Японы буцалтгүй тусламжаар 84240 тун "Файзер" вакцин хүлээн авлаа | News.MN

Японы буцалтгүй тусламжаар 84240 тун "Файзер" вакцин хүлээн авлаа

Японы буцалтгүй тусламжаар 84240 тун "Файзер" вакцин хүлээн авлаа

Японы буцалтгүй тусламжаар 84240 тун "Файзер" вакцин хүлээн авлаа

Япон Улсын Засгийн газрын буцалтгүй тусламжийн хүрээнд  2.35 сая тун  "Файзер" вакцин Монгол Улсад нийлүүлэгдэхээс өнөөдөр /2021.06.16/ 16.00 цагт  эхний 84240 тун вакциныг хүлээн авлаа.


Энэ үеэр Шадар сайд С.АМАРСАЙХАН:

-Япон Улс манай Засгийн газрын хүсэлтийг хүлээн авч, вакцин нийлүүлэхэд болон вакцины хүйтэн хэлхээг бүрдүүлэхэд ийнхүү дэмжлэг туслалцаа үзүүлж байгаад талархаж байна. Энэхүү дэмжлэг нь манай хүн амыг бүрэн дархлаажуулахад, нэн ялангуяа хүүхдүүдийг вакцинд хамруулахад үнэтэй бөгөөд бодит дэмжлэг болно.  Стратегийн түнш бөгөөд гуравдагч хөрш Япон Улсын Засгийн газар вакцины тусламжаас гадна Монгол Улсад нэн хөнгөлөлттэй зээл олгох, эрүүл мэндийн тогтолцоог бэхжүүлж, шаардлагатай тоног төхөөрөмж нийлүүлэх, эрүүл мэндийн салбарын боловсон хүчинг бэлтгэх зэргээр хоёр талын болон олон талт хамтын ажиллагааны хүрээнд өргөн хүрээтэй дэмжлэг туслалцаа үзүүлж байгаа" гэдгийг онцоллоо.

Харин  Элчин сайд КОБАЯШИ ХИРОЮКИ:

-"Файзер" вакцины 2.5 сая тунгаас Японы засгийн газар 2.35 саяыг худалдан авахад санхүүжилт олгож буйд таатай байна. Япон улс НҮБ-ын Хүүхдийн Сантай хамтарч дэмжлэг үзүүлж байгаа нь вакцинжуулалтын хөтөлбөрийг улам бэхжүүлж, Монгол Улсын нийгэм, эдийн засгийн үйл ажиллагааг сэргээхэд дэмжлэг болно гэж итгэж байна.

НҮБ-ын Хүүхдийн Сангийн Суурин төлөөлөгч АЛЕКС ХАЙКЕНС:

-Монгол Улс цар тахлын эсрэг хэрэгжүүлж буй арга хэмжээнд Япон улсын засгийн газраас санхүүгийн дэмжлэг үзүүлж байгаад НҮБ-ын Хүүхдийн Сангийн өмнөөс талархалаа илэрхийлэхийн сацуу вакцинжуулалтын ажлыг богино хугацаанд амжилттай хэрэгжүүлж буй Монгол Улсын Засгийн газарт баяр хүргэе. Өнөөдөр бидний хүлээн авч буй вакцин нь вакцинжуулалтыг улам өргөжүүлж, хүн амын дунд вакциндаа хамрагдаж чадахгүй байгаа хэсгүүдэд зориулагдаж байгаагаараа онцлог юм. 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
8
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Mr.Z 2021-06-16 66.181.161.19

Энэ хөөрхөн сэтгүүлч эгч өөрөө вакцин хийлгэсэн байдаг байгаа даа битгий л өвдөөсэй билээ ❤🙏🙏

Avatar

Зочин 2021-06-16 169.253.162.4

хҮҮХДҮҮДЭЭ ХУРДАН ВАСЦИНД ХАМРУУЛААЧЭЭ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.71.42

Манай засаг тэгээд өөрөө Файзер худалдаж авч байгаа юу үгүй юу? Хүний юмаар хүүдэгнээд байна уу? Гадаад хэргийн сайд хэдэн долоо хоногийн өмнө Файзер вакцин худалдан авахаар хэлцэл хийгдэж буй гэж мэдэгдэж байсан. Тэр хэлцэл ямарбайдалд байгаа юм бэ? Батцэцэг сайд аа?

Avatar

AAgii 2021-06-16 192.82.88.117

japanudiin tuslamj urgelj tsagaa olson bas nudend haragdahaar bodit baidag. bayarlalaa odoo huuhduudee vaktsinjuulah heregtei

Avatar

bat 2021-06-16 64.119.16.76

1990 онд монгол гал алдахад цахилгаан станцыг хэн засаж өглөө. Улаанбаатарын зам ямар байсаныг яаж засдагийг Нарны зам, Гүүрээр харж болно. Монгол орон даяар хичнээн стандарт хангасан СУРГУУЛЬ барьж өгөв дөө. Эмнэлэг ямар стандартын байхыг Шинэ эмнэлэгбарь өгч харуулав. Онгоцны буудал ямар байхыг шинэ буудлаар харуулав. гэх мэт маш олон зүйлээр тусалж байна даа . Одоо Короногоо алдсан монголд 1300000 мянган монгол хүүхэдүүдийг аврах Файзер вакцин өгч байна. Тэгэхэд ЗГ короно бизнес хийж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.111.68.3

Хүнд цаг үед ганц тусладаг нь Япон улс л юм байна даа. Юун орос

Avatar

Зочин 2021-06-16 115.130.129.160

Наадам хийнэ гээд байгаа 10 тэрбумаараа вакцинаа ав л даа. Гуйлгачин одонд төрчихсөн улс шиг дан гуйлга гуйж байх юм. Өвчин ихэсгэж байгаад албаар өрөвдүүлж байж тусламж аваад байхаас ичихгүй нь үү

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.71.42

Яг үнэн. Хзн өвчин тусахаараа айл хөрш, танил талаасаа эм гуйдаггүй биз дээ. Өөрийнхөө мөнгөөр эмээ авдагбиз дээ.Мөнгөгүй бол хүнээс зээлж болно. Засаг маань Азийн хөгжлийн банк, дэлхийн банкнаас зээл аваад л байсан, тэр мөнгөө юунд зарсныг шалшахаудитын ажилд ард иргэдийг оролцуулах хэрэгтэй байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.40.193

Япончуудад маш их баярлалаа. Байнга чанартай тусламж үзүүлдэгт маш их баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.201

Бид чинь ардилсан оронд байгаа юм чинь хүн хэрхэн үхэхээ сонгох эрхтэй.

Avatar

Баярламаар ч юм шиг гомдмоор ч юм шиг 2021-06-16 202.21.108.3

Гуйлгачдын баярлаж байгааг. Үхэл, халдвар өндөртэй болхоор Япончууд огт хийлгэхгүй удтал харсаны эцэст хугацаа нь дуусахын даваан дээр нөгөө гуйлгачин Монголруу хэдийг нь далдруулж "буян" болж байгаа л хэрэг шүү дээ.

Avatar

Иргэн 2021-06-16 192.82.75.97

Япончууд зүгээр мөнгөө л өгсөн юм. Вакциныг нь НҮБ-ын Хүүхдийн Сан АНУ-аас авчирсан. Вакцин олдохгүй маш хэцүү байхад бөөн ажил болж авчирч байгаа шүү. Мэдэхгүй юмаа бүү хамаагүй бурж бай хөө.

Avatar

аааааа 2021-06-16 122.201.22.66

Хэдэн сарын дараа бид бүгд дахиад тариулах хэрэг гарна, за ёстой энэ "Пфайзер"-ыг шахуулчих юмсан. Япон улсад маш их баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 185.83.214.69

Улс орныг мөхөөх чиглэлд явуулж байгаа арчаагүй новшууд хоёр гараа тосоод өвдөг сөхөрч байгаад тосож ав .

Avatar

P 2021-06-16 67.161.146.209

Japan chuud oorsdiigoo vaccine hiij ehleegui bj mgl d handiv orgodog n yu l bol doo

Avatar

За 2021-06-16 59.153.114.186

Дандаа зээл тусламжаар амьдардаг орон болж дээ Ард олон нь ялгаагүй тэтгэмжээр амьдардаг. Ажил хийх хүн олдохоо болисон ш дээ.

Avatar

Зочин 2021-06-16 122.201.31.231

Урт хугацаандаа бүх хүмүүс нь ажил хийж чаддаггүй болж устаж алга болоод газар нутгийг нь Хятадууд эзлэх зам руу л явж байна. МАН энэ ажлыг ХК-ын даалгавараар маш сайн хийж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.177.89

Японд баярлалаа. Харь элгийн хүнээс ч хатуу сэтгэлтэй төр засагтай яана даа

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.20.118

Японгүй бол яана даа бид малуууд. Баярлалаа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.90.46

Манай дарга: "Бараг бүх иргэддээ хүчээр вероцелл шахчихсан. Уг нь жаахан хүлээж л байдаг байж дээ. Дэлхийн номер 1 вакцин ороод ирлээ. 2.35 сая тун одоо хэндээ шахнаа .Хүүхдүүддээ л шахдаг байх даа." гэсэн байртай харагдаж байна уу даа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 139.5.216.75

Гуйлгөчин заяаны сданууд. Хүрэлсүх с** 100 жил сонгууль гэж солиороогүй бол ингэж гуйлгачин царайлахгүй сайхан сццхгү юу н**ш юм аа

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.89.219

2.3 сая тун гэдэг маш том тоо! Баярлалаа!

Avatar

Ovgon 2021-06-16 103.26.194.153

сайхан сэтгэлт японы ард түмэнд баярлалаа. аргагүйл цагийн олж оновчтой үр дүнтэй тусламжийг байнга үзүүлж ирсэн аугаа ард түмэн шүү. японы ард түмний ачаар 90-ээд оны хүндрэлийг монгол улс амжилттай давсан билээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж