"Арбидол"-ын үнийн дээд хязгаарыг 36 мянган төгрөгөөр тогтлоо | News.MN

"Арбидол"-ын үнийн дээд хязгаарыг 36 мянган төгрөгөөр тогтлоо

"Арбидол"-ын үнийн дээд хязгаарыг 36 мянган төгрөгөөр тогтлоо

"Арбидол"-ын үнийн дээд хязгаарыг 36 мянган төгрөгөөр тогтлоо

Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн хяналт, зохицуулалтын газраас Covid-19 цар тахлын эсрэг эмчилгээнд хэрэглэж буй эмийн үнийг худалдаалах хязгаарыг тогтоожээ. Тодруулбал, "Арбидол" (ОХУ-д үйлдвэрлэсэн) эмийн жижиглэнгийн үнийн дээд хязгаарыг 36000 төгрөг, бөөний үнийг  27720 мянган төгрөгөөр борлуулах юм. Мөн БНХАУ-аас импортлож буй "Арбидол" эмийн жижиглэнгийн үнийг 15000 төгрөг, бөөний үнийг 19500 төгрөг байхаар тус тус зохицуулсан талаар өнөөдөр (2021.06.18) мэдээллээ.

Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн хяналт, зохицуулалтын газрын дарга Б.ЦЭЦЭГСАЙХАН:

-Covid-19-ийн эсрэг эмийн үнийн дээд хязгаарлалтыг тогтоосноор үнэ хөөрөгдөх эрсдэлээс урьдчилан сэргийлнэ.

Сүүлийн үед вирусийн эсрэг эмийн бөөний болон жижиглэнгийн үнэ нэмэгдсэн гэх асуудал гарсан учраас үнийн хязгаарыг тогтоож байна. Эм, эмнэлгийн хэрэгслийн тухай хуульд эмийн үнийн дээд хязгаарыг Засгийн газар тогтооно гэж заасан ч маш олон жил хэрэгжээгүй. УИХ-ын намрын чуулганаар хэлэлцэх Эм, эмнэлгийн хэрэглэгдэхүүний үнийн  тухай хуульд эмийн үнийн зохицуулалтыг заасан нэг бүлэг тусгасан. Эмийн үнэд төрөөс зохицуулалт хийх шаардлагатай байгаа нь Covid-19-ийн үед эмийн үнийн хөөрөгдөл харуулсан.


"ФАВИВИР" ЭМИЙН ҮНИЙН ДЭЭД ХЯЗГААРЫГ 30-38 МЯНГАН ТӨГРӨГ БАЙХААР ТУСГАЖЭЭ

Тус газраас вирусийн эсрэг эмчилгээнд хэрэглэж буй гурван төрлийн эмийг үйлдвэрлэгчээс гарч байгаа үнэ, лиценз авахдаа бичигдсэн үнэ зэрэг дээр судалгаа хийснээр үнийн хязгаарлалт тогтоожээ. Тодруулбал, эмийн сангуудаар:

  • Украйн улсад үйлдвэрлэсэн "Арбивир" эмийн жижиглэнгийн үнэ  21500 төгрөг, бөөний үнэ 2795 төгрөг
  • БНХАУ-аас импортлодог "Арбидол" эмийн жижиглэнгийн үнэ 19500 төгрөг, бөөний үнэ 15000 төгрөг
  • ОХУ-д үйлдвэрлэсэн "Арбидол" эмийн жижиглэнгийн үнэ 36000 төгрөг, бөөний үнэ 27720 мянган төгрөгөөр тус тус худалдаалахаар болж байна.

Covid-19-ийн үед эмнэлзүйн шинж тэмдэг хүндэрсэн тохиолдолд эмчилгээнд хэрэглэж буй "Фавивир" эмийн үнийн дээд хязгаарыг 30-38 мянган төгрөг байхаар тусгасан бол "Ремдесивир" эмийг 140-199 мянган төгрөгийн хооронд борлуулахаар шийдвэрлэжээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
БурууБуруу
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ESUIGEN 2021-06-18 197.210.29.117

Прадхан үндэсний эмнэлгийн ачаар Прадхан эмч миний бөөрийг 2.223.746.107.44 төгрөгөөр (780.000 доллар) худалдаж авсны дараа би Хятадад байрладаг Монгол улсаас Есүйген Есү байна. Хэрэв та бөөрөө зарахыг хүсвэл тэдэнтэй шууд холбоо бариарай DR.PRADHAN.UROLOGIST.LT.COL@GMAIL.COM +91424323800802.
Одоо хэрэгжүүлэх.
Бид олон нийтэд мэдээлэхийг хүсч байна;
Та бөөрийг худалдахыг хүсч байна уу? Та санхүүгийн хямралын улмаас бөөрийг зарж борлуулах боломжийг эрэлхийлж байна уу, юу хийхээ мэдэхгүй байна уу?

Avatar

Зочин 2021-06-18 64.119.23.1

Эд өөрсдөө эм дамлаад байгаа харагдаж байна

Avatar

Спутникийн 2 дахь дозны оронд файзер хийх хэрэгтэй. 2021-06-18 83.78.186.98

Спутникийн 2 дахь дозны оронд файзер хийх хэрэгтэй. Гадаадад Астра Зенекагийн 1 дэхь тун хийлгэсэн хүн 2 дахь тунгаараа файзер хийлгүүлж байна ш дээ

Avatar

Барууны орнууд Итали, Швейцарт Ковидын эсрэг 2021-06-18 83.78.186.98

Барууны орнууд Итали, Швейцарт Ковидын эсрэг хөнгөвтөр үед нь цус шингэрүүлэх тариаг хамгийн түрүүнд тарьж цус бөөгнөрлөөс, Ковидын хүндрэлээс сэргийлж байна. Манайхан яагаад гепарин гэх мэт цус шингэрүүлэх тариаг хамгийн түрүүнд тарихгүй байна аа? https://updatemn.com/archives/8771

Avatar

Зочин 2021-06-18 59.153.112.125

Энийг юу гэж ойлгох вэ????? энэ авгай эрүүл хүн мөн үү??? эсвэл мэдээ бэлдсэн хүн нь балай юм уу????

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.121

Хэлэх үг олдохгүй юм, "тэнэгтдэг байна ш дээ" гэж хэлмээр юмуу даа

Avatar

Зочин 2021-06-18 73.202.10.232

Хятадаас авч байгаа Арбидол эмийн хижиглэнгийн үнэ нь бөөнийхөө үнээс хямд юмуу ?

Avatar

Магнай 2021-06-18 104.247.235.102

Тийм л болж таарч байна

Avatar

сол 2021-06-18 202.126.89.33

зайлаачээ энэ авгай хулгайч нарийг хууль ёсний болгож байн шдээ мөнгө угааж байна х

Avatar

Хаха 2021-06-18 139.5.217.33

Цэцэгсайхан чи болио Бидний татвараар цалинжиж байж өндөр үнэ тогтоож ашиг хүртэх нь үү. 29000-тай байхад 20000 болгохын төлөө яриа хийх байтал нэмэж тогтоож өгч энэ тэр. Аягүй бол ЭМЯ-ны авсан 1000-ын эмээ 36000-өөр зарж ашиг ш*** нь дээ. Боловсролгүй нам дагагсад

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.55.188.97

Monos-d 29000 baina, Odoo 36000 geed heleheer chin nemeed 36000 bolgochihno doo MANgar chin

Avatar

зүчин 2021-06-18 192.82.70.24

Эм үйлдвэрлэдэггүй зөвхөн дамжуулан борлуулчихаад үйлдвэрлэгчээс илүү орлого олдог монгол ёсоо болих хэрэгтэй , Энэ байүууллагыг ямар боловсролтой нөхөр удирдаж байна аа, мэдэх юмсан,хэлэхгүй л боловуу

Avatar

Үнэ тогтоохыг сонирхогч 2021-06-18 192.82.70.24

Арбидол 10000 байсан шүү, одоо 36000 болсон бололтой, ууж идэхдээ уургын морь шиг юм, яана даа бидний монголчууд, үнэ яаж тогтоодог талаараа ард бидэнд ойлгуулж өгнө үү, бульхйтай булингартай л санагдаж байна,

Avatar

sss 2021-06-18 124.158.120.226

Энэ новшийн байгууллагыг байгуулаад бидний мөнгөөр цалинжуулж байгаа гээд бод доо

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.9.46.177

паа араа ч дэээ, лол, 1000 төгрөгний эм гээ биз дээ, 36000 төгрөг байхдаа яахав даа,

Avatar

иргэн 2021-06-18 202.21.113.146

мэргэжлийн хүн гэж байна уу, дуртай нь ирээд наймаа л ямдаа, эмнэлэгийн салбарт мэргэжлийн удирдлагын хүн байдаггүй юмуу, энэ салбар унажээ, бүх талаараа хойноосоо 1

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.21.113.238

undesleleee tailbarlana uu 6 nugalsan baina

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.210.183

болор дуран гэдэг балай юмаа устга ямарч шалгуур алга. мэдлэг 0000 ногоон 0 болж гүйцлээ_ ……

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.210.183

өгөр толгой юм аа.

Avatar

Зочин 2021-06-18 43.228.131.118

Яацарцан гарууд вэ? Өмнө нь зарж байсан үнэээр нь тогтоогоочээ. 36 мянга бас л хатуу сонсогдож байна.

Avatar

зочин 2021-06-18 202.131.244.210

жижиглэн нь 15,000 бөөний нь үнэ 19,500 гэхийг яаж ойлгох вэ?

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.184.106

ЭНД үнийг зөрүүлж алдаатай бичсэн байнав Монголчуудыг буруу ярьж зөв ойлгодог гэдэгдээ тэрэн шигээ буруу бичснийг нь
залруулж зөв ойлгоцгоо

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.88.219

ПАРАТУСИН ГЭЖ ЭМИЙН ҮНЭ ХЭД БАЙХ ЮМ БЭ.

Avatar

Зочин 2021-06-18 51.15.180.146

Зарим эмэнд бөөний үнэ нь жижиглэнгийн үнээсээ үнэтэй эсвэл зарим жижиглэнгийн үнэ нь бөөний үнээсээ бараг 10 дахин их ямар гээчийн зохицуулалт вэ?
Тэгээд одоо байгаа зах зээл дээрх хөөрөгдсөн үнээрээ тавигдсан байх ч гэж дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж