Өрсөлдөгч нар нь шоронд, эсвэл шороонд байгааг Путинээс асуув | News.MN

Өрсөлдөгч нар нь шоронд, эсвэл шороонд байгааг Путинээс асуув

Өрсөлдөгч нар нь шоронд, эсвэл шороонд байгааг Путинээс асуув

Өрсөлдөгч нар нь шоронд, эсвэл шороонд байгааг Путинээс асуув

ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путин өчигдөр АНУ-ын Ерөнхийлөгч Жо Байдентай уулзсаныхаа дараа хэвлэлийн хурал хийсэн. Тус хурал дээр АНУ-ын сэтгүүлч түүнээс яагаад өрсөлдөгч нар нь нэг бол шоронд, эсвэл зарим нь шороонд байгаа тухай асуужээ.

Тухайлбал, АНУ-ын "ABC" агентлагийн сэтгүүлч Рэйчл Скотт ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Владимир Путинээс асуулт асуух ээлжин дээрээ “Таны шоронд орсон, эсвэл нас барсан өрсөлдөгч нарын жагсаалт их урт юм. Жишээлбэл, Алексей Навальныйн байгууллага шударга, эрх чөлөөт сонгуульд уриалж, авлигалыг эсэргүүцсэн. Харин Орос орон тэр байгууллагыг хууль бус хэмээн зарлаж, Навальныйг дэмждэг хэн ч сонгуульд бүү өрсөлдөөсэй гэх бодлого баримталж олон зүйл хийлээ. Тиймээс ноён Ерөнхийлөгч өө! Миний асуулт бол: Та юунаас ингэтлээ айгаа вэ?” гэж асуусан байна.

Харин Путин түүнд хариулахдаа Навальныйн байгууллагыг эрс буруушаан, тэр мэт хэт туйлширсан байгууллага ард түмнийг эмх замбараагүй, хууль бус үйлдэлд уруу татдаг хэмээн тайлбарлажээ. Тэгэхдээ тэрбээр өнгөрсөн онд АНУ-д эхэлсэн арьс өнгөөр ялгаварлан гадуурхалтын эсрэг хөдөлгөөнийг жишээ татаж, Орос оронд тийм байдал үүсгэмээргүй байгаагаа илэрхийлжээ.

Сэтгүүлч Скоттод дахин нэг асуулт асуух боломж олдсонд тэрбээр “Ноён Ерөнхийлөгч өө! Та миний нэг асуултад хариулсангүй. Таны бүх өрсөлдөгч зарим нь шоронд, зарим нь шороонд байгаагаас харвал та шударга сонгууль хүсэхгүй байна гэсэн үг үү?”

Харин Путин уг асуултад хариулахдаа мөн л АНУ-ын жишээг татаж, нэгдүгээр сарын  6-ны Капитолд болсон эмх замбараагүй байдалд оролцсон хүмүүсийг баривчилсан нь агаар нэгэн асуудал хэмээн тайлбарлаж “Хэн хэнийг алж, хэн хэнийг шоронд хийж байгаа нь л ялгаатай болохоос биш асуудал нь яг ижил байна. АНУ-д бол тэдгээр хүмүүсийг 20-25 жил хорьж, дотоодын алан хядагчид хэмээн цоллоод, өөр хэд хэдэн хэрэг тохсон” гэж ярьсан юм.

Эх сурвалж: UNILAD

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
159
ЗөвЗөв
39
ХахаХаха
28
ТэнэглэлТэнэглэл
23
БурууБуруу
8
ХөөрхөнХөөрхөн
8
ГайхмаарГайхмаар
8
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2021-06-17 66.181.191.58

Mongolchyyd munxii 2 xurshiinxuu ayaiigtanadaj argiig ni olj tariig ni taaryylj vil ajillagaagaa yavyylax ni gartsaagvi vnen 3 dagch xursh ANU japion ni auylgvin batalgaa bish dipolmat xamgaalalt e/z-ii xvreelel baix yostoi.

Avatar

Зочин 2021-06-17 124.158.96.120

Путин өрсөлдөгчөө дардаг нөхөр, суудалтайгаа зууралдаад хорь гаруй жил дарангуйлж байна. Байдан өрсөлдөгчөө хүндэлдэг. Энэ бол үнэн.

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.55.188.104

Хүний бандаашинд хор түрхдэг тоодгор.

Avatar

Архангай 2021-06-17 192.82.87.80

Путин бол эх оронч Байден ч эх оронч энэ хоёр эрхэмийн үнэт зүйл нь улс эх орон нь юм. Тэд үүнийхээ төлөө юу ч хийхээс буцахгүй. Ийм эрхэм чанар манай улс төрчидөд байна уу?

Avatar

зочин 2021-06-17 103.229.120.102

Байдан Путин хоёрын ялгаа нь Путин морь унаж давхих, хоккейн дуулга өмсөж талбайд гарах гэх мэт эр хүний хийдэг ажлууд. Байдан хэзээ ч морь унаж давхихгүй, мөсөн талбайд гарахгүй харин охид хүүхнүүдийн үсийг үнэртэж таашаал авах хоббитой.

Avatar

Зочин 2021-06-17 66.181.190.16

Үгүй

Avatar

Зочин 2021-06-17 66.181.161.43

За ёстой яг үнэн шүү ккк

Avatar

Зочин 2021-06-17 106.154.134.249

Joe Biden tiim hun bishee haha hud shaagd bhin

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.55.188.39

Харамсалтай нь байхгүй

Avatar

Зочин 2021-06-17 59.153.115.78

Би хэвлэлийн бага хурлыг нь бүгдийг үзсэн ийм асуулт ерөөсөө асуугаагүй

Avatar

Зочин 2021-06-17 117.111.16.128

iim asuult asuusan shv

Avatar

Зочин 2021-06-17 192.82.74.56

Чи согтуу бсан бхоо, хаха

Avatar

Зочин 2021-06-17 122.201.24.40

Путины хэвлэлийн хуралд бүгдийг оруулсан.Байдены хуралд орос сэтгүүлчидийг оруулсан уу???
Өмхий америкууд дагалдан баясагчид ийм л хогнууд

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.72

Өрөвдмөөр юмаа, монголд байгаадаа баярлаж явдаа яагаад ийм бодолтой байдаг юм бодвол боловсролгүй, оюун дүгнэлт хийх чадваргүй, Путиныг сохроор бишрэгч юм болов уу Путин ч орос орныг хог н**ш болгож бнадаа харамсалтай

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.48

kkkk tenegteech kkkkk

Avatar

Зочин 2021-06-17 66.181.161.43

Хуцаач

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.89

Путин биш ОХУ-н Төрд шургалж сууж бга либерал, даяарчлалыг хэрэгжүүлэгчид ОРОС ГҮРЭНГ СҮЙТГЭЖ бга юмийг ялгаж сур!

Avatar

Зочин 2021-06-17 66.181.161.49

Байден чинь монгол хэлээр сайхан ярьчихдаг юм бишүү?

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.55.188.39

Жоохон дүрвэд аялгатай юм билээ.

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.9.40.99

Дарангуйлал шүү дээ.

Avatar

зочин 2021-06-17 66.181.161.41

путин монголыг тоохгүй дээ

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.90.152

Гол н хүнд хор өгч алдгаараа алдаршаад бгаам Орос. Хүнийг хорлож а**а гдг хамгийн заваан жигшүүртэй гж тооцдог

Avatar

Зочин 2021-06-17 50.226.17.66

Элбэгдорж Хурц нараас асуух юмсан

Avatar

Зочин 2021-06-17 192.82.82.207

Yargachin,dictator Putin

Avatar

Зочин 2021-06-17 50.226.17.66

Элбэгдорж Хурц нараас асуух юмсан

Avatar

Баги 2021-06-17 202.126.88.203

Шоронд эсүүл шороонд ккккккк

Avatar

Үхэээсэй 2021-06-17 103.229.121.1

Эргүү путлер үймээн дэгдээгч сөрөг хүчнээ ч ялгахгүй л адилхоон гээд сууж бдг

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.9.46.183

янзтай хариулжээ, жинхэнэ улч төрч байна.

Avatar

Zochin 2021-06-17 95.82.126.40

Jinhene dictator shuu. Ulsaa samarj duusah n ee

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.69

Vhsen ats chin muu hujaa l***r min

Avatar

болдоо 2021-06-17 64.119.17.196

хулмас алуурчинд далдганаад байдаг яасан арчаагүй тэнэг үхэр вэ …. ккккк

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.89

Болдоо боорцгоо чи урд зүгийнхний үмхий аманд орондоо.

Avatar

Зочин 2021-06-17 103.229.120.119

Usa neeh enhiin tsagaan tagdaa tsarailchigaad baiden chin luivar hiij garsan shdee uvliin jagsaal hunii amig archilsan namaas zohion baiguulj alsan baidag hudlaa bitii jujeed bg usa

Avatar

Зочин 2021-06-17 124.158.67.215

NBC deer ch gsn yag ene asuultiig asuuj l blee. Amerikchuud neeh enhiin tsagaan tagtaa tsarailj hudlaa shgd bh shaardlagagui. Oorsdoo adilhan l yargachin p!zD@nuud

Avatar

Зочин 2021-06-17 64.119.26.50

ДЕСАНТ ГОТОВ! МОСКВА ГРЕМИТ НА ВСЮ СТРАНУ! (17.06.2021) НАРОД ХЛОПАЕТ СТОЯ!! ПУТИН В ПАНИКЕ!! YUOTUBEээс ЭНЭ ЛИНКЭЭР ОРЖ ҮЗНҮҮ,,,ӨНӨӨДӨР ОРУУЛСАН БАЙНА,,

Avatar

Зочин 2021-06-17 64.119.26.50

АНДУУРСАН БАЙНА,,,15нд ОРУУЛСАН ЮМ БАЙНА,,

Avatar

Зочин 2021-06-17 70.71.185.144

Fuck Russia.. Hate fucking Russian and Cyrillic…

Avatar

247 2021-06-17 203.91.115.55

ЯГ ТААРСАН ХАРИУЛТЫГ ӨГЧЭЭ, ХЭРЭЭ ХЭРЭЭНИЙХЭЭ ХАРЫГ ГАЙХАВ ГЭГЧ БОЛЖ ДЭЭ

Avatar

болдоо 2021-06-17 64.119.17.196

путлер алуурчинд далдганасан ямар янзын үхэр вэ …

Avatar

Зочин 2021-06-17 107.117.172.53

Путин хэтэрхий олон хүн нюхсан л даа албан тушаалаасаа буулаа л бол асуудалд орооцолдож шалгагдаж эхлэнэ…өнөөдрийн гөбс долоогчид,долигнон бялдуучлагчид тэр цагт бүгд Путиныхаа эсрэг хөдлөнө гэдгийг мэдэхийн сайнаар мэдэж байгаа…Сталиныг яалаа?……Хордуулсан….

Avatar

Putin kadafi tavilantai bh oo 2021-06-17 202.21.124.66

Putin bol buugaal Chausesku boloh tul zunutloo suuna, theed barag amia eguutgeh bhdoo

Avatar

1 2021-06-17 103.26.193.253

Мөрөөдхөд мөнгө төлөх бишдээ.

Avatar

ИРГЭН 2021-06-17 202.179.15.3

ОРОС МОНГОЛ ОЙРОЛЦОО ШОРОНГИЙН СЭТГЭХҮЙТЭЙ ҮНЭНИЙГ ХЭЛХЭД ТЭМЭЭ БАЙСАН Ч ЯМАА ГЭЖ ХАРИУЛНА УГ НЬ ЖААХАН Ч ГЭСЭН ХҮНИЙ ЭРХ ЭРХ ЧӨЛӨӨ БАЙВАЛ ЗҮГЭЭР ДЭЭ ЭНЭ ИВАНУУДАД

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.89

Чи ч Иваны барааг харангуутаа чацга авна даа. Хирээ мэдэж донгос.

Avatar

Zochin 2021-06-17 202.126.89.198

ene uulzaltiin daraa Orosiin tal 50 huvi baruunii bolon USA setguulchdiig hevlelin huraldaa oruulsan. USA tal Orosiin 1 ch setguuliig Bidenii hevleliin hurald oruulaagui bnalee.

Avatar

Зочин 2021-06-17 66.181.161.56

Путин өрсөлдөгч нараа шоронд болон шороонд хийснээ үгүйсгээгүй, харин АНУ-д болсон огт өөр мөн чанарын үйл явдлыг жишээ татаж барьцах маягийн юм ярьжээ!!! Өөрөөр хэлбэл: Танайх ч гэсэн над шиг хүнийг харгисладаг шдээ гэх логикоор ярьжээ!!!

Avatar

Зочин 2021-06-17 64.119.25.138

Навальный нь бусдын мөнгө луйвардаж авсан нь мөрдөн байцаалтаар тогтоогдож 2 жил гаруй хугацааны ял сонссон.Гадаадаас санхүүждэг,сөрөг хүчний байр суурьнаас гадаад дайсагч орнуудын эрх ашгийн үүднээс үйл ажиллагаа явуулдаг,үүндээ өсвөр насныхныг өргөн татан оруулдаг,төрийн өндөр албан хаагчдыг авилгын хэрэгт үндэслэлгүй гүтгэдэг нь үнэн ч үүгээр ял хүлээлгээгүй,Гэмт хэрэгтэн эсэхийг шүүх шийднэ.Хоригдогсдын эрүүл мэндийг хорих байгууллагууд хариуцдаг.Үүнд Ерөнхийлэгч хамааралгүй гэж хэлсэн шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-17 64.119.25.138

АНУ, барууны орнуудад жагсаал цуглаан зохион байгуулах чөлөөтэй ч хууль зөрчвөл хариуцлага асар өндөр.Иймд хууль зөрчсөн гэгдэж хилсээр олон жилийн хорих ялд унах аюултай. Үүнийг ардчилал боомилох нэг хэлбэр гэж үздэг.Тухайлбал саяын АНУ- ын сонгуулийн дараа Капитолли рүү дайрч орсон ч ямар ч хохирол учруулаагүй 400 гаруй хүмүүсийг баривчилж 10 жилийн ял тулгаж байгаа гээ биз дээ.Гэтэл манайд төр, байгууллагын орон байр лүү зохион байгуулалттай дайрч,галдан шатаахад хариуцлага оноодог бил үү.

Avatar

Зочин 2021-06-17 107.117.172.53

Капитолийн ордон тусгай хамгаалалттай халдашгүй бүс шүү дээ…энэ бүс руу хууль бусаар нэвтэрсэн тэнд эд хогшил эвдэн сүйтгэсэн,хулгай дээрэм тонуул хийж холбооны ЗГ өмчийг сүйтгэсэн хэн ч хариуцлагаа хүлээх ёстой….танай гэрт танхай нөхдүүд дайрч ороод …чи муу бид нарт таалагдахгүй байна гээд гэр орныг чинь шатаачихвал чи зүгээр хараад суух уу?

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.88.67

Манайд МАН-ын байрыг шатаахад 5 хан хүн үхсэн. Бусад нь яагаач үгүй. Америк тэгвэл геноцид хийж байна.

6 0
Avatar

enhee 2021-06-17 202.126.89.25

whataboulism гэх нэг харилцааны маневр маягийн арга байдаг. Путин үүнийг чадмаг хэрэглэдэг.

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.24

Jenko-goos yag ene asuult asuuchih setguulch zorigtoi baigaa boluu? Basan ni osold orood nas barsan daa.

Avatar

Зочин 2021-06-17 139.5.218.167

a*******n putin Jo-s aij tsagtaa irsen, ene asuultand hariulj chadsangui. Iimd putin uuriiguu a*******n gedgee haruullaa!!!

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.69

Elentseg chin

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.126.89.89

Ийм өнгө аястай юм бичиж бга нөхдийг төр хяналтандаа оруулахгүй бол гаднынхнаас санхүүжилт авч төрийг үймүүлж өнгөт хувьсгал гаргаж магадгүй шүү!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж