ЭМЯ: 2635 хүнээс халдвар илэрч,14 хүн нас барав | News.MN

ЭМЯ: 2635 хүнээс халдвар илэрч,14 хүн нас барав

COVID-19

ЭМЯ: 2635 хүнээс халдвар илэрч,14 хүн нас барав

ЭМЯ: 2635 хүнээс халдвар илэрч,14 хүн нас барав

Эрүүл мэндийн яам, Улсын онцгой комиссоос /УОК/  Covid-19-ийн нөхцөл байдлын талаар өнөөдөр (2021.06.19) ээлжит мэдээллээ хийлээ.

Эрүүл мэндийн яам 11.00 цагийн мэдээлэл

ЭМЯ-аас коронавирусийн нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийж байна

Posted by News.mn on Friday, June 18, 2021

УОК-ын Нарийн бичгийн дарга Т.Баярхүү "Сүүлийн 24 цагт нийт  12865 хүнд шинжилгээ хийхэд  2635  хүнээс халдвар илэрч,  747 хүн эдгэрч,  14 хүн  нас баржээ. Шинээр илэрсэн халдварын тохиолдлуудаас Улаанбаатарт 1577 орон нутагт 758 бүртгэгдсэн. Нас барсан хүмүүсийн  тухайд:

  • 35 настай нэг,
  • 41-50 насны гурав,
  • 51-60 насны нэг,
  • 61-70 насны гурав,
  • 71-80 насны хоёр,
  • 80 насны дөрвөн хүн  эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлж байгаад Covid-19 халдварт өвчний нэн хүнд хэлбэрээр нас барсан.

 Өнөөдрийн байдлаар нийт 11435 хүн эмчлүүлж байгаагаас хөнгөн 7211 ,  хүндэвтэр 2917,  хүнд 2090  маш хүнд 217  хүн байна. 

Сүүлийн 24 цагт орон нутагт 758 тохиолдол бүртгэгдсэн. Үүнийг задалч авч үзвэл:

• Архангай аймагт 52

• Баян-Өлгий аймагт 3

• Баянхонгор аймагт 43

• Булган аймагт 44

• Говь-Алтай аймагт 56

• Говьсүмбэр аймагт 12

• Дархан-Уул аймагт 45

• Дорнод аймагт 48

• Завхан аймагт 56

• Өвөрхангай аймагт 70

• Сүхбаатар аймагт 43

• Сэлэнгэ аймагт 21

• Төв аймагт 52

• Увс аймагт 24

• Ховд аймагт 12

• Хөвсгөл аймагт 42

• Хэнтийн аймагт 60 тохиолдол тус, тус илэрчээ. Зургадугаар сарын 18-ны 19.00 цагийн байдлаар улсын хэмжээнд 9333 хүн вакцинжуулалтад хамрагдсан. Үүнээс нийслэлд 4459, хөдөө орон нутагт 4874 хүн хамрагдсан байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
18
БурууБуруу
5
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

62 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.189.254

ali neg nam hun end buruugui 2 jil anhaaruullaa. teneed taraagaad baigaa bidnii buruu. tiimees dor doroo gaduur tenehgui haldvar hamgaalliin deglemee chand barimtlan hamtdaa uvchnuus sergiileh ni zuv. manaihan buruugaa huleeh durgui neg tiim har amia hicheesen hunshgui zantai bolson baina shuu.

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: МАН-ыг одоо л вирусээр далимдуулж нэр хүндийг нь унагаж авна шүү фөмөөрөө 2021-06-19 192.82.69.71

МАН-ыхныг одоо л вирусээр далимдуулаад сайн муулах хэрэгтэй. Миний андууд дор сайн муулсан байна. Зөв.Олон хүн чад хийгээд байвал бүр ч сайн.Энийг л далимдуулахгүй бол МАН-ыг дахин муулах юм гарахгүй шүү.Цаадуул чинь дан залуу хүмүүсээр эгнээгээ тэлээд нөгөөдүүлийг нь коммунистууд гэж нэрлээд нэмэргүй. ТЭД ЧИНЬ КОММУНИЗМ ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ.Эх орноо гадныханд худалдах гэж байна гээд нэмэргүй. Наад ХҮРЭЛСҮХ ЧИНЬ АЖЛАА АВАНГУУТ БАЯЛГЫН САНГИЙН ХУУЛЬ БАТЛУУЛНА.

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.83.171

Их хурлын гишүүн ждүчин (ждү сангаас10тэрбум хуссан)АТГазрыг ах дүү төрөл төрөгсдөөрөө дүүргэж Авилгачдыг хамнаалах газар болгосон нөхөр ….мөн РС араасаа худал жүжиглэхээ болио

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Hutsdag hulgaich ve chi chamd tgd chaddag ym bgamuu erguu mal radnaa hoshnogo mini

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: МАН-ыг одоо л вирусээр далимдуулж нэр хүндийг нь унагаж авна шүү фөмөөрөө 2021-06-19 192.82.69.71

МАН-ыхныг одоо л вирусээр далимдуулаад сайн муулах хэрэгтэй. Миний андууд дор сайн муулсан байна. Зөв.Олон хүн чад хийгээд байвал бүр ч сайн.Энийг л далимдуулахгүй бол МАН-ыг дахин муулах юм гарахгүй шүү.Цаадуул чинь дан залуу хүмүүсээр эгнээгээ тэлээд нөгөөдүүлийг нь коммунистууд гэж нэрлээд нэмэргүй. ТЭД ЧИНЬ КОММУНИЗМ ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ.Эх орноо гадныханд худалдах гэж байна гээд нэмэргүй. Наад ХҮРЭЛСҮХ ЧИНЬ АЖЛАА АВАНГУУТ БМАН-ыг АЯЛГЫН САНГИЙН ХУУЛЬ БАТЛУУЛНА.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Hij chadah ym chin hun muulahuu gulug radnaa

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.242

Зөнөг дебилийн улин хуцах хэнд хамаатайн. Зүгээр л бодит байгаа байдлаа хар. Цэхэр чинь юм ялгахтайгаа бол

Avatar

Иргэг 2021-06-19 66.181.161.62

Короэо нь мөнгө идэх хэрэгсэл сонгуульд ялах хэрэгсэл болгосны гай одоо гарч байна Нэг сэтгүүлч авгай ЭМЯ сайд хийгээд сэлэм эргүүтлсэн хулхи зугтдаг нөхөр хураана хорино гэсээр ийм байдалд хүргэсэн Даанч бид дахин дахин сонгоод байх юм

Avatar

Зочин 2021-06-19 192.82.70.149

МАНын яруу алдар бадартугай ура өдөр бүр таатай сайхан мэдээ дуулгаж байгаад талархалтай байна ийм мэдээ байнга дуулгах нь МАНд ч ашигтай хэрэгтэй байдаг биз яг хуучны ногоон малгайтны үе шиг

Avatar

zochin 2021-06-19 124.158.65.144

6 Сард Ковидгүй болж бүгдээрээ сайхан наадамдана гэж Оюун-Эрдэнэ ерөнхий сайд итгэл дүүрэн баяр хөөртэй мэдэгдсээр байгаад сонгууль өгүүлээд ялчлаа. Хаана байна тэр ковидгүй 6 сар чинь,2 сардотор 400 гаруй хүн өнгөрчлөө

Avatar

MGL 2021-06-19 203.98.76.230

Facebook uhaj,hov jiv bazaj,jalga dovooroo taltsaj,uuj idej untaj hevtej nargij tsengehee boliod nom unshij,sudlaj,hudal huurmagaar duursen horvood unen medeelliig tanij margaldaj metgeltsmeer.S.Zorig agsnii helsen ug:Uls Eh orniii erh ashig negt hamgiin suuld huvi hunii erh ashig tavigddag,MGL-d huvi hunii erh ashig negt Uls Eh ornii erh ashig hamgiin suuld bn,Ene bol suirel tor zasgiin zavhral,avilgal heel hahuuli,luivar deerem,allaga tallaga,huuliin zavhral gd muu buhen hogjino.Unen heljee.

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.229.122.245

chini aab nad dabral bi hedule 21 hun poldoj alsan chi bol gaildaa geel mongbold.chi altaa bitgi 1 ideeldee.bi idel geel uguhgui bolhor aab egch chin uzler odoj tamlaj alad absinma.chi abada bitgi gutara.gene.

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.229.122.245

tunga moojig monhbold chini aab egch chin bid 31 hun pooldoj alsan alt uguguil de gee.end bi heldeg neg muu zongog geel uhsen abda yund aharmasdin bolo.harin saihn uhuled ee uzlere.

Avatar

MGL 2021-06-19 203.98.76.230

Delhiid vaktsin hiigeegui bhad bid turshiltand orson.Vaktsin bol koronagiin sultgasan helber,tuuniig hund tarij darhlaa uusgedeg.Mongol hunii biye organizm,darhlaa,udamshil genetik ondoo.Suuri ovchingui hun Mongold garahgui,Hyatadiin hortoi huns buteegdhuun,arhi,huvtsas hereglel agaariin bohirdol,Shahmal tulsh(SO2-hii) orchnii bohirdol gd..deer ni hodooniihniig hot ruu tovloruulj hun amiin ihenh ni bn.vaktsin bol virusiin araas ni hoodog.Oyun-erdeniin davs met gashuun shorvogiig uzej bn.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.243

Халдварын голомтонд ажиллаж байгаа эмч, сувилагч нар маш их ядарсан байна. Ийм цагт яадаж л цалинг нь дахин нэмэх шаардлагатай байна. Сангийн сайд биечлэн газар дээр нь очиж үзээчээ. Нэг л том ярисан хүн. Ийм байдалтай байгаад байвал ажил хийх хүн байх уу. Нэг эмч, сувилагчид хэтэрхий олон өвчтөн оногдоод байна

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.25.138

Ийм хүнд үед нийгмийг самуунд бүү уриалаад бай мал аа

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Uuregt tangarag urgusun ajil tur zasag mungiig ni ugsun hudlaa bitgii dalimduulaad tusviin mungu humslaad bgarai ta nariin dald suljee biznes bolson ch ymuu tsagdaa tagnuul ene emneleg hosut yam ajilchdiig ni sain shalgah heregtshuu

Avatar

Лорд 2021-06-19 122.201.24.189

За за одоо ингээд Хятадын бактерлогийн зэвсгээр алуулаад байж дээ. Манай удирдагчид гэж эргүүнүүд бүгд хувиа л бодно. Ард түмнээ улс орноо иргэдээ бодно гэж байхгүй

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.26.113

Халдварын тоо 50000 тохиолдол илэрч гарах үед бурхан тэнгэртээ залибарч гуйхаас өөөр гарц байхгүй болно. Хөгшин залуу ялгахгүй үхнэ. Вакцины үр дүн гарахгүй болно. Халдварыг хянах гэж байгаа бол хөл хорио тавих цаг болсон. Эс тэгвээс хяналтгүй алдаж их гай болно.

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.18.68

Төр засаг руу нялзаахаас өмнө эргүү үхэр чи сайн бод тунгаа зөвхөн хувь хүнээс л шалтгаална.вакцинаа хийлгэхгүй хүмүүст зарим зүйлд хориг тавь.та өөрөө л халдвар таарахгүй бай үр хүүхэдээ бод.сайд дарга нарыг солиод улам дордож байншдээ.сольж халахыг дон туссан эргүү боловсролгүй үхэрүүдээ.Үхэр мал хүртэл хүний хэл мэддэг шүү дээ.чи түүнээс 7 дор гэсэн үг.комёнт бичигч малуудаа.

Avatar

Зочин 2021-06-19 64.119.26.113

Чи юундаа вакцинд найдаав. Наад хятад вакцинд найдаж байж үхэв дээ. Хуцаад байхаар халдварын эсрэг зөв цагтаа хариу үйлдэл хийгээч.

Avatar

Лорд 2021-06-19 122.201.24.189

За за одоо ингээд х*******н бактерлогийн зэвсгээр алуулаад байж дээ. Манай удирдагчид гэж эргүүнүүд бүгд хувиа л бодно. Ард түмнээ улс орноо иргэдээ бодно гэж байхгүй.

Avatar

🇲🇳🇲🇳🇲🇳🇲🇳🇲🇳 2021-06-19 64.119.26.113

Өнөөдөр хөл хориход 14 хоногийн дараа өдөртөө 10000 халдвар илэрч аажмаар халдварын тохиолдол буурна. Нэг сарын дотор халдвар буурах боловч нийт тоо 250000 хүрнэ. Хэрвээ засаг төр хөл хорио тавихгүй яваад байвал сарын дараа өдөртөө 50000 халдвар илэрч нас баралт өдрийн хэдэн зууд хүрнэ. Монгол улсад эзэн төр гэж байгаа бол тоо бодож, сэтгэж хариу үйлдэл хийх цаг болжээ. Өдрийн 50000 илэрч гарах дээрээтулбал хөл хориод ч нэмэргүй халдвар вакцинтай вакцингүй олон хүн халдвар авна.Хүүхдүүд үхнэ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.55

Эмч нар битүү хувцастай,амьсгал авч чадахгүй,гэртээ харьж амарч чадахгүй,унтаж чадахгүй үнэхээр хүнд хөдөлмөрийг 24 цагт хийж байна.Монголд ийм хүнд хөдөлмөр хийж байгаа хүн байхгүй шүү!!! Эмчийн цалин хангамжийг шүүхийнхтэй ойртуулж нэммээр байна.Би эмчлүүлж байхдаа энэ хүмүүсийг хараад үнэхээр өрөвдөж байна!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Za chi bitgii h*****d bgarai uvchtun ch ymuu emch ni ch ymuu uuruu tsalingaa nemuulne gj davraad h*****d bgarai ta nariin taangarag urgusun ajil bitgii corona dalimduulaad hudlaa bitgii ulsaas mungu neh ajlaa sain hii ta na ajlaa hij chadahgui hudlaa haltuurdaj gurildaj bj ene uvchn chin arilahgui bna uchnuun udlaa ta nariin dald suljee biznes bolson ch ymuu uguisgehgui tsereg tsagdaa tagnuul sain shalgah heregtshuu ene haldvart uvchind ajillaad bgaa emneleg eruul yam gazriin ajilchid emchdiig

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.55

Эмч нар битүү хувцастай,амьсгал авч чадахгүй,гэртээ харьж амарч чадахгүй,унтаж чадахгүй үнэхээр хүнд хөдөлмөрийг 24 цагт хийж байна.Монголд ийм хүнд хөдөлмөр хийж байгаа хүн байхгүй шүү!!! Эмчийн цалин хангамжийг шүүхийнхтэй ойртуулж нэммээр байна.Би эмчлүүлж байхдаа энэ хүмүүсийг хараад үнэхээр өрөвдөж байна!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.185.174

Монгол даяар өвчин тараасан Хүрлээ ахдаа, энхрий хайрт МАН намдаа баярлалаа.

Avatar

Иргэн 2021-06-19 202.126.89.14

Эмнэлгийн дарга нар өөрсдөө орж улаан бүсэд орж ажилаач.худлаа үүрэн өгч сайн ажил арга хэмжээ авна гэж донгосч бхаар өөрсдөө ажилаач.зарим эмч нар ядарч халагдах өргөдлөө өгч бна.7хоног ажиллуулаад 7хоног таарахгүй бол өдөржингөө ажиллаж бгаа эмч нар хэцүүдлээ.эмсайд юу хийж бнаа.өөр арга барил хэрэгтэй бна.одоо хэн улаан бүсэд ажилах вэ?ийм цалин багатай хариуцлага өндөр ажилыг хэнч хийх сонирхол алга.хорио тавиач.ёөөк баттулга хурдан ажилаа өгөөд яваачээ.шагнал сонгууль чинь өвчнийг дээд цэг

Avatar

Зочин 2021-06-19 150.129.143.247

ЭНЭ ЗАСАГ УОК НОК ЭНЭ ЦАР ТАХАЛЫН ЭНЭ ЦАГ ҮЕД АЖИЛЛАЖ ЧАДАХГҮЙ НЬ ТОДОРХОЙ БОЛЛОО ОДОО ЦААШДАА БҮР ХЯНАЛТАА АЛДАХААС ӨМНӨ ОГЦОРЦГООЖ ДАРААГИЙН ЗАСАГАА ЯАРАЛТАЙ БАЙГУУЛАН ШИЙДЭМГИЙ АЖИЛЛАНА УУ !

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.55

ЗГ юу хийх,яаж ЗБ-х,цаашид яахаа мэдэхгүй мунгинаж бна.Үнэхээр жижигдэж байна. яаралтай арга хэмжээ авмаар байна.

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Argaguishuudee hentiin teneguud garsan ym chin bers ch geluu neg surguuli tugsun uhaant sarmagchin turiin joloog barij bgaa ym chin

Avatar

Иргэн 2021-06-19 202.126.89.14

Арга хэмжээ аваачээ төр засгаа.арай дэндэж наад өвчин чинь нэг хэсэг италид их гарч үхэл ихэсгэж бсан.яг тийм замд орлоо.эмя сайд арай өөр аргаар ажилаар бна.ийм цөөхөн хүн амтай байж хүнээ үзүүлээд байж болох уу? Ор олдохгүй бна гэх юм.арын хаалгатай дарга цэргийн улсын ах дүү хамаатангууд хэвтэж бна.хяналт хийж хөнгөн өвчтөнөө гаргаж хүнд өвчтөн хүндрэнэ аваачээ.ялгалт хийгээч ээ.эмч нараа хураагаач.өвчин аваад бна.ядахдаа улаан бүсэд 7хоног ажиллуулаад амраагаачээ.наад эмч нар адилхан хүн штэ

Avatar

Ар гарийнхэн 2021-06-19 103.26.193.136

Коронагийн эмчилгээнд хяналт тавьж ажиллахыг ЭМЯ, МХЕГ, Нийслэлийн ЭМГ, МХГ-аас шаардаж байна. Та нар хяналт тавихгүй байгаагаас мэргжлийн дагуу крона болон дагалдах суурь өвчнийг нь эмчилж чадахгүй, эмчлэхийг бодохгүй байна шүү дээ.

Эдгээр байгууллагууд ажлаа хийгээч гэж шаардаж байна. .

Avatar

Э 2021-06-19 103.26.193.136

Коронагийн эмчилгээнд хяналт тавьж байгаа газар байна уу. МХЕГ-ын Эмчилгээний хяналтынхан юу хийж байна вэ. Нийслэлийн МХГ-ын хан , ЭМЯ-ны эмнэлгийн тусламжийн газрын Чанарын хяналтын хүмүүс яагаад эмчилгээнийхээ чанарт хяналтшалгалт хийхгүй байна вэ.
Нас барсан болгоныг суурь өвчин эсвэл хөгшин гэдгээр шалтаглаад эмчилгээгээ олигтой хийж чадахгүй байгаа юм биш үү. Ердийн үед эмчилгээнд алдаа мадаг гардаг байхад ковидын үед огт алдаагүй сайн ажиллана

Шалгаад дүнгээ ард түмэнд танилцуулаач.

Avatar

Намнан 2021-06-19 66.181.176.237

Вакцинаа хийлгээд маскаа зүүгээд өөрөө өөртөө хяналт тавиад ажиллаж амьдарвал корона тусахгүй байж болно. Хятад вакцинаар тариад үй олноор нь хөнөөх гэж байна гэж цуураад архи уугаад ямар халдвар хамгааллын дэглэм барихгүй тэнэгтээд байвал корона тусаад үхээд л байж таарна. Хий хоосон улс төржсөн хэдэн сая малыг Оюун-Эрдэнэ, Хүрэлсүх яаж малладаг юм. Өөрөө өөртөө эзэн байдаг, бас хариуцлагаа хүлээдэг нийгэмд амьдарч байгаагаа ухаарцгаа. Тэр шагнал, түүнийг дагасан цайллахга ч жаахан онцгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-19 150.129.143.247

ТЭР ХЭДЭН САЯ МАЛЫГ ЧИНЬ ХҮҮК САЙН МАЛЛААД ӨӨРТӨӨ САНАЛ ӨГҮҮЛСЭН ДЭЭ

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.161.36

Za chi bitgii h*****d bgaarai agaaraar dalimduulj halddag ed chimuu gulug untahdaa hool ideh usand orohdo masktgaa bj chadhuuu hul horio hamgiin chuhal 1 sar yas hori uur arga bhgyi

Avatar

шсүрүмшм 2021-06-19 202.126.90.88

Баттулга шагнал өгч баахан угаалга энээ тэрээ болж маскгүй балаанууд бөөгнөрөад зовид газар авчилаа Баттулга буруутай

Avatar

zochin 2021-06-19 95.117.109.41

OyunErdene, Khurelsukh narin bala!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 43.242.243.196

Хувь хүний ухамсар. Тэгээд өөрсдөө нэг зөв юм хийсэн юм шиг

Avatar

Хараа 2021-06-19 192.82.78.187

Хүрэлсүгийн ард түмнийг үй олноор нь хүйс тэмтрэх үйл ажиллагаа амжилттай болж байх шиг байнаа, яаж тэгээд парад хий.нэ гэж тэнэгтдэг байнаа. Аргагүй л хөлдүү аиьтан

Avatar

zochin 2021-06-19 202.179.26.77

sangiin saiduud mon YOK bugd ogchorr bid temchlee duusgachgui

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.92.99

Энэ Оюун-Эрдэний засгийн газар маш муу ажиллаж байна. ӨӨРЧЛӨХ ЦАГ НЬ БОЛЖЭЭ

Avatar

хүннү 2021-06-19 202.179.26.19

Өчигдөр 2746 байсан өнөөдөр 2635 болж 111 хүнээр буурсан байна. Харин нас баралт 3 хүнээр илүү байна

Avatar

Зочин 2021-06-19 70.187.130.64

Сайн вакцин хийлгээгүйн Төр буруутай. төсөвтөө суулгаагүй Тэр үеийн Сангийн Сайд Хүрэлбаатар хариуцлагаа алдсан шүү. Онон сангийн Наранбаатар Модерна вакцины хүмүүстэй холбож өгсөн гэсэн Харин тэр үеийн сангийн сайд Хүрэлбаатар сайд хариу өгөөгүй юм билээ . Онос сангийн мэдээллийг үзээрэй.Эрдэмтэдийн үгийн сонсдоггүй болохоор яалтай .жинхэнэ хүндрэл нь энэ намар өвөл болно гээд байсан шүү. Ард түмэндээ үнэнийг хэлдэг болоосой доо. Эрүүл мэндийн яамны биш Онон сангийн эрдэмтэдийн яриаг сонсоорой

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.179.26.19

Онон биш, Онос бүүр биш Оном сан биз дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-19 203.91.115.50

Ямар ч наадам хийж болохгүй Бүх эмлэгтээ амьсгалын апрат авч өгөө

Avatar

Тунгаа 2021-06-19 202.126.88.172

Найрамдал хүүхдийн амралтын газар тамирчид нэртэй хүмүүс бөөнд авч байрлуулаад дүрэм журам зөрчөөд байна шүү дээ шалгаачээ

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.89.33

Найрамдал өвчний голомт болсон шүү хүн нас барсан

Avatar

Амьсгаа 2021-06-19 202.21.108.13

Ер нь Хятад вакцины туршилтболлоо доо Монголын ард түмэн нөгөө Хятад нь хүртэл хилээ хаасан чимээгүй алж аваад Эх орон газар нутгий маань эзлэх үүд хаалгыг энэ муу хэдэн лалрын Улс төрчид хийлээдээ!!!!

Avatar

ЧИНГИС ХААН 2021-06-19 66.181.183.83

ЖАНхуу, Хүрэлсүх хоёр Монгол улсыг нэг мөсөн сүйрүүлэв. Энэ хоёр хулгайч, луйварчинг нэн даруй огцруулж, бүх хөрөнгийг нь хурааж, цаазаар авсугай…

Avatar

Жирийн иргэн 2021-06-19 202.9.47.10

Пииздуунуудаа хариуцлагаа хүлээгээд огцроол зайлаад өгөөчээ !!!! Бузар Хүрэлсүх сонгууль гээд ковид тараасан , энэ Оюун-Эрдэнэ-ийн засгийн газар үнэхээр юу ч хийж чадахгүй байна. Хатан ээж гээд хуцаад байсан яшка Сарангэрэлтэй хариуцлага тооц !!!! Засгийн газар огцор !!!! УИХ тар !!!! Ард түмнийг арай л доромжилж нохой шиг үзэж байна муусайн ЖДҮ-чин, авилгачин МАН !!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-19 103.212.118.63

Zasag ahmaduudaa bugdiig ni tsaash ni haruulah huseltei bgaamaadaa. Hul horio togtoogoochee

Avatar

hujaa vaktsiniig odoo hiihee boliy.. 2021-06-19 103.57.92.40

naad hujaa vaktsinaa zogsoohgui bol haldvar ulam nemegdenee. odoo pfzer bolon oros sputinik hiij baij ovchiniig daran ch dee. hujaa hor shahuulaad ogt nemer algaa… hujaa vaktsin hiigeed l baival bid oorsdoo l ih hohiron doo.yamar uchiraas vr dvngui hujaa vaktsiniig boliulahgui bgaag oilgohgui bnaa..

Avatar

Зочин 2021-06-19 66.181.176.105

Ийм мэдээлэл өгч буй нь гэмт хэрэг. Ямарч вакцин хийлгэсэн, хүн ковид тусах бүрэн боломжтой. Харин туссан нөхцөлд зовиргүй байх, хөнгөх тусах, амь насаа харин алдахгүй нь хамгийн гол үр дагавар. Ариун цэвэр, хамгаалалтын арга хэмжээ авахгүй бол ямар ч хүн ковид тусах болно, ковидын халдварын тараах бүрэн боломжтой.

Avatar

Зочин 2021-06-19 59.153.114.65

Ковидгүй зун гэж хэн нь бүлтрээд блаа

Avatar

ТӨР ЗАСАГ ЯАХ ГЭЖ БАЙНА АА ?? 2021-06-19 66.181.189.85

Сүүлийн 24 цагт 2635 хүнээс халдвар илэрчээ.

Монгол Улсад батлагдсан нийт тохиолдлын тоо 91,151 боллоо.

Нас баралт 425 боллоо .

Avatar

чоогоо 2021-06-19 202.55.188.100

2 тун хийлгээд дархлаа тогтчихсон, өвдөөгүй ч вирус тээж яваа хүмүүсээс ПиСиАр аваад эерэг гарахаар нь тоондоо оруулаад байгаа юм биш үү. Миний мэдэх 2 хүн эерэг гараад гэртээ тусгаарлагдсан. Ёстой ямар ч зовуурь шинж иэмдэг илрээгүй л 10 хоног болсон доо.

Avatar

Зочин 2021-06-19 202.126.88.64

Чи мундаг мэдлэгтэй эрдэмтэн эмч бололтой чамайг сайд болгомоор байна.

Avatar

hol horiogoo changalii 2021-06-19 202.21.109.35

Tsahim naadmaa boliochee. Ter mongooroo em taria eruul menddee zartsuulaachdee

Avatar