У.Хүрэлсүхэд Хойд Солонгосын удирдагч мэндчилгээ илгээжээ | News.MN

У.Хүрэлсүхэд Хойд Солонгосын удирдагч мэндчилгээ илгээжээ

У.Хүрэлсүхэд Хойд Солонгосын удирдагч мэндчилгээ илгээжээ

У.Хүрэлсүхэд Хойд Солонгосын удирдагч мэндчилгээ илгээжээ

Гадаад харилцааны дэд сайд Б.Мөнхжин өнөөдөр /2021.06.14/ БНАСАУ-аас Монгол Улсад суугаа Элчин сайд О Сын Хог хүлээн авч уулзжээ.

Уулзалтын үеэр Гадаад харилцааны дэд сайд Монгол Улс нь БНАСАУ-тай уламжлалт найрсаг харилцаагаа тогтвортой хөгжүүлэхийн төлөө байгааг онцолсон байна.

Элчин сайд О Сын Хо хэлэхдээ БНАСАУ-ын зүгээс Монгол Улстай уламжлалт найрсаг харилцаагаа тууштай хөгжүүлэх байр суурь баримталж байгааг онцолжээ. Мөн тэрбээр БНАСАУ-ын Төрийн Зөвлөлийн дарга Ким Жон Унаас Монгол Улсын Ерөнхийлөгчөөр сонгогдсон У.Хүрэлсүхэд илгээсэн мэндчилгээг гардуулжээ.

Эх сурвалж: http://mfa.gov.mn/

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
46
ЗөвЗөв
25
ХахаХаха
15
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

35 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.78.235

БНАСАУ-д Төрийн Зөвлөл гэж байхгүй. Харин Ардын Дээд Хурал гэж бий. Гэхдээ бага Ким ларга нь биш.

Avatar

Zochin 2021-06-14 66.181.191.152

Odoo uiltsgaa…

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.8.210

Мэндчилгээ илгээж яагаад болохгүй гэж

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.26.194.159

Ochood turshlaga sudlahgui yu daa magadgui hoid so ahiinhaa umnu ch gishgeh yam bil uu

Avatar

Зочин 2021-06-14 119.40.98.153

Битгий үхтлээ атаархаж элдэв х****л урсга.. ядаж эрүүл мэндэд чинь муу.. Манай шинэ ерөнхийлөгч дэлхийд нэр хүндтэй байна. Орос, Хятад, Америк, Хойд Солонгос, Далай лам гээд нэр хүндтэй, том орны удирдагчид бүгд баяр хүргэж, үнэлж байна гэдэг Монголчууд бидэнд л хэрэгтэй. Бодитой үнэн юмыг үнэнээр нь хүлээж авч сурцгаа энэ бухимдсан сөрөг муухай сэтгэгдэл бичээд байгаа мэдээж нас тогтсон хүмүүс. Дараад дараад муулаад муулаад нэмэргүй ард түмэн гаргаад л ирж байна шүүдээ Хүрэлсүхийг.

Avatar

Би лав атаархаад үхлээ 2021-06-14 192.82.68.68

Би лав атаархаад үхлээ. Ийм дарангуйлагч болчихоод Монголын бүх иргэдийг айлгаж, эсвэл өөрийнхөө талд оруулах юм сан.

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.57.95.162

Манай дипломат үйл ажиллагаа МАН засаглах үед идэвхтэй түвшинд хүрдэг. Ер нь Монгол гадаад бодлогод Швейцарь маягийн байр суурьтай байх нь зөв. Хоёр их хөршөөс гадна далайн цаанаас АНУ, дараа нь Хойд Солонгос Хүрэлсүхэд баяр хүргэж байна, Энэ бол ялалт мөн. Хойд Солонгос Барууныхныг холбоход Монгол чухал үүрэгтэйг манайх болон бүх талууд хүлээн зөвшөөрдөг, бид ч үүнийг ашиглах ёстой. Ялагдсан хогийнхан мушгиад хэрэггүй

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.26.194.159

Usan tolgoi booliin setgelgeetei

Avatar

Энэ улс-орон ямар замаар ...? 2021-06-14 192.82.68.68

Хойд Солонгосын энэ тарган банди дэлхийн №1 диктатор байхгүй юу. Тэгээд Хүрэлсүхэд баяр хүргэж байна гэдэг төсөөтэй шинж чанараа нэгнээсээ олоод харчихаж. Энэ ГХЯ-ы орлогч сайд гээд буй залуу чинь албаны машин унаж баар хэсэж явдаг л хүн шүү дээ. Ээ энэ улс-орон завхарч байна даа

Avatar

g 2021-06-14 202.131.229.146

The Letter: Hello MR.KIM JUNG OOOON send nudes i mean nukes UwU

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.88.71

Манайхан хойд солонгос гэхээр л муулна. Хойд солонгос улстай монгол улс олон жилийн найрсаг харилцаатай. Аль ба асуудалд авах, гээхийн зарчмаар хандах ёстой.

Avatar

Зочин 2021-06-14 98.7.85.96

Өмнөд Солонгосын удирдагч мэндчилгээ дэвшүүлж байхад АНУ-ын Ерөнхийлөгч биш бүр гадаад харилцааны асуудал эрхэмлсэн Төрийн Департментийн нарийн бичгийн дарга нь мэнд хүргэж доромжилж байдаг шүү. Төрийн тэргүүнд нэг сайд мэндчилгээ дэвшүүлж баяр хүргээд л. Гадаад яамныхан ийм арчаагүй л байна даа.

Avatar

Зочин 2021-06-14 107.77.229.166

Hois solongos mongold yamar ch gem hiigeegui .

Avatar

ХУУРАН ДАА СҮРЭЛ СҮГ 2021-06-14 192.82.73.144

АМЕРИКИЙГ АЙЛГАДАГ САНДАГ ХАЛИМАГТАЙ ХЭГЖҮҮН БАЦААН УЛСАА ХЭРХЭН "УДИРДАЖ" БАЙГААГАА МАНАЙ СҮРЭЛ СҮГД ЗААЖ ӨГӨХ БАЙХДАА.

Avatar

Зочин 2021-06-14 64.119.23.1

Япон, Өмнөд Солонгос 2 яасан?

Avatar

Зочин 2021-06-14 198.27.235.111

Mongol Ulssin Eronhiilegch "Kim MAN Sukh"

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.12

Кимийн араас ургашаа

Avatar

ХААК 2021-06-14 66.181.186.248

дэмжиж байна урагшаа. КИМ ЖОН УН , ХҮҮК хоёр мандтугай. Сайн КИМ-тэйгээ найзал. Яг тийм диктатур тогтоо. Гадаад кино, мэдээ, контент үзвэл цаазла. Нэгэнт л бид Хүүк-ийг сонгосон юм чинь. Маш зөв сонголт шүү.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.55.191.46

Хааахаааахаахаа

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.212.117.16

Энэ ч төрт ёсны уламжлал байх аа. Мөнхийн дайсан бас мөнхийн нөхөр гэж байхгүй. Вм бүрийг болохгүй өнцгөөс харж хар бараанаар будах ч олигтой зүйл биш байх аа.

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.58

Аргагүй л ах дүү нар юм даа?!!! Улс орноо дүү шигээ захираарай гэж Ахдаа ерөөж байгаа юм байлгүй дээ??

Avatar

Зочин 2021-06-14 203.91.115.49

Хүрэлсүхэд гэхгүй л дээ. Энэ чинь одоо хэдийгээр хулигаан, ждүчин элдэв бүхэн нь гүйцсэн амитан боловч одооноос албан ёсоор Монгол улсын төрийн тэргүүнээр ажиллах гэж байгаа хүн. Монгол улсын ерөнхийлөгчийн сонгуульд ялалт байгуулаад байгаа МАН-н дарга, нэр дэвшигч У.Хүрэлсүхэд … Гэж байгаад бич.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.9.40.57

Хүрэлсүхийг муулах юмаа олж ядаж байна. Манай хоёр орон олон арван жилийн найрамдалт харилцаатай улс юмаа. С.Эрдэнэ Ерөнхийлөгч болсонч энэ улс баярын мэнд хүргэх л байсан. Та нар үнэн үнээдэмтэй бас арчаагүй нөхөд юмдаа. Ингэж улстөрждөггүй юмаа. Эбигийн хөлсний бичээч нар минь

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.26.195.211

Энд хүрэлсүхийг муулсан юм ер олж харсангүй. Эби бас ямар хамаатай билээ учраа мэдэхгүй л эби2 гээд байх юм

Avatar

Зочин 2021-06-14 198.27.235.111

Mongol Ulssin Eronhiilegch "Kim MAN Sukh"

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.179.26.190

ХА, ХА ХАМГИЙН ТҮРҮҮН КОММУНИСТ ХЯТАД, ОРОС, АРДЧИЛСАН СОЛОНГОСУУД МЭНД ХҮРГЭЛЭЭ ДЭ. ТӨРӨЛДӨӨ ОЧИЖЭЭ МАНИУС. ДУУС ДУУС.

Avatar

Зочин 2021-06-14 192.82.73.142

dalai lam

Avatar

Зочин 2021-06-14 66.181.161.26

Монголын төрийг эзэгнэдэг хувалзнуудыг яаж Кимтэй зүйрлүүлэх вэ. Ким лав хагартлаа баяжиж Америк,Гонгонк д 7 хаустай болъёо гэж боддоггүй нь дэлхий нийтэд тодорхой.

Avatar

Зочин 2021-06-14 103.26.195.117

Huuk hojim zugatval kim ah uilchlegcheer avah baihaaa

Avatar

иргэн 2021-06-14 202.21.109.62

Хүрэлсүх дээ таарсан ..Далай хил зөрчигч ….Хойд Солонгосын …..УДАМ дамжсан дарангуйлагч …таарч дээ … таарч дээ…

Avatar

Хойд Солонгосын Ким чинь жинхэнэ Эх оронч хүн 2021-06-14 192.82.75.243

Ким хамгийн наад зах нь хэзээ ч манай төрөөс төрсөн тэрбумтан УИХ-ын гишүүд, сайд нар шиг гадаадын үнэтэй брэндийн хослол өмсдөггүй. Үндсэний үйлдвэрийн хувцасаа бүх цаг үед өмсдөг. Ким хэзээ ч мөнгөөр гадны гар хөл болж Эх орноо худалдахгүй манай зарим адгийн улстөрчид шиг.

Avatar

Зочин 2021-06-14 202.126.88.52

Manaihaas туршлага судлаач гээ биздээ хаха

Avatar

Зочин 2021-06-14 51.68.142.141

udahgui facebook haagdah biz daraa ni internet ch ugui bolj magad!!!!!!!!!!

Avatar

УЛААНГОМ 2021-06-14 150.129.141.78

ЧӨЛӨӨТ ЗАХ ЗЭЭЛ МОНГОЛД Ч БАЙХГҮЙ, ХУЛГАЙЧ НАР х***а НАРТАЙ НИЙЛЖ МОНОПОЛОО ТОГТООСОН БАЙДАГ. АРДЧИЛАЛ Ч МОНГОЛД БАЙХГҮЙ ХУЛГАЙЧ НАР САНАЛЫГ НЬ ХУДАЛДАЖ АВДАГ. МАНАЙД ХЭЛБЭР ТӨДИЙ БҮХ ЮМ ОК. АГУУЛГА БАЙХГҮЙ. ХӨНДИЙ ЯНДАН.

Avatar

хүрэл ким сен 2021-06-14 66.181.161.19

чөлөөт зах зээл гэж байхгүй шүү гэж 800000 ДЭМЖИГЧТЭЙ ХҮРЭЛСҮХ айлдсан энэ бол ЧУЧХЕ хойд солонгосын коммунист онол ДАРАА ХҮРЭЛСҮХ ээлжит зугатаалтаа эдниигээ тииш нь авч яваарай хамт өлсөцгөө буугаар бууд? энэ 8 сараас байдал хүндэрнэ шүү ХҮРЭЛСҮХИИН ХҮН СҮРЭГҮҮД МИНЬ дэлхии та нарыг таашаахгүй

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж