“Би эх орондоо ирсэндээ харамсч байна” | News.MN

“Би эх орондоо ирсэндээ харамсч байна”

“Би эх орондоо ирсэндээ харамсч байна”

“Би эх орондоо ирсэндээ харамсч байна”

Иргэн Д.Мөнхбат өнгөрсөн 2020 оны аравдугаар сард эх орондоо ирж, “Энхсаран” сувилалд тусгаарлагдаж байх хугацаандаа Covid-19 халдвар авсан. Тэрбээр сувиллын бодит нөхцөлийг олон нийтэд дамжуулж, мэдээлсэн. Гэвч түүнд хуулийн байгууллагаас Зөрчлийн тухай хуулийн 5.13.1 дэх заалтаар торгох шийтгэл оногдуулсан байна. Түүнчлэн Эрүүгийн хуулийн 15.6.1 дэх хэсэг Бусдын амь насанд аюул учруулж болзошгүй халдварт өвчин бусдад халдаах эсхүл тархах нөхцөл бүрдүүлсэн гэх зүйл ангиар эрүүгийн хэрэг үүсгэж, яллагдагчаар татсан юм. Үүнтэй холбоотойгоор иргэн Д.Мөнхбаттай холбогдож тодрууллаа.


-Шүүхээс танд оногдуулсан 500 мянган төгрөгийн торгуулийг хүчингүй болгосон. Таныг Зөрчлийн тухай хуулиар торгоод зогсохгүй эрүүгийн хэрэг үүсгэжээ. Одоо хэргийн нөхцөл байдал ямар байгаа вэ?

-Намайг өвчин тархах нөхцөл бүрдүүлсэн гэсэн үндэслэлээр зөрчлийн хэрэг нээж, өнгөрөгч нэгдүгээр сараас хойш зургадугаар сар хүртэл хуулийн байгууллагаас шалгаж, шүүхийн шийдвэр миний талд гарлаа. Гомдол гаргагч нь эрх бүхий албан тушаалтан байгаа. Ер нь Зөрчлийн тухай хуулийн энэ заалт зөв үү гэдгийг эргэн харах шаардлагатай санагдсан. Саяхан нэг судалгаанаас харахад зөрчлийн хэргийн шийдвэрээр 70 орчим тэрбум төгрөг төсөвт суулгасан гэсэн байна лээ. Монголд энэ хуулийн торгуулийг төлөх чадамжтай хүн хэд байгаа билээ. Энэ хэрэгтэй холбоотойгоор хүний эрхийн зөрчил үүссэн эсэх талаарх өргөдөл гомдлоо Хүний эрхийн үндэсний комисст өгчихсөн байгаа.

Ард иргэдийг төөрөгдүүлсэн гэдэг үндэслэлээр 4-14 сая төгрөгөөр торгох эсвэл 6-36 сараар хорих ялтай хэрэгт яллагдагчаар татсан. Одоо эрүүгийн хэрэг үргэлжилж байгаа, прокурорын байгууллагаас шүүхэд шилжүүлсэн. Хараахан шүүх хурал нь товлогдоогүй  байна.

-Тантай өмнө нь холбогдоход эх орондоо ирснээс хойш цагдаагийн газар, эмнэлгээс салсангүй гэж байсан. Одоо бие нь хэр байна?

-Миний хувьд эх орондоо ирсэн найман сарын хугацаанд цагдаагийн газар, эмнэлгээс огт салсангүй. Ажил хийх ямар ч боломж ч олдохгүй. Эрүүл мэндээс гадна сэтгэл зүйн дарамтад байлаа. Монголд хүний сэтгэл зүйн хохирол гэдгийг ерөөсөө авч хэлэлцдэггүй.

Анх цар тахал эхэлж байхад гадаадаас ирсэн иргэдийг 21 хоног тусгаарлах байранд байлгаж, тэндээсээ гараад гэртээ 14 хоногийн тусгаарладаг байсан. Гэтэл одоо улсын хэмжээнд улаан бүс болсон хэрнээ халдвартай иргэдийг долоо хоног тусгаарлаж, гэртээ дөрөв хоног өөрийгөө тусгаарлах шаардлагыг тавьж байна. Ийм шийдвэр гаргаж болох байсан бол яагаад тухайн үед нь иргэдээс олон хоногийн тусгаарлалтын төлбөр авсан юм бэ.

Монгол Улс өнөөдөр цар тахлын халдварын тоогоор дэлхийд тэргүүлж байхад авч хэрэгжүүлж буй арга хэмжээ нь хаана байгаа юм бэ. Өмнө нь хэд хэдэн удаа хатуу хөл хорио тогтоож, хамаг бизнесийн байгууллага, аж ахуй нэгжээ сөхрүүлж хаячихаад эрх баригчид өөрсдийн сонгуулиа хийх болохоор ямар ч хууль дүрэм үйлчлэхгүй байгаа нь шударга бус санагдаж байна. Эрх баригчид өөрсдөдөө зориулж хууль дүрэм гаргаад л, ДЭМБ-ын зөвлөмжийг бүрэн дагахгүй байна.

-Эх орондоо ирсэндээ харамсдаг уу?

-Би гаалийн чиглэлээр мэргэжил эзэмшсэн хүн. ОХУ-д долоон жил суралцаж байгаад 2020 оны аравдугаар сард эх орондоо ирсэн. Миний хувьд Солонгос, Япон, Хятад улс руу мэргэжлээрээ магистр хамгаалах төлөвлөгөөтэй  байсан. Гэвч цар тахлын улмаас дэлхийн улс орнууд хилээ хаасан. Би хэрвээ эх орондоо ирээгүй байсан бол цагдаа шүүхээр явахгүй, ядаж  ажилтай орлоготой байх байсан болов уу. Эх орондоо ирсэндээ харамсч байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
43
ЗөвЗөв
12
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

55 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол улсын иргэн 2021-06-16 202.9.46.58

Та нар ч аргагүй л тэнэгтсэн дээ. Тэр үед чинь монголын төр мундагдаа биш гаднаас короно орж ирээгүй байсан үе. Хирээ мэдэхгүй онгоц онгоцоор нь короно зөөж оруулсны гайгаар одоо барьж дийлэхээ болиод байна. Угаасаа барьж чадах ч үгүй. Чадвар, сэтгэл ч энэ төрд байхгүй. Эх орондоо хайртай гэж арын хаалгаар ирсэн хүмүүс яалтай билээ. Одоо монголчуудаас дэлхий даяараа сэжиглэж эхэллээ дээ. Ийм ч төр засаг байх гэж. Албан тушаал булаацалдаж авсан хүмүүс ажлаа хийгээч дээ тэгээд. Ичиж үхээсэй. Билэ

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.80.59

Үүнийг чинь л коммунизм сэргэж байна гэж байгаа юм.Дарга сэтэртэй нөхөр үнэнийг хэлэхээр ямар нэгэн байдлаар дарамтлана.Дарамианд орохгүй бол ондоо хэргээр эрүүгийн элемент болгочихно.1990 оноос өмнө байдал нэг иймэрхүү байсан.Сүүлийн үеэд нэг хэрэг зохиогоод болохгүй бол тэс ондоо хэрэг тохоод шоронд хийчихдэг болсон шүү дээ.Энэ балиар Коммунизмаас хол байх юм сан

Avatar

Зочин 2021-06-16 139.5.218.122

Зөв зөв. Хамгийн анх үнэнийг мэдээлсэн

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.188.147

Эр юм байж салдаггүй шал шал хийсэн нөхөр үү!

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.182.122

Чи бол нохойн гөлөг шиг амьсгаа б.ж таараа.Зочин

Avatar

Цэцэг 2021-06-16 103.212.116.148

Чамаар бахархаж байгаа шүү.чамд баярлалаа.олон хүмүүст зориг хүч өгсөн шүү.сэтгэлээр унаж болохгүй шүү.хийвэл бүү ай гэж.ямар ч байсан өөрөөрөө байсанд шудаога зоригтой байсанд баяр хүргэе.саын сайхныг хүсье

Avatar

Цэцэг 2021-06-16 103.212.116.148

Эрх баригчид болон тэдэнтэй эвссэн цагдаа халдвартын эмч нар л чамайг гомдоосон шүү .ухаантай байгаарай.бүх монголчуудыг харгислан дарамтлуулж дээрэмдүүлж байгаа шүү.жирийн иргэд монгол нутаг газар ус чинь гомдоогоогүй шүү.чамайг өрөвдөж хайрлаж дэмжиж л байгаа чамтай ижил байдалд байгаа олон хүмүүс бий шүү

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.78

Согтуу оросуудад зодуулаад байж байхдаа л таарсан амьтан байна даа!!

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.7

ЧИ МОНГОЛЫН НАВАЛЬНЫЙ БОЛООЧ .ЖИЛҮҮД ӨНГӨРӨХ ТУСАМ ДЭМЖИГЧИД АСАР ИХ ҮҮСЭНЭ.. ЭНХБАТ, ДЕФАКТО ЖАГАА АХАД ШАВЬ ОРЖ ИРГЭНИЙ НИЙГЭМИЙН ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭ 3 ЖИЛЫН ДАРАА ИХ ХУРАЛД ӨӨРИЙГӨӨ СОЙ БОЛОМЖ БНА.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.68.246

Ардын намаа сонгоод л байл даа.Их юм үзнэ дээ .
Ийи бүтээлч залуучууд ойлгоно.Орк зомбинууд юу ч ойлгхгүй бна л даа.

Avatar

Зочин 2021-06-16 106.154.0.200

⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️⭕️Харамсаж

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.55.188.108

Харин ч эрт мэдээлэл хийсэн нь зөв шүү дээ. Тэр гомдол гаргасан этгээдийн нэрийг нь дурдаж хэрэгтэй ш дээ. Тийм этгээдүүдийг олон нийтэд мэдээлж байх хэрэгтэй ш дээ. Албан тушаалаа ашиглаж хөрөнгө оруулсан Энхсаран сувилалынхаа хариуцлагагүй хайхрамжгүй буруу үйл ажиллагааг зүгээр л энэ залуу руу нялзааж өөрсдийгөө хацайлсан байна ш дээ. Тэр албан тушаалтаны далбаан доор хилсээр бусдад гомдол гаргаж хилсээр хэрэг үүрүүлээд байгаа этгээдийг олонд зарлах нь жинхэнэ ялалт биш үү

Avatar

Зочин 2021-06-16 203.23.199.200

Бариад муу нусыг хорь Монгол ямар байдгийг үзүүл

Avatar

зочин 2021-06-16 66.181.178.48

Монголд нэг намын дарангуйлал (коммунизм, хунтын дэглэм) тогтох эрсдэлтэй хэвээр байгаа

Avatar

зочин 2021-06-16 66.181.178.48

нөгөө их хэлмэгдүүлэлт гэдэг чинь дахиад болж байгаа юм биш үү.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.9.46.111

Энэ залуу эх орондоо ирсэндээ харамсаж байна гэж хэлээгүй л юм байна шүү дээ. Харин сэтгүүлч гэх энэ эмэгтэй өөрөө тэгж асуусан байна. Тэгж болох уу? Өөрийнхөө асуултанд өөрөө хариулчихаад сурвалжлагатаа тийм гарчиг өгчихдөг ёс зүйгүй, балмад тэнэг сэтгүүлч байна гэж хэлье. Чи сэтгүүлч байх эрхгүй.

Avatar

Зочин 2021-06-16 112.220.77.98

Яг үнэн. Сэтгүүлчид ёстой муухай, хүнийг өөрийнхөө хүссэнээр харагдуулдаг, ямар ч ёс зүй, сэтгэл, хүн чанаргүй

Avatar

Сэм ахын дүү 2021-06-16 139.5.216.157

ИЙМ ЗОРИГТОЙ, ХАРИУЦЛАГАТАЙ ХҮМҮҮС ХЭТЭРХИЙ ЦӨӨХӨН БАЙГАА УЧИР БИД МАН БОЛОН ТҮҮНИЙ АРД БАЙГАА ЭДИЙН ЗАСГИЙН АЛУУРЧДАД ДАРЛУУЛСААР, БҮХ БАЯЛГАА ЦӨЛМҮҮЛСЭЭР БАЙГАА

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.19.7

Үнэнийг хэлсэн хүнийг төөрөгдүүлсэн гэнээ !!!!!!! Оросоыг дууриаж байгаа нь илт байна л даа! Оросод үнэнийг л яривал цааш харуулаад эсвэл , цааш нь хийгээд байгаа шүү дээ ! Ингээд байхаар улс орон яаж хөгжих вэ ! Энэ хүн үнэнийг хэлснээрээ улс яаж хохирчихоод байгаа юм бэ ? ямар их завтай хүмүүс вэ? Харин ч иргэд бодит мэдээлэл авсан биз дээ ?

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.161.126

Хөгжил ухарч бнөө. Хууль тэгш үйлчлэхгүй бгааг хэлсэн хэсгийг ийм аргаар залхааж дуугүй болгодог. Одоо ч тэмцэх дуугарах хүнгүй боллоо. Яаж гадагшаа гаръя даа.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 202.179.13.34

Мөнхбатаа сайн байна. Чамайг зөв зүйл хийж байгааг олон хүн харж дэмжиж байгаа. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-06-16 64.119.19.118

Хүүе нутаг руугаа зайлвал яасан юм? Мөнгө хөөж явснаа уйлан дуулан ирчихээд

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.92.53

сургуульд сурч байгаад иржээ

Avatar

Иргэн 2021-06-16 192.82.71.48

Энэ нэг хүн залхаасан амьтан яасан дуусдаггүй сенсацтай юм бэ. Тэгээд буцаад яваач. Одоо чи улиг домог боллоо. Чамаас залхаж хөгийн царайг чинь харахаас дургүй хүрч байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.69.74

Mal ve yaadag

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.65.225

erdenet-n ork s**

Avatar

Иргэн 2021-06-16 60.60.63.13

Чамаас бүүр залхжийна

Avatar

Кса 2021-06-16 202.126.89.103

Монголд корона бага байхад уйлан дуулан ирчихээд одоо ихсэхээр нь ингэж хэлнэ л дээ. Сэтгэлгүй юмнууд арил аа арил цаашаа.

Avatar

иргзн 2021-06-16 202.179.25.52

Монголд улс Ардчилсан нийгэм тогтолцоо бий болгож байна гээд хамаг Үндэсний үйлдвэрүүдээ устгаад хаяаад Шударга бус Хууль Шүүхийн тогтолцоотой Феодолын нийгэмийн тогтолцоо бий болгожчихлоо шүү дээ,

Avatar

б 2021-06-16 66.181.184.55

Зайлаа муу здаа. Амны зоргоор хэн худлаа х** гэсэн юм. Хохь нь.

Avatar

Зочин 2021-06-16 103.57.95.45

Шүүх гэдэг зүгээр л хүнийг үалхаах тогтолцоо болсон шүү. Үнэхээр энэ улсаас олон сайхан хүнийг дүрвээж байнаа.

Avatar

Anekdot 2021-06-16 64.119.21.41

7 jil surdag loseruud bna daa.

Avatar

Зочин 2021-06-16 188.170.84.116

Бусад орнуудад мэргэжлийг ингэж эзэмшдэг юм. Монгол шиг арын хаалгаддаггүй

Avatar

Зочин 2021-06-16 66.181.191.87

Harwaas neg hudlaa garuud bdag daa. Tiim Hun bish l haragdaad bgaa yumdaa. Shudarga humuus Ene niigemd as bolj amidardagiin jishee Ene mun.

Avatar

Зочин 2021-06-16 180.149.93.98

ХАРАМСАЖ БАЙГАА ХҮН ЗӨНДӨӨ БИЙ. МАНАЙ ГЭРТ ГЭХЭД 2 БАЙНА. ХИЛ НЭЭГДЭХЭЭР ЯВААД БУЦАЖ ИРЭХГҮЙ ЮМ ГЭСЭН.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.55.188.81

Bi bol harin ch Mongoldoo irsendee bayarladag. Ugaasaa delhii niiteeree hyamarch baina, USA-d ajilguidliin tuvshin mash undur baihad tsagaach bidniig bol hamgiin turuund l halna shuu dee. Undur urtugtei gazar ajilgui orlogogui baisnaas adilhan ajilgui ch Mongoldoo baga zardaltai baigaadaa bayartai baina. USA-d ajilgui baisan ch sar bur bair hool busad zardlaa hemneed hemneed dor hayaj $1200 zarlagadah baisan bol Mongold sard $500 gargahad dajgui amidrana.

Avatar

зочин 2021-06-16 192.82.73.39

Энэ 2 залуугийн аль нь иргэн Мөнхбат вэ?

Avatar

Зочин 2021-06-16 190.2.145.41

Hurelsuh bol daranguilagch!!!!!!!!! Ene bol ehlel!!!!!!!!!!!! b*** dolooson zusarch byalduuch horon sanaatai bandi nar ni AVILGA avch terbumtan bolno. Gaigui bollovsroltoi zaluus ni hils heregeer shorond orno!!!!!!!!!!!11
Ene zaluu USA-d terbumtan bolson baih-g ugui gehgui. Yagaad gevel shudraga ajilsag humuus bayan amidrah bololtsootoi!!!!!!

Monkhbat chi butsaad yav!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.88.37

гудамжинд архидан согтуурч нийгмийн хэв журам зөрчөөд байгаа архичид, тамхи ширхэглэн худалдагчид, ил задгай худалдааг зогсоож арга хэмжээ аваач, эд нар халдвар ихээр тарааж байна. ил задгай нус цэрээ хаяж, хүнд хөнгөнөөр бие засаж хог н**ш их хаяж байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.179.26.253

Нийгэмд зөв сэтгэлгээ, зөв хандлага бий болгох зорилго чинь сайн байна. Амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2021-06-16 139.5.219.106

МАНАЙ УЛСЫН БОДИТ БАЙДАЛ ШҮҮ ДЭ. ЮУН АРДЧИЛСАН НИЙГЭМ БАЙГУУЛАХ. СОЦИАЛИЗМААСАА Ч УХАРСАН. ФЕОДАЛЫН НИЙГЭМ БАЙГУУЛЧИХСАН ГЭЖ ХЭЛЖ БОЛОХООР БАЙНА. НОЁДУУД БА АРДУУД ГЭСЭН БҮТЭЦТЭЙ УЛС БОЛСОН. ХУУЛЬ ТЭГШ ШУДАРГА ҮЙЛЧИЛЖ БАЙГАА БИЛ ҮҮ. ЭНЭ ЗАЛУУГИЙН АРД АРД ТҮМЭН БАЙСАН БОЛОХООР ЗҮГЭЭР ӨНГӨРӨӨЖ.

Avatar

иргзн 2021-06-16 202.179.25.52

энэ мэтчилэн Цар тахалын үеэр Эх орон Элгэн саднаа гээд ирсэн олон олон Залуус Монголдоо ирээд ирсэн хойноо ямарч Ажиллаж амьдрах бололцоогүй орчин нөхцөлд ирсэн дээ Харамсаж яваа Залуус зөндөө , үнэндээ Гадны Улс орнуудад Ажиллаж амьдарч байгаа Залуус Монголд очоод ямарч *Амьдрал байхгүй* гэдэг яриа Үзэл бодол тархсан байгаа нь Үнэн шүү

Avatar

irgen 2021-06-16 202.9.46.17

Залуу минь хүчтэй байгаарай Чам шиг шудрага үнэн манай нутагт агаар ус мэт дутагдан байна

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.72.138

МӨНХБАТ АА ҮНЭНИЙГ ХЭЛЖ ОЛОН ТҮМЭНД АНХ ОЙЛГУУЛСАНЫ ТӨЛӨӨ ХАВЧИГДАЖ ӨНӨӨ ХҮРТЭЛ ХУГАЦААНД БИЕ СЭТГЭЛИЙН ДАРАМТ УЧИРУУЛСАНЫ СЭТГЭЛ САНААНЫГ ХОХИРОЛОО НЭХЭМЖЛЭЭРЭЙ. ОЛОН УЛСЫН ШҮҮХЭД ХАНДАЖ БОЛНО ШҮҮ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 139.5.219.106

МАНАЙ ТӨР ЗАСГИЙН ҮНЭН ТӨРХИЙГ ЭНЭ ЗАЛУУ ГАРГАЖ ТАВЬСАН ШҮҮ ДЭ. ЯМАР АРЧААГҮЙ ХАЙХРАМЖГҮЙ МАШ МУУ НӨХЦӨЛД ХҮМҮҮСИЙГ ТУСГААРЛАЖ БАЙСНЫГ ОДОО ХҮМҮҮС МЭДДЭГ БОЛСОН. ҮҮНИЙ ХОР УРШГААР УЛС ДАЯАРАА ХАЛДВАРТ ӨРТӨЖ ХҮМҮҮС ҮХСЭЭР БАЙНА. ТӨР ЗАСАГ БУРУУГАА ЭНЭ ЗАЛУУД ТОХОХ ГЭСЭН САНААТАЙ Л БАЙСАН ЮМ.

Avatar

Монгол ийм л орон 2021-06-16 192.82.68.68

Монгол ийм л орн шүү дээ. Чи харин Оросоос ирж. Соёлтой, хүнлэг, хөгжсөн орноос ирсэн бол бүр ч их шаналах байсан.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.55.188.81

Bi 11 jiliin daraa USA-s irsen, 20 onii 1 sard covid-19-s umnu karentin ehleegui baihad medsen yum shig am multus Mongoldoo orj irsen baina lee. Ene zaluu shig yum tohioldson bol bi ch tesehgui ee. Yumnuud ni hyamd baga zardaltai Mongoldoo baigaadaa bayartai baigaa ch humuusiin hariltsaa gadaad orchin zereg buhimduulah yum udur bur l baina.

Avatar

Зочин 2021-06-16 202.126.89.33

Муу архичин шоучин зэрлэг орк Мөнхбат чи хурдан ялаа үүрээд далд ор.

Avatar

илп 2021-06-16 202.126.89.178

мАНгарууд үнэн үгэнд дургүй байнга магтуулж байх өвчтэй хүүрнүүд шүү

Avatar

ДОРЖ 2021-06-16 192.82.73.144

ЯГ ОДОО МОНГОЛ СӨНӨЖ БАЙГАА ЮМ ШИГ БАЙНА. БҮХ НҮХ СҮВ БҮГД АМЬДРАХ БОЛОМЖГҮЙ ХЭВИЙН НИЙТЛЭГ ХҮН ЁСНЫ ДҮРМЭЭР АМЬДРАХ БОЛОМЖГҮЙ. ЦЭДЭНБАЛЫН ҮЕЭС Ч ДОЛООН ДОР.

Avatar

Зочин 2021-06-16 141.156.49.8

Монгол үнэхээр хятадад эдийн засгийн мэдэлд орлоо.
Ямар өндөр үнэтэй ерөнхийлөгч болов оо?
Хэдэн хүний амь нас бүтэн улсаараа дэнчин тавив.
Монголоос яаж зугтах вэ, би ч яах уу, үр хүүхдээ явуулмаар байна. Ямар ч итгэл алгааа. Жирийн багш хүн байна.

Avatar

Зочин 2021-06-16 139.5.219.40

Зайлна л биз. ирэхгүй бол үхлээ хатлаа л гээд байсан биздээ.

Avatar

ЗОЧИН 2021-06-16 139.5.219.106

ЧИ ЭНЭ ХҮНИЙ НӨХЦӨЛ БАЙДАЛД ОРВОЛ ОЙЛГОНОО. ТӨР ЗАСАГ БУРУУГАА ЭНЭ ХҮНД ТОХОХ ГЭСЭН САНААТАЙ Л БАЙСАН ЮМ.

Avatar

Зочин 2021-06-16 192.82.72.138

ЭНЭ ОРК ЧИНЬ ИЙМ БАЙДАЛД ОРОХГҮЙ ШҮҮ ДЭЭ ,ХАЛАМЖИЙН ХЭДЭН ЦААСАА АВЧ АРХИДААД Л ЭНЭДЭЭ ХЭВТЭЖ БАЙНА

Avatar

Зочин 2021-06-16 180.149.93.98

ҮХЛЭЭ, ХАТЛАА ГЭЭГҮЙ, ЗҮГЭЭР Л ХИЛ ХААНА ГЭДГИЙГ МЭДЭХГҮЙ 2020 ОНЫ ЭХЭЭР ИРЭЭД ГАЦЧИХСАН ХҮН ЗӨНДӨӨ БАЙГАА ШҮҮ .

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж