Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн медальтай болно | News.MN

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн медальтай болно

Ардын хувьсгалын 100 жил

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн медальтай болно

Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн медальтай болно

Төрийн байгуулалтын байнгын хорооноос Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн хүндэт медалийг бий болгох тухай тогтоолын төслийг хэлэлцэж, дэмжлээ. Хэлэлцүүлгийн үеэр Соёлын сайд Ч.Номин "Ардын хувьсгалын хүндэт медалийг бий болгох тухай тогтоолын төслийг танилцуулав. Тэрбээр “Ардын хувьсгалын 100 жилийн ойн хүрээнд Монголын ард түмний хүсэл зориг эв нэгдэл хичээл зүтгэл үйл хэргийг гадаад, дотоодод сурталчлан таниулах үйл хэргийн төлөө ажил амьдралаа зориулсан хүмүүсийг шагнан урамшуулах, алдаршуулах шаардлагатай гэж үзэн 100 жилийн хүндэт медалийг бий болгох тухай УИХ-ын тогтоолын төслийг боловсрууллаа.

Төсөл нь гурван заалт, хоёр хавсралттай байна. Тогтоолын төсөл батлагдсанаар нийгэм эдийн засгийн хууль зүйн аливаа сөрөг үр дагавар үүсгэхгүй бөгөөд Монгол Улсын тусгаар тогтнол бататган бэхжүүлсэн хүрсэн амжилт ололт улсад хүлээн зөвшөөрөл түүхэн ойн явдлыг баталгаажуулсан чухал ач холбогдолтой. Хүндэт медалийг Ерөнхийлөгчийн зарлигаар олгоно” гэлээ.

УИХ-ын 2011 оны Ардын хувьсгалын 90 жилийн медаль бий болгох тухай тогтоолын төсөл батлагдаж байсан.

Э.АРИУН 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

29 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

ХУУЛЬЧ 2021-06-16 192.82.64.190

ЭНЭ МЕДАЛЬ ,",,МОНГОЛЫН АРД ТҮМНИЙ ХҮСЭЛ ЗОРИГ ЭВ НЭГДЭЛ,ҮЙЛ ХЭРЭГ ,ХИЧЭЭЛ ЗҮТГЭЛ,ҮЙЛ ХЭРГИЙГ ГАДААД ,ДОТООДОД СУРТАЛЧИЛАН ТАНИУЛАХ ҮЙЛ ХЭРГИЙН ТӨЛӨӨ ,,,АЖИЛ АМЬДАРЛАА ЗОРИУЛСАН,,, ХҮМҮҮСИЙГ ,,,,,,"ШАГНАЖ УРАМШУУЛАХААР ЗААСАН БОЛОХООР ӨНӨӨГИЙН БОЛОН АЖЛАА ӨГСӨН ИХС ДЭЭДС, ТҮШМЭЛҮҮЭД ТҮҮН ДЭЭР ГАДААД ДОТООДЫН ДИПЛОМАТ АЖИЛТАН ,,, СЭТГҮҮЛЧДИЙГГ ШАГНАХ /АВИЛГАЛДАХ / УЧИРТАЙГ ОЙЛГОВ ,,,ТИЙМ БОЛОХООР БУСАД НЬ ГОРЬДОХ ХЭРЭГҮЙ ,,,,,,

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.229.120.189

Админ гуай бичсэн үг үсэг дандаа алдаатай гаргаад байх юм даа.зөв бичих арга алга утга санааг зориуд алдагдуулсан байна шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.229.120.189

Тархины тураалтай боловсрол нимгэн хүмүүс ойлгохгүй.100 жил гээд бод. Дахин түүхэнд давтагдахгүй 200 жилд нь бид байхгүй.АХ ялахгүй бол 3 сая хүн сураггүй байх байлаа.урам хайрлаж 100 жилд хөдөлмөрөө үнсүүлсэн үнэлэмж.мёдиаль байх ёстой хийх ч ёстой төр.50 с дээш настай улсад хүчин зүтгэсэн хүмүүст олго.харин 10 хан жил ажилласан годгор хүүхэн залуу хүмүүст өгч тэнэгтхээ цар тахал яахав дэлхий нийтээр ийм байна.гэртээ 20 хоног хөл хорь.гадуур тэнэж ко авчихаад төр засагт бүү гомдоогоод бай.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.93.90

1921 оны ардын хувьсгал Монголын бүх ард түмний их баяр мөн. Бидний баатарлаг өвөг дээдэс 500000 хүн амтай, харанхуй бүдүүлгээрээ гахйхагдсан, Дэлхийн хамгийн хоцрогдсон орныг цэрэглэн хөдөлж чөлөөлсөн, улмаар өнөөдрийн хөгжилд хүргэсэн аугаа хувьсгал байлаа, Үүнийг улстөрийн зорилгоор үгүйсэх нь фашизм юм. Медалийн тоо дэндүү цөөн байна

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.23.1

Өнөөдөр монгол улс өрсөлдөх чадвараараа дэлхийд сүүл мушгиж байна. Өнгөрсөн 100 жилд Ардын нам ихэнхдээ л засгийн эрхийг барьж байсан. Тэгээд одоо ямар гавьяа байгуулсан гэж энэ авилгалчин нам шагнал, магнал гэж сүрийг үзүүлэх гээд байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.229.123.45

Энэ харин Алтан гадасаас хамаагүй хүндтэй дээр юм болно доо!

Avatar

тэр төмөр хэрэггүй 2021-06-16 202.9.47.16

МАН өөрийн намынхаа нэр хүндийг алдаршуулах гэсэн ажил. PCR оношлуур нь дуусаад, түргэвчилсэн тестийн хариуг эцсийн хариу гэж хүлээн зөвшөөрөх сайдын тушаал гарсан байна. ийм байхад тэр төмөрт мөнгө зарцуулж байгаа нь МАН намын хүн чанарыг харуулж байна даа

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.20.118

Хогийн төмөрийг хойшид больё ооо,

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.82.74

Чухал биш зүйлд битгий байгаагаа зараачээ. Иргэдийн эрүүл мэнд, амь нас юунаас ч чухал шүү

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.55.188.81

АХ-ын 100 жилийн ойн медалийг юу дагах юм бэ?.
МАН-ын 100 жилийн ойн медалийг мөнгөн аяга, мөнгө дагасан гэсэн.Үүнээс өндөр ханштай л байхгүй бол болохгүй дээ. Эсвэл намын медаль авсан хүмүүст дагалдан шагналгүй байх юм уу?.Ер нь ийм хачин юмаар яадаг байнаа ? Их мөнгө орно шүү дээ.Тэгээд мөнгөө гаднаас зээлэх .Наадах чинь нэг л хачин санагдаад байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.21.103.158

НОВШНУУД

Avatar

МОНГОЛЧУУД ЭСЭН БУСАН ТӨМӨР МЕДАЛИАР ДУТААГҮЙ ШҮҮ !!! 2021-06-16 202.126.89.227

"МАН-100 МЕДАЛЬ" БАС Л БАЙДГЫН БАЙНА ЛЭЭ ШДЭЭ…!!! ЭНЭ ХАВАРЖИН ХӨДӨӨГӨӨР НАМЫН ҮҮРИЙН ХЭДЭН УХУУЛАГЧИД НЬ МАН-100 МЕДАЬ ИРГЭДЭД ТАРААХ НЭРИЙН ДОР ИРГЭДИЙН САНАЛЫГ НЬ ХУДАЛДАЖ АВСАН Ш ДЭЭ !!! ОДОО БАС ЮУУУН НААДМЫН МЕПАЛЬ ВЭЭЭЭ СОНГУУЛЬ ДУУСЧИХААД БАЙХАД ТЭР МЕДАЛААР ЯМАР БААСАА ХИЙДИЙН…. БАЛАЙ МЕДАЛИА 7 САРД ТАРААЖ ХҮН НОХОЙ ШУУГИУЛЖ НӨХЦӨЛ БАЙДЛЫГ ДОРДУУЛААД ЮУГХЭВ БОЛЬЖ ҮЗЭЦГЭЭ !!!!!

Avatar

МЕДАЛИАР ҮХСЭНЭЭ ХИЙНЭЭЭ 2021-06-16 202.126.89.227

МОНГОЛЧУУД ТӨМӨР МЕДАЛЬДАА ХАНАЖ ЦАДАЖ ПОЛОГДОЖ БАЙГАА….ХОГОООР ЯАДЫН ХАЯ ЦААШААА…………..ОДОН МЕДАЛЬНААС ЧИНЬ ЯМАР ТАРИА НОГОО ХООЛ УРГАХ БИШ ДЭЭ ………..

Avatar

ИРГЭН 2021-06-16 202.9.46.110

НААД 100 ЖИЛИЙН ОЙН МЕДИАЛАА ЗӨВХӨН МАН-Н ГИШҮҮДДЭЭ БИТГИЙ ТАРААЧИХААРАЙ ДАА…………………

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.78.230

1921 ond yamarch ardiin huvisgal boloogui. niigmiin baiguulal heveeree baisan. harin 1924 ond haant zasgiig halj bugd nairamdah uls bolson yum. ardiin juramt tseregiig niislel hureend orj irehed yamarch gamin baron baigaagui bogd haant mongol uls l baisan yum. baron ali hediin gamingaas chuluuluud hoishoo yavchihsan baisan ue. hyagtad baildsan gegdeh gaminguud n yah uchiraa olohoo baisan, yaj nutag butsah ve hemeen orosuudtai heleltsee hiij baisan heden tserguud baisan gedeg

Avatar

Баабар 2021-06-16 66.75.75.36

Гаднаас мөнгө зээлж аваад Хятадуудад өгч өнгөтэй төмөр болгоод хүмүүст тараадаг улс Монгол , Ардчилсан Солонгосоос өөр байна уу ???

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.78

"Ардын хувьсгалын ой"-г 100 жил тэмдэглэлээ, одоо болоо, ирэх жилээс энэ ойг тэмдэглэхээ больё!!! Энэ ойн үүх түүхийг өөрсдөө судлаад үзээрэй?!!

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.131

хайран мөнгө эрээнрүү урслаа болиочээ дугуй хайлш тараахаа зогсоо мөнгөө эрүүл мэнддээ зарцуулъя

Avatar

гнэ 2021-06-16 122.201.22.46

50 дээш насныханд өгөхүү тэгээд

Avatar

Ойн медаль 2021-06-16 192.82.92.65

Зуунд нэг тохиох 100 жил учраас ойн меадль байх ёстой. Эсэргүүцээд байгаа хэдэн х***а нар чимээгүй болчихоорой, эсвэл миний Монголоос зайлаарай.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.92.53

эрүүл саруул элбэг дэлбэг аз жаргалтай жирийн үед бол тийм байлгүй яах вэ?! ард олон нь өвчинд нэрвэгдэж нийгэмд ажилгүйдэл ядуурал нүүрэлчээд байгаа энэ үед тэвчиж болох юманд илүү хөрөнгө зараад яах юм гэсэн санаанаас л хүмүүс эсэргүүцэж байгаа юм . Харин чиний монгол гэж байгаа бол ийм бодлогогүй тавьтаргүй зантайгаараа өөрөө ганцаараа л медалиа зүүгээд үлдэх юм шиг байна. азаар бидний МОНГОЛ бол үеийн үед байх болно.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.131

монголоо бодож бну Эрээний хайлшны үйлдвэрийг бодоод бну Монголоо бодож байвал 100 жилийн нэрэмжит нэг эмнэлэг барьсан н дээр бишүү

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.26.195.134

Соц сэтгэлгээнээсээ салаач, ямар хэрэгтэй төмөр юм бэ дээ, хэнийг шагнах юм бэ, одоо тэр ардын хувьсгал хэнд хамаатай юм бэ

Avatar

Төмөр 2021-06-16 59.153.115.109

Заа бас баахан шагнал, бас л төсвийн хөрөнгө

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.25.138

Урамшил шагналгүй бол ажил урагшладаггүй бүтээл гардаггүй гэдгийг энэ малууд мэддэггүй юм бол уу. Эсвэл ажиллаж хөдөлмөрлөж зүтгэл гаргаж юм бүтээж үзээгүй шимэгч хорхойнууд б**х.Бүр олон улсын биен тамирын тэмцээн дээр хүртэл л ялагчдын энгэрт медал зүүж харагддаг нь эднийхээр бол бас төмрийн хог болох нь ээ.Төр шагналаа мэдэж гаргаж,идэвтнүүддээ шагнах урамшуулах эрхтэй.Төрийн эсрэг үзэлтэн,баруунд зориуд бэлтгэгдсэн үймээн самуун дэгдээгч, хорлон сүйтгэгчдийн үгийг бүү тоо.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.21.127.160

Тэнэглэийн дээд хэлбэр. Төмөр биш, хийсэн ажилдаа таарсан цалин хөлс, урамшуулал л улс орныг хөгжүүлдгийг бид харж л байна. Америк, Японд ямар ойн медал байна бэ…

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.90.32

Хайран мөнгө ? Хүнд байгаа ийм үед дэмийл зүйл,Тараахь гэж дахиад өвчинг хүндрүүлнэ баахан улсууд гомдолно, за тэгээд голдуу нам үзэл бодлоор нь ялгаварлаж МАН хан л зүүнэ.!

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.89.96

Монгрл улсад цээжинд зүүдэг төмөр дутаад олигтой болохгүй байгаам байх л даа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.196

Bas l neg tumur ! Nomin said ch nas ni l zaluu bolohoos bolovsrol medleg setgelgee ni tun ch huuchinsag kommunist minister yum bnaa.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж