsna biz… ter huuk chini songuuli hiij taraagaa biz dee?

Avatar

УОК, Эрдэмтдийн баг тийм сүрхий юм бол сонгуулийг хорихгүй яасан юм ??? 2021-06-19 66.181.189.85

УОК, Эрдэмтдийн баг тийм сүрхий юм бол сонгуулийг хорихгүй яасан юм ??? Улстөржсөн муусайн хархнууд, пялдагууд Монгол улсыг самарлаа даа. Өнгөрсөн хойно гуцалдаад байх юм.

Avatar

УОК, НОК, ЭМЯ-НЫХАН ЭНЭ САНАЛАА ЭРТ ГАРГАЖ ХЭРЭГЖҮҮЛЭХГҮЙ, ҮҮРЭГЛЭСЭН ХЭДЭН ХҮМҮҮС БАЙХ ЮМ.... 2021-06-19 192.82.90.67

ХӨЛ ХОРИОНЫ ДЭГЛЭМИЙГ ЦАГААН САРЫН ҮЕД ИРГЭД МАШ САЙН САХИСАН, ТЭР ҮЕД ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭЭД МАРТЕ-8 ДУУСТАЛ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЖ НАМ ДАРЖ АВАХ БАЙСАН ЮМ. ГЭТЭЛ ОЮУНЭРДЭНЭ ГЭГЧ ШИНЭ ЕР.САЙД ХӨӨРӨӨД ОДОО ДАЙСНАА ДАРЧИХЛАА, БҮХ ААН-ИЙН ҮЙЛ АЖИЛЛАГААГ НЭЭЖ ХАЛДВАРЫГ ГЕОМЕТРИЙН ПРОГРЕССООР НЭМЭГДҮҮЛСЭН НӨХӨР ШҮҮ. БАС НАМЫН БАЯР, МАРТ8-НЫ ТОГЛОЛТ ГД БАС ГАЛ ДЭЭР ТОС НЭМСЭН… ХАЛДВАР ӨДӨРТ 1000 БАЙХАД ХӨЛ ХОРИХГҮЙ ЯАСИЙН. ОРОЙТОЖ БАЙНА

Avatar

Zochin 2021-06-19 192.82.72.218

Xumuusees shaltgaalj bna Shu Dan gants Tor zasagt chixej bolxgui gaduur ix yvxi mask zuuxgui zai barixgui bna emlegt nomer avx gj bituu chixeldsn xaragdaj bna xoriod ch nemergui bxa ajlaa ch xiij ovdox n ovdoj uxex n uxeed bxas yadi tusgaarlagdsn xumuus xamaagui gaduur yvj xaldaaj bga tavij bga xynalt ch algaa oorsdo ch tooxgui bxd ixsexees yaxv

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.55.191.130

Hun gedeg tiim l amitan tiimees tur zasag gej bgaanshd

Avatar

5 2021-06-19 202.9.46.108

odoo oroitson nemergui

Avatar

Иргэн 2021-06-19 66.181.182.142

Төр засгийн буруу үйл ажиллагаа хувиа хичээсэн зангаас болж цар тахал ихээр тархсан. Ард иргэдээс уучлалт гуй. Сонгууль шагнал урамшууллаас болж ковид тархсан. Цахим наадам хийнэ гэж өчнөөн хүмүүсийг цуглуулна. 1 хүний ард 100 хүн байгаа. Бид нар зурагтаараа үзсэнгүй гээд боож үхчихгүй. Эрдэмтэд нь тооцоолж бодож зөв арга замруу чиглүүлж чадахгүй юм бол нээлттэй ард иргэдийн цахим дуу хоолойг үүсгэ. Эсвэл гадаадын эрдэмтэдийг хөлсөл. Төр засаг муу ажиллаж байна. Төр засаг монгол улсыг сүйрүүлж

Avatar

100% дэмжиж байна. Хурдан хөл хориогоо тогтоогооч ээ 2021-06-19 83.78.186.98

100% дэмжиж байна. Хурдан хөл хориогоо тогтоогооч ээ!! Өдөрт улам их хүн нас барж байна. Баруунд Итали, Швейцарт хүмүүсийг эмнэлэгт хэвтэнгүүт цус шингэрүүлэх тариа тарьж хүндрүүлэхгүй байна. Манай эмнэлгүүд яагаад эмчилгээнийхээ аргыг сайжруулахгүй байна аа? Энийг уншаарай :https://updatemn.com/archives/8771

Avatar

Иргэн 2021-06-19 66.181.187.100

шангаа хүртэцгээ үхэрнүү дээ. Ялангуяа тэр ман, хүрэлсүх нарыг гаргаж ирсэн маланцарууд 😂😂😂

Avatar

Иргэн 2021-06-19 66.181.161.61

Эрдэмтэд нэртэй эргүүнүүд чинь 6-15.с эрс буурна гэж гуцаад байгаагүй билүү орон гаран нөхдүүд тэг зогсолт гэчээд л УОК.н зөвшөөрөлтэй гээд л хэсээд л байх юм ингэж ч тэг зогсдоггүй байх аа

Avatar

Битгий давар 2021-06-19 139.5.216.223

ОДОО ЁСТОЙ БИТГИЙ ДАВАРЦГАА.. НААД ХӨЛ ХОРИОГОО ТЭР ЗГАЗАР, УИХ, ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ЯАМДУУД ХАВИАРАА ТОГТОО МЭДЭВ ҮҮ. ТИЙМ Л МУНДАГ ЭРДЭМТЭДТЭЙ ЮМ БОЛ СОНГУУЛИАР ИХ ТАРХАНА ГЭДГИЙГ НЬ ЯАГААД УРЬДЧИЛЖ ТООЦООГҮЙ ЮМ ???

Avatar

МАН-ЫН ОЙН ХУРАЛ, СОНГУУЛЬ, ШАГНАЛ КОВИД19-ЫН ХАЛДВАРЫГ УЛАМ ГААРУУЛЛАА 2021-06-19 192.82.90.67

МАН-ЫН БАЯРЫН ХУРАЛ ЗОХИОН БАЙГУУЛСАН 3 САРЫН 01-ЭЭС ЭХЛЭН ХАЛДВАР НЭМЭГДСЭН, ХҮҮК СОНГУУЛИЙН ШОУГАА БИТҮҮ ЗААЛАНД 21 АЙМАГТ ХИЙСЭН, ТЭГЭЭД ХАЖУУГААР ШАГНАЛ ОДОН ӨГЧ НАЙР НААДАМ ХАЛДВАР ГАЛ АССАН МЭТ ГААРУУЛЛАА. СОНГУУЛЬ, ШОУ,Г ОНЛАЙН ХИЙЖ НАЙР НААДМЫГ ХОРИГЛОХГҮЙ ЯАСИЙН. ОДОО НИРГЭСЭН ХОЙНО ХАШГИРАВ ГЭГЧ БОЛЖ БНА

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж