Ньюс хөтөч: Номын баярын үеэр цагдаад зодуулсан зохиолч мэдээлэл хийнэ | News.MN

Ньюс хөтөч: Номын баярын үеэр цагдаад зодуулсан зохиолч мэдээлэл хийнэ

Ньюс хөтөч: Номын баярын үеэр цагдаад зодуулсан зохиолч мэдээлэл хийнэ

Ньюс хөтөч: Номын баярын үеэр цагдаад зодуулсан зохиолч мэдээлэл хийнэ
Ньюс хөтөч өнөөдөр болох үйл явдлын мэдээллийг хүргэж байна.

09:00 ЦАГТ 
Монгол Улсад орчин цагийн харилцаа холбооны салбар үүсэж хөгжсөний 100 жилийн ойд зориулсан "Цахим үндэстэн" эрдэм шинжилгээний хурал ШУТИС-ийн 8-р байраны 12 давхарт болно. Тус хурал нь танхимын болон онлайн гэсэн 2 хэлбэрээр зохион байгуулагдах бөгөөд онлайнаар мэдээлэл авах сэтгүүлчид www.enation.edu.mn цахим хуудаст хандаж, илтгэлүүдийг сонсох боломжтой
Холбоо барих утас: 89003435, 94999598
11:00 ЦАГТ
-Эдийн засгийн бодлого, өрсөлдөх чадварын судалгааны төвөөс "Дэлхийн өрсөлдөх чадварын тайлан 2021" -ийн үр дүнг танилцуулна. Монгол Ньюс мэдээллийн төвд болно.
-Эрүүл мэндийн яамнаас Covid-19 цар тахлын нөхцөл байдлын талаар ээлжит мэдээллээ хийнэ.
11:30 ЦАГТ
Номын баяр 2021 арга хэмжээний үеэр цагдаа нарт зодуулсан зохиолч С.Төмөр болсон явдлын талаар мэдээлэл хийнэ. Монгол Ньюс мэдээллийн төвд болно.
12:30 ЦАГТ
Шинэ зам хүүхэд гэр бүл хөгжлийн төв НҮТББ-аас Цар Тахлын үед эрсдэлтэй орчинд урт хугацаагаар ажиллаж ар гэртээ болон хүүхдүүддээ санаа тавьж чадаагүй эмч, цагдаа нарын хүүхдүүдэд Сургалтын цогц үйлчилгээг хүргэх зорилоготой төслийн талаар танилцуулна. Монгол Ньюс мэдээллийн төвд болно.
Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-17 64.119.22.174

Монголын цагдаа нар шиг арчаагүй цагдаа нар ховор доо. АНУ-д бол шууд буудчихсан байгаа

Avatar

Зочин 2021-06-17 202.179.27.100

гүзээ цагдаа

Avatar

Зочин 2021-06-17 59.153.115.168

Olon sar jiliin hul horionii vyeer tsagdaa nariin ongod ni orj omgolon zan ni heterhii olon hvn zodoj baigaa shvv !!!

Avatar

Huulich 2021-06-17 202.9.46.165

Ene muu tsagdaa nar odoo deerengui zagnaj ywhaa boliochee. Ajilaa hunleg hunii yosoor hiij baih heregtei. Huuli adilhan bugded uilchilene. Yorn tsagdaa nar dandaa tiim bdag

Avatar

Зусар ч бас тэгээд дээрэлхүү цагдаа нар 2021-06-17 192.82.68.68

Монголын цагдаа шиг доошоо дээрэлхүү, дээшээ доль хүмүүс байдаггүй. Дандаа хууль гуйвуулна. Монголд шударга бус байдал гаарахад хамгийн нөлөөлж буй хүмүүс бол эд.

Avatar

Иргэн 2021-06-17 192.82.88.204

Үнэн

Avatar

dd 2021-06-17 49.0.137.33

энэ хүн орчуулгын төвөөр үйлчлүүлээд мөнгөө өгдөггүй муриад алга болдог, юм хийлгэхээрээ зууралдаж, хүнийг зовоож, ядраадаг , илүү үглэдэг, ааш муутай, хахирган дуутай , энд тэндийн охид хүүхнүүдийг загнаж зандарсан л хүн байдаг юм. орчуулгын төвийнхөн бүгд мэднэ. энэний ном ч гэж юу байдигийн чааваас.

Avatar

Зочин 2021-06-17 150.129.142.18

Юмтай хүн шүү дээ. П.Хорлоо хэмээх матаач, хов зөөгчийн ач нь ч бил үү, зээ нь ч бил үү.

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-06-17 66.181.188.162

Чи еерее хэн бэ? Нэрээ нууцлаад. Хун гутгээд?

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-06-17 59.153.113.124

Хуугээ алуулсан та юу? Нэрээ бичиж сураад бусдыг муулаа. Хуугийнхээ толгойг залгисан мангас

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-06-17 66.181.181.237

Хун гутгэсээр хуу чинь алуулсан бх. Хуугийнхээ толгойг залгисан, чи муу бузар,ханахгуй бна уу?! Охиныхоо зурхийгг л идмээр бна уу? Ёсоор чинь болог, муу а ч угуй хун хогоо.

Монголоо алдсан, чи муу баас, хунийг амьд байхад нь гелелзеед дугарч чадахгуй бсн байж, тэнгэрт хальсных нь дараа муулах нь чамайг ямар хог вэ гэдгийг чинь л харуулж бна. яах вэ, чи тэгж л бай, тэнгэр чмг ниргэнэ!!! удахгуй чи хуур бно !!!

Avatar

С.Темер, 95332040 2021-06-17 59.153.113.124

dd. чи хэний захиалгаар хун гутгэв? авлагатай бол аваа. утасд

Avatar