Үндэсний спортын холбоод наадам тэмдэглэхийг хүсэв | News.MN

Үндэсний спортын холбоод наадам тэмдэглэхийг хүсэв

Үндэсний спортын холбоод наадам тэмдэглэхийг хүсэв

Үндэсний спортын холбоод наадам тэмдэглэхийг хүсэв

Монголын үндэсний спортын холбоод болох Монголын Үндэсний бөхийн холбоо (МҮБХ), Монголын морин спорт, уяачдын холбоо (ММСУХ), Монголын Үндэсний харваачдын холбоо (МҮХХ) өнөөдөр (2021.06.18) хэвлэлийн бага хурал хийн, Монгол Улсын Засгийн газар, Улсын онцгой комисст үндэсний их баяр наадмыг улс, аймаг, сум бүрт нэгэн зэрэг хийх хүсэлт хүргүүллээ.

Монгол Улсын Засгийн газар, Улсын онцгой комиссоос Үндэсний их баяр наадмыг нийслэлд цахимаар зохион байгуулж, аймаг, сумын баяр наадмыг тэмдэглэхгүй байхаар шийдвэрлэсэн билээ.

ММСУХ-ны ерөнхийлөгч Ц.БАТСАЙХАН:

-Энэ жилийн наадмыг цахимаар тэмдэглэж, аймаг сумдын наадмыг тэмдэглэхгүй байх шийдвэр гаргасанд манай уяачид ихээхэн бухимдалтай байна. Хөдөө орон нутагтаа халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлаад, наадмаа тэмдэглэх саналтай байна. Одоогоор 17 аймаг, 167 сумын уяачдын холбоо Засгийн газарт уг шийдвэрээ эргэн харж, "Аймаг, сумын баяр наадмыг нэгэн зэрэг зохион байгуулахыг зөвшөөрнө үү" гэсэн хүсэлттэй албан бичгээ ирүүлжээ.

МҮБХ-ны тэргүүн Ц.МАГАЛЖАВ:

-21 аймаг 333 суманд давхардсан тоогоор 23 мянган бөх байна. 100 жилийн ойгоороо аймаг, сум, улсын наадамдаа барилдана гээд бүгд л бэлтгэлээ хийж байна. Хөдөө орон нутагт хүмүүсийн эрх ашгийг ор тас хүлээн зөвшөөрөлгүй хаяж байна. Дараагийн 100 жилийн ойн наадмыг бид үзэхгүй. Тиймээс хөдөө орон нутагт халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлаад, наадмыг хойшлуулаад, цар тахлын нөхцөл байдал тогтворжсон үед зохион байгуулаасай гэж хүсч байна.

МҮХХ-ны ерөнхий нарийн бичгийн дарга Д.НЯМБАЯР:

-Улсын баяр наадмаа аймаг, сумынхтайгаа нэгэн зэрэг хийх, эсвэл улсын баяр наадмаа тодорхой хугацаанд түр хойшлуулахыг хүсч байна. Өнгөрсөн жил гэхэд л цар тахлын үед 5600 харваач харвасан. Энэ жилийн сур харваагаа "Хүй долоон худаг" дээрээ явуулъя гэсэн чиглэлтэй байна.

🔴 ШУУД | Үндэсний спортын холбоод баяр наадмын талаар мэдээлэл хийж байна #NewsMN #NewsAgency

🔴 ШУУД | Үндэсний спортын холбоод баяр наадмын талаар мэдээлэл хийж байна #NewsMN #NewsAgency

Posted by News.mn on Thursday, June 17, 2021

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
23
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
1
ХахаХаха
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

69 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.108

Мөнгө цавчиж байвал өвчин үхэл хоёр энэ муусайнуудад хамаагүй болтой

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.90.31

Өдөр болгон үхэж байгаа хүмүүсийн тоог хараач эргүү ацнуудаа

Avatar

Od 2021-06-18 83.162.176.20

Erguu umuu xaashaa yun naadam
Xumuus uregdej obchin tusaj baigaa n ene erguunuuded xamaagui yu

Avatar

зочин 2021-06-18 64.119.25.179

Тонилсон байдаа. "Эрүүл явбал улсын наадам үзнэ" гэж их Нацагдорж хэлсэн байдаг.
1 хуудас ном уншиж байвал яаж байна спортынхоон!!!

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.27

Төр шийдвэрээ гаргачихаад байхад наадам хийнэ гэж зүтгээд байдаг хачин улс юмаа энэ бөхчүүд.
Найрааны мөнгө нь харагдаад унтаж чадахгүй байх шиг. Эхлээд допингоо шийд. Дараа нь ард түмнээсээ асуу. Ямар хүмүүс гэдэг нь яг ийм үед харагдаж бна. Хэдэн зуугаараа нас барж бна, хүүхдүүд өвдөж бна, халдваргүй аймаг бараг алга,
Жирэмсэн эхчүүд нас барж бна. Ийм байхад юуны чинь наадам бэ . Юу бодож баярлаж наадах вэ.
Наадам чинь ард түмнийх байхгүй юу

Avatar

zochin 2021-06-18 66.181.160.111

TV-uudiig duudaad uzehgchgui yum chine heer garch bgaad tusvuus mungu shagnal avahgui zugeer barildaad uraldaachdee bid tv-eer uzeed suuj bolj l bna zaaval bidnii tatvariin mungiig ta nar shagnal bolgoj avch baahan zardal gargah yamar eregtei yum be tsar tahal uvchin zovlondoo munguu heregleed ta nar naadmaar uraldaad barildaad boloo bizdee

Avatar

Zochin 2021-06-18 192.82.69.49

Demjij bna. Buh aimag sumdad bayar hiih heregtei. Ene uvchin er ni hezee ch namdah yum. Daraa jiliin naadmiig uzej chadahgui horvoog orhih olon hun baigaa. Amid yavbal ulsiin naadam uzne gedeg. Getel amid baij ulsiin naadmaa ch uzej chadahgui bol yamar baih ve. Zaaval ochij uzeh albagui. 10 ter bum bol odoo neg companii sariin tsalingiin mungu shuu.

Avatar

Zochin 2021-06-18 66.181.161.4

Demiireed bai naadmaa bolison ni deer naadamgui bol ashig orlogogui uhehnee

Avatar

Б 2021-06-18 202.126.89.126

Ийм шийдвэр ч гаргадагүй байх шүү зайл зайл тэнэг хүмүүс юмаа дахин зайл наад суудлаасаа Ийм үед наадамчин түмнээ бодох ёстой үүнийг дэмжвэл Улсын онцгой комисс гэж байгаад ч хэрэггүй

Avatar

Б 2021-06-18 202.126.89.126

Ийм цар тахал өвчин газар авбал яаахийн та нар зайлж үз эргүү малнууд

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.161.47

Uheh ni uheed seheh ni seheed bna uz horvoo delhiigees buzar ymnuud tonilj alga boloh estoi chi ch bas buzar novshoo hurdan tamruugaa tonil

Avatar

Б 2021-06-18 202.126.89.126

Битгий тэнэгт энэ холбоодуудийн дарга нарыг огцоруул юу вэ энэ муухай өвчин газар авбал яаахийн эд нар яааж ч чадахгүй амиа бодсон өөдгүй хүмүүс

Avatar

тппп 2021-06-18 202.126.89.33

допингтой цувдайнуудийг баярлуулах гүйгээд байга магалжавийг ойлгохгүй байнаа допингийн асуудлаа эхлээд цэгцэлчих

Avatar

иргэн 2021-06-18 66.181.184.141

Нийгмийн амьдралд байгалийн гамшиг, өвчин зовлон, үймээн самуун гээд аль эрсдэл таарахыг тэр гэхэв. Гэхдээ дарга удирдагч хүн шийдвэр гаргахдаа хувийн нэр хүнд минь буурчих вий улмаар албан тушаалаа алдчих вийгэсэн тухайн цаг үеийнхээ байдалд тохируулан явцуурах бус бүх нийтийн ашиг сонирхолын тулд өргөн дэлгэр уужим саруул сэтгэж нийт олныхоо ашиг сонирхолыг анхаардаг баймаар

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.187.88

Хувийн эрх ашгаа л бодож байгаа биз.

Avatar

З 2021-06-18 66.181.181.178

НААДАМ ГЭХЭЭР НҮДЭНД НЬ МӨНГӨ Л ХАРАГДААД БАЙГАА ДАА.ЭРҮҮЛ МЭНД ЧУХАЛ БИШ ЮМ БАЙНА ЭНЭ ТЭНЭГҮҮД ЭД. НААДАМ БОЛЛОО ГЭХЭД ТА НАР БАЙ ШАГНАЛАА ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЛБАРТ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ ШҮҮ ГЭВЭЛ ТЭГВЭЛ НААДАХГҮЙ БОЛЪЁ ГЭХҮН ХҮМҮҮС ЭНД СУУЖ БАЙНА ДАА. НААДАМ ЖИЛИЙН ДАРАА БОЛНОО. АРД ТҮМЭН БИД ШИЙДНЭ

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-18 64.119.18.192

23000 БӨХ БАЙНА ГЭДЭГ АЙМШИГ ШҮҮ. НУТГИЙН ГИШҮҮН АХ НАРАА ДАГАЖ УЛС ТӨРД ОРЖ ЕРӨНХИЙЛӨГЧ, ХОТЫН ДАРГА БОЛНО ГЭСЭН МӨРӨӨДӨЛ ТЭЭЖ ЯВДАГ НЬ ЦӨӨНГҮЙ БАЙХ ДАА

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.179.26.61

худлаа тоо

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.197

БӨХЧҮҮД ГЭЖ ДАВАРСАН МУДААКУУД БАЙНААА… ТЙИМ СҮРХИЙ ЮМ БОЛ ЭХ ОРОН АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ БОСООД ТЭМЦЭЭД НИЙГМИЙГ ХЭВ ЖУРМАНД НЬ ОРУУЛАЛДАА….

Avatar

ЦАР ТАХЛАА ХАЗААРЛАЖ ХУМИХ ХЭРЭГТЭЙ БАЙНА 2021-06-18 202.126.88.185

ЦАР ТАХАЛ ДЭЭД ОРГИЛДОО ХУРЭЭД БУУРАХ ЯНЗГУЙ ОДОР БОЛГОН 10 ГАРАН ХУН ЭНДЭЖ БАЙХАД ЮУН СПОРТ МАНТАЙ НААДМЫГ БУРМОСОН ЦКЦЛАХ ХЭРЭГТЭЙ 7 САРАА ГЭР ОРОНДОО УХЭЛ ТАХЛЫН АЙДАС ХУЙДЭСГУЙ АМАР ТАЙВАН БАЙМААР БАЙНА НААД СПОРТОО ОНЖСОН НЬ МОНГОЛЧУУД БИДЭНД ОЛЗИЙТОЙ БАЙНА ХУУХДУУД ЖИРЭМСЭН ЭХЧУУД МААНЬ ХАМГИЙН ИХ ЭРСДЭЛД ОРЖ БАЙНА СПОРТГУЙ ЦАР ТАЗАЛГУЙ БАЙЯААА

Avatar

Иргэн 2021-06-18 66.181.184.141

Үндэсний баяр наадам АХ-ын 100 жилийн ойг улс орон даяар өргөн дэлгэр хийлгэхгүй гэх шийдвэрийг гаргаад байгаа Оюун-Эрдэнэ, Амарсайхан мэтийн удирдагчид улс үндэснийхээ хэмжээнд сэтгээд шийдвэрээ дахин нэг харахыг хүсмээр байна.

Avatar

Зочин 2021-06-18 172.58.141.62

Ireh jil naadaldaa 100 chini zugeer l too shdee mudakaa

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.57.92.53

ОДОО ХУРАЛДААД СУУЖ БАЙГАА НЬ Ч МӨР МӨРӨӨ ТҮШЭЭД ХАЛДВАР ТАРААГААД СУУЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ НААДМЫГ ХАЛДВАРГҮЙ ЗОХИОН БАЙГУУЛЖ ДЭГЛЭМ САХИЖ ЧАДАХ УУ?! БӨХЧҮҮД ДЭГ ЖУРАМТАЙ БАЙДАГ ХҮМҮҮС МӨН ҮҮ????

Avatar

Иргэн 2021-06-18 49.0.142.38

100-н жилийн ойн наадмаа болохгүй бол 101-дэх жилдээ хийхгүй юү!! Албатай юм уу! Короновирусын нөхцөл байдал хүндэрчихээд байхад юун наадам бэ?!!!

Avatar

Зочин 2021-06-18 192.82.67.15

Наадам ард түмнийх байхаа болиод 30 жил болж байна. Хүзүүгүй хүмүүс дэвж туг тойрдог мөнгөтэй хүн нэг морь айрагдуулах гэж 50 морь уралдуулдаг наадмыг цар тахалтай дундуур ч хийнэ.

Avatar

Иргэн 2021-06-18 66.181.184.141

Үндэсний баяр наадмаа гэртээ сууж ТВ-ээр үзэх сонирхолтой, коронагийн халдвар авахаас өөрийгөө сэргийлдэг сайхан хүмүүс байгаа нь үнэхээр сайшаалтай Хэн ч тэднийг наадмын өдрүүдэд гарч наадмын талбай орж бөх, морьдын уралдаан, сурын талбай дээр очоорой гэж албадаагүй. Хүссэнээрээ гэртээ суугаад баяраа цахимаар хараад баярлах өөрийгөө аюулт өвчнөөс сэргийлэх нь тэдний эрх тийм хүмүүсийг харин ч дэмжинэ.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.88.163

Bitgii solior. Corona ers nemegdeh yum bol ta nar hariutsah yum. Emchilgeenii zardaliig ni hariutsah yum uu. Uhsen humuusiin buynii ajliig ni daah yum uu aan. Hen hen hariutsah yum cameriin umnu garch baigaad hariutsna gedegee heleed gariin useg zurchih. chaddag yum bol.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.9.40.217

Солиорчих юмаа!

Avatar

худал 2021-06-18 66.181.180.102

Оркудаа гуйж байна, хэрэггүй тэгэх үү, допингтой бөх, э****з морьдын уралдаан …

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.184.141

Халдвар хамгааллын дэглэмээ баримтлаад үндэсний баяр наадмаа улс орон даяар хийхийг дэмжиж байна. Хүрэлсүх ерөнхийлөгч шийднэ дээ. УБ хотод хүн амын 90 шахам хувь нь вакциндаа бүрэн хамрагсаан.Корона туссан гэх боловч ихэнх нас барагчдын шалтгаан нь суурь архаг өвчтөй байснаас болсон гэж ярилцах юм учрыг нь ч олохгүй байнаа.

Avatar

Zochin 2021-06-18 139.5.217.223

Bitgii xuts z**l gai bololgui shig uxej dald or yun naadam

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.57.92.53

балай юм ярьдаг хүн бэ?!

Avatar

Зочин 2021-06-18 172.58.141.62

Wa ha ha yaj haldvaraas sergiildegee harchih mulguu Mongolchuudaa

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.161.30

Тэнэгүүд!!!

Avatar

зочин 2021-06-18 202.179.27.48

Төр засгийн шийдвэрт захирагдаж, олон түмнийг хүндэтгэж байвал яасан юм бэ. Эцэг эхээс нь уламжлагдсан ёс зүй бага боловч байх ёстой

Avatar

Зочин 2021-06-18 122.201.26.3

Яаж эргүүтэхээрээ цаг үе, нөхцөл байдлаа үнэлж чадахгүй ийм юм яриад сууж байдаг хүмүүс вэ? Эдний ашиг сонирхлоос илүү улс орны эрх ашиг байдгийг ойлгох чадваргүй юм байна. Наадмыг янз бүрийн хэлбэрээр тэмдэглэх шаардлагагүй , дараа хийхээр хойшлуулах ч хэрэггүй.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.207

2023 онд наадмаа хийгээрэй, энэ өвчний хажуугаар яаж ингэж ярьдаг хүмүүс вэ. Урдаар өвчнөө дарж хүнээ эрүүл болгож байж наадацгааядаа.

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.161.35

Маш их хүн нас барж байхад юун наадам бэ? Энэ холбоод чинь хүн ажиллуулдаг юм уу мал ажиллуулдаг юм уу. Ард түмэн чинь эрүүл саруул өвчин зовлонгүй байж баяр наадмаа тэмдэглэх ёстой биз дээ. Энэ гүзээ нь унжсан бөхчүүд нэртэй малнууд, э****з нь ихэдсэн бөөн хахууль хуйвалдаан болсон морины уралдаан зарцуулах мөнгөө ард түмнийхээ эрүүл мэндэд зориул.

Avatar

Монголоо 2021-06-18 202.126.92.99

Иргүү малнууд гэртээ л сууж бай л даа наадамаар чамайг хэн гар гээд байгаан

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.161.122

Наадмаа намар болго. Корона барьж идлээшд.

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.210.183

ингэтлээ ард түмний зэвүү хүргэж баяжсан өөхөн бөмбөлөг сэвсний шуудай болж дээ. дээр нь бөх чинь шоронгын тав ялны шүүр болж гүйцсэн байна. одоо цолгүй болгож бөхөө цэвэрлэж ав. чадахгүй бол холбоо гэж байлгаад хэрэггүй буулга. бор зүрхээрээ үзээд чадсан нэг нь амжилт олоод яваг.

Avatar

Зочин 2021-06-18 192.82.78.230

tsahimaae naadahgui yu. PUBG-gaar avargaa todruul

Avatar

Ард түмэн 2021-06-18 103.10.23.178

Хариуцсан холбоод нь хууль дүрэм зөрчсөн энэ хэдэн юмнаасаа олигтой арга хэмжээ авдаг биш дээ.Наадам зохин байгуулж яадгийн.Өмнөх допингтой бөх, эрлийзшсэн адсагнуудынхаа учрыг эхлээд ол тэгээд наадам ярь.Ард түмний хангалттай хуурлаа, яг үнэндээ өөрсдийгөө л хуурч байгаа юм л даа.

Avatar

Ард түмэн 2021-06-18 103.10.23.178

Хариуцсан холбоод нь хариуцлага алдсан бөхчин, мрьчиндоо олигтойхон арга хэмжээ авч чадахгүй байж битгий олон юм яриад бай. Яг халдвар хамгааллын дэглэм барьж харагдаарай.Ёстой худлаа шүү. Зүгээр л тэр зохион байгуулах мөнгөө Ковидод зориул. Төр гэж байдгийн бол харж л байя.

Avatar

Ард түмэн 2021-06-18 103.10.23.178

Морь нь эрлийзжсэн хуувилдаантай, бөх нь допингтой, хахуулаар цол авдаг, үзэх юмгүй, эмх цэгцгүй, тйим наадмаа бид болих хэрэгтэй.Яг эд халдвар хамгааллын дэглэм барьж харагдаач, хэдэн цагдаа, эмч нар зовж гүйцнэ хэрэг байхгүй.Морь сайн уялаа гээд, бөх ньсайн барилдлаа гээд эд нар нийгмийн тустай арга хэмжээ хандив тулслалцаа зохион байгуулж оролцдог ч биш.Хаан хор найрагдана, хаана хаууль хууль зөрчинө,хаана зодоон зохион дээрэлхүү зан авир гарна эд нар л байдгийш дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.89.101

Хэрэггүй үнэхээр боломж бга бол хойшлуулаад намар нэг мөр хииж болно

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.211.79

Yu hutsad bga dopinchid we ter naadamaa uursduu dotroo hiine biz uzeh sonirhol ch alga ene hdn heruul hiij ard tumniig taltsuulsan zawaan yumnuudiig dotorh asuudlaa shiidej chdhui bj yun naadam

Avatar

Зочин 2021-06-18 66.181.185.155

Хэдэн хүн үхэж, өвчлөл ихсэх нь энэ тэнэгүүдэд хамаагүй бололтой. Найраагаа хийж, хэдэн цаас, бай шагналаа л бодож яваа усан тэнэгүүд.

Avatar

zochin 2021-06-18 43.228.129.119

Төрийн шийдвэр байнга эсэргүйцэгч нар болимоор юм. Ард түмэнээ амар мэнд байлгах гэж Төр шийдвэр гаргаад байхад бөх, морь, сур яриад байдаг чинь ёс суртхууны доройлтол бишүү. Хүн болгон ард түмэний нэр барьж жүжиг тоглодогийг хуулиар хориглох, хязгаарлах шаардлага үүсжээ. Бөх хараад , морь уралдаад, сур харваад хүн төрөлхтөнийг эрүүл байлгачих боломжтой юу.Хүн байж наадам үзнэ,хүнгүй бол дэлхий нийт сөнсөн гэсэн үг байхдаа. Хүнээ амьд байлгах Төрийн бодлогийг дэмжье. Эрүүл амьд байцгаяа.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.126.88.130

Начингийн найраагаа хийх гээд короно мороноо хамаагүй болсон юм биш үү?!!!

Avatar

Зочин 2021-06-18 124.158.66.197

Naadamlahgui bol bas 400 hun uheh geed ami naana tsam tsaana bolood baigaa ymuu hodooruur?????????????

Avatar

УБ хотын иргэн 2021-06-18 202.21.104.234

Өдөр бүр хүмүүс бурхан болж байхад яаж наадам хийнэ гэж ярьж бна вэ, үнэхээр арилсан дотортой бөх, морь уяач, сур харваач нар бна даа. Цар тахлын үед хамгийн их орлоготой байгаа нь малчид шүү дээ. махны үнэ тэнгэрт хадлаа, одоо ард иргэдээ коронад өртүүлж цааш харуулах гээ юу.

Avatar

zochin 2021-06-18 66.181.184.184

Юун наадам бэ ,Эрүүл байвал ирэх жилийн наадам үзнэ ,гэдэг монгол хүний ухаантай үг байгаа шүү дээ,хойшлуулаад хийж болно,гол нь энэ айхтар вирусаа эмчлэх хэрэгтэй шүү дээ,эрүүл мэндээ боддоггүй яачихсан хүмүүс вэ,үхэж үрэгдээд байгааг ойлгохгүй байгаа юм уу,3хан сая хүн үхээд дууссаны дараа ойлгох гээд байгаа юм уу

Avatar

чоог 2021-06-18 202.55.188.103

наадам парад морь бөх сур энтэр хэрэггүй ээ. нэг 2 жил завсарлахад нэг иих үндэсний дархлаа слураад л энтэр айн. юун ч сул дархлааа юм бэ. наадмын дархлаа биш хүний организмын дархлааг дэмжиж наадмаас татгалзая

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-18 66.181.184.155

Одоо больж үз. Хэдэн сар, жилээр хэрүүл урвуул хийж хийж одоо бас "начны найрайны" бизнес хийж өвчин тараах гээ юу… Эхлээд допингийн шинжилгээгээ өгчих, мөн өгөрсөн жилийн бөхийн паапаантай асуудлаа нийдэчих…

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.210.183

: надамлалаа гэхэд дараа нь бөөн хэрүүл бузар дэв нь дийлэхгүй юм болно.

Avatar

Баабар 2021-06-18 172.56.44.41

Тэнэгүүд …..

Avatar

Зочин 2021-06-18 64.119.20.118

манай ард түмэн дэглэм сахихгүй. дэмжихгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-18 202.21.103.158

Харагдах царайнаасаа л хөгийн юмнууд. Долоон уулын цаагуур дард орцгоо.

Avatar

Зочуин 2021-06-18 202.126.89.243

Үгүйдээ. Ард түмэн та нөхөдийг дэмжихгүй. Дэмжихийг хүсэхгүй байна. Засаг төр ч дэёмжихгүй. Мөр мөрөө бодоцгоо. Юун наадам цэнгүүн дуртай юм. Гэртээ дэглэм сахь

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.80.210.183

эдний б**с нь умалзаад байгаа бол шоронд амруулчихаач. шорондоо наадамлана биз.

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.14.36.18

Зүйлэг допингтой бөхчүүд нийгмийн өнөөгийн нөхцөл байдлаа мэдэрвэл яасан юм. Тэгж л барилдах дуртай юм бол хол очиж хоорондоо барилд л даа. Заавал түмний нүдэн дээр барилдаж биеэ үзүүлэх гэдэг нь айлгүй хүүхэнтэй адил санагдаж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.26.195.134

Бех гээч явдаг жорлонгууд, уяач гээч хуухэд, морины яргачдын орлого нь хаагдаад боож ухэх нь ээ, зевхен еерсдийгее л бодсон ийм юмнуудаас бух юм болж байна, худлаа ундэсний ев соел нэрээр турий барьсан шуналын туламнууд

Avatar

Зочин 2021-06-18 103.14.36.18

Үнэхээрийн өв соёлоо боддог ухамсартай бол наадамтай наадамгүй л эгэл даруухнаар өв соёлоо үргэлжлүүлсээр л явна шүү дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-18 124.158.64.21

Цавчаа нь хаагдаад энэ хэд маань хэцүүхэн байгаа юм байна зайлуул энэ амтасд нийт ард иргэдийн эрүүл мэнд аюулгүй байдал огт хамаагүй байгаа бололтойдог оо хэ хэ

Avatar

МОНГОЛЫ САМЫЙ ДУРНОЙ НАРОД АЗИИ ПОЗОР 2021-06-18 66.181.161.121

та нарын бөх чинь хоцрогдсон хэрүүл хөлс баахан дээлтэнүүд дэмии арсайн зогсоно допингтой харваа чинь газар шаасан манж харваа морь нь баячуудын зугаа сонгууль чинь 35долларын \100000төг\ цалинтай хуурамч шоу гарсан хүн нь гажигтай хүн үхсээр байхад баярлаж бахаа ханав уу?

Avatar

Зочин 2021-06-18 59.153.115.168

Argagvi l dee, ed nar bas ingelgvi yahav ! Mongol gedeg chini zuvhunUlaanbaatar bishshvvdee. Manai ES-iin tarhinii bagtaamj arai l baga bna. Sooshiald yahavdee, naadmiin tusviin mungiig halamj bolgoj huvaaj avah gesen l hvmvvs naadahaa bolie ntr gej jirgej baigaam. Er ni bol naadalgvi yahav. Tur zasag ch etsestee hiih l shiid gargaj taarna !

Avatar

pkxny 2021-06-18 64.119.18.57

Холбоодын дарга нараа Өвчин тараахад хувь нэмэрээ оруулах гэж байгаагаа болиоч Хичнэtн хүний амиар баясах гээд байна

Avatar

ЯМАР Ч НААДАМ ХҮСЭХГҮЙ БАЙНА !!!! 2021-06-18 202.126.90.142

✔ АРД ИРГЭД НЬ УХАМСАРГҮЙ; АМЬДРАЛЫН НААД ЗАХЫН ЗӨВ ДАДАЛГҮЙ; АХУЙН ТОГТСОН СОЁЛГҮЙ; БҮХ НИЙТЛЭГ ҮЙЛЧИЛГЭЭНҮҮД НЬ БОХИР ЗАВААН; ХООЛ УНД; БАРАА ТАВААР НЬ АМТ ЧАНАРГҮЙ ДЭЭР БОХИР, ИРГЭД НААД ЗАХЫН АРИУН ЦЭВЭР ГЭРТЭЭ Ч ГУДМАНД Ч АЖИЛ ДЭЭРЭЭ Ч САХИДАГГҮЙ…..!!!!
ИЙМ БАЙДАЛТАЙ АРД ТҮМЭНД 1000 САЙХАН ВАКЦИН ТАРИАД АЧ ТУСАА ӨГӨХГҮЙ ЭЭЭ…….

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж