Монголыг бурхан өршөөг: Pray for MONGOLIA! | News.MN

Монголыг бурхан өршөөг: Pray for MONGOLIA!

Монголыг бурхан өршөөг: Pray for MONGOLIA!

Монголыг бурхан өршөөг: Pray for MONGOLIA!

ЭМЯ-наас хийсэн 11 цагийн мэдээг эхлээд хүргэе. 24 цагийн хугацаанд нийт 13673 сорьцод шинжилгээ хийхэд 2395 хүн халдвар авсан нь батлагджээ. Улаанбаатар хот 1750, хөдөө орон нутгийн 644 хүн халдвар авчээ. Covid-19-ийн нэн хүнд хэлбэрээр 22-80 насны есөн хүн нас барсан байна. Нийт өвчлөл 83128 болов.

Гурван сая хүнтэй Монгол Улс бүртгэгдсэн халдварынхаа тоогоор 1.4 тэрбум хүнтэй Хятадыг ардаа орхиход тун ойртжээ. Энэ бол эмгэнэл. Энэ бол SOS.  Монгол жинхэнэ улаанаараа эргэж байна. Цаашид хоногт бүртгэгдэх халдварын тоо 4000 хүрч магадгүйг УОК-ын төлөвлөлтийн багийн гишүүн, МУИС-ийн Физикийн тэнхимийн эрхлэгч, дэд профессор Д.Улам-Оргих анхааруулжээ.

Хэрэвзээ халдварын тоо нэмэгдвэл хүнд хүмүүсийн тоо өснө.Нас баралт ч нэмэгдэнэ.Энэ бол эрх мэдэлтнүүдийн хариуцлагагүй, зохион байгуулалтгүй, бодлогогүй улстөржсөний үр дагавар. Төрийн тэргүүн нь өдөр өнжихгүй төмөр тарааж, иргэдийнхээ эрүүл мэндийг эрсдэлд оруулаад зогсож буй ийм улс хэнэггүй, тэнэг улс байна уу. Тэр тусмаа олонд үлгэрлэл болох ёстой хүн атал өөрөө амны хаалтгүй “тэнээд” явах.

М.Энхсайханыг үзэглээгүй Тавантолгойн гэрээг боловсруулсан хэрэгт Монголын прокурорууд терроризм үйлдэхийг завдсан гэх зүйл ангиар буруутгасан. Гэтэл жинхэнэ террорист үйлдэл бол Ерөнхийлөгч Х.Баттулгын энэ их шагналыг хэлэх байх.  Энэ хүнд ирэх  намрын улс төрөө бодохоос өөр нийгмийн эрүүл мэнд, иргэдийнхээ амь насыг бодож байгаа юм түй ч алга.

Ийнхүү түрүүлэхийн, түүхэнд үлдэхийн, төрийн ордонд суухын дон туссан улстөрчдөөс болж Монгол  цар тахлын өмнө цагаа тугаа өргөлөө. Дэлхий биднээс сэжиглэж “хөл хорионд” оруулав. Монголоос ирсэн иргэдийг дэлхийн 78 орон хил нэвтрүүлэхээс татгалзсан бол 100 гаруй нь хязгаарлалт тавьж эхэлжээ. Ингээд  хөмөрсөн тогоонд дотроо хэдүүлээ улстөржиж, байлдаж, шагнал тарааж, баярлаж суух үлдэв.  Амлалт, ажил нь зөрдөг нь Монголын улстөрчдийн гэм биш зан хойно Ерөнхий сайдын хэлээд байсан юун ковидгүй зун манатай.  Сонгуулийн хөл хөдөлгөөн, гавъяа шагналыг угаалга, найр, цэнгээнээс болж  цар тахал хуурай өвсөнд тавьсан түймэр шиг дэгдэж байна.

Засгийн газрын өнөөдрийн хуралдаанаар цар тахалтай тэмцэх эмчилгээний тактикаа өөрчлөхөөр болсон гэх. Уг нь эмчилгээний тактиктаа биш энэ улсыг удирдаж яваа эрх мэдэлтнүүдийн бодлого шийдвэр, хариуцлагагүй хэнэггүй байдал, дотоодын энэ их улстөржилт, хэрүүл зодоондоо асуудал нь байгаа юм.  Бодлогын тактик, зохион байгуулалтаа өөрчлөхгүй бол улс орон сүйрлээ. Эрүүл мэнд нь ч, эдийн засаг нь ч.

Онлайн худалдааг хаахгүй гэхдээ хүргэлтийн машин явуулахгүй гэж онигоотой шийдвэр гаргаад суудаг дарга нараас юу ч хүлээгээд нэмэргүй болсон. Бөөгнөрөл битгий үүсгэ гэсэн мөртлөө иргэдийнхээ авто машинаар явах эрхийг нь хязгаарлан автобусанд чихдэг дарга нараа солихгүйгээр эмчилгээний тактикаа өөрчлөөд  хэрэггүй.

Дотооддоо халдвар тархаагүй байхад гардан тулаанд орцгоосон дарга нар маань хэт эрт хий хоосон “байлдаад” ядарсан уу, хэдэн мянгаараа халдвар тусч байхад хөл хорихгүй гээд гүрийгээд суух.  МАН-ын 100 жилийг тэмдэглэж байвал монгол хүн үхэх үгүй нь чухал биш бололтой.

Эрүүл мэндээ хамгаалах хамгийн том арга хэрэгсэл бол хөл хорио. Дотооддоо хөл хориогүй гээд дэлхий биднийг хөл хорионд  оруулчихлаа. Монгол руу орж, гардаг бүхэн, экспорт, импорт нь  тэг зогсчихлоо. Халдвараа хумьж чадахгүй бол эдийн засгийн асар том хямралд орно.

ЭМЯ-ны мэдээг цааш уншвал Covid-19-ийн шалтгаант нас баралт 389 болжээ. Өдөртөө л 600 хүүхэд халдвар авч байна. Монгол Улс нэг сая гаруй хүүхэдтэй гэвэл энэ бол аймаар үзүүлэлт.

Ярьсанаа мэлздэг, мэдэмхийрдэг, попорсон, пиардсан хэдэн дарга нарын хөлд Монгол Улс сүйрч, монгол хүний амь үнэгүйдлээ. УОК-ын даргын эхнэр нь улаан бүс рүү чөлөөтэй орж гарч болдог, энгийн иргэд нь эмчилгээ хийлгүүлэх эмнэлэг ч олдохгүйд хүрсэн Монголыг бурхан өршөөг! Pray for  MONGOLIA.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
41
ЗөвЗөв
16
ТэнэглэлТэнэглэл
12
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

124 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2021-06-16 202.170.73.194

ямар муу амтай хүүхэн бээ

Avatar

Noxoin b**s 2021-06-16 202.9.46.108

Olziiitei yuruul bat orshigeee bugdiin ustgaj bj sanaan amrah gd bgaa humuus ene uls torchid

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.179.214

Элбэгдоржийн нус.мн-ын бичсэн бүх юмыг Ерөнхийлөгчийн эсрэг чиглэдэг дээ. Тэр ёсоор л болж, Яагаад сонгууль, МАН-100 биш Ерөнхийлөгч гэж ??? Элбэгдорж оо. Энэ хүзүүгүйг үтэр түргэн шоронд хийж, хууль бусаар олсон эд хөрөнгийг улсын орлого болго !!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-16 109.70.100.39

женко баттулгыг төвдүүд удирддаг юмаа. төвдийн гадаад бодлогыг монголд хэрэгжүүлж байгаа хүнээс монгол сэтгэл шаардаад хэрэг байна уу.

Avatar

Зочин 2021-06-16 109.70.100.39

Харь цустай тангуд женко баттулгыг буруутгасан хүмүүс улс орны эсрэг юм хийлээл гэнэ харь цустай хүний санаа бодол тохирдоггүй юм хэвтүүл харь боолыг төрийн дээрээ гаргаж байдаг та нарын өөрсдийн чинь тэнгийнх шүү дээ. харийн хэвтүүл боолын санаа та нартай тохирохгүй байгаа шалтгаан бол женко баттулгын цусанд харийн санаа бодол нуугдаж байдаг юм. 2017 онд баттулга ерөнхийлөгч болох үед төвдийн цахим хуудас дээр баяр хүргэсэн байсан одоо хүрсэлсүхэд баяр хүргэж байна уу хүргэхгүй байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.26.133

may god have mercy on us all

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.229.123.45

Загалмайлсан эцэгийн хор хөнөөлийг бид яагаад ч давж гарахгүй юм бн л доо. Тэр зориуд ингэж өвчин тараах аргыг санаатай сонгосон ч байж чадах хүн юм. Энэ их шагналд дуртай бидний зан бидэнд сүйрэл авчирлаа. Муу хүнд хар хорын санаагаа хэрэгжүүлэх завшаан олголоо.

Avatar

Хүнд орчуулах төдийд бол болно... аль аль нь мэдэхгүй бол... юманд учир гэж 2021-06-16 192.82.69.109

Доор нэг хүн God Bless гэж хэлдэг гэх мэт англи хэлний мэдлэгээ гайхуулаад байгаа болтой юм. Гэхдээ үнэндээ энэ нь Парисын Ариун Марийн Сүм гэдгийг манайхан Парисын Дарь Эхийн Сүм гэж орчуулаад хэвшчихсэн шиг л юм. Ариун Мари нь дорнын шашинд хамаарах Дарь эхтэй ойртохгүй. Яг үүнтэй адил God Bless гэдэг нь монголоор бурхан өршөөг гэж орчуулагдана. Харин Монгол хүний бурхан нь Христ, эсвэл Ертөнцийн эзэн гэх God биш юм. Тиймээс Бурхан өршөөг гэдгийг барууны God bless гэж орчуулах нь утга учрын

Avatar

ИРГЭН 2021-06-16 202.179.15.3

МОНГОЛ ИРГЭН СҮЙРЧ БАЙСНААС МАН ХУЛГАЙЧИД СҮЙРЭЭСЭЭ БУРХАН МИНЬ

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.71.246

Бурхан гэж юу байдаг бол сүм хийддээ очиж залбир

Avatar

Цог 2021-06-16 124.158.64.187

юун бурхан өршөөг вэ? мухар сүсгэндээ нэрвэгдчихсэн? 21:р зуун болж байхад сонин юм яриад. Хувь хүмүүс, , дарга нарын буруу үйлдлээс болж байхан бурхан ямар хамаатай байна? 100 жилийн өмнө бурхан гэж гүйгээд байсан_ Юунд хүрсэн? Хүн амын тал нь арьс өнгөний өвчтэй, усанд ордоггүй, хувцсаа огт сольдоггүй, гудамжинд нь хүүрийн нохой нар үхээгүй амьсгалж байгаа хүнийг амьдаар нь барьж иддэг тийм л нийгэмд байсан_ Оросын буянаар тэр бүхнээсээ салж арүүлжчээд, Спутник хийлгээгүй өөрсдөө буруутай

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.71.246

Хувь хүний ухамсар гэж бас байх ёстой.Хориогүй боллоо гээд хамаг юмаа задгай тавиад талын нэг тарж гүйгээд байсан.Болохгүй болохоороо надаас бусад бүх хүн буруутай гэж байдгаа боливол таарна.Шагнал тараасан,сонгууль болсон гээд бүгдийн хүчээр нэг доор цуглуулсан биш.Өөрсдийн гэсэн ухаангүй хүмүүс үү?

Avatar

зочин 2021-06-16 66.181.178.240

Эмх замбараагүй шагнал тараалт, сонгуулийн сурталчилгаа хоёр уралдаж ковид тараалаа. Санаатай ч юм шиг үйлдэл. Хариуцлага тооцох хэрэгтэй.

Avatar

Zuv 2021-06-16 95.118.41.80

Zuv buh zul udirdlagaad bolj bna

Avatar

Зочин 2021-06-16 115.130.129.160

Сонгуулийн сурталчилгаа уулзалт гээд бөөнөөрөө тэврэлдээд үнсэлдээд байсан. Тэрнээс болоод халдвар улам тараа биздээ. Тэрийгээ мэдэхгүй байж олон юм хуцаж байх юм

Avatar

Bat 2021-06-16 174.208.227.227

Hyrelsyh in gaviyaa MANgiin hycheer delhiid adagt orj yvandaa

Avatar

Ес суртхууун ёс зүй хуулийн зарчим доройтолд орсоор байгаа он жилүүд 2021-06-16 103.26.194.129

МАН ба Х.Баттулга нарыг буруутгахаас өмнө "Ямар ард түмэн байна тийм л удирдагч нар төрөөд байна шүү дээ. Ард түмний сонголт сүүлийн 30 жилийн ихэнх цаг үед дэндүү алдаад хууртаад байна. 2000 оноос хойш улам л улс төрийн сонгууль доройтолд орж байна Даргын цүнх баригчаас улиран дээшилж албан тушаалын шагнал авагсад нарын тоо ихэсч төрийн болон төрийн өмчийн компанид хавтгайрсан хүний нөөц сэлбэгийн шахааны алтан үед оргилдоо хүрсээр л байна шүү дээ.

Avatar

Z 2021-06-16 98.169.33.79

Songiulia yagaad helehgui bgaan. Songuuliar zad tarhsan shinjtei bna

Avatar

Лорд 2021-06-16 192.82.71.12

Монголчуудын өөрсдийнх нь сонголт! Өөрсдийнх нь л байж байгаа үнэн бодит дүр төрх царай нь энэ! Ийм ард түмэн дундаас таарсан дуракууд нь л удирдагчид болно. Ийм ард түмний өөрсдийнх нь л хохь. Ёстой Монголчууд өөрсдөө л буруутай!

Avatar

д 2021-06-16 202.9.47.27

дэлхиин улсууд хужаагааас төлбөр авах хэрэгтэй бүх муу юм хужаагааас

Avatar

100 2021-06-16 202.9.47.27

үхэсэн хойноо ард түмэниии амь насууу л*****н нам нэртэнгүүүдииин 100 юууу

Avatar

Зочин 2021-06-16 89.85.156.2

Та нарын сонгосон сонголт одоо юуч яриад нэмэргүй сонгосон хүмүүс чинь хараад баярлаж байгаа байлгүй удахгүй хэдэн боорцог тараах байлгүй

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.76.5

Коронавируст хэн нэгнийг буруутгах хэрэггүй. Бүх улс адилхан л байна. Засгийн газрыг муулах ямар ч шаардоага байхгүй. Ямар ч Засгийн газар байсан ялгаагүй. Туулах зам мөрийг туулаад өнгөрөхөөс өөр арга байхгүй болсон. Иргэд ч өөрсдөө хариуцлагатай байх ёстой.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.94.178

Yoo mongold chin uur shashintai humuus bdag ymsan ter hujaa nariin hariutslaggui baidlaas bolj mash olon gemgui humuus uhsen ted naraas tulbur avah heregtei

Avatar

Бат 2021-06-16 64.119.16.76

Еөк болох гээд байгаа тэслэшч Хүрэлсүх жирнмсэн эхийг тавчигтай зөөсөн гээд огцорч жишиг тогтоож баыхаг ЕС Оюунэрдэнэ бодлогын алдаа гаргаж халтвараа хяналтаас алдаж, 400 гаруй хүн нам барж, олон зуун хүн өвчилж жлс орон хүнд байдалд ороод байхад энэ хүн даргынхаа жишигээр огцрохгүй. Харин МАН-ын дарга болно гээд улс төр хийгээд байгаа нь хэр зохимжтэй вэ. Энэ хүн 100 жилийн гашуун түүхтэй намыг жолоодох барах уу. Бэрх тосгоны манаач, Бэрс сургууль төгссөн жүжигчин хүн шүү. МАН гишүүдээ.

Avatar

Эгүүлэн тат 2021-06-16 192.82.75.243

МӨНХБАТЫН ХӨРШ 32 минутын өмнө 66.181.161.124

МӨНХБАТ ГИШҮҮН ЭХНЭРЭЭ ЗОДЖЭЭ БАЙНГА Л ИИМ БАЙДАГ ЭХНЭРИИН ЭРЭГТЭЙ ДҮҮ НЬ СУМО БАТБАЯР ЗААН БАТЗОРИГ ДУУЧИН БАЯСГАЛАН НАРЫН МАФИТАЙ ХОЛБООТОЙ УДАХГҮЙ ИЛЭРНЭ МОНГОЛЧУУД ТЭНЭГ ТУЛ ИИМ Л СОНГОЛТ ХИИДЭГ ТЭНЭГҮҮД \АРХАНГАЙ\

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.25.138

Сэтгэл санаа тохирохгүй,хүйтэн цэвдэг хөрчихсөн л юм бол салаач дээ.Юунд хамт амьдраад зодуулж нүдүүхээд байдаг юм бэ. Өрөгдлөө өг.Үнэн юм уу.Бас улс төрийн ээлжит гүтгэлэг үү.Одоо хэвлэлээр бичигдээд байгаа зүйлд итгэх ямар ч боломж алга.

Avatar

Зочин 2021-06-16 174.91.166.213

Монгол гэсэн сэтгэлгуй амиа болсон тувэдийн э****з хун еерийгее бодохоос биш юу гэж биднийг бодох бэ дээ М Энхболдыг хятадын э****з гээд байсан , Одоо харин жинхэнэ Монгол хун еренхийлэгчид болж байна . Уучлаарай ийм юм бичсэнд дахин Уучлаарай

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.25.138

Энэ өвчин ганц Монголд гараагүй.Дэлхий нийтэд тархаж,Хөгжилтэй хөрөнгөтэй орнуудыг хүртэл тэвдүүлж,үй олон иргэдийг нь авч одож хүч мөхөсдөж байна.Өөрсдөө юу ч хийж чадахгүй байж ,төрийн эсрэг турхирсан,нийгмийг айлгаж сандраасан, эмх замбраагүй байдалд дуудсан,ийм сурталчилгаа зөвхөн аюултай.Монголын дайснууд л ийм зүйл бичих биз.Төр иргэдээ хохироохгүй байхыг бүх талаар хичээж байна.Бас амьдралын нь эх үүсвэрийг таслахгүй байхыг бодож байна.Вакцинжилт муугүй хийдлээ.Бид өөрсдийгөө сайн хамгаа

Avatar

Odoo Ene ehel Evgui tiishee yavaad l baina shuu ! ! ! 2021-06-16 202.9.41.50

MAN – namiihan Tanar Ene Heden Bazaanuudtaigaa
Uchiraa olohgui Tun Mash Evgui Baidald Oron shuu ! ! !
Ulsaaraa Niiteeree Haldvariin Golomt Bolchood suuj baina shuu de ! ! !

Avatar

МӨНХБАТЫН ХӨРШ 2021-06-16 66.181.161.124

МӨНХБАТ ГИШҮҮН ЭХНЭРЭЭ ЗОДЖЭЭ БАЙНГА Л ИИМ БАЙДАГ ЭХНЭРИИН ЭРЭГТЭЙ ДҮҮ НЬ СУМО БАТБАЯР ЗААН БАТЗОРИГ ДУУЧИН БАЯСГАЛАН НАРЫН МАФИТАЙ ХОЛБООТОЙ УДАХГҮЙ ИЛЭРНЭ МОНГОЛЧУУД ТЭНЭГ ТУЛ ИИМ Л СОНГОЛТ ХИИДЭГ ТЭНЭГҮҮД \АРХАНГАЙ\

Avatar

Зочин 2021-06-16 185.83.214.69

Тангад бурхан өршөөх нь юуул бол бурханаа дуудах юм амарсанч юм байхгүй улам мөхсөөр тамыг буг бурханаа дуудаад мөхөж дээ. Бурхан гэдэг чинь өөрөө харь тангад түвд үг юм байгаа юм хэдэн лам нар хэрэглэгээнд оруулснаас биш буг чөтгөр юм байгаа юм буг чөтгөрөөс одоо яврал эрэхэээр тэгээд дуусдаг байх.

Avatar

Ayul Bolood baina shuu ! Hezuu Ayultai Udryyd ih Oirhon baina shuu!!! 2021-06-16 202.9.41.50

Ene L.Oyun-Erden gedeg Bazaan Covid- gui Zun bolno geed Huzaad baisan sayhan ! ! !
Yag bid Bugdeeree Naadmaa Saikhan hiinee geed Huzaad mun l sayhan ! ! !
Odoo Har – Ulsaaraa Niiteeree Haldvariin Golomt Bolchood suuj baina shuu de ! ! !
Ene Heden Bazaanuud Mongol Ulsiig Samarch duuslaa shuu ! ! !
Ene Odoo Yu bolj baina ve ?
MAN – namiihan tanar neg yum bodoosoi bilee ! ! !

Avatar

би 2021-06-16 66.181.161.88

сдак ман ын новшын гарын нийтлэл бна. н**ш минь уок оо самарсайханаа маанаг пацаан оэрдэнээ бичээч

Avatar

зочин 2021-06-16 192.82.90.111

Баттулга гэж нэг шаар дандаа улс орныхоо эсрэг байх юмаа. Энэ хүн хэзээ үхэж далд орж тайван, амгалан сайхан цаг ирэх бол.

Avatar

зочин 2021-06-16 172.58.59.178

чи эхлээд үхэх хэрэгтэй бна мөн чиний эцэг эх төрөл төрөгсөд эхлээд үхэг н**ш минь

Avatar

Зочин 2021-06-16 122.201.24.10

Эзэнгүй төрийн эмгэнэл, эрх мэдэлтэнгүүдийн хийрхэл, амин хувиа хичээсэн, өнгө мөнгөний донтой эрх баригчдаас болж энэ улс сүйрлийн эрмэгт хүрлээ. Өдөрт мянга мянгаараа халдвар авч, хэдэн зуугаар "үхэж" байхад наадам яриад, эдийн засаг гэж "хуцаад" юу хийдэг юм бэ? Нэг хүний амь ямар үнэтэйг мэдэх үү. Мөнгөөр лав хэмжихгүй. Одоо бүх хөрөнгө, хүчээ халдварыг дарахад зориулаа ч юу хүлээгээд байгаа юм бэ?

Avatar

Гашуун үнэн 2021-06-16 66.181.191.199

Та нар вакцин үйлдвэрлэгч Энэтхэг улсад нүүрлэж буй нөхцөл байдлыг хардаа! ОХУ учраа олохгүй, санкци, бодлогын хөл хорионд Спутник V-ний үйлдвэрлэл, ханган нийлүүлэлт ээ ч шийдэж чадахгүй байна. Covax хөтөлбөр Монгол улсыг богино хугацаанд бүрэн вакцинжуулж чадахгүй гэдэгт нь нэгэнт ойлгомжтой. Юун Астра зенека (хүч муу, сөрөг үр дагавар өндөр), юун пфайзер бионтек, бүүр юун модерна…. Авч хэрэгжүүлж буй Х.Баттулга ерөнхийлөгчийн националист бодлогыг дэмждэггүй ч…

Avatar

Гашуун үнэн 2021-06-16 66.181.191.199

Бүх улс орны тэргүүн бид нарыг тэнэг мангараар нь дуудаж, БНХАУ-аас илт шижиглэн дөлж байхад манай ерөнхийлөгч яваад л очсон, бас гэж жижиг улсын хувьд 5, 6 тэрбум төгрөгийн үнэтэй 30 мянган толгой хонь хандивласан. Зовох цагт нөхрийн чанар гэж… Одоо БНХАУ-аас цаг алдахгүй энэ олон вакцин (төлбөртэй ч бай хамаагүй) богино хугацаанд орж ирж, хүн ам аа вакцинжуулаагүй бол яг Энэтхэг шиг хүчил төрөгч хүрэлцэхгүй, хүн амын эндэгдэл бүүр дээд цэгтээ хүрэх байсан… Худал гэж үү?

Avatar

Гашуун үнэн 2021-06-16 66.181.191.199

Гэтэл та нар х***а вакцин л гэнэ, үйлчлэхгүй байна л гэнэ, бид бусад улс орны гудамжиндаа хүмүүсээ шатаадаг, амийг нь алддаг тэр нөхцлийг үзээгүй байгаа шүү. Хичнээн чанга хатуу байлаа ч энэ гайтай вирус илэрсээр л байна, ерөөсөө хам шинж, тархалтын байдал дэлхий даяар харуулж байна. Битгий хүний зовлонгоор улс төр хийгээч ээ л гэж хэлье. Өөрсдөө гараад Ковид-19 эсрэг нэг дорвитой хувь нэмрээ оруулж чадаж байна уу? Улс төржилт та нарын хоол болохоос өөр юу ч биш, бүү улс төржүүл!!! :Огиудас хүрч

Avatar

Юу ву 2021-06-16 59.153.114.186

Юу вэ бурхан туслахгүй ш дээ УОКийн Хмарсайхан зайлуулж ажлаа мэддэг хүн ирж л туслана

Avatar

Зочин 2021-06-16 150.129.141.162

Хүрэлсүх хурдан тангарагаа өргөж энэ улс орныг эмхэлж авахгүй бол алийгаа нэгэнт алдлаа.одоо хатуу диктатуур хэрэгтэй. Бүх намыг татан буулга.монглчууд нэг л зорилготой нэгдмэл байх ёстой байх.хойд солонгосоос авах юм их байна монголд.монглчууд дотроо эв хөгжингүй байвал гадны өгөөш зууш болно.30 жил улс орныг дампууруулж сүйрүүлсэн том толгойны нэрсийн жагсаалт гаргаж ард түмний нэрийн өмнөөс насаар нь шоронд хийж нийгмээ цэвэршүүлж хойч үедээ үлдээх.улс орноо хөгжүүлснээр байна.

Avatar

Мөнхжаргал 2021-06-16 192.82.86.111

Сонгуулийн ч балаг

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.94

Songuuliin tuhai gan hiihgui baigaag bodohod huurhii huukd tal zasah aydjeedee yanz ni…

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.197

Ooroo hoid koread ochij heseg amidarj yzchiheed ireed naad ygee heleerei. Yu ch medehgyi bj end bidniigee samrah gd bhiin

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.89.96

Serguulch sain baina. Olon setguulch ingej uneniig bichdeg bolmoor baina. Odoo bol yuun 4deh zasaglal ene ter.

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.21.102

Оюун-Эрдэнэ, Амарсайхан, Сумьябазар нар нас барсан 400 хүний амь нас, халдвар авсан 83000 хүн, эдийн засаг, төсвийн бүх хариуцлагыг/эрүүгийн үүрэх ёстой одоо. Монголчууд та бүгдийн популист шийдвэрт үрэгдэж дууслаа!!!! Огцор!!!!!

Avatar

Аймшигтай нь нас баралт улам ихсэнэ 2021-06-16 192.82.75.243

400 юу ч биш болох шижиндээ орчлоо. Маш харамсалтай. байна Цөөхөн Монголчууд минь

Avatar

Хохь чинь.Сонголтондоо гомдоцгоо.Хэ хэ хэ 2021-06-16 202.126.90.134

Хохь чинь ээ хохь чинь.даанч их далжиганаад байсан юм. Сонгосон сонголтынхоо шанг хүртэж байгаа нь энэ.Халдвар тархаахгүйг тулд хөл хорио тогтоож бизнесийг нь царцаана. Хүүхэд сургууль завсардана. Олон ядуус өлбөрч үхнэ.Харин МАН-ын авлигачид л баяжина.

Avatar

Зочин 2021-06-16 122.201.31.231

Элбэгээ их нохойтож байна шүү. Сонгуульд санал авахгүй Эрдэнээг нэр дэвшүүлж АН-ыг ялагдуулах ажлыг Элбэгээ зохион байгуулсан, харицулагаа хүлээх цаг ирнээ. Элбэгээ Эрдэнээ 2 МАН-аас овоо их ашиг хүртэж байгаа гэж шууд хардаж байна. Энэ 2-т АН хамаагүй. Чөтгөртэй ч нийлээд хамаагүй эрх ашгаа л хамгаалахыг л бодож байн а гэж харагдаж байна. Ийм хүмүүсээс АН салах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.191.199

Үнэн шүү дээ. Х.Баттулга гэдэг хүнтэй өш санаж, өөрийн үнэт зүйл болох Ардчилал, Ардчилсан намыг самарсан. МАХН, МАН болгож Н.Энхбаяраар туг тахисан, үүнийхээ хариуг өнөөдөр МАН авч чадлаа. Н.Энхбаяр гуай бас аймар хүн юм аа, бууж өгөхгүй байсаар байгаад буцаад засаг барьж буй намд нэгдлээ. Бүгд ялгаагүй, ялалтын төлөө юуг ч хийхээс буцахгүй… Харин Ковид-19-ийг улс төржүүлж, ард иргэдийн сэтгэл санаагаар тоглож болохгүй. Дэлхий даяар нэгэнт нутагшсан вирус ийнхүү давалгаалдаг гортой.

Avatar

Нэхэл 2021-06-16 66.181.161.106

Болоод өнгөрсөнөөр маргаад яахавдээ, бүх эрх мэдлийг авсан хүчин бүх хариуцлагыг үүрч байгааг л хатуу сануулцгаая даа

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.26.145

МАН буруугаа бусад руу чихэж, ялаас мултархаар оролдож байх шиг… Бас Эбэ нохой "дайсан" аа дарж өс хонзонгоо авахын тулд МАН-тай хамтархаар шийдэж дээ янз нь…

Avatar

Таамаглал 2021-06-16 66.181.161.106

Харин тиймээ, буруу мэдээлэл ковидаас сэргийлэхэд хорлонтой шүү, шагнал авсан сэтгүүлчдэд хор нь хөдөлсөн юм боловуу

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.182

Энэ сэтгүүлч ман намын тролл хөлсний бичээч байна news.mn- уншихаас дургуй хүрч байна

Avatar

Архангайхүү 2021-06-16 64.119.22.6

Үнэн. Харин солиоруулаад байгаа солиотонгууд та нар зүгээр халдварын тоог 3 сая хүн амтайгаа харьцуулж дүгнээд үз дээ ! Хаа ч байхгүй тоо гарч байгаа шүү ! Хүүхдүүд дээр бол бүр аймшиг. Одоо тэр сонгууль, Баттулга, МАН, АН энэ тэр чинь өнгөрсөн асуудал.
Дарга нь ч, цэрэг нь ч, хэн ч бай, яаж үндэстнээ аврахаа л бодоцгоо !

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.187.87

Бурхан оршоо гэдгийг God bless л гэж хэлдэг шиг санагдах юм. Мэдэхгуй байж нээх худлаа англиар ярих гэж янцагладгаа больчихооч Нямсурэн гуай.

Avatar

Onoch 2021-06-16 192.82.69.109

Энэ тохиолдолд таны буруу байлаа. Маш ядмаг мэдлэг бна. Нямсүрэнгийн зөв.

Avatar

Оноч 2021-06-16 192.82.69.109

Хүмүүс буруу ойлголт хэл яриандаа дасамтгай байдаг. Парисын Дарь Эхийн Сүм гэдгийг Ринчин гуай шүүмжилж бүхэл бүтэн нийтлэл бичсэн. Гэхдээ одоо болтол хүмүүс Парисын Дарь эхийн сүм л гэж ярьдаг. Яагаад? яагаад гэвэл цаад мөн чанар нь сонин биш харин Парисын Дарь Эх гэхээр сонин сонсогддог юм болов уу. Угтаа Христын болон Католик шашинд Дарь эх гэдэг ойлголт байхгүй тул Парист сүм нь байх учиргүй. Уг эх нь ч Исус Христын эх Ариун Марийн сүм юм. Ариун Мари-г Дарь эх гэж төсөөлж ойлгох, ойртуулж…

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.251

Хөгжилтэй орнууд вакциныг яаравчлахгүй байгаа нь цаанаа учиртай байх. Манайхан шиг шуурч нийтээр нь хийхгүй байгаа нь цаанаа ард түмнийхээ аюулгүй байдлыг анхаарч байгаатай холбоотой.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.57

МАН д болон ард түмэндээ шинэ ерѳнхийлѳгчтэй болсоны баярын мэндийг хүргье.инээдтэй юм .одоо 100 жилээ угтья короно бидэнд тусахгүй бүү ай .

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.95.162

Өлсгөлөн болон хэд хэдэн жагсаалаас ковид хурдан өсөж эхэлсэн. Цааш нь бүр гүйцээж хорлох гэсэн мэт сар гаруйн турш бараг өдөр алгасалгүй шагнал тарааж талбай дээр үй олон хүний бөөгнөрөл удаан үргэлжилж халдвар огцом өссөн. Харин сонгууль цөөн тохиолдлыг эс тооцвол эрүүл ахуйн шаардлагыг биелүүлж дэгтэй болсныг бид харсан, Тэгээд ч төрийн сонгуулийг хойшлуулах нь тааж болшгүй үр дагаварт хүргэдэг, чухам үүнийг танхай этгээдүүд хүсэж-хүлээж байсан нь ил болсон билээ

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2021-06-16 66.181.184.155

Бадарчин баярлах болоохүй шүү. Битгий дэмий юм солиороод бай. Дэлхий дээр ганц Монгол улсад цар тахал гарчихсан юм шиг л юм бичээд байх юм. Монголоос хамаагүй илүү хөгжилтэй, баян, хөрөнгө мөнгө ихтэй АНУ, Баруун Европ, Сингапур, Өмнөд Солонгос г.м. улс орнууд барьц алдаж баларч байна. Япон гэхэд, одоо хирнээ хүн амаа вакцинжуулж чадахгуй мунгинаж байна. Японы хүн амын дөнгөж 5 хувь нь вакцинд хамрагсдан байна. Японд нэг өдөрт 10 мянган хүн вакцин хийснээ маш том амжилт гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.78.230

Jinhene ork bainadaa. Medeelliig ul suuritai eh survaljaas avch sur. Statistik uzuulelteeree mongol delhiid tasarhai turuulj yavna. Yum japan , USA.

Avatar

RIP Mongolia 2 2021-06-16 81.17.24.204

On Interim Order (Canada): "Canada has approved 5 vaccines to date for emergency use only (Interim Order Respecting the Importation, Sale and Advertising of Drugs for Use in Relation to COVID-19). Full approval of the vaccines is not expected until 2023.

Typically, the average time it takes to obtain full approval for a vaccine is well over 10 years, yet each of the current vaccines approved for emergency use in Canada was done so in under one year. If you get a COVID-19 vaccine now, you are p

Avatar

RIP Mongolia 1 2021-06-16 81.17.24.204

EMA (EU) on vaccine authorisation: "In reality, an emergency use authorisation is not an authorisation of the vaccine but an authorisation of the temporary use of the UNAUTHORISED vaccine.".

FDA (USA) on: "Under an EUA, FDA may allow the use of UNAPPROVED medical products, or UNAPPROVED uses of approved medical products in an emergency to diagnose (…)".

Avatar

иргэн 2021-06-16 66.181.161.19

Халдварын тархалт газар авч байгаа нь Баттулгаас боллоо гэж байгаа энэ хүүхний хог МАН-ын захиалгаар хуцаж байна. Харин ч Баттулга ерөнхийлөгчийнхээ хувиар халдварын тархалттай холбоотой эрсдэлээс сэргийлж сонгуулиа хойшлуулъя гэсэн санаачлага гаргахад МАН-йн махан толгойтнууд энэ нюсын хулгайч нар хуйвалдаад боож үхэнгээ алдсан. өнөөдөр үр дүнг нь хар. Энэ хүүрнүүд Хзрэлсүхийг чрөнхийлөгч болгохгүй бол монгол сүйрчих гээд байгаа юм шиг аашилцгаасан даа.

Avatar

ИРГЭН 2021-06-16 43.228.131.24

тодорхой хэмжээгээр хувь нэмэр оруулсан шүү. Шагнал аваад л найр наадам.

Avatar

Bat 2021-06-16 49.173.8.9

HAR HAYATAI HUN SUG HAA YVSAN GAZARAA GAI TARIDAG YM.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.40.57

Ковидийг бүү улстөржүүлээ. Тусах тусахгүй хувь хүмүүсээс өөрсдөөс нь хамаарна. хамгааллын дэглэмээ сахиад явбал тусахгүй. Энд хэн нэгэн дарга хамаагүй.

Avatar

Зочин 2021-06-16 185.180.223.193

DARKHAN HOTOD 4R SURGUULIAS BUUR TODRUULBAL SONGUULI YAVAGDSAN BAIRNAAS TAHAL GARSAN. YYND HURELSUH SHUUD BURUUTAI!!!!!!! SONGUULIIN HOROO TOLGOIGOOROO HARIUTSLAGA HULEE!!!!!!!!!!!!!!1

ARD TUMENEE g*** GEJ DUUDDAG MAN SONOTUGEI!!!!!!!!!!!!! HURELSUH URVAGCH SY BATBOLD-N TEJEEVER NOHOI!

Avatar

AD 2021-06-16 202.126.89.72

Наад 100 ойгоо дурьдахгүй юм уу? Сонгуулиар хэчнээн хүн цугларав даа?

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.20.14

бид яг өөрсдийн тархинд таарсан хэмжээнд амьдарч бгаа… энэ төрд сууж бгаа хэд чинь бидний өрөөсөн дугуйнууд… тасарцан тархинууд нь тэрэндээ таарах газраа очиж амьдар, бусад нь эндээ амиа аваад явж чадахгүй бол үхэх нь үхээд өвдөх нь өвдөөд явна биз… нээг их өөрсдийнхөө тэнэг ядуурч бгаагийн бурууг бусдаас эрсэн үхэрнүүд

Avatar

Зочин 2021-06-16 84.241.204.16

Nirgesen hoino ni hashgirav geech l bolj bna daa setguulch mini, uul ni niitlel buhen chini ue ni ungurch bui Battulgiig onilj, horsloo tailj baihaar COVID iig onilj niigemd tus hurgeh baijdee kkk

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.107

СПУТНИК V ВАКЦИНАА ХУРДАН ОРУУЛЖ ИРЭЭЧЭЭ !!!

Avatar

Zochin 2021-06-16 67.81.184.102

Naadmiig bolij, geriin horoind oruulahaas oor zam ugui

Avatar

зочин 2021-06-16 202.21.108.22

энэ сэтгүүлч Баттулагад үнэн хорсолтой авгай шүү. Муу бүхэн түүнтэй холбоотой. тэгсэн хэрнээ МАН-ынхны нэрийг нь ч дурдахаас айх юм.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.72.138

СОНГУУЛЬ ХИЙЖ,ШАГНАЛ ӨГЧ ӨВЧИН ТАРААСАН УЛС ТӨРЧИДТЭЙ ХАРИУЦЛАГА ТООЦОЁ ОО. ЗАСАГ МАШ ЯАРАЛТАЙ ШИЙДВЭРТЭЙ АРГА ХЭМЖЭЭ АВЧ ЧАДАХГҮЙ БОЛ АРД ТҮМЭН ЗАСАГ АА БУЦААЖ АВАЯ. ӨӨР ЯАХ ЮМ БЭ? АЛМАЙРААД СУУЖ БАЙАГААД АЛДААД ДУУСАХ ЮМ УУ? ЗАСГИЙН ГАЗАР БОЛ ОДОО АЛМАЙРЧИХСАН БАЙНА Л ГЭЖ ХАРАГДААД БАЙНА. ХАЙРАН ХҮМҮҮС.

Avatar

Монголын төр цөөхөн иргэдийнхээ амь насыг олон зуугаар зуурдаар алдаж байна !!! 2021-06-16 192.82.75.243

Монголын 3-хан сар гаруй хүн амын өвчлөл хөрш 1,4 тэрбусм хүн амтай Хятад улстай зэрэгцлээ. ГХ-ны сайданцар Батцэцэг гэж сүгийг огцруул. Он гараад 1-р сараас хойш хөрш ОХУ-тай вакцины гэрээ хийж одоо болтол вакцин авч чадахгүй байгаа ГХЯ-ыг татан буулгая.

Хувийн хэвшлийн оруулсан 40.000 тунгаас иргэдийн 2 дахь тунг булааж авсан ЗГ, УОК огцор.

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.188.55

2 дахь тун 1 дэхээсээ өөр тул булааж авах боломжгүй. Чиний сонголт тул хүлээгээд л байж дээ.

Avatar

Битгий худлаа х** тэнэг малаа 2021-06-16 192.82.75.243

Ард түмнийг тэнэг гэж бүү бод. Нэг вакциныг давтан тарьж бүрэн дархлаа тогтоож байгаа болохоос 2 дахь тун нь 1 дэхээсээ өөр гэж энэ дэлхийд тийм вакцин байхгүй !!!

Avatar

Монголын төр цөөхөн иргэдийнхээ амь насыг олон зуугаар зуурдаар алдаж байна !!! 2021-06-16 192.82.75.243

Монголын 3-хан сар гаруй хүн амын өвчлөл хөрш 1,4 тэрбусм хүн амтай Хятад улстай зэрэгцлээ. ГХ-ны сайданцар Батцэцэг гэж сүгийг огцруул. Он гараад 1-р сараас хойш хөрш ОХУ-тай вакцины гэрээ хийж одоо болтол вакцин авч чадахгүй байгаа ГХЯ-ыг татан буулгая.

Хувийн хэвшлийн оруулсан 40.000 тунгаас иргэдийн 2 дахь тунг булааж авсан ЗГ, УОК огцор.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.237

Ковидтой зун

Avatar

Зочин 2021-06-16 2.58.194.137

МАН өөрсдийн буруу бодлогын уршгийг Баттулгад тохохоор пиар баг маш хүчтэй ажиллаж байна. өдөр бүр ийм утгатай мэдээгээр бөмбөгдөж байна.
хэрэв ийм төрлийн үйл ажиллагааг хориглосон засгийн газрын шийдвэр байсан бол одон медаль тараахгүй л байсан.

Avatar

Зочин 2021-06-16 122.201.19.99

Хөөрхий хэдэн эмч, сувилагч, асрагч нар л Ковидтой үзэж тарж байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.179.26.0

zov dugnelt chiij , chunii schuumjleliig chuleej avaj sur!!!, Yneecheeriin muu ter YOK ,NOK ,Schadar said mon zasgiin gazat unendee chereg alga chairan olon chumuusiin ami nas !!!, burchan orschoog!!!, yg odoo chatuu chol tavi!!!, naadam temdeglechgui , bid cheden jil amid yvmaar bna.

Avatar

УОК ТҮР ЖУРАМ ШИГЭЭ ДҮР ҮЗҮҮЛЖ АЖИЛЛАХАА БОЛИОЧЭЭ 2021-06-16 202.131.248.198

Эмнэлгийн ор хүрэлцэхгүй болоод арван хэдэн мянгаар нь гэрт нь тусгаарлаад байгаа юм уу? Эсвэл эмч, эмнэлгийн ажилтнууд нь хүрэлцэхгүй байгаа юм уу?
Нөгөө дэлгэнэ гэж бэлдсэн орнууд яасан бэ? Бөхийн өргөө, Яармагийн спорт цогцолборт дэлгэнэ гээд зураг үзүүлээд байсан биз дээ? Ингэж худлаа ярихаа больвол таарна УОК-ийн Амарсайхан.
Гэртээ тусгаарлагдаж байгаа хүмүүсийг гэрээсээ гарахгүй байгааг нь хэн хянаж байгаа юм. Орцонд нь СӨХ гэдэг газар нь ариутгал хийж байгааг хэн хянаж байгаа юм.

Avatar

Zochi 2021-06-16 150.129.142.80

Дээд тэнгэр бинийг ивээлдээ багтааж хайрла

Avatar

Ганбаа 2021-06-16 66.205.4.66

Х.Баттулга маск өмсөхгүй медаль тараагаад байсан, ковид өөрөө туссан байх магдлалтай. Тэгээд одон зүүж өгөөд дагуулж халдвар өгөөд байсан байх. Баттулгыг PSR test – нд эхлээд хамруулаач. Зарим хүн өвдөхгүй халдвар тээгч болдог юм бна лэ.

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.12

Яг үнэн хэлжээ. Бас сонгуулийн сурталчилгаа гэж баахан хүн цуглуулсан Хүрэлсүг, МАН байна. Бүгд террористууд

Avatar

Иргэн 2021-06-16 66.181.161.53

Баттулга ла-лар сонгуулийн хажуугаар зориуд шагнал тарааж өөрийшөө бодсон. Шоронд орохоос айж, үагнал өгч олон хүнийг өөртөө татав. Монгол сүйрч л байвал Баттулга шоронд орохгүй.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 139.5.219.106

ХАЛДВАРЫН ТОХИОЛДОЛ 7 ХОНОХОД 10000 НЭМЭГДСЭН. АХИАД 7 ХОНОХОД ХЭД БОЛОХ НЬ ТОДОРХОЙ. ӨДӨРТ НАС БАРАЛТ 10 ААС БУУХАА БОЛЬСОН БАЙНА. 10 ХОНОХОД БИД 100 ИРГЭНЭЭ АЛДХААР БАЙНА. ЦААШДАА ХАЛДВАРЫН ТОХИОЛДОЛ ХЭД ДАХИН ӨСЧ БОЛНО. 1,7 САЯ ИРГЭН ВАКЦИНД ХАМРАГДААГҮЙ БАЙНА. 1,2 САЯ ХҮҮХЭД БАЙНА. КОВИДГҮЙ ЗУН БИТГИЙ ХЭЛ КОВИДГҮЙ НАМАР ӨВӨЛЧ ГЭЖ БАЙХГҮЙ ЮМ.

Avatar

bat 2021-06-16 192.82.65.182

burhan gej yamar huuramch yumig heleed baigaa yum be?TER HEZEE HAANA HENIIG ORSHOOSON YUM BE? burhan gej hervee baidag bol mongoliin uls torchid shig hudalch,hulgaich,avilgalch,deeremchin baidag baih.

Avatar

хуульч 2021-06-16 88.125.80.192

яагаад монголыг бурхан өршөөг гээд бгаан бэ…. энэ улсанцарыг өршөөж яах гэсийн… хэнд хэрэгтэй юм… тэнэг чигээрээ устаад орчлон ертөнцийг цэвэрлэвэл дээр бишүү….

Avatar

Болдоо 2021-06-16 66.181.161.22

ХАЛДВАР НИЙГМИЙГ ХАМАРСАН АЮУЛЫН ХЭМЖЭЭНД ОЧИХОД гол хүчин зүйл нь СОНГУУЛИУД юм. СОНГУУЛЬ хийж олон түмнийг ЭМХ ЗАМБАРААГҮЙ тайвширалд хүргээгүй бол ИЙМ аюул болохгүй байсан гэдэгт ЗУУН хувь итгэ

Avatar

Хмммм 2021-06-16 202.131.248.130

Битгий улстөрж, битгий мэдэмхийр. Дэлхийн олон орон л КОВИД-той цаг үед сонгууль хийлээ. Манайх шиг болчихоогүй л байна. Төлөвлөгөө, бэлтгэлгүй, мэдлэггүй муйхар дарга нар, сэтгэлгүй, хувиа бодсон арчаагүй, ухамсаргүй иргэдийн балаг л улс орныг сүйрүүлж дуусах нь.

Avatar

Тамын тогоо 2021-06-16 202.131.232.18

Ингээд юм бичихдээ хүртэл улстөржөөд байхаар яах билээ, ерөнхийлөгч төмөр тараагаад түүнээ дагаад найр наадам хийгээд ковидоо тараагаад гээд байгаа нь үнэнээс үнэн мөн сонгууль гээд МАН бөөн бөөнөөр нь хүн цуглуулаад улс төржөөд ковидыг ч жинхэнэ утгаар бас тарааллаа даа. Ингээд одоо болоогүй АН яая гэнэ үү дараагийн сонгуульдаа бэлдэнэ ч гэх шиг одоо нэг хэсэг болимоор юм даа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 82.135.30.192

Songuuliig MAN hiigeegui. Ene hezeed baih turiin ajil. Tumur taraah turiin ajil 2g yalgaj salga.

Avatar

Зочин 2021-06-16 139.5.217.202

Засгийн газар УОК эрх баригч нам маш буруу тактик барьж ажилласан ба үнэнхээр чадвар мэдлэг дутуу зөвхөн ШОУ хийх гм худал хуурмаг байсны гайгаар олон хүн үхэж байна.

Avatar

УОК, ЭМЯ, НИЙСЛЭЛИЙН УДИРДЛАГУУД ЯМАР Ч ХОЛБООГҮЙ, МЭДРЭМЖГҮЙ АЖИЛЛАЖ БАЙНА 2021-06-16 202.131.248.198

ОЛОН НИЙТИЙГ ТЭНЭГ ГЭЖ БОДОЖ, ТАРХИ УГААХААС ӨӨР АЖИЛ ХИЙДЭГГҮЙ, ХҮНИЙ ТӨЛӨӨ СЭТГЭЛГҮЙ ДАРГА НАР ЗАЙГАА ТАВЬЖ ӨГӨХ ЦАГ АЛЬ ХЭДИЙН БОЛСОН ГЭДГИЙГ СҮҮЛИЙН НЭГ САРЫН ТООН ҮЗҮҮЛЭЛТ ХАРУУЛЖ БАЙГАА. ЯАГААД ИЧДЭГГҮЙ, ЭМЭЭДЭГГҮЙ ЮМ БОЛОО?

Avatar

иргэн 2021-06-16 202.70.34.70

Олон нийт тэнэг ш дээ

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.21.108.150

БАС ҮҮРЭГ

Avatar

Зочин 2021-06-16 82.135.30.192

Uursdiiguu hamgaalchihaj dunguhgui baigaa humuus teneg bish uu? Darga naraas bolj haldvar avch baigaa gej arai tenduu tom tenegtej baigaa garuud uhaantaidaa tegj yavaad baina uu? Manuudiig mal shig hashij zunduu argatsaalaa. Odoo uursduduu naid. Namar uvul zun geed tsaash urgeljleh amiral baigaa

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.77.50

Жонхуу бүх зүйлийг жонхуурулсан, бүх зүйл жонхуу байх нь л түүнд ашигтай гэсэн бодолтой хүн. Ардчилсан намыг самарсан, Ардын намыг жонхууруулсан тэд ч удахгүй үгүй болно. Ард түмэн Монгол улсын төлөө зөв ажиллах зүтгэх удирдагч бол шалгаралаар Батүүл, Элбэгдорж, Энхсайхан нар болох нь ойлгомжтой байна. Сайн бодоцгоо хүмүүс ээ.

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.20.70

наад залуустаа эцэг эхүүд нь шаардлага тавьж вакцинд хамруулаачээ . дээр нь өгөөжтэй санал хэлэхгүй хир нь өөрийгөө ч өрөөлийг ч стрест оруулж харааж муулахаа зогсвол яасан юм вэ энэ чинь халдвар тарааж байгаатай нэгэн адил . гэмт үйлдэл .

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.42

Муу муудаа дээрэлхүү гэж одоо хүүхэд, залуучууд руугаа хуруу чичиж ЗГ-ыг өмөөрөх нь л дээ. Тэр сонгууль, одонгийн найр цуглаанд аль насныхан илүү идэвхтэй оролцсон билээ. Тэр АНУ, Тайван, Солонгос зэрэг өндөр хөгжилтэй орнуудад манайх шиг энгэрийн тэмдэг тараагаад явдаггүй. Бас тэр муу хятад вакцин чинь үр дүн үзүүлэхгүй байхад битгий рекламдаад бай.

Avatar

Зочин 2021-06-16 43.228.131.110

Касгийн газар ОГЦОР.

Avatar

Зочин 2021-06-16 82.135.30.192

Chi uuruu mongoliin ingenshilees ogtsor

Avatar

ЭНЭ ЯГ ҮНЭН. ОГЦОРЧИХ НҮҮРГҮЙ ДАРГА НАРААС ИХ БОЛЖ БАЙНА 2021-06-16 202.131.248.198

Онлайн худалдааг хаахгүй гэхдээ хүргэлтийн машин явуулахгүй гэж онигоотой шийдвэр гаргаад суудаг дарга нараас юу ч хүлээгээд нэмэргүй болсон. Бөөгнөрөл битгий үүсгэ гэсэн мөртлөө иргэдийнхээ авто машинаар явах эрхийг нь хязгаарлан автобусанд чихдэг дарга нараа солихгүйгээр эмчилгээний тактикаа өөрчлөөд хэрэггүй.

Дотооддоо халдвар тархаагүй байхад гардан тулаанд орцгоосон дарга нар маань хэт эрт хий хоосон “байлдаад” ядарсан уу, хэдэн мянгаараа илэрч байхад хөл хорихгүй гээд гүрийгээд суух.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 139.5.219.106

1,8 САЯ ИРГЭН ВАКЦИНД ХАМРАГДСАН БАЙНА ҮҮНЭЭС 1,6 САЯ НЬ БҮРЭН ТУНДАА ХАМРАГДСАН БАЙНА. ТЭГХЭЭР 1,7 САЯ ИРГЭН КОВИД ТУСАХ ЭРСДЭЛТЭЙ ҮЛДЭЖ БАЙНА. 1,2 САЯ ХҮҮХЭД БАЙНА. ЭНДЭЭС ДҮГНЭХЭД ЯАЖ Ч БОДСОН КОВИДГҮЙ ЗУН БОЛОХ БОЛОМЖГҮЙ БА КОВИДГҮЙ НАМАР Ч ГЭЖ БАЙХГҮЙ. ТӨР ЗАСГИЙН НӨХДҮҮД ДУТУУ ТООЦООЛЖ БАЙНА. ПОПУУД ТӨР УДИРДАЖ БАЙГААГИЙН ГАЙ ЮМ.

Avatar

уншигч 2021-06-16 192.82.75.68

өчигдөр 15 ны өдөр байсан гэтэл сонгуулиас өмнө 6р сарын 2 нд халдвар буурна ерөнхий сайд Оюун Эрдэнэ өөрөө хэлсэн дээ гэтэл өчигдөр 2386д хүрлээ 400000000 сая жуулчин ирнэ худлаа попордог Оюун Эрдэний амнаас 15 нд халдвар огцом буурна ард түмнээ хуурсан

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.188.55

Хуцалгүй вакцинаа л хийлгэцгээ. Ковид туссан хүмүүсийн 90 хувь нь вакцинаа хийлгээгүй байна гэж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.131.245.243

2-р тунгаа хийлгээд 14 хоносон бол чөлөөтэй явж болно гээд л хуцаад байсан чинь яасан бэ? Худлаа шаасан юм уу? 2-р тунгаа хийлгээд 14 хоносон тул ресторанд ормоор байна, амралтанд очмоор байна, хар халуунд маск ч зүүмээргүй байна, би.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.21.108.150

ВИРУС МУТАЦИД ОРСОН

Avatar

Зочин 2021-06-16 122.201.31.186

МАНын сонгуульд явсан идэвхтэнүүд бөөн бөөнөөрөө коронадаж бн гэсэн шүү нуугаал бна

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.21.108.150

ХАХХ

Avatar

G 2021-06-16 202.126.88.136

Ted chini l Oron nutag, khotod Korona g taraasan shyydee! Odoo Khodooniikhon byr balarna! Khyrelsykhtei gar barikh gej dairaad , nogookh ni beeliitei garaaraa bygded ni damjuulaad! Nogoo Berkhiin ** n**** yasan be? Kovidgyi zun bolno, 400 say juulchin irne geed khutsaad bsan. Odoo EZasag chini elgeeree khevtekh gej bna! Khil khaalttai, nyyrs 0 zogsolt khiichikhsen. Delgyyr khov khooson bolokhod 7 khonog yldlee! $ 7 sard 4000 khyrne! Badarchin yavsan gazar balagtai gej!

Avatar

УХААНТАЙ БАЙНА ШҮҮ МОНГОЧУУДАА 2021-06-16 202.70.33.242

ЧИН ҮНЭНИЙГ ХЭЛСЭН БАЙНА. ОДОО ХАТУУ ХӨЛ ХОРИО ТОГТООГООЧЭЭ,УЛС ДАЯАР 14-21 ХОНОГ ОРОЙТОЙГҮЙ ДЭЭРЭЭ,ЭНЭ Л МОНГОЛЫН АВРАЛ ШҮҮ ДЭЭ,ЗӨВД ЗӨӨЛӨН БУРУУД ХАТУУ БАЙЖ СУР ИНГЭЛЭЭ ГЭЭД ХЭДЭН ЮМ ЗАХИЛГААР БААХАН Л ЮМ БИЧНЭ БИЗ ТЭД ТЭГ Ж БАЙДАГ, ЖИНГИЙН ЦУВАА ЯВЖ ЖИНГЭР НОХОЙ ХУЦАЖ Л БАЙДАГ ХОРВОО ХОЙНО. ҮҮНИЙ УРД САР ГАРУЙ ХӨЛ ХОРИХОД ӨВЧЛӨЛ ХОНОГИЙН 300 РУУ БУУЖ ИРСЭН ҮҮНИЙГЭЭЧ БОДСОН ЭНЭ УОК ҮНЭХЭЭР МУУ АЖИЛЛАЖ БАЙНА

Avatar

Халх 2021-06-16 66.181.161.15

Энэ өнөөдөр маш зөв бичжээ. Өвчтөн хэвтэх эмнэлэггүй байж, өвчин хяналтгүй болжээ.

Avatar

Зочин 2021-06-16 203.231.32.2

za unen shd d. ene MAN , AN geh met namuudiin archaagui baidlaas bolj delhiid negt jagsaj bgaa bizdee. eronhii said gj yu ch hiij medehgui nusgai tsunkh barigch. eronhiilogch ni tomor taraagch. iim bhd covid bol iim bolhoos yahav.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 139.5.219.106

ЯМАРЧ ЧАДВАРГҮЙ НӨХДҮҮД ТӨР УДИРДАЖ БАЙНА. БОДСОН СУДАЛСАН ТООЦООЛСОН ГЭЖ ШАЛ ХУДЛАА. ХАЛДВАРЫН ТОХИОЛДОЛ 6 САРААС БУУНА ГЭЖ ХУЦСАН ЕРӨНХИЙ САЙД УЛСЫН ОНЦГОЙ КОМИСС ОГЦОР. АРД ТҮМЭН ХАРИН Ч ВАКЦИНД БОЛОМЖИЙН САЙН ХАМРАГДСАН ШҮҮ. СОНГУУЛИЙГ ВАКЦИНЖУУЛАЛТТАЙ ДАВХЦУУЛСАН ТӨР ЗАСАГТАА БАЯРЛАЛАА. ӨДӨР БҮР ТӨМӨР ТАРААСАН ЕРӨНХИЙЛӨГЧДӨӨ БАЯРЛАЛАА.

Avatar

zochin 2021-06-16 66.181.187.194

AN , JONKHUUGIIN KHULSNII BICHEECH , p***a AWGAY KHUTSAAD BAYGAARAY , SETGUULCH GEJ IIM BAYDAG YUM BISH , p***a

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.68.68

Улам-Оргих оо, чи одоо болимоор юм. Мэдээж гэхэд хэьэрхий мэдээж онош тавих юм аа

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.55.188.101

Эрдэмтэн зөв “таамаглаа” биз.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж